جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

امادگی راموس و مارسلوبرای الکلاسیکو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

امادگی راموس و مارسلوبرای الکلاسیکو

امادگی راموس و مارسلوبرای الکلاسیکو


http://media.oregonlive.com/oregonian/photo/2014/05/15037245-standard.jpg
راموس، مارسلو و ایسکو به همراه باقی بازیکنان تمرین کردند ولی به نظر می‌رسد شرایط ایسکو مناسب نیست. راموس مقابل سویا از ناحیه کتف دچار مصدومیت شد و مارسلو، مقابل پاری سن ژرمن مصدوم شد. با این حال، انتظار می‌رود این دو مدافع با تجربه برای ال‌کلاسیکو آماده باشند ولی ایسکو که در اردوی تیم ملی اسپانیا دچار مصدومیت شده، احتمالا قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

با این حال، بنزما و خامس احتمالا مشکلی برای همراهی سپیدپوشان نخواهند داشت و در ال‌کلاسیکو حاضر خواهند بود.



تاريخ : چهار شنبه 27 آبان 1394 | 10:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

احتمال حضور مسی در ال کلاسیکو و غیبت بنزما

بارسلونا می تواند مسی را در ال کلاسیکو در اختیار داشته باشد؛ در مورد حضور بنزما گزارش های متفاوتی وجود دارد و بیشتر به عدم حضور این بازیکن اشاره دارند.

طرفداری- به گزارش Football-espana، بارسلونا می تواند مسی را در ال کلاسیکو در اختیار داشته باشد با این حال در مورد حضور کریم بنزما ابهاماتی وجود دارد.

گزارش ها حاکی از این هستند که بازگشت مسی به تمرینات، پس از مصدومیت زانویش، به خوبی می گذرد و وی در تمرین روز سه شنبه بدون هیچ مشکلی حضور یافته است. مسی از زمان مصدومیتش در برابر تیم لاس پالماس در ماه سپتامبر، تا کنون به میدان نرفته است.

در همین حال کریم بنزما، مهاجم فرانسوی تیم رئال مادرید، نیز پس از مصدومیتی که از ناحیه همسترینگ در بازی های ملی برایش به وجود آمد، امکان بازگشتش برای دیدار ال کلاسیکو کم می باشد.  مارکا گزارش می دهد که سختی هایی برای بازگشت بنزما وجود دارد اما اغلب به دلیل زمان زیادی است که وی از تمرینات دور بوده است و نیازی به نگرانی نیست؛ کادنا گزارش میدهد که تنها 40 درصد امکان حضور کریم در ال کلاسیکو وجود دارد و پیش بینی عدم حضور این ستاره را دارد.

با این حال گزارش های متناقضی درباره وضعیت بنزما وجود دارد و باید تا روز ال کلاسیکو  صبر کرد.



تاريخ : چهار شنبه 27 آبان 1394 | 10:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

لوکزامبورگ 0-2 پرتغال؛ ضیافتی برای جوانان

دو تیم لوکزامبورگ و پرتغال در قالب یک دیدار دوستانه به مصاف هم رفتند.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 27 آبان 1394 | 10:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

جیمزرودریگز:اماده باقدرت به مادرید هستم

جیمزرودریگز:اماده باقدرت به مادرید هستم

http://www.varzesh11.com/images/gallery/james-rodr%C3%ADguez--45510.jpg
 خامس رودریگز، هافبک کلمبیایی رئا مادرید اعلام کرد که مشکل مصدومیتش رفع شده است.
وی اظهار داشت :” روبراه هستم. چند هفته است که تمرین می کنم. به تمرین کردن برگشتم و حس خیلی خوبی دارم. می خواهم تمرین کنم و به بهترین شکل در بازیها حاضر شوم.”



تاريخ : سه شنبه 26 آبان 1394 | 16:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

درصورت نتیجه نگرفتن بنیتز زیدان سرمربی میشود

درصورت نتیجه نگرفتن بنیتز زیدان سرمربی میشود

http://cup.ir/Content/Upload/Images/06b66fdc-7fe5-4553-b778-7dedb9041b19.JPG?watermark=cup&w=730
 صندلی رافا بنیتز در رئال مادرید چندان محکم نیست. تیمش بد نتیجه نگرفته اما عملکرد تیم امیدوار کننده نیست.
در چنین شرایطی سران رئال مادرید یک آلترناتیو جدی را برای جایگزینی بنیتز در صورت اخراجش در نظر دارند: زین الدین زیدان.
زیزو امسال عملکرد قابل قبولی در لیگ دسته سه اسپانیا با کاستیا داشته و آماده حضور در ترکیب اصلی رئال است.



تاريخ : سه شنبه 26 آبان 1394 | 16:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ادعای عجیب ازرونالدو و مورینیو

ادعای عجیب ازرونالدو و مورینیو

کریستیانو رونالدو و ژوزه مورینیو

صحبت های ستاره سابق فرانسه مبنی بر پیوستن کریستیانو رونالدو و ژوزه مورینیو در فصل آینده به پاری سن ژرمن است.
ستاره 48 ساله سابق فرانسه و باشگاه پاری سن ژرمن در گفتگو با تلویزیون انگلیس در مورد شایعات جدایی رونالدو و همچنین نتایج ضعیف مورینیو در چلسی معتقد است که فصل بعد این دو راهی پاری سن ژرمن می شوند. زیرا مالک قطری و ثروتمند پی اس جی به دنبال فتح لیگ قهرمانان است.



تاريخ : سه شنبه 26 آبان 1394 | 16:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال دست از سر لواندوفسکی برنمی‌دارد

رئال دست از سر لواندوفسکی برنمی‌دارد

http://s3.picofile.com/file/8213749234/1728224898_bayern_muenchen_wolfsburg_robert_lewandowski_fuenferpack_RENG.jpg

با اینکه بر کسی پوشیده نیست که فلورنتینو پرز ،رئیس باشگاه رئال مادرید، سال‌هاست نام روبرت لواندوفسکی را در لیست خرید خود دارد، اما موضوع جذب این مهاجم لهستانی اینک با افشای تخلف اخلاقی  کریم بنزما جدی‌تر هم شده است. علاوه بر روزنامه "پرزگلاد اسپورتووی" چاپ لهستان، بسیاری از رسانه‌های ورزشی اسپانیا هم این خبر را تایید کردند. روزنامه "مارکا" هم از قول مدیربرنامه‌های لواندوفسکی نوشت:" طی ماه‌های اخیر تماس‌هایی بین دو طرف برقرار شده است."
درپی اتهام تهدید و باجگیری بنزما در قبال متیو والبوئنا، باشگاه رئال اعلام کرده چنانچه این اتهام در دادگاه ثابت شود، درمورد حفظ این بازیکن فرانسوی در مادرید تجدیدنظر خواهد کرد. از سویی دیگر قرارداد لواندوفسکی هم با بایرن مونیخ تا سال 2019 معتبر است و با توجه به اینکه او در فصل جاری طوفان گلزنی برای این تیم براه انداخته و نامش را به سرخط خبرهای فوتبالی جهان برده است، باواریایی‌ها به آسانی اجازه جدایی به او نخواهند داد، اما اخباری هم به گوش می‌رسد که ماندن این بازیکن ارتباط مستقیم با ماندن گواردیولا در مونیخ دارد.
گفتنی است چهار گلی که لواندوفسکی در فصل 2013 چمپیونزلیگ در مادرید برای بروسیا دورتموند به ثمر رسانده بود، نخستین جرقه جلب توجه رئالی‌ها به او بود.



تاريخ : سه شنبه 26 آبان 1394 | 16:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فقط شش رئالی تا کنون مصدوم نشده اند

فقط شش رئالی تا کنون مصدوم نشده اند

http://www.ronaldo7.net/gallery/game/29_11_2014/ronaldo7.jpg

کیکو کاسیا و روبن یانیز درون دروازه در کنار ناچو، کاسمیرو، لوکاس و کروس تنها بازیکنان رئال در این فصل هستند که هنوز مصدوم نشده اند.

کریستیانو هم مصدومیت هایی داشته اما هیچ بازی را از دست نداده است. او 990 دقیقه بازی کرده و اگر ده دقیقه دیگر بازی کند به رکورد هزار دقیقه می رسد.



تاريخ : سه شنبه 26 آبان 1394 | 11:12 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تیم زمان کودکی کریس رونالدو شماره او را بازنشسته کرد

تیم زمان کودکی کریس رونالدو شماره او را بازنشسته کرد

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user198108/news/ctymcyiwwaagoe9.jpg
 

 تیم دسته سومی "آندورینیا" پرتغال که کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره رئال مادرید دو سال (بین 8 تا 10 سالگی) برای این تیم بازی کرده، اعلام کرد شماره 7 خود را به افتخار این بازیکن بازنشسته کرده است. رونالدو ژانویه گذشته به عضویت افتخاری این تیم در آمد.

به گزارش بلیچر ریپورت و به نقل از خبرگزاری محلی Hindu Times، این باشگاه با انتشار بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد این تصمیم بعد از جلسه هیات مدیره باشگاه گرفته شده و از این به بعد هیچ‌کس به جز خود رونالدو یا پسرش نمی‌تواند شماره 7 این تیم را بپوشد.

رونالدو بعد از اینکه از "آندورینیا" جدا شد، برای ناسیونال و اسپورتینگ لیسبون پرتغال بازی کرد و از آنجا راهی منچستریونایتد شد.



تاريخ : دو شنبه 25 آبان 1394 | 21:2 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ناواس و تلاش برای رسیدن به ال کلاسیکو(عکس)

ناواس و تلاش برای رسیدن به ال کلاسیکو(عکس)

 

کیلور ناواس که پس از بازی مقابل پاری سن ژرمن دچار فشار عضلانی در ناحیه کشاله ران شد، همچنان غایب تمرینات گروهی رئال مادرید است.


به گزارش "ورزش سه"، ناواس که در این فصل چهره درخشان رئال مادرید بوده و با مهارهای فوق العاده او، رئال بارها از خطر تساوی و شکست نجات پیدا کرده، این روزها همراه فیزیوتراپ های باشگاه رئال مادرید سخت در تلاش است تا بتواند به موقع خود را به ال کلاسیکو برساند.
در غیاب او، کیکو کاسیا هرگز نتوانسته دروازه بان مطمئنی برای رئال نشان دهد و امید هواداران به بازگشت ناواس دوخته شده است. آب درمانی یکی از روش هایی است که ناواس برای تسریع روند بهبودی کشاله ران خود انتخاب کرده است.



تاريخ : دو شنبه 25 آبان 1394 | 17:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئیس کمیته برگزاری لالیگا و اعتراف به رئالی بودن

 

رئیس کمیته برگزاری لالیگا و اعتراف به رئالی بودن


خاویر تباس در مصاحبه اختصاصی با آ اس فاش ساخت که از کودکی هوادار رئال مادرید بوده است.


به گزارش "ورزش سه"، خاویر تباس، رئیس کمیته برگزاری لالیگا را مدیری مقتدر و قانون مدار می شناسند. رئالی ها او را به هواداری از بارسلونا متهم می کنند و برعکس. پس از تهدید به جریمه رئال مادرید بخاطر توهین هواداران این تیم به بارسلونا در ال کلاسیکوی رفت سال گذشته، انتقاداتی به تباس وارد شد مبنی بر اینکه او از بارسلونا هواداری می کند ولی او امروز در مصاحبه با آ اس، خبر از رئالی بودن خود داد.

تباس در آستانه ال کلاسیکو، در مورد این بازی به آ اس گفت:" این بزرگترین بازی باشگاهی در سطح دنیاست و ما به راحتی امتیاز پخش این مسابقه را به همه دنیا فروخته ایم. بیش از 500 تا 600 میلیون نفر در سراسر دنیا این بازی را زنده تماشا خواهند کرد و اسپانیا به داشتن رئال مادرید و بارسلونا افتخار می کند. به شخصه هرگز تصور نمی کنم روزی بارسلونا از لالیگا جدا شود و دیگر ال کلاسیکویی شاهد نباشیم؛ چون کاتالونیا بخشی جدا نشدنی از اسپانیاست."

تباس در مورد اینکه هوادار کدام تیم است گفت:" از هر هوادار فوتبال در اسپانیا سوال کنید، به شما می گویند که تباس مخالف تیم محبوبشان است؛ چون برای من اجرای قانون در اولویت است و در این زمینه همه تیم ها از نظر من برابر هستند ولی اگر بگویم که طرفدار تیمی نیستم به شما دروغ گفته ام. دوست ندارم مردم مرا دروغگو خطاب کنند.

از کودکی هوادار رئال بودم و هستم. 27 بار ال کلاسیکو را از نزدیک تماشا کرده ام و با گل های رئال از جا پریده ام. فرزندان من نیز همه هوادار رئال هستند و دوست داریم رئال همیشه برنده باشد ولی هرگز احساسات شخصی خودم را در کارم وارد نمی کنم."

تباس در مورد انتقاداتی که از بنیتس، سرمربی رئال می شود گفت:" چیزی از کارشناسی فوتبال نمی دانم چون حوزه ی کاری من متفاوت است ولی سال گذشته از انریکه هم انتقادات فراوانی می شد اما او بارسلونا را فاتح سه جام کرد. "


تاريخ : دو شنبه 25 آبان 1394 | 17:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اعتقادات خرافیه کریس چیست؟؟؟( بسیاااااار جالب)

اعتقادات خرافیه کریس چیست؟؟؟( بسیاااااار جالب)

کریستیانو رونالدو

کریتسیانو رونالدو، ستاره پرتغالی رئال مادرید خراقات خاصی را در زمان بازیهایش دارد.
او در رئال همیشه آخرین نفر از تونل خارج می شود و وارد استادیوم می شود. این بازیکن در زمان خروج از هواپیما اولین نفر است اما در زمان خروج از اتوبوس آخرین است!
ستاره رئال مادریدبا پای راست واردچمن می شود و پس از آن یک جهش بزرگ انجام می دهد. پیش از  آن ستاره پرتغالی در رختکن چند ضربه به توپ می زند. رونالدو همچنین یک تسبیح مخصوص دارد که پیش از بازی با کمک آن دعا می خواند!



تاريخ : دو شنبه 25 آبان 1394 | 16:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

طعنه رونالدو به مسی: درباره من فیلم ساختند، زیرا می خواستند فیلمی درباره بهترین بازیکن جهان بسازند

کریستیانو رونالدو در مصاحبه جدیدش از خود به عنوان بهترین بازیکن جهان یاد کرد و دلیل ساخته شدن فیلمی بر اساس زندگی اش را خواسته کمپانی Universal برای ساخت فیلمی درباره بهترین بازیکن جهان بیان کرد.

طرفداری- به گزارش سایت NBC Sports، کریستیانو رونالدو در روزها و هفته های اخیر به دلیل اکران فیلمی بر اساس زندگی اش، مصاحبه های زیادی را با رسانه های مختلف انجام داده است. در اکثر این مصاحبه ها، وی جمله هایی همچون "به اینکه فیلمی درباره زندگی ام ساخته شده، افتخار می کنم"، "به خانواده و هم تیمی هایم مدیونم که مرا برای رسیدن به این نقطه کمک کردند"، "لیونل مسی هم فوتبالیست فوق العاده ای است" را استفاده کرده است. اما زمانی که رونالدو حس می کند نگاه رسانه های عمومی در حال منحرف شدن از او و متمرکز شدن روی تنها رقیبش - لیونل مسی - است، می دانید که او نمی تواند این را تحمل کند و واکنش نشان می دهد. وی به تازگی در برنامه تلویزیونی "جاناتان راس شو" که برنامه ای محبوب در بریتانیا محسوب می شود شرکت کرد و چنین دیالوگی بین او و مجری برنامه رد و بدل شد:

- جاناتان راس: چرا در فیلم حضور داشتی؟ چه کسی به تو مراجعه کرد، فیلم "رونالدو" چگونه ساخته شد و چه چیز باعث شد تا بخواهی این فیلم ساخته شود؟
- کریستیانو رونالدو: وقتی (استودیوی فیلم سازی) Universal به سراغ من و تیمم آمد و گفت: " علاقه مندیم که مستندی را درباره تو بسازیم" در ابتدا من شوکه شده بودم. گفتم" "فیلمی درباره من؟"
-جاناتان راس: به این فکر کردی که "چرا من؟ چرا فیلمی درباره لیونل مسی نمی سازند؟"
- کریستیانو رونالدو: زیرا آن ها به دنبال بهترین بازیکن جهان می گشتند.

و پس از گفتن این جمله، لبخندی از شیطنت و رضایت بر چهره ستاره 30 ساله رئال مادرید نقش می بندد. با این وجود رونالدو در ادامه اظهار داشت که رقابتی بین او و مسی وجود ندارد و حتی رابطه اش با ستاره آرژانتینی بارسلونا را "خوب" توصیف کرد. وی در این باره اظهار داشت:

من رقیبی ندارم. ما رابطه ای معمولی و خوبی داریم. ما قرار گرفتن روی سکوی برنده جایزه بهترین بازیکن سال جهان را برای 8 سال است که به اشتراک گذاشته ایم. هیچکس قبلا این کار را نکرده بود؛ فقط ما این کار را کرده ایم. بنابراین رابطه خوبی با او دارم. او برای یک باشگاه بازی می کند و من برای یک باشگاه دیگر. او بهترین ها را برای خود کسب کرده و من بهترین ها را برای خودم. رفقای نزدیک هم نیستیم اما به یکدیگر احترام می گذاریم.



تاريخ : دو شنبه 25 آبان 1394 | 16:42 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فابرگاس: هواداران بارسلونا من را دوست نداشتند؛ در نزدیکی انتقال به رئال مادرید بودم

هافبگ باشگاه چلسی، از دلایل جدایی اش از بارسلونا گفت.

طرفداری- سسک فابرگاس، هافبک باشگاه چلسی معتقد است که هواداران در بارسلونا با او رابطه خوبی نداشته اند.

به گزارش اسکای اسپورتس، او که پس از مطرح شدن در باشگاه آرسنال، به بارسلونا پیوست، از دلایل جدایی خود از باشگاه مورد علاقه دوران کودکی اش پرده برداشت.

او در این خصوص گفت:

من با مردم بارسلونا رفتار خوبی داشتم. اما در اواخر حضورم در آن جا، متوجه شدم که بیشتر هواداران دوست ندارند من در این باشگاه حضور داشته باشم. بنابراین باشگاه را ترک کردم.

وی در مورد مورینیو در زمان سرمربیگری رئال و تقابل های رئال مادرید و بارسلونا افزود:

در آن زمان مورینیو رقیب ما بود، همانگونه که په په، راموس و رونالدو هم رقیب ما بودند.ما می خواستیم روبروی رئال پیروز شویم ولی دلایل شخصی برایمان مهم نبود. هدف اصلی ما این بود که بارسلونا پیروز شود، نه این که فقط مورینیو را شکست دهیم.

هافبک اسپانیایی در مورد پیشنهادات رئال مادرید برای به خدمت گرفتن او و همچینن پیوستن به چلسی  ادامه داد:

بله آن ها در دوره های مختلف با من تماس گرفتند. مواردی در این رابطه وجود داشت، اما هیچ گاه قراردادی منعقد نشد و توافقی نداشتیم. انتقال به چلسی، یک اتفاق معمولی در فوتبال بود. اتفاقات در فوتبال بسیار سریع تر از آن چه که مردم فکر می کنند، رخ می دهند. روز ها جلو می روند و شما با مربی ها و بازیکنان صحبت می کنید و ناگهان فردا، همه چیز متفاوت می شود و همه اتفاقات و افراد را فراموش می کنید.

هافبک سابق باشگاه های آرسنال و بارسلونا در مورد وضعیت کنونی چلسی اضافه کرد:

وقتی که شما برنده نمی شوید مردم همه حرفی می زنند ولی وقتی پیروز می شوید، همه چیز عالی است. زمانی که ما برنده نمی شویم، بدیهی است که شرایط برای همه در باشگاه سخت می شود. ولی ما بازیکنان، هواداران و مربی، می خواهیم با همدیگر از کنار این مرحله سخت عبور کنیم. هیچ کس نمی تواند در این برهه برای ما کاری کند و این خودمان هستیم که باید در مسیر صحیح بار دیگر قدم برداریم. البته همچنان در لیگ قهرمانان اروپا شانس جلو رفتن داریم ولی باید در لیگ برتر نیز وضعیت خود را بهبود ببخشیم. من در حال حاضر بیش از هر زمان دیگری مورینیو را حمایت کرده ام و می گویم او لایق حمایت صد در صد است. ما خوب بازی نمی کنیم ولی این دلیلی نیست که همه مشکلات به خاطر سرمربی است. ما در درجه اول می خواهیم که چلسی پیروز شود. ما خواستار این هستیم که باشگاه در بالاترین نقطه باشد و بازیکنان و مورینیو نیز همراه ما باشند، زیرا روزهای سختی را اخیرا سپری کرده اند.



تاريخ : دو شنبه 25 آبان 1394 | 16:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ادعای رسانه های اسپانیایی؛ رونالدو به پرز: با بنیتز هیچ عنوانی فتح نخواهیم کرد

بنا به گزارش پلت فرم های آنلاین اخبار روز یکشنبه در اسپانیا، کریستیانو رونالدو و رافائل بنیتز در این فصل با هم تطابق ندارند و این فوق ستاره عدم اعتماد خود به مربی را به گوش فلورنتینو پرز رسانده است.

طـرفداری- به گزارش AS، در ملاقاتی قبل از سفر تیم به سویا، گزارش شده است که ستاره پرتغالی به رئیس باشگاه گفته در زمان هدایت تیم توسط بنیتز آنها هیچ عنوانی به دست نخواهند آورد. طبق گزارش ها رونالدو گفته است:

با این مربی ما هیچ چیز به دست نخواهیم آورد.

El Confidencial هم گزارش داده است که فلورنتینو پرز و کریستیانو رابطه خوب خود را از دست داده اند و این رابطه درست شدنی نیست، چرا که پرز از صحبت های در گوشی رونالدو با بلان در پایان دیدار با پاریسن ژرمن و مصاحبه های اخیر وی نسبت به نامعلوم بودن آینده را نوعی اهانت به خود و باشگاه تلقی کرده است.

نارضایتی کریستیانو آشکار است. به نظر می رسد که رابطه ای میان CR7 و بیل در داخل و خارج از زمین نیز وجود ندارد، و بیل از رابطه خود با رئیس باشگاه لذت می برد و مربی یک منبع نگرانی برای ستاره پرتغالی است، کسی که ترجیح می دهد در خط حمله تیم بنزما را در کنار خود داشته باشد.



تاريخ : دو شنبه 25 آبان 1394 | 9:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

لواندوفسکی و موراتا دو گزینه جدی رئال مادرید برای تقویت خط حمله

بنا به گزارش رسانه های اسپانیایی، این روز ها بار دیگر نام روبرت لواندوفسکی در اطراف باشگاه رئال مادرید به گوش می رسد و این تیم برای خرید او اقدام خواهد کرد.

طـرفداری- Marca می گوید، مهاجم تیم بایرن مونیخ یکی از مهاجمانی است که لوس بلانکوس برای فصل بعد در نظر گرفته اند اما احتمال خرید دو مهاجم نیز رد نشده است. موراتا در سال 2014 به یوونتوس فروخته شد، اما رئال مادرید در قرارداد او بند بازخرید گنجاند و شایعات اخیر حاکی از فعال سازی این بند در تابستان پیش رو می باشد.

وضعیت حقوقی کریم بنزما، که درگیر اتهامات باج خواهی متئو والبوئنا شده است، مسئله را پیچیده کرده، هرچند که در این مقطع مادرید های از مهاجم خود حمایت می کنند. رئال مادرید دو بار برای خرید لواندوفسکی اقدام کرده اما اکنون آینده وی به آینده پپ گواردیولا نیز بستگی دارد، چرا که در پایان فصل ممکن است این مربی همراه باواریایی ها بماند یا از این تیم جدا شود.



تاريخ : دو شنبه 25 آبان 1394 | 9:42 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

خداحافظ رائول، خداحافظ پسر نیک برنابئو (نقاشی دیجیتال)

طرفداری- این ساعات برای هواداران رئال مادرید ساعات تلخیست چرا که رائول گونزالس کاپیتان پیشین و یکی از محبوب ترین بازیکنان تاریخ اسپانیا آخرین بازی اش را در دنیای فوتبال انجام خواهد داد و پس از آن برای همیشه از فوتبال خداحافظی می کند. به همین مناسبت حمید سحری با قلم هنرمندش تصویری زیبا از خوشحالی پس از گل خاطره انگیر رائول را به تصویر کشیده است.



تاريخ : دو شنبه 25 آبان 1394 | 9:42 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو: رؤیای بازنشستگی در بزرگترین باشگاه دنیا را دارم

ستاره پرتغالی تنها بازیکنی است که 4 بار برنده کفش طلای اروپا شده است، اما هیچ میلی به توقف این روند ندارد.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 24 آبان 1394 | 21:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئالی ها دربین پرطرفدارترین بازیکنان در فیسبوک

تاريخ : یک شنبه 24 آبان 1394 | 21:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ال کلاسیکو تحت تدابیر شدید ضد تروریستی

ال کلاسیکو تحت تدابیر شدید ضد تروریستی


http://bankvarzesh.com/Content/1394/07/30/FullSize/IMG_25510.png

کمتر از یک هفته دیگر در برنابئو، دو تیم رئال مادرید و بارسلونا به مصاف هم خواهند رفت. در پی اقدامات تروریستی دو روز پیش در شهر پاریس، در بسیاری از کشورهای اروپایی، جوی تقریبا امنیتی حکمفرما شده است با این حال دولت اسپانیا امروز اعلام کرد که وضعیت ضد تروریستی در کشور اسپانیا همچون سابق باقی خواهد ماند ولی در برخی نقاط کلیدی، تعداد نیروهای امنیتی افزایش پیدا می کند.

یکی از این نقاط کلیدی، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو در روز بازی ال کلاسیکو خواهد بود. قرار است با دخالت ارتش، تعداد نیروهای امنیتی در هنگام برگزاری بازی بین رئال و بارسلونا بیش از همیشه باشد. این اقدام دولت، همه را به یاد روز 1 می 2002 می اندازد که سه ساعت پیش از شروع ال کلاسیکو، برنابئو تهدید به بمب گذاری شده بود.



تاريخ : یک شنبه 24 آبان 1394 | 20:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گزارش روز: 6 روز به ال کلاسیکو؛ تمرینات اختصاصی رونالدو

گزارش روز: 6 روز به ال کلاسیکو؛ تمرینات اختصاصی رونالدو


http://parsiup.com/upload/3pg_50.jpg
رونالدو برای بازگشتن به روزهای اوج خود و پاسخ دادن به انتقادات زیادی که در طی هفته های اخیر از او شده است، چشم امید به درخشش در ال کلاسیکو مقابل بارسلونا دارد. رونالدو در 23 بار رویارویی با بارسلونا، موفق به زدن 15 گل به این تیم شده و یکی از مهره های کلیدی رئال برای شکست بارسلونا در ال کلاسیکوی 30 آبان محسوب می شود.

کمتر از یک هفته تا شروع این بازی، رونالدو همچنان بصورت فشرده در حال تمرین کردن است. روز گذشته آن دسته از بازیکنان رئال که به تیم های ملی خود دعوت نشده اند، از تمرین کردن معاف بودند ولی رونالدو همراه با دو مصدوم این روزهای رئال یعنی مارسلو و ناواس، در کمپ تمرینی والدبباس حضور یافت و بصورت اختصاصی تمرین کرد.
رونالدو در این فصل تنها 8 گل به ثمر رسانده که در مقایسه با فصل گذشته در چنین مقطعی، آمار ضعیفی محسوب می شود. (او فصل گذشته در چنین مقطعی موفق به زدن 18 گل شده بود.)

مارسلو نیز که در بازی مقابل پاری سن ژرمن دچار مصدومیت شد، سخت در تلاش است تا بتواند خود را به ال کلاسیکو برساند. کیلور ناواس هم که از ناحیه کشاله ران دچار فشار عضلانی شده، زیر نظر فیزیوتراپ های رئال مشغول تمرین است و پیش بینی می شود که بتواند برابر بارسلونا به میدان رفته و اولین ال کلاسیکوی خود را تجربه کند. رئال برای موفقیت در مقابل خط آتش بارسلونا، امیدواری زیادی به درخشش ناواس درون دروازه دارد.



تاريخ : یک شنبه 24 آبان 1394 | 20:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

احتمال اخراج شدن بنزما از رئال درصورت مقصر شناخته شدن

احتمال اخراج شدن بنزما از رئال درصورت مقصر شناخته شدن

http://www.jamejamonline.ir/Media/Image/1394/08/16/635824814095110011.jpg
روزنامه آس گزارش داد که  پرز از بنزما حمایت کرده اما اگر این بازیکن در ماجرای والبوئنا مقصر شناخته شود بلافاصله از باشگاه اخراج می شود.

در حقیقت بنزما احتمال دارد که در دادگاه به جرم مشارکت در اخاذی از بنزما به پنج سال حبس محکوم شود.



تاريخ : یک شنبه 24 آبان 1394 | 20:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فرزندراموس به دنیا امد

تاريخ : یک شنبه 24 آبان 1394 | 20:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

هامس خواهان امضای قراردادی جدید با رئال مادرید

ستاره کلمبیایی رئال‌مادرید خواهان امضای قرارداد جدیدی با تیم خود است که وی را در فهرست بازیکنانی قرار می‌دهد که بیشترین دستمزد را در تیم می‌گیرند.

طرفداری- AS مدعی شده است که ملی پوش کلمبیایی خواهان دستمزدی برابر با راموس و بیل است، دو بازیکنی که در حدود 10 میلیون یورو دستمزد دریافت می کنند.

در سال 2014 و با قراردادی 80 میلیون یورویی از موناکوی فرانسه راهیِ رئال مادرید شد. آن هم در حالی که به عنوان آقای گل و یکی از بهترین بازیکنان جام جهانی انتخاب شده بود. رئال مادرید او را در درجه سوم دستمزد ها و همتراز با کسانی چون په په، تونی کروس، مارسلو، لوکا مودریچ و رافائل واران قرار داده است که چیزی حدود 4 تا 6 میلیون یورو دستمزد می‌گیرند.

راموس، بیل، کارواخال و په په همگی در ماه های اخیر با بهبود قرارداد خود مواجه شده اند و در حالیکه هامس اولتیماتومی برای باشگاه در نظر نگرفته است، معتقد است که باید دستمزد معادل با کمک های داخل زمین دریافت کند. وی در اولین فصل حضور خود در تیم عملکرد درخشانی داشت و علاوه بر ارسال پاس‌گل‌های فراوان، 17 گل نیز در 46 مسابقه به ثمر رساند.



تاريخ : یک شنبه 24 آبان 1394 | 20:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

لبنان، میامی و شانگهای؛ لالیگا با ال کلاسیکو جهانی تر می شود

جدال حساس رئال مادرید و بارسلونا در تاریخ 21 نوامبر (30 آبان) در سراسر جهان برای میلیون ها نفر پخش خواهد شد و مراسم خاصی برای جشن گرفتن این نبرد نمادین در نظر گرفته شده است.

طـرفداری- به گزارش AS، دبی، شانگهای و میامی در کنار نمایندگان ارتش اسپانیا در لبنان در لیست مهمانان هستند و لالیگا اجازه خواهد داد تا هواداران به صورت بین المللی روی صفحه نمایشه ای غول پیکر در میامی (پارک مارگارت پیس)، شانگهای (سینمای بین المللی UME) و لبنان (همراه با نیرو های نظامی اسپانیا) این رویداد را تماشا کنند.

در هر کدام از این رویداد ها، سفیری از لالیگا نیز حضور خواهد داشت: گایزکا مندیتا به میامی سفر خواهد کرد، بازیکن سابق رئال مادرید، کریستین کارمبو در شانگهای خواهد بود، و اسماعیل اورزایز، بازیکن سابق اتلتیک بیلبائو نیز با لبنان ارتباط برقرار خواهد کرد، و بازی را در کنار تماشاگران تماشا خواهند کرد.

این دیدار همچنین از طریق توئیتر با #ElClasico، و در LaLiga TV و شبکه رسمی لالیگا در یوتویب نیز قابل مشاهده خواهد بود.



تاريخ : یک شنبه 24 آبان 1394 | 20:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید به دنبال بازگرداندن موراتا؛ امکان بازگشت وی به مادرید

فرد مورد اعتماد و میانجی مدیر عامل باشگاه رئال مادرید در تازه ترین مصاحبه خود، به صحبت در مورد اشتیاق رئال مادرید برای بازخرید آلوارو موراتا، بازیکن پیشین این تیم پرداخت.

طرفداری- به گزارش AS، بر اساس گفته های ارنستو برونزتی، واسطه و فرد مورد اطمینان فلورنتینو پرز، رئال مادرید خواهان استفاده از بند بازخرید آلوارو موراتا برای تابستان آینده می باشد.

با توجه به حرف های برونزتی، مادرید خواهان باز پس گیری موراتا، بازیکن بومی خود می باشد؛ به دلیل اینکه آن ها به دنبال تغییر سیاست نقل و انتقالات خود می باشند و در حال حاضر به دنبال بازیکنان جوانتر هستندکه آلوارو مناسب این شرایط است.

برونزتی در مصاحبه با Tuttosport گفت:

مادرید قصد بازپس گیری او را دارد، اما آن به تصمیم بازیکن بستگی خواهد داشت. نتیجه نهایی در ماه های آینده مشخص خواهد شد.

رئال مادرید در سال 2014 با قیمت 22 میلیون یورو، آلوارو را به یوونتوس فروخت و برای باز خرید او در تابستان آینده باید مبلغ 35 میلیون یوریو پرداخت کند.



تاريخ : یک شنبه 24 آبان 1394 | 20:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کروس مودریچ دربین بهترین ها از نظر پاس

کروس مودریچ دربین بهترین ها از نظر پاس

http://www.shiaupload.ir/images/16421792001796614081.jpg
لوکا مودریچ و تونی کروس که در این فصل 1315 پاس سالم داده اند و 92 درصد دقت را داشته اند بهترین زوج لالیگا  از نظر پاس به شمار می روند.

کروس 700 پاس سالم داده که دقتش 92.59 درصد بوده و مودریچ 615 پاس سالم داده که دقتش 92.07 درصد بوده است.

در للیگا فقط دیگو یورنته و تراشوراس با 1168 پاس از رایو، گابی و تیاگو با 1143 پاس از اتلتیکو به آنها نزدیک هستند. از نظر صحت پاس هم آگوستو فرناندز و کابرال با 91 درصد و بوسکتس و ماسکرانو با 90 درصد به آنها نزدیک شده اند.

http://www.shiaupload.ir/images/10366424864437850128.jpg



تاريخ : یک شنبه 24 آبان 1394 | 10:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

شکست پرتغال مقابل روسیه در شب غیبت رونالدو

شکست پرتغال مقابل روسیه در شب غیبت رونالدو

شکست-پرتغال-مقابل-روسیه-در-شب-غیبت-رونالدو

وبسایت رسمی برنامه نود - روسیه با یک گل پرتغال را شکست داد.

به گزارش وبسایت نود، عصر شنبه، روسیه در یک دیدار دوستانه با قضاوت مازیچ، میزبان پرتغال بود که در نهایت در یک دقیقه مانده به پایان بازی، با گل شیروکوف به پیروزی ۱-۰ رسید.

علیرغم اینکه این بازی یک مسابقه تدارکاتی بود، ولی روسیه فقط سه تعویض انجام داد، پرتغال هم که کاپیتان رونالدو را در اختیار نداشت، چهار تعویض در این دیدار انجام داد.



تاريخ : شنبه 23 آبان 1394 | 20:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بارسا؛ رقیب رئال در جذب آقای گل انگلیس

بارسا؛ رقیب رئال در جذب آقای گل انگلیس


جیمی واردی، آقای گل فعلی فوتبال انگلیس، مورد توجه دو غول فوتبال اسپانیا یعنی رئال و بارسا قرار گرفته است.


به گزارش "ورزش سه"، حضور واردی در صدر جدول گلزنان انگلیس، بی شک یکی از اتفاقات غیرمنتظره ی این فصل لیگ برتر است. مهاجم 28 ساله باشگاه لستر سیتی، با 12 گل این عنوان را در اختیار دارد. او در این فصل در 9 بازی متوالی گلزنی کرده و اگر پس از وقفه بازی های ملی، در زمین نیوکاسل نیز گلزنی کند، به رکورد تاریخی رود فان نیستلروی خواهد رسید. ستاره هلندی در 10 بازی متوالی برای منچستریونایتد گلزنی کرده بود.

واردی که البته شایعه پیوستنش به رئال در ماه ژانویه را چند روز پیش رد کرده بود، حالا به ادعای دیلی میرور، مورد توجه بارسلونا نیز قرار گرفته است. به ادعای این منبع، نمایندگان بارسلونا شب گذشته به منظور بررسی شرایط واردی، در ورزشگاه محل برگزاری بازی دوستانه اسپانیا و انگلیس حاضر شده بودند.

باشگاه بارسلونا قصد دارد در ماه ژانویه، یک مهاجم به خدمت بگیرد و با توجه به پیچیده شدن انتقال نولیتو به این تیم، در حال بررسی گزینه های دیگر است و به نظر می رسد که واردی نیز یکی از همین گزینه ها باشد.


تاريخ : شنبه 23 آبان 1394 | 20:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ابراز همدردی رئال و بازیکنان ان با مردم فرانسه

ابراز همدردی رئال و بازیکنان ان با مردم فرانسه


http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/photo_2015-11-14_03-39-05.jpg

کریم بنزما:

فکر من نزد خانواده تمام قربانیان است.

کارلو آنچلوتی:

من از اتفاقاتی که در پاریس رخ داد شوکه شده ام. وحشتناک است. تمام عشق من برای قربانیان و خانواده های آنها و مردم فرانسه.

گرت بیل:

سر بلند باش. قوی بمان پاریس.

کریستیانو رونالدو هم با قرار دادن عکس زیر، نوشت:

نمی توانم نسبت به حملات وحشتناک پاریس بی تفاوت باشم. افکار من نزد قربانیان و خانواده های آنهاست.

دیوید بکهام:

با هر طلوع خورشید در این شهر زیبا ما مردمی که از دنیا رفتند  خانواده هایی که عشق خود را از دست دادند را به یاد می آوریم... افکار ما نزد شماست...

باشگاه رئال مادرید هم با انتشار پیامی با قربانیان حملات تروریستی در پاریس همدردی کرد.

در بیانیه باشگاه رئال آمده است :” باشگاه رئال مادرید در پی حملات تروریستی در پاریس با قربانیان و خانواده هایشان همدردی می کند. این همدردی در این لحظات مشکل برای مردم فرانسه خیلی مهم است.”



تاريخ : شنبه 23 آبان 1394 | 19:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارسلو به الکلاسیکو میرسه

مارسلو به الکلاسیکو میرسه

http://www.beronza.com/images/Article/Article108643.jpg

شاید بهترین خبر این روزها برای رئال بازی کردن مارسلو درالکلاسیکو بود ک این اتفاق خواهد افتاد
اخرین مصدوم رئال کارواخال است ک اوهم به احتمال فراوان خواهد رسید



تاريخ : شنبه 23 آبان 1394 | 19:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

امارخیره کننده رئال باحضور رونالدو بیل بنزما خامس

امارخیره کننده رئال باحضور رونالدو بیل بنزما خامس

http://lh3.ggpht.com/-X16hzvpWi3w/VRXAi0YS61I/AAAAAAAABfE/qhp0MrJwdOY/s1600/11075206_10150811134059953_8828407708490850110_o.jpg

در این فصل سه بازی رئال با حضور مربع مرگبار داشته است.
رئال مادرید ۴-۰ شاختار
رئال مادرید ۵-۰ بتیس
رئال مادرید ۶-۰ اسپانیول
حریف بعدی بارسلوناست



تاريخ : شنبه 23 آبان 1394 | 19:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئیس سابق رئال مادرید: مورینیو مربی مورد علاقه پرز است؛ بازگشت او به مادرید ممکن است

طبق گفته های رامون کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال مادرید، ژوزه مورینیو، سرمربی تحت فشار تیم چلسی می تواند در آینده جانشین رافا بنیتز در رئال مادرید شود.

طـرفداری- شغل مورینیو این روز ها بعد از شروع فاجعه بار فصل برای چلسی و قبلو 7 شکست در 12 مسابقه لیگ برتر مورد حدس و گمان های بسیاری قرار گرفته است. با اینحال، رومن آبراموویچ، مالک باشگاه نسبت به سرمربی خود صبوری نشان می دهد.

علیرغم اینکه دوران سه ساله مورینیو در سانتیاگو برنابئو پایان خوشی نداشت و او با برخی از بازیکنان تیم به مشکل خورده بود، کالدرون در مصاحبه با Talksport اظهار داشت:

این برهیچکس پوشیده نیست که رئیس کنونی رئال مادرید، فلورنتینو پرز بار ها از مورینیو حمایت کرده است. او خیلی مورینیو را دوست دارد و شما نمی توانید احتمال دیدن دوباره او بر نیمکت برنابئو را رد کنید. می دانم عجیب به نظر می رسد، اما اگر بنیتز فصل خوبی نداشته باشد و مورینیو از چلسی اخراج شود، تأکید می کنم که نمی توانید احتمال بازگشت او به مادرید را رد کنید.

 می دانم که رئیس سعی کرد تا او را به جای بنیتز اینجا داشته باشد، اما مورینیو گفت که این را نمی خواهد و زمان مناسبی برای بازگشت نیست. اما بعد از دو یا سه سال، می توانم او را دوباره اینجا تصور کنم. مشابه این اتفاق برای چلسی هم رخ داد، آنها او را اخراج کردند اما بعداً او بازگشت. در فوتبال این طبیعی است. رئیس کنونی علاقه زیادی به مورینیو دارد، در زمان حضور او در مادرید، پرز خیلی از او حمایت کرد و مورینیو مربی مورد علاقه اوست.


تاريخ : شنبه 23 آبان 1394 | 9:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بکهام: اگر رونالدو تصمیم به ترک مادرید گرفت، باید به منچستر بازگردد

دیوید بکهام به کریستیانو رونالدو توصیه کرد که اگر تصمیم به ترک رئال مادرید گرفت، به منچستر یونایتد بازگردد.

طـرفداری- به گزارش Goal، در حالیکه منچستر یونایتد و پاریسن ژرمن وضعیت مهاجم 30 ساله رئال مادرید را زیر نظر گرفته اند، بکهام گفت:

من هرگز به کسی توصیه نمی کنم که به یونایتد بازنگردد. اگر می توانستم چهار دست و پا به این تیم بازمی گشتم. اما پس از آن هنگامی که یونایتد را ترک کردم، مشخصاً فرصت بازی برای یکی از بزرگترین باشگاه های دنیا، رئال مادرید، دوباره یک رؤیا بود. اما هیچوقت به هیچ بازیکنی توصیه نمی کنم که به منچستر یونایتد بازنگردد.

کریستیانو یکی از بازیکنان مورد علاقه هواداران منچستر یونایتد است، او بسیار موفق بود، و بسیار سخت کوش است. با هرکسی که در کنار او بازی کرده و یا در حوالی دنیای او بوده، صحبت کنید، او تنها یکی از بازیکنان با استعداد دنیای فوتبال نیست، بلکه یک بازیکن سخت کوش هم هست. اگر او تصمیم بگیرد که رئال مادرید را ترک کند، پس شخصاً از نظر من باید به یونایتد بازگردد. من هیچوقت فرصت انجام چنین کاری نداشتم - اما به بازی در تیم های بعد از یونایتد نیز افتخار می کنم.



تاريخ : شنبه 23 آبان 1394 | 9:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بنزما اعتراف کرد: از این که چه قدر احمق بوده ام، تعجب می کنم

آژانس خبری فرانسه اعلام کرد که در بیانیه سوم بنزما به پلیس فرانسه، بازیکن رئال مادرید اذعان داشته است که نقش یک واسطه را بین زناتی و والبوئنا ایفا می کرده است.

طرفداری- کریم بنزما در اظهارات جدید خود به پلیس فرانسه در ورسای، اذعان داشته است که نقش یک واسطه را بین دوست خود، کریم زناتی و هم تیمی خود در تیم ملی، متیو والبوئنا در جریان پرونده اتهام باج خواهی داشته است. این بازیکن رئال مادرید در تاریخ 5 نوامبر، توسط مراجع قضایی فرانسه دستگیر و مورد بازجویی قرار گرفته است و پلیس تلاش کرده است که ارتباط او با این پرونده را که در مورد باج خواهی برای یک ویدیو مستهجن که در آن متیو والبوئنا نیز حضور داشته است را بفهمد. زیرا به نظر می رسد که دوست دوران کودکی بنزما، کریم زناتی، کسی باشد که این درخواست را داشته است.

به گزارش آژانس خبری فرانسه، بعد از رد کردن هرگونه دخالت در دو بیانیه قبلی، حالا بنزما در بیانه سوم خود اذعان داشته است: 

من در مورد دوست خود کریم زناتی، کمی سردرگم شده ام. زیرا وقتی از زندان آزاد شدم، و حتی وقتی او در داخل بود، من به دنبال او رفتم. ما بسیار نزدیک بودیم. من باید بین کریم زناتی و والبوئنا میانجی گری می کردم و روابط آن ها را بهتر می کردم. 

اما حالا پلیس به مدرک جدیدی دست یافته است، که رونوشت یک تماس تلفنی در روز 6 اکتبر است که در آن، کریم بنزما با یک تن صدای تمسخر آمیز، ملاقات روز قبل خود در کنار والبوئنا را شرح می دهد. در تاریخی که هر دو بازیکن با تیم ملی فرانسه در اردو در کلرفونتن بوده اند.   و بعد از این که زناتی از او پرسید که آیا والبوئنا همکاری می کند، بنزما با وجود این که اظهار داشت که هم تیمی او، آماده پرداخت پولی نیست، برای او راه حل این مسئله را گفت. او ادامه داد:

من با زناتی در مورد این که چگونه این مسئله را با متیو والبوئنا حل کند، صحبت کردم. من نمی دانستم قصد زناتی از این موضوع، سود بردن است. من نمی دانستم. صادقانه بگویم، من تعجب کردم که چقد احمق هستم. 

همینطور او در پایان اذعان داشت که او نمی خواهد تصمیمی برخلاف قانون گرفته شود و همینطور او زناتی را فردی " جدی و قابل اعتماد" خواند و همینطور صحبتی از هم دردی برای والبوئنا بر زبان نیاورد. 



تاريخ : شنبه 23 آبان 1394 | 9:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

عکس / سلفی عجیب و غریب کریستیانو رونالدو

عکس / سلفی عجیب و غریب کریستیانو رونالدو

عکس-سلفی-عجیب-و-غریب-کریستیانو-رونالدو

وبسایت رسمی برنامه نود - کریستیانو رونالدو و این شمایل عجیب و غریب.

به گزارش وبسایت نود، کریستیانو رونالدو که این هفته نه در تیم ملی بازی دارد و نه در باشگاهش رئال مادرید، مسابقه ای پیش رو دارد، به نظر میرسد حسابی سرگرم کارهای شخصی خود است.



تاريخ : جمعه 22 آبان 1394 | 20:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سان ادعا کرد / منچستر از جذب فوق ستاره رئال مطمئن است

 

سان ادعا کرد / منچستر از جذب فوق ستاره رئال مطمئن است

سان ادعا کرد / منچستر از جذب فوق ستاره رئال مطمئن است

وبسایت رسمی برنامه نود - سان مدعی شده منچستریونایتد مطمئن است میتواند چلسی را در جذب رونالدو شکست دهد.

به گزارش وبسایت نود، سان انگلیس در گزارشی مدعی شده است که یونایتد اطمینان دارد میتواند آبی ها لندن را در جذب رونالدو پشت سر بگذارد.

در حالی که در طی هفته های اخیر صحبت های زیادی مبنی بر بازگشت رونالدو به لیگ جزیره شنیده شده است و حتی گفته شد آبراموویچ خواهان حضور وی در چلسی شده، ولی در گزارش سان آمده است که سران منچستریونایتد اطمینان دارند که رونالدو در صورت تمایل برای بازگشت به جزیره با رد پیشنهاد آبی های لندن، راهی منچستریونایتد خواهد شد.

این در حالی است که پاریسن ژرمن هم به شدت تمایل دارد تا برای جذب این فوق ستاره پرتغالی اقدام کند.

با این وجود نزدیکان به رونالدو مدعی هستند او تمایل دارد تا به لیگ جزیره بازگردد و حضور در منچستریونایتد که یادآور خاطرات خوب گذشته است، میتواند اتفاقی خوب تلقی شود.

 

 



تاريخ : جمعه 22 آبان 1394 | 20:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

عکس مصدومان خوشحال رئال

تاريخ : جمعه 22 آبان 1394 | 19:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو: 5 سال دیگر بازنشسته می شوم

رونالدو: 5 سال دیگر بازنشسته می شوم

http://www.amazing.ir/wp-content/uploads/2015/05/ronaldo-amazing-ir-2.jpg

این در حالی است که مدیر برنامه های رونالدو، در مصاحبه های خود از بازی کردن وی تا 40 سالگی سخن می گوید. رونالدو که ماه فوریه، 31 ساله خواهد شد، در مصاحبه با مجله کاراس گفت:" فوتبال بازی کردن برای من 4 یا 5 سال دیگر ادامه خواهد داشت و سپس خودم را بازنشسته می کنم. پس از آن در کنار خانواده و دوستانم، به شکل پادشاهانه ای زندگی خواهم کرد.
من هیچوقت ادعای این را که انسان فروتنی هستم نداشته ام. شخصیت من همینی است که می بینید و هرگز تظاهر به چیزی که نیستم نکرده ام. به سوت ها و توهین های مخالفانم در ورزشگاه ها و مکان های دیگر عادت دارم. همه ی اینها به من انگیزه بیشتری داده اند و بخشی از موفقیت هایم را مدیون کسانی هستم که از من متنفرند."



تاريخ : جمعه 22 آبان 1394 | 19:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیغام کنایه آمیز خامس برای رافا بنیتس

پیغام کنایه آمیز خامس برای رافا بنیتس


http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user113853/content_news/image/james.jpg
در پایان بازی با سویا وقتی از بنیتس در مورد دلیل نیمکت نشینی خامس سوال شد، سرمربی رئال پاسخ داد که خامس برای رسیدن به روزهای اوجش، هنوز باید تمرین کند و به مرز آمادگی 100 درصد نرسیده است؛ جوابی که هیچکس را قانع نکرد چون همه دیده بودند که خامس پس از ورودش به زمین، بهترین بازیکن رئال بود.

ستاره کلمبیایی شب گذشته در مقدماتی جام جهانی 2018 برابر شیلی نیز درخشید و گل تساوی تیمش را در دقیقه 66 به ثمر رساند.

او در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" نیمه اول تحت تاثیر شیلی و جو ورزشگاه قرار داشتیم. پرس بازیکنان شیلی روی ما شدید بود و من خودم را در میانه زمین تنها حس می کردم. در نیمه دوم وقتی ادوین وارد زمین شد، آزادتر شدم و توانستم بازی واقعی خودم را به نمایش بگذارم.
45 دقیقه دوم، من و کل تیم کلمبیا عالی بودیم. در رئال خیلی خوب تمرین کرده بودم و کاملا آماده به تیم ملی رسیدم. فکر می کنم کسانی که معتقدند من هنوز آماده نیستم، با دیدن نیمه دوم این بازی متوجه اشتباهشان شده باشند."



تاريخ : جمعه 22 آبان 1394 | 19:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.