جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زمان دیدار برگشت ال کلاسیکو مشخص شد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زمان دیدار برگشت ال کلاسیکو مشخص شد

اتحادیه فوتبال اسپانیا، تاریخ و زمان دقیق دیدار برگشت ال کلاسیکو را اعلام کرد.

طرفداری- اتحادیه فوتبال اسپانیا، لحظاتی قبل تاریخ و زمان دیدار برگشت ال کلاسیکو میان دو تیم بارسلونا و رئال مادرید را اعلام کرد، بر همین اساس، این دیدار 23 آوریل (یکشنبه 3 اردیبهشت 1396) ساعت 23:15 در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد. 

گفتنی است در ماه پیش رو رئال مادرید در طول 25 روز هشت بار باید به میدان رود. دیدار رفت دو تیم با تساوی 1-1 به پایان رسید



تاريخ : دو شنبه 30 اسفند 1395 | 17:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تلاش جدی رئال مادرید برای به خدمت گرفتن دیبالا در تابستان

لوس بلانکوس به دنبال مهاجم جوان بیانکونری ها است.

طرفداری- زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید که می خواهد جان تازه ای به خط حمله اش بدهد  پائولو دیبالا ستاره جوان یوونتوس را زیر نظر دارد. البته مهاجم آرژانتینی در حال کار بر روی تمدید قراردادش است اما باشگاه رئال مادرید همچنان امیدوار است در تابستان بتواند با یک پیشنهاد خوب این بازیکن را به خدمت بگیرد.

به گزارش کالچو مرکاتو، رئال مادرید برای به خدمت گرفتن ستاره سابق پالرمو دست از تلاش برنخواهد داشت. در حقیقت فلورنتینو پرز امیدوار است باشگاه یوونتوس با قیمت کمتری این بازیکن را بفروش برساند. طبق گزارش ها باشگاه یوونتوس برچسپ صد میلیون یورویی روی این بازیکن 23 ساله زده اند.



تاريخ : دو شنبه 30 اسفند 1395 | 9:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو و رکورد دو رقمی گل ها و پاس گل هایش

با دو پاس گل خود در برابر اتلتیک بیلبائو، کریستیانو رونالدو به اولین بازیکن رئال مادرید در این فصل تبدیل شد که هم آمار گل ها و هم آمار پاس گل هایش دو رقمی می شود.

 طرفداری- کریستیانو رونالدو مهاجم پرتغالی باشگاه رئال مادرید حالا ۲۶ گل زده در تمام رقابت ها و ۱۰ پاس گل دارد. مثلث MSN بارسلونا و گریزمان از اتلتیکو مادرید هم به این رکورد رسیده اند. 

به گزارش مارکا، این مسئله تازه برای CR7 نیست زیرا این بازیکن در ۷ فصل از ۸ فصل حضورش در مادرید به این اعداد رسیده است. وی فقط در فصل ۲۰۰۹/۲۰۱۰ به پاس گل دو رقمی نرسید. 



تاريخ : دو شنبه 30 اسفند 1395 | 9:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آوریل شگفت انگیز در انتظار فوتبال ایران و جهان

آوریل شگفت انگیز در انتظار فوتبال ایران و جهان

از اواخر تعطیلات عید نوروز، یک ماه هیجان انگیز و پر از بازی هاس حساس و سرنوشت ساز در انتظار فوتبالدوستان خواهد بود.​​​​​​​


به گزارش "ورزش سه"، از اول ماه آوریل 2017 که مقارن با 12 فروردین و اواخر تعطیلات نوروزی به شمار می آید، با پایان تعطیلات بازی های ملی، هیجان فوتبال در اروپا به اوج خود خواهد رسید.

ادامه مطالب رو حتما ببینید..



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 29 اسفند 1395 | 20:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کارواخال: حتی نزدیک به قهرمانی لالیگا هم نشده ایم

کارواخال: حتی نزدیک به قهرمانی لالیگا هم نشده ایم

رئال مادرید روز گذشته در زمین بیلبائو 1-2 پیروز شد تا گام بلندی برای قهرمانی در لالیگا برداشته باشد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال حالا با 5 امتیاز اختلاف از بارسلونا در جایگاه اول قرار دارد و 12 بازی دیگر نیز باید برگزار کند؛ از جمله بازی عقب افتاده در زمین سلتا. البته بارسا امشب این فرصت را دارد تا با پیروزی بر والنسیا، فاصله خود را با یک بازی بیشتر به دو امتیاز کاهش دهد.

 

 

 

 

دنی کارواخال، مدافع راست رئال در پاسخ به این سوال که پیروزی بر بیلبائو ضرب شستی به سایر رقبا بود یا خیر گفت:«  با این برد حتی نزدیک به قهرمانی لالیگا هم نشدیم ولی پیروزی در این بازی دشوار، ارزش زیادی برای ما داشت و یک قدم مهم محسوب می شد.

بسیاری منتظر امتیاز از دست دادن ما برابر بیلبائو بودند؛ ولی حالا با خیال راحت به استقبال بازی های ملی خواهیم رفت. پس از وقفه بازی های ملی، دیدارهایی بس دشوار پیش روی ما قرار دارد و باید بهترین نتایج را از آنها کسب کنیم.»



تاريخ : یک شنبه 29 اسفند 1395 | 19:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فاش شدن عصبانیت رونالدو از تعویض(عکس)

فاش شدن عصبانیت رونالدو از تعویض(عکس)

تلاش های رونالدو برای پنهان کردن عصبانیتش ناموفق بود و دوربین ها در نهایت، صحبت های او پس از تعویض را شکار کردند.

به گزارش "ورزش سه"، هر چند که رئال با دو پاس گل رونالدو موفق به شکست حریف شد و او بهترین بازیکن زمین بود، ولی زیدان در دقیقه 79 تصمیم گرفت که او را تعویض کرده و ایسکو را به میدان بفرستد. او که 14 بازی قبل تیمش یعنی دیدار با مالاگا نیز تعویض شده بود، شب گذشته پس از تعویض، هر چند که سعی داشت عصبانیتش را پنهان کند ولی دور از چشم دوربین ها نماند.

 

 

 

در تصاویری که شبکه تلویزیونی Gol TV نشان داده، رونالدو پس از تعویض می‌گوید :" چرا من؟ لعنتی!"

 

البته این اولین باری نیست که رونالدو در این فصل از تعویضش عصبانی شده ولی در بازی دیروز، او حتی با زیدان دست داده بود و پس از این بود که واکنش مخفی ولی تندی داشت.



تاريخ : یک شنبه 29 اسفند 1395 | 17:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

دخالتی در تصمیمات زیدان نداریم

دخالتی در تصمیمات زیدان نداریم

رئال مادرید امشب در زمین بیلبائو 1-2 پیروز شد تا قبل از وقفه بازی های ملی با خیال راحت و به عنوان صدرنشین کار خود را به اتمام برساند.

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در این بازی درخششی فوق العاده داشت و با وجود اینکه گل نزد، دو پاس گل داد تا کهکشانی ها از جهنم سن مامس به سلامت خارج شوند. او دقیقه 78 در میان تعجب تعویض شد و جای خود را به ایسکو داد.

 

 

 

 

بوتراگنیو در مورد بازی گفت:« از این پیروزی بسیار خوشحالیم. می دانستیم که بازی در سن مامس چقدر دشوار است.

بیلبائو در دقایق ابتدایی بازی به شدت ما را پرس کرده بود ولی پس از رهایی از فشارهای اولیه به گل رسیده و فرصت های خوب دیگری هم خلق کردیم. در نیمه دوم فشار بیلبائو بیشتر شد و خوشبختانه به گل تساوی این تیم، واکنش خوبی نشان داده و به سرعت پیش افتادیم. این یک پیروزی با ارزش در راه قهرمانی بود.»

 

تعویض شدن رونالدو:« هرگز در کار زیدان دخالت نکرده ایم و او در تصمیماتی که می گیرد مختار است.»



تاريخ : شنبه 28 اسفند 1395 | 23:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارسلو: کاری به بارسا و سویا نداریم

مارسلو: کاری به بارسا و سویا نداریم

رئال مادرید دقایقی پیش موفق شد در یکی از سخت ترین بازی های دور از خانه خود با نتیجه 2-1 بر بیلبائو غلبه کرده و فاصله خود با بارسا را به 5 امتیاز برساند.

به گزارش "ورزش سه"، بنزما و کاسیمرو زنندگان گل رئال بودند و رونالدو نیز با دو پاس گل درخشید.

 

 

 

 

مارسلو در پایان بازی گفت:« بازی در سن مامس همیشه دشوار است ولی در مقطع پایانی فصل هستیم و سه امتیازها را می خواهیم. امروز هرچه زیدان گفته بود را در زمین انجام دادیم و در نهایت پیروز شدیم. برای این بازی خوب آماده شده بودیم و در نهایت اوضاع به نفع ما پیش رفت.»

 

فاصله 5 امتیازی با بارسا:« کسب این سه امتیاز مهم بود و حالا فاصله خوبی با بارسا داریم ولی ما به بارسلونا و سویا نگاه نمی کنیم و کار خودمان را انجام می دهیم. کاری به 5 امتیاز اختلاف هم نداریم و می خواستیم قبل از وقفه بازی های ملی صدرنشین باقی بمانیم.»



تاريخ : شنبه 28 اسفند 1395 | 23:2 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: رونالدو هم مثل همه بازیکنان تعویض می‌شود

زیدان: رونالدو هم مثل همه بازیکنان تعویض می‌شود

زین الدین زیدان، سرمربی اسپانیایی رئال مادرید در مورد پیروزی امروز عصر تیمش برابر بیلبائو صحبت کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، ساعتی پیش کهکشانی ها در دیداری مهم در خانه بیلبائو پیروز شدند تا با 5 امتیاز اختلاف در صدر قرار بگیرند.

 

صدرنشینی با 5 امتیاز اختلاف: "پیروزی بسیار مهمی بود اما 11 بازی تا پایان باقی مانده است و صدرنشینی ما به معنای پایان همه چیز نیست. برای به دست آوردن این پیروزی سختی های زیادی متحمل شدیم اما برد در این زمین دشوار نشانگر شخصیت تیمی ما بود و ما می دانیم که بازی های سخت دیگری نیز باقی مانده است."

 

گلزنی کریم بنزما: "او موفق شد گل بسیار مهمی به ثمر برساند و حالا ما در نهایت تعادل مناسبی در سیستم 2-4-4 به دست آورده ایم."

 

 

 

 

تعویض کریس رونالدو: "هیچ گونه نگرانی در مورد تعویض شدن او وجود ندارد زیرا او نیز مانند هر شخص دیگری با یک بازیکن جا به جا شده است. رونالدو نیز به خاطر این پیروزی خوشحال است و موضوع دیگری وجود ندارد.

 

با ورود وازکز ما به دنبال دفاع تیمی بودیم اما این به معنای عقب کشیدن ما برابر بیلبائو نیست. ما به دنبال تعادل بیشتر در جریان بازی بودیم. رونالدو، بیل و بنزما تلاش زیادی در بازی انجام دادند و به همین دلیل ما موراتا و ایسکو را جایگزین آنها کردیم."



تاريخ : شنبه 28 اسفند 1395 | 23:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

واکنش رونالدو به تعویض برابر بیلبائو(عکس)

واکنش رونالدو به تعویض برابر بیلبائو(عکس)

کریستیانو رونالدو شب خوبی را برابر بیلبائو پشت سر گذاشت و در پیروزی 2-1 تیمش نقش مستقیم داشت.

به گزارش "ورزش سه"، رئال توسط بنزما و کاسیمیرو به دو گل دست یافت که هر دو گل روی پاس های رونالدو به ثمر رسیدند؛ با این حال رونالدو برای چهارمین سال متوالی در گلزنی به بیلبائو در سن مامس جدید ناکام ماند و عجیب اینکه زیدان او را دقیقه 78 بازی تعویض کرد تا ایسکو وارد زمین شود.

بسیاری منتظر واکنش منفی رونالدو بودند ولی او هنگام خروج از زمین، با زیدان دست داد و بدون هیچ حرکت حاشیه ای، روی نیمکت بازی را به پایان برد.

 

 



تاريخ : شنبه 28 اسفند 1395 | 23:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

در یک نگاه؛ آمار و ارقام دیدار تیم های اتلتیک بیلبائو و رئال مادرید

پیروزی مهم رئال مادرید مقابل بیلبائو.

طرفداری- در یکی از مهمترین دیدار های هفته بیست و هشتم رقابت های لالیگا اسپانیا تیم های اتلتیک بیلبائو و رئال مادرید به مصاف هم رفته بودند که این دیدار با نتیجه 2 بر 1 به نفع تیم اتلتیک بیلبائو به پایان رسید.
در زیر آمار کلی و همچنین آمار بهترین بازیکن این دیدار یعنی کاسمیرو را مشاهده می کنید.

آمار بازی-اتلتیک بیلبائو و رئال مادرید-هفته بیست و هشتم-لالیگا اسپانیا-کاسمیرو

برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی اینجا کلیک کنید



تاريخ : شنبه 28 اسفند 1395 | 22:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اتلتیک بیلبائو 1-2 رئال مادرید؛ پیروزی خفیف اما مهم در سن مامس

رئال مادرید موفق شد در استادیوم سن مامس با گل های بنزما و کاسمیرو سه امتیاز حساس به دست آورد تا به صدرنشینی در جدول لالیگا ادامه دهد. تک گل بیلبائو را آدوریز به ثمر رساند.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 28 اسفند 1395 | 22:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ترکیب اصلی بیلبائو و رئال مادرید

ترکیب اصلی بیلبائو و رئال مادرید

رئال مادرید از ساعت 18.45 در سن مامس جدید مصاف حساسی مقابل بیلبائو در پیش دارد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال که با یک بازی کمتر و دو امتیاز بیشتر از بارسلونا در صدر قرار دارد در ورزشگاهی به میدان خواهد رفت که در سه سال گذشته تنها یک پیروزی در آن کسب کرده است.

 

 

بیلبائو: کاپا، دی مارکوس، لاپورته، یرای، بالنسیاگا، ایتورآسپه، بنیات، ویلیامز، گارسیا، لکوئه، آدوریس

 

 

 

رئال: ناواس، کارواخال، راموس، ناچو، مارسلو، کاسیمیرو، کروس، مودریچ، بیل، بنزما، رونالدو



تاريخ : شنبه 28 اسفند 1395 | 18:2 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو، راموس و آدوریز؛ نبرد سرزن ها در سن مامس

سه سرزن بزرگ لالیگا امروز در سن مامس برابر هم جدال خواهند کرد.

طرفداری- اتلتیک بیلبائو امروز در دیداری حساس در ورزشگاه خود سن مامس میزبان رئال مادرید خواهد بود.

به گزارش مارکا، بازی امروز نه فقط نبردی برای کسب سه امتیاز که جدالی بین سرزن های برجسته دو تیم نیز خواهد بود. کریستیانو رونالدو طی هفت سال و نیم در لیگ اسپانیا 46 گل با ضربه سر به ثمر رسانده  است؛ رونالدو تا به حال در سن مامس گلزنی نکرده است و  این می تواند انگیزه مضاعفی برای وی خواهد باشد.

آریتز آدوریز که چهار سال بیشتر از مهاجم پرتغالی در اسپانیا فعالیت داشته 45 گل با ضربه سر در کارنامه دارد. آدوریز تنها دو گل با رسیدن به آمار 100 گل زده با پیراهن بیلبائو فاصله دارد. او در 17 بازی قبلی خود برابر سفید های پایتخت تنها دو بار گلزنی کرده است؛ این در حالی است که وی در کنار لوییس سوارز و پیتی با سه گل زده برابر کیلور ناواس از این حیث بهترین عملکرد در میان مهاجمان لالیگا را دارد. مهاجم مادیرایی که در چهار بازی قبلی خود در لالیگا گل زده با روحیه و آمادگی برابر کهکشانی ها قرار می گیرد.

سرخیو راموس هم از طرفی در این فصل 11 گل زده که 10 تای آن با ضربه سر به ثمر رسیده است. راموس در این فصل روی ضربات شروع مجدد یک نیروی مهار نشدنی بوده است و گفته می شود ارنستو والورده برنامه ویژه ای برای مهار مدافع اسپانیایی دارد.



تاريخ : شنبه 28 اسفند 1395 | 17:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو در رویای طلسم شکنی در ورزشگاه شوم

رونالدو در رویای طلسم شکنی در ورزشگاه شوم

کریستیانو رونالدو هنوز موفق نشده در ورزشگاه سن مامس جدید به بیلبائو گلزنی کند.

به گزارش "ورزش سه"، رئال از ساعاتی دیگر باید در ورزشگاه سن مامس جدید مقابل بیلبائو قرار بگیرد و برای کسب پیروزی، چشم امید به درخشش رونالدو دارد؛ رونالدویی که در سه مصاف قبلی خود با بیلبائو در سن مامس جدید نتوانسته گلزنی کند.

البته او در سن مامس قدیم به بیلبائو گل زده بود که آخرینش به سال 2013 بر می گردد ولی پس از افتتاح ورزشگاه جدید بیلبائو، رونالدو تاکنون توفیقی در گلزنی به این تیم پیدا نکرده است.

 

 

 

 

او در 29 ورزشگاه از 34 ورزشگاهی که تاکنون در اسپانیا به میدان رفته، موفق به گلزنی شده و تنها در سن مامس جدید، آنوئتا(سوسیداد)، گران کاناریا(لاس پالماس)، آرکانخل(کوردوبا) و کندومنیا(مورسیا) نتوانسته گلزنی کند.

 

رونالدو در فصل جاری در ورزشگاه مندیسوروسا(آلاوس) برای اولین بار به میدان رفت و موفق به هت تریک شد. او در ادامه فصل بازی در ورزشگاه لگانس را نیز برای نخستین بار تجربه خواهد کرد.

رونالدو بیش از همه در ورزشگاه سویا موفق به گلزنی شده است(12) و ویسنته کالدرون مادرید و نوکمپ بارسلون نیز در رده های بعدی قرار دارند(10 گل و 9 گل).

لازم به ذکر است که رونالدو در سپتامبر 2010 در ورزشگاه سوسیداد گلزنی کرده بود ولی گلش به نام په په ثبت شد. او امسال به دلیل مصدومیت نتوانست در آنوئتا به میدان برود.



تاريخ : شنبه 28 اسفند 1395 | 17:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ماموریت غیرممکن رئال در سن مامس جدید؟

ماموریت غیرممکن رئال در سن مامس جدید؟

ورزشگاه سن مامس جدید، ورزشگاه اختصاصی اتلتیک بیلبائو، به یک صخره نفوذناپذیر در فصل جاری لالیگا تبدیل شده است.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امروز از ساعت 18.45 باید به مصاف بیلبائو برود. دیداری که برای کهکشانی ها از حیث کسب سه امتیاز، اهمیت فراوانی دارد. رئال با یک بازی کمتر و دو امتیار بیشتر از بارسا، در حال حاضر صدرنشین لالیگا است و اگر قصد حفظ صدر جدول را دارد، امروز باید برابر بیلبائو پیروز شود؛ ولی این ماموریت ساده ای برای شاگردان زیدان نیست.

 

 

 

 

بیلبائو 14 بار در ورزشگاه سن مامس جدید به میدان رفته و 10 برد، 3 تساوی و تنها یک شکست کسب کرده است.

در واقع آخرین باخت خانگی بیلبائو به 28 آگوست 2016 یعنی 7 ماه پیش برابر بارسلونا در هفته اول لالیگا بر می گردد. بیلبائو در رقابت های اروپایی و کوپا دل ری نیز هرگز در خانه برابر حریفان خود مغلوب نشده و همین دو ماه پیش توانست بارسا را در جام حذفی، 2-1 شکست دهد.

 

بیلبائو توانسته 33 امتیاز از 44 امتیازی که تا به اینجا در لالیگا جمع کرده را از بازی های خانگی خود کسب کند و تنها رئال است که سه امتیاز بیشتر از این تیم در بازی های خانگی اندوخته است.

رئال در سه سال گذشته که ورزشگاه سن مامس جدید افتتاح شده، تنها یک پیروزی کسب کرده و از دو بازی دیگرش، یک تساوی و یک شکست حاصل کار این تیم بوده است.



تاريخ : شنبه 28 اسفند 1395 | 17:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فهرست بازیکنان رئال مادرید برای با اتلتیک بیلبائو اعلام شد

رئال مادرید با پنج مدافع به باسک سفر خواهد کرد.

طرفداری- اتلتیک بیلبائو  در هفته بیست و هشتم رقابت های لالیگا میزبان رئال مادرید خواهد بود. وبسایت رسمی باشگاه رئال مادرید فهرست بازیکنانی که همراه تیم به باسک سفر خواهند کرد را اعلام کرد. همانطور که پیش از این مارکا خبر داده بود نام په په که هنوز دوران نقاهتش را طی می کند در این لیست نیامده است. فابیو کوئنترائو و رافائل واران هم در این لیست حصور ندارند.

دروازه بانان: کیلور ناواس، کیکو کاسیا، روبن یانز

مدافعان: دنی کارواخال، سرخیو راموس، ناچو، مارسلو، دنیلو

هافبک ها: تونی کروس، هامس رودریگز، کاسمیرو، متئو کواچیچ، لوکا مودریچ، سرخیو آسنسیو، ایسکو

مهاجمین: کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، آلوارو موراتا، گرت بیل، لوکاس وازکز



تاريخ : شنبه 28 اسفند 1395 | 9:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زین الدین زیدان: من برای چنین بازی‌های جذابی زندگی‌ می‌‌کنم؛ بایرن مونیخ ترسی‌ از ما ندارد

پیش از دیدار با اتلتیک بیلبائو، زین الدین زیدان روبرو رسانه ها قرار گرفت و از قرعه بایرن مونیخ و بازی در سن مامس صحبت کرد.

 طرفداری- زین الدین زیدان سرمربی فرانسوی باشگاه رئال مادرید پیش از دیدار با اتلتیک بیلبائو در مورد موارد زیر صحبت کرد که آن را به نقل از AS با هم می‌‌خوانیم:

بایرن مونیخ:

بازی آسانی در این مرحله وجود ندارد. حریف دشواری هستند. تیم خوبی‌ هستند اما این قرعه‌ای است که با آن روبرو هستیم.

توپ های سرد و گرم و شایعه تبانی:

من را به خنده می اندازد. بس است دیگر. همه می‌‌دانیم که چنین چیزی وجود ندارد.

بایرن:

آنها هم از ما ترسی‌ نخواهند داشت. آنها تیم خوبی‌ دارند که نتایج خوبی‌ می‌‌گیرد. برای هر دو ما و همچنین هواداران بازی خوبی‌ خواهد بود

استاد در برابر شاگرد:

درست است. من به عنوان دستیار کارلو کار می‌‌کردم و فردی فوق العاده‌ای است که می‌‌دانیم چه افتخاراتی دارد. خاص خواهد بود. از او زیاد اموختم. در رئال به افتخارات زیادی رسید و بازی فوق العاده‌ای خواهد بود.

بازی‌های جذاب:

من برای چنین بازی‌های زندگی‌ می‌‌کنم. همیشه وقتی‌ بازیکن بودم هم چنین بازی‌های می‌‌خواستم. خیلی‌ هیجان زده هستم.

تمرکز روی لالیگا:

الان باید لیگ قهرمانان را فراموش کنیم چون زمان لیگ است. ما بازی سخت و بسیار مهمی‌ مقابل بیلبائو داریم. در آخر سال این بازی بسیار مهم خواهد بود.

آیا این بازی به مهمی‌ قهرمانی لیگ است؟

نمی‌ دانم. چیزی که می‌‌دانم این است که امتیازات آن بسیار مهم است.

سفر دشوار به سن مامس:

آنها در خانه فقط به بارسلونا باخته ‌اند. می‌‌دانیم دشوار خواهد بود

آیا BBC در سن مامس فیکس خواهند بود؟

فردا می‌‌بینیم. آماده ایم و این مهمترین چیز است.

قهرمانی در دستان خود رئال مادرید:

تا آخر زیر فشار خواهیم بود. اگر بتوانیم مثل پارسال ۱۲ بازی آخر را ببریم عالی‌ خواهد بود. در دستان خودمان است و باید بازی به بازی پیش برویم. 

امضا قرارداد با کیلیان ام باپه:

او تقریبا به رئال آمده بود اما به موناکو رفت. نمی‌‌توانیم در مورد آن صحبت کنیم. چیزی که می‌‌توانم بگویم این است که بازیکن فوق العاده‌ای است. فردا اما مهمترین چیزی است که به آن فکر می‌‌کنم. 



تاريخ : شنبه 28 اسفند 1395 | 9:42 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فیلیپ لام: دیدار با رئال یک نبرد کلاسیک اروپایی است

فیلیپ لام: دیدار با رئال یک نبرد کلاسیک اروپایی است

فیلیپ لام، کاپیتان باتجربه بایرن در مورد رویایی این تیم با رئال مادرید در لیگ قهرمانان صحبت کرد.​​​​​​​

 

به گزارش " ورزش سه"، با قرعه کشی لیگ ققرمانان مشخص شد که باواریایی ها باید در مرحله یک چهارم به مصاف کهکشانی ها بروند.

 

فیلیپ لام گفت: "جدال ما با رئال یک نبرد کلاسیک اروپایی است. طی این سالها، هم در مونیخ و هم در مادرید، نبردهای جالبی برابر رئال را در لیگ قهرمانان تجربه کرده ام.

 

 

 

 

بازی کردن در فضای شگفت انگیز برنابئو بسیار خوشایند است. من فکر نمی کنم میزبان بودن در بازی اول تفاوت خاصی داشته باشد زیرا یک گل در خانه حریف هم می تواند تغییرات بزرگی ایجاد کند.

 

ما باید نتیجه خوبی در مونیخ بگیریم اما من معتقدم امکان باز کردن دروازه رئال در مادرید هم وجود دارد."



تاريخ : شنبه 28 اسفند 1395 | 9:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

قرعه دشوار رئال و بارسا در چمپیونزلیگ

قرعه دشوار رئال و بارسا در چمپیونزلیگ

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ، دقایقی پیش انجام شد و تیم های حاضر در این مرحله رقبای خود را شناختند.

به گزارش "ورزش سه"،تیم‌های رئال مادرید، بارسلونا، اتلتیکومادرید، بایرن مونیخ، دورتموند، لسترسیتی، موناکو و یوونتوس، که 8 تیم حاضر در این مرحله را تشکیل می‌دهند دقایقی پیش رقبای خود را شناختند.

 

رئال مادرید، مدافع عنوان قهرمانی باید در مرحله بعد با بایرن مونیخ روبه رو شود و بارسا هم بعد از صعود دشوار از مرحله یک هشتم نهایی، در مرحله بعد با یوونتوس روبه رو خواهد شد.

 

لسترسیتی، پدیده رقابت ها که سویا را حذف کرد، بار دیگر به مصاف یک تیم اسپانیایی می رود و این بار اتلتیکو مادرید را پیش رو دارد و موناکو، دیگر تیم شگفتی ساز این فصل، با بروسیا دورتموند روبه رو می شود. 

 

 

 

 

 

 رئال با پیروزی در مجموع 6-2 مقابل ناپولی موفق شد به این مرحله راه بیابد. بارسلونا تاریخ سازی کرد و در حالی که بازی رفت را 4-0 شکست خورده بود، در بازی برگشت 6-1 پیروز شد و راهی این مرحله شد. اتلتیکو نیز مقابل لورکوزن در آلمان 4-2 پیروز شد و با تساوی بدون گل خانگی موفق شد به این مرحله برسد.

 

 

 

 

بایرن مونیخ نیز در مجموع رفت و برگشت، 10-2 آرسنال را در هم کوبید. دورتموند در مجموع رفت و برگشت،  4-1 بنفیکا را شکست داد، لسترسیتی با حذف سویا شگفتی ساز شد و برای اولین بار در تاریخش به این مرحله رسید.

 

 

 

 

موناکو نیز بار دیگر در حذف تیم های انگلیسی موفق ظاهر شد و منچسترسیتی را در مجموع با نتیجه 6-6 و به لطف گل زده بیشتر در خانه حریف حذف کرد. یووه نیز با برتری 3-0 مقابل پورتو در مجموع دو بازی به آسانی به این مرحله رسید.

 

 

 

دیدارهای دور رفت، 22 و 23 فروردین و دیدارهای برگشت، 29 و 30 فروردین ماه برگزار خواهد شد.



تاريخ : شنبه 28 اسفند 1395 | 9:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

خامس: در رئال بیشتر از تیم ملی می دوم

خامس: در رئال بیشتر از تیم ملی می دوم

خامس پس از مدت ها ناکامی و افت محسوسی که به آن دچار شده بود، در یکی، دو ماه گذشته بیش از پیش در ترکیب ثابت رئال قرار می گیرد.

به گزارش "ورزش سه"، در یک مقطع، نیمکت نشینی های خامس به اندازه ای شده بود که این ستاره کلمبیایی، عزم خود برای جدایی از رئال در انتقالات زمستانی را جزم کرده بود. او صراحتا پس از فینال جام جهانی باشگاه ها گفت که در فکر جدا شدن از رئال است؛ با این حال خامس در نهایت تصمیم گرفت در جمع کهکشانی ها بماند و به مبارزه ادامه دهد.

 

 

 

 

خامس که به اردوی تیم ملی کلمبیا برای مقدماتی جام جهانی 2018 دعوت شده، در مصاحبه با ال اسپکتادور گفت: «دو بازی حساس پیش رو داریم و باید 6 امتیاز از آنها کسب کنیم. این ذهنیت من و دیگر بازیکنان کلمبیا است. این با حرف ممکن نمی شود و باید در زمین نشان دهیم که چه توانایی هایی داریم.»

 

خامس در مورد تفاوت سطح بازی اش در رئال و تیم ملی گفت: «هر دو تیم سبک مشابهی دارند ولی در تیم ملی کمی آزادتر هستم و در میانه زمین نیز بازی می کنم. در تیم ملی پاس گل های بیشتری می دهم؛ ولی در رئال اکثرا در جمع سه مهاجم جلوی زمین حضور دارم و اینگونه هم باید بیشتر بدوم و هم اینکه باید در کارهای دفاع نیز شرکت کنم.»



تاريخ : چهار شنبه 25 اسفند 1395 | 20:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رکوردزنی اسپانیایی های رئال در گلزنی

رکوردزنی اسپانیایی های رئال در گلزنی

8 بازیکن اسپانیایی در تیم زیدان گلزنی کردند که در مجموع، 48 گل از 122 گل این فصل رئال را شامل می‌شود که آمار بسیار خوبی در حضور ستاره های متعدد خارجی رئال است.

به گزارش "ورزش سه"، مثلث خط حمله رئال معروف به بی بی سی، متشکل از رونالدو، بیل و بنزما که بار گلزنی رئال را در این چند فصل به دوش می‌کشند، همگی خارجی هستند و این موضوع، بزرگی گلزنی اسپانیایی ها در ترکیب رئال را بیشتر نشان می‌دهد.

 

 

 

موراتا با 13 گل بهترین گلزن بوده و نفر دوم پس از او، سرجیو راموس است که آماری استثنایی به عنوان یک مدافع به ثبت رسانده و 11 گل به ثمر رسانده است. مارکو آسنسیو 8 گل وارد دروازه حریفان کرده و این بدین معناست که 40 درصد گل های رئال "ساخت اسپانیا" هستند.

 

از فصل 03-2002 که با حضور بازیکنان متعدد اسپانیایی مثل رائول، گوتی، مورینتس و ... رئال در این مقطع 54 گل اسپانیایی زده بود، در هیچ فصلی نتوانسته بود در این زمینه آنقدر خوب کار کند. در حقیقت آکادمی رئال کیفیت خود را نشان می‌دهد زیرا نصف گل های اسپانیایی توسط بازیکنانی به ثمر رسیده که از آکادمی رئال به تیم اصلی آمده اند یعنی موراتا، کارواخال، ناچو، واسکز و ماریانو.

 

 

 

شاید کارواخال به اندازه دیگران گلزنی نکرده باشد ولی تلاش او برای تیم بسیار موثر بوده و گلی که در سوپرکاپ اروپا مقابل سویا به ثمر رساند بسیار تعیین کننده بود. موراتا هم گل های مهمی به ثمر رسانده و واسکز نیز هر بار که به زمین آمده، درخشان بوده است.



تاريخ : چهار شنبه 25 اسفند 1395 | 16:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال به دنبال جذب گلر لورکوزن

رئال به دنبال جذب گلر لورکوزن

خبرگزاری فیچاخس مدعی شد که رئال مادرید به دنبال جذب برند لنو، گلر بایر لورکوزن برای جانشینی کیلور ناواس است.

به گزارش "ورزش سه"، پیش از این نام داوید دخیا و تیبو کورتوا به عنوان دروازه بان‌های آینده رئال مادرید شنیده می‌شد ولی پس از دیدار جام حذفی، یکی از این دو از لیست رئال خارج شدند. گلر بلژیکی احتمال جدایی اش از چلسی را رد کرد  و حالا نام جدیدی در فهرست سپیدپوشان قرار گرفته است.

 

 

 

برند لنو، گلر 25 ساله لورکوزن، یکی از محتمل ترین خریدهای رئال در تابستان خواهد بود او در رابطه با احتمال ترک لورکوزن گفته بود:" من 25 ساله هستم و می‌توانم به نقاط بلندتری فکر کنم. نمی‌دانم در آینده چه رخ خواهد داد ولی شاید زمان آن رسیده که کمی حال و هوا را عوض کنیم. نمی‌دانم کجا می‌توانم بازی کنم. در حال حاضر تمرکزم بر بازی چمپیونزلیگ مقابل اتلتیکومادرید است." او همچنین درباره رئال گفت:" آنها باشگاه بزرگی هستند."

 

لنو در 24 بازی 39 گل دریافت کرده ولی لازم به ذکر است که تیم او یکی از بدترین دورانش را پشت سر می‌گذارد. قیمت او حدود 30 میلیون یورو ارزیابی شده است.



تاريخ : چهار شنبه 25 اسفند 1395 | 16:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو جذب چه ستاره ای را به پرز توصیه کرد؟

رونالدو جذب چه ستاره ای را به پرز توصیه کرد؟

نشریه پرتغالی فاش ساخت که کریستیانو رونالدو جذب پدیده این روزهای فوتبال پرتغال را به رئیس رئال مادرید توصیه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، بر کسی پوشیده نیست که رونالدو یک بازیکن تاثیرگذار و تعیین کننده در بسیاری جهات برای رئال مادرید است و رابطه بسیار خوبی نیز بین او و فلورنتینو پرز(رئیس رئال) وجود دارد. رابطه ای که گاه باعث می شود پرز برای انتخاب بازیکن از وی مشاوره بگیرد.

 

 

 

 

نشریه آبولای پرتغال امروز فاش ساخت که کریستیانو به پرز برای جذب یک بازیکن توصیه هایی داشته است. این بازیکن آندره سیلوا، مهاجم 21 ساله پورتو است که در 24 بازی این فصل در لیگ پرتغال 15 گل زده و 5  پاس گل نیز داده است. او در 9 بازی لیگ قهرمانان نیز 5 گل زده و 2 پاس گل داده است.

نام سیلوا در شرایطی مطرح شده است که آینده کریم بنزما در رئال مبهم به نظر می رسد. رئال برای جذب سیلوا باید 60 میلیون یورو هزینه کند که رقم بالایی محسوب می شود.



تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1395 | 17:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تریم: رونالدو و راموس دو قهرمان هستند؛ برای بازی رم و یوونتوس به المپیکو می روم

فاتح تریم در خصوص مسائل مختلفی صحبت کرده است.

طرفداری - فاتح تریم سرمربی نامدار ترکیه ای که سابقه هدایت تیم های میلان و فیورنتینا در سری آ را نیز در کارنامه دارد معتقد است لوچانو اسپالتی سرمربی رم گزینه ای مناسب برای هدایت تیم ملی ایتالیا است. همچنین وی در خصوص تیم های حاضر در لیگ قهرمانان اروپا صحبت کرده است.

تریم در مصاحبه با Gazzetta dello Sport گفت:

از کار اسپالتی خوشم می آید. رم فوتبال مدرنی بازی می کند و امیدوارم که فاتح لیگ اروپا بشوند.

رفتن اسپالتی به یوونتوس؟ فکر می کنم او برای تیم ملی ایتالیا مناسب است. تجربه حضور در زنیت باعث رشد او شد.  

من برنامه سری آ را نگاه کردم. برای بازی رم و یووه به المپیکو خواهم رفت. 

وی در خصوص وضعیت یوونتوس نیز گفت:

یووه در ایتالیا بی نظیر است. آنها می توانند با سیستم های مختلفی بازی کنند زیرا تیمی غنی هستند. از الگری خوشم می آید. همچنین از خانواده آنیلی. فقط یک باشگاه بزرگ می تواند مساله ای مانند موضوع بونوچی را به این خوبی اداره کند. 

در لیگ قهرمانان داستان فرق دارد. من بارسلونا را دوست دارم. امری شکست بدی را متحمل شد. در ادامه عمرش این موضوع به دنبال او خواهد بود. 

من بایرن مونیخ را هم دوست دارم. در خصوص رئال مادرید نیز، در فوتبالی که مصدومیت ها و بازی های زیادی وجود دارد، رونالدو و راموس همیشه بازی می کنند. حتی در بازی های دوستانه کم اهمیت. علاوه بر این که آنها دو قهرمان هستند، از بدنشان که انگار یک دستگاه است سخت مراقبت می کنند. همیشه به بازیکنان جوان می گویم که از آنها یاد بگیرند.

میلان؟ تیمی معمولی با تنها یک ستاره، دوناروما. او ترسناک است و با او دروازه کوچک تر به نظر می رسد. او به خوبی بوفون است و می تواند همچنان رشد کند. 



تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1395 | 17:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

واکنش تیبو کورتوا به شایعات پیوستنش به رئال

واکنش تیبو کورتوا به شایعات پیوستنش به رئال

گلر بلژیکی چلسی یکی از گزینه های مورد نظر رئال مادرید برای فصل آینده محسوب می شود.

به گزارش "ورزش سه"، افت محسوس کیلور ناواس در فصل جاری باعث شده تا تحرکات رئالی ها برای جذب یک گلر جدید از حالا آغاز شود. آخرین نمونه از اشتباهات عجیب ناواس را دو روز پیش در مقابل بتیس شاهد بودیم. او در مهار یک توپ معمولی دچار اشتباه شد و با اشتباه او، رئال از میهمان خود عقب افتاد.

ناواس در مجموع نتوانسته گلر مطمئنی برای رئال نشان دهد و گفته می شود که دخیا و کورتوا دو گزینه ای هستند که در نهایت یکی از آنها فصل بعد به رئال می پیوندد.

 

 

 

 

کورتوا که سابقه سه فصل بازی برای اتلتیکو را در کارنامه دارد، با ثبت 14 کلین شیت در فصل جاری، از عوامل مهم صدرنشینی چلسی در لیگ برتر است.

او شب گذشته پس از برتری آبی های لندن بر منچستریونایتد و در واکنش به شایعات مربوط به انتقالش به رئال گفت:« خیر. قصد بازگشت به اسپانیا را ندارم. در حال حاضر از حضور در چلسی لذت می برم و تمام تمرکزم روی بازی های پیش رو و کسب عنوان قهرمانی است.»



تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1395 | 16:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

دیبالا: یووه در سطح رئال و بارسا است

دیبالا: یووه در سطح رئال و بارسا است

پائولو دیبالا، ستاره یوونتوس تاکید کرد که این تیم در کنار بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ، در یک سطح قرار دارد.

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان سری آ که در دیدار رفت مقابل پورتو در چمپیونزلیگ، 2-0 پیروز شده، امروز با خیالی راحت میزبان این تیم است. دیبالا که از تیم‌های بزرگی پیشنهاد دارد، پیش از این دیدار، یووه را با بزرگان مقایسه کرد.

 

 

 

 

او گفت:" از وقتی چمپیونزلیگ شروع شده، ما در سطح بارسلونا، رئال مادرید و بایرن مونیخ بوده ایم. اگر صعود کنیم، باز هم در همان سطح خواهیم بود. ما همچنین صدرنشین لیگ هستیم و دیدار رفت نیمه نهایی کوپا ایتالیا را نیز برده ایم. از بعضی جهات از این تیم ها نیز بهتر بوده ایم."

 

دیبالا درباره احتمال قهرمانی تیمش در چمپیونزلیگ گفت:" در سن من قهرمان چمپیونزلیگ شدن دیوانه وار است. من فقط دو سال است که در یووه هستم. بعضی هم تیمی هایم قبلا این جام را کسب کرده اند و من هم دوست دارم آن را به دست آورم."



تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1395 | 16:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کاستا پرده از پیشنهاد رئال به هازارد برداشت

کاستا پرده از پیشنهاد رئال به هازارد برداشت

دیگو کاستا، مهاجم اسپانیایی چلسی فاش ساخت که رئال مادرید به دنبال جذب ادن هازارد است.

به گزارش "ورزش سه"، علاقه رئال مادرید به ادن هازارد خبر جدیدی نیست ولی به نظر نمی رسید که کهکشانی ها با هازارد وارد گفتگو برای فصل بعد شده باشند.

 

 

 

 

دیگو کاستا، در پایان بازی شب گذشته چلسی و یونایتد، ضمن تایید این خبر گفت:« رئال هازارد را می خواهد و اگر این اتفاق بیفتد، بدا به حال چلسی.

هازارد از حضور در چلسی خوشحال است ولی همه می دانیم وقتی تیمی مثل رئال به شما پیشنهاد می دهد، شما باید به آن فکر کنید. ادن بازیکن مهمی برای چلسی است و اگر در جمع ما بماند، خوشحال خواهم شد.»

 

کاستا همچنین گفت که رئال تبیو کورتوا را نیز می خواهد:« رئال به دنبال جذب بهترین گلرهای دنیاست و چه کسی بهتر از کورتوا. البته تیبو هنوز با چلسی قرارداد دارد ولی او عاشق اسپانیاست و خانواده اش نیز آنجا زندگی می کنند. تیبو اینجا خوشحال است ولی کسی از آینده خبر ندارد.»



تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1395 | 16:48 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

برنده توپ طلای 2017 از نگاه ریبری

برنده توپ طلای 2017 از نگاه ریبری

هافبک فرانسوی بایرن مونیخ به ستایش از هم‌تیمی خود پرداخت و او را شایسته دریافت توپ طلا دانست.

به‌ گزارش "ورزش سه"، روبرت لواندوفسکی چند سالی است که در بایرن مونیخ بازی می‌کند و از آمادگی بسیار بالایی برخوردار است. او در فصل جاری هم بهترین گلزن بایرن است و شانس بالایی برای دستیابی به کفش طلا دارد.

 

 

 

 

فرانک ریبری به ستایش از این مهاجم لهستانی پرداخت و گفت‌:« لواندوفسکی بازیکنی باور نکردنی است. بدون شک او شایسته کسب توپ طلاست. در بایرن مهاجمان بزرگی مثل لوکا تونی، ماریو گومس و میروسلاو کلوزه بازی کردند اما از نظر من لواندوفسکی کامل‌ترین مهاجم بایرن مونیخ در چند سال اخیر بوده است.»

در واقع ریبری نه مسی و نه رونالدو را شایسته دریافت توپ طلا نمی داند.

 

لواندوفسکی در فصل جاری ۲۱ گل برای بایرن مونیخ در بوندسلیگا به ثمر رسانده است و رقابت تنگاتنگی با پیر امریک اوبامیانگ برای کسب عنوان آقای گلی دارد.



تاريخ : سه شنبه 24 اسفند 1395 | 16:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال بدون گل های راموس کجای جدول بود؟

رئال بدون گل های راموس کجای جدول بود؟

 

نمی توان به سادگی از نقش گلزنی های راموس در صدرنشینی فعلی رئال مادرید گذر کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته باز هم این راموس بود که به فریاد رئال رسید و با گل دقیقه 81 خود زمینه ساز پیروزی 2-1 بر بتیس شد. تا پیش از گل او، کار رئال گره خورده بود و نزدیک بود یک تساوی خانگی تلخ برای کهکشانی ها به ثبت برسد.

 

 

 

 

راموس تا به اینجای فصل 10 گل در همه رقابت ها برای رئال به ثمر رسانده که 7 تای آنها در لالیگا بوده است. او با گل های خود در 7 مورد رئال را از شکست یا تساوی نجات داده که برای یک مدافع رکوردی بی نظیر محسوب می شود.

 

اگر به گل های راموس در لالیگا توجه کنید، متوجه خواهید شد که او تاکنون 9 امتیاز برای رئال به ارمغان آورده و بدون این امتیازات، کهکشانی ها با 8 امتیاز اختلاف نسبت به بارسا و 4 نسبت به سویا، در رده سوم قرار داشتند. رئال بدون گل های راموس تنها یک امتیاز بالاتر از اتلتیکو می داشت.

گل های او در تساوی 1-1 رئال برابر ویارئال و بارسا، دو امتیاز برای رئال به همراه داشتند. او با زدن دو گل به مالاگا در پیروزی 2-1 رئال، سه امتیاز به تیمش هدیه داد و با زدن گل های پیروزی بخش برابر دپورتیوو و بتیس در شرایطی که بازی مساوی پیش می رفت، توانست 4 امتیاز برای تیمش کسب کند.



تاريخ : دو شنبه 23 اسفند 1395 | 17:8 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کنایه راموس به پیروزی بارسا مقابل PSG

کنایه راموس به پیروزی بارسا مقابل PSG

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید، شب گذشته پس از پیروزی تیمش مقابل رئال بتیس، به پیروزی تاریخی بارسا مقابل پاری سن ژرمن کنایه زد.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا چهارشنبه شب در حالی به مصاف پی اس جی رفت که دیدار رفت را 4-0 شکست خورده بود ولی آنها موفق شدند به اولین تیم تاریخ چمپیونزلیگ تبدیل شوند که با وجود چنین نتیجه ای در دیدار رفت، در دیدار برگشت آن را جبران کرده و به دور بعد صعود کنند. با این حال اشتباهات داوری روی این صعود تاثیرگذار بود و بسیاری معتقد بودند که هر دو پنالتی اعلام شده برای بارسا در طول بازی، پنالتی نبوده است. راموس نیز از همین جهت به بارسا کنایه زد.

 

 

 

او گفت:" بارسلونا در بازگشتش خیلی خوب بازی کرد. با این حال واقعیت این است که بازی آنها از همه نظر تاریخی بود."

 

بارسا روز گذشته مقابل دپورتیوو لاکرونیا شکست خورد و رئال با کسب پیروزی مقابل بتیس، با یک بازی کمتر نسبت به آبی اناری ها به صدر جدول صعود کرد.



تاريخ : دو شنبه 23 اسفند 1395 | 11:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رکورد باورنکردنی راموس در رئال مادرید

رکورد باورنکردنی راموس در رئال مادرید

سرخیو راموس یک بار دیگر برای رئال گلی حیاتی به ثمر رساند تا سه امتیاز حساس بازی با بتیس به کهکشانی ها برسد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال تا دقیقه 81 بازی با بتیس در برنابئو با تساوی 1-1 متوقف شده بود؛ در حالیکه با توجه به شکست بارسلونا از دپور، نیاز مبرم به کسب سه امتیاز داشت. در نهایت مثل همیشه این راموس بود که با یک ضربه سر، مشکلات را برای رئال حل کرد و کهکشانی ها را بار دیگر به صدر لالیگا بازگرداند.

 

 

 

 

 

راموس در این فصل 12 گل به ثمر رسانده که 9 تای آنها با ضربه سر بوده است. نکته عجیب اینکه راموس تا به اینجا در 7 بازی رئال را از شکست یا تساوی نجات داده است. تنها گل او به اوساسونا در نتیجه پایانی بی تاثیر بوده است.

قبل از بازی امشب، آخرین بار او سه شنبه گذشته در زمین ناپولی بود که 2 گل حیاتی به ثمر رساند. در تاریخ رئال هیچ مدافعی در طول یک فصل نتوانسته این تعداد گل سرنوشت ساز به ثمر برساند.

 

گل های سرنوشت ساز راموس تا به اینجای فصل:

 

گل دوم رئال در دقیقه 93 به سویا در سوپرکاپ اروپا که رئال در نهایت 3-2 برنده شد

گل تساوی رئال به ویارئال در دیداری که 1-1 مساوی شد

گل تساوی رئال به بارسا در تساوی 1-1 دو تیم

گل پیروزی رئال بر دپورتیوو در دقیقه 93 در دیداری که رئال 3-2 برنده شد

گل اول رئال به مالاگا(رئال 2-1 مالاگا)

2 گل به ناپولی در برتری 3-1 رئال در سن پائولو

گل پیروزی رئال بر بتیس در دیدار دیشب



تاريخ : دو شنبه 23 اسفند 1395 | 10:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گل سالم کریس رونالدو سوخت (عکس)

گل سالم کریس رونالدو سوخت (عکس)

رئال مادرید برای پیروزی بر بتیس تا دقیقه 81 انتظار کشید در حالی که اگر اشتباه کمک داور نبود، این تیم دقیقه 73 می توانست به گل برتری خود دست یابد.

به گزارش "ورزش سه"، دقیقه 73 بازی رئال مادرید و بتیس که کار با تساوی 1-1 دنبال می شد،رونالدو روی پاس مودریچ با گلر بتیس تک به تک شد و با یک ضربه دقیق توانست گلزنی کند اما کمک داور آفساید وی را اعلام کرد.

این تصویر نشان می دهد که گل رونالدو به اشتباه مردود اعلام شده است:

 

 

 



تاريخ : دو شنبه 23 اسفند 1395 | 9:48 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تاریخ سازی رونالدو در سانتیاگو برنابئو (عکس)

تاریخ سازی رونالدو در سانتیاگو برنابئو (عکس)

کریستیانو رونالدو به رکوردشکنی های خود در رئال مادرید ادامه می دهد و امشب با گلزنی به بتیس، رکورد جدید دیگری به ثبت رساند.

به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو امشب در برابر بتیس یک بار گلزنی کرد. گل دقیقه 41 او کار را به تساوی کشاند و در نیمه دوم راموس گل دوم و برتری رئال را وارد دروازه یتیس کرد. به این ترتیب رونالدو حالا با ثبت 210 گل در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، بیش از هر بازیکنی در تاریخ رئال در این استادیوم گلزنی کرده است.

او رکورد 209 گل زده سانتیانا را پشت سر گذاشت و پس از این دو، رائول و دی استفانو با 205 و 202 گل زده قرار دارند.

رونالدو که از سال 2009 برای رئال بازی می کند، با زدن 391 گل، رکورددار گلزنی در تاریخ رئال نیز محسوب می شود. 

 

 



تاريخ : دو شنبه 23 اسفند 1395 | 9:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

راموس: هوادار ما از این سبک بازی لذت نمی برد

راموس: هوادار ما از این سبک بازی لذت نمی برد

رئال مادرید امشب در دیداری که به نظر کار برایش گره خورده بود، موفق به پیروزی 2-1 بر بتیس شد.

به گزارش "ورزش سه"، رئال تا دقیقه 81 با تساوی 1-1 مقابل بتیس متقوقف شده بود اما راموس کرنر ارسالی کروس را با یک ضربه سر تماشایی به گل برتری رئال تبدیل کرد تا این تیم به صدر لالیگا صعود کند.

 

 

 

 

سرخیو راموس در پایان بازی گفت:« بازی عجیبی بود. امشب در مقاطعی خوب بازی کردیم ولی بتیس خوب دفاع می کرد و نتوانستیم فرصت های زیادی خلق کنیم. زمان بر علیه ما سپری می شد و می دانستیم که پیروزی در این بازی چقدر اهمیت دارد. خوشحالم که در نهایت پیروز شده و به صدر جدول رفتیم.»

 

 

 

 

کاپیتان رئال ادامه داد:« در فوتبال نتیجه اهمیت دارد ولی واقعیت این است که ما باید بهتر از اینها بازی کنیم. هوادار از این سبک بازی لذت نمی برد و ما باید به گونه ای ظاهر شویم که هم نتیجه بگیریم و هم با ارائه فوتبالی جذاب، هواداران مان را راضی کنیم.»

 

راموس در مورد گلزنی خود گفت:« خوشحالم که یک بار دیگر برای تیمم گلزنی کردم و آن را به همسرم تقدیم می کنم.»



تاريخ : دو شنبه 23 اسفند 1395 | 9:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

در یک نگاه؛ آمار و ارقام دیدار تیم های رئال مادرید و رئال بتیس

پیروزی ارزشمند رئال مادرید مقابل رئال بتیس.

طرفداری-در یکی از دیدار های مهم هفته بیست و هفتم رقابت های لالیگا اسپانیا تیم های رئال مادرید و رئال بتیس به مصاف هم رفته بودند که این دیدار با نتیجه 2 بر 1 به نفع تیم  رئال مادرید به پایان رسید.
در زیر آمار کلی و همچنین آمار بهترین بازیکن این دیدار یعنی سرخیو راموس را مشاهده می کنید.

برای مشاهده عکس در ابعاد اصلی اینجا کلیک کنید



تاريخ : دو شنبه 23 اسفند 1395 | 9:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: ناواس اشتباهش را جبران کرد؛ صدرنشینی رئال مادرید باعث می شود خیلی ها ناراحت شوند

سرمربی رئال مادرید معتقد است تیمش صبور بوده و این سه امتیاز نتیجه تمرکز این تیم بوده است.

طرفداری - رئال مادرید موفق شد با گل پیروزی بخش سرخیو راموس از روی یک ضربه کرنر، به گل برتری دست یابد و در نهایت با پیروزی 2-1 به صدر جدول بازگردد. زین الدین زیدان سرمربی این تیم پس از این بازی در کنفرانس خبری حاضر شد و گفت:

باید به بازیکنان تبریک گفت. سختی در بازی امر بدی نیست. برای به دست آوردن موفقیت باید سختی بکشیم. باید صبور باشیم زیرا زمانی که 1-0 عقب افتاده اید، بازگشت به بازی کار آسانی نیست. ما سه امتیاز را به دست آوردیم و از این مساله خوشحالیم. در ابتدای بازی تمرکز نداشتیم و بدون فکر بازی کردیم و همین باعث شد عقب بیفتیم. بعد توانستیم بر اوضاع مسلط شویم. 

رئال مادرید با این پیروزی با توجه به شکست بارسلونا، به صدر جدول رسید. زیدان در این مورد گفت:

صدرنشین باشیم یا نه، مهم این بود که سه امتیاز امشب را به دست آوریم. هنوز 12 بازی تا پایان فصل باقی مانده و باید به پیروزی ادامه دهیم، استراحت کنیم و به بازی بعد فکر کنیم. من این بازی را دوست داشتم. زمانی که گل دریافت کردیم، صبور بودیم. گاهی اوقات دریافت گل اول می تواند باعث شود شما از جریان بازی خارج شوید اما این بازی، اینگونه نبود. ما تمرکز داشتیم و سختی کشیدیم. در مجموع از بازی راضی ام. بتیس بازیکنان با کیفیتی داشت و همچنین خیلی خوب دفاع می کرد. 12 بازی باقی مانده و از صدرنشینی خوشحالیم. 

وی در مورد اشتباه کیلور ناواس روی گلی که رئال مادرید دریافت کرد، گفت:

این هم بخشی از فوتبال است. شما ممکن است مانند هر کس دیگری اشتباه کنید اما بعد او ما را نجات داد. این نشان می دهد که او چه شخصیت بالایی دارد که پس از انجام اشتباه، آن واکنش زیبا را نشان می دهد. نمی توانید همیشه از گل نخوردن خودداری کنید و تمام ضربه ها را بگیرید. او در پایان بازی ما را نجات داد و اشتباهش را جبران کرد. 

برخی معتقدند گل های راموس باعث شده رئال مادرید به پیروزی برسد و این تیم بازی های زیاد با کیفیتی انجام نمی دهد. زیدان در این مورد گفت:

اگر از همان اول دو یا سه گل جلو بیفتیم آرام تر خواهم بود. می دانیم که هر زمانی می توانیم گل بزنیم و امروز در مقابل سختی ها، صبور بودیم. ذهنمان آزاد بود. 

آیا ناواس باید اخراج می شد؟

داور تصمیم می گیرد. من صحنه را ندیدم. 

فکر می کنید صدرنشینی رئال مادرید چه کسانی را آزار خواهد داد؟

مطمئنا خیلی ها. طبیعی است. ما رئال مادرید هستیم و باعث می شویم خیلی ها ناراحت شوند. 

وضعیت مصدومیت واران چگونه است؟

سخت است به بازی مقابل اتلتیک برسد. تلاش می کنیم هر چه زودتر آماده بازی شود. خواهیم دید هفته آینده چه پیش می آید. 



تاريخ : دو شنبه 23 اسفند 1395 | 9:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید 2-1 رئال بتیس؛ باز هم کرنر، باز هم کاپیتان راموس و بازگشت به صدر جدول

رئال مادرید موفق شد با پیروزی مقابل رئال بتیس به صدر جدول لالیگا برسد.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 23 اسفند 1395 | 9:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ترکیب اصلی رئال مادرید – بتیس

ترکیب اصلی رئال مادرید – بتیس

کهکشانی ها تا ساعتی دیگر در خانه میزبان بتیس هستند.​​​​​​​

 

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به شکست بارسا در ریاسور، رئال فرصت خوبی برای بازگست به صدر جدول دارد.

 

رئال مادرید: ناواس، کارواخال، راموس، ناچو، کروس، خامس، مارسلو، مودریچ، ایسکو، رونالدو، موراتا

 

بتیس: آدان، پیچینی، ماندی، پتزلا، توسکا، دورمیسی، پاردو، براساناچ، سبالاس، سانابریا، کاسترو



تاريخ : یک شنبه 22 اسفند 1395 | 22:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سلاطین فیو و فالو؛ رونالدو ستاره جهان مجازی

ده ستاره شبکه‌های اجتماعی را بشناسید؛

سلاطین فیو و فالو؛ رونالدو ستاره جهان مجازی

کریستیانو رونالدو با حضور در صدر جدول محبوب ترین ورزشکار در شبکه های مجازی حالا در این میدان هم پیشتاز است و سایر ستاره ها پشت سر او در حال جلو زدن از دیگر رقبا اما در فضای مجازی هستند.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت ورزشکاران مطرح جهان حالا در شبکه های مجازی هم بالا گرفته است و طرفداران ابر ستاره ها تا جزئی ترین اتفاقات زندگی خصوصی بازیکنان محبوب خود وارد می شوند تا آنها برای طرفداران خود بیشتر از همیشه محبوب شوند. اینستاگرام و توئیتر مقصد نهایی گردشگران شبکه های مجازی است که ترجیح می دهند ستاره های خود را اغلب در این دو شبکه پیگیری کنند. به همین واسطه تعداد پیگیر کنندگان یا همان فالور فوق ستاره ها یکی از دغدغه های ورزشکاران و طرفداران آنها شده است که رده بندی محبوب ترین ها در شبکه های مجازی را خواهید دید:

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 22 اسفند 1395 | 22:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.