جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: اگر رئال بخواهد، دوباره لاغر می‌شوم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: اگر رئال بخواهد، دوباره لاغر می‌شوم

رونالدو: اگر رئال بخواهد، دوباره لاغر می‌شوم

رونالدو، اسطوره فوتبال برزیل مدعی شد که اگر رئال مادرید به او نیاز داشته باشد، دوباره لاغر خواهد کرد و خود را آماده بازی کردن می‌کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال با نتایج ضعیفی که اخیرا کسب کرده، 7 امتیاز با صدر جدول یعنی بارسلونا فاصله دارد. رونالدو پس از 5 جلسه محرومیت به میادین بازگشت ولی بازگشت او نیز برای تیم کارساز نبود؛ این در حالیست که کریم بنزما به علت مصدومیت قادر به همراهی تیم نیست. حال رونالدو، اسطوره فوتبال برزیل و مهاجم سابق رئال مدعی شد که اگر این تیم به او نیاز داشته باشد، حاضر است خود را آماده بازی  کند.

 

 

 

او گفت:" ما بازیکنان زیادی داریم که می‌توانند گلزنی کنند و مطمئنم که این برای ما مشکلی نخواهد بود. اگر اتفاقی رخ دهد و به من نیازی باشد، خودم را دوباره آماده بازی خواهم کرد."

 

رونالدو درباره شرایط رئال گفت:" فکر نمی‌کنم رئال در چند سال اخیر مشکلی داشته باشد. آنها توانایی خود را نشان داده اند. فصل گذشته وارد دوره ای مثل امسال شدند ولی قهرمان لیگ و چمپیونزلیگ شدند. فکر می‌کنم این شروع لیگ است. حتی پس از بردن تمام جام ها، 3 شکست باعث شده که شک و شبهه هایی به وجود بیاید ولی قطعا هیچ شکی به توانایی این تیم وجود ندارد."



تاريخ : جمعه 31 شهريور 1396 | 10:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

راموس: برای بارسا راحت پنالتی می گیرند برای ما نه!

راموس: برای بارسا راحت پنالتی می گیرند برای ما نه!

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید معتقد است که انتقاد از عملکرد داورها ممکن است بیشتر به ضرر تیم باشد تا به نفع آنها.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زیدان شب گذشته به مصاف بتیس رفتند و در نهایت 1-0 شکست خوردند. راموس از تصمیمات داور در این دیدار ناراضی بود؛ ولی مدعی شد که انتقاد زیاد از داورها ممکن است نتیجه عکس داشته باشد.

 

 

 

 

او گفت:" هر چه بیشتر راجع به داور صحبت کنیم، اوضاع بدتر می‌شود. باید به تصمیمات آنها احترام بگذریم و امیدوار باشیم که بهترین عملکرد ممکن را داشته باشند. برایم عجیب نیست که آنها برایمان پنالتی نمی‌گیرند؛ ولی برای بارسا می‌گیرند."



تاريخ : جمعه 31 شهريور 1396 | 9:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بنزما: رئال مادرید آخرین باشگاه من است

بنزما: رئال مادرید آخرین باشگاه من است

کریم بنزما پس از تمدید قرارداد با رئال تایید کرد که در همین باشگاه بازنشسته خواهد شد.

به گزارش "ورزش سه"، بنزما سال 2009 از لیون به رئال پیوست و همچنان بازیکن ثابت کهکشانی ها محسوب می شود.

به او انتقاداتی از جمله از دست دادن فرصت های فراوان گلزنی وارد شده ولی تمام مربیان رئال در 8 سال گذشته به او اعتماد ویژه ای داشته اند.

 

 

 

 

بنزما در مورد بازنشستگی در رئال گفت:« از بازی برای رئال لذت می برم و دوست دارم همینجا بازنشسته شوم. برای من هیچ تیمی با رئال قابل مقایسه نیست. اینجا برای من پایان خط فوتبال است و رئال آخرین باشگاه من خواهد بود.

از روز اول در رئال احساس راحتی کرده ام و این باشگاه مثل خانواده دوم من است. رئال همیشه و در هر شرایطی از من حمایت کرده است؛  به خصوص در مسائل غیر ورزشی. این حمایت از روی شانس و اتفاق نیست و حتما شایستگی هایش را داشته ام.»



تاريخ : جمعه 31 شهريور 1396 | 9:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تمدید قرارداد رکوردشکن رئال با هواپیمایی امارات

تمدید قرارداد رکوردشکن رئال با هواپیمایی امارات

هواپیمایی امارات ۵ سال دیگر به همکاری تجاری خود با کهکشانی‌‌ها ادامه خواهد داد.

به گزارش "ورزش سه"، نشریه مارکا اعلام کرد که باشگاه رئال مادرید قرارداد خود را با اسپانسر پیراهنش، خطوط هوایی امارات تا سال 2022 تمدید و به موجب این قرارداد سالانه 70 میلیون یورو از این شرکت اماراتی دریافت خواهد کرد.

به این ترتیب کهکشانی‌ها از حیث کسب درآمد سالانه از اسپانسر پیراهن از دو رقیب اصلی خود، یعنی بارسلونا و منچستریونایتد سبقت گرفتند.

 

 

 

 

بارسلونا به موجب قراردادی که با شرکت ژاپنی راکوتن بسته، سالانه 55 میلیون یورو می‌گیرد. این در حالی است که شیاطین سرخ هم از محل قراردادشان با شرکت خودروسازی شورولت آمریکا، سالانه 62 میلیون یورو دریافت می‌کنند.

خبر تمدید قرارداد با خطوط هوایی امارات هنوز به صورت رسمی توسط باشگاه رئال مادرید تأیید نشده اما به گزارش سایت پالکو 23 اسپانیا، این قرارداد به امضای طرفین رسیده است.

 

در همین حال نشریه مارکا از تلاش باشگاه رئال مادرید با عقد قراردادی جدید با دیگر اسپانسر بزرگش شرکت آدیداس خبر داده است. این نشریه از تلاش رئالی‌ها برای عقد قرارداد با شرکت آلمانی تولید کننده لوازم و پوشاک ورزشی خبر داد که این تیم را در رده نخست پردرآمدترین تیم‌ها از محل قرارداد با تأمین کننده پوشاک ورزشی‌شان قرار می‌دهد.



تاريخ : جمعه 31 شهريور 1396 | 9:48 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو: آخر فصل می‌بینیم چه تیمی قهرمان می‌شود

رونالدو: آخر فصل می‌بینیم چه تیمی قهرمان می‌شود

رونالدو نازاریو دلیما، نتایج ضعیف اخیر رئال در برنابئو را موقتی و گذرا می داند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال فصل را خوب شروع نکرده و در 5 بازی ابتدایی که سه تایش در خانه بوده، تنها 8 امتیاز کسب کرده است. کهکشانی ها در خانه 7 امتیاز حساس را از دست داده اند.

بسیاری بر این عقیده اند که جدایی موراتا و ماریانو که مهاجمان مرکزی خوبی بودند به رئال لطمه زده است.

 

 

 

 

رونالدوی برزیلی در همین رابطه گفت:« فکر نمی کنم جدایی موراتا و ماریانو روی رئال تاثیر منفی گذاشته باشد. ما بهترین بازیکن دنیا یعنی رونالدو را در اختیار داریم و برای پست مهاجم مرکزی بنزما بهترین انتخاب است. بازیکنان دیگری هم هستند که می توانند در این پست بازی کنند.

مجموعه رئال کامل و بی نقص است. فصل قبل هم چنین شرایطی را تجربه کردیم ولی در نهایت همه جام ها را فتح کردیم. دو مساوی و یک باخت خانگی در ابتدای فصل را می توان جبران کرد. هنوز 5 هفته از بازی ها گذشته و جای هیچ نگرانی نیست چون به این تیم ایمان دارم. مطمئنم رئال به روند خوب خودش باز خواهد گشت. آخر فصل خواهیم دید چه تیمی قهرمان می شود.»



تاريخ : جمعه 31 شهريور 1396 | 9:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اوبامیانگ: دیگر به رئال مادرید فکر نمی کنم

اوبامیانگ: دیگر به رئال مادرید فکر نمی کنم

پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم بروسیا دورتموند، از اینکه انتقالش به رئال مادرید نهایی نشد، ابراز ناراحتی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، این ستاره گابنی فصل گذشته آقای گل بوندس لیگا شد و در تابستان شایعات زیادی در مورد جدایی اش از دورتموند شنیده می شد. ضمن اینکه خود او نیز بارها اعلام کرد مایل است به رئال برود.

 

او تایید کرد از اینکه نتوانست به سانتیاگو برنابئو برود، ناراحت شده اما اکنون دیگر به این اتفاق فکر نمی کند.

 

او در گفتگو با خبرنگاران، در پاسخ به این سوال که آیا همچنان رویای رفتن به رئال را در سر دارد یا نه، گفت:" من رویایی ندارم. دیگر در مورد رئال صحبت نمی کنم.

 

 

 

 

آنها من را نمی خواهند. مشکلی نیست. من به آینده فکر می کنم و از بودن در دورتموند راضی هستم.

 

من با دورتموند توافقی داشتم و می توانم بروم. اما این اتفاق رخ نداد. این ناامید کننده بود اما من از اینکه ماندم هم راضی هستم.

 

میلان پیشنهادی به من داد. من خیلی به پروژه آنها علاقه مند بودم اما به دلایل زیادی این انتقال صورت نگرفت."



تاريخ : جمعه 31 شهريور 1396 | 9:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

راموس: تحت تاثیر نتایج ضعیف مان نیستم

راموس: تحت تاثیر نتایج ضعیف مان نیستم

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید مدعی شد که او تحت تاثیر نتایج ضعیف تیمش در هفته های اخیر قرار نگرفته است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال شب گذشته در خانه با نتیجه 1-0 مقابل رئال بتیس شکست خورد تا به روند ضعیفش در خانه ادامه دهد. گل دقیقه 94 سانابریا در سانتیاگو برنابئو، باعث شد تا رئال متحمل یک شکست خانگی دیگر شود و رکورد 73 بازی پیاپی گلزنی آنها نیز متوقف شود. با این حال راموس تحت تاثیر شرایط قرار نگرفته است.

 

او گفت:" روز خوب ما نبود، مخصوصا مقابل گل حریف. فوتبال خیلی خوبی بازی نکردیم، ولی موقعیت های زیادی ایجاد کردیم. موقعیت هایی برای گلزنی در ابتدای بازی داشتیم. رسیدن به گل اول در این بازی ها خیلی سخت است و گاهی هم به ثمر نمی‌رسد.

 

 

 

 

تیم ما هر کاری که می‌توانست کرد، موقعیت ساخت، خیلی از آنها طوری بودند که می‌توانستیم به راحتی به گل برسیم. باید پیش برویم و توجه مان را معطوف بازی بعدی کنیم. پیشتر در لالیگا نیز روزهای دشوارتری را تغییر داده ایم. باید آرامش خودمان را حفظ کنیم، زیرا هنوز بازی های زیادی پیش روی ماست.

 

با این آگاهی به خانه می‌روم که تمام تلاشمان را کردیم؛ ولی بازی به نفعمان پیش نرفت. وقتی پیروز نمی‌شویم، باید توجهمان را به اشتباهات جلب کنیم. اوضاع همیشه می‌تواند بهبود یابد. باید آرام باشیم و در کنار هم بمانیم و این کلید موفقیت است."



تاريخ : پنج شنبه 30 شهريور 1396 | 12:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کاسمیرو: رئال نباید از این شکست دستپاچه شود

کاسمیرو: رئال نباید از این شکست دستپاچه شود

کاسمیرو، هافبک رئال مادرید از هم تیمی هایش خواست تا پس از شکست تیمشان مقابل بتیس، آرامش خود را حفظ کنند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان زیدان شب گذشته مقابل بتیس با نتیجه 1-0 شکست خوردند تا به روند ضعیف خود در دیدارهای خانگی ادامه دهند. این نتیجه رئال را در فاصله 7 امتیازی بارسا در صدر جدول قرار داد و حال کاسمیرو از هم تیمی هایش خواست که روحیه خود را حفظ کنند.

 

 

 

او گفت:" ما باید خونسرد باشیم، زیرا شاید یک امتیاز بهتر از شکست باشد. بدشانسی آوردیم، هر موقعیتی که ساختیم و هر تلاشی که کردیم به در بسته خورد. فوتبال اینگونه است، گاهی ناعادلانه پیش می‌رود. باید به بتیس تبریک بگوییم.، ما جنگیدیم و تلاشمان را کردیم و فکر می‌کنم بازی خوبی به نمایش گذاشتیم."

 

کاسمیرو درباره اختلاف با بارسا گفت:" باید به خودمان فکر کنیم نه تیم دیگری."



تاريخ : پنج شنبه 30 شهريور 1396 | 12:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مصدومیت مارسلو و دردسر جدید زیدان

مصدومیت مارسلو و دردسر جدید زیدان

مارسلو، مدافع رئال مادرید، بار دیگر دچار مصدومیت شد تا کار زیدان در روزهای سختی که پشت سر می‌گذارد دشوارتر شود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال شروع ضعیفی در لالیگا داشته و شب گذشته با شکست خانگی مقابل بتیس، فاصله آنها با صدر جدول یعنی بارسلونا به 7 امتیاز رسید. این اختلاف در همین ابتدای فصل، مطمئنا رئال را از لحاظ روحی و روانی تحت تاثیر قرار خواهد داد و شرایط شاگردان زیدان را دشوار  خواهد کرد.

 

 

 

با وجود شکست، اتفاق بد دیگری نیز برای رئالی ها در جریان بازی دیشب رخ داد. مارسلو، مدافع رئال که نقش مهمی در تیم زیدان بر دوش اوست، دچار مصدومیت شد و جای خود را به لوکاس واسکز داد. هنوز شدت مصدومیت او مشخص نیست؛ ولی با توجه به مصدومیت تئو هرناندس، دیگر دفاع چپ رئال، انتظار می‌رود ناچو فرناندس در دیدار مقابل آلاوس، در سمت چپ دفاعی رئال حضور پیدا کند. در حال حاضر مارسلو، کریم بنزما، وایه خو، تئو هرناندس و متئو کواچیچ، مصدومین رئال هستند که غیبت آنها کار زیدان را دشوارتر کرده است.



تاريخ : پنج شنبه 30 شهريور 1396 | 12:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: رئال مادرید تنها یک مشکل دارد

زیدان: رئال مادرید تنها یک مشکل دارد

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید در مورد شکست تیمش برابر بتیس صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، کهکشانی ها در خانه با تک گل دقایق پایانی مغلوب بتیس شدند تا علاوه بر از دست دادن رکورد گلزنی خود، اختلاف این تیم با صدر جدول به 7 امتیاز برسد.

 

باخت به بتیس: "فوتبال اینگونه است و زمانی که شما نخواهید توپ ها را وارد دروازه کنید چنین اتفاقی رخ می دهد. اگرچه ما خیلی خوب بازی نکردیم؛ اما معتقدم نمایش بدی هم نداشتیم؛ اما امروز انگار توپ نمی خواست وارد دروازه بتیس شود. از نظر من تنها مشکل رئال به گل تبدیل نشدن موقعیت هاست."

 

 

 

 

شروع ضعیف در بازی های خانگی: "در سه بازی ابتدایی نتایج قابل قبولی نگرفتیم و گرچه ما فکر نمی کردیم اوضاع اینگونه پیش برود؛ اما امکان تغییر گذشته نیز وجود ندارد.

 

آنچه قابل تغییر است بازی بعدی و تلاش برای ارائه بهترین عملکرد است و ما باید در بازی بعدی خود در خانه تمام تلاش خود را برای پیروز شدن بکنیم.

 

شروع ما در بازی های خانگی این فصل به اندازه کافی خوب نبوده است و این موضوع کاملا واضح است. اما من به کلمه آرامش علاقه دارم و معتقدم باید برای آینده آرامش خود را خصوصا در استادیوم خانگی خود حفظ کنیم."

 

عملکرد رونالدو: "ما از حضور رونالدو در تیم بسیار خوشحال هستیم و او در کنار تیم خواهد بود."



تاريخ : پنج شنبه 30 شهريور 1396 | 12:22 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

عملکرد کم سابقه رئال مادرید در استادیوم خانگی

عملکرد کم سابقه رئال مادرید در استادیوم خانگی

رئال مادرید در فصل جاری لالیگا در هیچ کدام از دیدارهای خانگی خود موفق به کسب پیروزی نشده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، با شکست برابر بتیس فاصله رئال با صدر جدول بیشتر شد و حالا این تیم کار دشواری برای جبران نتایج ضعیف خود دارد.

 

 

 

 

اما نکته عجیب نتایج بسیار ضعیف رئال مادرید در خانه بوده است. اولین بازی خانگی این تیم با توقف برابر والنسیا همراه بود و بعد از آن شاگردان زیزو همین نتیجه را برابر لوانته نیز تکرار کردند.

 

شکست برابر بتیس بدان معناست که قوهای سپید در 3 بازی ابتدایی لالیگایی خود تنها 2 امتیاز کسب کرده اند که از سال 96-1995 بی سابقه بوده است.

 

رئال در آن فصل در 3 بازی اول 2 شکست و یک تساوی به دست آورد؛ اما نتایج این فصل در 20 سال اخیر بی سابقه بوده است.



تاريخ : پنج شنبه 30 شهريور 1396 | 12:21 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال 0 - 1 بتیس؛ بازگشت رونالدو هم افاقه نکرد!

فاصله 7 امتیازی با صدر؛

رئال 0 - 1 بتیس؛ بازگشت رونالدو هم افاقه نکرد!

رئال مادرید با گل ثانیه های پایانی سابرینا مغلوب بتیس شد تا فاصله با صدر به 7 امتیاز برسد.

 

به گزارش "ورزش سه"، بازی با برتری بتیس آغاز شد و این تیم می توانست در همان دقیقه 4 روی ناهماهنگی مدافعان رئال مادرید به گل برسد؛ اما ضربه سانابریا در آستانه ورود به دروازه توسط کارواخال بیرون کشیده شد تا رئال از دریافت یک گل حتمی نجات پیدا کند.

 

 

 

 

در دقیقه 10 و روی پاس راموس، رونالدو می توانست با یک ضربه پشت پا دروازه بتیس را باز کند؛ اما مدافعان بتیس مانع باز شدن دروازه شدند. دقایقی بعد و روی نفوذ مودریچ، این ستاره کروات می توانست زننده گل اول تیمش باشد؛ اما ضربه او نیز به تور کنار دروازه برخورد کرد.

 

 

 

 

در دقیقه 28 و روی پاس گرت بیل، رونالدو فرصت خوبی برای گلزنی داشت؛ اما ضربه او با عکس العمل آدان همراه بود.

 

در دقیقه 35، فابیان می توانست بر خلاف جریان بازی بتیس را پیش اندازد؛ اما ضربه محکم او با واکنش دیدنی ناواس مواجه شد.

 

در اواخر نیمه اول و روی همکاری مودریچ و ایسکو، ستاره تکنیکی و اسپانیایی رئال مادرید در آستانه زدن گل اول بود؛ اما ضربه او با مهار فوق العاده آدان همراه بود تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

 

 

 

 

با شروع نیمه دوم، دامنه حملات کهکشانی ها ادامه یافت و در دقیقه 51 رونالدو بهترین فرصت را از دست داد. روی نفوذ دیدنی گرت بیل و ارسال عرضی او، رونالدو تقریبا مقابل دروازه خالی صاحب موقعیت شد؛ اما ضربه او از بالای دروازه به یبرون رفت.

 

لحظاتی بعد و روی اشتباه مدافعان رئال، فرانسیس فرصت خوبی برای زدن گل برتری داشت؛ اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه خارج شد.

 

در ادامه و روی حرکت زیبای رونالدو، کارواخال می توانست کار بتیس را تمام کند؛ اما ضربه او از دهانه دروازه به دیرک برخورد کرد.

 

 

 

 

در دقیقه 75 این بار گرت بیل با یک ضربه پشت پای فوق العاده فرصت خوبی برای زدن گل اول داشت؛ اما ضربه او بعد از واکنش آدان به دیرک دروازه برخورد کرد. 

 

در ادامه رئال تلاش زیادی برای شکستن قفل دروازه بتیس داشت؛ اما سد محکم دفاع حریف اجازه خلق موقیعت را نیز به آنها نمی داد. در ثانیه های پایانی ضربه سر مایورال نیز با مهار آدان همراه بود.

 

 

 

 

اما در ثانیه های پایانی و روی تعلل مدافعان رئال، ضربه سر سانابریا وارد دروازه ناواس شد تا بتیس با یک گل حریف نامدار خود را مغلوب کند.



تاريخ : پنج شنبه 30 شهريور 1396 | 12:20 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی رئال مادرید-رئال بتیس؛ به دنبال ادامه پیروزی ها با اولین حضور رونالدو در لالیگا

تاريخ : چهار شنبه 29 شهريور 1396 | 11:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل بتیس

ترکیب احتمالی رئال مادرید مقابل بتیس

رئال مادرید به دلیل مصدومیت ستاره های بزرگش، در چند بازی اخیر اغلب با ترکیبی متفاوت از ترکیب اصلی خود به میدان رفته است.

به گزارش "ورزش سه"، در کنار محرومیت رونالدو، سیستم چرخشی زیدان و افزایش تعداد مصدومان هم مزید بر علت شد تا رئال نتواند از 4 بازی ابتدایی خود در لالیگا امتیازات کامل را جمع کند.

دو تساوی خانگی برابر والنسیا و لوانته باعث شده است تا رئال 4 امتیاز از بارسلونا عقب بیفتد.

 

 

 

 

کهکشانی ها خود را برای بازی حساس فردا شب برابر بتیس مهیا می کنند. در تمرین امروز، تونی کروس حضور داشت که این خبر خوبی برای زیدان بود. کروس بازی با سوسیداد را به دلیل مصدومیت از دست داد.

رونالدو و مارسلو هم با پشت سر گذاشتن محرومیت خود می توانند مقابل بتیس به میدان بروند که به خصوص بازگشت رونالدو می تواند بهترین اتفاق ممکن برای رئالی ها باشد.

 

با این حال کریم بنزما و وایه خو همچنان مصدوم هستند و تئو هرناندز هم مصدومیت جزئی از ناحیه کتف دارد. برای بازی فردا زیدان می تواند تقریبا از بهترین ترکیب خود استفاده کند و البته این امکان وجود دارد که مودریچ استراحت کرده و دنی سابویس از ابتدا مقابل تیم سابقش به میدان برود.

 

ترکیب احتمالی: ناواس، راموس، واران، مارسلو، کارواخال، کروس، مودریچ، کاسیمیرو، ایسکو، بیل و رونالدو



تاريخ : چهار شنبه 29 شهريور 1396 | 10:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

طعنه جالب زیدان به معضل کاوانی-نیمار در PSG

در نشست خبری بازی با بتیس

طعنه جالب زیدان به معضل کاوانی-نیمار در PSG

رئال مادرید فردا از هفته پنجم لالیگا در برنابئو میزبان رئال بتیس خواهد بود.

به گزارش "ورزش سه"، کهکشانی ها پس از پیروزی روحیه بخش 1-3 در زمین سوسیداد حالا خود را مهیای کسب سه امتیاز حساس بازی با بتیس می کنند.

 

 

 

 

زیدان در مورد بازی فردا گفت:« شروع کردن بازی با جدیت چیزی است که همیشه از بازیکنانم می خواهم؛ چون هر زمان که با انگیزه وارد زمین می شویم، هیچ حریفی قدرت مقابله با ما را نخواهد داشت و بازیکنانم نیز به این موضوع واقف هستند. فردا برابر بتیس باید از همان دقیقه اول، روی حریف فشار بیاوریم.»

 

بازگشت رونالدو:«امیدوارم این آخرین باری باشد که رونالدو را به دلیل محرومیت در اختیار نخواهیم داشت. او را در این چند روز خوشحال دیده ام و بی تاب بازگشت به میادین است. فردا در برنابئو بازی داریم و رونالدو مثل هر بازیکنی از به میدان رفتن در این ورزشگاه خوشحال است.»

 

 

 

 

دعوای کاوانی و نیمار بر سر زدن ضربات آزاد و پنالتی: «دوست ندارم و نمی خواهم در مورد تیمی دیگر حرف بزنم ولی در رئال وقتی وارد زمین می شویم، از قبل مشخص است چه بازیکنی ضربات آزاد و پنالتی را می زند. کاری با پی اس جی ندارم و فقط به بازی فردا فکر می کنم.»



تاريخ : چهار شنبه 29 شهريور 1396 | 10:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

خبر خوب زیدان برای هواداران رئال

نهایی شدن تمدید؛

خبر خوب زیدان برای هواداران رئال

زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید در نشست خبری امروز خود فاش ساخت که قراردادش را تمدید کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، ماه گذشته بود که رسانه های اسپانیایی ادعا کردند که زیدان قراردادش را با رئال را سه ساله تمدید کرده و حقوق سالانه اش از 4.3 میلیون یورو به 8 میلیون یورو افزیش یافته است.

زیزو از ژانویه 2016 روی نیمکت رئال نشست و تاکنون این تیم را به 7 عنوان قهرمانی ارزشمند رسانده است.

 

 

 

 

زیدان در نشست خبری امروز خود در مورد تمدید قراردادش گفت:« بله؛ کار تمدید قراردادم نهایی شده؛ ولی این هیچ معنای خاصی نمی دهد. همه از سرنوشت مربیان در تیم های بزرگ مطلعند و من می دانم در چه تیمی در حال مربیگری هستم. اینجا همه چیز بر اساس نتایج تعیین می شود و فقط به زمان حال و آماده کردن تیمم به بهترین شکل برای چالش های پیش رو فکر می کنم.»

 

وضعیت بیل:« طبیعی است که بیل به فضا برای نشان دادن توانایی هایش نیاز دارد. این را در صحنه گلی که به سوسیداد زد، دیدیم. البته او از لحاظ تکنیکی این قابلیت را دارد تا حتی در فضاهای اندک هم موفق ظاهر شود. برای من او یک بازیکن کامل است و هنوز برای مشاهده بهترین گرت بیل، نیاز به زمان داریم.»



تاريخ : چهار شنبه 29 شهريور 1396 | 10:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

حرکت با ارزش کاپیتان رئال در مورد نویر (عکس)

حرکت با ارزش کاپیتان رئال در مورد نویر (عکس)

سرخیو راموس، کاپیتان اسپانیایی رئال مادرید به مصدومیت مانوئل نویر، سنگربان آلمانی بایرن مونیخ واکنش نشان داد.

 

به گزارش "ورزش سه"، دیروز اعلام شد که نویر به علت شکستگی پای چپ تا زمستان از میادین دور خواهد و تا بدین ترتیب او بخش اعظمی از فصل را از دست بدهد.

 

اما سرخیو راموس، کاپیتان 32 ساله کهکشانی ها با انتشار پیامی در صفحه رسمی خود برای نویر اینگونه نوشت: " زودتر خوب شو، زیرا بازیکنان بزرگ باید همیشه در مستطیل سبز به میدان بروند. ما همیشه دوست داریم بازیکنان بزرگ در لیگ قهرمانان در زمین حاضر باشند."

 

گفتنی است راموس و نویر در خلال دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال 2012 و بعد از به آسمان رفتن پنالتی راموس با یکدیگر درگیری لفظی شدیدی داشتند که البته نویر بعدها عذرخواهی کرد.

 



تاريخ : چهار شنبه 29 شهريور 1396 | 10:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو بیش از 2 برابر مسی می ارزد! (عکس)

رونالدو بیش از 2 برابر مسی می ارزد! (عکس)

به نظر می رسد خرید ستارگان رئال مادرید از سوی دیگر تیم ها حالا تبدیل به یک رویا شده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، در صورت در نظر گرفتن فاکتور بند آزادسازی ترکیب رئال مادرید تقریبا 2 برابر بارسا ارزش دارد؛ زیرا مجموع بند آزادسازی ستارگان رئال از طرف فلورنتینو پرز به مبلغ 7.25 میلیارد یورو رسیده در حالیکه مجموع این رقم برای بارسلونا به 3.05 میلیارد دلار می رسد.

 

این تفاوت زمانی آشکار می شود که بند آزادسازی مسی زمانی که قرارداد جدید خود را امضا می کند به ارزش 250 تا 400 میلیون یورو است در حالی که قرارداد کریستیانو رونالدو یک میلیارد یورو ارزش دارد.

 

جالب اینجاست که باشگاه اسپانیول به طرز شگفت انگیزی در آگست 1997، قرارداد بزرگی را در مورد بازیکن خود فرانسیسکو لوپز آلفارو که 34 ساله بود امضا کرد و بند آزادسازی او در آن سال مبلغ 70 میلیارد پزوتا معادل 421 میلیون یورو بود.

 

 

 



تاريخ : چهار شنبه 29 شهريور 1396 | 10:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کارواخال: با غایبانی که رئال مادرید داشت، پیروزی برابر رئال سوسیداد آسان نبود

مدافع راست ملی پوش رئال مادرید هم به سختی دیدار تیمش در سن سباستین اذعان کرده است.

طرفداری- دنی کارواخال، مدافع اسپانیایی رئال مادرید همچون زین الدین زیدان، به دشواری پیروزی 3-1 تیمش برابر رئال سوسیداد اعتراف کرده است.

به گزارش FFT، کارواخال پس از بازی شب گذشته به خبرنگاران گفته است:

ما تیم بسیار وسیعی در اختیار داریم و پر واضح است که مایورال می تواند به ما کمک کرده و گلزنی کند. می دانستیم که اگر شکست بخوریم، 7 امتیاز از کورس عقب خواهیم افتاد و با توجه به این که بازیکنان بسیاری همراه تیم نبودند، نتیجه گیری در این دیدارِ خارج از خانه آسان نبود اما تیم شخصیت خود را نشان داد.



تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1396 | 12:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گرت بیل در مورد انتقادهای اخیر: این موضوع طبیعی است؛ زندگی حرفه ای فراز و نشیب دارد

وینگر گریزپای رئال مادرید به جای پرداختن به حواشی، تمرکزش را روی کار خود قرار داده است.

طرفداری- گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید، هو شدن و سوت های ممتد طرفداران خودی علیه خود را پذیرفته و به روی کار خود تمرکز کرده است.

به گزارش FFT، با گلزنی در دیدار شب گذشته برابر رئال سوسیداد، بیل مقداری از فشار سنگین وارده به خود را، از روی شانه های خود برداشت. او پس از بازی در مورد برخوردهای اخیر طرفداران لوس بلانکوس با خودش گفت:

این موضوع طبیعی است و در فوتبال اتفاق می افتد. من تنها سرم به کار خودم است و به سختی تلاش می کنم. این تمام کاری است که از دست من بر می آید. تنها توان کنترل بازی خود را دارم و سایر مسائل از دست من خارج است. در طول زندگی حرفه ای تان، فراز و نشیب هایی وجود دارد و مهم این است که چگونه به مسیر درست برگردید.



تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1396 | 12:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تونی کروس به بازی با رئال بتیس می‌رسد

بالاخره پس ازمدت‌ها یک خبر خوب هم به زیدان رسید!

طرفداری - تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید که بازی این تیم مقابل رئال سوسیداد را به دلیل مصدومیت از دست داده بود، امروز - دوشنبه - به تمرینات برگشت و به بازی با رئال بتیس می‌رسد.

به گزارش as، کروس یکی از بی شمار غایب کهکشانی‌ها برای بازی حساس در آنوئتا بود. در کنار کریم بنزما، متئو کواچیچ، مارسلو، کریستیانو رونالدو و خسوس وایخو، کروس هم با غیبت در آخرین تمرین پیش از بازی تیم، دست زیزو را برای دیداری که سه امتیازش از اهمیت فوق العاده بالایی برخوردار بود، حسابی بست. هر چند که سفیدپوشان موفق شدند با درخشش مایورال، بالاخره به مسیر پیروزی در لالیگا بازگردند.

امروز اما خبرهای مثبتی به زیدان رسید. علاوه بر اینکه رونالدو و مارسلو مشکلی برای بازی چهارشنبه برابر رئال بتیس نخواهند داشت، تونی کروس نیز در تمرینات گروهی شرکت کرد تا نشان دهد که مشکلی برای این بازی ندارد. گرچه در تمرین امروز، کواچیچ، وایخو، بنزما و تئو هرناندز به دلیل مصدومیت غایب بودند. تئو در بازی با رئال سوسیداد از ناحیه کتف آسیب دید و مشخص نیست چه اندازه از میادین دور خواهد بود. دنی کارواخال هم به تنهایی تمرین کرد. 



تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1396 | 11:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مورینتس: نخریدن امباپه تصمیم درستی از رئال بود

مورینتس: نخریدن امباپه تصمیم درستی از رئال بود

فرناندو مورینتس، مهاجم سابق رئال مادرید، به دفاع از تصمیم رئال برای عدم جذب کیلیان امباپه پرداخت و مدعی شد که این بازیکن ابتدا باید ثابت کند در سطح رئال هست یا نه.

به گزارش "ورزش سه"، شایعات بسیاری در مورد حضور امباپه در رئال شنیده می‌شد؛ ولی این پاری سن ژرمن بود که در نهایت ستاره فرانسوی را به خدمت گرفت. در حالی که برخی هواداران رئال از این موضوع ناراحت بودند، مورینتس آن را تصمیم درستی دانست.

 

 

 

او گفت:" با توجه به اینکه رئال فصل گذشته فوق العاده بود، آنها نیاز چندانی به بازیکن ندارند. بازیکنی مثل امباپه به هر تیمی که بخواهد می‌رود. معمولا، وقتی یک فصل ضعیف پشت سر گذاشته اید، بازیکن جدید می‌خرید. به نظر من رئال خوب کار کرده و با نخریدن بازیکن بزرگ، تصمیم درستی گرفته است. امباپه بازیکن فوق العاده ای است و این فرصت را دارد که وارد یک سطح جدید شود. فقط در آن حالت است که می‌تواند برای رئال بازی کند. برای بازی کردن برای رئال معمولا باید در بهترین فرم تان باشید."



تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1396 | 11:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گذر مایورال از رکورد اسطوره های رئال

گذر مایورال از رکورد اسطوره های رئال

بورخا مایورال شب گذشته اولین گل رسمی خود را برای رئال مادرید به ثمر رساند.

به گزارش "ورزش سه"، مایورال دو سال پیش هم برای رئال گلزنی کرده بود ولی داور به اشتباه گل را به نام او ثبت نکرد اما در نهایت او شب گذشته در سن سباستین موفق شد گل اول رئال را وارد دروازه سوسیداد کند. او روی گل دوم هم نقش مستقیمی داشت؛ ضمن اینکه یک فرصت 100 درصد گلزنی را هم از دست داد.

به این ترتیب مایورال با 20 سال و 165 روز، به رتبه 15 در رنکینگ جوان ترین گلزنان تاریخ رئال رسید.

 

 

 

 

ریورا با 17 سال و 111روز، رائول گونزالس با 17 سال و 131 روز و سانتیانا با 19 سال و 20 روز، جوان ترین گلزنان تاریخ رئال مادرید هستند.

در این رده بندی ایگواین ششم و موراتا دهم هستند. مایورال در حالی به رتبه 15 رسید که اسطوره های بزرگی چون خنتو و بوتراگنیو حتی در فهرست 20 نفر اول هم حضور ندارد. خسه و ماریانو که در چند فصل اخیر به عنوان ستاره هایی جوان در رئال مطرح شدند نیز چنین شرایطی دارند.



تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1396 | 9:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بارسا یک تیم محلی و غیرقابل قیاس با رئال است!

لوکو گاتی:

بارسا یک تیم محلی و غیرقابل قیاس با رئال است!

گلر سابق تیم ملی آرژانتین و باشگاه بوکاجونیورز، در مصاحبه جدید خود بارسلونا را تیمی کم ارزش تلقی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، گاتی سالهاست که در مادرید سکونت دارد و عشق او به رئال مثال زدنی است. او در برنامه های مختلف تلویزیونی به عنوان کارشناس سابق فعالیت دارد و تا سال گذشته یکی از میهمانان ثابت برنامه معروف ال چیرینگیتو بود.

 

 

 

 

گاتی در مصاحبه با تلویزیون آرژانتین در مورد بهترین بازیکن تاریخ گفت:« پله فراتر از همه است. او را باید از دیگران جدا کرد. من مقابل او بازی کرده ام و باید بگویم که مثل یک پلنگ بود. مسی اگر آن زمان بازی می کرد، دوام نمی آورد چون مدافعان، خیلی خشن تر از حالا بودند.»

 

بارسا و رئال:« بارسا یک تیم محلی است که قابل قیاس با رئال مادرید نیست. اصلا حرفش را هم نزنید.»



تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1396 | 9:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کارواخال: مورینیو اعتقادی به من نداشت

در مصاحبه با خبرنگاران

کارواخال: مورینیو اعتقادی به من نداشت

دنی کارواخال روز گذشته رسما قراردادش با رئال را تا 2022 تمدید کرد و امروز پاسخگوی سوالات خبرنگاران شد.

به گزارش "ورزش سه"، در ابتدای مراسم تمدید، بوتراگنیو به تمجید از کارواخال پرداخت. او که محصول آکادمی رئال است، از 2013 به تیم اول باشگاه راه یافت و هم اکنون بازیکن ثابت تیم ملی اسپانیا نیز محسوب می شود.

 

 

 

 

تمدید:« ابتدا باید از بوتراگنیو به خاطر صحبت هایش تشکر کنم. باید بگویم که از تمدید قرارداد با رئال بسیار خوشحالم. در واقع نمی توان از این خوشحال تر بود. رئال همه زندگی من است و این شانس را داشتم تا با پیراهن این تیم به همه جام های ممکن دست یابم.

دوست دارم وقتی بازنشسته شوم، کارنامه ام پر از افتخارات مختلف باشد و همه به نیکی از من یاد کنند. اینکه بدانند من همه توانم را برای موفقیت باشگاه گذاشتم.»

 

رقم فسخ:« دقیقا یادم نیست ولی می دانم آنقدر بالاست که هیچ باشگاهی نمی تواند من را جذب کند. از اعتماد مسئولان رئال به خودم احساس غرور می کنم. هرگز پیشنهادات دیگر را گوش نکرده ام چون در رئال راحت هستم.»

 

مورینیو:« سال 2012 او من را شایسته پوشیدن پیراهن تیم اول نمی دانست و معقتد بود هنوز به آمادگی لازم نرسیده ام. به همین دلیل به صورت قرضی به لورکوزن رفتم و بعد که برگشتم، همه چیز برای من خوب پیش رفت. با وجود اینکه رقابت در تیم بالا بود؛ ولی همیشه به خودم ایمان داشتم.»

 

زیدان:« در دوران فوتبال هر بازیکنی روزهای اوج و فرود وجود دارد. زیدان ولی همیشه به من امید می داد و روی من حساب می کرد. وقتی او سرمربی رئال شد، اعتماد به نفس من و همه بازیکنان بالاتر رفت. او یک مربی فوق العاده است.»



تاريخ : سه شنبه 28 شهريور 1396 | 9:48 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گلزنی رئال مادرید در 73 بازی متوالی؛ کهکشانی ها به رکورد سانتوس در فصل 1962/63 رسیدند

رئال مادرید زین الدین زیدان موفق به ثبت رکوردی دیگر شد.

طرفداری- رئال مادرید موفق شد با گلزنی برابر رئال سوسیداد به رکورد جدیدی دست پیدا کند. کهکشانی ها به رکورد گلزنی در 73 دیدار متوالی که معتلق به باشگاه سانتوس در فصل 1962/63 بود، رسیدند. گفتنی است که شاگردان زیدان تا دقیقه 71 با نتیجه 3 بر 1 از رئال سوسیداد جلو هستند.

رکورد گلزنی در 73 دیدار متوالی رئال مادرید



تاريخ : دو شنبه 27 شهريور 1396 | 10:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: رکورد گلزنی رئال مادرید متعلق به بازیکنان تیم است؛ کم کم شاهد بیل واقعی خواهیم بود

سرمربی فرانسوی لوس بلانکوس، از پیروزی دشوار تیم خود خوشحال است.

طرفداری- زین الدین زیدان، سرمربی موفق رئال مادرید، به دنبال پیروزی 3-1 تیم خود در آنوئتا و برابر رئال سوسیداد در نشست خبری خود حاضر شده و پاسخگوی خبرنگاران شد.

گفته های زیزو را به نقل از تارنمای رسمی باشگاه رئال مادرید می خوانید:

در نگاهی کلی به بازی

برای کسب این پیروزی، توانایی های خود را نشان دادیم زیرا بازی کردن در این ورزشگاه آسان نیست. رئال سوسیداد فصل را بسیار خوب آغاز کرده بود و ما برای 90 دقیقه عالی بازی کردیم؛ به ویژه در نیمه نخست. گل های بیل و بورخا برتری را برای ما به ارمغان آوردند ولی این دستاورد حاصل تلاش گروهی بود. باید بابت گلزنی در 73 بازی پیاپی، به بازیکنان خود تبریک بگوییم. آن ها کسانی هستند که می دوند، می جنگند و به این رکورد رسیدند. می توانیم در بازی های آینده نیز این روند را حفظ کنیم. ولی برای من، مهم ترین مسئله پیروزی است و این که چگونه به آن دست یافته ایم. ما از همان ابتدا خیلی خوب بازی کردیم.

گرت بیل

او یک مسابقه عالی را پشت سر گذاشت و این فقط به خاطر گلی که به ثمر رساند، نیست. از گلزنی او خوشحالم چون به این گل نیاز داشت. پس از 70 متر دویدن و زدن ضربه ای بسیار خوب به توپ آسان نبود و من برای او خوشحال هستم. او در بهترین فرم خود قرار ندارد ولی اندک اندک شاهد بیلِ واقعی خواهیم بود. می دانم که توانایی های او بیشتر از این هاست و ما باید در قبال او شکیبایی به خرج دهیم. او هم از گل خود خوشحال است چون فشاری را از روی دوش او برداشته است. ولی او همچنین در فاز دفاعی هم به سختی تلاش کرد.

مایورال

مایورال هم با ما هست و نقشی برای ایفا کردن دارد و امروز آن را نشان داد. فرصتی در اختیار او قرار داده شد و او بسیار عالی کار کرد؛ نه فقط بابت گلی که به ثمر رساند، بلکه در مجموع نمایش کاملی داشت. برای او خوشحالم چون بخشی از بازی این تیم شده است. بازی کردن در اینجا آسان نیست؛ آن ها حریفی سرسخت هستند و ما یک نمایش بسیار خوب داشتیم.

درباره تساوی برابر والنسیا و لوانته

ما برابر لوانته و در نیمه نخست بازی در لیگ قهرمانان به مشکل خوردیم. فارغ از آن دو بازی، من به نحوه بازی تیم خود می بالم. امروز برای ما مهم بود که سه امتیاز را کسب کرده و به بالای جدول پیشروی کنیم. تا پیش از بازی، رئال مادرید در شرایطی غیرعادی قرار داشت. حالا ما به مسیر خود بازگشته ایم ولی باید همین روال را حفظ کنیم چون چهارشنبه بازی دیگری در انتظار ماست.

بهترین بازی فصل؟

بله، به جز بازی برابر منچستریونایتد که فوق العاده بودیم. از بازی انجام داده خوشحالم و ما باید با همین فرمان جلو برویم. اگر همچون این بازی توان گذار را داشته باشیم، می توانیم به رقبای خود لطمه های بسیار بزنیم.

مسائل انگیزشی

هنگامی  که دستاوردهای بسیاری همچون ما کسب کرده باشید، حفظ انگیزه سخت می شود. اما نکته عالی در مورد این بازیکنان این است که آن ها از عطش برخوردارند و امروز هم این مسئله را نشان دادند. می دانستیم که باید نمایش خوبی ارائه کنیم و همین کار را نیز انجام دادیم. حالا در جدول بالاتر رفته ایم. وقتی پیروزی های بسیاری کسب کنید، نه تنها از بُعد انگیزشی، بلکه همچین بابت انگیزه بالاتر رقبا جلوی شما، کارتان سخت می شود.



تاريخ : دو شنبه 27 شهريور 1396 | 10:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال سوسیداد 1-3 رئال مادرید؛ بازگشت به مسیر پیروزی با درخشش مایورال

طرفداری- در یکی از حساس ترین بازی های این هفته لالیگا دو تیم رئال سوسیداد و رئال مادرید به مصاف هم رفتند.

مشخصات بازی

یکشنبه 26 شهریور 1396 (17 سپتامبر 2017)؛ ورزشگاه آنوئتا شهر سن سباستین

هفته 4 لالیگای 18-2017 اسپانیا

گلزنان: کوین رودریگز 29 (برای رئال سوسیداد) / بورخا مایورال 19، کوین رودریگز (گل به خودی) 36، گرت بیل 61 (برای رئال مادرید)

گزارش بازی

بازیکنان رئال مادرید که با دو تساوی متوالی پا به میدان گذاشته بودند و نمی خواستند بیش از این از بارسلونا عقب بیافتند بازی را هجومی آغاز کردند. کهکشانی ها از همان ابتدا توپ و میدان را در دست داشتند و برای گلزنی تلاش می کردند اما بازیکنان سوسیداد در دفاع منظم عمل می کردند تا اینکه در دقیقه 19 مایورال توانست دروازه سوسیداد را باز کند. میزبان که تا پیش از این گل صرفا در لاک دفاعی فرو رفته بود، بعد از گل رئال شکل هجومی تری به خود گرفت و توانست چند موقعیت را ایجاد کند و تلاش آن ها نیز خیلی زود نتیجه داد و در اولین موقعیت جدی خود توسط کوین رودرگیز به گل مساوی رسید. 

پس از گل سوسیداد بازی جذاب تر دنبالشد و هر دو تیم برای زدن گل برتری تلاش می کردند. در دقیقه 35 ضربه بازیکنان سوسیداد به تیرک افقی دروازه رئال مادرید برخورد کرد و در ضد حمله رئالی ها با اشتباه رودریگز به گل رسیدند تا میهمان دوباره از حریف پیش افتد. شاگردان زیدان پس از گل بازی را کنترل کردند تا در نیمه اول با پیروزی به رختکن روند.

برخلاف نیمه اول، نیمه دوم را میزبان بهتر آغاز کرد و برای زدن گل مساوی دامنه حملات خود بر روی دروازه رئال مادرید را افزایش داد اما خط دفاع رئال منظم عمل می کرد و در ضد حمله نیز خط حمله رئال مادرید در تلاش بود با استفاده از سرعت اختلاف رو بیشتر کند که این تاکتیک سرانجام جواب داد و گرت بیل با یک فرار سریع و ضربه ای چیپ اختلاف را به دو گل رساند.

بعد از این گل برای چند دقیقه بازی متعادل شد و پس از آن نیز به حملات پراکنده دو تیم دنبال می شد. رفته رفته رئال مادرید بازی را در دست گرفت و چند موقعیت گلزنی نیز ایجاد کرد که در جدی ترین آن ها اسنسیو توانست گلزنی کند اما داور آن را آفساید اعلام کرد. بازی در دقایق پایانی آرام دنبال شد تا بازی با همان نتیجه 3-1 به پایان رسد و لوس بلانکوس فاصله 4 امتیازی خود را با صدر حفظ کند. 

برای مشاهده آمار دقیقه این بازی، به صفحه اختصاصی این دیدار در بخش نتایج زنده طرفداری مراجعه کنید.

شرح گل ها

رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید | بورخا مایورال (دقیقه 19): ارسال تئو هرناندز در شلوغی محوطه جریمه به راموس رسید. کاپیتان رئال مادرید توپ را کنترل کرد اما نتوانست ضربه نهایی وارد کند تا مایورال از راه برسد و با ضربه ای دقیق به گوشه دروازه رئال را پیش بیاندازد.

رئال سوسیداد 1-1 رئال مادرید | کوین رودریگز (دقیقه 29): ارسال آلوارز از سمت راست در محوطه جریمه رئال مادرید به کوین رودریگز رسید؛ این بازیکن نیز با یک ضربه سر ضرب توپ را به سمت دروازه ناواس شلیک کرد و با اشتباه سنگربان رئال مادرید گل مساوی میزبان به ثمر رسید.

رئال سوسیداد 1-2 رئال مادرید | کوین رودریگز (گل به خودی) (دقیقه 36): فرار سریع مایورال روی یک ضد حمله با ارسال زمینی او همراه شد؛ ارسال این بازیکن را در بین راه رودریگز قطع کرد اما دفع توپ او خوب نبود و توپ را از بین پاهای رولی به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا رئال دوباره پیش بیافتد.

رئال سوسیداد 1-3 رئال مادرید | گرت بیل (دقیقه 61): ایسکو با پاسی فوق العاده گرت بیل را در پشت دفاع سوسیداد صاحب توپ کرد؛ این بازیکن ولزی نیز با استفاده از سرعت خود بازیکن حریف را جا گذاشت و در مصافی تک به تک با رولی با ضربه ای چیپ به زیبایی اختلاف را به دو گل رساند.



تاريخ : دو شنبه 27 شهريور 1396 | 10:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بیل ناجی رئال در آنوئتا خواهد شد؟

گزارش:

بیل ناجی رئال در آنوئتا خواهد شد؟

ورزشگاه آنوئتای سن سباستین، ورزشگاهی است که گرت بیل خاطرات خوبی از آن دارد و تقریبا هر زمان که برابر سوسیداد به میدان رفته، موفق به گلزنی شده است.

به گزارش "ورزش سه"، برای گرت بیل، مهاجم ولزی رئال، بهترین ورزشگاه اسپانیا، آنوئتا است.

بیل در ورزشگاه رئال سوسیداد در چهار بازی پنج بار گلزنی کرده است. او تاکنون به جز رئال سوسیداد برابر 43 تیمی که خارج از خانه بازی کرده نتوانسته پنج گل به ثمر برساند. در واقع سوسیداد برای او تیم خاصی است چون توانسته در سن سباستین بیشترین گل را بزند.

جالب اینکه این اتفاق در نبود کریستیانو رونالدو رخ داده است. مهاجم پرتغالی از فصل 2011-12 توانسته است در این ورزشگاه به میدان برود. بیل در این شرایط بهترین عملکرد ممکن را داشته است.

 

 

 

 

مهاجم ولزی در این فصل از شش بازی تنها یک گل به ثمر رسانده و سه پاس گل داده است به همین خاطر در سانتیاگوبرنابئو هو شد. کاسمیرو در حالی که هافبک دفاعی محسوب می‌شود دو گل به ثمر رسانده است. رونالدو که چهار بازی را به خاطر محرومیت از دست داد و در دو بازی نیمکت نشین بود و در یک دیدار در ترکیب اصلی حضور داشت، سه گل به ثمر رسانده است. از طرفی مارکو آسنسیو چهار بار در شش بازی گلزنی کرده است.

 

بیل در هفته‌ نخست فصل گذشته برابر سوسیداد دو گل به ثمر رساند. در فصل 2015-16 در ‌دقیقه 80 گلزنی کرد و رئال مادرید توانست برای فتح لالیگا رقابت کند. فصول 2014-15 و 2013-14 نیز بیل توانسته بود دو گل وارد دروازه سوسیداد کند.



تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1396 | 18:21 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

استقبال گرم هواداران اسپورتینگ از رونالدو (عکس)

استقبال گرم هواداران اسپورتینگ از رونالدو (عکس)

کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید که از همراهی این تیم در دیدارهای لالیگا محروم است، شب گذشته برای تماشا بازی اسپورتینگ لیسبون، تیم سابقش، به پرتغال سفر کرده بود.

به گزارش "ورزش سه"، پس از هل دادن داور در الکلاسیکو، رونالدو 5 جلسه از همراهی تیمش محروم شد و دیدار امروز مقابل سوسیداد، آخرین جلسه محرومیت خواهد بود. ستاره پرتغالی از فرصت به وجود آمده استفاده کرد و برای تماشا بازی تیم سابقش به لیسبون سفر کرد. او بین سال‌های 1997 تا 2002 در اسپورتینگ توپ می‌زد و شب گذشته با استقبال گرم هواداران لیسبون در این دیدار همراه شد. او به عنوان هزارمین عضو باشگاه انتخاب شد و هواداران به شدت ستاره تیم ملی کشورشان را مورد تشویق قرار دادند.

 

 



تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1396 | 18:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال و فاصله یک گل تا رسیدن به رکورد پله

رئال و فاصله یک گل تا رسیدن به رکورد پله

بیش از یک سال و نیم است که هیچ حریفی نتوانسته دروازه اش را مقابل رئال مادرید بسته نگه دارد.

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز از سی ام آوریل 2016 آغاز شد، جایی که رئال در آنوئتا مقابل سوسیداد به میدان رفت و گرت بیل دروازه حریف را پس از 10 دقیقه باز کرد. از آن پس ، هیچ حریفی نتوانسته مقابل رئال کلین شیت کند و سپیدپوشان دروازه تمام رقبا را باز کردند. پیش از آن، دیدار نیمه نهایی چمپیونزلیگ مقابل سیتی بود که با تساوی بدون گل به پایان رسیده بود.

 

 

 

 

حالا رئال 73 بازی پیاپی است که موفق شده دروازه حریفان را باز کند و گلزنی در بازی امشب،  رئال را به رکورد سانتوس در زمان حضور پله می‌رساند. تیم برزیلی در آن 73 بازی، 52 پیروزی، 14 تساوی و تنها 7 شکست کسب کرده اند و آمار بسیار خوبی به ثبت رسانده اند.

 

رئال نیز در این 72 بازی، 53 پیروزی، 14 تساوی و 5 شکست به دست آورده است. با این حال سانتوس 245 گل به ثمر رساند و رئال 197 گل که از این تعداد گل، 49 گل توسط رونالدو به ثمر رسیده که در بازی امشب غایب است و 21 گل را نیز بنزما به ثمر رسانده است.



تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1396 | 18:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رسمی: دنی کارواخال با رئال مادرید تمدید کرد

رسمی: دنی کارواخال با رئال مادرید تمدید کرد

دنی کارواخال، مدافع راست ملی پوش رئال قراردادش را تا سال 2022 تمدید کرد.

به گزارش "ورزش سه"، دنی کارواخال محصول آکادمی فوتبال رئال مادرید است. او فصل 2012-13به صورت قرضی راهی لورکوزن شد و با درخشش در این تیم مسئولان رئال را مجاب ساخت تا او را بازگردانند.

کارواخال سال 2014 زیر نظر آنچلوتی به دفاع راست ثابت رئال بدل شد و در 4 فصل گذشته موفق به کسب سه عنوان قهرمانی اروپا با کهکشانی ها شده است. او در حال حاضر دفاع راست فیکس تیم ملی اسپانیا نیز محسوب می شود.

 

 

 

 

کارواخال تا سال 2020 با رئال قرارداد داشت اما دقایقی پیش رسما اعلام شد که قرارداد او تا 2022 تمدید شده است.

طبق اعلام باشگاه رئال مادرید، فردا ساعت 14 به وقت محلی قرار است مراسم رسمی تمدید قرارداد کارواخال در سانتیاگو برنابئو برگزار شود.



تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1396 | 18:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی رئال سوسیداد - رئال مادرید؛ زیدان مسیر برد در لالیگا را دوباره پیدا خواهد کرد؟

تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1396 | 11:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: نمی توانم روی کروس و وایخو ریسک کنم؛ با دو گل منتقدان بیل ساکت خواهند شد

سرمربی فرانسوی رئال مادرید دیگر طاقت مساوی دیگر ندارد.

طرفداری- تیم فوتبال رئال مادرید پس از دو تساوی پیاپی در لالیگا و کسب یک پیروزی خانگی برابر آپوئل در لیگ قهرمانان اروپا، ا مشب در ورزشگاه سن سباستین به مصاف رئال سوسیداد خواهد رفت.

در همین راستا زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در کنفرانس خبری شرکت کرد. به گزارش مارکـــــا، وی در ابتدا در مورد شرایط گرت بیل در مادرید گفت:

اگر ما نتوانیم سوت های اعتراضی را کنترل کنیم پس چه چیزی را می توانیم کنترل کنیم. ما باید اتفاقی را که در زمین می افتد کنترل کنیم و ار گرت 2 گل به ثمر برساند آن وقت آن ها چه چیزی برای گفتن دارند؟

در باره بازی برابر سوسیداد:

این برای ما پس از 2 تساوی خانگی بسیار مهم است. ما قصد نداریم راهمان را تغییر بدهیم، حتی اگر بازی از دیگر بازی ها مهم تر باشد. این بازی بعدی ماست و تنها 3 امتیاز را می خواهیم و باید برنده شویم.

زیزو در مورد غیبت وایخو و کروس در آخرین تمرین می گوید:

من نمی توانم روی انها برای این بازی حساب کنم. وقتی کسی در تمرین روز قبل غایب است نمی تواند بازی کند. این چیزیست که برای تونی و خسوس رخ داده است و روی آن ها ریسک نمی کنم.

رکورد گلزنی در بازی های پیاپی

رکوردها برای شکسته شدن هستند و این ها برای ما خیلی اهمیت ندارد و شاید برای حریفانمان مهم تر باشد.

سبایوس

او بخشی از برنامه های ما در بازی فرداست و همه ما باید صبور باشیم تا فرصت برای بازی ما پیش بیاید.



تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1396 | 11:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

واکنش لواندوفسکی به شایعه انتقالش به رئال مادرید

واکنش لواندوفسکی به شایعه انتقالش به رئال مادرید

روبرت لواندوفسکی - بایرن مونیخ

روبرت لواندوفسکی می گوید علاقه ای به صحبت درباره بحث های مطرح شده در رسانه ها ندارد.

طرفداری - پس از بازی هفته گذشته بایرن مونیخ مقابل هوفنهایم روبرت لواندوفسکی در صحبت هایی از مسئولان رده بالای باشگاه در نقل و انتقالات انتقاد کرد. در روزهای بعد صحبت های زیادی پیرامون این انتقادات لواندوفسکی در رسانه های آلمان منتشر شد و سرانجام AS پا را فراتر گذاشت و از علاقه لواندوفسکی برای پیوستن به رئال مادرید خبر داد.

لواندوفسکی که در بازی روز شنبه مقابل ماینتس موفق به زدن 2 گل شد در مصاحبه ای کوتاه با اسکای درباره صحبت ها پیرامون علاقه اش برای پیوستن به قهرمان لالیگا و اروپا گفت:

من مجبور نیستم به تمامی چیزهای مزخرفی که در رسانه ها مطرح می شود پاسخ دهم.



تاريخ : یک شنبه 26 شهريور 1396 | 11:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

راموس: قبلا هم گل برگردان زده بودم

راموس: قبلا هم گل برگردان زده بودم

سرخیو راموس، کاپیتان باتجربه رئال مادرید در مورد گلزنی در دیدار برابر آپوئل صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، راموس موفق شد با ضربه ای دیدنی دروازه آپوئل را باز کرده تا در پیروزی پرگل تیمش نقش آفرینی کند.

 

راموس گفت: "من قبول دارم که در برخی دیدارها مشکلی عدم گلزنی در تیم ما وجود داشت؛ اما نمی توان در همه بازی ها نیز پیروز شد و در برخی موارد حریفان اجازه رخ دادن این اتفاق را به ما نمی دهند.

 

 

 

 

رونالدو نیز همیشه گلزنی می کند و نقشی اساسی در ترکیب رئال مادرید دارد و آمادگی او را نمی توان زیر سوال برد.

 

من هم دوست دارم به خط حمله اضافه شوم و هنگامیکه روند بازی آرام شد، توانستم گلزنی کنم. در سویا نیز گل برگردان زده بودم و حالا این اتفاق تکرار شد."



تاريخ : پنج شنبه 23 شهريور 1396 | 10:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مصدومیت نگران کننده هافبک رئال (عکس)

مصدومیت نگران کننده هافبک رئال (عکس)

متئو کواچیچ، هافبک کروات رئال در جریان بازی با آپوئل نیکوزیا دچار مصدومیت از ناحیه همسترینگ پای راست شد.

به گزارش "ورزش سه"، کواچیچ که امروز با صلاحدید زیدان از ابتدا و به جای کروس به میدان رفته بود در اواسط نیمه اول دچار مصدومیت شد و تقاضای تعویض کرد. او با چشمانی اشک بار زمین بازی را ترک گفت و کروس به جای او به میدان آمد. اینگونه به نظر می رسد که مصدومیت کواچیچ شدید باشد و او قطعا بازی شنبه شب برابر سوسیداد را از دست خواهد داد.

 

 

 

 

 



تاريخ : پنج شنبه 23 شهريور 1396 | 10:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: رونالدو نشان داد بهترین بازیکن دنیاست

زیدان: رونالدو نشان داد بهترین بازیکن دنیاست

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی رئال مادرید به تمجید از عملکرد تیمش پرداخت.

 

به گزارش "ورزش سه"، کهکشانی ها موفق شدند دیشب با 3 گل آپوئل را مغلوب کرده و به صدر گروه خود تکیه بزنند.

 

رونالدو و بازگشت با گلزنی: "رونالدو نشان داد که بهترین بازیکن دنیاست و هرگاه به او نیاز داریم خودش را نشان می دهد. رونالدو همیشه برای رئال گلزنی می کند و اگر امروز خوش شانس تر بود باید چهار گل به حریف می زد. او بازیکنی کلیدی برای ماست و امیدوارم بتواند در همین شرایط کار خود را ادامه دهد."

 

 

 

 

پیروزی برابر آپوئل: "از رخ دادن این اتفاق خوشحالیم زیرا حریف آسانی در اروپا وجود ندارد. آپوئل از بازیکنان باتجربه ای بهره می برد که هرگز تحت تاثیر برنابئو قرار نگرفته و بازی خود را ارائه دادند و اگر برابر آنها تمرکز نداشته باشیم شما را آزار خواهند داد."

 

گل زیبای راموس: "من قادر به زدن چنین گلی نبودم و معدود بازیکنانی می توانند این کار را بکنند. راموس معمولا با ضربه سر گل می زند اما حالا چنین گلی از او دیدیم."



تاريخ : پنج شنبه 23 شهريور 1396 | 10:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو: هدف ما قهرمانی در لیگ قهرمانان است

رونالدو: هدف ما قهرمانی در لیگ قهرمانان است

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید در مورد پیروزی تیمش برابر آپوئل صحبت کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو که به علت محرومیت در لالیگا غایب است، دیشب موفق به زدن 2 گل در لیگ قهرمانان شد تا آمادگی خود را دوباره به رخ بکشد.

 

امکان قهرمانی مجدد: "هنوز راه درازی مانده و باید بازی به بازی جلو رفت؛ اما قطعا هدف ما قهرمانی در این رقابت هاست.

 

 

 

 

گلزنی دوباره: "از بازگشت مجدد به میادین خوشحالم. لیگ قهرمانان رقابت های مهمی است و از بازی کردن و شروع گلزنی در این رقابت ها خوشحالم. من به پیروزی تیمم کمک کردم و از این بابت احساس خوبی دارم.

 

نیاز داشتیم در این بازی پیروز شده و لیگ قهرمانان را به خوبی آغاز کنیم. می دانستیم که با دفاع منسجمی روبرو هستیم؛ اما در خانه بازی می کردیم و می توانستیم گلهای بیشتری به ثمر برسانیم اما در نهایت شروع خوب و راضی کننده ای در این مسابقات داشتیم."



تاريخ : پنج شنبه 23 شهريور 1396 | 10:28 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: هرگاه که به کریستیانو رونالدو نیاز داشته باشیم، برای مان گلزنی می کند

سرمربی لوس بلانکوس بار دیگر لب به ستایش از CR7 گشود.

طرفداری- زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید، به دنبال پیروزی 3-0 تیمش برابر آپوئل نیکوزیا، از ستاره پرتغالی خود تمجید به عمل آورد.

به گزارش تارنمای رسمی یوفا، زیزو پس از بازی گفته است:

امروز باید خوب بازی می کردیم. می خواستیم این رقابت ها را به خوبی آغاز کنیم. نیمه نخست خوب نبود ولی دومی خیلی خوب بود. کسب سه امتیاز در ابتدای راه همواره مهم است و بسته ماندن دروازه تیم نیز ضروری است. تنها چیزی که می توانم بگویم این است که می خواهیم به همین روند ادامه دهیم. ما فصل را به خوبی شروع کرده ایم و دو جام را به نحوی دیدنی، به دست آورده ایم. این فصل برای ما مهم است و کسب 3 امتیاز این بازی ضروری بود. ما در لیگ قهرمانان بازی به بازی پیش خواهیم رفت.

او همچنین در مورد درخشش کریستیانو رونالدو، گفت: 

او بازیکنی کلیدی برای ما است. هرگاه که به او نیاز داشته باشیم، وی در دسترس است و برای مان گلزنی می کند. امیدوارم که او به همین روند ادامه دهد.

او در پایان در مورد گرت بیل خاطرنشان کرد: 

بیل می تواند در چندین پست بازی کند و در سمت چپ زمین نیز خوب کار می کند. او انعطاف پذیری خود را نشان داد. ما امروز کار را با بیل و رونالدو به عنوان مهاجم آغاز کردیم و سپس پست او عوض شد. در کل از تیم راضی هستم؛ به ویژه بابت عملکرد تیم در نیمه دوم. اندک اندک شاهد بازگشت بیل (به فرم آرمانی اش) هستیم. او فصل قبل چهار ماهی را خانه نشین بود ولی در پیش فصل خوب کار کرد و بدون مصدومیت در بازی های بسیاری به میدان رفت. او هنوز در حال پیشرفت کردن است و ما در آینده گرت واقعی را خواهیم دید. از بازی امروز او راضی هستم. گرت سازنده گل نخست ما بود. در مجموع از تیم راضی هستیم و همین هم برای من مهم است.



تاريخ : پنج شنبه 23 شهريور 1396 | 10:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.