جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

داور بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید مشخص شد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

داور بازی رئال مادرید و اتلتیکو مادرید مشخص شد

یوفا قضاوت بازی حساس تیم های رئال مادرید و اتلتیکو مادرید را به داوران آلمانی سپرد.

طرفداری- به نقل از اشپورت آینس، چهارشنبه و از دور برگشت مرحله 1/4 لیگ قهرمانان رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو میزبان اتلتیکو مادرید خواهد بود. یوفا قضاوت این بازی را تیم داوری از آلمان سپرد که فلیکس بریش به عنوان داور وسط این بازی انجام وظیفه خواهد کرد.

دکتر فلیکس بریش، داور 39 ساله آلمانی تاکنون 4 بار برای هر دو تیم در رقابت های اروپایی سوت زده است که نتیجه آن 3 برد و 1 تساوی برای این تیم ها بوده است. 

فلیکس بریش متولد مونیخ است و از سال 2004 قضاوت در بوندس لیگا را آغاز کرده و از سال 2007 وارد لیست داوران یوفا شده است. فلیکس بریش تحصیلات خود را در رشته حقوق به پایان رسانده و تز دکتری او درباره ورزش بوده است.



تاريخ : دو شنبه 31 فروردين 1394 | 18:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتی: نگران بازی با اتلتیکو نیستم؛ باید راه حلی پیدا کنیم

کارلو آنچلوتی مصاحبه ای با Radio anch’io lo sport راجع به مسائل مختلفی حول باشگاه رئال مادرید صحبت کرده است.

طـرفداری- بنا به گزارش AS، سرمربی ایتالیایی گفت:

به غیر از مصدومیت مودریچ، حالا وضعیت تیم خوب است. در ماه فوریه به خاطر برخی مصدومیت ها عملکرد تیم دچار افت شده بود. اما حالا به سطح خود بازگشته ایم. امیدواریم که تا پایان رقابت های چمپیونزلیگ مبارزه کنیم. برای دیدار مقابل اتلتیکو نگران نیستیم، باید برای برخی غایبان راه حل پیدا کنیم به خصوص بیل، که امروز تحت آزمایش قرار گرفت. این چالش بزرگی است که در خانه با آن روبرو می شویم، و تا جایی که ممکن است خوش بین هستیم. برنابئو ما را به خوبی حمایت خواهد کرد.



تاريخ : دو شنبه 31 فروردين 1394 | 18:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کاریکاتور روز: وحشت آنچلوتی از مصدومیت لوکا مودریچ

طرفداری - آخرین اثر عمر مومنی پیرامون مصدومیت شدید و بد شانسی های تمام نشدنی لوکا مودریچ در این فصل.



تاريخ : دو شنبه 31 فروردين 1394 | 18:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فوری؛ گرت بیل 2 تا 3 هفته دور از میادین خواهد بود

آنطور که آزمایشات انجام شده در بیمارستان سانیتاس لامورالخا می گوید، گرت بیل از ناحیه عضله سولئوس در پای چپ خود دچار مصدومیت شده است. انتظار می رود که این مهاجم ولزی 2 الی 3 هفته دور از میادین باشد.

طـرفداری- بنا به گزارش AS، رئال مادرید در بیانیه خود آورده است:

به دنبال آزمایشاتی که توسط کادر پزشکی رئال مادرید در بیمارستان سانیتاس لامورالخا روی گرت بیل انجام شد، مشخص شده که وی از ناحیه عضله سولئوس پای چپ دچار آسیب دیدگی شده است. روند بهبودی او زیر نظر خواهد بود.



تاريخ : دو شنبه 31 فروردين 1394 | 18:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مودریچ: می توانم قبل از پایان فصل به میادین بازگردم

لوکا مودریچ با گفتن اینکه می تواند قبل از اتمام فصل به میادین بازگردد، به تیم رئال مادرید روحیه داده است.

طـرفداری- مودریچ که طبق گزارش پزشکی باشگاه 6 هفته دور از میادین خواهد بود، در مصاحبه با Sportske Novosti اظهار داشت:

لحظه ای که ضربه به زانویم وارد شد، احساس سرگیجه به من دست داد. واقعاً خیلی اذیت شدم. می دانستم که اتفاقی جدی افتاده است. خیلی ناراحتم که دوباره مصدوم شده ام - و این بار در مهمترین قسمت فصل این اتفاق رخ داده است. اما باید روحیه خود را حفظ کنم و سخت کار کنم تا دوباره آماده شوم. من 4 یا 5 ماه برای بازگشت به میادین جنگیدم و همه چیز فوق العاده به نظر می رسید. احساس می کردم که به بهترین فرم خود باز می گردم اما سپس دردسر های بیشتری از راه رسید.

حالا هدف من این است که قبل از اتمام فصل به میادین بازگردم. شاید بتوان سریع ریکاوری کنم و هنوز شانس بازی در چند مسابقه لیگ را داشته باشم. من سخت تلاش خواهم کرد.



تاريخ : دو شنبه 31 فروردين 1394 | 18:2 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

هفته نحس مادریدی ها ادامه دارد؛ بنزما با یک معجزه به دربی می رسد

مهاحم فرانسوی مادریدی ها هنوز با مصدومیت درگیر است.

طرفداری- به گزارش AS، پس از مصدومیت مودریچ و بیل، این بار زنگ خطر در خط حمله رئال مادرید به صدا در آمد و خبر می رسد که کریم بنزما که در دیدار برابر مالاگا هم غایب بود، هنوز موفق به ریکاوری کردن نشده است.

او که هفته گذشته با درد زانو ورزشگاه ویسنته کالدرون را ترک کرد، این روزها درگیر ریکاوری کردن است اما امروز هم هنوز احساس درد کرده است و موفق به انجام تمرین عادی نشده است. طبق گفته پزشکان او یک پیچ خوردگی در زانوی سمت راست خود دارد و حضور او در دربی 4شنبه شب در هاله ای از ابهام است. بنا به گفته بنزما او به زودی بهبود پیدا می کند و به دربی می رسد اما با شرایطی که امروز دیده شد هنوز هیچ چیز در مورد او مشخص نیست.



تاريخ : دو شنبه 31 فروردين 1394 | 18:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

عکس روز؛ خالکوبی جدید ایسکو

طرفداری- ایسکو ساعاتی پیش عکس فوق را با عنوان "ممنونم فرناندو کار تو روی پای من عالی بود" در اینستاگرام منتشر کرد.



تاريخ : دو شنبه 31 فروردين 1394 | 18:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اینفوگرافیک: سرجیو راموس گلزن ترین مدافع 10 فصل اخیر فوتبال اروپا

طرفداری - فوق ستاره خط دفاعی باشگاه رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا که در جریان دیدار امشب شاگردان کارلو آنچلوتی برابر مالاگا بار دیگر برای لوس بلانکوس ها گلزنی کرد، توانست رکورد جالبی را به نام خود ثبت کند.



تاريخ : یک شنبه 30 فروردين 1394 | 10:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو: خیلی دوست داشتم کنار کریستیانو رونالدو بازی کنم

پدیده برزیلی برای تماشای دیدار امشب رئال مادرید مقابل مالاگا به ورزشگاه سانتیاگو برنابئو آمده بود.

طـرفداری- به گزارش AS، رونالدو نازاریو به خبرنگاران گفت:

سانتیاگو برنابئو: "من اینجا احساس می کنم که در خانه هستم، هرچند به اندازه ای که دوست دارم از اینجا دیدن نکرده ام. من خیلی دوست دارم اینجا در کنار مردمی باشم که سال های بسیار خوبی را کنارشان سپری کرده ام."

کورس قهرمانی: "در نهایت همه چیز بین رئال مادرید و بارسلونا خواهد بود."

چمپیونزلیگ: "بازی جالبی خواهد بود. رئال مادرید در خانه است و فکر می کنم آنها صعود خواهند کرد."

یک بازگشت: "اگر ما به پلی آف برسیم ممکن است ممکن است یک شنس به خودم بدهم اما باید خیلی سخت تمرین کنم. زمان من گذشته است."

احتمال رویارؤیی با رائول: "ما در مقابل تیم او شکست خوردیم اما دیدن دوباره او و کمی صحبت کردن لذت بخش بود."

رقابت میان رونالدو و مسی: "دیدن نحوه بازی آنها و نحوه گلزنی شان فوق العاده است. من عاشق تماشای بازی هر دوی آنها هستم."

اگر می توانستید امروز بازی کنید، دوست داشتید کجا بازی کنید؟ "من خیلی دوست دارم که در کنار کریستیانو رونالدو بازی کنم. چنین چیزی ممکن نیست اما می توانست تماشایی باشد."



تاريخ : یک شنبه 30 فروردين 1394 | 10:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو، تنها بازیکن تاریخ فوتبال اسپانیا با حداقل 50 گل در 5 فصل متوالی

کریستیانو رونالدو به طور مداوم کتاب رکورد ها را بازنویسی می کند و اکنون با به ثمر رساندن یک گل مقابل مالاگا به اولین بازیکن تاریخ فوتبال اسپانیا تبدیل شد که به مدت 5 فصل متوالی در تمامی رقابت ها بیش از 50 گل به ثمر می رساند.

طـرفداری- بنا به گزارش AS، ستاره اهل مادیرا که پیش از این مسابقه 49 گل در این فصل به ثمر رسانده بود (38 گل در لالیگا، 8 گل در چمپیونزلیگ، دو گل در سوپرکاپ اروپا و یک گل در کوپا دل ری)، با باز کردن دروازه کارلوس کامنی در دقیقه '2+90 به رکوردی دیگر دست یافت.

از زمان انتقال به رئال مادرید، وی در فصل نخست موفق به ثبت 33 گل شد. بعد از آن در هر فصل، این مهاجم حداقل موفق به ثمر رساندن 50 گل شده است. بهترین فصل او از لحاظ شمار گل زده به 2011/12 بر می گردد. کریستیانو در 55 بازی خود در تمامی رقابت ها موفق شد 60 گل به ثمر برساند. آن رکورد شخصی ممکن است در این فصل شکسته شود چرا که این بازیکن به طور میانگین 1.11 گل در هر مسابقه به ثمر رسانده و این بهتر از رکورد 1.09 گل فصل 2012 می باشد.



تاريخ : یک شنبه 30 فروردين 1394 | 10:48 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

خبر بد برای رئال مادرید: فصل برای لوکا مودریچ تمام شد

خبرهای بد با مصدومیت گرت بیل و لوکا مودریچ برای رئال مادرید تمامی ندارد. پزشکان تیم بعد از معاینه وی در رختکن تأیید کردند که این بازیکن از ناحیه لیگامنت زانوی راست دچار پیچ خوردگی شده است.

طـرفداری- بنا به گزارش AS، تست های پزشکی نشان می دهد که لیگامنت زانوی راست او دچار پیچ خوردگی شده است، مصدومیتی که او را بین 5 الی 6 هفته دور از میادین نگه می دارد. بعد از مسابقه کارلو آنچلوتی ترجیح داد تا در مورد مصدومیت هافبک کروات صحبت نکند، اما مشخص است که این خبری بسیار بد برای رئال مادرید می باشد.

مودریچ ادامه بازی های لیگ را از دست خواهد داد و تنها می تواند برای فینال چمپیونزلیگ آماده باشد، و این در صورتی است که رئال مادرید به آنجا برسد. رئال مادرید در دیدار های پیش رو مقابل اتلتیکو مادرید (خانه)، سلتاویگو (خارج از خانه)، آلمریا (خانه)، سویا (خارج از خانه)، والنسیا (خانه)، اسپانیول (خارج از خانه) و ختافه (خانه) بدون او خواهد بود.



تاريخ : یک شنبه 30 فروردين 1394 | 10:48 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتی: تیم و هواداران با هم رنج می کشند و با هم لذت می برند

کارلو آنچلوتی تأیید کرد که در جریان پیروزی 3-1 تیمش مقابل مالاگا، گرت بیل و لوکا مودریچ دچار مصدومیت شده اند.

طـرفداری- به گزارش فوتبال اسپانیا، سرمربی ایتالیایی مادریدی ها در پایان مسابقه گفت: "مودریچ در زانوی خود دچار مشکل شد و بیل از ناحیه ماهیچه ساق پا احساس ناراحتی می کرد، اما ما هنوز نمی توانیم چیزی بگوییم. ما در روز های آینده آنها را ارزیابی خواهیم کرد، اما آنها به طور کامل ادامه فصل را از دست نداده اند.

"کوئنترائو گزینه اول ما برای جایگزینی مارسلوی محروم خواهد بود. بعد از آن ما آربلوا و ناچو را هم داریم. ما مشکلات متعددی داشتیم، اما تیم همچنان موفق شد بعد از دست دادن پنالتی با 1000 مشکل در این دیدار پیروز شود. فکر می کنم بنزما برای دیدار مقابل اتلتیکو مادرید بازخواهد گشت چون شرایط او در حال بهبودی است. ما تا روز مسابقه 4 روز وقت داریم و شانس ریکاوری او بسیار بالا است.

"هافبک ها خوب بازی کردند. هامس کیفیت زیادی به تیم بخشیده است. ایسکو در نیمه اول خیلی خوب نبود اما در نیمه دوم بهتر شد. همه در این دیدار فداکاری کردند. امیدوارم که سرنوشت قهرمانی قبل از روز آخر مشخص نشود. ما هنوز در کورس قهرمانی هستیم و هر دو تیم [رئال مادرید و بارسلونا] بازی های سختی در پیش دارند و خطرات زیادی برای همه وجود دارد. بارسا نسبت به ما برتری دارد، اما ما سعی می کنیم در تمام بازی های باقی مانده خود خوب کار کنیم.

"هرکس عقاید خود را نسبت به داوران دارد. از نظر من، داور یک بازی معمولی داشت. مهمترین تصمیم اعلام ضربه پنالتی بود و به نظر می رسید که این صحنه واضحی بوده است. هواداران ما همراه تیم بودند. ما با هم رنج می کشیم و با هم لذت می بریم."



تاريخ : یک شنبه 30 فروردين 1394 | 10:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید 3-1 مالاگا؛ مصدومیت بیل و مودریچ، سوغاتی از شاگردان گارسیا

دو تیم رئال مادرید و مالاگا از هفته 32 رقابت های لالیگا در ورزشگاه برنابئو به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان آنچلوتی با پیروزی 1-0 به زحمت 3 امتیاز مسابقه را کسب کرده و اختلاف دو امتیازی خود را با تیم صدرنشین حفظ کردند.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 30 فروردين 1394 | 10:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مربیانی که در لیست رئال مادرید برای جانشینی آنچلوتی قرار دارند

در صورتی که در تابستان پیش رو کارلو آنچلوتی نیمکت رئال مادرید را ترک کند، این باشگاه گزینه های مختلفی برای جانشینی وی مد نظر دارد.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 29 فروردين 1394 | 12:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتی: بنزما فردا غایب است؛ فصل آینده همراه با کاسیاس اینجا خواهم بود

کارلو آنچلوتی صبح امروز در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل مالاگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 29 فروردين 1394 | 12:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی رئال مادرید - مالاگا؛ بازی دست گرمیِ سفیدپوشان برای جنگ چهارشنبه شب

طرفداری- شَاگردان آنچلوتی در تیم فوتبال رئال مادرید در آستانه دیدار 4 شنبه شب حساس خود برابر اتلتیکو مادرید در لیگ قهرمانان اروپا شنبه شب در مسابقه ای خانگی به مصاف تیم فوتبال مالاگا خواهند رفت.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 29 فروردين 1394 | 12:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تقدیر ویژه فلورنتینو پرز از کریستیانو رونالدو

ریاست باشگاه رئال مادرید تقدیر ویژه ای را از فوق ستاره پرتغالی تیمش به انجام رساند.

طرفداری - به گزارش وب سایت AS ریاست باشگاه رئال مادرید با حضور در تمرینات امروز شاگردان کارلو آنچلوتی و اهدای پیراهنی با شماره 300 از کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی تیمش که در جریان دیدار برابر رایو وایکانو توانست 300امین گلش را با پیراهن لوس بلانکوس ها به ثمر برساند، تقدیر کرد. 

گفتنی است رونالدو در صورت به ثمر رساندن 24 گل دیگر می تواند با پشت سر گذاشتن رائول گونزالس نام خود را به عنوان برترین گلزن تاریخ این تیم مادریدی به ثبت برساند.



تاريخ : شنبه 29 فروردين 1394 | 12:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئیس باشگاه والنسیا: گایا به رئال مادرید نخواهد رفت

آمادئو سالوو، رئیس باشگاه والنسیا تأکید کرد که خوزه لوئیز گایا قرارداد خود با این باشگاه را تمدید خواهد کرد و راهی رئال مادرید نخواهد شد.

طـرفداری- بنا به گزارش ها، گفته می شد که لوس چه در صورتی که این مدافع چپ حاضر به امضای قراردادی جدید نشود، وی را به فروش خواهد رساند، و رقم مورد نظر آنها 18 میلیون یورو اعلام شده بود و باشگاه هایی نظیر رئال مادرید و منچستر سیتی گوش به زنگ بودند.

باشگاه و بازیکن همچنان در این مورد مذاکره می کنند اما سالوو به گروهی از خبرنگاران اعلام کرد که از تمدید قرارداد این بازیکن مطمئن است. وی به AS گفت:

گایا با والنسیا تمدید خواهد کرد و به رئال مادرید نخواهد رفت. شما می توانید این قسمت را از من نقل قول کنید.



تاريخ : شنبه 29 فروردين 1394 | 12:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بازی بعدی

لالیگا: رئال مادرید - مالاگا

 
شنبه, ۲۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
زنده از شبکه سه

 



تاريخ : جمعه 28 فروردين 1394 | 11:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تابوشکنی یا مرگ؛ همه چیز به این مسابقه بستگی دارد

تابوشکنی یا مرگ؛ همه چیز به این مسابقه بستگی دارد

تابوشکنی یا مرگ؛ همه چیز به این مسابقه بستگی دارد

واکنش مارکا، همانطور که انتظار می‌رفت، بی‌رحمانه بود.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 28 فروردين 1394 | 11:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیراهن های احتمالی باشگاه رئال مادرید در فصل آینده

طرفداری -رسانه های اسپانیایی آخرین تصاویر را از پیراهن های باشگاه رئال مادرید برای فصل آینده رقابت ها منتشر کرده اند که بر اساس آن سه رنگ سفید، خاکستری و آبی زمینه اصلی طراحی کمپانی آدیداس برای این پیراهن ها است.
 


تاريخ : جمعه 28 فروردين 1394 | 11:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گالیانی: رئال مادرید و میلان موفقترین باشگاه های جهان هستند؛ اینزاگی مربی بزرگی است

آدریانو گالیانی نایب رییس باشگاه میلان با حمایت از فیلیپو اینزاگی، وی را یک مربی بزرگ خطاب کرد.

طرفداری - روسونری در حال حاضر در میانه های جدول سری آ قرار دارد و آدریانو گالیانی با قاطعیت امکان برکناری اینزاگی در پایان فصل را تکذیب کرد.

به گزارش سایت فوتبال ایتالیا، گالیانی گفت:

اینزاگی در دومین حرفه اش، کارش را به خوبی انجام می دهد. بعد از تیم جوانان و پریماورا، او امسال عملکرد بسیار خوبی داشته است و اگر مصدومیت ها نبود ما اکنون در موقعیت متفاوتی قرار داشتیم. به یاد بیاورید که ما موفق به شکست دادن ناپولی شدیم و سطحی برابر با آن ها داشتیم، همانطور که بازی خوبی در مقابل رم و رئال مادرید به نمایش گذاشتیم. متاسفانه در ماه ژانویه، آسیب دیدگی ما را نابود کرد و این تقصیر مربی نیست. پیپو یک بازیکن بزرگ بود و یک مربی بزرگ نیز است."

تیم اینزاگی، یکشنبه شب در دربی دلامدونینا به مصاف اینتر خواهد رفت و گالیانی معتقد است که این باشگاه پتانسیل کسب پیروزی دیگری را نیز داراست.

دربی مهم است، اما برای میلان فرصت دیگری برای کسب سه امتیاز است. ما و همچنین رییس سیلویو برلوسکونی از این بابت مطمئن هستیم. دربی بازی بزرگی است که در آن هواداران در کنار هم وارد ورزشگاه می شوند و باهم آن را ترک می کنند. این یک چیز منحصر به فرد در جهان است و هرگز آسیبی رخ نخواهد داد. ما میلانیم و به این مسئله افتخار می کنیم.

با وجود وضعیت فعلی، آدریانو گالیانی معتقد است که میلان همچنان یکی از بزرگترین باشگاه های جهان است:

رئال مادرید 5 بار متوالی قهرمان جام باشگاه های اروپا شد و سپس 32 سال در فتح آن ناکام ماندند. برند میلان همیشه در بالاترین مقام بوده است. در کنار رئال مادرید با کسب 18 جام بین المللی ما موفقترین باشگاه های جهان هستیم. دو تیمی که بیشترین عنوان لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده اند، رئال مادرید و میلان بوده اند.



تاريخ : پنج شنبه 27 فروردين 1394 | 17:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید مستور را می خواهد

داریو پائولیلو ایجنت حکیم مستور ستاره جوان باشگاه میلان اذعان می کند که باشگاه رئال مادرید علاقه مند به جذب این بازیکن آینده دار است.

طرفداری - حکیم مستور ستاره 16 ساله میلان و عضو تیم جوانان ایتالیا است و تکنیک فوق العاده وی چشم ها را به سمتش خیره کرده است.

داریو پائولیلو ایجنت مستور در مصاحبه با Gazzetta TV گفت: "در ژانویه ما تماس هایی با مسئولین رئال مادرید داشتیم. آن ها قیمت او را بسیار بالا می دانند. مستور به دلیل مصدومیت از ناحیه مینیسک اخیرا بازی های کمی انجام داده است."



تاريخ : پنج شنبه 27 فروردين 1394 | 17:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آموزش ضربات رونالدو (7)

آموزش ضربات رونالدو (7)

Image result for ‫عکس رونالدو‬‎

دانلود آموزش فوتبال یکی از مجبوب ترین رشته‌های ورزشی همیشه توسط بزرگان فوتبال توانسته است تاثیرات خوبی را بر روی بازیکنانی که توسط آموزش فوتبال تعلیم دیده اند بگذارد.

دانلود فیلم آموزش فوتبال این امکان را فراهم می‌کند تا با دیدن آنها نحوه انجام تکنیک‌های فوتبال را بیاموزیم.

شاید یکی از دلایلی که بازیکنان اروپا با داشتن کمتر از ۵۰ درصد استعداد جوانان ما فوتبالی به مراتب بهتر را بازی میکنند همین آموزش فوتبال اصولی و حرفه ای باشد، لذا همیشه توصیه میکنیم دانلود آموزش فوتبال و دیدن آن به مراتب بهتر از یادگیری در کوچه مدرسه است لذا هر حرفه چه ورزشی و چه غیر ورزشی یک جنبه تئوری و یک جنبه عملی دارد لذا جنبه‌های عملی یادگیری فوتبال همان آموزش فوتبال است که میتواند بسیار تاثیر گذار باشد.

با دانلود فیلم آموزش فوتبال و البته دقت و تمرکز بر روی آن میتوان آموزش مهارت‌های فوتبال را یکی پس از دیگری آموخت و خود را در این رشته ورزشی تقویت کرد. کلیپ آموزش ضربات ایستگاهی رونالدو این بازیکن بی نظیر دنیای فوتبال که گوشه‌هایی از توانایی‌هایش را میتوان در کلیپ‌های کریس رونالدو دید را برای شما قرار دادیم تا با این کلیپ آموزش فوتبال از فیلم بازیکنان بزرگ همچون کلیپ تکنیک کریس رونالدو الهام بگیرید.

کلیپ‌های فوتبال همیشه دیدنی و زیبا خواهد بود لذا این رشته ورزشی دارای هیجان زیاد و تنوع بیشتری نسبت به سایر رشته‌ها میباشد. یکی از دلایل دیگری که کلیپ‌های فوتبال را برای تماشاگران آن بسیار دیدنی کرده است به عقیده خیلی‌ها اجرای این بازی در زمینی طبیعی یعنی چمن است.

آموزش فوتبال اصولی چه مبتدی و چه حرفه ای، خواه برای کودکان و نونهالان و خواه برای بزرگسالان همیشه بهترین روش برای یادگیری فوتبال این رشته هبجان انگیز ورزشی بوده و خواهد بود.

کلیپ‌های فوتبال و دانلود فیلم آموزش فوتبال ضربات ایستگاهی کریس رونالدو برای شما کاربران عزیر.

اکیدا توصیه میکنیم کلیپ‌های بازیکنان فوتبال را در هر پستی که هستید ببینید و پس تمرکز بر بازیهای آنها و دقت بر حرکات این فوتبالیست‌های مطرح مهارت‌های آنان از جمله ضربات ایستگاهی را در بازی خود پیاده و اجرا کنید.

لینک دانلود

پسورد: www.fifaclip.com



تاريخ : پنج شنبه 27 فروردين 1394 | 17:12 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

خامس:اتلتیکو را در برنابئو شکست میدهیم

خامس:اتلتیکو را در برنابئو شکست میدهیم


خامس رودریگز، ستاره کلمبیایی رئال مادرید، مطمئن است که تیمش می تواند در دیدار برگشت مرحله ‏یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، اتلتیکو مادرید را شکست بدهد.‏


به گزارش "ورزش سه"، رئال شب گذشته در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان میهمان ‏اتلتیکو بود و علی رغم موقعیت های زیاد، نتوانست به گل برسد و بازی در نهایت با تساوی بدون گل به ‏پایان رسید.‏
خامس به خبرنگاران گفت:" فکر می کنم ما باید پیروز می شدیم. در نیمه اول، ما موقعیت های زیادی ‏داشتیم؛ در حدود 6-5 موقعیت. البته هنوز یک دیدار دیگر مقابل آنها داریم. ‏
باید با همین شدت و فشار بازی کنیم. می خواهیم در زمین خودمان و مقابل هواداران خودی پیروز شویم. ‏ما به خودمان اطمینان داریم و همه با هم متحد هستیم. حدود 6 هفته قبل، چند نتیجه بد داشتیم اما اکنون ‏متحد هستیم و می خواهیم برای کسب موفقیت بجنگیم. ‏
اتلتیکو مادرید تیمی هجومی است و همین طور بازی می کنند اما ما در خانه بازی خواهیم کرد."‏
خامس در مورد بازگشتش از مصدومیت صحبت کرد و گفت:" بعد از چند هفته مصدومیت، تمرینات ‏فیزیکی و هوازی انجام دادند و مشکلی نداشتم. من یک ماه و 22 روز به سختی تمرین کردم و قوی تر از ‏قبل برگشتم و مشتاقم تا به تیم کمک کنم."‏


تاريخ : پنج شنبه 27 فروردين 1394 | 10:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رسمی: یوفا پرونده ای برای درگیری دنی کارواخال و ماریو مانژوکیچ تشکیل نخواهد داد

هیچ کدام از بازیکنان دو باشگاه رئال مادرید برای دیدار برگشت دو تیم محروم نخواهند شد.

طرفداری - به گزارش Mundo Deportivo  کمیته انضباطی یوفا با انتشار بیانیه ای به صورت رسمی اعلام کرد که صحنه برخورد دنی کارواخال مدافع راست باشگاه رئال مادرید با ماریو مانژوکیچ  مهاجم اتلتیکو مادرید را با توجه به اظهارات بازیکنان و داور مسابقه مورد بررسی قرار نخواهد داد و محرومیتی برای هیچ کدام از این بازیکنان در نظر نخواهد گرفته شد.

گفتنی است برخی از رسانه ها مدعی شده بودند که کارواخال در صحنه درگیری با مانژوکیج دست او را گاز گرفته است (لینک ویدئو صحنه برخورد)، اما  با اظهارات ماریو مانژوکیچ (لینک)  و خود کارواخال (لینک)  این موضوع به سرعت تکذیب شد تا هر دو ستاره چهار شنبه شب آینده و در مسابقه برگشت بار دیگر درمقابل هم به میدان بروند.



تاريخ : پنج شنبه 27 فروردين 1394 | 10:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کاریکاتور روز: حواشی دیدار اتلتیکو مادرید - رئال مادرید

طرفداری - آخرین اثر عمر مومنی پیرامون حواشی و برخورد های دربی شب گذشته شهر مادرید و صحنه های درگیری مانژوکیچ - کارواخال و مانژوکیچ - راموس!



تاريخ : پنج شنبه 27 فروردين 1394 | 10:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ماریو مانژوکیچ: کارواخال مرا گاز نگرفت

ماریو مانژوکیچ در پروفایل توئیتر خود شایعات مبنی بر گاز گرفته شدن توسط کارواخال را رد کرد.

طرفداری- بنا به گزارش AS، ماریو مانژوکیچ در توئیتر خود از دنی کارواخال دفاع کرد و شایعه گاز گرفته شدن توسط این بازیکن در شب گذشته در بازی اتلتیکو و رئال مادرید را رد کرد.وی در این باره نوشت: "بازی شب گذشته به شدت سخت بود. دو تیم هر چه در توان خود داشتند به نمایش گذاشتند. اما برای من هیچ گونه جنجالی وجود نداشت و خبری از گاز گرفتن نبود."

اما تصاویر منتشر شده از صحنه درگیری این دو بازیکن در داخل محوطه جریمه رئال مادرید، طوری جلوه می کند که دنی کارواخال، مانژوکیچ را گاز می گیرد. رسانه های مختلف نیز این مسئله را تأیید کرده بودند.



تاريخ : پنج شنبه 27 فروردين 1394 | 10:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کاسیاس: می خواهم تا 2017 و پایان قراردادم در رئال مادرید بمانم

بعد از جدال سه شنبه شب مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ میان دو تیم رئال و اتلتیکو مادرید، ایکر کاسیاس کاپیتان لوس بلانکوس به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طـرفداری- به گزارش AS، کاسیاس گفت: "یک تساوی 0-0 سرنوشت این جدال را کاملاً باز گذاشت، و تضمین کننده یک دیدار برگشت فوق العاده است و فکر می کنم هر دو تیم هنوز شانس صعود دارند. ما امیدواریم که با توجه به بازی در خانه عملکرد خوبی داشته باشیم و از این مرحله صعود کنیم."

در مورد داور: "از نظر من عملکرد او خوب بود. اگر ما هر صحنه را آنالیز کنیم ممکن است سخت تر شود. ما شدیداً رقابت کردیم. داور در کانون توجهات نبود، و فکر می کنم او برای هر دو تیم عادلانه قضاوت کرد."

عملکـرد اوبلاک: "او در نیمه اول قهرمان بود. ما شایستگی بیشتری داشتیم. او فوق العاده بوده است. سپس در نیمه دوم اتلتیکو بسته تر بازی کرد، و اجازه چندانی به ما نداد و بازی را بهتر اداره کرد."

محرومیت مارسلو: "این فقدان بزرگی است اما ما بازیکنانی داریم که منتظر هستند جای او را پر کنند. ما دوست نداریم که او را در اختیار نداشته باشیم اما این اتفاق افتاده است."

اهمیت بازی چهارشنبه آینده: "فصل با تمام بازی هایش می گذرد، نه تنها با بازی هفته آینده. در لیگ ما باید مالاگا را شکست دهیم و منتظر عملکرد بارسا باشیم."

در مورد آینده: "می خواهم تا سال 2017 بمانم، زمانی که قراردادم به اتمام می رسد. می خواهم قراردادم در رئال مادرید به پایان برسد."



تاريخ : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | 18:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

عکس روز: هیجان داوید ویا در هنگام تماشای دربی مادرید

طرفداری - مهاجم سابق باشگاه اتلتیکو مادرید و تیم ملی اسپانیا با شور و حرارت خاصی به همراه هم تیمی های خود در تیم فوتبال نیویورک سیتی آمریکا دربی امشب شهر مادرید را که با تساوی بدون گل به پایان رسید، دنبال می کرد.



تاريخ : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | 9:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

جان اوبلاك بهترين بازيكن ديدار اتلتيكو و رئال

طرفدارى - جان اوبلاك دروازه بان اتلتيكو مادريد از سوي يوفا به عنوان بهترين بازيكن ديدار رفت اين تيم در مقابل رئال مادريد برگزيده شد.



تاريخ : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | 9:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

محرومیت مارسلو و ماریو سوارز از دیدار برگشت دو تیم رئال مادرید - اتلتیکو مادرید

هر دو تیم رئال مادرید و اتلتیکو مادرید یک محروم را برای برای دیدار برگشت خود در استادیوم سانتیاگو برنابئو خواهند داشت.

طرفداری - به گزارش وب سایت AS  در جریان تساوی بدون گل امشب دو تیم فوتبال رئال مادرید و اتلتیکو مادرید مارسلو مدافع چپ شاگردان کارلو آنچلوتی و ماریو سوارز هافبک میانی جنگنده شاگردان سیمئونه با دریافت کارت زرد از آقای میلوراد مازیچ داور صربستانی مسابقه دو اخطاره شده و دیدار برگشت دو تیم در استادیوم سانتیاگو برنابئو را از دست دادند.

گفتنی است به جز این دو بازیکن گابی، فرناندو تورس، خسوس گامز و کریستین آنسالدی از اتلتیکو و تونی کروس از رئال مادرید نیز یک اخطاره بودند، که در نهایت با عدم دریافت کارت زرد در مسابقه امشب می توانند در دیدار چهارشنبه شب هفته آینده حضور داشته باشند.



تاريخ : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | 9:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتی: برای صعود باید نمایش نیمه اول را در برنابئو تکرار کنیم

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید معتقد است که تیمش شایسته نتیجه ای بهتر از تساوی بدون گل بوده است.

طرفداری- کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید پس از تساوی بدون گل در ویسنته کالدرون برابر رقیب همشهری خود به ستایش از دروازه بان حریف پرداخت.

به گزارش وب سایت Uefa آنچلوتی در پایان بازی به خبرنگاران گفت: "شایسته نتیجه ای بهتر از تساوی صفر بر صفر بودیم، به خصوص در نیمه اول. نیمه اول بسیار عالی بود و ما با شخصیت بالایی بازی کردیم. نیمه دوم متفاوت بود. اتلتیکو بیشتر پرس کرد. نتیجه چندان خوب نیست اما ما امیدوار هستیم. اتلتیکو یکی از بهترین تیم های دنیا در امر دفاع است و این دلیل مشکل ما در زمینه گلزنی بود. در تمام کنندگی خوب نبودیم اما در کل خوب کار کردیم. باید همین نمایش را چهارشنبه آینده هم به اجرا بگذاریم. کارت زرد مارسلو بدین معنی است که برای بازی برگشت او را در اختیار نخواهیم داشت."

کارلتو در ادامه گفت: "پپه در وضعیت مناسبی برای بازی نبود و واران خوب بازی می کرد. به واران اعتقاد بیشتری داشتم و او هم بسیار خوب بازی کرد. یان اوبلاک هم برای آن ها بسیار خوب کار کرد. در موقعیت او و گرث بیل، بیل هر کاری می توانست انجام داد و دروازه بان واکنش خوبی نشان داد. باید عملکرد نیمه اولمان را در تمام بازی در برنابئو تکرار کنیم."



تاريخ : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | 9:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سیمئونه: بازی برگشت همه را دوباره عاشق فوتبال خواهد کرد

سرمربی آرژانتینی اتلتیکو مادرید پس از تساوی خانگی برابر مدافع عنوان قهرمانی اروپا به تمجید از دروازه بان خود پرداخت و تاکید کرد که بازی برگشت را باید مانند نیمه دوم بازی رفت بازی کنند.

طرفداری- دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید، پس از تساوی بدون گل در ویسنته کالدرون در برابر رئال مادرید قول بازی ای پر هیجان در سانتیاگو برنابئو را می دهد.

به گزارش وب سایت Uefa سیمئونه در پایان بازی به خبرنگاران گفت: "هنوز هر نتیجه ای ممکن است. رئال در نیمه اول بازی بهتری به نمایش گذاشت. با وحودد یان اوبلاک ما دروازه بان بزرگی در اختیار داریم که عملکرد بسیار خوبی داشت، خصوصا در موقعت گرث بیل. در نیمه دوم پاسخ آن ها را دادیم و بازی را عوض کردیم و در مناطقی بازی کردیم که به آن نیاز داشتیم. نیمه دوم به چیزی که ما فکر می کردیم باید باشد بیشتر شبیه بود. ماریو مانژوکیچ به خوبی جنگید و رقابت خوبی با سرخیو راموس و رافائل واران داشت."

هافبک سابق اینتر و تیم ملی آرژانتین در ادامه گفت: "به میدان فرستادن رائول گارسیا به جای آنتوان گریژمان برای قدرت بخشیدن به خط هافبک بود و به میدان فرستادن فرناندو تورس هم باعث شد که آربلوا به میدان بیاید. بازی هفته آینده بازی ای کلاسیک خواهد بود که همه از آن لذت خواهند برد. بازی ای که شامل تمام قشنگی های فوتبال خواهد شدطوری که همه ما دوباره عاشق این ورزش خواهیم شد. باید مانند نیمه دوم بازی کنیم، این کاری است که ما به خوبی انجام می دهیم. برای رئال مادرید طبیعی است که مانند نیمه اول بازی کند. این ما هستیم که باید با شور و قدرت بیشتری بازی کنیم تا از آن اجتناب کنیم."



تاريخ : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | 9:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اتلتیکو مادرید 0-0 رئال مادرید؛ آنچلوتی از کالدرون جان سالم به در برد

از مرحله یک چهارم نهایی رقابت های چمپیونزلیگ، دو تیم همشهری مادریدی به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی در ورزشگاه ویسنته کالدرون با تساوی بدون گل پایان یافت تا اتلتیکو برای هفتمین بازی متوالی مقابل رقیب همشهری شکست ناپذیر باشد و سرنوشت این مرحله به بازی برگشت کشیده شد.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 26 فروردين 1394 | 9:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی اتلتیکو مادرید - رئال مادرید؛ برزخ کالدرون در انتظار انتقام جویان

طـرفداری- فردا شب در آغاز دوباره رقابت های چمپیونزلیگ، دو رقیب همشهری رئال مادرید و اتلتیکو مادرید دیدار رفت از مرحله یک چهارم نهایی را برگزار خواهند کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 25 فروردين 1394 | 9:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

شوکر: دوست دارم رئال مادرید را در برلین ببینم؛ رونالدو را به مسی ترجیح می دهم

شوکر، مهاجم سابق کرواسی و رئال مادرید در گفت و گویی در مورد شرایط باشگاه سابقش و در کل فوتبال اسپانیا صحبت کرده است.

طرفداری- به گزارش AS، شوکر در صحبت های خود، ابتدا در رابطه با دربی مادرید در لیگ قهرمانان اروپا گفت: "اتلتیکو در بازی های اخیر خود در برابر رئال مادرید قدرتمند بوده است، اما همین موضوع می تواند به رئال انگیزه بدهد. ما این موضوع را خواهیم دید. این موضوع که رئال مادرید از بازیکن کروات بهره می برد، بسیار مسرت بخش است اما در درجه اول، اولویت برای من پیروزی رئال مادرید است. من دوست دارم باشگاه سابقم را در فینال برلین ببینم." 

وی در ادامه، در رابطه با موضوع تکراریِ کریستیانو رونالدو و لیونل مسی نیز اظهار داشت: "رونالدو بازیکن مورد علاقه من است چرا که من یک بلانکو هستم. در مجموع اما، آن ها دو بازیکن فوق العاده هستند و به نظر می رسد که از فضا آمده اند، با این حال اما من رونالدو را به مسی ترجیح می دهم."

شوکر در بخش پایانی صحبت های خود نیز، در رابطه با هم تیمی سابق خود در سویا، دیگو سیمئونه نیز افزود: "انتظار نداشتم او مربی ای به این موفقی شود. اما من خوشحالم که موفقیت او را می بینم و همیشه در مورد مانژوکیچ با او صحبت می کنم. ما رابطه بسیار خوبی را با یکدیگر داریم." 



تاريخ : سه شنبه 25 فروردين 1394 | 9:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال با گرت بیل و با سیستم 3-3-4مقابل اتلتیکو

رئال با گرت بیل و با سیستم 3-3-4مقابل اتلتیکو


با وجود اينکه گرت بيل از روز گذشته به تمرينات گروهي رئال بازگشته بود اما در مورد حضورش در بازي حساس فردا مقابل اتلتيکو، ترديدهايي وجود داشت.


به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل در بازی مقابل گرانادا دچار مصدومیت شد و حضور او در مقابل رایووایکانو نیز در ابهام قرار گرفت؛ با این حال آنچلوتی تصمیم گرفت در مورد او ریسک کند و بیل را از ابتدا در مقابل رایو به میدان فرستاد. بیل در همان بازی بار دیگر مصدوم شد و بازی با ایبار را از دست داد.

مصدومیت او گرفتگی عضلانی تشخیص داده شد و پس از بازی مقابل ایبار به تمرینات گروهی بازگشت. امروز بار دیگر از ناحیه مصدوم بیل آزمایشات دقیق پزشکی صورت گرفت و مشخص شد که او دیگر مشکلی ندارد و می تواند در مقابل اتلتیکو بازی کند. کارلو آنچلوتی سرمربی رئال نیز در نشست خبری خود تایید کرد که بیل در ترکیب اصلی رئال مقابل اتلتیکو قرار خواهد داشت.

بسیاری از هواداران رئال، به دلیل شیوه خاص بازی اتلتیکو ترجیح می دهند تا تیمشان فردا با سیستم 2-4-4 و بدون حضور بیل بازی کند اما کارلتو بار دیگر تایید کرد که ترکیب تیمش را با گرت بیل و با سیستم 3-3-4 می چیند.


تاريخ : دو شنبه 24 فروردين 1394 | 22:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

8 بازیکن رئال و اتلتیکو در آستانه محرومیت


 

8 بازیکن رئال و اتلتیکو در آستانه محرومیت


دیدار رفت حساس مرحله یک چهارم لیگ قهرمانان، بین اتلتیکو و رئال فردا در ویسنته کالدرون برگزار خواهد شد و 8 بازیکن از دو تیم باید مراقب باشند تا از آقای مازیچ، کارت زرد دریافت نکنند.


به گزارش "ورزش سه"، جدال اتلتیکو و رئال بخصوص در سال های اخیر بسیار پربرخورد و پرتنش بوده و احتمال اینکه فردا کارت زردی از جیب داور بیرون نیاید، بسیار اندک است.
5 بازیکن از اتلتیکو و سه بازیکن از رئال دو کارته هستند و با دریافت یک کارت زرد دیگر، بازی برگشت در برنابئو را از دست خواهند داد. بر اساس اعلام یوفا، از اتلتیکو، گابی، تورس، خسوس گامس، آنسالدی و ماریو سوارز دو کارته هستند و از رئال مادرید نیز تونی کروس، مارسلو و کوئنترائو چنین شرایطی دارند.


تاريخ : دو شنبه 24 فروردين 1394 | 22:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کارلو آنچلوتی: رویارؤیی با سیمئونه برای من مایه افتخار و دردسر است

کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم رئال مادرید در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل اتلتیکو مادرید در مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، در والدبباس مقابل خبرنگاران حاضر شده و به سؤالات آنها پاسخ داد.

طـرفداری- بنا به گزارش AS، کارلتو گفت:

آیا آینده شما به این بازی (مرحله) بستگی دارد؟ "اینطور فکر نمی کنم، آینده من به کارهایی که در طول فصل انجام می دهیم بستگی دارد و این بازی تنها بخشی از فصل می باشد. احساس می کنم که زمان قضاوت در مورد عملکرد من پایان فصل باشد نه حالا."

آیا موفق شده اید که دلایل ناکامی های اخیر مقابل اتلتیکو مادرید را کشف کنید؟ "هر بازی یک مشکل است. همه شکست ها مقابل اتلتیکو متفاوت بوده اند؛ اشاره کردن به اینکه چه اتفاقی افتاده، فریبنده است. ما این بازی ها را مطالعه کرده ایم و خواهیم دید که در طول این دو مسابقه چه اتفاقی رخ می دهد."

آیا بیل 100% آماده است؟ "اگر بیل آماده نباشد، بازی نخواهد کرد چرا که من ترکیب فوق العاده ای دارم. اگر بازیکنی شرایط بازی نداشته باشد، پس بازی نخواهد کرد."

آیا تیم شما نسبت به اتلتیکو وسواس پیدا کرده است؟ "ما مجذوب اتلتیکو نشده ایم. ما وسواس صعود به مرحله نیمه نهایی رقابت ها را داریم. هدف ما این نیست که اتلتیکو را حذف کنیم، بلکه هدف ما فتح 11مین عنوان قهرمانی در چمپیونزلیگ است."

خاطره شما از فینال لیسبون چیست؟ "یک عصر فوق العاده. فتح آن عنوان برای باشگاه بسیار مهم بود. ما روی حال حاضر تمرکز کرده ایم و رؤیای بالا بردن دوباره این جام را داریم."

آیا به یک تساوی راضی هستید؟ و آیا این عاملی در سیستم شما خواهد بود؟ "ما برای پیروزی بازی می کنیم، اما عقده پیروزی در دیدار فردا را نداریم. دو تساوی می تواند شما را به مرحله بعد بفرستد."

آیا رئال مادرید مدعی است؟ "هر اتفاقی ممکن است رخ دهد و من شانس دو تیم را 50/50 می دانم."

سیمئونه: "او مربی بزرگی است و این را بارها نشان داده است. او یکی از بهترین مربیان دنیاست و رویارؤیی با او مایه افتخار است، اما در عین حال یک مشکل نیز محسوب می شود."

اتلتیکـو: "آنها رقیب فریبنده ای هستند، تیمی قدرتمند از لحاظ دفاعی و تیمی که حداکثر احترام را برای آنها قائل هستیم. آنها از دقیقه نخست می جنگند."



تاريخ : دو شنبه 24 فروردين 1394 | 22:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.