جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مدل موی ریکاردو کوارشما برای فینال یورو 2016 (عکس)

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مدل موی ریکاردو کوارشما برای فینال یورو 2016 (عکس)

طرفداری- هافبک تکنیکی تیم ملی پرتغال مدل موی خود را برای بازی فینال برابر فرانسه به شکلی که می بینید تغییر داده است.



تاريخ : یک شنبه 20 تير 1395 | 9:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سانیا: گریزمان در سطح رونالدو و مسی است؛ رونالدو استثناییست و بازی کردن برابر او آسان نیست

مدافع فرانسوی فردا بازی مهمی پیش رو دارد.

طرفداری- تیم های ملی پرتغال و فرانسه در حالی به مصاف هم می روند که برنده این دیدار قهرمان یورو 2016 خواهد بود. به گزارش fourfourtwo، در همین مورد باکاری سانیا که به همراه لوریس و دشام در کنفرانس خری حاضر شد، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

برای من، گریزمان در سطح رونالدو و مسی است. به نوعی این بازی ها نوعی انتقام برای اوست چرا که تیم های پایه فرانسه هیچ گاه او را انتخاب نکرده اند. او مسیر سختی تا به اینجا داشت و شایسته جایگاه فعلی اش می باشد. 

وی در ادامه در مورد کریستیانو رونالدو فوق ستاره تیم ملی پرتغال چنین گفت:

رونالدو! همه ما او را می شناسیم. او اگر بهترین نباشد، یکی از بهترین بازیکنان جهان است و کسی است که برای رسیدن به این سطح تلاش زیادی کرده است. او بازیکن استثناییست و بازی برابر او ساده نیست. کاری که باید شما انجام دهید این است که به او نزدیک باشید و یک لحظه چشم از او برندارید . فضای زیادی به او ندهید.



تاريخ : یک شنبه 20 تير 1395 | 9:42 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سانتوس: رونالدو می تواند 10 سال دیگر هم بازی کند؛ فکر می کنم پرتغال قهرمان می شود

فرناندو سانتوس معتقد است که کریستیانو رونالدو می تواند یک دهه دیگر به تیم ملی پرتغال خدمت رسانی کند.

طـرفداری- رونالدو در فینال روز یکشنبه یورو 2016 مقابل فرانسه، کاپیتان تیم سانتوس خواهد بود تا پرتغال را به سمت اولین عنوان قهرمانی بزرگ خود هدایت کند. این ستاره 31 ساله که بیشترین بازی ملی در تاریخ پرتغال را دارد و بهترین گلزن تاریخ این کشور هم محسوب می شود، می تواند در صورت بالا بردن جام قهرمانی در پارک دو پرنس، خداحافظی باشکوهی از تیم ملی داشته باشد.

اما بنا به گزارش Fourfourtwo، سانتوس تأکید می کند که سال های زیادی برای این بازیکن در پیش است:

فردا یک فینال خواهیم داشت، بنابراین از این جهت، بله، این یک پایان برای او خواهد بود. اما کریستیانو 6،7 یا 10 سال دیگر هم بازی خواهد کرد. مطمئنم که فردا آخرین بازی او نخواهد بود.

با روی کار آمدن فرناندو سانتوس در تیم ملی پرتغال، شاهد همکاری مجدد او با کریستیانو رونالدو بودیم، کسی که در اسپورتینگ لیسبون و قبل از انتقال به منچستر یونایتد، مدتی کوتاه زیر نظر این مربی کار کرده بود:

من قبلاً مربی او بوده ام، نه برای مدتی طولانی، چون کمی بعد تر راهی منچستر یونایتد شد و هیچوقت برنگشت. او شگفت انگیز بود، با استعداد بود و می خواست پیروز شود. از لحاظ ذهنی قوی بود و همواره در تلاش است تا به تکامل برسد. او یک برنده متولد شده است. همیشه می خواهد بهترین باشد و بی نقص تر و بی نقص تر شود. در طول دو سال گذشته، وقتی که با هم کار می کردیم، او خودش بوده است. او می خواسته بهتر و بهتر شود، وقتی اوضاع خوب پیش نمی رود او از دست خودش عصبانی می شود.

توانایی کاپیتانی تیم ما در حال حاضر برجسته و مشهود است. فکر می کنم در حال حاضر همه به این موضوع اذعان می کنند - نتیجه نهایی اراده او، بهبود همه چیز است.

تیم ملی پرتغال به عنوان بهترین تیم سوم از گروه F رقابت ها صعود کرد و تا قبل از دیدار نیمه نهایی، در طول '90  دقیقه پیروز نشده بود. سانتوس در مورد منتقدان تیم گفت:

می خواهم آنها همچنان به گفتن این چیز ها ادامه دهند. اینکه ما این هستیم و آن هستیم، و پیروزی ما ناشایست بوده است. این چیزی است که دوست دارم آنها بگویند - اینکه ما پیروز شدیم و شایستگی اش را نداشتیم. چنین چیزی شگفت انگیز است. اگر آنها چنین چیزی بگویند با خوشحالی به خانه خواهم رفت. و بسیار خوشحال خواهم بود.

من در زمان انجام قرعه کشی گفتم که پرتغال احتمالاً به فینال خواهد رسید و در آن برنده خواهد شد، ما یکی از نامزد ها بودیم. همیشه گفته ام که سه مدعی وجود دارد - مدافع عنوان قهرمانی (اسپانیا)، قهرمان جهان (آلمان) و فرانسه چون آنها در خانه بازی می کنند. فرانسه میزبان است، به فینال رسیده اند و پتانسیل زیادی دارند. بنابراین مدعی هستند. به نظر من در کل اینطور فکر کردن عجیب و غریب نیست. اینکه آنها پیروز شوند یا نه، دو مسئله کاملاً متفاوت است. فکر می کنم پرتغال پیروز خواهد شد.

سانتوس در نهایت به تمجید از بازیکنان جوان تیمش مثل ژوائو ماریو و رناتو سانچز پرداخت و گفت:

آنها دارای شور جوانی هستند و گاهی اوقات کمی خیال پردازی می کنند، چون از آنچه که اتفاق می افتد آگاه نیستند. گاهی اوقات چنین چیزی بسیار مثبت است. فکر می کنم گاهی اوقات به چیز های جدید نیاز دارید. به بازیکنان تازه و سرحال نیاز دارید و بازیکنان جوان کیفیت زیادی دارند. این چیزی است که آنها برای تیم به ارمغان می آورند. وقتی که شما نیروی جوانی را با تجربه تلفیق می کنید... داشتن بازیکنانی برنده نیز مهم است. برخی از این بازیکن ها دارم، می دانم که آنها برنده هستند و می خواهند پیروز شوند.



تاريخ : یک شنبه 20 تير 1395 | 9:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

په په: فردا 11 میلیون نفر برای پرتغال بازی خواهند کرد؛ رونالدو بار دیگر خودش را ثابت کرد

مدافع پرتغالی به بازی فینال رسیده است.

طرفداری- در آستانه دیدار نهایی یورو 2016 میان فرانسه و پرتغال، په په مدافع رئال مادرید در کنفرانس خبری شرکت کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد. به گزارش fourfourtwo، او صحبت هایش را چنین شروع کرد:

این بزرگترین بازی برای من است چرا که در مقابل مردم کشورم مسئول هستم. می خواهیم ناممان را در تاریخ بنویسیم و برای همین باد خوب بازی کنیم. می خوایم به صحبت های مربی گوش بدهیم و شادی را برای هوادارانمان به ارمغان بیاوریم. فردا ما 11 میلیون نفر، 11 بازیکن و 3 بازیکن ذخیره خواهیم بود. هر کس دوست دارد نامش را در تاریخ فوتبال پرتغال بنویسد.

وی در ادامه در مورد حریف یعنی فرانسه گفت:

فرانسه تیمی از بازیکنان با کیفیت است و من این را می دانم. بارها برابر گریزمان در لالیگا بازی کرده ام، او بازیکن قد بلندی نیست ولی در کار با توپ مهارت بالایی دارد. او بازیکن مهمی برای فرانسه است ولی باید روی تمام بازیکنان آن ها تمرکز کنیم نه فقط گریزمان. 

مدافع رئال مادرید در مورد نبرد توپ طلا نیز اضافه کرد:

در مورد توپ طلا من فکر نمی کنم خطری برای رونالدو وجود داشته باشد. مهم این است که او در این بازی در بالاترین سطح است و بارها این را ثابت کرده است و بار دیگر هم می کند.من واقعا از این که با فرد شگفت انگیزی مثل رونالدو تمرین می کنم افتخار می کنم. نظر از چیزهایی که مخالفان می گویند، او هنوز اینجاست و برای تیم ملی بازی می کند. او بازیکن بسیار مهمی برای پرتغال است و حضورش برای فوتبال بسیار با اهمیت است. 

او صحبت هایش را چنین پایان داد:

وقتی ما از فرانسه صحبت می کنیم، از یک تیم صحبت می کنیم. هر یک از آن ها در یک لحظه توانایی زدن یک گل را دارا هستند.



تاريخ : یک شنبه 20 تير 1395 | 9:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

لوریس: مردم فرانسه به این قهرمانی نیاز دارند؛ فرصتی داریم تا تاریخ سازی کنیم

کاپیتان خروس ها حالا در آستانه رسیدن به افتخاری بزرگ است.

طرفداری- در آستانه دیدار حساس فینال بین تیم های پرتغال و فرانسه، سرمربی و کاپیتان خروس ها در کنفرانس خبری حاضر شدند و به سوالات خبرنگاران پاسخ داند. به گزارش fourfourtwo، هوگو لوریس سنگربان تیم صحبت هایش را چنین شروع کرد:

ما امسال لحظات سخت زیاد و تراژدیکی داشتیم و با اتفاقاتی که خاج از زمین برای کشورمان افتاد بسیار بالا و پایین داشتیم. اما در کنار آن به خودمان افتخار می کنیم که وقتی پایمان را درون زمین می گذاریم حمایت مردم را حس می کنیم و شادی هایمان را با مردم مشترک می شویم. این چیزیست که به ما قدرت می دهد و ما را به جلو هل می دهد البته هنوز یک قدم تا رسیدن به ایده آل ترین نتیجه که انتظارش را می کشیدیم، باقی مانده است.

سنگربان تاتنهام صحبت هایش را چنین ادامه می دهد:

مردم فرانسه واقعا احتیاج دارند که با قهرمانی از این رقابت بیرون بیایند و این چیزیست که به عنوان یک ملت متحد به آن نیاز داریم. اما هنوز یک قدم مانده است، سخت ترین قدم که ارزش هر کاری را دارد.

لوریس همچنین در مورد اتفاقات چند سال پیش و ممانعت بازیکنان تیم ملی فرانسه در تمرین های دومنک چنین گفت:

بدون شک آن اتفاق یک برچسب روی فوتبال فرانسه بود. به وضوح ما هم مرتکب اشتباهاتی شدیم و در آن زمان ارزش فوتبال فرانسه را پایین آوردیم و یک تصویر بد از ورزش و کشور فرانسه به همه نشان دادیم. پس از آن مجبور شدیم بار دیگر به اصول پایه برگردیم و بار دیگر خودمان را به همه ثابت کنیم. در این 6 سال تلاش های زیادی کردیم و حالا می خواهیم خنده را روی صورت مردم فرانسه بیاوریم. نمی توان گذشته را پاک کرد ولی می توان به آینده فکر کرد.

او همچنین در مورد فدراسیون فوتبال فرانسه گفت:

فدراسیون فوتبال فرانسه شایسته تقدیر است. همچنین مربی ها و بازیکنان. همه این تلاش ها زمان برده است و شما نمی توانید موفقیت و تجربه بخرید. اما حالا فرصت داریم که تاریخ سازی کنیم و این یک لحظه خاص در کارنامه بازیکنان است. 



تاريخ : یک شنبه 20 تير 1395 | 9:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

دشام: هنوز هیچکس دستور العمل مهار رونالدو را پیدا نکرده است؛ گریزمان برای ما مهم است

بازیکنان و سرمربی تیم ملی فرانسه در آستانه فینال رقابت های یورو 2016، تمرکز خود را روی مهار کریستیانو رونالدو معطوف کرده اند.

طـرفداری- کریستیانو رونالدو، برنده سه دوره توپ طلا، در این دوره از رقابت های یورو 2016 با به ثمر رساندن 3 گل و 3 پاس گل نقش مهمی در رسیدن پرتغال به فینال یورو 2016 داشته و همواره مهاجم خطرناک و زهرداری بوده است.

حال به گزارش Fourfourtwo، دشام، سرمربی خروس ها در کنفرانس مطبوعاتی پیش از فینال گفت:

در صورتی که یک برنامه ضد رونالدو وجود داشته باشد، هنوز هیچکس دستور العمل آنها را پیدا نکرده است. او بازیکن بسیار عالی است، و توانایی های فوق العاده ای روی هوا دارد. فقط این نیست که او می تواند پرش بلندی داشته باشد، بلکه می تواند به خوبی خود را آنجا نگه دارد. سیکس-پک (شکم) او دلیلی دارد، اما او دو چیز دارد که رقابت کردن با او در فوتبال را سخت می کند - سرعت و تهدید روی توپ های هوایی. خنثی کردن او فوق العاده خواهد بود، و ما باید تأثیر گذاری او را هم محدود کنیم. انجام این کار مهم خواهد بود.

 در این میان، درخشش های آنتوان گریزمان هم از نظر ها مخفی نمانده است، و روز جمعه بود که ماتوئیدی، مهاجم اتلتیکو مادرید را یکی از مدعیان دریافت توپ طلا نامید، هرچند دشام در این رابطه می گوید:

این واقعاً به شما بچه ها بستگی دارد، ما دیگر از آن بحثی که در مورد توپ طلا بود، خارج شده ایم.آنچه من به آن علاقه دارم، این است که آنتوان گریزمان به همراه هم تیمی های خود بتوانند فرانسه را قهرمان اروپا کنند. همیشه در هر تیمی بازیکنان بسیار مهم و تعیین کننده ای وجود دارند که تفاوت ها را رقم می زنند، و الزاماً به دیگران وابسته نیستند. گریزمان مشخصاً یک بازیکن بسیار جوان است که تورنمنت فوق العاده ای داشته است. کریستیانو رونالدو حالا 7 یا 8 سال است که در بالاترین سطح بازی می کند. او گل های زیادی برای تیم باشگاهی و تیم ملی خود به ثمر می رساند.

تاکنون تنها دو رقیب برای توپ طلای معروف شما وجود داشته است - کریستیانو و لیونل مسی، اما اگر گریزمان هم بتواند در جمع نامزد های توپ طلا قرار بگیرد فوق العاده خواهد بود و این نشانگر آن است که همه چیز در فینال خیلی خوب پیش رفته و هنوز چیز های بزرگی در راه است.

گریزمان بعد از ناکامی در دیدار نخست مرحله گروهی، در دیدار دوم مقابل آلبانی روی نیمکت نشست، اما با تعویض در نیمه دوم، گل پیروزی بخش تیمش را در دقیقه '90 به ثمر رساند و سپس در دیدار مقابل جمهوری ایرلند هم در حالیکه فرانسه 1-0 شکست خورده بود، دو گل به ثمر رساند و میزبان را به یک چهارم نهایی رساند. 

او [گریزمان] فصل بسیار شلوغ و کاملی داشته است. آخرین بازی او در فینال لیگ قهرمانان اروپا بود. او سعی کرد تا آن بازی را هضم کند. من هم سعی کردم در طول سه بازی نخستی که در طول 9 روز  انجام دادیم کمی به او استراحت بدهم. او بازیکن بسیار با استعداد و دقیقی است و این برای تیم مهم است. او در بازی تیمی هم شرکت می کند و تنها یک بازیکن انفرادی نیست.

پیش از این، دشام گریزمان را به پست هافبک هجومی و پشت مهاجم منتقل کرده بود، و حالا می گوید که هیچ مشکلی با تغییر پست دوباره او در صورت لزوم ندارد:

من قبلاً هم در بازی های دیگر سیستم بازی تیم را تغییر داده بودم. آنتوان گریزمان در پستی بازی می کند که با آن آشناست چون در اتلتیکو نیز در این پست بازی می کند. او الزاماً همیشه آنجا بازی نمی کند، گاهی اوقات به سمت چپ می رود، و گاهی هم در سمت راست بازی می کند. بواسطه عملکردی که دارد، برای ما بسیار مهم و کلیدی بوده است. مطمئناً برای ایجاد تعادل در تیم باید برخی چیز ها را تغییر دهید. اما اگر من احساس کنم که برای تیم بهتر است، او توانایی بازی در نقش های دیگر را هم دارد.



تاريخ : یک شنبه 20 تير 1395 | 9:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی پرتغال - فرانسه؛ شام آخر در شهر نور

همه تیم ها به خانه رفتند و تنها پرتغالی ها هستند که باید در آخرین دیدار برابر فرانسه میزبان به میدان بروند.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 20 تير 1395 | 9:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فرانسه - پرتغال؛ کنش یا واکنش؟

فرانسه - پرتغال؛ کنش یا واکنش؟

فرانسه - پرتغال؛ کنش یا واکنش؟
مایکل کاکس تلاش کرده سایه روشن های تاکتیکی فینال یورو 2016 را زیر ذره بین ببرد.

اختصاصی طرفداری - احتمالا فینال یورو 2016 در وجه تاکتیکی یکی از نادرترین فینال های تورنمنت های بزرگ به شمار می رود. فینال ها نزدیک و لبالب از تنش برگزار می شوند و دو تیم راه یافته به فینال با احتیاط فراوان بازی کرده و معمولا انتظار می کشند اشتباهی از حریف سر زده تا نیشی بزنند. احتمالا جذاب ترین بازی یورو 2016 از منظر تاکتیکی دیدار ایتالیا – اسپانیا بود که ایتالیایی ها 2-0 پیروز شدند، پس از آن دیدار ایتالیا – آلمان و فرانسه – آلمان جلب نظر می کنند. ولی دیدار نهایی یورو 2016 بین فرانسه و پرتغال هم به دلایل مختلفی جذاب به نظر می رسد.

دیدیه دشام مربی فرانسه به سیستم بهینه خود دست پیدا نکرده و طی یورو به تغییراتی روی آورده، در حالی که فرناندو سانتوس مربی پرتغال بیش و کم از اولین بازی تا آخرین بازی تیمش در نیمه نهایی به یک سیستم پایبند بوده است. حالا فرانسه را تیمی که شانس بیشتری برای کسب عنوان قهرمانی دارد قلمداد می کنند، ولی دشام از منظر تاکتیکی تا این جا مربی ای بوده که برابر حریفانش بیشتر "واکنشی" عمل کرده تا "کنشی".

سانتوس تیمش را چهار دفاعه و خط میانی اش را چهار نفره به صورت لوزی بنا نهاده و هیچ یک از 23 تیم دیگر یورو چنین سیستمی را به عنوان سیستم ثابت شان دنبال نکرده اند. در عین حال سیستم پرتغال نه 2-1-3-4 بلکه بیشتر 2-3-1-4 بوده است. جایی که ویلیام کاروالیو برابر چهار مدافع ایستاده و ژائو ماریو، آدرین سیلوا و رناتو سانچز را به حمله فراخوانده است. حرکات سه مرد میانی تهاجمی پرتغال طی تساوی 1-1 برابر کرواسی قابل توجه بودند، ولی آنها توفیق چندانی در مهار خط میانی کروات ها نداشتند. در حقیقت حرکات هافبک های پرتغال در اطراف هافبک های حریفان جاری می شدند تا نفوذ به قلب آنها. یعنی و به تعبیری پرتغال به رغم در اختیار داشتن بازیکنان تکنیکی بسیار خوب کمتر توانسته حریفانش را به بند کشد.

این که پرتغال وقتی توپ را در اختیار ندارد این چنین انفعالی بازی می کند تا حد بسیاری عجیب است. آنها در چنین مواردی جای پرس حریف به نیمه زمین خود عقب نشینی می کنند، در حالی که پرتغال هافبک های جوان و پرانرژی پرشماری در اختیار دارد. این که پرتغال طی انتقال از دفاع به حمله چندان خوب عمل نمی کند هم عجیب است. پرتغال از توانایی های کریستیانو رونالدو در ضدحمله ها بهره مناسبی نبرده، در حالی که رونالدو در رئال مادرید کارآمدترین مهاجمی بوده که فوتبال طی ضدحمله ها به خود دیده است. گل دوم پرتغال به ولز که چندان طراحی شده نبود ولی با حرکات رونالدو و نانی به ثمر رسید تا حد بسیاری گل نمونه ای پرتغال در این تورنمنت به شمار می رفت.

پرتغال امیدوار است طی دیدار با فرانسه از حرکات بازیکنانش بین خطوط بهره ببرد، خصوصا اگر دشام خط میانی اش را مثل دیدار با آلمان با رویکرد دفاعی روانه میدان سازد. فرانسوی ها در نیمه نهایی 2-0 برابر آلمان پیروز شدند، ولی ژرمن ها طی زمان طولانی آنها را مقهور کرده بودند و دشام برای مهار دو بازیساز اصلی آلمان یعنی تونی کروس و مسوت اوزیل  برنامه ای نداشت. کروس و اوزیل آزادانه حرکت کردند و دو مهاجم فرانسه به دفاع روی نیاوردند و پل پوگبا و ماتوییدی بودند که باید جلو کشیده و به پرس روی می آوردند. اوزیل با نفوذ پوگبا و ماتوییدی بود که به نفوذ به فضاهای خالی شده پشت سر آنها دست زد.

شاید دشام در فینال به سیستم 3-3-4 روی آورد و از انگولو کانته استفاده کند که در این صورت آنتوان گریزمان باید در جناح راست بازی کند که بدین معنی خواهد بود ستاره یورو 2016 در پستی قرار خواهد گرفت که کارآیی چندانی نخواهد داشت. البته فرانسه می تواند با تصاحب و حفظ توپ گریزمان را به نفوذ از جناح راست به سوی محوطه جریمه روانه سازد و او را نزدیک الیویه ژیرو قرار دهد.

ویلیام کاروالیو احتمالا جای دنیلو  برابر چهار مدافع پرتغالی قرار خواهد گرفت، ولی بعید است بتواند در این منطقه دو بازیکن فرانسوی را به بند کشد. دمیتری پایه هم می تواند به جناح راست نفوذ کرده و به گریزمان پیوسته تا فضای مناسبی برای نفوذهای پوگبا و ماتوییدی مهیا شود که یعنی کاروالیو با دو بازیکن مواجه خواهد شد و تحت فشار فراوانی قرار خواهد گرفت. در کنار همه اینها باید دید فرانسوی ها با به گردش درآوردن سریع توپ می توانند از فضاهای خالی شده به دلیل ترکیب لوزی وار هافبک های پرتغالی بهره ببرند یا خیر؟

مدافعان کناری هر دو تیم می توانند در برنامه های تهاجمی نقش حیاتی ایفا کنند، خصوصا آن که نه پرتغال بازیکن گوش غریزی دارد و نه فرانسه. در حقیقت دو هافبک گوش فرانسه معمولا ترجیح داده اند به سوی وسط میدان نفوذ کنند تا آن که موازی با خط زمین به جلو بتازند. در چنین قابی دو مدافع کناری فرانسه یعنی پاتریس اورا و باکاری سانیا برخلاف آن چه که به نظر می رسید شاید نقاط ضعف فرانسه باشند برابر آلمان در نیمه نهایی درخشان بازی کردند. قدرت تهاجمی اورا و سانیا می تواند مردان میانی پرتغال را به بند کشد و فضاهای مناسبی برای نفوذ فرانسوی ها برپا سازد، ولو آن که سانیا نمی تواند نفوذ های رونالدو را نادیده بگیرد و با نفوذهایش کوشیلنی را برابر رونالدو قرار دهد.

در کنار همه اینها ضربه های ایستگاهی می توانند در فینال یورو 2016 سرنوشت ساز شوند. گل اول پرتغال برابر ولز در نیمه نهایی برتافته از ارسال توپ از روی نقطه کرنر بود و گل اول فرانسه برابر آلمان هم با نواختن ضربه پنالتی به ثمر رسید. هر یک از دو تیم که بتواند از ضربات ایستگاهی بهره ببرند فرصت معرکه ای برای بالا بردن جام زرینه بال خواهد داشت.



تاريخ : یک شنبه 20 تير 1395 | 9:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کارمبو: فرانسه باید مراقب پرتغال باشد، چون آنها کریستیانو رونالدو دارند

کریستین کارمبو، قهرمان جام جهانی 98 فرانسه به هم وطن های خود در فینال یورو 2016 مقابل کریستیانو رونالدو هشدار داد.

طـرفداری- روز گذشته تیم ملی فرانسه در مرحله نیمه نهایی با نتیجه 2-0 از سد آلمان عبور کرد و به فینال یورو 2016 رسید، تا در پاریس به مصاف پرتغالی برود که آنها هم با نتیجه 2-0 از سد ولز عبور کردند.

تیم دیدیه دشام مقابل پرتغالی قرار خواهد گرفت که کریستیانو رونالدو، ستاره تیم رئال مادرید را به عنوان کاپیتان خود در ترکیب دارد و با گلزنی مقابل ولز شمار گل های خود در تاریخ رقابت های یورو را به عدد 9 رسانده و می تواند با یک گل دیگر از رکورد میشل پلاتینی عبور کرده و بهترین گلزن تاریخ این رقابت ها لقب گیرد.

کارمبو در مصاحبه با Omnisport گفت:

ما باید مراقب پرتغال باشیم چون آنها کریستیانو رونالدو را دارند. می توانید نحوه راهیابی آنها از رده سوم گروه F تا فینال را ببینید. این یعنی آنها تمام پارامتر های لازم برای موفقیت را دارند. مطمئناً کریستیانو تاکنون با به ثمر رساندن تعداد گل های برابر با میشل پلاتینی رکورد شکنی کرده است، و مسلماً دوست دارد که اولین بازیکن با گل های بیشتر باشد... او یکی از عامل های مهم فینال خواهد بود.

کارمبو عضوی از تیم ملی فرانسه با کاپیتانی دشام بود که در خانه قهرمان جام جهانی 1998 شدند و به دنبال آن یورو 2000 را هم فتح کردند. وی در این رابطه افزود:

همه ما می دانیم که استعداد های فوق العاده ای در تیم ملی مثل پایه، پوگبا، گریزمان ژیرو و کانته داریم اما مشخصاً فکر می کنم که یک تیم هستیم. فکر می کنم شرایط بسیار متفاوت است چون وقتی در مورد سال 98 فکر می کنیم، هیچکس انتظار نداشت که ما تا آن مرحله پیش برویم، اما امروز همه انتظار قهرمانی از فرانسه دارند. این دو مورد بسیار متفاوت هستند اما ما هم بازیکنان جوان و بسیار با استعدادی داریم، و با این استعداد در باشگاه های بزرگ اروپایی بازی می کنند بنابراین امیدوارم که ببینم چه کار می توانند بکنند. امیدوارم آنها مؤثر عمل کنند و با ارائه عملکردی فوق العاده به موفقیت برسند.



تاريخ : جمعه 18 تير 1395 | 23:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

غیبت دوباره په په در تمرینات تیم ملی پرتغال

مدافع رئال مادرید شرایط بازی را هنوز ندارد.

طرفداری- تیم ملی پرتغال در حالی 4 شنبه شب با پیروزی برابر ولز راهی دیدار نهایی یورو 2016 شد که در آن مسابقه برونو آلوز مدافع باتجربه این تیم در کنار فونته در پست دفاع آخر بازی کرد و په په مدافع رئال مادرید به دلیل مصدومیت تیمش را همراهی کرد.

به گزارش AS با این حال شاگردان سانتوس امروز در حالی تمرینات خود را برای فینال 1 شنبه شب برابر فرانسه آماده کردند که په په هنوز شرایط بازی و حضور در تمرینات گروهی را پیدا نکرده است و امروز هم به همراه آنتونیو گاسپار فیزیو تراپ تیم ملی پرتغال تمرین کرد. گفته می شود به غیر از په په 22 بازیکن دیگر مشکلی ندارند و ماموریت گاسپار این است تا این بازیکن را برای فینال آماده کند.



تاريخ : جمعه 18 تير 1395 | 23:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟

آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟

آیا رونالدو می تواند مارادونای پرتغال شود؟

پرتغال راهی دیدار نهایی یورو 2016 شد و این بار به شکست طلسم می اندیشد.



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 18 تير 1395 | 19:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ساعاتی پیش اتفاق افتاد؛ برگزاری جلسه میان ایجنت موراتا و مسئولین رئال مادرید

هنوز آینده این مهاجم اسپانیایی برای فصل آینده مشخص نیست.

طرفداری- از چندماه پیش بود که صحبت ها در مورد بازگشت آلوارو موراتا به رئال مادرید و زیاد شد و این اتفاق چند هفته ایست که به صورت رسمی اتفاق افتاد و مهاجم شماره 7 لاروخا بار دیگر به عضویت رئال مادرید در آمد.

به گزارش AS، در همین راستا صحبت های زیادی در مورد آینده وی می شود و امروز از ساعات اولیه ظهر نیز جلسه ای میان خوانما لوپز مدیر برنامه های این بازیکن و مسئولین باشگاه مادریدی در حال برگزاریست و دو طرف می خواهند در این جلسه آینده این بازیکن را مشخص کنند. طبق گزارشات باشگاه های لیگ برتری از جمله چلسی و آرسنال به دنبال جذب وی هستند و لوپز در صدد است یا شرایط این انتقال ها را بررسی کند و یا پیشنهاد های جدیدی در مورد قرارداد وی با رئال بدهد. طبق شنیده ها موراتا سالیانه 4 میلیون یورو از رئال دستمزد می گیرد و این در حالیست که آرسنال پیشنهاد دستمزد سالیانه 9 میلیون یورو به وی داده است.



تاريخ : جمعه 18 تير 1395 | 19:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پاسخِ رد یوونتوس به پیشنهادات کهکشانی برای پوگبا و بونوچی

پاسخِ رد یوونتوس به پیشنهادات کهکشانی برای پوگبا و بونوچی

پاسخِ رد یوونتوس به پیشنهادات کهکشانی برای پوگبا و بونوچی

یوونتوس علاقه ای ندارد پوگبا یا بونوچی را به فروش برساند.

داستان نقل و انتقالات پل پوگبا همچنان ادامه دارد. منچستر یونایتد آماده است که با پیشنهاد ۱۲۰ میلیون یورویی و حقوق سالانه ۱۳ میلیونی، جواهر فرانسوی را برگرداند. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، در حال حاضر هیچ پیشنهادی به طور رسمی به یوونتوس نرسیده اما از روز دوشنبه و با اتمام یورو احتمالا برسد. پس از آن یوونتوس قادر خواهد بود این پیشنهاد را رد کند و به شیاطین سرخ نه بگوید.

در مورد داستان لئوناردو بونوچی و علاقه شدید منچستر سیتی، پیشنهاد ۶۰ میلیون یورویی شیخ هم از سوی یوونتوس رد شد. البته که داستان هنوز تمام نشده زیرا الساندرو لوچی، مدیر برنامه این بازیکن همچنان با سیتی صحبت می کند از آنها خواسته عدد خود را بالا ببرند اما در هر صورتی یوونتوس به یک چیز فکر می کند: نه!

یوونتوسی ها نمی خواهند بازیکنان مهم خود را به فروش برسانند اما آیا قدرت لیگ برتر به اندازه کافی قوی خواهد بود تا مقاومت بیانکونری را بشکند؟



تاريخ : جمعه 18 تير 1395 | 19:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

برسی پرش رونالدو مقابل ولز / عکس

برسی پرش رونالدو مقابل ولز / عکس

 

رونالدو که پیش تر هم با ضربات استثنایی سر دروازه حریفان را باز کرده بود، شب گذشته نیز حدود 1 متر پرید و در ارتفاع 2 متر و 88 سانتی متر با ضربه ی سر فوق‌العاده دروازه ولز را باز کرد. او پیش تر مقابل منچستریونایتد نیز مشابه این گل را وارد دروازه دخیا کرده بود و حال خاطره آن بازی را بار دیگر تکرار کرد.


چندتا دیگه از پرش های معروف رونالدو در ادامه مطالب..



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 17 تير 1395 | 18:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رکورد های بزرگی که کریستیانو رونالدو در اختیار دارد

 
کریستیانو رونالدو با گلزنی در دیدار مرحله نیمه نهایی یورو 2016 مقابل ولز، رکورد دیگری به نام خود ثبت کرد.

طـرفداری- در حالیکه میشل پلاتینی 9 گل خود در تاریخ رقابت های یورو را در طول 5 مسابقه یورو 1984 فرانسه به ثمر رسانده است، رونالدو در دیدار نیمه نهایی یورو 2016 مقابل ولز به این تعداد گل رسید و با اسطوره فرانسوی برابری کرد.

در جریان تساوی 3-3 مرحله گروهی رقابت های یورو 2016 رونالدو تعداد بازی های خود در مرحله نهایی یورو را به عدد 17 رساند، و با اولین گل خود در آن دیدار به اولین بازیکنی تبدیل شد که در 4 دوره مختلف رقابت های یورو موفق به گلزنی می شود (2004، 2008 و 2012). رونالدو با دو گلی که مقابل مجارستان به ثمر رساند، شمار گل های خود در تاریخ بازی های یورو را به عدد 8 رساند و در یک قدمی میشل پلاتینی قرار گرفت. بعد از حضور در دیدار های مرحله یک هشتم و یک چهارم نهایی رقابت ها مقابل کرواسی و لهستان و پیروزی در آن دیدار ها، رونالدو شمار بازی های خود در تاریخ این رقابت ها را به عدد 20 رساند و شمار گل های خود را نیز در دیدار مقابل ولز با پلاتینی برابر کرد.

وب سایت رسمی یوفا به بررسی رکورد های بزرگی که کریستیانو رونالدو در اختیار دارد، پرداخته است:

  • بیشترین حضور در دیدار های مرحله نهایی یورو: 20 بازی
  • آقای گل تاریخ رقابت های یورو (در کنار میشل پلاتینی): 9 گل
  • گلزنی در بیشترین دوره رقابت های یورو: 4 دوره
  • بیشترین گل در تاریخ رقابت های یورو شامل مرحله مقدماتی: 29 گل
  • اولین بازیکنی که موفق به ثبت 3 گل یا بیشتر در دوره های مختلف یورو می شود.
  • بیشترین بازی ملی برای پرتغال: 132 بازی
  • آقای گل تاریخ پرتغال: 61 گل

در رده باشگاهی نیز وی رکورد های قابل توجهی را در اختیار دارد:

  • آقای گل تاریخ مسابقات تحت نظر یوفا (شامل سوپرکاپ و مقدماتی): 96 گل
  • آقای گل تاریخ لیگ قهرمانان اروپا: 93 گل
  • بیشترین گل زده در یک فصل از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا: 17 گل (فصل 2013/14)
  • آقای گل تاریخ باشگاه رئال مادرید: 364 گل
  • دارنده بیشترین کفش طلای تاریخ: 4 کفش طلا (2007/08، 2010/11، 2013/14، 2014/15)
  • بیشترین حضور در تیم منتخب سال کاربران یوفا: 10 دوره (2004، 2007 الی 2015)
  • آقای گل تمام مسابقات تحت نظر یوفا (مردان/زنان/ باشگاهی/ملی/ جوانان/فوتسال/ آماتور):

1- کریستیانو رونالدو (131 گل)
2- رائول گونزالس (106 گل)
3= کلاس یان هونتلار (90 گل)
3= آندری شوچنکو (90 گل)
5= فلیپو اینزاگی (86 گل)
5= لیونل مسی (86گل)
7- مارگارت لارا فیدارسدوتیر (84 گل)
8- زلاتان ایبراهیموویچ (82 گل)
9- تیری آنری (81 گل)
10= گرد مولر (77 گل)
10= رون فن نیستلروی



تاريخ : پنج شنبه 17 تير 1395 | 11:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد؛ رؤیای من قهرمانی با پرتغال است

کریستیانو رونالدو، بهترین بازیکن میدان در دیدار میان دو تیم پرتغال و ولز، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طـرفداری- ستاره تیم ملی پرتغال و باشگاه رئال مادرید امشب با به ثمر رساندن یک گل و تأثیر گذاری روی گل دوم، نقش کلیدی در رسیدن پرتغال به فینال یورو 2016 داشت. وی در پایان دیدار به وب سایت رسمی یوفا گفت:

این چیزی بود که از ابتدای رقابت ها رؤیای آن را داشتیم. می دانستیم که مسیر طولانی خواهد بود و هنوز هم در تورنمنت حضور داریم. از همان ابتدای کار باور داشتیم. لحظات سختی داشتیم، اما همانطور که همیشه می گویم: بهتر است که شروع ضعیفی داشته باشید و پایان مثبت باشد. بازیکنان، مربی و حتی کادر پزشکی هم شایسته این بودند. آنها در زمینه آمادگی جسمانی بازیکنان عملکردی عالی داشتند. همانطور که چند روز پیش گفتم هنوز عنوانی فتح نکرده ایم، اما هنوز این رؤیا زنده است.

امیدوارم که در پایان دیدار فینال، لبخند بر لبان ما باشد و در پایان اشک شوق جاری شود. همیشه گفته ام که رؤیای من فتح عنوان قهرمانی همراه با پرتغال است. به انجام این کار نزدیک تر شده ایم و باور دارم که پیروز خواهیم شد. با سخت کوشی زیاد، تواضع و روحیه فداکاری که همیشه در کارنامه ام نشان داده ام، این نوع چیز ها شدنی هستند.

یورو 2004 خاص بود، من تنها 18 سال داشتم و آن اولین تورنمنت من بود. حالا دوباره به فینال رسیده ایم و امیدوارم که در آن برنده شویم. این تیم شایستگی اش را دارد، من و هواداران هم شایستگی اش را داریم. فکر نمی کنم خیلی ها تصور رسیدن ما به فینال را داشتند، اما به فینال رسیدیم و این باعث افتخار من است. مسلماً ما یک تیم هستیم. تیم ملی متحد است. از همان ابتدای بازی ها اینطور عمل کرده ایم. سعی کرده ام نه تنها با گلزنی بلکه با جنگدین به تیم کمک کنم. برای رسیدن به فینال باید هر 23 بازیکن حاضر در ترکیب تیم بجنگند. خیلی خوشحالم. از ته قلبم باور داشتم که پیش خواهیم رفت. شاید آغاز کار آنطور که می خواستیم نبود اما این دوی 100 متر نیست، بلکه یک ماراتن است.

وی درمورد هم تیمی خود، گرت بیل هم گفت:

من در پایان بازی با گرت بیل صحبت کردم و به خاطر تورنمنتی که داشت و به خاطر دستاورد های ولز، به او تبریک گفتم.

و در نهایت راجع به برابری با رکورد گلزنی میشل پلاتینی در تاریخ رقابت های یورو گفت:

شکستن رکورد ها همیشه خوب است، اما مهمترین چیز برای همه بازیکنان و کادر فنی رسیدن به فینال بود. من رکورد های زیادی شکسته ام و به انجام این کار ادامه خواهم داد، اما مهمترین چیز رسیدن پرتغال به فینال بود. پرتغال تنها در کریستیانو رونالدو خلاصه نمی شود، ما یک تیم هستیم. اما امروز موفق شدم گلزنی کنم و با به ثمر رساندن این گل کمک کردم تا تیم به فینال برسد.



تاريخ : پنج شنبه 17 تير 1395 | 11:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کلمن: پرتغال شانس خوبی برای قهرمانی دارد؛ نبود رمزی در هر تیمی حس می شود

کریس کلمن، سرمربی تیم تاریخ ساز ولز هم پس از پایان کار تیمش در مرحله نیمه نهایی یورو 2016 به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طـرفداری- تیم ملی ولز که برای اولین بار به رقابت ها یورو راه یافته بود، موفق شد تا مرحله نیمه نهایی بالا آمده و شگفتی ساز شود اما امشب با شکست 2-0 مقابل پرتغال ماجراجویی آنها نیز خاتمه یافت. کلمن در پایان بازی به وب سایت رسمی یوفا گفت:

فکر می کنم گل اول همیشه بسیار مهم خواهد بود، چه ما به آن می رسیدیم چه آنها. ما هرگز در این دیدار نقطه عطف خود را پیدا نکردیم. باید از پرتغال تمجید کنیم، آنها خوب دفاع کردند و فضا ها را کشتند. پرتغال فقط کریستیانو رونالدو نیست. آنها استعداد و غیرت دارند. شما باید تیم هم باشید، و من امشب پرتغال را یک تیم دیدم. من به پرتغال تبریک گفتم. بیشتر از یک راه برای پیروزی در مسابقه فوتبال وجود دارد و آنها برنامه داشتند. ما نهایت تلاش خود را کردیم تا موقعیت خلق کنیم و نتوانستیم و این به خاطر عملکرد خوب پرتغال بود. آلمان و فرانسه تیم های فوق العاده ای هستند اما همیشه بهترین ها پیروز نمی شوند، باید یک تیم باشید. پرتغال شانس خوبی برای قهرمانی دارد.

گل اول بسیار مهم بود، ما به مدت 5 دقیقه تمرکز خود را از دست دادیم و در دیدار نیمه نهایی مقابل پرتغال چنین چیزی باعث مجازات شما می شود. خیلی به این تیم افتخار می کنم، رسیدن به مرحله نیمه نهایی چیز شگفت انگیزی است. ما بازی های زیادی را در این تورنمنت پیروز شدیم و امشب نوبت شکست ما رسیده بود. اما کار این گروه در این تورنمنت به پایان نمی رسد، تا زمانی که من هستم آنها هم پیش خواهند رفت. این تورنمنت تجربه فوق العاده ای برای ما بود.

مردم ولز به این بازیکنان افتخار می کنند، من هم به آنها افتخار می کنم، و آنها هم وقتی به چند روز اخیر نگاه کنند، به خودشان افتخار خواهند کرد. با عطش بیشتری به رقابت های بعدی قدم خواهیم گذاشت. به این تیم بیشتر از سایر تیم هایی که با آن کار کرده ام افتخار می کنم. تصور می کنم که وقتی بازیکنان به کاردیف بازگردند، با استقبال فوق العاده ای مواجه خواهند شد، و شایستگی اش را هم دارند. هیچوقت چیزی مثل حضور در این تورنمنت را تجربه نکرده ام، جو حاکم بر آن و مردمی که از کشور های مختلف آمده اند. حالا باید روی مرحله مقدماتی جام جهانی تمرکز کنیم.

هر تیمی نبود آرون رمزی را حس می کند. فکر می کنم امشب کمی خسته بودیم. نمی توانم چیزی علیه بازیکنانم بگویم. آنها هرچه در توان داشتند را به کار گرفتند. نمی توانم بگویم که از آنها ناامید شده ام، چنین حرفی مضحک خواهد بود، فکر می کنم آنها فوق العاده بودند.

به بازیکنان، کادر فنی و مردم ولز افتخار می کنم. هواداران همیشه درخشان بودند. این واقعیت که در نیمه نهایی شکست خورده ایم، هنوز هم ناراحت کننده است، بازیکنان سوختند اما این حس فروکش خواهد کرد. وقتی به عقب نگاه کنند، باید درک کنند که باعث افتخار کشورشان شده اند. وقتی هرچه در توان دارید به کار می گیرید، همیشه کافی است، حتی اگر نتیجه نگیرید.



تاريخ : پنج شنبه 17 تير 1395 | 11:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سانتوس: پرتغال همیشه برنامه بازی دارد؛ این بزرگترین دستاورد من است

فرناندو سانتوس، سرمربی موفق پرتغالی ها که این تیم را به فینال رقابت های یورو 2016 رساند، به تمجید از تیمش پرداخت.

طـرفداری- امشب تیم ملی پرتغال در مرحله نیمه نهایی یورو 2016 موفق شد با نتیجه 2-0 از سد ولز عبور کرده و به فینال رقابت ها صعود کند. سانتوس در پایان بازی به وب سایت رسمی یوفا گفت:

خیلی خوشحالم. برای بازیکنان، خانواده ام و بدون استثنا برای تک تک پرتغالی ها خوشحالم. برای بسیاری از یونانی ها که در طول تورنمنت به خصوص در مراحل حذفی از من حمایت کردند، خوشحالم و از آنها تشکر می کنم. اولین بازی من در رأس تیم دو سال پیش در سنت دنیس بود، و هدف ما از همان زمان رسیدن به اینجا بود. در آن زمان ما عهد کردیم که نهایت تلاش خود را برای بازگشت به اینجا خواهیم کرد. خوشبختانه همه چیز به نفع ما پیش رفت. ما حالا قوی تر، مستحکم تر و متحد تر هستیم و وقتی اینطور باشید، همه چیز ممکن است.

به همه بازیکنان حاضر در ترکیب افتخار می کنم. همه 23 بازیکن حاضر در ترکیب تیم نقشی اساسی داشتند. ما به فینال رسیده ایم اما فقط رسیدن به فینال کافی نیست، ما باید در آن پیروز شویم. پرتغال همیشه برنامه بازی دارد. همیشه. در حمله و دفاع. شکست دادن پرتغال آسان نیست. مقابل هر حریفی روش بازی خاص خود را داریم چون هر حریف با دیگری فرق می کند. آنها توپ را خیلی سریع به گردش در می آورند، بنابراین سعی کردیم که از ارسال های توپ به پشت دفاع جلوگیری کنیم. تنها گل نخوردن کافی نیست، باید گلزنی هم بکنید. در بعضی بازی ها گل های بیشتری به ثمر رساندیم و امروز برنامه بازی ما نتیجه داد.

ما روش بازی خاص خود را داریم. اهمیتی نمی دهیم که زیباست یا نه. اما امروز بازی زیبایی ارائه کردیم و این برای همه بیننده ها خوب بود. این بزرگترین دستاورد من به عنوان مربی است. هرچند ترجیح می دهم که بعد از فینال به من تبریک بگویید. هنوز به حریفمان فکر نکرده ام، اما آنها را آنالیز خواهیم کرد و سعی می کنیم در فینال پیروز شویم.



تاريخ : پنج شنبه 17 تير 1395 | 11:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بیل: رونالدو یک گلزن ذاتی است؛ به خودمان افتخار می کنیم

گرت بیل، ستاره تیم ملی ولز که یک سمت نگاه ها به او معطوف بود، بعد از شکست در دیدار نیمه نهایی یورو 2016 با خبرنگاران گفتگو کرد.

طـرفداری- تیم ملی ولز امشب در نخستین تجربه حضور در مرحله نیمه نهایی یورو، به مصاف پرتغال رفت و در نهایت مغلوب یاران کریستیانو رونالدو شد تا از رسیدن به فینال باز ماند. بیل در پایان بازی به وب سایت رسمی یوفا گفت:

در این لحظه تجزیه و تحلیل بازی سخت است اما بدیهی است که ناامید شده ایم. ما باید در درجه اول به خود افتخار کنیم. همه توان خود را در زمین و خارج از آن به کار گرفتیم. سعی کردیم از تجربه حضور در این تورنمنت لذت ببریم. می خواهیم از همه تماشاگران به خاطر تمام حمایت هایی که از ما کردند تشکر کنیم، آنها کاملاً فوق العاده بودند.

ما طبیعتاً ناامید هستیم. آنها به گل اول دست یافتند و در صحنه گل دوم کمی خوش شانس بودند. سخت تلاش کردیم تا به بازی برگردیم. تا آخرین لحظه جنگیدیم و متأسفیم که نتوانستیم به فینال برسیم اما تمام تلاش خود را کردیم. آنها به خوبی فضا ها را بستند و فرصت های ما را محدود کردند. هیچ پشیمانی نداریم. ما ملت مغروری هستیم و به دستاورد های خود افتخار می کنیم. مشخصاً دوست داشتیم که به فینال برسیم و چالش قهرمانی داشته باشیم، اما مقدور نبود که اینطور شود.

بیل در مورد هم تیمی خود در رئال مادرید، یعنی کریستیانو رونالدو هم گفت:

او یک گلزن ذاتی است، و دوباره گلزنی کرد. ما ناراحت هستیم، اما خود را پیدا خواهیم کرد. ما یک گروه سربلند هستیم و اتحاد خود را حفظ خواهیم کرد و با بهبود روحیه خود، دوباره بازخواهیم گشت. هیچکس انتظار نداشت که ما تا این مرحله برسیم، اما بسیار افتخار می کنیم و هیچ پشیمانی نداریم. به نبرد ادامه خواهیم داد.



تاريخ : پنج شنبه 17 تير 1395 | 11:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

دلداری کریستیانو رونالدو به گرت بیل (عکس)

دلداری کریستیانو رونالدو به گرت بیل (عکس)

دلداری کریستیانو رونالدو به گرت بیل (عکس)
دو هم تیمی در باشگاه رئال مادرید، در دیدار نیمه نهایی یورو 2016 به مصاف هم رفتند.

طـرفداری- در پایان جدال مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو 2016، این تیم پرتغال با کاپیتانی کریستیانو رونالدو بود که موفق شد با نتیجه 2-0 از سد گرت بیل و یارانش در تیم ولز عبور کرده و راهی فینال پارک دو پرنس شود. در پایان بازی رونالدو به این ترتیب از دوست و هم تیمی خود دلجویی می کرد.



تاريخ : پنج شنبه 17 تير 1395 | 11:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پرتغال 2-0 ولز؛ بیل تنها حریف پرتغال نشد

پرتغال 2-0 ولز؛ بیل تنها حریف پرتغال نشد

 

پرتغال 2-0 ولز؛ پرواز بر فراز آشیانه فاخته
 

دو تیم ولز و پرتغال در مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو 2016 به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان فرناندو سانتوس با کسب اولین پیروزی خود در طول 90 دقیقه، به فینال یورو 2016 صعود کردند.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 17 تير 1395 | 11:28 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

دو سال از فوت دی استفانو گذشت / دون الفردو فراتر از توپ طلا بود!

دو سال از فوت دی استفانو گذشت / دون الفردو فراتر از توپ طلا بود!

 

تسلیت خانواده سلطنتی به خاطر فوت دی استفانو

دی استفانو در سال 1989 به خاطر عملکرد خود در دوره فوتبالش سوپر توپ طلا دریافت کرد.
تنها بازیکنی که سوپر توپ طلا داره

دی استفانو 2توپ طلا در سال های 1957 و 1959 کسب کرد !


تاريخ : پنج شنبه 17 تير 1395 | 11:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کوارشما-رونالدو؛ دو همبازی دوران کودکی و دو سرنوشت متفاوت

کوارشما-رونالدو؛ دو همبازی دوران کودکی و دو سرنوشت متفاوت

کوارشما-رونالدو؛ دو همبازی دوران کودکی و دو سرنوشت متفاوت

وقتی که کوارشما و رونالدو ، سنین نوجوانی را در آکادمی اسپورتینگ لیسبون می گذراندند، بسیاری از کارشناسان عقیده داشتند که این دو بازیکن جوان، پتانسیل کاملاً مشابهی دارند. رونالدو تمایل داشت که در بال چپ بازی کند و کوارشما در سمت راست. همواره نیز رقابتی شدید بین این دو استعداد ناب وجود داشت و در بسیاری از موارد، از پاس دادن به یکدیگر خودداری می کردند.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 16 تير 1395 | 10:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سانتوس: برای رسیدن به فینال بازی می کنیم نه توپ طلا

فرناندو سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال هم در کنفرانس مطبوعاتی پیش از جدال فردا شب با ولز با خبرنگاران صحبت کرد.

طـرفداری- کریستیانو رونالدو تاکنون در فینال یورو 2004 و نیمه نهایی جام جهانی 2006 و یورو 2012 ناکام بوده است، در حالیکه گرت بیل برای اولین بار پس از جام جهانی 1958، ولز را به جمع 4 تیم برتر یک تورنمنت معتبر رسانده است.

به گزارش Fourfourtwo، در آستانه دیدار نیمه نهایی یورو 2016 میان ولز و پرتغال، تمام نگاه ها متمرکز دو ستاره گران قیمت تاریخ فوتبال می باشد، اما سانتوس در این رابطه گفت:

هیچ فشار مضاعفی وجود ندارد، فکر می کنم همه این بازیکنان تجربه زیادی دارند. آنها به این شرایط عادت دارند، بنابراین هیچ فشار مضاعفی وجود نخواهد داشت. همه تیم ها متعهد هستند و همه می خواهند به فینال راه یابند. آنها تا اینجا آمده اند و می خواهند به فینال برسند. همه آنها این هدف یکسان را دارند. این بازی در مورد کریستیانو یا بیل نیست. همه بازیکنان در همه تیم ها می خواهند تا جایی که ممکن است پیش بروند. ما برای توپ طلا بازی نمی کنیم، بلکه برای رسیدن به فینال بازی می کنیم.

عملکرد بیل در تیم ملی ولز در طول تورنمنت تعریف و تمجید های بسیاری را به دنبال داشته اما در طرف مقابل، بسیاری کریستیانو رونالدو را متهم می کنند که نقش چندانی در بازی تیمی ندارد، اما فرناندو سانتوس با رد این ادعا ها گفت:

او تاکنون در تمامی جنبه های بازی خود، یک الگوی شگفت انگیز بوده است. وقتی در مورد یک بازیکن تیمی صحبت می کنید، او بی نظیر بوده است. نحوه رفتار او در تمرینات، و در کنار سایر بازیکنان - وقتی صحبت از انگیزه می شود او در سطح تک تک بازیکنان تیم است چون همه می خواهند به فینال پاریس رسیده و قهرمان شوند. این چیزی است که او خودش انجام داده است.

مسئله انتقال نانی از فنرباحچه به والنسیا در وسط رقابت ها باعث نگرانی سانتوس از حواس پرتی بازیکنش نشده است:

هنگامی که از نانی صحبت می کنید، این یک امر طبیعی در فوتبال است. والنسیا فردا بازی نخواهد کرد. نانی برای تیم ملی پرتغال بازی می کند. ما در مورد والنسیا صحبت نکرده ایم. ما اینجا هستیم تا در مورد ولز و پرتغال صحبت کنیم.



تاريخ : چهار شنبه 16 تير 1395 | 10:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریس کلمن: رونالدو و بیل هر دو فوق العاده اند

سرمربی تیم ملی ولز، به تمجید از رونالدو و بیل پرداخت و گفت فردا شب بازی فوق العاده ای خواهد بود.

طرفداری - چهارشنبه شب در نیمه نهایی یورو 2016، دو تیم پرتغال و ولز باید به مصاف هم بروند. فوق ستاره های دو تیم در این بازی، کریس رونالدو و گرت بیل هستند که هر دو در رئال مادرید با هم بازی می کنند. کریس کلمن سرمربی ولز معتقد است هر دو بازیکنان بزرگی هستند و شباهت های زیادی دارند. وی در این مورد گفت:

هنگامی که راجع به رونالدو با گیگزی(رایان گیگز) و الکس(فرگوسن) صحبت می کنم، آنها می گویند رونالدو بازیکنی است که همیشه می خواهد پیروز شود و همیشه می خواهد بهتر از قبل باشد. شما آن را در زمین هم می توانید ببینید. می توانید ببینید رونالدو چه انگیزه های برای خودش می سازد تا گل بزند. این کاملا واضح است. حتی زمانی که او بسیار جوان بود و در یونایتد حضور داشت، تمام تلاشش را می کرد تا از بقیه بهتر تمرین کند. بهتر از قبل شود، و همه بازی ها را ببرد. الکس(فرگوسن) گفت او یکی از بهترین بازیکنانی بوده که با وی کار کرده است.

من همیشه به بازیکنانم می گویم، استعداد کافی نیست. شما می توانید بازیکنان مستعد زیادی را ببینید که در نهایت به جایی نمی رسند. استعداد نیاز به انگیزه و دیدگاه ذهنی دارد تا شکوفا شود و کریس رونالدو علاوه بر استعداد، این دیدگاه را دارد. دقیقا مانند فوق ستاره تیم من. این دو شباهت زیادی با هم دارند.  گرت بیل نیز همراه با داشتن استعداد، بسیار سخت تمرین می کند تا بهتر شود و دیدگاه فکری بسیار خوب و سالمی دارد. من رونالدو را خوب می شناسم. زمانی که سرمربی فولهام بودم، او در منچستر یونایتد مقابل ما گلزنی کرد و به طرز وحشتناکی خوشحالی می کرد و می دوید. شما چنین چیزهایی را همیشه به خاطر می آورید. قسمت هایی از بازی که توسط فوق ستاره ها رقم زده می شوند. آنها یکی از آن فوق ستاره ها را دارند. ما هم یکی داریم. بازی فردا شب فوق العاده خواهد بود. 

گرت بیل یک بازیکن در خدمت تیم است. شما نمی توانید چنین چیزی را وانمود کنید. یا چنین بازیکنی هستید یا نیستید. بعضی از بازیکنان از بودن در فضای تیم لذت می برند و خوشحالند. به همه کمک می کنند و با تمام وجودشان آنجا هستند. گرت بیل دقیقا چنین بازیکنی است. مانند سایر بازیکنان ما. آنها تنها در این تورنمنت این گونه نبوده اند. در تمام مسیر سخت ما همینطور کمک کرده اند. شرایط خوب کنونی ما شانسی به وجود نیامده بلکه تلاش بازیکنان و مسئولان آن را بدست آورده است. 



تاريخ : چهار شنبه 16 تير 1395 | 10:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

حذف بازی در ساعت 00:30 لالیگا!

حذف بازی در ساعت 00:30 لالیگا!

 

خاویار تباس در مورد تغییر ساعت بازیهای لالیگا گفت :” قرار است که در اغلب هفته ها یک بازی در روز شنبه ظهر (ساعت 13:30 به وقت ایران) برگزار شود. تغییر دیگر این است که دیگر بازی ساعت 00:30 (به وقت ایران) نخواهیم داشت. بازی در روز شنبه  ظهر متعلق به صرفا رئال ، بارسا و اتلتیکو نیست. بقیه باشگاه ها هم می توانند در این ساعت بازی کنند.”

رقابت بارسا و رئال برای قهرمانی در هفته پایانی لالیگا



تاريخ : چهار شنبه 16 تير 1395 | 10:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گذشت هفت سال از معارفه تاریخی رونالدو

گذشت هفت سال از معارفه تاریخی رونالدو

 

درست 7 سال پیش در چنین روزی بود که کریستیانو برای اولین بار پیراهن مقدس رئال مادرید را پوشید و در برنابئو حاضر شد .

حضور گرانقیمت ترین بازیکن وفت جهان باعث شد که برنابئو جای سوزن انداختن نباشد. او با “یک ، دو. سه … هالا مادرید” معروف خود تبدیل به بخش بزرگی از تاریخ رئال مادرید شد



تاريخ : چهار شنبه 16 تير 1395 | 10:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گرت بیل: تونی کروس گفت ما در دور گروهی حذف می شویم؛ خوشحال می شوم آنها را در فینال ببینم!

تیم ملی ولز تنها پیروزی دیگر تا رسیدن به فینال یورو 2016 لازم دارد و گرت بیل دوست دارد در فینال مقابل آلمان قرار بگیرد.

طرفداری - بیل و هم تیمی هایش می توانند با پیروزی در دیدار چهارشنبه شب مقابل پرتغال، برای اولین بار به فینال یک تورنمنت مهم ملی راه یابند. وی در مصاحبه ای گفت:

پیش از شروع مسابقات، تونی کروس به من گفت که ما تنها 3 بازی در یورو برگزار می کنیم و حتی نمی توانیم از گروه خود صعود کنیم. بنابراین خوشحال می شوم آنها را در فینال ببینم! درست است که حرف تونی کروس نوعی شوخی همراه با دست انداختن بود اما ما از این قبیل صحبت ها زیاد شنیدیم. پیش از شروع مسابقات به ما می گفتند شما رتبه 100 رنکینگ فیفا هستید و تعطیلات طولانی خواهید داشت. بنابراین عملکرد ما در این تورنمنت فوق العاده بوده است. ما پیش بینی مردم را می دانستیم اما به خودمان ایمان داشتیم که می توانیم تمام راه را برویم. هنگامی که در تاریخ به یونان 2004 و دانمارک 1992 نگاه می کنیم به خودمان می گوییم چرا ما نتوانیم؟

ما مانند یک تیم بزرگ از دور انتخابی صعود کردیم. پس از شکست مقابل انگلیس تجربیات بزرگی آموختیم و فهمیدیم نباید توپ را لو بدهیم. من واقعا اعتقاد دارم که می توانیم این کار را انجام دهیم. به همین دلیل است که من تعطیلاتم را برای 11 جولای برنامه ریزی کرده ام. من مانند بقیه نیستم. ما اعتماد به نفس بالایی داریم. مخصوصا پس از بازی مقابل بلژیک. آنجا ما رشد زیادی کردیم و احساس کردیم می توانیم تیم های بزرگ را شکست دهیم. از بازی مقابل انگلیس و اسلواکی هم تجربیات زیادی آموختیم و حالا کاملا اعتماد به نفس داریم و می خواهیم تمام راه را برویم. 



تاريخ : سه شنبه 15 تير 1395 | 18:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

استویچکوف:احتمالا امسال کریستیانو رونالدو توپ طلا را خواهد برد چون خوشتیپ است

استویچکوف:احتمالا امسال کریستیانو رونالدو توپ طلا را خواهد برد چون خوشتیپ است

استویچکوف:احتمالا امسال کریستیانو رونالدو توپ طلا را خواهد برد چون خوشتیپ است
بازیکن سابق بارسلونا در مورد خوشتیپی رونالدو و بازیکنان شایسته بردن توپ طلا صحبت کرده است.

طرفداری- کریستیانو رونالدو دو بار توپ طلای جهان(فیفا بالن دور) و 1 بار هم جایزه بهترین بازیکن سال فیفا  را برده است اما هریستو استویچکوف بر این باور است که او به خاطر خوشتیپی بازهم برنده توپ طلا خواهد شد. هفته گذشته نیز استیوچکوف گفته بود که هامس رودریگز یک بازیکن معمولی است.

به نقل از فور فور تو، او گفته است به احتمال زیاد رونالدو توپ را طلا را امسال نیز خواهد برد و از نامزدی بیل و گریزمان برای توپ طلا گفته است.

آنتوان گریزمان همه را تحت تاثیر قرارداده است و بی نظیر فوتبال بازی می کند. اما به احتمال زیاد آن ها توپ طلا را دوباره به رونالدو خواند داد چون او خوشتیپ است.

اگر ولز به فینال یورو 2016 برسد، گرت بیل یکی از نامزد های توپ طلا خواهد بود.

پرتغال و ولز در نیمه نهایی یورو 2016 به مصاف هم خواهند رفت. گریزمان نیز تا به اینجا با 4 گل بهترین گلزن یورو 2016 بوده است.



تاريخ : سه شنبه 15 تير 1395 | 18:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بنیتز: رابطه ام با اکثر بازیکنان رئال مادرید خوب بود؛ مشکلات بیرونی باعث اخراج من شد

بنیتز: رابطه ام با اکثر بازیکنان رئال مادرید خوب بود؛ مشکلات بیرونی باعث اخراج من شد

بنیتز: رابطه ام با اکثر بازیکنان رئال مادرید خوب بود؛ مشکلات بیرونی باعث اخراج من شد
سرمربی سابق رئال مادرید در مورد روز های مربیگری اش در تیم سفید پوش مادرید صحبت کرده است.

طرفداری- در ژانویه سال 2016 سران باشگاه رئال مادرید رافائل بنیتز را که هفت ماه قبل از این به عنوان سرمربی انتخاب کرده بودند، اخراج کردند و زین الدین زیدان را جانشین او کردند. در آن موقع خبر هایی وجود داشت که جو رختکن علیه بنیتز است و بازیکنان با او مشکل دارند از جمله رونالدو. دستیار بنیتز بعدا گفت پرز در همه امور باشگاه دخالت می کرده است.

به نقل از فور فور تو، حالا رافائل بنیتز که سرمربی تیم نیوکاسل است، گفته است مشکلات خارجی باعث اخراج او شد و در داخل باشگاه هیچ مشکلی نبوده است.

من کمی متعجب شدم. در ابتدا فکر می کردم در لیگ برتر انگلیس مربی شوم اما رئال مادرید با من تماس گرفت. آن ها برای بار چهارم بود که با من تماس گرفته بودند. رئال مادرید تیم شهر من و تیم زندگی من بود و زمان آن بود که به رئال مادرید بروم. من به باشگاه بزرگی رفتم و همه چیز باید عالی باشد. اما من فکر می کردم شغلی خوبی گرفته ام. هیچگاه نمی شود همه آنچه در اطراف تیم رخ می دهد را کنترل کرد.

رییس باشگاه قهرمانی لالیگا را می خواست و این اولویت اول او بود. برای این کار شما به چیزی فراتر از نام های بزرگ احتیاج دارید. بازیکنان با کیفیت واقعا تفاوت ایجاد می کنند. این روش من بود. همه چیز درست پیش نرفت مخصوصا در زمینه مشکلات بیرونی چون در داخل، تیم خوب کار می کرد. ما در 2 امتیازی بارسلونا بودیم و از مرحله گروهی لیگ قهرمانان صعود کرده بودیم. بازهم می گویم مشکل از بیرون بود نه داخل باشگاه.

رابطه من با بازیکنان خوب بود. در باشگاه بازیکنانی بودند که زیاد بازی می کردند و بازیکنانی بودند که زیاد بازی نمی کردند اما رابطه من با بیشتر بازیکنان خوب بود چون آن ها حرفه ای هستند. وقتی شما مربی جدیدی می آورید، اوضاع تغییر می کند. من فکر می کنم تصمیم درست رفتن به رئال مادرید بود و آن کار را انجام دادم. می خواستم تیمی بسازم که قهرمان شود اما نشد. شما باید به آینده نگاه کنید. من یک پروژه هیجان انگیز در نیوکاسل دارم.



تاريخ : سه شنبه 15 تير 1395 | 18:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کاپیتان رونالدو چگونه موتینیو را برای زدن ضربه پنالتی متقاعد کرد؟

اگر شکی به اقتدار کریستیانو رونالدو در رختکن تیم ملی پرتغال وجود داشت، با عملکرد او در ضربات پنالتی دیدار مقابل لهستان، کاملاً از بین رفت.

طـرفداری- ستاره تیم رئال مادرید، که اولین ضربه پنالتی را در دیدار مقابل لهستان به گل تبدیل کرد، تصمیم گرفت که کنترل ضربه زنندگان تیم ملی کشورش را به عهده بگیرد. یکی از کاندید های زدن ضربه پنالتی که ظاهراً تمایلی برای قرار گرفتن پشت توپ نداشت، ژوائو موتینیو بود - اما ویدئوی منتشر شده نشان می دهد که کاپیتان تیم او را متقاعد به زدن ضربه می کند.

به گزارش Goal، در حالیکه به نظر می رسید موتینیو سعی در پنهان کردن خود داشت، رونالدو فریاد زد:

هی! هی! بیا بزن، بیا پنالتی بزن. بیا. تو این ضربات رو خوب می زنی! اگر ببازیم هم به جهنم! قوی باش، بیا، قوی باش. بجنب، تو این ضربات رو خوب می زنی!

سپس موتینیو در حالیکه ظاهراً به طور کامل متقاعد نشده است از روی نیمکت بلند می شود، و در این لحظه رونالدو به او یادآوری می کند:

حالا همه چیز در دست خداست.

صحبت های رونالدو نتیجه داد و ضربه پنالتی موتینیو به گل تبدیل شد تا پرتغال هر پنج ضربه پنالتی خود را به گل تبدیل کرده باشد، و به این ترتیب آنها راهی مرحله نیمه نهایی شده و حریف ولز شدند.



تاريخ : سه شنبه 15 تير 1395 | 18:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی ولز-پرتغال؛ نبرد برای رسیدن به رویا در برزخ مادریدیستاها

پیش بازی ولز-پرتغال؛ نبرد برای رسیدن به رویا در برزخ مادریدیستاها

شاید کمترکسی به فکرش می رسید در حضور بزرگانی همچون ایتالیا، اسپانیا و انگلیس تیم های پرتغال و ولز به نیمه نهایی یورو 2016 برسند.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 15 تير 1395 | 18:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ابهام در سن رناتو سانچز؛ آیا سانچز صغر سن دارد؟

سرمربی سابق باشگاه اوسر معتقد است که هافبک تیم ملی پرتغال بیش از 18 سال سن دارد.

طرفداری- گای روی سرمربی سابق اوسر و لانس که مدتهاست مربیگری نمی کند، سن رناتو سانچز پدیده تیم ملی پرتغال را 18 نمی داند.

به گزارش RECORD، رناتو سانچز  این روزها در تیم ملی پرتغال خوش می درخشد و در رده باشگاهی نیز با مبلغ 35 میلیون یورو راهی بایرن مونیخ شد، حال گای روی بر این باور است که رناتو حدود 23 یا 24 سال سن دارد، او در مصاحبه ای اذعان کرد:

بله سن شناسنامه رناتو سانچز 18 است اما باید گذشته او را در نظر بگیریم. تاریخ تولد سانچز دقیقا چند سال بعد از به دنیا آمدنش، ثبت شده است. به همین خاطر سن او درست ثبت نشده و رناتو 23 یا 24 ساله است.  

این را باید در نطر گرفت که تاریخ تولد شناسنامه ای رناتو سانچز در 18 اگوست 1997 در لیسبون می باشد، اما والدینش به دلیل طلاق شناسنامه او را در حالی گرفتند که سانچز 5 ساله بود. باشگاه اسپورتینگ لیسبون هم مدت ها پیش به این مسئله شک کرده بود اما تهدید وکلای رناتو سانچز، این موضوع را از بین برد.



تاريخ : سه شنبه 15 تير 1395 | 18:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رییس فدراسیون فوتبال فرانسه: هنوز برای ارزیابی عملکرد فرانسه زود است؛ بنزما مادام العمر محروم نشده ا

نوئل لو گرات در مورد تیم ملی فرانسه و اهمیت حضورش در جمع 4 تیم پایانی صحبت کرده است.

طرفداری- تیم ملی فرانسه در مرحله نیمه نهایی یورو 2016 حضور دارد. دیدیه دشام حداقل از لحاظ آماری تیم خوبی داشته است حتی باوجود اینکه ستارگانی مانند واران و بنزما در تیم  حضور ندارند.

به نقل از فور فور تو، رییس فدراسیون فوتبال فرانسه، نوئل لو گرات بر این باور است که هنوز برای سنجیدن موفقیت فرانسه در یورو 2016 زود است.

ما در جمع 4 تیم پایانی هستیم و فرصت برای پیش روی بیشتر داریم. الان زمان متوقف شدن نیست. در حقیقت حضور داشتن کشور میزبان در هفته آخر تورنمنت مهم است. برای بازیکنان، برای اقتصاد فدراسیون و برای جو اطراف یورو.

وی در مورد پرونده بنزما و والبوئنا گفت:

من نمی خواهم در حملات شخصی دخیل باشم اما بنزما مادام العمر محروم نشده است و به زودی رای نهایی صادر می گردد.



تاريخ : سه شنبه 15 تير 1395 | 18:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

موراتا خواهان افزایش دستمزد در رئال مادرید

موراتا خواهان افزایش دستمزد در رئال مادرید

موراتا خواهان افزایش دستمزد در رئال مادرید

تنها پس از چند هفته از بازگشت آلوارو موراتا از یوونتوس به رئال مادرید، وی خواهان افزایش دستمزدش شده است. موراتا پس از به ثمر رساندن 3 گل در رقابت های یورو 2016، می خواهد بداند در تیم زیدان چه نقشی خواهد داشت و همچنین دستمزدش را نیز افزایش بدهد. 

به گزارش گاتزتادلواسپرت، موراتا در حال حاضر قرار است 4 میلیون یورو در سال دستمزد بگیرد.  همان چیزی که در یوونتوس دریافت می کرد. اما از آنجایی که پیشنهاد آرسنال برای وی دستمزد 9 میلیون یورویی در سال بوده است، مهاجم اسپانیایی خواهان دستمزدی در همان اندازه است. 

به گزارش AS موراتا به مدیر برنامه اش گفته تا در مورد نقش او در رئال مادرید و همچنین دستمزدش، با مسئولان این تیم مذاکره کند. با این اوصاف، به احتمال زیاد ماندن موراتا در مادرید زیاد دوام نخواهد داشت زیرا فلورنتینو پرز به نظر نمی رسد با خواسته های او موافقت کند. 

رئال مادرید ممکن است با تصمیم به فروش موراتا، هزینه های خرید بازیکن های جدید را تامین کند. آنتونیو کونته نیز خواهان حضور مهاجم اسپانیایی در چلسی است. با توجه به اینکه موراتا در 42 بازی که با یوونتوس از ابتدا در ترکیب حضور داشته، 22 گل و 14 پاس گل را ثبت کرده است، تیم های زیادی خواهان وی هستند اما به نظر نمی رسد حتی تیم های انگلیسی مبلغی بیشتر از 50 میلیون یورو برای وی پیشنهاد دهند.



تاريخ : سه شنبه 15 تير 1395 | 18:42 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

psg مذاکره با خامس را رد کرد!

psg مذاکره با خامس را رد کرد!

 

ناصرالخلیفی، مالک ثروتمند باشگاه پاریسن ژرمن هر گونه مذاکره ای با خامس رودریگز، بازیکن کلمبیایی رئال را تکذیب کرد.

اخیرا شایعات زیادی در مورد مذاکره رئال مادرید با خامس در رسانه ها مطرح شده بود.

مذاکرات پاریسن ژرمن برای جذب هامس رودریگز



تاريخ : سه شنبه 15 تير 1395 | 18:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

والپیپر پیش بازی ولز - پرتغال

والپیپر پیش بازی ولز - پرتغال


 

اینو خودم چن دقیقه پیش به عشق کریس و گرت ساختم امیدوارم خوشتون بیاد
نظر فراموش نشه(ارشیا)



تاريخ : دو شنبه 14 تير 1395 | 10:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ملاقات رئال مادرید با ایجنت خیمنز

رئال مادرید برای جذب خوزه ماریا خیمنز مدافع میانی اتلتیکو مادرید مذاکراتی را با ایجنت این بازیکن انجام داده است.

طرفداری - رئال مادرید قصد دارد با جذب خوزه ماریا خیمنز مدافع اتلتیکو مادرید، یک مدافع از میان ناچو (به رم) یا رافائل واران (به منچستر یونایتد یا بایرن مونیخ) را بفروشد.

به گزارش AS، مسئولین رئال مادرید ملاقاتی با ایجنت خوزه ماریا خیمنز داشتند تا موافقت این بازیکن را برای پیوستن به رئال مادرید کسب نمایند.



تاريخ : دو شنبه 14 تير 1395 | 10:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریس کلمن: رونالدو و بیل در نیمه نهایی هیچ دوستی با هم ندارند، دوستی آن ها برای بعد از بازی است

کریس کلمن: رونالدو و بیل در نیمه نهایی هیچ دوستی با هم ندارند، دوستی آن ها برای بعد از بازی است

کریس کلمن: رونالدو و بیل در نیمه نهایی هیچ دوستی با هم ندارند، دوستی آن ها برای بعد از بازی است
سرمربی ولز از گرت بیل ستایش کرده است.

طرفداری- در مرحله نیمه نهایی یورو 2016 دو تیم ولز و پرتغال به مصاف هم خواهند رفت. گرت بیل و کریستیانو رونالدو هر دو در رئال مادرید بازی می کنند اما در این مسابقه باید رو در روی هم قرار بگیرند.

به نقل از میرر، کریس کلمن، سرمربی ولز اعتقاد دارد که دوستی بین این دو برای بعد از بازی نیمه نهایی است و در جریان بازی آن ها هیچ دوستی باهم ندارند.

این دو از بهترین بازیکنان روی سیاره زمین هستند و همدیگر را به خوبی می شناسند اما در بازی نیمه نهایی هیچ دوستی بین آن ها وجود ندارد. آن ها از مشکل این قضیه با خبر اند و بنابراین هر دوستی بین آن ها برای بعد از بازی نیمه نهایی است.

آنچه که بیل برای ما در تیم ملی به همراه آورده است، خودش است. او فیلم بازی نمی کند و همیشه خودش است و سعی نمی کند به چیزی که نیست تظاهر کند. در مورد کریستیانو هم اگر صادق باشیم نمی توانیم در مورد افتخارات او بحثی کنیم. گرت فرد بی نظیری است، یک انسان خوب. او فردی ساکت است و با تمام وجود بازی می کند و کاملا فروتن است. شاید برخی معتقد باشند او تغییر کرده است اما من برای 4 یا 5 سال است که با او هستم و چنین چیزی نمی بینم. هر چه سنش بیشتر می شود بالغ تر می شود اما شخصیتش تغییر نکرده است. او عاشق فوتبال است و برای زندگی سوپراستار گونه فوتبال بازی نمی کند.



تاريخ : دو شنبه 14 تير 1395 | 10:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

احتمال غیبت کیلور ناواس در سوپر جام اروپا

احتمال غیبت کیلور ناواس در سوپر جام اروپا

 

احتمال غیبت کیلور ناواس در سوپر جام اروپا
وضعیت دروازه بان اول رئال مادرید مشخص نیست.

به گزارش Marca ممکن است رئال مادرید بدون کیلور ناواس در مقابل سویا در سوپر جام اروپا به میدان برود.

ناواس ماه گذشته را صرف بهبود وضعیت آسیب دیدگی خود کرده است اما ممکن است بازی با سویا را از دست بدهد.

این در حالی است که سنگربان 29 ساله رئال مادرید تمرینات خود را آغاز کرده است تا زودتر بتواند به شرایط آرمانی برسد اما این در حالی است که زیدان و سایر اعضای کادر فنی به هیچ وجه عجله ای برای بازی دادن به ناواس ندارند و خواستار طی شدن کامل روند درمان این بازیکن هستند.

در صورتی که ناواس نتواند در برابر سویا به میدان برود کیکو کاسیا این فرصت را خواهد داشت تا در سوپر جام بازی کند.



تاريخ : دو شنبه 14 تير 1395 | 10:8 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.