جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ستاره گلزن رئال و کلکسیون رنگارنگ در 24 سالگی

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ستاره گلزن رئال و کلکسیون رنگارنگ در 24 سالگی

ستاره گلزن رئال و کلکسیون رنگارنگ در 24 سالگی

آلورو موراتا، گلزن جوان رئال مادرید احتمالا امشب برای پانزدهمین بار در دوران ورزشی خود طعم قهرمانی را خواهد چشید.​​​​​​​

 

به گزارش "ورزش سه"، کهکشانی ها اگر امشب بتوانند یک امتیاز در خانه مالاگا بگیرند قهرمان خواهند شد و موراتا فاتح جام شماره 15 در سن 24 سالگی خواهد شد.

 

در سال 2011 و زمانیکه رئال با تک گل رونالدو برابر بارسا فاتح کوپا دل ری شد، مورینیو در مرحله یک شانزدهم 13 دقیقه به موراتا بازی داد تا او اولین جام دوران خود را در سن 18 سالگی بگیرد.

 

 

 

 

فصل بعد موراتا با رئال لالیگا را برد و همچین در رده های سنی زیر 19 و زیر 21 سال نیز با تیم ملی اسپانیا در اروپا صاحب عنوان شد.

 

در 2 فصل حضور در یوونتوس، موراتا صاحب 5 عنوان قهرمانی شد و امسال نیز در بدو بازگشت، با رئال قهرمان سوپر کاپ اروپا شد.

 

موراتا در فصل جاری در لالیکا 14 گل به ثمر رسانده و در صورت قهرمانی رئال در ماراتن امشب، برای پانزدهمین بار در دوران ورزشی خود عنوان قهرمانی را به دست خواهد آورد.



تاريخ : یک شنبه 31 ارديبهشت 1396 | 19:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رامون کالدرون: رئال مادرید نیازی به جذب بازیکن جدید ندارد؛ من خرید کریستیانو رونالدو را قطعی کردم

ریاست پیشین رئال مادرید دیدگاه خود را در مورد تیم فعلی باشگاه، کریستیانو رونالدو، گونزالو هیگواین و آینده مقام ریاست باشگاه عنوان کرده است.

طرفداری- رامون کالدرون رییس پیشین باشگاه رئال مادرید معتقد است که ترکیب فعلی این باشگاه به اندازه ای قدرتمند است که در تابستان پیش رو دغدغه چندانی برای جذب بازیکنان جدید نداشته باشد.

کالدرون در گفتگو با تارنمای گل گفته است:

فکر می کنم تیمی که ما داریم بسیار بسیار قوی است. به عقیده من ما به هیچ بازیکنی نیاز نداریم. اگر دست من بود، بازیکن جدیدی را جذب نمی کردم.  از دید من بازیکنان جایگزین بسیار خوب کار کرده اند. در برخی از بازی ها تنها دو نفر از یاران اصلی در کنار بازیکنان جانشین به کار گرفته شدند و باز هم تیم بسیار خوب کار کرد. فکر نمی کنم که به خرید دیگری نیاز باشد.

کالدرونِ 65 ساله همچنین در مورد دیدار رئال مادرید برابر یوونتوس در فینال لیگ قهرمانان اروپا چنین عنوان کرد:

چالش پیش روی رئال مادرید این است که به نخستین تیمی تبدیل شود که دو سال پشت سر هم قهرمان لیگ قهرمانان می شود. بازی سختی خواهد بود. یوونتوس تیمی بسیار قدرتمند است و تنها یک تیم معمولی ایتالیایی نیست که دفاعی قدرتمند دارد. آن ها سه مهاجم خیلی خوب دارند که یکی از آن ها دیبالاست که به خوبی کار کرده. همچنین هیگواین را دارند که من او را برای رئال مادرید به خدمت گرفته بودم و البته مانژوکیچ. آن ها تیم بسیار بسیار قدرتمندی دارند و دروازه بان شان بوفون، یکی از بهترین ها در جهان است. پس نمی توان نتیجه این دیدار را پیش بینی کرد.

بخش دیگر سخنان کالدرون صرف ستایش از کریستیانو رونالدو و این که او کسی بود که موجبات حضور CR7 در سانتیاگو برنابئو را فراهم کرد، شد.

وی همواره یکی از مدعیان کسب توپ طلاست. او ثابت کرده که بازیکن فوق العاده ای است. کریستیانو گل های بسیاری به ثمر می رساند و حالا درون محوطه جریمه بازی می کند. فکر می کنم زیدان با به کارگیری وی درون محوطه جریمه، تصمیمی عقلانی گرفت. امید است که او به ما در راستای کسب عنوانی دیگر کمک کند. امیدوارم که او دوران حرفه ای خود را در اسپانیا به پایان ببرد.

او همچنین افزود:

در سال 2008 منچستریونایتد به وی اجازه جدایی نمی داد و به همین خاطر برایم سخت بود که او را جذب کنم. ما توافق کردیم که در سال بعد او را با پرداخت 80 میلیون پوند به خدمت بگیریم. می توانم بگویم من کسی بودم که کریستیانو رونالدو را به رئال مادرید آورد. ما به عنوان رییس یک باشگاه در رأس کار قرار داریم و باید از فرصت ها بهره ببریم.

کالدرون همچنین گفت که بابت توان مالی باشگاه های انگلیسی سخت است که بتوان بازیکنان مستعد را از چنگ این تیم ها بیرون آورد..

حق پخش های تلویزیونی به باشگاه های انگلیسی اجازه می دهد که پول فراوانی را کسب کنند؛ آن ها تقریبا چهار برابر تیم های لالیگا از این راه درآمد کسب می کنند. پس آن ها قصد فروش باشگاه های شان را ندارند. از همین رو اگر کسی بخواهد بازیکنی را از آن ها جذب کند، باید مقدار زیادی پول بپردازد. اول کریستیانو رونالدو را دیدیم که 80 میلیون پوند فروخته شد، سپس گرت بیل که 100 میلیون پوند هزینه برداشت و حالا پل پوگبا.

کالدرون در پایان از این گفت که با جذب آرین روبن و گونزالو هیگواین، رویای این را داشت که مثلث خط حمله تیمش را با حضور این بازیکنان در کنار کریستیانو رونالدو شکل دهد؛ اتفاقی که البته رخ نداد.

او (هیگواین) بازیکنی فوق العاده بود و به همین خاطر ما در 19 سالگی وی را جذب کردیم. کسی فکر نمی کرد او بتواند تا این اندازه خوب کار کند. وی به ما کمک کرد تا دو سال پشت هم قهرمان لالیپا شویم. افسوس که را فروختیم. فکر می کردیم هیگواین در کنار رونالدو و روبن می توانند مثلث خط حمله تیم باشند ولی خیلی خوشحالم که او در ایتالیا موفق بوده است.



تاريخ : یک شنبه 31 ارديبهشت 1396 | 18:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی مالاگا - رئال مادرید؛ بجنگ، فتح کن و قهرمان شو!

جاده قهرمانی برای کهکشانی ها در سال 2017 در لازورالدا به اوج خود می رسد.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 31 ارديبهشت 1396 | 11:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زین الدین زیدان: کل تیم با ما سفر خواهد کرد؛ کاملا آماده هستیم

زین الدین زیدان پیش از آخرین دیدار لالیگایی رئال مادرید پاسخگو خبرنگاران بود.

 طرفداری- زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی باشگاه رئال مادرید در کنفرانس خبری پیش از دیدار برابر مالاگا در هفته اخر لالیگا شرکت کرد و در مورد موارد زیر صحبت کرد.

به گزارش مارکا، زیدان می گوید؛

بازی:

تنها به بازی خودمان فکر میکنیم. این تنها چیزی است که به آن فکر میکنیم. باید کاری که شروع کردیم را به پایان برسانیم. بازی آخر دشوارترین بازی خواهد بود. ترکیب تیم ما فوق العاده است و این نکته کلیدی بوده است که همه احساس کردند برای تیم هم هستند. خیلی ها نمی خواهند رئال مادرید قهرمان شود و همیشه هم به همین شکل بوده است ولی این مسئله من را اذیت نمی کند. چیزی را تغییر نمی دهیم. تمام تلاش خود را می کنیم تا پیروز شویم. این قضیه در  ژن باشگاه است.

دوگانه:

هر دو برای ما دشوار است. تا امروز بسیار خوب کار کردیم و برای هر دو جام می جنگیم ولی هنوز چیزی نبرده ایم. فردا سفر می کنیم و همه به یک اندازه مهم هستند. 

رونالدو:

شرایطش خوب است مثل کل تیم. در لحظات شیرینی به سر میبریم. دوست داشتم لالیگا را زودتر ببریم اما زیبایی لالیگا به همین است. تا آخر تلاش می کنیم. می دانیم چطور تسلیم نشویم و همین کار را هم خواهیم کرد. تیم عالی است و مثل یک پدرسوخته آماده هستیم.( اصطلاحی در زبان اسپانیایی به معنی آماده بودن و در بهترین شرایط قرار داشتن-مترجم).

تیم:

همه هستند. همه بازیکنان در این دو بازی آخر بسیار مهم هستند. فردا کل بازیکنان ما به مالاگا خواهد رفت حتی بازیکنان مصدوم. 



تاريخ : یک شنبه 31 ارديبهشت 1396 | 10:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

لیست بازیکنان مالاگا برای دیدار برابر رئال مادرید اعلام شد

میشل اسپانیایی اسامی بازیکنان خود را اعلام کرد.

طرفداری- دو تیم رئال مادرید و مالاگا در شرایطی در هفته آخر فوتبال اسپانیا برابر هم قرار می گیرند که این دیدار برای یکی از این دو تیم حکم مرگ و زندگی و تعیین قهرمان را دارد.

به گزارش MARCA، در همین مورد میشل سرمربی مالاگا که موفق شده است این تیم را به شرایط خوبی برساند اسامی بازیکنان منتخبش برای این دیدار را اعلام کرده که بدین شرح است:


همچنین مالاگا برای این بازی تعدادی بازیکن غایب دارد که به دلایل مختلفی نمی توانند برابر کهکشانی ها بازی کنند:



تاريخ : یک شنبه 31 ارديبهشت 1396 | 10:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اسامی بازیکنان رئال مادرید برای دیدار برابر مالاگا اعلام شد؛ سفر با تمامی بازیکنان

زین الدین زیدان اسامی بازیکنان منتخب خود را اعلام کرد.

طرفداری- تیم فوتبال رئال مادرید خود را برای آخرین و حساس ترین دیدار فصل برابر مالاگا آماده می کند و به همین منظور ظهر امروز زین الدین زیدان اسامی بازیکنان منتخب خود را برای این دیدار اعلام کرد.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید همانطور که زیزو در کنفرانس خبری اش گفته بود، تمامی بازیکنان مصدوم و غیر مصدوم تیم به همراه کادرفنی راهی مالاگا می شوند تا در جشن قهرمانی احتمالی حضور داشته باشند. حضور گرت بیل و دنی کارواخال مصدوم از نکات این لیست است. اسامی اعلام شده بدین شرح است:

 ناواس، کاسیا، یانیز، واران، راموس، په په، ناچو، مارسلو، کوئنترائو، دنیلو، کارواخال، کروس، کاسمیرو، کواچیچ، انزو، هامس، مودریچ، آسنسیو، ایسکو، رونالدو، بنزما، لوکاس، ماریانو، موراتا و گرت بیل



تاريخ : یک شنبه 31 ارديبهشت 1396 | 10:42 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گرت بیل و دنی کارواخال کار با توپ را شروع کردند (عکس)

خبرهای خوبی برای هواداران مادریدی از تمرینات این تیم به گوش می رسد.

طرفداری- شاگردان زین الدین زیدان صبح امروز برای آخرین بار در لالیگا در زمین تمرینی والدبباس حاضر شدند و خود را برای مسابقه حساس برابر مالاگا اماده کردند. به همین منظور تصویری منتشر شد که نشان می دهد گرت بیل و دنی کارواخال تمرینات سبک و کار با توپ را آغاز کرده اند و این می تواند خبر خوبی برای مادریدی ها پیش از فینال کاردیف باشد.

گرت بیلدنی کارواخال



تاريخ : یک شنبه 31 ارديبهشت 1396 | 10:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مربی مالاگا: رئال را عذاب خواهیم داد

مربی مالاگا: رئال را عذاب خواهیم داد

میچل گونزالس، مربی مالاگا که یکی از اسطوره های باشگاه رئال مادرید نیز محسوب می شود این روزها فشار زیادی را تحمل می کند.

به گزارش "ورزش سه"، در جبهه بارسلونا برخی میچل را قصاص قبل از جنایت کرده و عنوان می کنند که او تیمش را برای باخت به مصاف رئال خواهد فرستاد.

میچل که سال های 92 و 93 به عنوان بازیکن رئال، 2 قهرمانی لالیگا را در هفته پایانی مقابل تنه ریف از دست داده، فردا ممکن است خودش تاریخ را تکرار کند.

 

 

 

 

او در مصاحبه با خبرنگاران گفت:« فردا کاری می کنیم که رئال شرایطی متفاوت با 37 دیدار قبلی خود را تجربه کند. قصد داریم رئال را عذاب داده و باید بگویم که اگر این تیم قصد قهرمان شدن دارد، باید بیشتر از همیشه تلاش کند.

همه کسانی که من را می شناسند می دانند که من شرافتم را نمی فروشم و فردا مالاگا بهترین بازی را مقابل رئال انجام خواهد داد.

در چند روز اخیر خودم را از حواشی به دور نگاه داشته ام اما باید بگویم که فردا و در پایان بازی، مالاگا تحت هیچ شرایطی مقصر نیست. خیلی خوب می دانم که تمام نگاه ها به من و تیمم است ولی به بازیکنانم گفته ام که بازی همیشگی خودشان را ارائه دهند حال اگر شکست بخوریم هم نمی توان کسی را زیر سوال برد.»



تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | 18:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: رونالدو همه وجودش را وقف رئال کرده است

در مصاحبه با خبرنگاران

زیدان: رونالدو همه وجودش را وقف رئال کرده است

رئال مادرید فردا در آخرین هفته لالیگا به زمین مالاگا می رود و با کسب یک تساوی نیز موفق به کسب عنوان قهرمانی خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، این اولین قهرمانی رئال در لالیگا پس از 5 سال خواهد بود.

 

 

 

 

زیزو در نشست خبری این بازی گفت:« همه چیز به خودمان بستگی دارد و این خیلی مهم است. می دانیم که فقط یک بازی باقیمانده و همانطور که می خواستیم در این چند روز تمرین کرده ایم. از لحاظ بدنی و دهنی در بهترین شرایط ممکن قرار داریم و تمام تلاش مان را برای کسب پیروزی خواهیم کرد. هرگز هم برای تساوی پای به زمین نمی گذاریم چون در ذات رئال نیست که برای مساوی بازی کند.

انتظار یک بازی دشوار را دارم و می دانم که مالاگا در هفته های اخیر به نتایج بسیار خوبی دست یافته است. دو بازی قبلی برابر سویا و سلتا هم دشوار بود و در مجموع سه بازی انتهای فصل، برای ما که مدعی اول قهرمانی هستیم، پیچیده ترین بازی ها محسوب می شوند.»

 

فشارها روی مربی رئالی مالاگا(میچل):« به این مسائل کاری ندارم و تمام تمرکزم روی تیم خودم است. به تیم حریف و مسائل مربوط به این تیم توجهی نکرده ام. مالاگا در بهترین فرمش قرار دارد و بازی دشواری پیش روی ماست.»

 

قهرمانی پس از 5 سال:« قهرمان شدن در لالیگا بسیار سخت است. 38 هفته حفظ تمرکز و تلاش برای رسیدن به ثبات در نتایج، آسان نیست. بازیکنان باید هر روز این انگیزه که قصد قهرمانی شدن در لالیگا دارند را نشان دهند. تیم اول جدول هستیم و این نشان می دهد در 37 هفته گذشته کارمان را به خوبی انجام داده ایم اما باید توجه داشت که هنوز فاتح هیچ چیز نشده ایم.»

 

 

 

 

لالیگا یا لیگ قهرمانان:« هر دو به یک اندازه دشوار هستند اما شاید قهرمانی در لالیگا به سبب اینکه باید روز به روز روی آن تمرکز داشت، کمی پیچیده تر باشد. من هیچ یک را به دیگری ترجیح نمی دهم.»

 

همه مقابل رئال:« نمی دانم چند نفر؛ ولی رویای خیلی ها این است که ما قهرمان نشویم. بسیاری در همین اسپانیا دوست ندارند رئال قهرمان شود و البته این اتفاق جدیدی نیست و ادامه دار خواهد بود.

به این مسائل عادت کرده ایم و فردا بدون توجه به فشارهای بیرونی، تنها به کسب پیروزی فکر می کنیم. به شخصه معتقدم چند تیم دیگر هم شایسته قهرمانی بوند ولی ما تا به امروز نشان داده ایم که شایسته ترین تیم برای قهرمانی هستیم.»

 

رونالدو:« در مورد او چه می توان گفت؟ رونالدو در حساس ترین مقطع فصل به بهترین فرم خودش رسیده و مثل دیگر بازیکنان، شرایط بسیار خوبی دارد. این خود بزرگترین مزیت است. او و سایر بازیکنان تمام توان شان را در بازی با مالاگا و سپس فینال لیگ قهرمانان خواهند گذاشت. رونالدو همه وجودش را برای موفقیت رئال گذاشته است.»



تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | 18:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تست دوپینگ ناگهانی از 4 بازیکن رئال

تست دوپینگ ناگهانی از 4 بازیکن رئال

تمرین امروز رئال مادرید دو غایب داشت؛ آخرین تمرین پیش از بازی سرنوشت ساز برابر مالاگا.

به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها آخرین تمرینات آماده سازی پیش از مصاف حساس مقابل مالاگا را امروز در کمپ والدبباس انجام دادند. در تمرین امروز گرت بیل و کارواخال غیبت داشتند. البته کارواخال در زمین تمرین حضور داشت ولی به صورت انفرادی تمرین کرد.هر دو بازیکن امیدوارند دو هفته بعد به فینال لیگ قهرمانان برسند.

زیدان اما 25 بازیکن را برای بازی فردا مقابل مالاگا دعوت کرد از جمله بیل و کارواخال مصدوم و همچنین انزو(پسرش).

 

 

 

 

نکته جالب، حضور سر زده ماموران کنترل دوپینگ در تمرین رئال بود. رئالی ها از این مساله شگفت زده شدند چون در فصل جاری سابق نداشت که در لالیگا تست دوپینگ بدهند. در هر صورت از 4 بازیکن که نامشان فاش نشده تست دوپینگ گرفته شد.

 

لازم به ذکر است که رئال با کسب حداقل یک نتیجه مساوی برابر مالاگا قهرمان لالیگا خواهد شد.



تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | 18:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آسیلیو: توانایی خرید کریستیانو رونالدو را داریم اما فیرپلی مالی اجازه نمی دهد؛ فاصله ما با یوونتوس م

آسیلیو در صحبت هایی به مشکلات و چالش های مالی پیش روی نراتزوری برای بازگشت به سطح اول فوتبال ایتالیا پرداخته است و می گوید آنها فرآیندی زمان بر را برابر خود می بینند.

طرفداری- باشگاه اینتر در بازار نقل و انتقالات از طرف مالکین ثروتمند خود یعنی گروه سونینگ حمایت می شود اما پیرو آسیلیو، مدیر ورزشی باشگاه می گوید آنها محبورند در چارچوب قوانین فیرپلی مالی یوفا کار کنند.

به گزارش گل، پیرو آسیلیو که در آستانه پایان فصل رقابت های فوتبال ایتالیا فعالیت های خود را آغاز کرده و برای تقویت ترکیب نراتزوری چند ماه پر فشار را پیش روی خود می بیند می گوید آبی و مشکی پوشان میلان از نظر مالی، توانایی به خدمت گرفتن فوق ستاره  ای در اندازه کریستیانو رونالدو را دارند اما قوانین ملی یوفا به آنها اجازه انجام چنین خرید هایی نمی دهد. آسیلیو در صحبت برای گروهی از دانشحویان در دانشگاه Universita degli Studi میلان گفت:

در حال حاضر باشگاه مالکان قدرتمندی دارد. مالکین چینی جدید به راحتی می توانند گران ترین ستاره های دنیا نظیر کریستیانو رونالدو را بخرند اما واقعیت این است که قوانین فیرپلی مالی که رشد باشگاه را در نظر می گیرد، چنین اجازه ای به ما نمی دهد. این مسیری است که نیاز به ایده پردازی، زمان و مدیریت دارد. باید تا حد ممکن کم اشتباه کنیم، مطمئناً کمتر از فصلی که پشت سر گذاشتیم.

 اینتر تلاش کرد تا پائولو دیبالا را به خدمت بگیرد اما ما باید به محدودیت پرداخت دستمزد احترام بگذاریم. درآمد ما چیزی بین 200-230 میلیون یوروست، در حالیکه درآمد یوونتوس که به صورت مرتب در لیگ قهرمانان حضور دارد به 400 میلیون می رسد. پس از سقوط به سری بی در سال 2006 آنها بر روی یک مدل مالی خاص کار کردند، روی آکادمی سرمایه گذاری کردند و چشم انداز مدیریتی خیلی خوبی داشتند. استادیوم خود را ساختند و رفته رفته دستمزد ها را بالا بردند؛ بر روی رشد درآمد های تبلیغاتی کار کردند و به صورت پیوسته در لیگ قهرمانان حضور یافتند.

آنها می توانند به صورت مستمر این کار را انجام دهند و همین یووه را از دیگر باشگاه های ایتالیایی متمایز می کند.  این فاصله می تواند بیشتر هم بشود چون نمی توان این مشکل را با خرین بازیکنان بزرگ حل کرد؛ بازیکنان بزرگ جایی می روند که پول زیادی می دهند و می توانند در لیگ قهرمانان بازی کنند. این بازیکنان به دنبال کسب پیروزی هستند. این یعنی ما باید ریسک هایی را بپذیریم و این ریسک ها گاهی جواب می دهند و گاهی نه.



تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | 10:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

دنی کارواخال تمرین روی چمن را آغاز کرد

مدافع اسپانیایی یک قدم به بازگشت نزدیک تر شد.

طرفداری- تیم فوتبال رئال مادرید در حالی چهارشنبه شب در زمین تیم سلتاویگو به میدان رفت که چند بازیکن خود از  جمله دنی کارواخال را در اختیار نداشت. در همین راستا اما روز گذشته سفیدها به تمرینات برگشتند و یکی از خبرهای این تمرین،  دویدن دنی کارواخال روی زمین چمن بود. این در حالیست که هنوز بازی کردن وی  و همچنین گرت بیل در فینال کاردیف هنوز مشخص نیست.



تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | 10:48 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

در صورت قهرمانی احتمالی در لالیگا، کهکشانی ها بلافاصله راهی سیبلس خواهند شد

یکشنبه شب برای مادریدی ها بسیار مهم خواهد بود.

طرفداری- لالیگا در فصل جاری به هفته پایانی خود رسیده است و در یکی از حساس ترین بازی ها تیم فوتبال رئال مادرید به همراه زیدان باید برابر مالاگا به میدان بروند و در صورت شکست نخوردن در این دیدار قهرمان لالیگا خواهند شد.

در همین مورد طبق خبری که نشریه مارکا منتشر کرده است و در آن اعلام شده است که مادریدی ها برای روز دوشنبه هیچ برنامه ای برای جشن قهرمانی احتمالی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ندارند و به همین منظور، بلافاصله پس از پایان بازی برابر مالاگا، به پایتخت بازخواهند گشت و جشن قهرمانی را به همراه هواداران خود در میدان سیبلس مادرید برگزار کنند.

طبق اعلام این منبع ورزشگاه برنابئو روز دوشنبه برایبازدیدهای رسمی در نظر گرفته شده است و باشگاه رئال مادرید برای آمادگی هرچه سریعتر و بهتر برای دیدار فینال، جشن را در صورت قهرمانی دوباره در اروپا در برنابئو برگزار خواهند کرد.



تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | 10:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آمار فوق العاده رونالدو در هفته های اخیر؛ 13 گل در 8 بازی

فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در بهترین روزها به بهترین فرمش بازگشته است.

طرفداری- تیم فوتبال رئال مادرید چهارشنبه شب موفق شد در دیدار برابر سلتاویگو که یکی از دیدارهای عقب افتاده این فصل بود با 4 گل به برتری برسد که از این 4 گل، 2 گل را کریستیانو رونالدو زد تا نشان دهد در فرم ایده آلش به سر می برد.
در همین مورد به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، این آمار نشان می دهد که رونالدو در 8 بازی آخر خود در رئال موفق به زدن 13 گل شده است. این بازی ها از دیدار برابر بایرن مونیخ در آلمان شروع شد و حالا تا  حساس ترین مقطع فصل که رئال در فینال اروپا حضور دارد و آخرین دیدار حساس در لالیگا باقی مانده است، ادامه دارد. رونالدو در دیدار رفت برابر بایرن مونیخ 2 گل، در دیدار برگشت 3 گل، سپس برابر والنسیا یک گل در دربی مادرید نیز هت تریک و در برابر سویا و سلتاویگو هر یک 2 گل زد تا آمارش در این 8 بازی به عدد 13 برسد.

این آمار در حالی است که در دیدار یکشنبه شب برابر مالاگا زیدان می داند که رونالدو و گل هایش می تواند حکم قطعی قهرمانی این تیم در لالیگا را صادر کند.



تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | 10:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

هامس رودریگز به تمرینات رئال مادرید بازگشت

وی موفق نشد مادریدی ها را در سفر به بالایدوس همراهی کند.

طرفداری- تیم فوتبال رئال مادرید در حالی چهارشنبه شب در زمین تیم سلتاویگو به میدان رفت که چند بازیکن خود از جمله هامس رودریگز را در اختیار نداشت. در همین راستا اما روز گذشته سفیدها به تمرینات برگشتند و یکی از خبرهای این تمرین بازگشت هامس به تمرینات عادی بود و مشخص شد وی مشکلی برای بازی برابر مالاگا ندارد.

طبق اعلام نشریه مارکا، همچنین په په مدافع پرتغالی رئال مادرید که موفق به حضور برابر سلتا نشده بود، به تمرینات گروهی بازگشت تا امیدش برای بازی برابر مالاگا بیشتر شود. گرت بیل و دنی کارواخال دیگر بازیکنانی بودند که به ادامه ریکاوری شان از تمرینات پرداختند. دیگر بایکنان رئال مادرید که برابر سلتا فیکس بودند در این جلسه تمرینی به ریکاوری پرداختند.



تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | 10:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

هجوم رئالی ها برای خرید بلیط هواداران مالاگا!

هجوم رئالی ها برای خرید بلیط هواداران مالاگا!

هواداران رئال برای حضوری پرشور در دیدار آخرشان در فصل جاری لالیگا به تکاپو افتاده‌اند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در حالی یکشنبه شب در هفته پایانی فصل جاری لالیگای اسپانیا در دیداری خارج از خانه میهمان مالاگا است که با یک تساوی به قهرمانی لالیگا خواهد رسید.

 

 

 

 

ورزشگاه «لا روسالدا» که ورزشگاه خانگی مالاگا است، 30 هزار و 44 نفر گنجایش دارد و از این تعداد 23 هزار جایگاه از آن مالاگایی‌ها خواهد بود چون  6 هزار هوادار مالاگا اقدام به فروش بلیت‌های خود در بازار سیاه کرده‌اند که خریدار آنها رئالی‌ها بوده‌اند. بر اساس گزارش‌ها این بلیت‌ها از 90 یورو تا 160 یورو خریداری شده است.

فرایند فروش بلیت دیدرا مالاگا -  رئال مادرید اما همچنان ادامه دارد و بلیت این بازی از سوی مالاگایی‌ها بین 130 یورو تا 300 یورو بسته به جایگاه ورزشگاه همچنان ادامه دارد. همچنین بلیت جایگاه‌های ویژه این ورزشگاه هم بین 500، 700 تا 1500 یورو به فروش گذاشته شده است.

باشگاه رئال مادرید برای این بازی تنها 560 بلیت سهمیه داشت که درخواست این باشگاه برای افزایش سهمیه بلیت هواداران و مسئولانش برای حضور در این بازی با مخالفت مالاگایی‌ها مواجه شد. با توجه به تکاپوی رئالی‌ها برای خرید بلیت این بازی به نظر می‌رسد شمار هواداران رئال در این دیدار هم قابل توجه است.



تاريخ : شنبه 30 ارديبهشت 1396 | 10:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو و متهم کردن بازیکنان سلتاویگو به گرفتن پول از طرف سوم! (عکس)

تصاویر تلویزیونی به خوبی ژست معنادار کریستیانو در صحبت با کابرال را شکار کردند.

طرفداری - کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در جریان پیروزی پرگل تیمش مقابل سلتاویگو در گفتگو با گوستاو کابرال، مدافع حریف، بازیکنان میزبان را به دریافت پول از طرف سوم متهم کرده است.

به گزارش marca، کهکشانی‌ها شب گذشته موفق شدند در یک نمایش برتر و قاطع، میزبانشان سلتاویگو را در بالایدوس شکست داده و یک گام خود را به قهرمانی در لالیگا نزدیک‌تر کنند. دیداری که با ادامه درخشش‌های رونالدو همراه بود و البته در تمام طول بازی جنجالی دنبال می‌شد. هر دو تیم به تصمیمات داور بازی اعتراضات زیادی می‌کردند و مربی سلتا و یاگو آسپاس نیز اخراج شدند.

اما به تازگی تصاویری منتشر شده از مکالمه رونالدو و گوستاو کابرال، مدافع آرژانتینی سلتاویگو که در آن فوق ستاره پرتغالی بازیکنان حریف را به دریافت پول و پاداش از طرف سومی مجهول متهم می‌کند. رونالدو ضمن به کار بردن واژه «پول به مقدار زیاد»، ژست معناداری نیز به خود می‌گیرد. یک بار پول فرضی را می‌شمارد و یک بار هم به یک کیف بزرگ پر از پول اشاره می‌کند! 

کریستیانو رونالدو - سلتاویگو - رئال مادرید - لالیگا

در اسپانیا معمولا در هفته‌های آخر چنین شایعاتی به گوش می‌رسد که باشگاه‌های بزرگ برای رسیدن به هدفشان، به بازیکنان حریف رقیب، پیشنهاد پاداش مالی می‌دهند. شایعه‌ای که هرگز اثبات نشد و این حرف‌ها و ژست معنادار رونالدو می‌تواند برای او به دردسری جدید منجر شود.



تاريخ : جمعه 29 ارديبهشت 1396 | 1:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

چگونه کریستیانو رونالدو در زمانی حساس به فرم ایده آلش در رئال مادرید بازگشت؟

زین الدین زیدان در فرم این روز های کریستیانو رونالدو، بی تاثیر نبوده است.

طرفداری- در سال های اخیر، فرم نه چندان خوب و جالب کریستیانو رونالدو در انتهای فصل، تبدیل به یک اتفاق عادی شده بود. اما برای اولین بار در سال های اخیر، رونالدو در بهترین شرایط و حساس ترین موقعیت در حال به پایان رساندن فصل است.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 29 ارديبهشت 1396 | 1:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارسلو بالاتر از مسی در جدول پاس گل!

گزارش:

مارسلو بالاتر از مسی در جدول پاس گل!

نقش مارسلو، دفاع چپ برزیلی رئال در موفقیت های این فصل کهکشانی ها غیر قابل انکار است.

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو دهمین فصل حضورش در رئال را پشت سر می گذارد و در سال های اخیر بازیکنی بی جانشین نشان داده است.

او شب گذشته در برتری 1-4 رئال در زمین سلتا نیز درخشان ظاهر شد. مارسلو پاس گل سوم را به بنزما داد و روی گل اول رئال نیز تاثیرگذار بود.

 

 

 

 

با پاس گلی که مارسلو به بنزما داد، تعداد پاس های گل او در فصل جاری به 10 رسید و به این ترتیب از لیونل مسی که 9 پاس گل داده پیشی گرفت. این شاید اولین سالی است که مارسلو از این حیث نسبت به مسی موفق تر عمل کرده است؛ هرچند که هنوز یک بازی دیگر تا پایان لالیگا باقیمانده.

گفتنی است که هرچند فوق ستاره آرژانتینی امسال در لالیگا کمتر از گذشته پاس گل داده ولی با زدن 35 گل، آقای گل رقابت هاست و شانس اول تصاحب کفش طلا.



تاريخ : جمعه 29 ارديبهشت 1396 | 1:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اظهارنظر جالب ژاوی در مورد قهرمان لالیگا و توپ طلا

در مصاحبه با آ.اس

اظهارنظر جالب ژاوی در مورد قهرمان لالیگا و توپ طلا

در حاشیه مراسم افتتاح ورزشگاه الخلیفه قطر، ژاوی هرناندز در مورد مسائل روز فوتبال دنیا از جمله لالیگا و لیگ قهرمانان صحبت کرد.

به گزارش "ورزش سه"، ژاوی دو سال پیش بارسلونا را به مقصد السد قطر ترک کرد تا به 25 سال حضورش در بارسا خاتمه دهد. ژاوی به تمام افتخارات ممکن در فوتبال چه در سطح ملی و چه باشگاهی دست یافته و حالا تجربیات خود را در اختیار قطری ها می گذارد.

 

 

 

 

او در مصاحبه با آ.اس در مورد سرنوشت قهرمان لالیگا گفت:« بازی رئال با سلتا را دیدم. فکر می کنم این یک پیروزی حیاتی برای آنها بود. رئال بسیار قدرتمند است و معتقدم به سختی بتوان تصور کرد که این تیم قهرمانی را برابر مالاگا از دست بدهد.

مالاگا البته در بهترین فرم فصل خود قرار دارد و در خانه بازی می کند ولی رئال با خط میانی قدرتمندش و بازیکنانی چون کروس، مودریچ و ایسکو که از بازی آنها بسیار خوشم می آید، می تواند قهرمانی را در مالاگا جشن بگیرد.

بارسا جام را در زمین مالاگا و دپورتیوو از دست داد و شکست خانگی مقابل آلاوس نیز تعیین کننده بود. برای قهرمان شدن بارسا باید معجزه ای مثل سال های 92 و 93 رخ بدهد اما بعید می دانم مالاگا مثل تنه ریف بتواند مانع قهرمانی رئال شود.»

 

 

 

 

 

لیگ قهرمانان:« هر دو تیم رئال و یوونتوس قدرتمند هستند. یووه یک تیم کامل است و به خصوص در کارهای دفاعی بسیار بی نقص است و این را در دو بازی مقابل بارسا ثابت کرد. شانس برنده شدن هر دو تیم 50-50 است ولی به شخصه دوست دارم یووه قهرمان شده و توپ طلا هم به بوفون برسد. بوفون هرگز قهرمان چمپیونزلیگ نشده و امسال شایسته فتح این جام است.»



تاريخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396 | 18:19 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

وقتی از رئال جدا شدم، بیشتر به عظمتش پی بردم

ژابی آلونسو:

وقتی از رئال جدا شدم، بیشتر به عظمتش پی بردم

ژابی آلونسو سال 2014 و پس از 5 فصل درخشان در رئال از این تیم جدا و راهی بایرن مونیخ شد.

به گزارش "ورزش سه"، ژابی روز شنبه و در بازی مقابل فرایبورگ از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد؛ در حالی که بسیاری معتقدند او می توانست چند سال دیگر نیز به بازی ادامه دهد.

 

 

 

 

ژابی در مصاحبه با مارکا و در مورد حسش پس از بازگشت به برنابئو با پیراهن بایرن(بازی برگشت یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان) گفت:« فوق العاده احساسی شده بودم. اعتراف می کنم فکر نمی کردم تا به آن اندازه هیجان زده و منقلب شوم. هواداران رئال استقبال بسیار خوبی از من کردند و کمی سورپرایز شدم. شاید انتظار آن همه لطف را نداشتم.

رئال زیبایی مطلق فوتبال است. تاریخچه بزرگ این باشگاه و جام های که فتح کرده، می کند و خواهد کرد، عظمتی فوق العاده زیاد به رئال داده اند. این عظمت را به خصوص وقتی رئال را ترک کردم بیشتر متوجه شدم. وقتی در رئال هستید، کمتر به این قضیه دقت می کنید ولی پس از جدایی بیشتر درک کردم که چه باشگاه بزرگی را ترک کرده ام.»



تاريخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396 | 17:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بنزما: در ترکیب رئال جایی برای گریزمان نیست!

بنزما: در ترکیب رئال جایی برای گریزمان نیست!

کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید معتقد است خرید آنتوان گریزمان به سود رئال مادرید نسیت.​​​​​​​


به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخبار زیادی در مورد تمایل رئال مادرید به جذب یک مهاجم شنیده شده و نام هایی چون گریزمان، دیبالا، امباپه و اوبامیانگ نیز در این خصوص مطرح شده اما بنزما اظهار نظر جالبی در مورد هموطن خود در تیم رقیب همشهری داشته است.

 

 

 

 

بنزما گفت: "مشکل اینجاست که گریزمان قرار است در چه پستی بازی کند و کجای این ترکیب فعلی می توان به او بازی داد.

 

گریزمان بازیکن بسیار باکیفیتی است و در اتلتیکو مادرید نمایش فوق العاده ای داشته است اما در ترکیب فعلی رئال مادرید نمی توان جایی برای او در نظر گرفت زیرا سبکی که رئال بازی می کند کاملا متفاوت از روش بازی اتتلتیکو مادرید است."



تاريخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396 | 12:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

در یک نگاه؛ آمار و ارقام دیدار تیم های سلتاویگو و رئال مادرید

یک قدم تا قهرمانی رئال مادرید در لالیگا.

طرفداری-در یکی از دیدار های حساس معوقه از رقابت های لالیگا اسپانیا تیم های سلتاویگو و رئال مادرید به مصاف هم رفته بودند که این دیدار با نتیجه 4  بر 1 به نفع تیم رئال مادرید به پایان رسید.
در زیر آمار کلی و همچنین آمار بهترین بازیکن این دیدار یعنی کریم بنزما را مشاهده می کنید.

برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی اینجا کلیک کنید



تاريخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396 | 9:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ایسکو: کافی است توپ را به کریستیانو بدهید، بقیه کار را خودش انجام می دهد

ایسکو پایه گذار یکی‌ از حساس‌ترین گل‌های فصل بود و حالا از بازی نهایی‌ رئال مادرید می‌‌گوید.

 طرفداری- ایسکو، هافبک اسپانیایی باشگاه رئال مادرید پس از پیروزی ۴-۱ در بالایدوس از این بازی و هفته آخر لالیگا صحبت می‌‌کند.

به گزارش مارکا، ایسکو می‌‌گوید:

فهمیدن و ارتباط با کریستیانو بسیار آسان است. کافی‌ است توپ را به او بدهید و او بقیه‌ کار را انجام می‌‌دهد. زیدان در سیستم چرخشی امسال، کاری فوق العاده انجام داده است. ما همه با هم دفاع می‌‌کنیم و همه با هم حمله می‌‌کنیم. هر وقت به مالاگا بر می‌‌گردم، خاص است. دوستانی آنجا دارم اما ما می‌‌توانیم در آنجا قهرمان شویم. باید برای پیروزی به میدان برویم. ما یک فینال دیگر لالیگایی را بردیم و حالا همه برای بازی در لا روسالدا آماده هستیم. 



تاريخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396 | 9:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو: زیدان من را نجات داد

کریستیانو رونالدو با دو گلش رئال مادرید را به قهرمانی نزدیک تر کرد.

 طرفداری- کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی باشگاه رئال مادرید پس از برد ۴-۱ برابر سلتاویگو در مورد این بازی صحبت کرد.

به گزارش مارکا، رونالدو می‌‌گوید:

به یک بازی خارج از خانه مثل این نیاز داشتم. می‌‌دانیم که تا آخر باید اینگونه پیش برویم. مالاگا بازی دشواری است و ما هم خوب بازی می‌‌کنیم. بریم به مالاگا و پیروز شویم. این هدف ما است. می‌‌دانیم تیم خوبی‌ هستند اما ما مادرید هستیم و می‌‌خواهیم قهرمان شویم.

این ستاره در مورد زیدان و تعویض خودش هم صحبت می‌‌کند:

زیدان با استراحت دادن به من، برای آمادگی در آخر فصل بسیار کمک کرده است. حالا همه چیز را تعیین می‌‌کنم. خوشحالم که به تیم در نزدیک کردن به قهرمانی کمک کرده ام. باید یکشنبه‌ پیروز شویم. من هم آدم هستم و گاهی‌ اوقات نمی‌‌توانم کارم را به درستی‌ انجام دهم. زیدان خیلی‌ خوب مدیریت کرده است. او امسال با استراحت دادن و آماده نگه داشتنم، من را نجات داد. در مورد موقعیت از دست رفته هم باید بگویم دو گل اولم آسان نبود اما توپی که از دست دادم آسان بود. فوتبال همین است. 



تاريخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396 | 9:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زین الدین زیدان: رونالدو همه کار کرد؛ مالاگا را دست کم نخواهیم گرفت

زین الدین زیدان حالا یک قدم تا قهرمانی لالیگا فاصله دارد.

 طرفداری- زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی باشگاه رئال مادرید پس از پیروزی ۴-۱ برابر سلتاویگو از این بازی و دیدار مقابل مالاگا صحبت می‌‌کند.

به گزارش مارکا، زیدان در مورد موارد زیر می‌‌گوید؛

بازی:

یک بازی دیگر مانده است اما می‌‌تواند ثابت کند که دشوار‌ترین بازی ممکن خواهد بود. برد در بازی امروز مهم بود اما حالا باید مقابل مالاگا بازی کنیم. ما اراده و شخصیت گرفتن سه‌ امتیاز را مقابل تیم خوب سلتا نشان دادیم. این یک رفتار بسیار عالی‌ بود. 

ایسکو:

بین خطوط بازی می‌‌کند و کیفیت وی را به خوبی‌ می‌‌شناسیم با این حال دوست دارم از کل تیم صحبت کنم.

دوگانه:

جواب من را می‌‌دانید چون بار‌ها آن را گفته ام. ما بازی به بازی پیش می‌‌رویم و حالا باید منتظر بازی یکشنبه‌ باشیم. حالا ریکاوری می‌‌کنیم و به بازی یکشنبه‌ می‌‌رسیم. ما مالاگا را دست کم نخواهیم گرفت. آنها می‌‌توانند فوتبال فوق العاده‌ای به نمایش بگذارند. 

لبخند:

به اندازه کافی‌ نمی‌‌خندم؟ نمی‌‌توانم تمام احساسات خود را نشان بدهم اما کنار خط‌ مثل بازیکنان انرژی و هیجان دارم. 

رونالدو:

کریستیانو بازگشت و ثابت کرد که در آخر فصل در بهترین شرایط است. امروز از نظر فیزیکی‌ بسیار به خود فشار آوردیم. اولویت اصلی‌ ما ریکاوری خوب و بعد از آن استراحت برای بازی یکشنبه‌ است. رونالدو خود را بار دیگر نشان داد. گل زد، دوید و در زمین هر کاری کرد. از دیدن این موضوع خوشحالم. 

محرومیت ناچو و بخشیده شدنش:

مهم بود که با ما باشد. با این حال گزینه‌‌های ما همگی‌ آماده بازی بودند. خوب است که کار این گروه به خاطر هر ۳ روز یک بازی شناخته شود اما بالا تر از اینها، باید از آن لذت برد.

اگر لیگ را باختید چه؟

دوست دارید اینگونه فکر کنم؟ (می‌ خندد)



تاريخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396 | 9:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سلتاویگو 1-4 رئال مادرید؛ چشمک کهکشانی‌ها به جام با فتح بالایدوس

رئال مادرید با برد ارزشمندی که در خانه سلتاویگو به دست آورد، حالا تنها یک امتیاز تا قهرمانی لالیگا فاصله دارد.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1396 | 9:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بخشیده شدن محرومیت مدافع رئال برای بازی سلتا

بخشیده شدن محرومیت مدافع رئال برای بازی سلتا

فرجام خواهی دوم رئال برای بخشیده شدن کارت زرد ناچو مورد قبول قرار گرفت و به این ترتیب این بازیکن می تواند امشب برابر سلتا به میدان برود.

به گزارش "ورزش سه"، ناچو در بازی با سویا از داور مسابقه کارت زرد گرفت و 5 اخطاره شد. به این ترتیب او بازی امشب مقابل سلتا را از دست داده بود ولی فرجام خواهی رئال برای بخشیده شدن کارت زرد ناچو سرانجام مورد قبول قرار گرفت تا این مدافع موثر بتواند امشب به میدان برود.

 

 

 

 

زیدان که امیدوار به بخشیده شدن ناچو بود؛ نام او را در فهرست 20 نفره رئال گنجانده بود.

اوندیانو ماینکو، داور بازی رئال-سویا، علت کارت دادن به ناچو را بحث لفظی او با کوریا(مهاجم سویا) عنوان کرده بود اما کمیته استنیاف پس از رد فرجام خواهی اول رئال، در نهایت کارت زرد ناچو را پاک کرد.



تاريخ : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396 | 19:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو در خطر از دست دادن بازی پایانی رئال

با دریافت یک کارت زرد دیگر

رونالدو در خطر از دست دادن بازی پایانی رئال

4 بازیکن رئال با دریافت یک کارت زرد دیگر، بازی حساس یکشنبه آینده برابر مالاگا را از دست خواهند داد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب بازی عقب افتاده خود برابر سلتا را برگزار خواهد کرد و با یک تساوی، ضمن رسیدن به صدر جدول، بخت قهرمانی خود را حفظ خواهد کرد. در بازی امشب، 4 بازیکن در خطر محرومیت از دیدار با مالاگا قرار دارند: رونالدو، لوکاس، ایسکو و ناچو.

 

 

 

 

رونالدو از هفته 25 و بازی مقابل لاس پالماس 4 اخطاره است و توانسته در 11 بازی گذشته رئال در لالیگا، از خطر دریافت کارت زرد پنجم فرار کند. ایسکو هم از بازی هفته 34 برابر لاکرونیا 4 کارته است و لوکاس نیز در بازی یکشنبه شب برابر سویا چهارمین کارت زرد خود را دریافت کرد.

ناچو هم که بازی امشب را به دلیل کارت زردی که مقابل سویا دریافت کرد، از دست داده بود، با فرجام خواهی رئال محرومیتش بخشیده شد و امشب برابر سلتا می تواند به میدان برود.

 

اگر رئال امشب به سلتا نبازد، بازی با مالاگا برای این تیم حکم مرگ و زندگی را خواهد داشت؛ به خصوص غیبت رونالدو می تواند تاثیرگذار باشد.



تاريخ : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396 | 19:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی سلتاویگو - رئال مادرید

پیش بازی سلتاویگو - رئال مادرید

دو تیم سلتاویگو و رئال مادرید، امشب در ورزشگاه بالادیوس شهر ویگو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، رئال سرنوشت ترین بازی خود د این فصل را امشب در خارج از خانه مقابل سلتا برگزار خواهد کرد. رئال در حال حاضر هم امتیاز با بارسا در رده دوم جدول قرار گرفته ولی یک بازی کمتر نسبت به این تیم دارد. در صورتی که رئال در این بازی معوقه موفق به کسب پیروزی شود، اختلاف امتیاز را با آبی اناری ها به 3 امتیاز رسانده و در هفته آخر با کسب یک تساوی مقابل مالاگا نیز قهرمان خواهد شد.

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396 | 11:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زمان اهدا جایزه The Best فیفا تغییر کرد

بهترین فصل، به جای بهترین سال

زمان اهدا جایزه The Best فیفا تغییر کرد

فیفا قصد دارد با تغییر فرمت جوایز The Best، به جای انتخاب بهترین های سال، بهترین های هر فصل را معرفی کند.​​​​​​​

به گزارش "ورزش سه"، جوایز بهترین های فیفا که چند سال با توپ طلای فرانس فوتبال به طور مشترک برگزار می شد، از امسال به شکل و جایزه ای جدید توسط فیفا اهدا شد و اکنون مسئولان فیفا برای اینکه هرچه بیشتر از زیر سایه جایزه معتبرتر توپ طلا خارج شوند، قصد دارند زمان اهدا این جایزه را هم تغییر بدهند.

 

زمان رای گیری برای جایزه The Best قرار است به اوایل هر فصل منتقل شود تا افرادی که در رای گیری شرکت می کنند، براساس عملکرد بازیکنان و مربیان در فصل قبل، رای بدهند.

 

 

 

 

به این ترتیب موفقیت در لیگ قهرمانان اروپا و تورنمنت های ملی بزرگ در انتخاب بهترین بازیکن فیفا بسیار تاثیرگذارتر خواهد شد.

 

با توجه به اینکه امسال تورنمنت ملی برگزار نمی شود، ستاره های تیم قهرمان چمپیونزلیگ از بیشترین شانس برای بردن جایزه بازیکن سال فیفا برخوردارند. در صورتی که رئال بتواند به قهرمانی برسد، کریس رونالدو و در صورت قهرمانی یوونتوس، جی جی بوفون، احتمالا برنده جایزه The Best در سال 2017 می شوند.  

قرار است مراسم امسال روز 23 اکتبر در لندن برگزار شود.



تاريخ : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396 | 9:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید علاقه مند به جذب زیلینسکی؛ ساری مخالفت می کند

هافبک لهستانی ناپولی مورد توجه کهکشانی ها قرار گرفته است.

طرفداری- پیوتر زیلینسکی، هافبک 23 ساله لهستانی ناپولی در این فصل نمایش های خوبی ارائه داده و توجه زین الدین زیدان را به خود جلب کرده است.

به گزارش گاتزتا دلو اسپورت، با توجه به جدایی قریب الوقوع هامس رودریگز، احتمالا رئال مادرید برای تقویت نیمکت ذخیره خود در خط هافبک یک بازیکن جدید به خدمت خواهد گرفت و زیدان علاقه مند به جذب پیوتر زیلینسکی است اما گفته می شود که مائوریتزیو ساری، سرمربی ناپولی با این انتقال مخالف است. باید دید علی رغم این مخالفت اولیه آیا رئال مادرید در این انتقال جدی خواهد شد یا خیر. گفتنی است در تابستان زیلینسکی از علاقه اش به رئال مادرید سخن گفته بود.



تاريخ : چهار شنبه 27 ارديبهشت 1396 | 9:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زین الدین زیدان: فکر می‌‌کنم باشگاه از من راضی است؛ هیچکس لذت کار در اینجا را از من نخواهد گرفت

زین الدین زیدان از بازی دشوار در بالایدوس می‌‌گوید.

 طرفداری- زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی باشگاه رئال مادرید پیش از دیدار عقب افتاده مقابل سلتاویگو در ورزشگاه بالایدوس، روبرو خبرنگاران نشست و از شرایط این بازی صحبت کرد.

به گزارش مارکا، زیدان در مورد موارد زیر صحبت کرد؛

سلتا

فردا مثل همیشه حرفه‌ای خواهند بود و هیچ شکی در این موضوع نیست. تیم خوبی‌ هستند و بازی دشواری است. مثل بازی با سویا. پیچیده است و روز یکشنبه‌ هم به همین صورت خواهد بود. تنها به بازی فردا فکر می‌‌کنم و حریف دشواری را در پیش داریم. مثل همیشه فکر خواهیم کرد. تا آخرین لحظه آخرین بازی باید دست از تلاش بر نداریم. هیچ جایی‌ برای استراحت نیست. سلتا مثل تمام فصول دیگر مقابل ما بازی خواهد کرد. نهایت تلاش خود را خواهند کرد تا کار را برای ما دشوار کنند. می‌‌دانم دشوار خواهد بود اما آماده هستیم. ۲ بازی باقی‌ مانده است و به کار خود بدون تغییر ادامه خواهیم داد. 

رونالدو

فردا استراحت نخواهد کرد. به رونالدو، ایسکو و لوکاس به یک چشم نگاه می‌‌کنم. اگر هر کدام از آنها فردا بازی کنند، آماده بازی هستند.

بیل

بیل با ما نخواهد بود. گرچه به زمین برگشته است اما هنوز با تیم تمرین نمی‌‌کند. الان زمان مناسبی در مورد اینکه بگوییم به فینال می‌‌رسد یا نه نیست. 

کیلور

سه‌ دروازه بان خوب داشتیم و خواهیم داشت. سال بعد نمی‌‌دانم چه اتفاقی خواهد افتاد. 

دوگانه

صحبت خاصی‌ در رختکن در مورد دوگانه وجود ندارد. همه در رختکن می‌‌دانند که ما هنوز چیزی نبرده ایم. 

هامس

با ماست اما امروز یک ضربه کوچک دید که تمرین نکرد. تنها به سه‌ بازی مهم آخر فصل فکر می‌‌کنیم. هیچ بحثی‌ در مورد آینده وی وجود ندارد. باید ببینیم چه می‌‌شود اما الان ما فقط به بازی‌های آینده فکر می‌‌کنیم. 

آینده

فکر نمی‌‌کنم اگر مربی‌ یک تیم خارجی‌ بودم اینقدر از من تعریف می‌‌شد. فکر می‌‌کنم باشگاه از من راضی‌ است نه؟ (می‌ خندد)

موراتا

از دست من عصبانی‌ نبود و دلیل عصبانیتش چیز دیگری بود. این اتفاقات رخ می‌‌دهد و طبیعی است. ما با هم صحبت کردیم و گذشته‌ها گذشته است. 

آیا قدرت ادامه یک فصل دیگر در مادرید را دارید؟

فقط به بقیه‌ فصل فکر می‌‌کنم نه چیز دیگر. از بودن در اینجا راضی‌ هستم و از هر دقیقه کار خود لذت می‌‌برم با اینکه می‌‌دانم روزی به پایان خواهد رسید. وقتی‌ از ماشین پیاده می‌‌شوم و به رختکن می‌‌روم، هر آنچه به چشم می‌‌بینم را دوست دارم و هیچکس نمی‌‌تواند این لذت را از من بگیرد. 

آیا بارسلونا به سلتاویگو برای برد در این بازی پول می‌‌دهد؟

می‌ دانم که باید اینگونه سوالات را بپرسید اما من حاضر به جواب دادن نیستم. 



تاريخ : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 | 23:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: نگران محروم شدن رونالدو نیستم

زیدان: نگران محروم شدن رونالدو نیستم

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید تاکید کرد که ترسی از امکان محرومیت رونالدو ندارد.​​​​​​​

 

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو، ایسکو و وازکز بازیکنانی هستند که در صورت دریافت کارت زرد در دیدار فردا شب برابر سلتاویگو، دیدار پایانی لالیگا برابر مالاگا را از دست خواهند داد.

 

زیدان گفت: "رونالدو در این دیدار کنار ما خواهد بود. هر اتفاقی هم رخ دهد، اگر قرار باشد آنها بازی کنند به میدان خواهند رفت. امکان گرفتن کارت همیشه وجود دارد اما آنها باید سعی کنند از داور کارت زرد نگیرند.

 

 

 

 

من می دانم چه مدت است که این 3 بازیکن 4 کارت زرد داشته اند اما ما مسیر خود را ادامه خواهیم داد زیرا این مسائل در ذات فوتبال است.

 

ما تا آخرین دقیقه آخرین بازی به مسیر خود ادامه داده و هرگز آرام نمی نشینیم. هر اتفاقی هم رخ بدهد من به شما در این مورد قول می دهم زیرا ما هنوز فاتح هیچ جامی نشده ایم.

 

2 بازی دیگر تا پایان لالیگا مانده و من سعی می کنم تنها با افکار مثبت و تمرکز فراوان به استقبال دیدار فردا برابر سلتاویگو بروم."



تاريخ : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 | 23:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تاثیر مثبت دکترین زیدان در مورد رونالدو

تاثیر مثبت دکترین زیدان در مورد رونالدو

به نظر می رسد روشی که زیدان برای استفاده از رونالدو به کار گرفته کاملا موثر واقع شده است.​​​​​​​

 

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در حال حاضر 32 ساله است و طبیعی است که همانند سالهای گذشته از انرژی و توانایی لازم برای درخشش برخوردار نیست اما متد زین الدن زیدان باعث شده تا او یکی از بهترین و مفیدترین فصول خود در برنابئو را سپری کند.

 

زیزو در مقاطع پایانی فصل تصمیم گرفت در بازی های مهم از رونالدو استفاده کند و در بسیاری از بازی ها به او اجازه استراحت بدهد.

 

 

 

 

این روش باعث شده تا از ماه آوریل که هر سال ماه سرنوشت ساز فصل است، رونالدو در 9 بازی 11 گل به ثمر برساند و میانگین فوق العاده 1.2 در هر بازی را ثبت کند.

 

این رکورد از زمان پیوستن رونالدو به رئال، دومین عملکرد فوق العاده او در این مقطع به شمار می آید و ستاره پرتغال کهکشانی ها تنها در فصل 2012 موفق شد با زدن 13 گل در 10 بازی، میانگین بهتری از امسال را بر جای گذارد.



تاريخ : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 | 23:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

نیمار جدید زیر قولش با رئال زد

وینیسیوس با فلامنگو تمدید کرد

نیمار جدید زیر قولش با رئال زد

وینیسیوس جونیور، ستاره جدید فوتبال برزیل که به نیمار دوم شهرت دارد، قراردادش را با باشگاه فلامنگو تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، این ستاره 16 ساله، یکی از اهداف اصلی پروژه بلندمدت رئال است و سپیدپوشان مدت هاست که او را مدنظر دارند ولی این تمدید قرارداد می‌تواند در پروسه جذب او اخلال ایجاد کند.

در قرارداد جدیدی که او با باشگاه امضا کرده، رقم فسخ از 30 میلیون یورو به 45 میلیون یورو افزایش یافته است و این قرارداد تا 2019 اعتبار خواهد داشت. با این حال وینیسیوس می‌خواهد در 18 سالگی راهی رئال شود و برخی منابع معتقدند تمدید قرارداد نیز به همین علت بوده که پروسه جذبش را به تاخیر بیندازد.


این در حالی است که هفته قبل شبکه گلوبواسپورته برزیل ادعا کرد که رئال مادرید با فلامینگو برای جذب وینیسیوس جونیور، پدیده 16 ساله این روزهای برزیل به توافق رسیده و سپس مارکا نیز این خبر را تایید کرد.

 

 

 

علاو بر رئال، بارسا نیز از مدت ها پیش وینیسیوس را زیر نظر داشت و حتی در رقابت های جوانان آمریکای جنوبی نیز یک نماینده ویژه برای زیر نظر گرفتن این بازیکن فرستاده بود.

 

وینیسیوس در آن رقابت ها با 7 گل زده آقای گل شد و جام قهرمانی را نیز بالای سر برد اما درست همان روزهایی که بارسا از خرید وینیسیوس اطمینان داشت، مسئولان رئال با مدیر برنامه بازیکن و مدیران فلامینگو در تماس دائمی بود.

 

اما او در نهایت تصمیم به تمدید قراردادش را فلامینگو گرفت تا فعلا جنگ دو باشگاه بزرگ اسپانیایی برای به دست آوردن او مختومه شود.

 

وینیسیوس فوتبالش را در فلامنگو شروع کرد و اولین بازی حرفه ای اش برای باشگاه را در دیدار مقابل اتلتیکو مینیرو انجام داد که بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.



تاريخ : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 | 11:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید، آماده پذیرفتن پیشنهاد 75 میلیون یورویی برای هامس رودریگز

ستاره کلمبیایی دیگر فرصت زیادی برای حضور در ترکیب کهکشانی ها ندارد.

طرفداری- هر چه بیشتر به پایان فصل نزدیک تر می شویم، شایعات و صحبت ها در مورد آینده هامس رودریگز هافبک کلمبیایی تیم فوتبال رئال مادرید و آینده مبهمش زیاد می شود.

وی که در دیدار دیشب یعنی 1 شنبه برابر سویا در ترکیب فیکس قرار گرفته بود، به هنگام بیرون آمدن از زمین تشویقی همانند تشویق خداحافظی از سوی هواداران حاضر در برنابئو دریافت کرد و همین امر باعث جدی تر شدن صحبت های جدایی وی می شود. MARCA امروز اما گزارشی چاپ کرده است و در آن اعلام کرده است که سران باشگاه رئال مادرید در نظر دارند تا در صورت دریافت پیشنهادی در اندازه 75 میلیون یورو، اجازه جدایی به هامس دهند و قرارداد فروش وی را امضا کنند.

این در حالیست که از فصل پیش هامس در تیم رافا بنیتز و زیدان هیچگاه جایگاه ثابتی نداشت و گفته می شود در هفته ها اخیر این ستاره کلمبیایی به ایجنت خود ژرژ مندس اعلام کرده است برای وی تیم جدیدی پیدا کند. پیش بینی می شود منچستریونایتد و آقای خاص که همیشه رابطه نزدیکی با مندس داشته اند، جدی ترین مشتری هامس باشند و در سوی دیگر تیم قهرمان جزیره یعنی چلسی از گزینه هایی است که به عنوان مقصد احتمالی رودریگز یاد می شود.



تاريخ : سه شنبه 26 ارديبهشت 1396 | 10:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ونگر: رئال با نصف بازی خود در لالیگا پیروز می شود

ونگر: رئال با نصف بازی خود در لالیگا پیروز می شود

آرسن ونگر، سرمربی فرانسوی آرسنال معتقد است سطح لیگ برتر بالاتر از لالیگا و بوندسلیگا است.​​​​​​​


به گزارش "ورزش سه"، ونگر همچنین  به چلسی هشدار داد که فصل آینده کار دشواری با حضور در لیگ قهرمانان خواهد داشت.

 

ونگر گفت: "چلسی کار خود را به خوبی انجام داد و موفق شد قهرمانی را از آن خود کند پس باید به آنها تبریک بگویم.

 

 

 

 

اما در دو فصل گذشته تیمی که در رقابت های اروپایی حضور نداشته است موفق به فتح لیگ برتر شده است. فصل آینده برای چلسی متفاوت خواهد بود زیرا آنها باید شنبه- چهارشنبه- شنبه به میدان بروند.

 

سطح مسابقات در کشورهای مختلف متفاوت است و من معتقدم رئال مادرید در لالیگا می تواند در بعضی از بازی ها حتی با ارائه سطحی پایین تر از قدرت همیشگی خود پیروز شود  و در آلمان نیز بایرن مونیخ خیلی خیلی راحت فاتح بوندسلیگا می شود اما در لیگ برتر اینگونه نیست."



تاريخ : دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 | 23:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو بهترین گلزن تاریخ 5 لیگ معتبر اروپا شد

با دبل دیشب برابر سویا

رونالدو بهترین گلزن تاریخ 5 لیگ معتبر اروپا شد

کریستیانو رونالدو با دبل برابر سویا موفق شد به بهترین گلزن تاریخ 5 لیگ برتر معتبر اروپایی تبدیل شود.​​​​​​​

 

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو دیشب موفق شد در جریان دیدار مقابل سویا دو بار دروازه ریکو را باز کرده و با زدن مجموعا 366 گل، در کنار جیمی گریوز ستاره سابق فوبال انگلیس و تیم هایی چون چلسی و تاتنهام، مشترکا به عنوان بهترین گلزن 5 لیگ معتبر اروپا دست یابد.

 

رونالدو با گلزنی در دیدار دیشب موفق شد از رکورد 365 گل گرد مولر، گلزن افسانه ای و بزرگ باشگاه بایرن گذشته و قاعدتا به زودی رتبه اول را به تنهایی از آن خود خواهد کرد.

 

 

 

 

رونالدو 84 بار با لباس شیاطین سرخ در لیگ جزیره و 282 بار نیز طی 263 بازی برای رئال مادرید در لالیگا موفق به گلزنی شده است. رونالدو همچنین دیشب موفق شد چهارصدمین گل خود را برای رئال مادرید به ثمر برساند.

 

رونالدو 282 گل در لالیگا، 88 گل در لیگ قهرمانان، 22 گل در جام حذفی، 3 گل در سوپرکاپ اسپانیا، 2 گل در سوپرکاپ اروپا و 4 گل در جام باشگاه های جهان زده و با ثبت این رکورد، فاصله خود را با رائول 323 گله افزایش داد و حالا با اختلاف فراوانی بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید است.

 

 

 

 

لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی بارسلونا نیز در 381 بازی موفق به زدن 347 گل شده و رتبه چهارم این جدول را به خود اختصاص داده است.



تاريخ : دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 | 23:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تمجید ویژه اسطوره موسیقی پرتغال از رونالدو

تمجید ویژه اسطوره موسیقی پرتغال از رونالدو

سالوادوره سوبرال، ستاره موسیقی کشور پرتغال به تمجید از کریستیانو رونالدو، فوق ستاره هموطن خود در رئال مادرید پرداخت​​​​​​​.

 

به گزارش "ورزش سه"، سوبرال 27 ساله امسال موفق شد به عنوان اولین پرتغالی تاریخ برنده جایزه موسیقی یورو ویژن شده و با اجرای ترانه  Amar Pelos Doisبالاتر از رقبایی از بلغارستان و مولداوی این جایزه معتبر را از آن خود کند اما سوبرال معتقد است که قهرمان و اسطوره کشور پرتغال همچنان کریستیانو رونالدو است.

 

 

 

 

این خواننده پرتغالی با استقبال با شکوه و شرکت بیش از صدها هزار هوادار خود وارد پرتغال شد اما در همان ابتدا به تمجید از تیم ملی پرتغال و رهبری رونالدو که منجر به قهرمانی در یورو 2016 شد پرداخت.

 

سوبرال در این خصوص گفت: "من احساس نمی کنم که قهرمان مردم و کشور پرتغال هستم و این عنوان و لقب را تنها لایق کریستیانو رونالدو می دانم."

 

تیم ملی پرتغال در تابستان سال گذشته و با درخشش رونالدو و دیگر بازیکنانش موفق شد برای اولین بار در تاریخ، قهرمان رقابت های یورو شود.



تاريخ : دو شنبه 25 ارديبهشت 1396 | 18:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.