جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال2-0 اسپانیول؛ بازگشت رویایی گرت بیل

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال2-0 اسپانیول؛ بازگشت رویایی گرت بیل

رئال2-0 اسپانیول؛ بازگشت رویایی گرت بیل

 

رئال مادرید در دیداری که تسلط کاملی روی اسپانیول داشت، به لطف دو گل موراتا و گرت بیل توانست پیروز شده و فاصله خود با بارسلونا در صدر جدول را بیشتر کند. گرت بیل پس از 88 روز غیبت، بازگشت باشکوهی به میادین داشت.

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال پس از پیروزی روحیه بخش در لیگ قهرمانان مقابل ناپولی، با 7 تغییر نسبت به آن بازی به مصاف اسپانیول رده نهمی آمده بود.

زیزو برای این بازی به ناواس، مودریچ و بنزما استراحت داده بود؛ ضمن اینکه راموس هم به دلیل مصدومیت غایب بود. درخط میانی کوواچیچ و ایسکو، تازه واردهای ترکیب رئال بودند و در خط حمله نیز موراتا پس از 7 بازی از ابتدا در ترکیب قرار گرفته بود.

 

رئال بازی را بهتر آغاز کرد و از همان ابتدا تسلط خاصی روی توپ و میدان پیدا کرد. اولین موقعیت بازی را په په خلق کرد. کرنر ارسالی کروس را په په در شرایطی ایده آل به بیرون زد تا آه از نهاد رئالی ها بلند شود.

 

کمی بعد کریستیانو روی یک حرکت انفرادی و لایی زدن به مدافع اسپانیول ورزشگاه را به وجد آورد اما پاس رو به عقب او توسط مدافعان حریف روانه کرنر شد.

 

 

 

 

CR7 بازهم روی دروازه اسپانیول خطرساز شد و از سمت راست پس از جا گذاشتن مدافع روبروی خود به توپ ضربه زد و در حالی که توپ از گلر هم عبور کرده بود، در دهانه دروازه، قبل از اینکه به موراتا برسد، توسط مدافع اسپانیول راهی کرنر شد. رئال دقیقه 31 توسط رونالدو به گل هم دست یافت که این گل به درستی آفساید اعلام شد.

 

حملات رئال دقیقه 35 جواب داد. همکاری ایسکو و رونالدو در راست با سانتر دقیق ایسکو همراه شد و موراتا بالاتر از بازیکنان اسپانیول با یک ضربه سر توانست قفل دروازه حریف را باز کند. همین نتیجه تا پایان نیمه اول باقی ماند و رئال با یک برتری کمرنگ به رختکن رفت.

 

 

 

 

رئال نیمه دوم را هم بهتر آغاز کرد و خیلی زود می توانست توسط موراتا به گل دست یابد که این فرصت از دست رفت.

 

رفته رفته بازی آرام تر شد و رئال به اداره بازی پرداخت؛ هرچند که برتری این تیم نسبت به اسپانیول کاملا محسوس بود. رئال که سعی داشت گل دوم را هم به ثمر برساند و خیال خود را راحت کند، دقیقه 68 بهترین بخت برای این مهم را به دست آورد؛ اما ضربه سر رونالدو از بیرون شش قدم روی سانتر موراتا با اختلاف از بالای دروازه به بیروه رفت.

دقیقه 70 گرت بیل به جای موراتا وارد زمین شد.

 

 

 

 

رئال دقایق 78 و 81 بازی نیز دو موقعیت خوب دیگر را از دست داد. شوت لوکاس روی سانتر کروس و ضربه سر په په روی کاشته ارسالی کروس راهی به دروازه پیدا نکردند.

حملات رئال سرانجام دقیقه 84 نتیجه داد. روی یک ضد حمله ایسکو با پاس عمقی خود گرت بیل را روانه دروازه اسپانیول کرد و او هم با ضربه ای دقیق از زاویه ای تقریبا بسته توانست گل دوم رئال را به ثمر برساند.

این نتیجه تا پایان تغییر نکرد و رئال با کسب این پیروزی 52 امتیازی شد و فاصله خود با بارسا را به 4 افزایش داد.



تاريخ : شنبه 30 بهمن 1395 | 20:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید با رکورد خودش برابری کرد

رئال مادرید با رکورد خودش برابری کرد

 

رئال مادرید با زدن سه گل به ناپولی توانست به رکورد 41 بازی متوالی گلزنی دست یابد.

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در 40 بازی گذشته موفق شده بود حداقل یک گل به ثمر برساند و امشب با زدن 3 گل به ناپولی، این روند را ادامه داد.

آخرین بار که رئال در یک بازی موفق به گلزنی نشده بود، به بازی رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان فصل گذشته در زمین سیتی بر می گردد که دو تیم بدون گل مساوی شدند. پس از آن بازی، رئال موفق شد سوسیداد را با گل بیل شکست دهد و روند گلزنی های این تیم تا به امروز ادامه داشته است. رئال در 41 بازی گذشته 110 گل به ثمر رسانده است.

 

 

 

 

آخرین بار رئال با هدایت مورینیو در فصل 2011-12 بود که توانست در 41 بازی متوالی حداقل یک گل به ثمر برساند که آن روند با تساوی بدون گل مقابل والنسیا خاتمه یافت. رئال در آن مقطع در 41 بازی 132 گل به ثمر رسانده بود.

 

دو بار دیگر نیز رئال به رکورد 41 بازی متوالی گلزنی دست یافته بود که به فصول 51-52 و 52-53 بر می گردد.

حالا رئال تنها سه بازی با رکورد بارسلونا فاصله دارد. بارسا بین سال های 1942 تا 1944 در 44 بازی متوالی گلزنی کرده بود.

 



تاريخ : پنج شنبه 28 بهمن 1395 | 19:48 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بنزما: به بازی خودم مقابل ناپولی افتخار می‌کنم

بنزما: به بازی خودم مقابل ناپولی افتخار می‌کنم

 

کریم بنزما پس از تحمل چند هفته فشار شدید انتقادات، شب گذشته مقابل ناپولی عقده گشایی کرد و ضمن زدن یک گل، تاثیرگذاری غیرقابل انکاری در برتری 3-1 کهکشانی ها داشت.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال شب گذشته از دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان موفق شد 3-1 ناپولی را مغلوب کند. کهکشانی ها ابتدا با گل زودهنگام اینسینیه غافلگیر شدند ولی کریم بنزما دقیقه 19 کار را به تساوی کشاند و در ادامه، تونی کروس و کاسیمیرو گل های بعدی را به ثمر رسانند.

 

 

 

 

بنزما که در چند هفته اخیر به دلیل نمایش های ضعیفش مورد انتقاد هواداران رئال و کارشناسان قرار داشت، در پایان بازی گفت:« شب بزرگی بود و خیلی خوب بازی کردیم.

واقعا به عملکردم در این بازی افتخار می‌کنم. بعد از زدن گل اول، احساس خوبی داشتم. حمایت هواداران که در این بازی پشتیبان من و بازیکنان بودند، اعتمادبه نفس مان را افزایش داد.

از  دوران ابتدایی فوتبالم با انتقادات مختلف مواجه بوده‌‍ ام. گاهی زیاد گل می‌زنید و برخی اوقات هم پایتان به گل بازی نمی‌شود. از آن دست بازیکنانی نیستم که فقط به دنبال گلزنی خودم باشم. برای تیم تلاش می‌کنم و به همین دلیل در تمرینات با تمام وجود می‌دوم.

در بهترین باشگاه جهان هستم و هواداران هم واقعا حامی ما هستند. منتظر انتقادات هستم و همیشه برای تیمم می‌جنگم.از بازی خودم مقابل ناپولی لذت بردم. در یک مسابقه پر از اتفاق، گل مورد نظرم را هم زدم.»



تاريخ : پنج شنبه 28 بهمن 1395 | 19:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو و ثبت رکورد پاس گل در CL

رونالدو و ثبت رکورد پاس گل در CL

 

هر چند اوضاع رونالدو در گلزنی خوب نبوده ولی او به شکلی دیگر به کمک تیمش آمده و حال به بهترین پاسور چمپیونزلیگ تبدیل شده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، 526 دقیقه از آخرین گل رونالدو برای رئال در چمپیونزلیگ می‌گذرد که این ضعیف ترین آمار او از زمان حضورش در رئال مادرید است. با این حال، ستاره پرتغالی در این مدت به شکل دیگری به کمک تیمش آمده است. او شب گذشته روی گل دوم رئال مادرید با یک پاس خوب تونی کروس را صاحب موقعیت کرد تا ضربه دقیق هافبک آلمانی به گل تبدیل شود.

 

 

 

حال رونالدو در 8 بازی برای رئال در چمپیونزلیگ، 5 پاس گل ارسال کرده که بهترین رکوردش در این رقابت ها از زمان حضورش در این باشگاه است. بدین ترتیب او در مجموع 31 پاس گل برای هم تیمی هایش در چمپیونزلیگ ارسال کرده و بالاتر از رایان گیگز، بهترین پاس گل دهنده تاریخ چمپیونزلیگ به حساب می آید. او همچنین در دیدار شب گذشته چندین موقعیت خوب برای هم تیمی‌هایش ایجاد کرد و نشان داد که از صفت خودخواهی که به او نسبت داده می‌شد فاصله گرفته است.



تاريخ : پنج شنبه 28 بهمن 1395 | 19:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

راموس: اگر PSG چهار تا زد بارسا هم می تواند

راموس: اگر PSG چهار تا زد بارسا هم می تواند

 

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید در مورد شکست سنگین بارسلونا و عملکرد تیمش در دیدار دیشب صحبت کرد.​​​​​​​

 

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در حالیکه گل اول را دریافت کرد در نهایت با 3 گل از سد ناپولی گذشت تا امید زیادی به صعود پیدا کند. اما بارسا دو شب پیش با 4 گل مغلوب پاریسی ها شد تا امیدهای صعود برای این تیم به حداقل برسد.

 

 

 

 

پیروزی برابر ناپولی: "اگر پاری سن ژرمن توانست 4 گل بزند بارسلونا هم می تواند. اما تمرکز ما روی تیم خودمان و موفقیت در لالیگا و لیگ قهرمانان است زیرا سرنوشت رئال دست خودش است. در لیگ قهرمانان اگر اشتباه کنید رقبایی مانند کاوانی و دی ماریا به خوبی از آن استفاده می کنند".

 

مصدومیت و تعویض: "در نیمه اول ضربه ای به پشت من برخورد کرد اما در زمین ماندم. بعد از آن مصدومیت من تشدید شد و تعویض شدم. اگر در لیگ قهرمانان بازی نمی کردیم زودتر درخواست تعویض می دادم".



تاريخ : پنج شنبه 28 بهمن 1395 | 19:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تونی کروس: وظیفه من گلزنی نیست

تونی کروس: وظیفه من گلزنی نیست

 

تونی کروس، هافبک آلمانی رئال مادرید در مورد دیدار دیشب این تیم برابر ناپولی صحبت کرد.​​​​​​​

 

 

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم گلی که مرتنس در ابتدای بازی به ثمر رساند، رئال مادرید موفق شد 3 گل به ثمر برساند که گل دوم به زیبایی و با ضربه دیدنی تونی کروس در ابتدای نیمه دوم به ثمر رسید.

 

تونی کروس: "از اینکه توانستم به تیمم کمک کنم بسیار خوشحال هستم. توانستم با گلزنی در پیروزی ایفای نقش کنم البته مشخصه اصلی بازی من گلزنی نیست زیرا در من در خط میانی بازی می کنم و وظیفه اصلی من مهیا کردن پاس گل برای دیگر هم تیمی هایم است.

 

 

 

 

چه در این دیدار و چه در هر بازی دیگری اگر موقعیت شوت زدن به دروازه حریف را پیدا کنم حتما این کار را انجام خواهم داد اما وسواسی برای گلزنی ندارم.

 

بازی برگشت در ایتالیا دشوار است و اختلاف دو گل به منزله صعود قطعی ما نیست. ما برای رسیدن به مرحله بعدی باید حداقل یک گل در ایتالیا نیز به ثمر برسانیم".



تاريخ : پنج شنبه 28 بهمن 1395 | 19:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

خامس: می خواهم سال ها در رئال بمانم

خامس: می خواهم سال ها در رئال بمانم

 

خامس رودریگس، هافبک رئال مادرید مدعی شد که با وجود شایعات اخیر درباره آینده اش، او قصد دارد سال ها در رئال بماند.

 

به گزارش "ورزش سه"، خامس تحت هدایت زیدان به ندرت بازی کرده ولی شب گذشته مقابل ناپولی در چمپیونزلیگ از ابتدا در ترکیب قرار گرفته بود. او از فرصتش استفاده کرد و نمایش خوبی داشت و حال مدعی شد که می‌خواهد سالها در رئال بماند.

 

 

 

او گفت:" فکر می‌کنم همه چیز خوب پیش می‌رود. مادرید باشگاه بزرگی است و همیشه می‌خواستم که اینجا باشم. همیشه تمرین می‌کنم که بازی کنم و دوست دارم در ترکیب تیم باشم. هر کسی دوست دارد که بازی کند. حالا که بیشتر به من بازی می‌رسد، شرایطم به آهستگی در حال تغییر است.  زیدان مربی خوب و بزرگی است و استعداد فراوانی دارد. با او درباره مسائل کلی صحبت کرده ام و نمی‌خواهم راجع به آینده ام چیزی بگویم."



تاريخ : پنج شنبه 28 بهمن 1395 | 19:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: برد 3-1 برای صعود کافی نیست

زیدان: برد 3-1 برای صعود کافی نیست

 

رئال مادرید امشب موفق شد با نتیجه 3-1 بر ناپولی غلبه کرده و با اندوخته ای مناسب به بازی برگشت در سن پائولو برسد.

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال ابتدا با گل اینسینیه از ناپولی عقب افتاد؛ اما کریم بنزما موفق شد کار را به تساوی بکشاند. در نیمه دوم نیز کروس و کاسیمیرو دو گل دیگر زدند تا برتری رئال پرگل تر شود.

 

 

 

 

زیدان در پایان بازی در مورد ترس خودش و هواداران پس از گلزنی ناپولی در دقایق ابتدایی گفت:« فوتبال همین است. حیف که وقتی بازی را به آن خوبی شروع کردیم، آنها روی اولین حرکت شان موفق شدند به ما گل بزنند.

کمی ناراحت کننده بود؛ با این حال در ادامه موفق شدیم بر بازی مسلط شده و سه گل به ثمر برسانیم. تنها افسوس من گلی است که دریافت کردیم و ای کاش آن گل را نمی خوردیم.

نتیجه 3-1، نتیجه ای خوب و منطقی است ولی تعیین کننده تیم صعود کننده نیست. هنوز شانس دو تیم برای رسیدن به دور بعد، 50-50 است.»

 

 

 

 

خامس:« او نمایش خوبی ارائه داد و وقتی توپ به وی می رسید، به بازی ما نظم می داد؛ به خصوص در نیمه اول. خامس سانترهای خوبی هم انجام داد و در مجموع از او راضی هستم.»

 

مصدومیت راموس:« او از دقایق ابتدایی بازی کمی ضربه خورده بود و یک کارت هم داشت. به همین خاطر او را تعویض کردم.»

 

بنزما:« کریم نشان داد که بازیکنی باشخصیت است. او در شرایط دشوار و زیر فشار انتقادات توانست با گلزنی، به خوبی خود را نشان دهد و پاسخ انتقادات را هم داد. دوست داشتم یک گل دیگر هم می زد؛ چون موقعیتش را هم داشت. کریم همیشه یک خطر مقابل دروازه حریفان است.»



تاريخ : پنج شنبه 28 بهمن 1395 | 19:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو و بدترین آمار لیگ قهرمانان

کریستیانو رونالدو و بدترین آمار لیگ قهرمانان

 

کرستیانو رونالدو امشب و در دیدار برابر ناپولی قصد دارد تا به روند گل نزدن خود در لیگ قهرمانان پایان بخشد.​​​​​​​

 

 

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو بدترین آمار گلزنی خود از سال 2009 را به ثبت رسانده و 433 دقیقه در گلزنی در لیگ قهرمانان ناکام بوده است. ستاره پرتغالی کهکشانی ها در فصل جاری تنها دو بار و در دیدار خانگی برابر اسپورتینگ لیسبون با ضربه آزادی دیدنی در اواخر بازی و در آلمان برابر دورتموند در دقیقه 17 موفق به گلزنی شده است.

 

 

 

 

در دو دیدار برابر لژیاورشو، بازی برابر زنبورها در خانه و سفر به سرزمین مادری برای رویارویی با اسپورتینگ، در زمره دیدارهایی قرار دارند که رونالدو موفق به گلزنی نشده است.

 

رونالدو که در 81 بازی در لیگ قهرمانان برای قوهای سپید 80 گل به ثمر رسانده است، قصد دارد با درخشش در دیدار حساس امشب برابر ناپولی در برنابئو، به کابوس گل نزدن خود پایان بخشد. ستاره 32 ساله با زدن 34 گل در 42 بازی مرحله حذفی آمار بسیار خوبی دارد و قصد دارد برای رسیدن به رکورد 100 گل، همین امسال 5 گل باقیمانده را به ثمر برساند.



تاريخ : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | 20:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آمار استثنایی زیدان مقابل ناپولی

آمار استثنایی زیدان مقابل ناپولی

 

زیدان در دورانی که بازی می کرد 7 بار با پیراهن یوونتوس سابقه رویارویی با ناپولی را در کارنامه دارد.

 

به گزارش "ورزش سه"، زیزو بین سال های 1996 تا 2001 برای یوونتوس بازی می کرد. او در این مدت 7 بار مقابل ناپولی به میدان رفت و هرگز هم شکست نخورد. 4 برد و سه تساوی، حاصل کار سرمربی حال حاضر رئال برابر ناپولی بود.

 

 

 

 

او دو گل هم به ناپولی زده است. زیزو در اولین دیدارش برابر ناپولی به تاریخ 3 نوامبر 1996 توانست در تساوی 1-1 دو تیم گلزنی کند. بار دوم 9 نوامبر 1997 بود که او در پیروزی 2-1 یووه در سن پائولو، زننده یکی از گل های تیمش بود.

 

زیدان امیدوار است این آمار خوب او برابر ناپولی امشب هم تداوم داشته باشد و تیم تحت هدایت او «رئال»، بتواند ناپولی را در برنابئو مغلوب کند.

 



تاريخ : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | 16:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان و مبارزه با روح مارادونا

زیدان و مبارزه با روح مارادونا

 

یک ایتالیا امشب منتظر درخشش ناپولی در سانتیاگوبرنابئو نشسته و چشم به خلق یک معجزه برابر کهکشانی ها دارد؛ ولی رئال مادرید زیدان، مطمئن تر از آنی به نظر می رسد که امشب برابر تیم سابق مارادونا غافلگیر شود.

 

به گزارش "ورزش سه"، یکی از دوئل های بزرگ یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان امشب در برنابئو بین رئال و ناپولی، دو تیم با سبک کاملا متفاوت برگزار خواهد شد.

 

رئال در عین شگفتی به عنوان تیم دوم گروه خود صعود کرد تا به تیم بدشانس ناپولی برخورد کند. تیم جنوبی ایتالیا که پس از سال ها توانسته به مرحله حذفی لیگ قهرمانان صعود کند، حالا باید به مصاف مدافع عنوان قهرمانی برود.

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | 16:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی رئال مادرید - ناپولی؛

 امشب در برابر چشمان بزرگترین بازیکن تاریخ آبی ها، مادریدی ها برابر ناپولی قرار خواهند گرفت.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | 10:28 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زین الدین زیدان: ترکیب را نمی توانم لو بدهم؛ بنزما به گلزنی ما کمک می کند

زین الدین زیدان روبرو خبرنگاران نشست و از دیدار برابر ناپولی صحبت کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | 10:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ساری: نمی دانم مقابل رئال مادرید با 3 مهاجم بازی خواهیم کرد یا 4 مهاجم؛ رویکرد بزدلانه را نمی پذیرم!

سرمربی ناپولی، می گوید تیمش با رویکرد هجومی مقابل رئال مادرید قرار می گیرد.

طرفداری- دیدارهای لیگ قهرمانان اروپا از این هفته بار دیگر از سر گرفته خواهد شد و در یکی از دیدارهای حساس رئال مادرید به مصاف ناپولی خواهد رفت، سرمربی ایتالیایی ناپولی در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی گفت:

تنها تردیدی که دارم این است که با 3 مهاجم به مصاف رئال مادرید برویم یا 4 مهاجم. اینگونه نخواهد بود که با تغییر دو یا سه بازیکن به تیمی تبدیل شویم که عقب نشینی کنیم و در محوطه جریمه خودی، فشار رئال را تحمل کنیم. برای این کار باید 11 بازیکنم را تغییر دهم و البته که من قادر نیستم چنین سبک بازی از تیمم بگیرم. به همین خاطر هجومی ترین تیم ممکن را به زمین می فرستم، ذهنیت این جا مهم است، اگرچه با این کار ریسک را نیز می پذیریم، امّا رویکرد بزدلانه هم چندان سازنده نخواهد بود. ما باید با دیوانگی فوق العاده به فوتبال خودمان فکر کنیم. باید بدانیم که در مقابل بهترین تیم های دنیا در چه سطحی قرار داریم. تیم باید به این فکر کند که آمدن به مادرید و بازی مقابل رئال مادرید مسئله فوق العاده ایست، مهم است که این جا بازی خودمان را ارائه دهیم. من قدردان این هستم که فوتبال را از سطوح پایین آغاز کردم و تجربه فوق العاده ای کسب کردم، من در لیگ های سطح پایین هر چیزی را دیده ام. فکر می کنم این تجربه ایست که همه مربیان باید داشته باشند.  

مائوریزیو ساری درباره اینکه، ناپولی در این فصل لیگ قهرمانان اروپا در خارج از خانه عملکرد بهتری داشته گفت:

ما بازی های سخت خارج از خانه ای را پشت سرگذاشته ایم. امّا تیمم می تواند در خانه هم عملکرد خوبی داشته باشد. ما مقابل بشیکتاش هم در خانه کاملاً از حریف برتر بودیم، امّا آن اشتباهات احمقانه را مرتکب شدیم و بازی را واگذار کردیم. مقابل دیناموکیف نگرش نادرستی داشتیم. بعضی ها می گویند بازی در برنابئو بسیار مشکل است، امّا این تیم است که خوب بازی می کند و استادیوم تأثیر چندانی ندارد.  ما تا آن جایی که ممکن بوده خود را آماده کرده ایم، امّا پادزهری برای بازیکنانی چون زیدان، مارادونا و کریستیانو رونالدو وجود ندارد، وگرنه این بازیکنان وجود نداشتند. 

ساری در ادامه افزود:

چیزی که من نمی توانم قبول کنم، این است که با رویکردی بزدلانه مغلوب شویم. اگر قرار است حذف شویم بهتر است بگویند رئال بهتر بازی کرده است، نه به خاطر اینکه ما ترسیده ایم که حمله کنیم.



تاريخ : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | 10:22 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

لاروس 2017؛ اوسین بولت بالاتر از رونالدو و لبران جیمز برترین ورزشکار مرد سال شد

لاروس 2017؛ اوسین بولت بالاتر از رونالدو و لبران جیمز برترین ورزشکار مرد سال شد

لاروس 2017
اوسین بولت برترین ورزشکار مرد سال 2017 شد.

طرفداری - امشب و در جریان برگزاری مراسم لاروس 2017 در شهر موناکو، اوسین بولت افسانه دو و میدانی جامائیکا به عنوان بهترین ورزشکار مرد سال 2017 انتخاب شد.

بولت در حالی برنده این جایزه شد که در این بخش ورزشکاران بزرگی مانند کریستیانو رونالدو، مو فرح، اندی ماری، لبران جیمز و استفن کری حضور نامزد بودند.

در بخش بهترین ورزشکار زن سال نیز سیمون بایلز اعجوبه ژیمناستیک آمریکاجایزه بخش را به خود اختصاص داد. آنجلیک کربر، کیتی لدکی، الین تامپسون، لورا کنی و آلین فلیکس رقبای او در این بخش بودند.

جایزه شگفتی سال نیز به نیکو روزبرگ، قهرمان فرمول یک سال 2016 رسید. مرد آلمانی در این بخش رقیب هایی مانند لستر سیتی، تیم ملی فوتبال ایسلند، آلماز آنیا، وید فن نیرک و تیم ملی راگبی فیجی را پشت سر گذاشت.

نیکو روزبرگ

در بخش بهترین ورزشکار معلول سال نیز بیاتریس ویو، شمشیر باز ایتالیایی با پشت سر گذاشتن سیامند رحمان جایزه این بخش را از آن خود کرد.

جایزه تیم سال شاید بسیاری را غافلگیر کرد. تیم شیکاگو کابز قهرمان رقابت های وورلد سریز 2016 صاحب جایزه تیم سال شد. رئال مادرید، مرسدس، کلیولند کاوالیرز، تیم ملی فوتبال پرتغال و تیم ملی فوتبال برزیل دیگر نامزدهای این بخش بودند.

جایزه کامبک سال نیز به مایکل فلپس اسطوره شنا آمریکا تعلق گرفت. خوان مارتین دل پوترو ، نیک شلتون، روس بیتا، اکسل اسویندال و فابین لوئی دیگر نامزدهای این بخش بودند.

مایکل فلپس

همچنین تیم زیر 12 ساله های بارسلون برنده جایزه لحظه برتر ورزشی سال شد و تیم لستر سیتی نیز جایزه ویژه روح تیمی را دریافت کرد.

تیم زیر 12 سال بارسلونا



تاريخ : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | 10:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رسمی؛ گرت بیل دیدار برابر ناپولی را از دست داد

رسمی؛ گرت بیل دیدار برابر ناپولی را از دست داد

 

گرت بیل، ستاره ولزی رئال مادرید، دیدار رفت تیمش برابر ناپولی را به علت مصدومیت از دست داد.​​​​​​​

 

 

به گزارش "ورزش سه"، علیرغم شایعاتی که در مورد احتمال رسیدن گرت بیل به دیدار رفت رئال مادرید برابر ناپولی شنیده می شد، با اعلام لیست نهایی این تیم مشخص شد که این ستاره 27 ساله این دیدار را نیز از دست می دهد.

 

 

 

 

امروز زیدان اعلام کرد که در صورت آمادگی، احتمال حضور بیل در ترکیب کهکشانی ها وجود دارد اما به نظر می رسد هنوز آسیب دیدگی او برطرف نشده و زیزو نیز برای استفاده از وی ریسک نکرده است.

 

فردا شب و در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، رئال مادرید در خانه میزبان ناپولی خواهد بود.



تاريخ : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | 10:2 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

راموس: زیدان کاپیتان کشتی رئال مادرید است

راموس: زیدان کاپیتان کشتی رئال مادرید است

 

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید در آستانه دیدار تیمش برابر ناپولی به تمجید از عملکرد زین الدین زیدان پرداخت.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، از زمان حضوز زیزو روی نیمکت کهکشانی ها، روند نتیجه گیری این تیم تغییر فراوانی داشته و پایتخت نشینان روزهای شیرینی را تجربه می کنند.

 

راموس گفت: "حضور زیدان تغییرات مثبت فراوانی را به همراه داشت. هر مربی فلسفه، افکار و روش تعامل با بازیکنان مخصصوص به خود را دارد و با توجه به اینکه زیدان بازیکن برجسته ای بوده، شما می توانید رویکرد منحصر به فرد و خاص وی در عالم مربیگری را مشاهده کنید.

 

 

 

 

او انتظارات خود از ما را به خوبی توضیح می دهد و ما سال جدید را به خوبی آغاز کرده ایم. ما تقریبا فاتح لالیگا هستیم و از ابتدای زمان حضور زیدان تا آخرین روز برای پیروزی مبارزه خواهیم کرد.

 

زیدان همان تواضع و استعداد دوران ورزشی خود را به رختکن تیم انتقال داد و به افکار بازیکنان کاملا مسلط است. داشتن رختکنی مثل ما پر از بازیکنانی از نقاط مختلف دنیا و با فرهنگ و آداب و رسوم مختلف هرگز آسان نیست.

 

او قادر به حفظ تعادل در رختکن رئال مادرید است و شما نتایج این افکار را بر روی نتایج ما مشاهده می کنید. ما از حضوز زیدان بسیار خوشحالیم و او را کاپیتان کشتی رئال مادرید می دانیم. ما می دانیم که نتایج یک مربی میزان حضور او روی نیمکت را معین می کند و به همین دلیل بازیکنان تلاش می کنند تا به همه اهداف تعیین شده برسند".



تاريخ : چهار شنبه 27 بهمن 1395 | 10:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: رئال همیشه شانس اول صعود است

در مصاحبه با خبرنگاران

زیدان: رئال همیشه شانس اول صعود است

 

رئال مادرید فردا از مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان بازی حساسی مقابل ناپولی پیش رو دارد.

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال در بازی رفت میزبان است و سه هفته بعد در سن پائولو باید بازی برگشت را برگزار کند.

 

 

 

 

زیدان، سرمربی رئال، نشست خبری خود را با پاسخ به سوالی در مورد انتقادات از بنزما شروع کرد و گفت:« هر کسی می تواند در مورد کریم نظر خودش را بدهد ولی من هر روز در تمرین او را تحت نظر دارم و از کار و تلاشش راضی هستم. واضح است که هواداران همیشه از بنزما انتظارات زیادی دارند؛ ولی من از انتقاداتی که نسبت به کریم و دیگر بازیکنانم می شود ناراحتم؛ هرچند که بازیکنان به این انتقادات عادت دارند.»

 

بازگشت بیل:« او از این هفته به تمرینات بازگشته و خوشبختانه دیگر درد ندارد. این مساله بسیار مهمی است. گرت به تدریج در حال آماده شدن است؛ ولی حواسمان باشد که او سه ماه از میادین به دور مانده و نباید در مورد بازگشتش عجله کرد.»

 

 

 

 

ناپولی:« ساری (سرمربی ناپولی) از ناپولی یک تیم خوب و متحد ساخته است. ناپولی خوب بازی می کند و خوب هم نتیجه می گیرد.

فوتبال ایتالیا در سطح بالایی قرار دارد و بازیکنان جوان با کیفیتی در آن ظهور کرده اند ولی رئال در لیگ قهرمانان همیشه شانس اول صعود است. می دانیم که اگر خودمان باشیم، می توانیم مقابل هر تیمی پیروز شویم و این ارزش های بالای رئال را نشان می دهد. در هر صورت اطمینان دارم که بازی با ناپولی دشوار است؛ به خصوص باید سعی کنیم دروازه مان را بسته نگاه داریم.»

 

 

 

 

تجربه بازی در ایتالیا:« سن کمی داشتم که به یووه پیوستم و در این تیم از هر لحاظ پیشرفت کردم. در یوونتوس چیزهای زیادی یاد گرفتم؛ سپس به باشگاهی بزرگتر یعنی رئال منتقل شدم. در یوونتوس هم مثل رئال، شما در هر بازی باید تا لحظه آخر برای پیروزی بجنگید. حالا در رئال به عنوان یک مربی در حال یادگیری هستم.»

 

حضور مارادونا در برنابئو:« 14 ساله بودم که برای اولین بار مارادونا را دیدم. او بهترین بازیکن تاریخ فوتبال است ولی با همه احترامی که برای وی قائل هستم، باید بگویم که فردا نگرانی اصلی من 11 بازیکن درون زمین ناپولی است نه دیگو.»

 

هماهنگی بنزما و رونالدو:« هر دو، بازیکنانی مهم در تیم هستند. کریم بارها باعث شده تا دیگر بازیکنان رئال مثل رونالدو گلزنی کنند؛ ولی واضح است که من و هواداران از خودش هم انتظار گلزنی داریم. کریم خیلی علاقه مند است تا به سایر هم تیمی هایش کمک کند و هماهنگی فوق العاده ای هم با رونالدو دارد. او کارهایی انجام می دهد که از خیلی ها بر نمی آید.»



تاريخ : سه شنبه 26 بهمن 1395 | 18:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

احتمال فسخ قرارداد رئال با کمپانی آدیداس

با رسیدن پیشنهادی نجومی از آندر آرمور

احتمال فسخ قرارداد رئال با کمپانی آدیداس

 

طبق ادعای نشریه مارکا، یک کمپانی مشهور تولید کننده البسه ورزشی امریکایی، پیشنهاد چشمگیری به رئال مادرید ارائه داده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید از سال 1998، لباس های تولیدی آدیداس را به تن می کند و تا 2020 نیز با این کمپانی آلمانی قرارداد دارد؛ ولی یک کمپانی آمریکایی به نام «آندر آرمور»، پیشنهاد سالانه 150 میلیون یورویی به رئال ارائه داده و همین مساله ممکن است به فسخ قرارداد کهکشانی ها با آدیداس منجر شود.

 

 

 

 

آندر آرمور اسپانسر اصلی ستاره های آمریکایی چون تام بریدی، استیفن کاری، مایکل فلپس و جوردن اسپیث است و رقابتی تنگاتنگ با نایکی در ایالات متحده دارد. این برند معتبر حالا قصد سرمایه گذاری گسترده در فوتبال اروپا را دارد و به همین منظور، مذاکرات جدی خود با قهرمان اروپا یعنی رئال مادرید را شروع کرده است.

 

رقم 150 میلیون یورویی آندر آرمور به رئال، به معنای تبدیل شدن پیراهن کهکشانی ها به باارزش ترین پیراهن های دنیا خواهد بود. در حال حاضر آدیداس به یونایتد سالانه 90 و نایکی به بارسلونا سالانه 85 میلیون یورو پرداخت می کند.

 

رئال بر اساس قرارداد سال 2012 خود با آدیداس، سالانه تنها 40 میلیون یورو دریافت می کند. از آن تاریخ رئال فاتح دو لیگ قهرمانان شده و پرز ارزش پیراهن تیمش را بسیار بیشتر از این ها می بیند.

لازم به ذکر است که در لیگ برتر تاتنهام پیراهن های آندر آرمور را به تن می کند.



تاريخ : سه شنبه 26 بهمن 1395 | 18:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارادونا دو برابر کریس رونالدو می ارزید

رئیس سابق ناپولی

مارادونا دو برابر کریس رونالدو می ارزید

 

کورادو فرلاینو، رئیس سابق ناپولی اعتقاد دارد که مارادونا در زمان خودش دو برابر رونالدوی کنونی ارزش داشت.

 

به گزارش "ورزش سه"، دیگو مارادونا سال 1984 با رقم 5 میلیون پوند که در زمان خود رکورد محسوب می شد، از بارسا به ناپولی پیوست و در 6 فصل کمک کرد این تیم جنوبی ایتالیا به دو قهرمانی سری آ و یک قهرمانی جام یوفا دست یابد.

 

 

 

 

کورادو فرلاینو، در آستانه مصاف حساس ناپولی با رئال در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان، به مقایسه مارادونا و رونالدو پرداخت و گفت:« مارادونا دو برابر رقمی که الان رونالدو ارزش دارد، می ارزید.

وقتی دیگو را با آن رقم بالا خریداری کردم، خیلی ها به من انتقاد کردند که ناپل یک شهر فقیر است و این همه هزینه برای جذب یک بازیکن درست نیست؛ ولی پول من بود و دوست داشتم برای خرید مارادونا هزینه کنم.

پس از امضای قرارداد با مارادونا در بارسلون، بی نهایت خوشحال بودم و آن را در یک کافه جشن گرفتیم. متصدی کافه به من گفت شما ایتالیایی هستید؟ چه معامله خوبی با شما کردیم. مارادونا برای بازی در بارسا بیش از اندازه چاق است! آن جمله باعث شد تا شب خوب من خراب شود.»



تاريخ : سه شنبه 26 بهمن 1395 | 18:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

راموس: سعی می کنیم در خانه از ناپولی گل نخوریم

راموس از دیدر با ناپولی گفته است.

طرفداری - سرخیو راموس کاپیتان با تجربه تیم رئال مادرید معتقد است این تیم تلاش خواهد کرد تا در مادرید از ناپولی گل نخورد تا کار راحتی در بازی برگشت داشته باشد.

راموس که در سوال و جواب زنده در فیسبوک با هواداران رئال صحبت می کرد در این باره گفت:

ناپولی رقیبی قدرتمند است که در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. سعی می کنیم تا در خانه مقابل این تیم گل نخوریم. تلاش می کنیم تا به فینال برسیم اما باید بازی به بازی پیش برویم. در حال حاضر روی لیگ قهرمانان اروپا تمرکز کرده ایم. این رقابت ها بسیار پیچیده است. برای هواداران هم متفاوت است ولی ما امیدواریم که عملکرد خوبی داشته باشیم. در لیگ هم شرایط خوبی داریم و همه چیز در اختیار خودمان است.

راموس در خصوص بهترین گلی که تا کنون زده است نیز گفت:

همه آنها خاص هستند ولی انتخاب من گلی است که منجر به فتح لادسیما شد. 



تاريخ : سه شنبه 26 بهمن 1395 | 9:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رمز پیروزی ناپولی بر رئال از نگاه رینا

رمز پیروزی ناپولی بر رئال از نگاه رینا

 

ناپولی دو روز دیگر در برنابئو، بزرگترین بازی فصل خود تا به اینجای کار را پیش رو دارد.

 

 

به گزارش "ورزش سه"، برای مقابله با قدرت تهاجمی بالای رئال مادرید، چشم امید ناپولی به درخشش په په رینا، گلر اسپانیایی دوخته شده است. گلری که یک بار با پیراهن لیورپول، خاطره خوبی از  پیروزی بر رئال در برنابئو دارد.

 

 

 

 

رینا در مورد وضعیت ناپولی گفت:« در شرایط خوبی به سر می بریم. مقابل رئال باید با شخصیت بازی کنیم و به سیستم خودمان وفادار باشیم. هواداران از حالا منتظر بازی برگشت هستند. می دانیم که کار برابر رئال دشوار است ولی انگیزه تیم بسیار بالاست.

البته که بازی در برنابئو همیشه سنگین و پرفشار است؛ ولی حداقل من خاطره خوبی از آن دارم.»

 

گلزنی های دقیقه نودی راموس: « این گلزنی ها اصلا تصادفی نیستند. تعیین کنندگی راموس در این دقایق، تفاوت ها را رقم می زند.»

 

رمز پیروزی بر رئال: « برای پیروز شدن بر رئال باید شجاع بود و بدون ترس در برنابئو بازی کرد. اینگونه شانس صعود پیدا خواهیم کرد.»

 

قهرمانی اروپا: « ما واقع بین هستیم و می دانیم که در میان نامزدهای قهرمانی قرار نداریم.»



تاريخ : دو شنبه 25 بهمن 1395 | 21:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بازگشت به موقع مدافعان رئال مادرید

بازگشت به موقع مدافعان رئال مادرید

 

برای اولین بار در سال 2017، زیدان می تواند از دو انتخاب اول خود در پست مدافعان کناری در ترکیب اصلی استفاده کند.​​​​​​​

 


به گزارش "ورزش سه"، روز چهارشنبه و در دیداری حساس، رئال مادرید در خانه میزبان ناپولی است و به نظر می رسد کابوس مصدومیت کم کم در حال رخت بستن از رختکن قوهای سپید باشد.

 

مارسلو زودتر از پیش بینی کادر پزشکی به تمرینات و ترکیب رئال بازگشته و کارواخال نیز که از 18 ژانویه به علت مصدومیت از ترکیب دور بود و 2 دیدار کوپا برابر سلتا و دیدارهای لالیگا مقابل مالاگا، سوسیداد و اوساسونا را از دست داده بود حالا شرایط بازی کردن دارد.

 

 

 

 

در تاکتیک زیزو مدافعان کناری نقش مهمی دارند و مجموعا موفق به ارسال 12 پاس گل در اروپا شده اند و به همین دلیل بازگشت کارواخال و مارسلو بهترین خبر برای زیدان در آستانه دیدار برابر ناپولی است.

 

خط حمله خطرناک ناپولی با حضور ستارگانی مثل مرتنس و همسیک بی شک خط دفاعی رئال را آزار خواهد داد و حالا این تیم با ترکیب کامل در مقابل تیم آماده ایتالیایی صف آرایی خواهد کرد.



تاريخ : دو شنبه 25 بهمن 1395 | 21:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ناواس: به پیوستن دخیا به رئال فکر نمی کنم

ناواس: به پیوستن دخیا به رئال فکر نمی کنم

 

کیلور ناواس، سنگربان کاستاریکایی رئال مادرید تاکید کرد که تمام تلاش وی ارائه بهترین عملکرد ممکن در ترکیب این تیم است.​​​​​​​

 

 

به گزارش "ورزش سه"، در هفته های اخیر اخبار زیادی در مورد تمایل رئال به جذب یک سنگربان بزرگ در تابستان آینده شنیده شده و از دخیا و کورتوا به عنوان جدی ترین گزینه ها نام برده شده است.

 

 

 

 

ناواس گفت: "من هر روز با تمام وجود تمرین می کنم و سعی دارم که اینگونه افکار را از خودم دور کنم. رئال مادرید جای بهترین بازیکنان است و من نیز هر روز تلاش می کنم تا در بهترین شرایط قرار داشته باشم تا سالهای سال در بین بهترین بازیکنان بازی کنم.

 

پرز همیشه از من حمایت می کند و اعتماد او برای من خیلی با اهمیت است. من نیز آرام هستم و تلاش می کنم با درخشش در زمین جواب این اعتماد را بدهم".



تاريخ : دو شنبه 25 بهمن 1395 | 21:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

دیگو مارادونا با ده هزار هوادار ناپولی به مادرید می رود

انتظار می رود بیش از ده هزار هوادار ناپولی همراه با دیگو مارادونا برای دیدار این تیم مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو حاضر باشند.

طرفداری - چهارشنبه شب در یکی از حساس ترین دیدارهای مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رئال مادرید در دور رفت میزبان ناپولی خواهد بود. از ظرفیت ورزشگاه رئال مادرید تنها 3900 بلیط به هواداران ناپولی اختصاص داده شده بود و این بلیط ها در چند دقیقه به فروش رفتند. با این حال گزارش ها از ایتالیا می گویند بیش از ده هزار هوادار ناپولی به مادرید سفر می کنند و بلیط های هواداران رئال مادرید را با قیمت بالاتر خواهند خرید تا بتوانند بازی تیمشان را ببینند. 

به گزارش آ اس و فوتبال ایتالیا، دیگو مارادونا اسطوره ناپولی نیز همراه با این تیم به شهر مادرید سفر می کند و در همان هتلی که ناپولی اقامت دارد، خواهد ماند. مارادونا سه شنبه شب با مسئولان ناپولی و رئال مادرید شام می خورد.

 پائولو سورنتینو کارگردان معروف سینما که جایزه اسکار گرفته و همچنین سیلویو اورلاندو یکی از مشهورترین بازیگران ایتالیایی که متولد شهر ناپل است در جایگاه ویژه سانتیاگو برنابئو حاضر خواهند بود. 



تاريخ : دو شنبه 25 بهمن 1395 | 19:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

قضاوت دیدار رئال مادرید و ناپولی به دامیر اسکومینا سپرده شد

این داور مطرح 4 شنبه شب در مادرید سوت خواهد زد.

طرفداری- در یکی از بازی های این هفته لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو، تیم های رئال مادرید و ناپولی به مصاف هم خواهند رفت، دیداری که برای هواداران دو تیم بسیار مهم خواهد بود.

در همین راستا به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، یوفا با اعلام رسمی خود مشخص کرد که این دیدار را دامیر اسکومینا داور مشهور اهل اسلوونی به همراه تیم همکارانش داوری خواهد کرد. این داور در سال های اخیر داوری های زیادی برای رئال مادرید کرده است که مهم ترین آن ها دیدار نیمه نهایی فصل گذشته لیگ قهرمانان برابر سیتی در مادرید بود که با صعود کهکشانی ها به فینال همراه بود.

شایان ذکر است دیدار این دو تیم 4 شنبه شب ساعت 23:15 بخ وقت ایران آغاز خواهد شد.



تاريخ : دو شنبه 25 بهمن 1395 | 19:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونمایی آدیداس از توپ مرحله حذفی و فینال لیگ قهرمانان اروپا

در طراحی این توپ نماد اژدها به کار رفته است.

طرفداری- شرکت آدیداس، از توپ فینال لیگ قهرمانان اروپای امسال رونمایی کرد.

به گزارش دیلی میل، قبل از شروع مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا، شرکت آدیداس از توپ فینال این رقابت ها رونمایی کرد.

با وجود برگزاری فینال مسابقات در استادیوم کاردیف کشور ولز،  گروهی از شرکت آدیداس به این سفر کرده و با توجه به این که اژدها نماد ملی کشور بریتانیایی است، از آن در طراحی این توپ استفاده کردند.

این توپ توسط برخی ستارگان اروپا مانند لیونل مسی، لوییس سوارز، کریستیانو رونالدو و توماس مولر امتحان شده تا بازیکنان بتوانند راحت تر در زمین مسابقه بازی کنند.

از این توپ فردا در مسابقات مرحله حذفی استفاده خواهد شد.

لیگ قهرمانان اروپالیگ قهرمانان اروپا



تاريخ : دو شنبه 25 بهمن 1395 | 19:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید و انتظار یک تابستان پرهیجان

رئال مادرید و انتظار یک تابستان پرهیجان

 

بعد از لغو محرومیت رئال مادرید از حضور در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، حالا این تیم برنامه های خود را برای حضوری قدرتمندانه تدوین می کند.​​​​​​​

 

به گزارش "ورزش سه"، کهکشانی ها در زمستان امسال قادر به تقویت تیم خود نبودند و زیزو تا پایان فصل باید با ترکیب فعلی خود در مسابقات مختلف ادامه دهد اما قطعا در تابستان سال آینده و با توجه به محرومیت در زمستان، این تیم تلاش گسترده ای برای خرید ستارگان جدید و پوشش نقاط ضعف خود خواهد کرد.

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 25 بهمن 1395 | 16:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

غیبت رونالدو در تمرین امروز رئال مادرید!

غیبت رونالدو در تمرین امروز رئال مادرید!

 

کریستیانو رونالدو امروز وارد چمن کمپ والدبباس نشد و در سالن بدنسازی به صورت انفرادی تمرین کرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، تنها دو روز به بازی رفت رئال و ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان زمان باقی مانده و رئالی ها تمام تمرکزشان را روی این بازی حساس گذاشته اند. تمرین امروز رئال در کمپ والدبباس پیگیری شد؛ تمرینی که یک غایب بزرگ داشت.

 

 

 

 

کریستیانو رونالدو به دلیل مصدومیت از ناحیه پای راست در بازی با اوساسونا، امروز در تمرین حضور نداشت و در سالن بدنسازی کمپ، انفرادی تمرین کرد. البته مارکا گزارش داده است که مشکل رونالدو جدی نیست و او فردا به تمرینات بازگشته و برابر ناپولی هم به میدان خواهد رفت.

 

در تمرین امروز رئال، گرت بیل حضوری فعال داشت و نشان داد که مصدومیتش را به دست فراموشی سپرده است. بیل در برابر ناپولی به میدان نخواهد رفت و انتظار می رود که یا در بازی مقابل اسپانیول یا والنسیا که هفته بعد برگزار خواهند شد، شاهد حضور او در ترکیب رئال پس از سه ماه باشیم.

 

از اردوی ناپولی هم خبر می رسد که کاروان این تیم فردا عصر وارد مادرید خواهد شد و بلافاصله به هتل میروسیرا خواهد رفت؛ جایی که مارادونا انتظارشان را می کشد. عجیب اینکه ناپولی تا یک ساعت قبل بازی، هیچ تمرینی در برنابئو برگزار نخواهد کرد.



تاريخ : دو شنبه 25 بهمن 1395 | 16:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بیل در آستانه بازگشت به میادین (عکس)

بیل در آستانه بازگشت به میادین (عکس)

 

گرت بیل، فوق ستاره ولزی رئال مادرید از امروز به تمرینات گروهی رئال بازگشت و بدون شک این خبر بسیار خوبی برای زیدان و هواداران رئال مادرید است.


به گزارش "ورزش سه"، گرت بیل 29 نوامبر گذشته در لندن مورد عمل جراحی از ناحیه پا قرار گرفت و اعلام شد که تا اواخر بهمن ماه قادر به حضور در میادین نیست. به اواخر بهمن رسیده ایم و گرت بیل که 10 روز پیش تمرینات انفرادی خود را شروع کرده بود، از امروز همگام با سایر بازیکنان رئال و بدون هیچ مشکلی به تمرین پرداخت.

 

 

 

 

البته او به طور حتم رئال را در بازی چهارشنبه مقابل ناپولی در یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان همراهی نخواهد کرد ولی پیش بینی می شود که شنبه یا چهارشنبه آتی برابر اسپانیول یا والنسیا به میادین بازگردد.



تاريخ : دو شنبه 25 بهمن 1395 | 16:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مصدومیت مدافع رئال جدی نیست

مصدومیت مدافع رئال جدی نیست

 

بر خلاف تصور اولیه به نظر می رسد مصدومیت دانیلو، مدافع کناری رئال مادرید جدی نمی باشد.​​​​​​​

 


به گزارش "ورزش سه"، دیشب و در جریان دیدار رئال مادرید در برابر اوساسونا، دانیلو مصدوم شد و بازی را ترک کرد و بسیاری با توجه به شرایط او، دوری بلندمدتی را برای این مدافع پیش بینی می کردند اما مچ پای چپ او آسیب ندیده و حتی می تواند در دیدار این هفته رئال مادرید برابر ناپولی در صورت صلاحدید زیدان به میدان برود.

 

 

 

 

دانیلوی برزیلی در دیدار دیشب در برخورد با گارسیا، بازیکن اوساسونا به شدت مصدوم شد اما امروز کادر پزشکی رئال مادرید تاکید کرد که هیچ گونه نگرانی در مورد آینده او وجود ندارد.

 

البته دنی کارواخال، مدافع راست رئال مادرید دوران نقاهت خود را طی کرده و به تمرینات گروهی بازگشته و احتمالا زیزو باز هم از او در ترکیب ثابت رئال برابر ناپولی استفاده خواهد کرد.



تاريخ : دو شنبه 25 بهمن 1395 | 16:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال به دنبال شکستن رکورد دیگری از بارسا

رئال به دنبال شکستن رکورد دیگری از بارسا

 

به ثمر رساندن 3 گل در دیدار دیشب برابر اوساسونا بدان معنا بود که شاگردان زیدان به دنبال رکوردشکنی دیگری هستند.​​​​​​​

 

به گزارش "ورزش سه"، دیدار دیشب سی و نهمین بازی متوالی بود که رئال مادرید موفق شده بود دروازه حریفان خود را باز کند. آخرین بار در جریان دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان سال قبل، رئال در گشودن دروازه سیتی در انگلیس ناکام ماند و بعد از آن در همه دیدارها گلزنی کرده بود.

 

 

 

 

اما بارسا با گلزنی در 44 بازی متوالی در سالهای 1942 و 1943 در این زمینه رکورد دار است و مادریدی ها نیز تا به حال 3 بار و با تیم های تحت هدایت مورینیو، بین هاکر و ایپینا در 41 بازی متوالی گلزنی کرده اند. تیم مورینیو در سال 2012 برابر والنسیا با تساوی بدون گل متوقف شد و نتوانست به رکورد بارسا برسد.



تاريخ : دو شنبه 25 بهمن 1395 | 16:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارکا: حمایت پرز و زیدان از ناواس

مارکا: حمایت پرز و زیدان از ناواس

 

خبرگزاری مارکا مدعی شد که فلورنتینو پرز و زین الدین زیدان، به حمایت از کیلور ناواس پس از عملکرد درخشان او مقابل اوساسونا پرداخته اند.

 

به گزارش "ورزش سه"، گلر کاستاریکایی نمایش خوبی در روز شنبه داشت و نشان داد که به روزهای اوجش نزدیک شده است. پس از چند بازی ضعیف، او چندین بار دروازه رئال را نجات داد و پس از بازی نیز مسئولین باشگاه از او حمایت کرده اند.

 

 

 

پس از انتشار تلاش دوباره رئال برای خرید دخیا، ناواس که در صورت حضور دخیا جایگاهش را از دست خواهد داد، از این موضوع ناراحت است و در تلاش است توانایی های فنی خود را ثابت کند تا مورد تایید زیدان و پرز قرار گرفته و در رئال ماندنی شود.

زیدان به خوبی می‌داند که ناواس باید چه نقشی در رئال داشته باشد، هر چند که این موضوع ممکن است در نقل و انتقالات دست و پای رئال را ببندد.



تاريخ : دو شنبه 25 بهمن 1395 | 16:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

دیبالا؛ دور و دورتر از رئال و بارسلونا

دیبالا؛ دور و دورتر از رئال و بارسلونا

 

رئال مادرید و بارسلونا برای جذب دیبالا باید سال های بیشتری در انتظار به سر ببرند.

 

به گزارش "ورزش سه"، رئالی ها که با حکم دادگاه حکمیت ورزشی قادر خواهند بود تابستان آینده به خرید بازیکن جدید بپردازند، مهمترین هدف خود را به جذب دیبالا از یوونتوس معطوف کرده اند. بارسلونا نیز نیم نگاهی به جذب این ستاره جوان آرژانتینی دارد؛ هرچند که با وجود  MSN، نیاز چندانی هم به تحرک آنچنانی برای جذب دیبالا حس نمی کند.

 

 

 

 

در مورد دیبالا حتی گفته شده بود که او به پیشنهاد مدیر رئال پاسخ مثبت هم داده است ولی ماروتا، مدیر یوونتوس آب پاکی روی دست رئال و بارسا ریخت و خبر از حتمی بودن تمدید قرارداد این ستاره جوان داد.

او به خبرنگاران گفت: «مدیر برنامه های دیبالا انتهای ماه فوریه به تورین خواهد آمد تا کار تمدید قرارداد این بازیکن را نهایی کنیم.»

 

هنوز زمان دقیقی برای اعلام تمدید قرارداد دیبالا مشخص نشده؛ ولی واضح است که یوونتوس از ماندنی شدن ستاره تیمش اطمینان دارد.



تاريخ : دو شنبه 25 بهمن 1395 | 16:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو، بهترین خارجی تاریخ لیگ برتر انگلیس

کریستیانو، بهترین خارجی تاریخ لیگ برتر انگلیس

 

کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید از سوی نشریه “فورفورتو” به عنوان بهترین بازیکن خارجی تاریخ لیگ برتر انتخاب شد.

در این رده بندی که با حضور صد بازیکن خارجی برتر تاریخ لیگ انگلیس مشخص شده است، رونالدو بالاتر از آنری، کانتونا، برکمپ، دروگبا و آگوئرو قرار گرفته است. زولا، ویرا، ژینولا و اشمایکل هم در رده های هفتم تا دهم قرار گرفته اند.

رونالدو که در سن 18 سالگی از اسپورتینگ پرتغال به یونایتد پیوست در زمان حضورش در منچستریونایتد سه قهرمانی لیگ انگلیس، یک قهرمانی اروپا، دو قهرمانی جام اتحادیه و دو قهرمانی جام حذفی را از آن خود کرد و در سال 2009 به رئال مادرید پیوست.



تاريخ : یک شنبه 24 بهمن 1395 | 21:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پوستر سلطان

پوستر سلطان

 

سازنده عکس : علی دشتی . فراشبند



تاريخ : یک شنبه 24 بهمن 1395 | 21:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

موراتا: دلم برای یووه تنگ شده است

موراتا: دلم برای یووه تنگ شده است

 

آلوارو موراتا، مهاجم رئال مادرید تاکید کرد که دلش برای یوونتوس تنگ شده و اگر رئال او را باز نمی‌گرداند، سال ها در تورین می‌ماند.

 

به گزارش "ورزش سه" مهاجم 24 ساله یک دوره بسیار موفق در یوونتوس سپری کرد و دو قهرمانی سری آ و دو قهرمانی کوپا ایتالیا کسب کرد و تابستان گذشته با فعال کردن بند بازگشتی اش توسط رئال، به برنابئو بازگشت. حال او مدعی شد که دلش برای یووه تنگ شده و اگر رئال او را برنمی‌گرداند، سالها در این تیم می‌ماند.

 

 

 

او گفت:" من ایتالیایی نیستم ولی همه چیزم را برای پیراهن سپید و مشکی می‌دهم و می‌خواستم سالها در آنجا بمانم. یوونتوس این را می‌دانست. تنها مشکل این بود که رئال مادرید از کودکی رویای من بود. بدون بند بازگشتی، انتقال من از یووه بسیار دشوار می‌بود. دلم برای رختکن یووه تنگ شده است. بونوچی، بارزالی، کیه لینی، مارکیزیو، بوفون. آنها کلید هماهنگی من با تیم بودند. اگر در یک رختکن ضعیف در یووه وارد می‌شدم، انقدر خوب کار نمی‌کردم."

 



تاريخ : یک شنبه 24 بهمن 1395 | 21:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

صحنه مشکوک به پنالتی روی رونالدو(عکس)

صحنه مشکوک به پنالتی روی رونالدو(عکس)

 

رئال مادرید دقایقی پیش موفق شد در ورزشگاه ال سادار با نتیجه 1-3 بر اوساسونا غلبه کرده و صدر جدول را از بارسا پس بگیرد.


به گزارش "ورزش سه"، دقیقه 78 بازی شاهد یک صحنه مشکوک در محوطه جریمه اوساسونا بودیم.

کریستیانو رونالدو سانتر لوکاس واسکز را با سینه کنترل کرد و زمانی که قصد ضربه زدن داشت، با مزاحمت داوید گارسیا، مدافع اوساسونا روبرو شد و به زمین افتاد. داور بازی در این صحنه اعتقاد داشت که رونالدو قبل از برخورد با مدافع حریف، اقدام به پرتاب خود به زمین کرده و اعلام پنالتی نکرد. این تصمیم او با اعتراض شدید رونالدو و دیگر رئالی ها روبرو شد.

 

 



تاريخ : یک شنبه 24 بهمن 1395 | 9:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پانصدمین بازی راموس برای کهکشانی ها (عکس)

پانصدمین بازی راموس برای کهکشانی ها (عکس)

 

سرخیو راموس، کاپیتان رئال مادرید با حضور در بازی امشب تیمش مقابل اوساسونا، تعداد بازی هایش برای کهکشانی ها را به عدد 500 رساند.


به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید امشب در هفته بیست و دوم لالیگا به مصاف اوساسونا رفت و سرخیو راموس نیز در ترکیب اصلی مادرید حضور داشت تا پانصدمین بازی خود با پیراهن سپید رئال را انجام دهد. او هرچند در این بازی که با پیروزی 1-3 رئال به اتمام رسید، گلی به ثمر رساند اما نقش مهمی در سازماندهی خط دفاعی رئال داشت.

 

 



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 24 بهمن 1395 | 9:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: باید استراحت کنیم تا مقابل ناپولی آماده باشیم

سرمربی فرانسوی رئال مادرید از کسب سه امتیاز تیمش راضی و خوشحال است.

طرفداری - رئال مادرید موفق شد با نتیجه 3-1 اوساسونا را شکست دهد تا پس از چند ساعت دوباره به صدر جدول لالیگا بازگردد. زین الدین زیدان، سرمربی این تیم، پس از مسابقه در کنفرانس خبری حاضر شد و گفت:

چیزی که می توانم بگویم این است که بازی بسیار دشوار بود. حریف در برخی دقایق بسیار خوب کار کرد و دقایق سختی را پشت سر گذاشتیم. سه امتیاز را به دست آوردیم و مساله مهم همین است. نکته بد این است که ما گل اول را به ثمر رساندیم اما نتوانستیم آن را حفظ کنیم و در کمتر از 10 دقیقه گل تساوی را دریافت کردیم زیرا آماده نبودیم. 

ناچو به 100 بازی و راموس به 500 بازی برای رئال مادرید رسیدند. زیدان در این مورد گفت:

همه می دانیم راموس برای ما چه بازیکن مهمی است. او کاپیتان ما است. اینکه او برای رئال مادرید این همه بازی انجام داده، تعجب آور نیست. امیدوارم باز هم برای مدت طولانی روند او ادامه داشته باشد. او لایق همه چیزهایی است که تا به حال به دست آورده است. او الگوی رئال مادرید است و راه رئال مادرید را نشان می دهد. در مورد ناچو باید بگویم او بازیکن بسیار حرفه ای است. هر زمان که در ترکیب حضور دارد، می درخشد و بسیار باشخصیت است. 

رئال مادرید با سه مدافع کار را آغاز کرد و در میانه نیمه دوم به چهار مدافع تغییر سیستم داد. آیا سیستم ابتدایی بد کار می کرد؟

با سه مدافع هم خوب کار می کردیم اما نیاز داشتیم در مرکز میدان تغییراتی ایجاد کنیم. ما با چهار مدافع متعادل تر بازی می کنیم. برنامه ما این بود با سه مدافع بازی را آغاز کنیم و با مصدومیت دنیلو مجبور شدیم با 4 مدافع کار کنیم و با توازن بیشتری بازی کردیم. 

بارسلونا با پیروزی که مقابل آلاوز به دست آورده بود، برای چند ساعت صدرنشین لالیگا بود. آیا زیدان از این مساله نگران بوده است؟

نه. از این مساله نگران نبودم. تا پایان فصل شرایط همین گونه است. نمی توانیم آرامش کامل داشته باشیم. باید همیشه تلاش کنیم. در هر بازی در لالیگا ما فشار را از رقیبانی مثل بارسلونا و سایرین حس می کنیم. می دانستیم اوساسونا در خانه بسیار خطرناک است. به زحمت افتادیم اما در نهایت سه امتیاز را کسب کردیم و از این مساله خوشحالم. 

پس از گل اول، رئال مادرید تمرکز خود را از دست داده بود. آیا موافقید؟

نمی دانم این مساله از کمبود تمرکز بود یا خیر. ما می توانستیم پیش از گل آنها، به گل دوم برسیم. گاهی اوقات این مسائل پیش می آید و شما باید از موقعیت هایتان استفاده کنید. نیمه دوم خیلی بهتر بودیم. شانس های بیشتری داشتیم و بازی متعادل تری انجام دادیم. 

وی در مورد مصدومیت دنیلو گفت:

واقعا برای مصدومیت او متاسفم. باید فردا شرایط را بررسی کنیم تا ببینیم کی آماده بازی خواهد بود. 

زیدان در مورد عملکرد هامس رودریگز گفت:

هامس خوب کار کرد. او خیلی خوب هنگام ورود به بازی، خودش را با شرایط بازی وفق داد. بازی کردن هامس در ترکیب باعث می شود سایر بازیکنان راحت تر و راضی تر باشند. 

آیا بازی کردن پس از دو هفته استراحت اجباری سخت بود؟

نمی دانم اما فکر می کنم تاثیر داشت. چیزی که الان مهم است، این است که ما هر سه روز یک بار بازی داریم. باید به خوبی استراحت کنیم تا برای چهارشنبه مقابل ناپولی آماده باشیم. 



تاريخ : یک شنبه 24 بهمن 1395 | 9:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.