جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو- مسی و این داستان ادامه دارد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو- مسی و این داستان ادامه دارد

سلاطین بلامنازع افتخارات فردی فوتبال

رونالدو- مسی و این داستان ادامه دارد

رقابت فوق العاده رونالدو و مسی در فتح افتخارات بی شک یکی از جذاب ترین ماراتن های تاریخ فوتبال بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی طی یک دهه اخیر چه در داخل و چه بیرون مستطیل سبز، به طور کامل جوایز و افتخارات را تحت الشعاع خود قرار داده و این 2 فوق ستاره کلکسیونی خارق العاده ای را طی این سالها چه در عناوین فردی و چه در افتخارات تیمی گرد آورده اند.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 3 آبان 1396 | 16:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال با 12 غایب در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری

رئال با 12 غایب در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری

کهکشانی ها با 12 غایب فردا ساعت 23 در زمین تیم مادریدی فوئن لابرادا به میدان خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، کوپا دل ری 2017-18 از امشب رسما برای رئالی ها آغاز خواهد شد. حریف رئال تیم گمنامی از حومه مادرید به نام فوئن لابرادا است که البته انگیزه فراوانی برای حضور در این مسابقه دارد.

 

 

 

 

زیدان برای این بازی 4 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و 8 بازیکن دیگر نیز با اجازه خود زیدان استراحت خواهند کرد.

گرت بیل، کارواخال، ناواس و کوواچیچ مصدومند و رونالدو، کروس، مودریچ، مارسلو، کاسیمیرو، ایسکو، بنزما و راموس امشب استراحت خواهند کرد.

 

زیزو برای پر کردن جای خالی ستاره هایش از 7 بازیکن تیم دوم رئال به نام های مانو هرناندز، اسکار، تخرو، کوئزدا، کریستو، فرانچو و موها استفاده خواهد کرد. باید دید تیم نصفه و نیمه رئال امشب می تواند گام اول را محکم برداشته و کار را به بازی برگشت نکشاند؟



تاريخ : چهار شنبه 3 آبان 1396 | 16:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: برای روز جدایی از رئال آماده ام

زیدان: برای روز جدایی از رئال آماده ام

زیدان در مصاحبه با فیفا تایید کرد که حضور او در رئال در نهایت به اتمام خواهد رسید و او به حضور طولانی مدت در این تیم فکر نمی کند.

به گزارش "ورزش سه"، زیدان از ژانویه 2016 روی نیمکت رئال نشست و به قدری در همین مدت اندک برای رئال افتخار کسب کرده که روز دوشنبه عنوان مربی سال فیفا را از آن خود کرد.

زیدان قراردادش را به تازگی دو ساله تمدید کرده؛ ولی همیشه گفته است که این قراردادها اهمیتی ندارند و در رئال فقط نتیجه گیری تعیین کننده عمر یک مربی خواهد بود.

 

 

 

 

سرمربی فرانسوی موفق رئال به وبسایت فیفا گفت:« در دوران مربیگری همیشه روزهای خوب و بد وجود دارند.

اگر در روند بدی قرار دارید، باید سعی کنید به روزهای خوب برسید و اگر روند شما موفقیت آمیز است، باید سعی کنید تا جایی که می توانید این روزهای خوب ادامه دار باشند ولی خوب می دانم که جدایی ام از رئال اجتناب ناپذیر است و بالاخره روزی زمان جدایی فرا خواهد رسید. باید بگویم که برای چنان روزی خودم را آماده کرده ام. در هر صورت فعلا می خواهم از روزهای حضورم روی نیمکت رئال لذت ببرم.»



تاريخ : چهار شنبه 3 آبان 1396 | 16:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارکا اعلام کرد؛ کاپیتان راموس، ستاره بعدی که قراردادش را با رئال مادرید تمدید خواهد کرد

به نظر می رسد پرز حواسش به همه ستاره های تیمش است.

طرفداری- این روزها در باشگاه رئال مادرید بازار تمدید قرارداد ستاره های این تیم داغ است و فلورنتینو پرز یکی پس از دیگر قرارداد بازیکنان خوبش را تمدید می کند تا از بابت آن ها خیال خود و هواداران راحت شود.

به گزارش MARCA، در همین مورد پس از اینکه در هفته های اخیر قرارداد ایسکو و مارسلو و کارواخال و کریم بنزما تمدید شد، نوبت به کاپیتان تیم یعنی سرخیو راموس رسیده است تا قرار دادش را برای یک سال دیگر با سفیدها تمدید کند. به گفته این منبع قرارداد فعلی راموس که در سال 2015 تمدید شد ال ژوئن 2020 اعتبار دارد و با تمدید قرارداد جدید تا پایان ژوئن 2021 اعتبار خواهد داشت و پرز می خواهد به نوعی قدردانی باشگاه را از درخشش این کاپیتان محبوب در بین هواداران به وی نشان دهد.

گفتنی است در صورت ادامه حضور راموس در باشگاه تا سال 2021 مدت زمان حضور وی در رئال 17 ساله خواهد شد و وی را بیش از پیش در بین هواداران رئال مادرید محبوب خواهد کرد.



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

نامزدهای نهایی بهترین بازیکن جهان در سال 2017 معرفی شدند؛ نیمار، مسی و کریستیانو رونالدو

باز هم دو جایگاه از سه جایگاه برترین های فوتبال به رونالدو و مسی اختصاص یافته است.

طرفداری- دقایقی پیش و طبق وعده ای که فیفا داده بود، نامزدهای نهایی عنوان بهترین بازیکن جهان در سال 2017 The BEST معرفی شدند. طبق انتظار در این لیست 3 نفره نام کریستیانو رونالدو و لیونل مسی به چشم می خورد و تنها نکته مبهم نام نفر سوم بود که مشخص شد نیمار برزیلی در کنار این دو فوق ستاره قرار گرفته است.



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

نامزدهای نهایی بهترین دروازه بان جهان در سال 2017 معرفی شدند؛ بوفون، ناواس و مانوئل نویر

فیفا، سه نامزد نهایی دریافت جایزه بهترین دروازه بان سال 2017 را اعلام کرد. 

طرفداری- دقایقی قبل، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اسامی سه نامزد نهایی کسب جایزه بهترین دروازه بان سال 2017 را اعلام کرد وبه این ترتیب، کیلور ناواس سنگربان کاستاریکایی رئال مادرید، مانوئل نویر دروازه بان آلمانی بایرن مونیخ و جانلوئیجی بوفون کاپیتان ایتالیایی یوونتوس نامزدهای نهایی دریافت جایزه بهترین دروازه بان سال 2017 فیفا خواهند بود.



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

نامزدهای نهایی بهترین مربی جهان در سال 2017 معرفی شدند؛ رقابت زیدان با دو ایتالیایی

فیفا، سه نامزد نهایی دریافت جایزه بهترین مربی سال 2017 را اعلام کرد. 

طرفداری- دقایقی قبل، فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) اسامی سه نامزد نهایی کسب جایزه بهترین مربی سال 2017 را اعلام کرد وبه این ترتیب،  زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی رئال مادرید، آنتونیو کونته سرمربی ایتالیایی چلسی و ماسیمیلیانو الگری سرمربی ایتالیایی یوونتوس نامزدهای نهایی دریافت جایزه بهترین مربی سال فیفا خواهند بود.

زین الدین زیدان - ماسیمیلیانو الگری - آنتونیو کونته

زین الدین زیدان فصل گذشته با رئال مادرید، موفق به فتح لیگ قهرمانان اروپا و لالیگا شد و سرمربی یوونتوس ماسیمیلیانو الگری، قهرمانی در سری آ و جام حذفی ایتالیا در کارنامه خود به ثبت رساند. آنتونیو کونته سرمربی چلسی هم در نخستین فصل حضورش در این تیم موفق شد این تیم را فاتح لیگ برتر انگلیس کند.

گزارش تکمیلی ارسال می‌گردد. 



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان و یک معضل جدید برای بازی با آلاوس

زیدان و یک معضل جدید برای بازی با آلاوس

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال امروز نتوانست تمرین کند و بازی فردا برابر آلاوس را از دست خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال خود را برای بازی حساس فردا برابر آلاوس مهیا می کند. رئال این روزها اوضاع مساعدی ندارد و پس از شکست برابر بتیس تا رتبه هشتم سقوط کرده است.

پس از گذشت تنها 5 هفته از لالیگا، رئال خود را در فاصله  7 امتیازی بارسا می بیند که بی شک این مساله فشار مضاعفی را به بازیکنان وارد خواهد کرد.

 

 

 

 

تمرین امروز رئال در شرایطی به انجام رسید که تونی کروس همچون کوواچیچ، بنزما، مارسلو  و تئو هرناندز در آن حضور نداشت. کروس که بازی با سوسیداد را از دست داده بود ولی مقابل بتیس 90 دقیقه به میدان رفت، بار دیگر مصدوم شده و فردا برابر آلاوس غایب خواهد بود.

 

ناچو فردا به جای مارسلوی مصدوم بازی می کند و احتمالا زیدان به کارواخال هم استراحت خواهد داد. پیش بینی می شود که اشرف حکیمی به جای او به میدان برود.

کارواخال در این فصل بیش از همه بازیکنان بازی کرده و زیدان قصد ندارد در بازی نه چندان دشوار فردا روی او ریسک کند. راموس و ناواس از حیث تعداد دقایق حضور در میدان، پس از کارواخال قرار دارند.



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: بارسا از قهرمان شدن مطمئن نباشد

در نشست خبری بازی با آلاوس

زیدان: بارسا از قهرمان شدن مطمئن نباشد

رئال مادرید پس از شکست خانگی غیرمنتظره برابر بتیس خود را برای بازی در زمین آلاوس آماده می کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید پس از گذشت 5 هفته از لالیگا در جایگاه هشتم قرار دارد و بدتر اینکه نسبت به بارسلونای صدرنشین هم 7 امتیاز اختلاف دارد. 

پس از باخت 0-1 به بتیس، انتقادها از زیدان به خاطر روند بد نتیجه گیری در بازی های خانگی و نیز تعویض های بی تاثیرش بالا گرفت.

 

 

 

 

زیزو در نشست خبری بازی با آلاوس گفت: «تا همین چند وقت پیش به من لقب مربی خوش شانس را داده بودند و حالا صحبت از بدشانسی است. باید بگویم که من همچنان خوش شانسم چون در بزرگترین باشگاه دنیا یعنی رئال مربیگری می کنم و بازیکنانی به این خوبی در اختیارم هستند. به بدشانسی فکر نمی کنم چون این هم بخشی از فوتبال است.»

 

داوری ها: «ربط دادن ناکامی به داوری ها توجیه مناسبی نیست. من هرگز در مورد داوری حرف نزده ام و نخواهم زد.»

 

7 امتیاز اختلاف با بارسا: «حتی اگر ما 7 امتیاز از بارسا بیشتر داشتیم هم حرف از قهرمانی نمی زدم. این فاصله تا 10 و 15 هم که بالا برود، کسی نمی تواند از قهرمان شدن اطمینان داشته باشد. ما آسوده خاطریم و جای هیچ نگرانی نیست. تا انتهای لالیگا راهی طولانی در پیش است.»

 

روند بد در بازی های خانگی: «نگران این موضوع نیستم. وقتی نگران می شدم که در خلق موقعیت ناکام می ماندیم. در سه بازی خانگی فرصت های گل متعددی را ایجاد کردیم. همین هفته پیش سه گل در ورزشگاه دشواری مثل آنوئتا زدیم.»



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پاسخ زیدان به منتقدان سیستم چرخشی رئال

پاسخ زیدان به منتقدان سیستم چرخشی رئال

پس از کسب نتایج ضعیف رئال در شروع لالیگا، برخی کارشناسان تغییرهای متعدد در ترکیب ثابت رئال را دلیل نتیجه نگرفتن این تیم عنوان کرده اند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال از 5 بازی اخیر 8 امتیاز گرفته و 7 امتیاز با بارسلونای صدرنشین فاصله دارد.

به خصوص تساوی های خانگی برابر والنسیا و لوانته و نیز شکست چهارشنبه شب برابر بتیس، انتقادات از زیزو را افزایش داده اند.

 

 

 

 

زیدان در واکنش به منتقدان از سیستم چرخشی رئال گفت:« ایده هایم را تغییر نمی دهم. من به سیستم چرخشی ایمان دارم و به همین روش ادامه خواهم داد.

اگر تغییراتی در ترکیب ایجاد می کنم، با آگاهی کامل است. همه در تمرینات تلاش می کنند و لیاقت میدان دیدن را دارند. برخی از من می پرسند علت تعویض برخی بازیکنان به خاطر شرایط سنی شان است یا چیز دیگری و باید بگویم که برای من همه، شرایطی یکسان دارند.

حتی یک بازیکن 20 ساله هم نمی تواند 70 بازی در یک فصل انجام دهد. باید به بازیکنان از لحاظ ذهنی و بدنی استراحت داد. در این بین، البته ملی پوشان را هم باید در نظر گرفت که فشار بیشتری را تحمل می کنند.»

 

کروس:« او مقابل سوسیداد به دلیل مصدومیت بازی نکرد؛ ولی برابر بتیس به میدان رفت. متاسفانه کروس از ناحیه دنده مشکلی جزئی دارد که امیدوارم جدی نباشد و به بازی وسط هفته برابر دورتموند برسد. قصد ریسک کردن روی او برای بازی با آلاوس را ندارم.»



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

واکنش سرمربی بارسا به بحران رئال مادرید

واکنش سرمربی بارسا به بحران رئال مادرید

ارنستو والورده، سرمربی بارسلونا در مورد دیدار این هفته تیمش برابر جیرونا صحبت کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، با اختلاف 7 امتیاز با رئال مادرید، بلوگرانا در حال حاضر شرایط خوبی را تجربه کرده و با اقتدار در صدر جدول لالیگا قرار دارد.

 

اوضاع رئال: "یک ماه پیش به نظر می رسید شرایط ما فاجعه بار است؛ اما اوضاع هفته به هفته تغییر می کند و بسته به نتایج بعضی تیم ها در شرایط خوبی قرار دارند و اوضاع برای برخی اینگونه نیست.

 

درست است که رئال مادرید در حال حاضر 7 امتیاز از ما عقب است؛ اما بارسا با سویا نیز 2 و با اتلتیکو مادرید نیز 4 امتیاز فاصله دارد؛ اما در فوتبال همه چیز قابل تغییر است."

 

 

 

 

دیدار برابر جیرونا: "این تیم در دیدار خانگی هفته گذشته خود برابر سویا لایق باختن نبود و من بازی آنها را دیدم. جیرونا نمایش خوبی برابر سویا داشت و بازی فردای ما برابر این تیم بسیار مهم خواهد بود.

 

ما باید بدانیم که آنها از شرایط عادی با انگیزه تر خواهند بود و این موضوع را در ذهن خود داشته باشیم، زیرا ما یک دربی را پیش رو داریم که فاکتورهای خاص خودش را دارد."

 

استراحت دادن به مسی: "او در بازی قبلی خود 4 گل به ثمر رسانده و معمولا من نباید به چنین بازیکنی استراحت بدهم، زیرا مسی در امر گلزنی در حال حاضر مصمم است و ما او را در بهترین شرایط ممکن می بینیم."



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

راموس: ما همان بازیکنانی هستیم که قهرمان می شدیم

راموس: ما همان بازیکنانی هستیم که قهرمان می شدیم

سرخیو راموس، کاپیتان متعصب رئال مادرید در مورد نتایج نه چندان خوب تیمش در ابتدای فصل صحبت کرد.



به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در 5 بازی اول لالیگای خود تنها 8 امتیاز کسب کرده و در همین ابتدای کار 7 امتیاز از بارسلونا عقب افتاده است؛ اما راموس معتقد است آنها باید روی بازی های آینده تمرکز کنند.

 

 

 

 

راموس گفت: "قبول دارم که ما شروع نا امید کننده در فصل جاری لالیگا داشته ایم و این موضوع طبیعتا کمی نگران کننده است.

 

ما در این مدت مقابل حریفانی بازی کرده ایم که معمولا در گذشته سانتیاگو برنابئو را با نتایج دیگری ترک می کردند؛ اما ما در حال حاضر تنها نیاز داریم تا رو به آینده حرکت کرده و با ارزیابی مجدد عملکرد خودمان به فکر بازی های باقیمانده رئال مادرید باشیم.

 

اما نباید فراموش کرد که ما همان بازیکنانی هستیم که تنها یک ماه و نیم قبل موفق به فتح عناوین زیادی شدیم."



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

خبر خوش به زیزو؛ بازگشت یکی از مصدومان رئال

خبر خوش به زیزو؛ بازگشت یکی از مصدومان رئال

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی و گلزن رئال مادرید به تمرینات این تیم بازگشته است.

 

به گزارش "ورزش سه"، بعد از مصدومیتی که در جریان دیدار برابر لوانته برای مهاجم 29 ساله کهکشانی ها رخ داد اخبار حاکی از دوری یک ماهه او از میادین بود؛ اما بنزما از امروز صبح به تمرینات تیمش در کمپ رئال اضافه شده است.

 

 

 

 

قبل از پیوستن به تمرینات تیم، بنزما ساعاتی را در باشگاه بدنسازی رئال سپری کرد و به نظر می رسد زیدان می تواند در دیدار ماه آینده برابر اسپانیول از او در ترکیب تیمش استفاده کند.

 

بنزما در این میان دیدارهایی مانند آلاوس و دورتموند در آلمان را از دست خواهد داد؛ اما احتمالا از ابتدای ماه اکتبر مشکلی برای همراهی کردن قوهای سپید ندارد.

 

بنرما به تازگی قرارداد خود را تا سال 2021 با رئال مادرید تمدید کرد و انتخاب اول زیزو در خط حمله تیمش است.



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:12 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تلاش رونالدو برای انتقال فرزند خواننده آمریکایی!

تلاش رونالدو برای انتقال فرزند خواننده آمریکایی!

اخبار حاکی از تلاش رونالدو برای انتقال فرزند مدونا، خواننده مشهور آمریکایی به اسپورتینگ لیسبون بوده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، نشریه پرتغالی سابادو فاش کرد که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در تلاش بود تا فرزند مدونا، سوپراستار مشهور آمریکایی به جای بنفیکا راهی اسپورتینگ لیسبون شود.

 

 

 

 

رونالدو بعد از تماس با مدونا از وی خواسته تا مقدمات حضور فرزندش داوید باندا را در اسپورتینگ لیسبون، تیم سابق کریستیانو فراهم کند؛ اما در نهایت این اتفاق رخ نداد و فرزند مدونا راهی بنفیکا شد.

 

در این تماس مدونا به رونالدو اعلام کرد که نظر وی در مورد آینده فرزندش تغییر نخواهد کرد و ستاره پرتغالی نیز در ادامه ترجیح داد تا سکوت کند.

 

مدونا بعد از انتقال فرزندش به بنفیکا تصویری از خود با لباس این تیم پرتغالی منتشر کرد تا رضایت خود را از این انتقال نشان دهد.

 

فرزند مدونا هفته گذشته در اولین دیدار خود در تیم زیر 12 سال بنفیکا به میدان رفت و موفق شد در همان دیدار نیز گلزنی کند.



تاريخ : شنبه 1 مهر 1396 | 9:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو: اگر رئال بخواهد، دوباره لاغر می‌شوم

رونالدو: اگر رئال بخواهد، دوباره لاغر می‌شوم

رونالدو، اسطوره فوتبال برزیل مدعی شد که اگر رئال مادرید به او نیاز داشته باشد، دوباره لاغر خواهد کرد و خود را آماده بازی کردن می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال با نتایج ضعیفی که اخیرا کسب کرده، 7 امتیاز با صدر جدول یعنی بارسلونا فاصله دارد. رونالدو پس از 5 جلسه محرومیت به میادین بازگشت ولی بازگشت او نیز برای تیم کارساز نبود؛ این در حالیست که کریم بنزما به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم نیست. حال رونالدو، اسطوره فوتبال برزیل و مهاجم سابق رئال مدعی شد که اگر این تیم به او نیاز داشته باشد، حاضر است خود را آماده بازی  کند.

 

 

 

او گفت:" ما بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند گلزنی کنند و مطمئنم که این برای ما مشکلی نخواهد بود. اگر اتفاقی رخ دهد و به من نیازی باشد، خودم را دوباره آماده بازی خواهم کرد."

 

رونالدو درباره شرایط رئال گفت:" فکر نمی‌کنم رئال در چند سال اخیر مشکلی داشته باشد. آنها توانایی خود را نشان داده اند. فصل گذشته وارد دوره ای مثل امسال شدند ولی قهرمان لیگ و چمپیونزلیگ شدند. فکر می‌کنم این شروع لیگ است. حتی پس از بردن تمام جام ها، 3 شکست باعث شده که شک و شبهه هایی به وجود بیاید ولی قطعا هیچ شکی به توانایی این تیم وجود ندارد."



تاريخ : جمعه 31 شهريور 1396 | 10:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

راموس: برای بارسا راحت پنالتی می گیرند برای ما نه!

راموس: برای بارسا راحت پنالتی می گیرند برای ما نه!

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید معتقد است که انتقاد از عملکرد داورها ممکن است بیشتر به ضرر تیم باشد تا به نفع آنها.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زیدان شب گذشته به مصاف بتیس رفتند و در نهایت 1-0 شکست خوردند. راموس از تصمیمات داور در این دیدار ناراضی بود؛ ولی مدعی شد که انتقاد زیاد از داورها ممکن است نتیجه عکس داشته باشد.

 

 

 

 

او گفت:" هر چه بیشتر راجع به داور صحبت کنیم، اوضاع بدتر می‌شود. باید به تصمیمات آنها احترام بگذریم و امیدوار باشیم که بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند. برایم عجیب نیست که آنها برایمان پنالتی نمی‌گیرند؛ ولی برای بارسا می‌گیرند."



تاريخ : جمعه 31 شهريور 1396 | 9:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بنزما: رئال مادرید آخرین باشگاه من است

بنزما: رئال مادرید آخرین باشگاه من است

کریم بنزما پس از تمدید قرارداد با رئال تایید کرد که در همین باشگاه بازنشسته خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، بنزما سال 2009 از لیون به رئال پیوست و همچنان بازیکن ثابت کهکشانی ها محسوب می شود.

به او انتقاداتی از جمله از دست دادن فرصت های فراوان گلزنی وارد شده ولی تمام مربیان رئال در 8 سال گذشته به او اعتماد ویژه ای داشته اند.

 

 

 

 

بنزما در مورد بازنشستگی در رئال گفت:« از بازی برای رئال لذت می برم و دوست دارم همینجا بازنشسته شوم. برای من هیچ تیمی با رئال قابل مقایسه نیست. اینجا برای من پایان خط فوتبال است و رئال آخرین باشگاه من خواهد بود.

از روز اول در رئال احساس راحتی کرده ام و این باشگاه مثل خانواده دوم من است. رئال همیشه و در هر شرایطی از من حمایت کرده است؛  به خصوص در مسائل غیر ورزشی. این حمایت از روی شانس و اتفاق نیست و حتما شایستگی هایش را داشته ام.»



تاريخ : جمعه 31 شهريور 1396 | 9:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تمدید قرارداد رکوردشکن رئال با هواپیمایی امارات

تمدید قرارداد رکوردشکن رئال با هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات ۵ سال دیگر به همکاری تجاری خود با کهکشانی‌‌ها ادامه خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، نشریه مارکا اعلام کرد که باشگاه رئال مادرید قرارداد خود را با اسپانسر پیراهنش، خطوط هوایی امارات تا سال 2022 تمدید و به موجب این قرارداد سالانه 70 میلیون یورو از این شرکت اماراتی دریافت خواهد کرد.

به این ترتیب کهکشانی‌ها از حیث کسب درآمد سالانه از اسپانسر پیراهن از دو رقیب اصلی خود، یعنی بارسلونا و منچستریونایتد سبقت گرفتند.

 

 

 

 

بارسلونا به موجب قراردادی که با شرکت ژاپنی راکوتن بسته، سالانه 55 میلیون یورو می‌گیرد. این در حالی است که شیاطین سرخ هم از محل قراردادشان با شرکت خودروسازی شورولت آمریکا، سالانه 62 میلیون یورو دریافت می‌کنند.

خبر تمدید قرارداد با خطوط هوایی امارات هنوز به صورت رسمی توسط باشگاه رئال مادرید تأیید نشده اما به گزارش سایت پالکو 23 اسپانیا، این قرارداد به امضای طرفین رسیده است.

 

در همین حال نشریه مارکا از تلاش باشگاه رئال مادرید با عقد قراردادی جدید با دیگر اسپانسر بزرگش شرکت آدیداس خبر داده است. این نشریه از تلاش رئالی‌ها برای عقد قرارداد با شرکت آلمانی تولید کننده لوازم و پوشاک ورزشی خبر داد که این تیم را در رده نخست پردرآمدترین تیم‌ها از محل قرارداد با تأمین کننده پوشاک ورزشی‌شان قرار می‌دهد.



تاريخ : جمعه 31 شهريور 1396 | 9:48 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو: آخر فصل می‌بینیم چه تیمی قهرمان می‌شود

رونالدو: آخر فصل می‌بینیم چه تیمی قهرمان می‌شود

رونالدو نازاریو دلیما، نتایج ضعیف اخیر رئال در برنابئو را موقتی و گذرا می داند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال فصل را خوب شروع نکرده و در 5 بازی ابتدایی که سه تایش در خانه بوده، تنها 8 امتیاز کسب کرده است. کهکشانی ها در خانه 7 امتیاز حساس را از دست داده اند.

بسیاری بر این عقیده اند که جدایی موراتا و ماریانو که مهاجمان مرکزی خوبی بودند به رئال لطمه زده است.

 

 

 

 

رونالدوی برزیلی در همین رابطه گفت:« فکر نمی کنم جدایی موراتا و ماریانو روی رئال تاثیر منفی گذاشته باشد. ما بهترین بازیکن دنیا یعنی رونالدو را در اختیار داریم و برای پست مهاجم مرکزی بنزما بهترین انتخاب است. بازیکنان دیگری هم هستند که می توانند در این پست بازی کنند.

مجموعه رئال کامل و بی نقص است. فصل قبل هم چنین شرایطی را تجربه کردیم ولی در نهایت همه جام ها را فتح کردیم. دو مساوی و یک باخت خانگی در ابتدای فصل را می توان جبران کرد. هنوز 5 هفته از بازی ها گذشته و جای هیچ نگرانی نیست چون به این تیم ایمان دارم. مطمئنم رئال به روند خوب خودش باز خواهد گشت. آخر فصل خواهیم دید چه تیمی قهرمان می شود.»



تاريخ : جمعه 31 شهريور 1396 | 9:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اوبامیانگ: دیگر به رئال مادرید فکر نمی کنم

اوبامیانگ: دیگر به رئال مادرید فکر نمی کنم

پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم بروسیا دورتموند، از اینکه انتقالش به رئال مادرید نهایی نشد، ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، این ستاره گابنی فصل گذشته آقای گل بوندس لیگا شد و در تابستان شایعات زیادی در مورد جدایی اش از دورتموند شنیده می شد. ضمن اینکه خود او نیز بارها اعلام کرد مایل است به رئال برود.

 

او تایید کرد از اینکه نتوانست به سانتیاگو برنابئو برود، ناراحت شده اما اکنون دیگر به این اتفاق فکر نمی کند.

 

او در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا همچنان رویای رفتن به رئال را در سر دارد یا نه، گفت:" من رویایی ندارم. دیگر در مورد رئال صحبت نمی کنم.

 

 

 

 

آنها من را نمی خواهند. مشکلی نیست. من به آینده فکر می کنم و از بودن در دورتموند راضی هستم.

 

من با دورتموند توافقی داشتم و می توانم بروم. اما این اتفاق رخ نداد. این ناامید کننده بود اما من از اینکه ماندم هم راضی هستم.

 

میلان پیشنهادی به من داد. من خیلی به پروژه آنها علاقه مند بودم اما به دلایل زیادی این انتقال صورت نگرفت."



تاريخ : جمعه 31 شهريور 1396 | 9:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

راموس: تحت تاثیر نتایج ضعیف مان نیستم

راموس: تحت تاثیر نتایج ضعیف مان نیستم

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید مدعی شد که او تحت تاثیر نتایج ضعیف تیمش در هفته های اخیر قرار نگرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال شب گذشته در خانه با نتیجه 1-0 مقابل رئال بتیس شکست خورد تا به روند ضعیفش در خانه ادامه دهد. گل دقیقه 94 سانابریا در سانتیاگو برنابئو، باعث شد تا رئال متحمل یک شکست خانگی دیگر شود و رکورد 73 بازی پیاپی گلزنی آنها نیز متوقف شود. با این حال راموس تحت تاثیر شرایط قرار نگرفته است.

 

او گفت:" روز خوب ما نبود، مخصوصا مقابل گل حریف. فوتبال خیلی خوبی بازی نکردیم، ولی موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. موقعیت هایی برای گلزنی در ابتدای بازی داشتیم. رسیدن به گل اول در این بازی ها خیلی سخت است و گاهی هم به ثمر نمی‌رسد.

 

 

 

 

تیم ما هر کاری که می‌توانست کرد، موقعیت ساخت، خیلی از آنها طوری بودند که می‌توانستیم به راحتی به گل برسیم. باید پیش برویم و توجه مان را معطوف بازی بعدی کنیم. پیشتر در لالیگا نیز روزهای دشوارتری را تغییر داده ایم. باید آرامش خودمان را حفظ کنیم، زیرا هنوز بازی های زیادی پیش روی ماست.

 

با این آگاهی به خانه می‌روم که تمام تلاشمان را کردیم؛ ولی بازی به نفعمان پیش نرفت. وقتی پیروز نمی‌شویم، باید توجهمان را به اشتباهات جلب کنیم. اوضاع همیشه می‌تواند بهبود یابد. باید آرام باشیم و در کنار هم بمانیم و این کلید موفقیت است."



تاريخ : پنج شنبه 30 شهريور 1396 | 12:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کاسمیرو: رئال نباید از این شکست دستپاچه شود

کاسمیرو: رئال نباید از این شکست دستپاچه شود

کاسمیرو، هافبک رئال مادرید از هم تیمی هایش خواست تا پس از شکست تیمشان مقابل بتیس، آرامش خود را حفظ کنند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زیدان شب گذشته مقابل بتیس با نتیجه 1-0 شکست خوردند تا به روند ضعیف خود در دیدارهای خانگی ادامه دهند. این نتیجه رئال را در فاصله 7 امتیازی بارسا در صدر جدول قرار داد و حال کاسمیرو از هم تیمی هایش خواست که روحیه خود را حفظ کنند.

 

 

 

او گفت:" ما باید خونسرد باشیم، زیرا شاید یک امتیاز بهتر از شکست باشد. بدشانسی آوردیم، هر موقعیتی که ساختیم و هر تلاشی که کردیم به در بسته خورد. فوتبال اینگونه است، گاهی ناعادلانه پیش می‌رود. باید به بتیس تبریک بگوییم.، ما جنگیدیم و تلاشمان را کردیم و فکر می‌کنم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم."

 

کاسمیرو درباره اختلاف با بارسا گفت:" باید به خودمان فکر کنیم نه تیم دیگری."



تاريخ : پنج شنبه 30 شهريور 1396 | 12:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مصدومیت مارسلو و دردسر جدید زیدان

مصدومیت مارسلو و دردسر جدید زیدان

مارسلو، مدافع رئال مادرید، بار دیگر دچار مصدومیت شد تا کار زیدان در روزهای سختی که پشت سر می‌گذارد دشوارتر شود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال شروع ضعیفی در لالیگا داشته و شب گذشته با شکست خانگی مقابل بتیس، فاصله آنها با صدر جدول یعنی بارسلونا به 7 امتیاز رسید. این اختلاف در همین ابتدای فصل، مطمئنا رئال را از لحاظ روحی و روانی تحت تاثیر قرار خواهد داد و شرایط شاگردان زیدان را دشوار  خواهد کرد.

 

 

 

با وجود شکست، اتفاق بد دیگری نیز برای رئالی ها در جریان بازی دیشب رخ داد. مارسلو، مدافع رئال که نقش مهمی در تیم زیدان بر دوش اوست، دچار مصدومیت شد و جای خود را به لوکاس واسکز داد. هنوز شدت مصدومیت او مشخص نیست؛ ولی با توجه به مصدومیت تئو هرناندس، دیگر دفاع چپ رئال، انتظار می‌رود ناچو فرناندس در دیدار مقابل آلاوس، در سمت چپ دفاعی رئال حضور پیدا کند. در حال حاضر مارسلو، کریم بنزما، وایه خو، تئو هرناندس و متئو کواچیچ، مصدومین رئال هستند که غیبت آنها کار زیدان را دشوارتر کرده است.



تاريخ : پنج شنبه 30 شهريور 1396 | 12:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: رئال مادرید تنها یک مشکل دارد

زیدان: رئال مادرید تنها یک مشکل دارد

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مورد شکست تیمش برابر بتیس صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، کهکشانی ها در خانه با تک گل دقایق پایانی مغلوب بتیس شدند تا علاوه بر از دست دادن رکورد گلزنی خود، اختلاف این تیم با صدر جدول به 7 امتیاز برسد.

 

باخت به بتیس: "فوتبال اینگونه است و زمانی که شما نخواهید توپ ها را وارد دروازه کنید چنین اتفاقی رخ می دهد. اگرچه ما خیلی خوب بازی نکردیم؛ اما معتقدم نمایش بدی هم نداشتیم؛ اما امروز انگار توپ نمی خواست وارد دروازه بتیس شود. از نظر من تنها مشکل رئال به گل تبدیل نشدن موقعیت هاست."

 

 

 

 

شروع ضعیف در بازی های خانگی: "در سه بازی ابتدایی نتایج قابل قبولی نگرفتیم و گرچه ما فکر نمی کردیم اوضاع اینگونه پیش برود؛ اما امکان تغییر گذشته نیز وجود ندارد.

 

آنچه قابل تغییر است بازی بعدی و تلاش برای ارائه بهترین عملکرد است و ما باید در بازی بعدی خود در خانه تمام تلاش خود را برای پیروز شدن بکنیم.

 

شروع ما در بازی های خانگی این فصل به اندازه کافی خوب نبوده است و این موضوع کاملا واضح است. اما من به کلمه آرامش علاقه دارم و معتقدم باید برای آینده آرامش خود را خصوصا در استادیوم خانگی خود حفظ کنیم."

 

عملکرد رونالدو: "ما از حضور رونالدو در تیم بسیار خوشحال هستیم و او در کنار تیم خواهد بود."



تاريخ : پنج شنبه 30 شهريور 1396 | 12:22 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

عملکرد کم سابقه رئال مادرید در استادیوم خانگی

عملکرد کم سابقه رئال مادرید در استادیوم خانگی

رئال مادرید در فصل جاری لالیگا در هیچ کدام از دیدارهای خانگی خود موفق به کسب پیروزی نشده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، با شکست برابر بتیس فاصله رئال با صدر جدول بیشتر شد و حالا این تیم کار دشواری برای جبران نتایج ضعیف خود دارد.

 

 

 

 

اما نکته عجیب نتایج بسیار ضعیف رئال مادرید در خانه بوده است. اولین بازی خانگی این تیم با توقف برابر والنسیا همراه بود و بعد از آن شاگردان زیزو همین نتیجه را برابر لوانته نیز تکرار کردند.

 

شکست برابر بتیس بدان معناست که قوهای سپید در 3 بازی ابتدایی لالیگایی خود تنها 2 امتیاز کسب کرده اند که از سال 96-1995 بی سابقه بوده است.

 

رئال در آن فصل در 3 بازی اول 2 شکست و یک تساوی به دست آورد؛ اما نتایج این فصل در 20 سال اخیر بی سابقه بوده است.



تاريخ : پنج شنبه 30 شهريور 1396 | 12:21 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال 0 - 1 بتیس؛ بازگشت رونالدو هم افاقه نکرد!

فاصله 7 امتیازی با صدر؛

رئال 0 - 1 بتیس؛ بازگشت رونالدو هم افاقه نکرد!

رئال مادرید با گل ثانیه های پایانی سابرینا مغلوب بتیس شد تا فاصله با صدر به 7 امتیاز برسد.

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی با برتری بتیس آغاز شد و این تیم می توانست در همان دقیقه 4 روی ناهماهنگی مدافعان رئال مادرید به گل برسد؛ اما ضربه سانابریا در آستانه ورود به دروازه توسط کارواخال بیرون کشیده شد تا رئال از دریافت یک گل حتمی نجات پیدا کند.

 

 

 

 

در دقیقه 10 و روی پاس راموس، رونالدو می توانست با یک ضربه پشت پا دروازه بتیس را باز کند؛ اما مدافعان بتیس مانع باز شدن دروازه شدند. دقایقی بعد و روی نفوذ مودریچ، این ستاره کروات می توانست زننده گل اول تیمش باشد؛ اما ضربه او نیز به تور کنار دروازه برخورد کرد.

 

 

 

 

در دقیقه 28 و روی پاس گرت بیل، رونالدو فرصت خوبی برای گلزنی داشت؛ اما ضربه او با عکس العمل آدان همراه بود.

 

در دقیقه 35، فابیان می توانست بر خلاف جریان بازی بتیس را پیش اندازد؛ اما ضربه محکم او با واکنش دیدنی ناواس مواجه شد.

 

در اواخر نیمه اول و روی همکاری مودریچ و ایسکو، ستاره تکنیکی و اسپانیایی رئال مادرید در آستانه زدن گل اول بود؛ اما ضربه او با مهار فوق العاده آدان همراه بود تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

 

 

 

با شروع نیمه دوم، دامنه حملات کهکشانی ها ادامه یافت و در دقیقه 51 رونالدو بهترین فرصت را از دست داد. روی نفوذ دیدنی گرت بیل و ارسال عرضی او، رونالدو تقریبا مقابل دروازه خالی صاحب موقعیت شد؛ اما ضربه او از بالای دروازه به یبرون رفت.

 

لحظاتی بعد و روی اشتباه مدافعان رئال، فرانسیس فرصت خوبی برای زدن گل برتری داشت؛ اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه خارج شد.

 

در ادامه و روی حرکت زیبای رونالدو، کارواخال می توانست کار بتیس را تمام کند؛ اما ضربه او از دهانه دروازه به دیرک برخورد کرد.

 

 

 

 

در دقیقه 75 این بار گرت بیل با یک ضربه پشت پای فوق العاده فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت؛ اما ضربه او بعد از واکنش آدان به دیرک دروازه برخورد کرد. 

 

در ادامه رئال تلاش زیادی برای شکستن قفل دروازه بتیس داشت؛ اما سد محکم دفاع حریف اجازه خلق موقیعت را نیز به آنها نمی داد. در ثانیه های پایانی ضربه سر مایورال نیز با مهار آدان همراه بود.

 

 

 

 

اما در ثانیه های پایانی و روی تعلل مدافعان رئال، ضربه سر سانابریا وارد دروازه ناواس شد تا بتیس با یک گل حریف نامدار خود را مغلوب کند.



تاريخ : پنج شنبه 30 شهريور 1396 | 12:20 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی رئال مادرید-رئال بتیس؛ به دنبال ادامه پیروزی ها با اولین حضور رونالدو در لالیگا

تاريخ : چهار شنبه 29 شهريور 1396 | 11:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل بتیس

ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل بتیس

رئال مادرید به دلیل مصدومیت ستاره های بزرگش، در چند بازی اخیر اغلب با ترکیبی متفاوت از ترکیب اصلی خود به میدان رفته است.

به گزارش "ورزش سه"، در کنار محرومیت رونالدو، سیستم چرخشی زیدان و افزایش تعداد مصدومان هم مزید بر علت شد تا رئال نتواند از 4 بازی ابتدایی خود در لالیگا امتیازات کامل را جمع کند.

دو تساوی خانگی برابر والنسیا و لوانته باعث شده است تا رئال 4 امتیاز از بارسلونا عقب بیفتد.

 

 

 

 

کهکشانی ها خود را برای بازی حساس فردا شب برابر بتیس مهیا می کنند. در تمرین امروز، تونی کروس حضور داشت که این خبر خوبی برای زیدان بود. کروس بازی با سوسیداد را به دلیل مصدومیت از دست داد.

رونالدو و مارسلو هم با پشت سر گذاشتن محرومیت خود می توانند مقابل بتیس به میدان بروند که به خصوص بازگشت رونالدو می تواند بهترین اتفاق ممکن برای رئالی ها باشد.

 

با این حال کریم بنزما و وایه خو همچنان مصدوم هستند و تئو هرناندز هم مصدومیت جزئی از ناحیه کتف دارد. برای بازی فردا زیدان می تواند تقریبا از بهترین ترکیب خود استفاده کند و البته این امکان وجود دارد که مودریچ استراحت کرده و دنی سابویس از ابتدا مقابل تیم سابقش به میدان برود.

 

ترکیب احتمالی: ناواس، راموس، واران، مارسلو، کارواخال، کروس، مودریچ، کاسیمیرو، ایسکو، بیل و رونالدو



تاريخ : چهار شنبه 29 شهريور 1396 | 10:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

طعنه جالب زیدان به معضل کاوانی-نیمار در PSG

در نشست خبری بازی با بتیس

طعنه جالب زیدان به معضل کاوانی-نیمار در PSG

رئال مادرید فردا از هفته پنجم لالیگا در برنابئو میزبان رئال بتیس خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، کهکشانی ها پس از پیروزی روحیه بخش 1-3 در زمین سوسیداد حالا خود را مهیای کسب سه امتیاز حساس بازی با بتیس می کنند.

 

 

 

 

زیدان در مورد بازی فردا گفت:« شروع کردن بازی با جدیت چیزی است که همیشه از بازیکنانم می خواهم؛ چون هر زمان که با انگیزه وارد زمین می شویم، هیچ حریفی قدرت مقابله با ما را نخواهد داشت و بازیکنانم نیز به این موضوع واقف هستند. فردا برابر بتیس باید از همان دقیقه اول، روی حریف فشار بیاوریم.»

 

بازگشت رونالدو:«امیدوارم این آخرین باری باشد که رونالدو را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت. او را در این چند روز خوشحال دیده ام و بی تاب بازگشت به میادین است. فردا در برنابئو بازی داریم و رونالدو مثل هر بازیکنی از به میدان رفتن در این ورزشگاه خوشحال است.»

 

 

 

 

دعوای کاوانی و نیمار بر سر زدن ضربات آزاد و پنالتی: «دوست ندارم و نمی خواهم در مورد تیمی دیگر حرف بزنم ولی در رئال وقتی وارد زمین می شویم، از قبل مشخص است چه بازیکنی ضربات آزاد و پنالتی را می زند. کاری با پی اس جی ندارم و فقط به بازی فردا فکر می کنم.»



تاريخ : چهار شنبه 29 شهريور 1396 | 10:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

خبر خوب زیدان برای هواداران رئال

نهایی شدن تمدید؛

خبر خوب زیدان برای هواداران رئال

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در نشست خبری امروز خود فاش ساخت که قراردادش را تمدید کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، ماه گذشته بود که رسانه های اسپانیایی ادعا کردند که زیدان قراردادش را با رئال را سه ساله تمدید کرده و حقوق سالانه اش از 4.3 میلیون یورو به 8 میلیون یورو افزیش یافته است.

زیزو از ژانویه 2016 روی نیمکت رئال نشست و تاکنون این تیم را به 7 عنوان قهرمانی ارزشمند رسانده است.

 

 

 

 

زیدان در نشست خبری امروز خود در مورد تمدید قراردادش گفت:« بله؛ کار تمدید قراردادم نهایی شده؛ ولی این هیچ معنای خاصی نمی دهد. همه از سرنوشت مربیان در تیم های بزرگ مطلعند و من می دانم در چه تیمی در حال مربیگری هستم. اینجا همه چیز بر اساس نتایج تعیین می شود و فقط به زمان حال و آماده کردن تیمم به بهترین شکل برای چالش های پیش رو فکر می کنم.»

 

وضعیت بیل:« طبیعی است که بیل به فضا برای نشان دادن توانایی هایش نیاز دارد. این را در صحنه گلی که به سوسیداد زد، دیدیم. البته او از لحاظ تکنیکی این قابلیت را دارد تا حتی در فضاهای اندک هم موفق ظاهر شود. برای من او یک بازیکن کامل است و هنوز برای مشاهده بهترین گرت بیل، نیاز به زمان داریم.»



تاريخ : چهار شنبه 29 شهريور 1396 | 10:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

حرکت با ارزش کاپیتان رئال در مورد نویر (عکس)

حرکت با ارزش کاپیتان رئال در مورد نویر (عکس)

سرخیو راموس، کاپیتان اسپانیایی رئال مادرید به مصدومیت مانوئل نویر، سنگربان آلمانی بایرن مونیخ واکنش نشان داد.

 

به گزارش "ورزش سه"، دیروز اعلام شد که نویر به علت شکستگی پای چپ تا زمستان از میادین دور خواهد و تا بدین ترتیب او بخش اعظمی از فصل را از دست بدهد.

 

اما سرخیو راموس، کاپیتان 32 ساله کهکشانی ها با انتشار پیامی در صفحه رسمی خود برای نویر اینگونه نوشت: " زودتر خوب شو، زیرا بازیکنان بزرگ باید همیشه در مستطیل سبز به میدان بروند. ما همیشه دوست داریم بازیکنان بزرگ در لیگ قهرمانان در زمین حاضر باشند."

 

گفتنی است راموس و نویر در خلال دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال 2012 و بعد از به آسمان رفتن پنالتی راموس با یکدیگر درگیری لفظی شدیدی داشتند که البته نویر بعدها عذرخواهی کرد.

 



تاريخ : چهار شنبه 29 شهريور 1396 | 10:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو بیش از 2 برابر مسی می ارزد! (عکس)

رونالدو بیش از 2 برابر مسی می ارزد! (عکس)

به نظر می رسد خرید ستارگان رئال مادرید از سوی دیگر تیم ها حالا تبدیل به یک رویا شده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، در صورت در نظر گرفتن فاکتور بند آزادسازی ترکیب رئال مادرید تقریبا 2 برابر بارسا ارزش دارد؛ زیرا مجموع بند آزادسازی ستارگان رئال از طرف فلورنتینو پرز به مبلغ 7.25 میلیارد یورو رسیده در حالیکه مجموع این رقم برای بارسلونا به 3.05 میلیارد دلار می رسد.

 

این تفاوت زمانی آشکار می شود که بند آزادسازی مسی زمانی که قرارداد جدید خود را امضا می کند به ارزش 250 تا 400 میلیون یورو است در حالی که قرارداد کریستیانو رونالدو یک میلیارد یورو ارزش دارد.

 

جالب اینجاست که باشگاه اسپانیول به طرز شگفت انگیزی در آگست 1997، قرارداد بزرگی را در مورد بازیکن خود فرانسیسکو لوپز آلفارو که 34 ساله بود امضا کرد و بند آزادسازی او در آن سال مبلغ 70 میلیارد پزوتا معادل 421 میلیون یورو بود.

 

 

 



تاريخ : چهار شنبه 29 شهريور 1396 | 10:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کارواخال: با غایبانی که رئال مادرید داشت، پیروزی برابر رئال سوسیداد آسان نبود

مدافع راست ملی پوش رئال مادرید هم به سختی دیدار تیمش در سن سباستین اذعان کرده است.

طرفداری- دنی کارواخال، مدافع اسپانیایی رئال مادرید همچون زین الدین زیدان، به دشواری پیروزی 3-1 تیمش برابر رئال سوسیداد اعتراف کرده است.

به گزارش FFT، کارواخال پس از بازی شب گذشته به خبرنگاران گفته است:

ما تیم بسیار وسیعی در اختیار داریم و پر واضح است که مایورال می تواند به ما کمک کرده و گلزنی کند. می دانستیم که اگر شکست بخوریم، 7 امتیاز از کورس عقب خواهیم افتاد و با توجه به این که بازیکنان بسیاری همراه تیم نبودند، نتیجه گیری در این دیدارِ خارج از خانه آسان نبود اما تیم شخصیت خود را نشان داد.



تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1396 | 12:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گرت بیل در مورد انتقادهای اخیر: این موضوع طبیعی است؛ زندگی حرفه ای فراز و نشیب دارد

وینگر گریزپای رئال مادرید به جای پرداختن به حواشی، تمرکزش را روی کار خود قرار داده است.

طرفداری- گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید، هو شدن و سوت های ممتد طرفداران خودی علیه خود را پذیرفته و به روی کار خود تمرکز کرده است.

به گزارش FFT، با گلزنی در دیدار شب گذشته برابر رئال سوسیداد، بیل مقداری از فشار سنگین وارده به خود را، از روی شانه های خود برداشت. او پس از بازی در مورد برخوردهای اخیر طرفداران لوس بلانکوس با خودش گفت:

این موضوع طبیعی است و در فوتبال اتفاق می افتد. من تنها سرم به کار خودم است و به سختی تلاش می کنم. این تمام کاری است که از دست من بر می آید. تنها توان کنترل بازی خود را دارم و سایر مسائل از دست من خارج است. در طول زندگی حرفه ای تان، فراز و نشیب هایی وجود دارد و مهم این است که چگونه به مسیر درست برگردید.



تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1396 | 12:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تونی کروس به بازی با رئال بتیس می‌رسد

بالاخره پس ازمدت‌ها یک خبر خوب هم به زیدان رسید!

طرفداری - تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید که بازی این تیم مقابل رئال سوسیداد را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، امروز - دوشنبه - به تمرینات برگشت و به بازی با رئال بتیس می‌رسد.

به گزارش as، کروس یکی از بی شمار غایب کهکشانی‌ها برای بازی حساس در آنوئتا بود. در کنار کریم بنزما، متئو کواچیچ، مارسلو، کریستیانو رونالدو و خسوس وایخو، کروس هم با غیبت در آخرین تمرین پیش از بازی تیم، دست زیزو را برای دیداری که سه امتیازش از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار بود، حسابی بست. هر چند که سفیدپوشان موفق شدند با درخشش مایورال، بالاخره به مسیر پیروزی در لالیگا بازگردند.

امروز اما خبرهای مثبتی به زیدان رسید. علاوه بر اینکه رونالدو و مارسلو مشکلی برای بازی چهارشنبه برابر رئال بتیس نخواهند داشت، تونی کروس نیز در تمرینات گروهی شرکت کرد تا نشان دهد که مشکلی برای این بازی ندارد. گرچه در تمرین امروز، کواچیچ، وایخو، بنزما و تئو هرناندز به دلیل مصدومیت غایب بودند. تئو در بازی با رئال سوسیداد از ناحیه کتف آسیب دید و مشخص نیست چه اندازه از میادین دور خواهد بود. دنی کارواخال هم به تنهایی تمرین کرد. 



تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1396 | 11:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مورینتس: نخریدن امباپه تصمیم درستی از رئال بود

مورینتس: نخریدن امباپه تصمیم درستی از رئال بود

فرناندو مورینتس، مهاجم سابق رئال مادرید، به دفاع از تصمیم رئال برای عدم جذب کیلیان امباپه پرداخت و مدعی شد که این بازیکن ابتدا باید ثابت کند در سطح رئال هست یا نه.

به گزارش "ورزش سه"، شایعات بسیاری در مورد حضور امباپه در رئال شنیده می‌شد؛ ولی این پاری سن ژرمن بود که در نهایت ستاره فرانسوی را به خدمت گرفت. در حالی که برخی هواداران رئال از این موضوع ناراحت بودند، مورینتس آن را تصمیم درستی دانست.

 

 

 

او گفت:" با توجه به اینکه رئال فصل گذشته فوق العاده بود، آنها نیاز چندانی به بازیکن ندارند. بازیکنی مثل امباپه به هر تیمی که بخواهد می‌رود. معمولا، وقتی یک فصل ضعیف پشت سر گذاشته اید، بازیکن جدید می‌خرید. به نظر من رئال خوب کار کرده و با نخریدن بازیکن بزرگ، تصمیم درستی گرفته است. امباپه بازیکن فوق العاده ای است و این فرصت را دارد که وارد یک سطح جدید شود. فقط در آن حالت است که می‌تواند برای رئال بازی کند. برای بازی کردن برای رئال معمولا باید در بهترین فرم تان باشید."



تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1396 | 11:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گذر مایورال از رکورد اسطوره های رئال

گذر مایورال از رکورد اسطوره های رئال

بورخا مایورال شب گذشته اولین گل رسمی خود را برای رئال مادرید به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، مایورال دو سال پیش هم برای رئال گلزنی کرده بود ولی داور به اشتباه گل را به نام او ثبت نکرد اما در نهایت او شب گذشته در سن سباستین موفق شد گل اول رئال را وارد دروازه سوسیداد کند. او روی گل دوم هم نقش مستقیمی داشت؛ ضمن اینکه یک فرصت 100 درصد گلزنی را هم از دست داد.

به این ترتیب مایورال با 20 سال و 165 روز، به رتبه 15 در رنکینگ جوان ترین گلزنان تاریخ رئال رسید.

 

 

 

 

ریورا با 17 سال و 111روز، رائول گونزالس با 17 سال و 131 روز و سانتیانا با 19 سال و 20 روز، جوان ترین گلزنان تاریخ رئال مادرید هستند.

در این رده بندی ایگواین ششم و موراتا دهم هستند. مایورال در حالی به رتبه 15 رسید که اسطوره های بزرگی چون خنتو و بوتراگنیو حتی در فهرست 20 نفر اول هم حضور ندارد. خسه و ماریانو که در چند فصل اخیر به عنوان ستاره هایی جوان در رئال مطرح شدند نیز چنین شرایطی دارند.



تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1396 | 9:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بارسا یک تیم محلی و غیرقابل قیاس با رئال است!

لوکو گاتی:

بارسا یک تیم محلی و غیرقابل قیاس با رئال است!

گلر سابق تیم ملی آرژانتین و باشگاه بوکاجونیورز، در مصاحبه جدید خود بارسلونا را تیمی کم ارزش تلقی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، گاتی سالهاست که در مادرید سکونت دارد و عشق او به رئال مثال زدنی است. او در برنامه های مختلف تلویزیونی به عنوان کارشناس سابق فعالیت دارد و تا سال گذشته یکی از میهمانان ثابت برنامه معروف ال چیرینگیتو بود.

 

 

 

 

گاتی در مصاحبه با تلویزیون آرژانتین در مورد بهترین بازیکن تاریخ گفت:« پله فراتر از همه است. او را باید از دیگران جدا کرد. من مقابل او بازی کرده ام و باید بگویم که مثل یک پلنگ بود. مسی اگر آن زمان بازی می کرد، دوام نمی آورد چون مدافعان، خیلی خشن تر از حالا بودند.»

 

بارسا و رئال:« بارسا یک تیم محلی است که قابل قیاس با رئال مادرید نیست. اصلا حرفش را هم نزنید.»



تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1396 | 9:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کارواخال: مورینیو اعتقادی به من نداشت

در مصاحبه با خبرنگاران

کارواخال: مورینیو اعتقادی به من نداشت

دنی کارواخال روز گذشته رسما قراردادش با رئال را تا 2022 تمدید کرد و امروز پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای مراسم تمدید، بوتراگنیو به تمجید از کارواخال پرداخت. او که محصول آکادمی رئال است، از 2013 به تیم اول باشگاه راه یافت و هم اکنون بازیکن ثابت تیم ملی اسپانیا نیز محسوب می شود.

 

 

 

 

تمدید:« ابتدا باید از بوتراگنیو به خاطر صحبت هایش تشکر کنم. باید بگویم که از تمدید قرارداد با رئال بسیار خوشحالم. در واقع نمی توان از این خوشحال تر بود. رئال همه زندگی من است و این شانس را داشتم تا با پیراهن این تیم به همه جام های ممکن دست یابم.

دوست دارم وقتی بازنشسته شوم، کارنامه ام پر از افتخارات مختلف باشد و همه به نیکی از من یاد کنند. اینکه بدانند من همه توانم را برای موفقیت باشگاه گذاشتم.»

 

رقم فسخ:« دقیقا یادم نیست ولی می دانم آنقدر بالاست که هیچ باشگاهی نمی تواند من را جذب کند. از اعتماد مسئولان رئال به خودم احساس غرور می کنم. هرگز پیشنهادات دیگر را گوش نکرده ام چون در رئال راحت هستم.»

 

مورینیو:« سال 2012 او من را شایسته پوشیدن پیراهن تیم اول نمی دانست و معقتد بود هنوز به آمادگی لازم نرسیده ام. به همین دلیل به صورت قرضی به لورکوزن رفتم و بعد که برگشتم، همه چیز برای من خوب پیش رفت. با وجود اینکه رقابت در تیم بالا بود؛ ولی همیشه به خودم ایمان داشتم.»

 

زیدان:« در دوران فوتبال هر بازیکنی روزهای اوج و فرود وجود دارد. زیدان ولی همیشه به من امید می داد و روی من حساب می کرد. وقتی او سرمربی رئال شد، اعتماد به نفس من و همه بازیکنان بالاتر رفت. او یک مربی فوق العاده است.»



تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1396 | 9:48 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گلزنی رئال مادرید در 73 بازی متوالی؛ کهکشانی ها به رکورد سانتوس در فصل 1962/63 رسیدند

رئال مادرید زین الدین زیدان موفق به ثبت رکوردی دیگر شد.

طرفداری- رئال مادرید موفق شد با گلزنی برابر رئال سوسیداد به رکورد جدیدی دست پیدا کند. کهکشانی ها به رکورد گلزنی در 73 دیدار متوالی که معتلق به باشگاه سانتوس در فصل 1962/63 بود، رسیدند. گفتنی است که شاگردان زیدان تا دقیقه 71 با نتیجه 3 بر 1 از رئال سوسیداد جلو هستند.

رکورد گلزنی در 73 دیدار متوالی رئال مادرید



تاريخ : دو شنبه 27 شهريور 1396 | 10:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 563 صفحه بعد
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.