جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تمرینات امروز رئال با حضور رونالدو (15 ساعت پیش)

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تمرینات امروز رئال با حضور رونالدو (15 ساعت پیش)

تمرینات امروز رئال مادرید: حضور بدون مشکل کریستیانو رونالدو؛ جلسه آشنایی با قوانین جدید داوری

 

طرفداری - شاگردان کارلو آنچلوتی در تیم فوتبال رئال مادرید صبح امروز تمرینات خود را برای حضور در دیدار سوپرکاپ اسپانیا ادامه دادند.


تاريخ : جمعه 31 مرداد 1393 | 17:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی : اتلتیکو مادرید-رئال مادرید/ دور برگشت سوپرکاپ اسپانیا

پیش بازی؛ اتلتیکو مادرید - رئال مادرید؛ آیا شاگردان سیمئونه جربزه گل نخوردن را دارند؟

طرفداری- دو تیم‌ پایتخت اسپانیا در حالی‌ به مصاف هم می‌‌روند که در دیدار رفت سوپر کاپ اسپانیا، اتللتیکو با گل دیر هنگام رائول گارسیا شانس بالاتری نسبت به رئال مادرید دارد.


ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 31 مرداد 1393 | 12:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کروس: در مادرید شرایط راحت تر و آزادانه تر است؛ هیچ گاه مضطرب نمی شوم

کروس: در مادرید شرایط راحت تر و آزادانه تر است؛ هیچ گاه مضطرب نمی شوم

کروس: در مادرید شرایط راحت تر و آزادانه تر است؛ هیچ گاه مضطرب نمی شوم
 
طرفداری- تونی کروس گفته ذهنیت موجود در رئال مادرید کاملا با بایرن مونیخ متفاوت است.


تاريخ : جمعه 31 مرداد 1393 | 12:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال خديرا را تهديد کرد

رئال خديرا را تهديد کرد


سامي خديرا ملي‌پوش آلماني باشگاه رئال مادريد در هيچ کدام از دوبازي اخير تيمش مقابل سويا و اتلتيکو مادريد در ترکيب 18 نفره قرار نگرفته است.


به گزارش "ورزش سه"، به نظر می‌رسد کهکشانی‌ها تمایلی به حفظ او در این تیم ندارند و با این رفتارها قصد دارند به جدایی وی سرعت ببخشند. اما رسانه های اسپانیایی گزارش دادند، خدیرا تا پایان قراردادش در 2015 مایل به ماندن در مادرید است.

روز 31 آگوست فصل نقل و انتقالات به پایان می‌رسد. اگر رئال بخواهد بابت انتقال خدیرا پولی بدست آورد، باید این بازیکن را تا پیش از آن تاریخ در لیست فروش قرار دهد.

"مارکا" نوشت: "یک ماه است که خدیرا و مسئولان رئال با هم صحبت نمی‌کنند. علت دعوا میزان دستمزد این بازیکن است. پیش از جام جهانی رئال پنج میلیون یورو به وی پرداخت کرده بود، اما او هفت میلیون خواسته بود."

گمانه‌زنی هایی مبنی بر توافق خدیرا با یک باشگاه دیگر برای تاریخ بعد از تمام شدن قراردادش با رئال، وجود دارد؛ اما این برای سران رئال قابل قبول نیست، چرا که آنها نمیتوانند از بابت انتقال او پولی به دست آورند.

برای همین در یک اولتیماتوم به این بازیکن اعلام کردند: "اگر انتقالت تا پیش از 31 آگوست صورت نگیرد، یک دقیقه هم در ترکیب تیم به بازی گرفته نخواهی شد."


تاريخ : جمعه 31 مرداد 1393 | 12:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مذاکرات رئال با خديرا به بن بست خورد

مذاکرات رئال با خديرا به بن بست خورد


صحبت هاي رئال مادريد براي تمديد قرارداد سامي خديرا کاملا به بن بست خورده است.


به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر یورگ نئوبائر وکیل این بازیکن هیچ مذاکره ای با رئال مادرید برای تمدید قرارداد ملی پوش آلمانی انجام نمی دهد وکیل خدیرا اولین پیشنهادات رئال برای تمدید قرارداد وی را رد کرده است و باشگاه می خواهد هر چه زودتر این بازیکن را به فروش برساند.

در حقیقت فقط یک سال از قرارداد این بازیکن با رئال مانده است و او می تواند فصل آینده به صورت آزادانه از رئال جدا شود. مبلغ پیشهادی این بازیکن برای تمدید قراردادش دو میلیون یورو با مبلغ درخواستی وی فاصله دارد.

باشگاه رئال مادرید علنا برای وی پیغام داده است :" اگر قرار باشد بمانی ، فصل بعد روی نیمکت خواهی بود." سکونشینی وی در دو بازی رئال مقابل سویا و اتلتبکو نیز این را نشان داد.


تاريخ : جمعه 31 مرداد 1393 | 12:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتي: دي ماريا مي خواهد برود

آنچلوتي: دي ماريا مي خواهد برود


مربي رئال تائيد کرد که دي ماريا شخصا خواستار جدايي از رئال مادريد شده است.


 به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی، مربی ایتالیایی رئال در کنفرانس مطبوعاتی در مورد آخرین شرایط دی ماریا اظهار داشت: "دی ماریا بازیکن رئال است و تا آخرین روز فصل نقل و انتقالات هر اتفاقی امکان پذیر خواهد بود. باشگاه و من در مورد او نظر یکسانی دارند. دی ماریا در این تابستان درخواست جدایی از رئال را داده است. او پیشنهاد تمدید قرارداد از سوی رئال را رد کرده است. در این مسئله من دخیل نیستم. باشگاه و بازیکن باید مسئله را حل کنند."

وی افزود:" من از تعریف های سیمئونه از دی ماریا ناراحت نشدم. هر کسی تفکرات خود را به زبان می آورد. او نظر خود را در مورد این بازیکن ابراز کرد. همین و بس."

مربی رئال در مورد آخرین وضعیت خدیرا گفت :" ماجرای او با دی ماریا متفاوت است. او قرارداد خود را تمدید نکرده است و پیشنهاد تمدید قرارداد را هم رد کرده است اما نمی خواهد از رئال برود. باید دید که چه اتفاقی رخ می دهد."

وی در مورد شرایط مصدومیت رونالدو گفت:" روبراه است.می تواند در ترکیب اصلی قرار بگیرد و سرحال است."

آنچلوتی در مورد بحث دروازه بانی رئال اظهار داشت :" فعلا نمی گویم که کدام دروازه بان در بازی برگشت سوپرجام در کالدرون در ترکیب اصلی خواهد بود."

آنچلوتی در مورد احتمال تغییرات در ترکیب خود گفت :" همه بازیکنان آماده هستند اما نسبت به بازی رفت تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت."

مربی رئال در مورد بازی تیمش با اتلتیکو گفت :" باید مثل نیمه دوم بازی در برنبئو ب جدیت بازی کنیم. در ساختار هعجومی عملکرد خوبی داشتیم و نباید مثل نیمه اول بازی دور رفت باشیم."


تاريخ : جمعه 31 مرداد 1393 | 12:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

خبر هايي تازه از مصدومييت رونالدو !!!!!!!!

آنچلوتی: مصدومیت رونالدو جدی نیست

وضعیت مصدومیت جدید کریستیانو رونالدو

 

عویض کریس رونالدو با خامس رودریگس در بین دو نیمه دیدار رئال- اتلتیکو، احتمالا خیلی از هواداران رئال را نگران کرد.

رونالدو که به تازگی مصدوم ران پایش را به طور کامل پشت سر گذاشته، در آخرین دقایق نیمه اول، بعد از یک برخورد با بازیکن حریف، به نظر از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شد و اگرچه تا پایان نیمه در بازی ماند اما آنچلوتی ترجیح داد در بین دو نیمه، او را تعویض کند.

البته هنوز خبر خاصی در مورد میزان مصدومیت او منتشر نشده اما بعید است مشکل او جدی باشد و احتمالا کارلتو برای احتیاط و تشدید نشدن شدت آسیب دیدگی رونالدو، ترجیح داد او را تعویض کند. به هر حال سوپرکاپ در مقابل جام های دیگری که رئالی ها در ادامه فصل به دنبال آن هستند، چندان هم اهمیت ندارد.

 

 

 وضعیت مصدومیت جدید کریستیانو رونالدو

 

 

سرمربی رئال مادرید اعلام کرد که مصدومیت ستاره پرتغالی تیمش جدی نیست.

به گزارش فارس، کارلو آنچلوتی بر این باور است که مصدومیت کریستیانو رونالدو از ناحیه همسترینگ جدی نیست. رونالدو در تساوی یک بر یک شب گذشته رئال مادرید مقابل اتلتیکومادرید در دور رفت سوپرجام اسپانیا مصدوم شد و از زمین بیرون رفت.

در حالی که به آزمایش ها و معاینات بیشتری برای تشخیص میزان مصدومیت وی نیاز است، آنچلوتی اظهار داشت: او احساس ناراحتی کرد و ما فردا شرایط وی را ارزیابی می کنیم. ظاهرا مصدومیت او جدی نیست.

جیمز رودریگوئز که جانشین رونالدو شد، توانست بازی را تحت کنترل تیم میزبان درآورد و در دقیقه 81 گل این تیم را به ثمر برساند اما رائول گارسیا بازی را به تساوی کشاند.

آنچلوتی بر این باور است که یک عملکرد مشابه در دور برگشت می تواند برای قهرمانی رئال کافی باشد. وی ادامه داد: اتلتیکو برای دور برگشت برتری دارد زیرا ما باید حالا در ویسنته کالدرون گل بزنیم. اگر مثل این مسابقه بازی کنیم، قهرمان سوپرجام خواهیم شد.

سرمربی رئال مادرید خاطرنشان کرد: تیم عالی بازی کرد. در نیمه اول از سرعت بالایی برخوردار نبودیم اما در نیم ...



تاريخ : پنج شنبه 30 مرداد 1393 | 9:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مودريچ: به رويايم با تمديد قرارداد رسيدم !!!!!

لوکا مودریچ: رویایم با تمدید قرارداد ادامه پیدا کرد؛ می خواهم هواداران به من افتخار کنند

 

لوکا مودریچ: رویایم با تمدید قرارداد ادامه پیدا کرد؛ می خواهم هواداران به من افتخار کنند
 
 

طرفداری- لوکا مودریچ پس از تمدید یک ساله قراردادش با رئال مادرید گفته می خواهد موفقیت های داخلی و بین المللی بیشتری با این تیم کسب کند.

 



تاريخ : پنج شنبه 30 مرداد 1393 | 9:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو شايد به بازي برگشت سوپرجام نرسد

رونالدو شايد به بازي برگشت سوپرجام نرسد


حضور يا عدم حضور رونالدو در بازي برگشت سوپرجام اسپانيا در هاله اي از ابهام قرار دارد.


به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در دقیقه 45 بازی میان رئال و اتلتیکو در دور رفت سوپرجام اسپانیا به علت مصدومیت از میدان خارج شد و جای خود را به جیمز رودریگز داد.

شرایط زانوی ستاره پرتغالی امروز توسط پزشکان رئال مورد بررسی قرار می گیرد تا مشخص شود که او می تواند به بازی روز جمعه تیمش در دور برگشت سوپرجام اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید در استادیوم ویسنته کالدرون برسد یا خیر.


تاريخ : چهار شنبه 29 مرداد 1393 | 18:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

راموس: دي ماريا نمي خواهد برود

راموس: دي ماريا نمي خواهد برود


سرخيو راموس در پس از بازي تيمش با اتلتيکومادريد با خبرنگاران صحبت کرد.


به گزارش "ورزش سه"، راموس در مورد تساوی یک بر یک میان رئال و اتلتیکو گفت:”وقتی با نتیجه یک بر صفر پیش می افتی ، مسلما تساوی یک بر یک نتیجه خوبی نیست، به خصوص آن که در برنابئو بازی می کردیم. تیم به خوبی بازی را کنترل کرد اما گرفتن نتیجه مشکل بود.”
وی با تائید اشتباه هم تیمی هایش روی گل اول اتلتیکو اظهار داشت:”توپ از روی تیر اول رد شد. مسلما این یک اشتباه احمقانه بود. نمی خواهم کسی را مقصر قلمداد کنم و بگویم که چه کسی باید رائول گارسیا را مهار می کرد. در دقایق پایانی باید تمرکزمان را حفظ می کردیم. نباید اجازه دهیم که چنین توپ هایی به این آسانی به گل تبدیل شوند.”
راموس در مورد درگیری خود با ماریو ماندزوکیچ، مهاجم کروات اتلتیکو توضیح داد:” او بازیکن پر تحرکی بود که بازی مقابل او مشکل بود. برای من زیبا بود که یک دوئل بزرگ با او داشته باشم. هر کسی سعی می کند از منافع تیم خود دفاع کند."
این مدافع در مورد مشکل مصدومیت رونالدو اظهار داشت:" باید معاینه شود تا شرایطش مشخص شود. امیدواریم که مصدومیتش جزئی باشد و مشکل حادی نباشد."
وی در مورد احتمال جدایی دی ماریا از رئال مادرید گفت:" در جایگاهی نیستم که توصیه ای داشته باشم. نمی دانم که دی ماریا باید از رئال برود یا بماند. فکر نمی کنم که هدف او جدایی باشد و امیدوارم که کل زندگیش در این جا بماند.”
راموس در مورد یکی از  صحنه مشکوک بازی که برخورد توپ به دست ماریو سوارز در محوطه جریمه اتلتیکو بود نیز صحبت کرد  :” هند مشخص بود، اما فوتبال همین است . گاهی داوران اشتباه می کنند."


تاريخ : چهار شنبه 29 مرداد 1393 | 18:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فوری: قرارداد مودریچ تمدید شد

فوری: قرارداد مودریچ تمدید شد

 

طرفداری - باشگاه رئال مادرید به صورت رسمی اعلام کرد که قرارداد هافبک کروات این تیم تمدید شده است.
 

به نقل از سایت رسمی باشگاه، مودریچ قرارداد جدیدی امضاء کرده است که طبق آن در 4 سال آینده در باشگاه ماندگار خواهد بود.



تاريخ : چهار شنبه 29 مرداد 1393 | 17:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اطلاعاتی در مورد بازی دیشب، رءال و اتلتیکو ...

رئال مادرید 1 - 1 اتلتیکو مادرید؛ گام بزرگ شاگردان سیمئونه برای فتح اولین جام فصل

 

 
 

طرفداری- قهرمان کوپا دل ری اسپانیا و قهرمان لالیگا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا را با ترکیب های جدید فصل 15-2014 آغاز کردند که در نهایت اولین گل هامس رودریگز با پیراهن رئال مادرید چندان دوام نیاورد تا بازی با تساوی 1-1 به پایان برسد.

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 29 مرداد 1393 | 11:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تساوی مادریدی ها در دیدار رفت سوپرجام اسپانيا!!!!

تساوي مادريدي‌ها در ديدار رفت سوپرجام اسپانيا


ديدار رفت سوپر جام اسپانيا با تساوي يک بر يک به پايان رسيد.


رئال مادرید و آتلتیکو مادرید بامداد امروز (چهارشنبه) در دیدار رفت سوپر جام اسپانیا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید تا سرنوشت این جام به بازی برگشت کشیده شود.
دو تیم بازی را متعادل شروع کردند و کمتر تلاشی برای گل زدن در نیمه نخست انجام دادند. در نهایت موقعیت‌های دو تیم در نیمه نخست به جایی نرسید تا این نیمه با ‌ تساوی بدون گل به پایان برسد.
در آغاز نیمه دوم کارلو آنچلوتی تصمیم گرفت تا خامس رودریگس را به جای کریستیانو رونالدو به زمین مسابقه بفرستد. رئال در نیمه دوم بازی بهتری را به نمایش گذاشت و چندین بار تا آستانه گلزنی پیشرفت تا این که در نهایت در دقیقه‌ 80 خامس رودریگس کلمبیایی موفق شد اولین گلش را برای رئال مادرید به ثمر برساند. اما این پایان کار نبود. رائول گارسیا، ها‌فبک آتلتیکو مادرید موفق شد در دقیقه‌ 88 گل تساوی را به ثمر برساند تا این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان برسد.
دیدار برگشت سوپر جام اسپانیا هفته‌ آینده در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار می‌شود و آتلتیکو مادرید با کسب یک تساوی بدون گل نیز فاتح این جام خواهد شد.
آتلتیکو مادرید فصل گذشته توانست پس از سال‌ها به عنوان قهرمانی در لیگای اسپانیا دست یابد. رئال مادرید نیز موفق شد با برتری دو بر یک برابر بارسلونا قهرمان جام حذفی این کشور کوپا دل ری شود.


تاريخ : چهار شنبه 29 مرداد 1393 | 11:48 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پيش بازي سوپر كاپ اسپانيا به همراه تركيب احتمالي دو تيم براي بازي امشب

پیش بازی سوپرکاپ اسپانیا؛ رئال مادرید - اتلتیکومادرید: لشکرکشی پایین شهری ها به بالای شهر

طرفداری- فردا شب بار دیگر دو تیم پایتخت نشین مادریدی برای کسب یک جام دیگر به مصاف هم خواهند رفت.

 

براي ديدن تركيب احتمالي و آخرين اخبار و ديگر اطلاعات از دو تيم به ادامه مطالب برويد@@@@@!!!!!!!

 



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 28 مرداد 1393 | 9:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گذارش تصويري : عكس هايي كه تا به حال از دربي مادريد نديده ايد !!!

گزارش تصویری: عکس هایی که تا به حال از دربی مادرید ندیده اید

 

 
طرفداری- تیم های رئال مادرید و اتلتیکومادرید بار دیگر در سوپرکاپ اسپانیا به مصاف هم خواهند رفت.
 
به ادامه مطالب برويد براي ديدن عكس هاي بيشتر@@@@!!!!!!


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 28 مرداد 1393 | 9:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

عكس روز: كريس رونالدو و نيما بهنود، طراح مد و لباس ايراني

عکس روز: کریستیانو رونالدو و نیما بهنود، طراح مد و لباس ایرانی

 

 
طرفداری - به تازگی عکسی از حضور کریستیانو رونالدو به همراه نیما بهنود طراح مد و لباس مشهور ایرانی در رسانه های اسپانیایی منتشر شده است.
 
 



تاريخ : سه شنبه 28 مرداد 1393 | 9:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سوالاتي كه روزنامه AS از انجلوتي پرسيد !!!

آنچلوتی: ترکیب دیدار فردا با جمعه شب متفاوت خواهد بود؛ نمی دانم دی ماریا چه تصمیمی گرفته است

 

 
طرفداری- کارلو آنچلوتی پیش از دیدار فردا شب تیمش مقابل اتلتیکو مادرید در سوپرکاپ اسپانیا، که در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.
 
 


ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 28 مرداد 1393 | 9:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ديگو سيمئونه: توني كروس باعث پيشرفت رئال مادريد شده است...

دیگو سیمئونه: تونی کروس باعث پیشرفت رئال مادرید شده است؛ هیچ حس انتقامی در برابر رئال مادرید وجود ندارد

 

طرفداری- سرمربی آرژانتینی هیچ حس انتقامی درون تیم خود رودرروی کهکشانی ها نمی بیند.
 
 

به گزارش Goal بین الملل، دیگو سیمئونه سرمربی اتلتیکومادرید در رابطه وضعیت رئال مادرید گفت:

"مادرید پیشرفت کرده است. کروس باعث به وجود آمدن یک توازن خوب در میانه زمین شده است. تیم آن ها نسبت به سال گذشته بهتر شده است. هیچ حس انتقامی در رابطه با فینال لیگ قهرمانان اروپا وجود ندارد و این یک موقعیت خوب برای بردن یک عنوان است. رئال مادرید یکی از بهترین تیم های دنیاست و در این دیدار تیمی برنده می شود که از لحاط فیزیکی و روحی آماده تر باشد."

 
 


تاريخ : سه شنبه 28 مرداد 1393 | 9:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گذارش تصويري:آخرين تمرينات رئال پيش از سوپركاپ اسپانيا

تاريخ : دو شنبه 27 مرداد 1393 | 17:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

عكس اينستا گرام بازيكنان رئال ..

تاريخ : دو شنبه 27 مرداد 1393 | 17:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اتلتيكو به دنبال انتقام شكست ليگ قهرمانان در برنابئو

اتلتیکومادرید فردا شب در دور رفت رقابت‌های سوپرجام اسپانیا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

تیم رئال مادرید و تیم آتلتیکو مادرید

اتلتیکو مادرید، قهرمان فصل گذشته لالیگا ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه فرصت خواهد داشت تا انتقام شکست از رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا را در دور رفت سوپرجام اسپانیا بگیرد.

تیم رئال مادرید و تیم آتلتیکو مادرید

در حالی که می‌توان گفت اتلتیکو مادرید بهترین تیمش را در اختیار دارد اما هنوز از جدایی برخی از ستاره‌هایش رنج می‌کشد. این در حالی است که فیلیپه لوئیس و دیگو کاستا به چلسی پیوستند و تیبات کورتوا پس از سه سال حضور قرضی در این تیم به استمفوردبریج بازگشت.

پولی که از فروش این ستاره‌ها به جیب اتلتیکومادرید ریخته شد، برای خرید ماریو ماندزوکیچ که از بایرن‌مونیخ به این تیم ملحق شد، رائول خیمنز، ملی‌پوش مکزیک و آنتونیو گریزمن از رئال سوسیداد هزینه کرد. همه این بازیکنان در سانتیاگو برنابئو حضور خواهند داشت اما آردا توران به دلیل مصدومیت غایب است.

رئال مادرید نیز که به تازگی دهمین قهرمانی خود را در اروپا جشن گرفته است و بیش از ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید جیمز رودریگوئز، تونی کروس و کیلور ناواس هزینه کرده است نیز در سوی دیگر این مسابقه قرار دارد. رودریگوئز کلمبیایی و بازی‌ساز آلمانی تیم خیلی زود توانستند در پیروزی دو بر صفر رئال مادرید مقابل سویا و قهرمانی در سوپرجام اروپا تأثیر خود را در تیم نشان دهند.

به هر حال ناواس باید همچنان منتظر فرصت باشد زیرا کاسیاس در سوپرجام اروپا درون دروازه قوهای سپید قرار گرفت. با این حال کارلو آنچلوتی، سرمربی رئالی‌ها هنوز اعلام نکرده که انتخاب اولش برای دروازه‌بانی چه کسی خواهد بود و ناواس امیدوار است که بتواند جای کاسیاس را در ترکیب تیم بگیرد.

دور برگشت سوپرجام اسپانیا جمعه شب در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار خواهد شد و دوشنبه هفته آینده هر دو تیم کارشان را در رقابت‌های لالیگا شروع می‌کنند.



تاريخ : دو شنبه 27 مرداد 1393 | 10:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال - اتلتيكو : اين بار در سوپرجام

رئال - اتلتیکو؛ این بار در سوپرجام

 

اتلتیکومادرید فردا شب در دور رفت رقابت‌های سوپرجام اسپانیا به مصاف رئال مادرید خواهد رفت.

 

به گزارش مشرق، اتلتیکو مادرید، قهرمان فصل گذشته لالیگا ساعت ۱ و ۳۰ دقیقه بامداد چهارشنبه فرصت خواهد داشت تا انتقام شکست از رئال مادرید در فینال لیگ قهرمانان اروپا را در دور رفت سوپرجام اسپانیا بگیرد.

در حالی که می‌توان گفت اتلتیکو مادرید بهترین تیمش را در اختیار دارد اما هنوز از جدایی برخی از ستاره‌هایش رنج می‌کشد. این در حالی است که فیلیپه لوئیس و دیگو کاستا به چلسی پیوستند و تیبات کورتوا پس از سه سال حضور قرضی در این تیم به استمفوردبریج بازگشت.

پولی که از فروش این ستاره‌ها به جیب اتلتیکومادرید ریخته شد، برای خرید ماریو ماندزوکیچ که از بایرن‌مونیخ به این تیم ملحق شد، رائول خیمنز، ملی‌پوش مکزیک و آنتونیو گریزمن از رئال سوسیداد هزینه کرد. همه این بازیکنان در سانتیاگو برنابئو حضور خواهند داشت اما آردا توران به دلیل مصدومیت غایب است.

رئال مادرید نیز که به تازگی دهمین قهرمانی خود را در اروپا جشن گرفته است و بیش از 100 میلیون یورو برای خرید جیمز رودریگوئز، تونی کروس و کیلور ناواس هزینه کرده است نیز در سوی دیگر این مسابقه قرار دارد. رودریگوئز کلمبیایی و بازی‌ساز آلمانی تیم خیلی زود توانستند در پیروزی دو بر صفر رئال مادرید مقابل سویا و قهرمانی در سوپرجام اروپا تأثیر خود را در تیم نشان دهند.

به هر حال ناواس باید همچنان منتظر فرصت باشد زیرا کاسیاس در سوپرجام اروپا درون دروازه قوهای سپید قرار گرفت. با این حال کارلو آنچلوتی، سرمربی رئالی‌ها هنوز اعلام نکرده که انتخاب اولش برای دروازه‌بانی چه کسی خواهد بود و ناواس امیدوار است که بتواند جای کاسیاس را در ترکیب تیم بگیرد.

دور برگشت سوپرجام اسپانیا جمعه شب در ورزشگاه ویسنته کالدرون برگزار خواهد شد و دوشنبه هفته آینده هر دو تیم کارشان را در رقابت‌های لالیگا شروع می‌کنند.



تاريخ : دو شنبه 27 مرداد 1393 | 10:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ايسكو پدر شد !!!!!!!!!

ایسکو آلارکون پدر شد؛ بچه پسر است!

 

طرفداری- بنا به گزارش وبسایت رسمی باشگاه رئال مادرید، عصر روز شنبه ایسکو آلارکون برای اولین بار صاحب فرزنده شد و پدر شد.



تاريخ : دو شنبه 27 مرداد 1393 | 10:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گذارش تصويري: تمرينات رئال دو روز پيش از سوپركاپ اسپانيا

گزارش تصویری: تمرینات رئال مادرید دو روز پیش از سوپرکاپ اسپانیا

 

طرفداری- بازیکنان تیم فوتبال رئال مادرید امروز تمرینات آماده سازی خود را برای دیدار برابر اتلتیکومادرید دنبال کردند.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 27 مرداد 1393 | 10:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

شياطين سرخ هر طور كه شده خواهان ديماريا هستند !!!!

ادعای Daily Mail: یونایتد 125 میلیون یورو برای دی ماریا کنار گذاشته است؛ دستمزد هفتگی او بالاتر از رونی و فن پرسی خواهد بود

 

 
طرفداری- به نظر می رسد شیاطین سرخ هر طور که شده خواهان به خدمت گرفتن ستاره آرژانتینی هستند.


ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 27 مرداد 1393 | 10:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سلام

لظفا نظر یادتون نره ممنون



تاريخ : دو شنبه 27 مرداد 1393 | 10:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

احتمال غیبت په په و گرث بیل در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا

احتمال غیبت په په و گرث بیل در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا

 
 
طرفداری- رئال مادرید خود را آماده دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا مقابل اتلتیکو مادرید که روز سه شنبه برگزار خواهد شد، می کند اما خبر بد برای مادریدی ها مصدومیت گرث بیل در تمرینات می باشد.
 


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 25 مرداد 1393 | 10:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

خديرا در ترکيب رئال برابر فيورنتينا !!!!!

خديرا در ترکيب رئال برابر فيورنتينا


نام سامي خديرا در ترکيب تيم رئال مادريد براي آخرين بازي تدارکاتي اين تيم پيش از شروع لاليگا به چشم مي‌خورد.


به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن تیم ملی آلمان که شایعاتی مبنی بر جدایی‌اش از تیم رئال شنیده می‌شود، در ماه‌های اخیر جایی در ترکیب ثابت این تیم نداشته است. در جدال سوپرکاپ اروپا بین رئال مادرید و سویا خدیرا از روی سکوها بازی را تماشا کرد. قرارداد این بازیکن سال 2015 به پایان می‌رسد. در صورتی که وی بخواهد پیش از پایان قرارداد به تیم دیگری منتقل شود، رئال می‌تواند یک میلیون یورو بیشتر از مبلغ فروش این بازیکن از تیم خریدار دریافت کند.


تاريخ : شنبه 25 مرداد 1393 | 10:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تماس فان‌خال با دي‌ماريا براي جذب او !!!!!

تماس فان‌خال با دي‌ماريا براي جذب او


يونايتد به طور جدي شرايط اين بازيکن را دنبال مي کند و به دنبال خريد اوست.


به گزارش "ورزش سه"، لوئیز فان‌خال شخصا با دی ماریا تماس گرفته است و تلاش کرده است که هافبک رئال را مجاب به انتقال به تیم خود کند.
یونایتد به طور جدی شرایط این بازیکن را دنبال می کند و به دنبال خرید اوست.


تاريخ : شنبه 25 مرداد 1393 | 10:2 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

توضيح مونتلا درباره غيبت کوادرادو مقابل رئال‌مادريد

توضيح مونتلا درباره غيبت کوادرادو مقابل رئال‌مادريد


مونتلا به بازي مقابل رئال مادريد افتخار مي‌کند و درباره ي غيبت کوادرادو توضيح مي‌دهد.


به گزارش "ورزش سه"، بنفشها بعدازظهر امروز و طی یک بازی دوستانه با قهرمان بلا منازع اروپا روبرو می‌شوند.
سرمربی فیورنتینا گفت: ما در یک ورزشگاه زیبا مقابل رئال مادرید بازی خواهیم کرد. من مطمئنم که این بازی به توقعات پاسخ خواهد داد. مثل همیشه تلاش میکنیم بازی خوبی انجام دهیم وفروتنانه برای برد به میدان می‌رویم. ما میدانیم چه توانی داریم. فیورنتینا برای بازیها به یک شکل آماده میشود و ایده های فوتبالی خود را به نمایش میگذارد حتی مقابل حریفی بزرگ همچون رئال! بیشتر نگران کدام بازیکن هستیم ؟ خوب بازیکنهای زیادی هستند اما انتخاب من مربیشان کارلو آنچلوتی است.
فیورنتینا پیش از این بازی به خاطر غیبت کوادرادو و فاکوندو رونکایلیا به شایعات دامن زده است اما مونتلا می‌گوید نبود این دو بازیکن هیچ ربطی به انتقال احتمالی آنها به تیمهای دیگر ندارد. وی می گوید: ما حقیقت را میگوییم. این دو بازیکن برای اولین بازی لیگ محروم هستند و دلیلی وجود نداشت آنها را برای این بازی به ورشو بیاوریم.
جوزپه روسی در این بازی هم به میدان نخواهد رفت چرا که در جلسات تمرین دچار مصدومیت زانو شده است.
مونتلا همچنین درباره ی انتصاب کونته به سرمربیگری تیم ملی ایتالیا صحبت کرد "این انتخاب درستی بود و من فکر میکنم کونته بهترین مربی در حال حاضر است. "


تاريخ : شنبه 25 مرداد 1393 | 10:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گزارش روز: کروس آمد خديرا بايد برود!

گزارش روز: کروس آمد خديرا بايد برود!


توني کروس سهم عمده‌اي در جشن و سرور رئالي‌ها داشت.


 به گزارش "ورزش سه"، این بازیکن که از سوی نشریه "مارکا" به عنوان "رهبر جدید خط میانی مادرید" لقب گرفته است، با پیروزی برابر سویا در سوپرجام باشگاه‌های اروپا، شروعی رویایی با تیم جدیدش داشت. او در صفحه اجتماعی اش نوشت: "اولین بازی! اولین پیروزی! اولین عنوان قهرمانی!"
این بازیکن 24ساله آلمانی که پیشتر عضو باشگاه بایرن مونیخ بود، در نخستین بازی‌اش برای رئال خوش درخشید و تحسین کارلو آنچلوتی را برانگیخت.
او که آمار بیشترین تماس با توپ و بیشترین پاس صحیح را بین بازیکنان حاضر در زمین بدست آورد، در کنار کریس رونالدو (که بهترین بازیکن زمین شناخته شد) و جیمز رودریگز بهترین نمره را از نشریه " آ.اس" گرفت. این در حالیست که همبازی وی در تیم ملی آلمان یعنی سامی خدیرا، این بازی را از روی سکوها دنبال کرد. شایعاتی مبنی بر خداحافظی وی از رئال به گوش می‌رسد.بنا به گزارش رسانه های اسپانیا وی بر سر مبلغ تمدید قراردادش تا سال 2015 نتوانسته با مادریدی ها به توافق برسد.
آنچلوتی درمورد این بازیکن اظهار داشت: "چنانچه خدیرا نه تمدید قرارداد را بپذیرد و نه به تیم های دیگر منتقل شود، در موقعیت‌های بسیار اضطراری دقایقی او را به بازی خواهم گرفت. او درحال حاضر هنوز بازیکن رئال مادرید است و برای کسب عناوین بیشتر به تیم کمک می‌کند."با این حال نشانه ای از صحت این ادعا در کاردیف (شهر محل برگزاری سوپرکاپ اروپا) مشاهده نشد.


تاريخ : جمعه 24 مرداد 1393 | 21:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مربي شاختار: دوگلاس كاستا از جيمز رودريگز بهتر است !!!!

لوچسکیو، مربی تیم شاختار: دوگلاس کاستا از جیمز رودریگز بهتر است و خوشحال می شوم به باشگاه بزرگی برود

 
طرفداری- لوچسکیو مربی تیم شاختار دونتسک ادعا کرده که دوگلاس کاستا، فوتبالش از جیمز رودریگز بهتر است و این بازیکن مورد توجه باشگاه میلان قرار دارد.


تاريخ : جمعه 24 مرداد 1393 | 21:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مشخص شدن قيمت بليط هاي بازي رئال-كوردوبا !!!

مشخص شدن قیمت بلیط های بازی رئال مادرید - کوردوبا!

 

 
 

رئال مادرید قیمت بلیط ها را برای اولین بازی فصل مقابل کوردوبا تعیین کرد که این قیمت بین ۳۰ تا ۱۱۵ یورو تعیین شده است.

حضور هواداران در تعطیلات باعث شده که استقبال از بازی بالا نباشد و باشگاه برای جلب هواداران قیمت بلیط ها را کاهش بدهد.



تاريخ : جمعه 24 مرداد 1393 | 21:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

توافق بر سر انتقال ديماريا به منچستر يونايتد ( احتمالا)

پیشنهادات نهایی منچستر یونایتد به رئال مادرید؛ توافق بر سر انتقال دی ماریا نزدیک است

 
 
 
طرفداری- منچستر یونایتد قصد دارد فشار نهایی را وارد کند تا آنخل دی ماریا را در اختیار بگیرد.


تاريخ : جمعه 24 مرداد 1393 | 21:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سوارز به الكلاسيكو ميرسد!!!!

عکس روز: بازی هایی که لوئیز سوارز از دست خواهد داد؛ او تحت هر شرایطی به ال کلاسیکو خواهد رسید

طرفداری - با تایید دادگاه CAS لوئیز سوارز فوق ستاره تیم فوتبال بارسلونا تا پایان روز بیست و چهارم ماه اکتبر محروم خواهد بود و بدین ترتیب بازی هایی را که مشاهده می نمایید را به علت محرومیت از دست خواهد داد. نکته قابل توجه در حکم جدید این دادگاه این است که محرومیت سوارز در پایان روز جمعه، 24 آگوست به پایان خواهد رسید و بدین ترتیب وی تحت هر شرایطی می تواند در دیدار ال کلاسیکو بین تیم های بارسلونا و رئال مادرید که قرار اس در روز 25 یا 26 این ماه برگزار شود، به میدان برود.

 

 

 


تاريخ : جمعه 24 مرداد 1393 | 9:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اينستاگرام كاسياس: تمرينات امروز / (حدود ده ساعت پيش)

تاريخ : جمعه 24 مرداد 1393 | 9:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو: عاشق پاس هاي بيل هستم

رونالدو: تیم های انگلیسی همیشه قدرتمند هستند؛ عاشق پاس های بیل هستم

طرفداری - ستاره رئال مادرید، کریستیانو رونالدو باور دارد که تیم های انگلیسی برای کسب عنوان قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا تلاش خواهند کرد.

 

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7483/news/thumbnail/ronaldo19.jpg



تاريخ : جمعه 24 مرداد 1393 | 9:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو؛ بهترین بازیکن سوپرکاپ اروپا (پوستر اختصاصی)

کریستیانو رونالدو؛ بهترین بازیکن سوپرکاپ اروپا (پوستر اختصاصی)

طرفداری- فوق ستاره پرتغالی بعد از دو گلی که در سوپرکاپ اروپا به سویا زد، باز هم نشان داد که به دوران اوجش نزدیک شده است. وی در این دیدار از سوی سرالکس فرگوسن به عنوان بهترین بازیکن میدان انتخاب شد.

 

کریستیانو رونالدو؛ بهترین بازیکن سوپرکاپ اروپا (والپیپر اختصاصی)


تاريخ : جمعه 24 مرداد 1393 | 9:22 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فوری؛ نامزدهای نهایی بهترین بازیکن سال اروپا اعلام شدند

 

فوری؛ نامزدهای نهایی بهترین بازیکن سال اروپا اعلام شدند

طرفداری - یوفا به صورت رسمی 3 نامزد نهایی برای انتخاب بهترین بازیکن سال اروپا را اعلام کرد.
 
 طبق اعلام سایت یوفا، کریستیانو رونالدو از رئال مادرید به همراه آرین روبن و مانوئل نویر 3 نفر نهایی برگزیده یوفا برای انتخاب بهترین بازیکن سال این قاره هستند. سال گذشته فرانک ریبری این جایزه را تصاحب کرد.

مراسم بهترین های یوفا 28 آگوست برگزار خواهد شد.

 


تاريخ : جمعه 24 مرداد 1393 | 9:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کاسیاس به عنوان کاپیتان, 9 جام را بالای سر برده و در مجموع 19 عنوان قهرمانی دارد

کاسیاس به عنوان کاپیتان 9 جام را بالای سر برده و در مجموع 19 عنوان قهرمانی دارد

 در سن 33 سالگی، ایکر کاسیاس: 5 عنوان قهرمانی لالیگا، 2 عنوان قهرمانی کوپا دل ری، 4 قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا، 3 جام باشگاه های اروپا، 2 سوپرکاپ اروپا، یک جام جهانی و 2 عنوان قهرمانی در جام ملت های اروپا را فتح کرده است. تنها عناوین قهرمانی ژاوی (25)، خنتو (24) و اینیستا (21) بیش از اوست.

 



تاريخ : جمعه 24 مرداد 1393 | 9:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.