جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

عکس یادگاری همسر تیاگو سیلوا در کنار کریستیانو رونالدو (عکس)

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

عکس یادگاری همسر تیاگو سیلوا در کنار کریستیانو رونالدو (عکس)

طرفداری- در حاشیه دیدار دیشب تیم های رئال مادرید و پی اس جی، ایزابلا دا سیلوا همسر تیاگو سیلوا از فرصت استفاده کرد و با کریستیانو رونالدو عکس یادگاری گرفت.



تاريخ : پنج شنبه 30 مهر 1394 | 16:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

حضور لوکا مودریچ برابر سلتاویگو در هاله ای از ابهام

ستاره کروات مادریدی ها امروز تست های پزشکی را پشت سر گذاشت.

طرفداری- به گزارش AS، لوکا مودریچ که در بازی دیشب رئال مادرید توانست 22 دقیقه برای کهکشانی ها به میدان برود، امروز صبح به کلینیک سانیتاس در مادرید  رفت و تست های پزشکی را پشت سر گذاشت.

او که در دیدار کرواسی برابر بلغارستان مصدوم شده بود، بازی رئال برابر لوانته را از دست داد و تا آخرین لحظه سفرشبه پاریس مشخص نبود تا این که در این دیدار در دقیقه 68 جای ایسکو را گرفت اما طبق گزارشات مصدومیت او هنوز به طور کامل بهبود نیافته است و مشخص نیست که بتواند رئال مادرید را در سفر به ویگو همراهی کند.

گفتنیست مصدومیت مودریچ از ناحیه کشاله ران است و رئال مادرید هیچ خبررسمی در مورد مصدومیت وی منتشر نکرده است.



تاريخ : پنج شنبه 30 مهر 1394 | 16:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ادعای جنجالی کمک داور اسپانیایی؛ برای قضاوت به نفع رئال مادرید در ال کلاسیکوی پیش رو تحت فشار بودیم

بنا به گزارش نسخه آنلاین روزنامه کاتالانی L'Esportiu's، پلیس اسپانیا در حال بررسی پرونده ای است که کمک داور ال کلاسیکوی پیش رو برای قضاوت به نفع رئال مادرید تحت فشار قرار گرفته است.

طـرفداری- به نظر می رسد که این کمک داور قرار بوده بخشی از تیم داوری باشد که قضاوت دیدار میان دو تیم بارسلونا و رئال مادرید در تاریخ 21 نوامبر (30 آبان) در سانتیاگو برنابئو را به عهده می گیرند. این گزارش می گوید که داوری دیگر به او گفته که طبق دستور، در این مسابقه باید به نفع رئال مادرید قضاوت شود.

در حقیقت، اطلاعات این روزنامه فراتر از این هم می رود و اعلام کرده اند که یک دادستان مبارزه با فساد از بارسلونا از تاریخ 19 اکتبر در مورد این پرونده اطلاعاتی داشته است، هنگامی که جکینتو ویسنته، وکیل متخصص در حوزه ورزش، سندی ارائه کرد که حاوی جزئیات شکایت مطرح شده توسط داور تحت فشار قرار گرفته می باشد.

ویسنته درخواست کرده که نام و اطلاعات شخصی این داور در مدارک فاش نشود چرا که ممکن است هم از لحاظ شخصی و هم از لحاظ حرفه ای به تبعیض و پیش داوری علیه او منجر شود. بنا به گزارش L'Esportiu و طبق اسناد، این کمک داور می خواهد که حقایق منتشر شوند چون به نظر او این می تواند باعث توقف وقوع چنین حوادثی شود، و امیدوار است که از به وجود آمدن یک اندوه شخصی هم جلوگیری کند.

با وجود اینکه مقامات مایل به افشای نام کسی نیستند، اما بنا به گزارشی که روز چهارشنبه توسط COPE منتشر شد، احتمال داده می شود که خوزه آنخل خیمنز مونیز د مورالس کسی باشد که کمک داور را تحت فشار قرار داده است، و او یکی از اعضای کمیته فنی داوران در اسپانیا می باشد.

در حال حاضر پلیس اسپانیا مسئول بررسی پرونده است و با افراد مربوط به این حادثه تماس خواهد گرفت تا هرآنچه که می توانند را شفاف سازی کرده و روشن کنند. در این زمینه، این روندی بی سابقه است و ارزیابی پیامد های احتمالی دشوار است.



تاريخ : پنج شنبه 30 مهر 1394 | 16:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

راموس: رابطه ام با بنیتز درست شده است؛ پاریس را با خوشحالی ترک می کنیم

سرخیو راموس بعد از تساوی 0-0 مقابل پاریسن ژرمن اظهار داشت که تیم پر از مصدوم رئال مادرید می تواند از این یک امتیاز راضی باشد.

طـرفداری- رئال مادرید که در پارک دو پرنس تعدادی از ستاره های خود از جمله بیل، بنزما، کواچیچ و هامس رودریگز را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، در نهایت با نمایشی قابل قبول موفق به کسب یک امتیاز خارج از خانه شد تا با تفاضل گل بهتر صدرنشین باقی بماند.

به گزارش Goal، راموس، کاپیتان لوس بلانکوس در پایان بازی گفت:

ما اینجا را با خوشحالی ترک می کنیم چرا که می دانیم چطور باید رقابت کنیم. شاید کمی در مقابل دروازه دقت کافی را نداشتیم اما اینجا را به خاطر کسب یک امتیاز در ورزشگاهی سخت با خوشحالی ترک می کنیم. بدیهی است که در حال حاضر در بهترین فرم خود قرار ندارم چرا که بازیکنان زیادی غایب هستند، اما باید رو به جلو نگاه کنیم.

این مدافع 29 ساله در مورد رابطه خود با بنیتز هم گفت:

همه چیز با بنیتز درست شده است. ما روز بعد از آخرین اظهارات من با هم صحبت کردیم. من یک عقیده دارم و او هم عقیده خود را دارد، اما در پایان همه اینها باعث بهبود رابطه ما شده است. بالاخره مربی و بازیکن باید صحبت کنند - این چیزی است که رابطه را تحکیم می بخشد. همه چیز با بنیتز کاملاً روشن و شفاف است.

راموس که اولین بازی خود بعد از مصدومیت شانه را مقابل پاریسن ژرمن انجام می داد، در این مورد افزود:

همیشه ریسک وجود دارد. در این نوع بازی ها فراموش کردن درد مهم است - من اولین کسی هستم که خود را برای خدمت کردن به تیم آماده می کنم، به خصوص با تمام مصدومانی که داشتیم. در 15 دقیقه پایانی احساس ناراحتی می کردم؛ کمی ناراحت بودم چرا که این مصدومیتی است که درمان آن به کمی زمان نیاز دارد.



تاريخ : پنج شنبه 30 مهر 1394 | 16:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بنیتز: از عملکرد استثنایی بازیکنانم بسیار راضی هستم

رافا بنیتز بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل پاریسن ژرمن در پاریس، از عملکرد تیمش اظهار رضایت کرده و عنوان کرد که بین دو تیم، رئال مادرید به پیروزی نزدیک تر بوده است.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 30 مهر 1394 | 16:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تیم منتخب تاریخ آردا توران؛ حضور رونالدو ها!

آردا توران که همچنان منتظر بازی با پیراهن بارسلونا است، بنابراین خود را به نحوی دیگر مشغول نگه می دارد.

طـرفداری- به گزارش Sport، او تصمیم گرفته تا ترکیب منتخب خود از بهترین های تاریخ را انتخاب کند، که در آن کریستیانو رونالدو و لیونل مسی هم حضور دارند.

این ملی پوش ترکیه ای درون دروازه خود از جیانلوئیجی بوفون استفاده می کند، و سرخیو راموس، پائولو مالدینی و فرانتز بکن باوئر در خط دفاعی قرار می گیرند. زین الدین زیدان، یوهان کرایوف و آندرس اینیستا در خط میانی او هستند و این در حالی است که مهاجمان زیادی انتخاب کرده است: رونالدو (برزیلی)، کریستیانو رونالدو، لیونل مسی و دیگو مارادونا خط حمله او را تشکیل می دهند.

کریستیانو رونالدو یکی از بازیکنان مورد علاقه آردا توران است، و در سال 2014 نیز رأی او برای توپ طلا به ترتیب به رونالدو، روبن و بنزما اختصاص داده شده بود.



تاريخ : پنج شنبه 30 مهر 1394 | 16:22 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

هوادار کریستیانو رونالدو به آرزوی خود رسید (عکس)

هوادار کریستیانو رونالدو به آرزوی خود رسید (عکس)

در جریان دیدار رئال مادرید مقابل پاریسن ژرمن یکی از هواداران کریستیانو رونالدو به هر قیمتی که بود برای دیدن رونالدو از نزدیک ترین فاصله ممکن وارد زمین شد که موفق به در آغوش کشیدن ستاره پرتغالی هم شد و خیلی زود توسط نیرو های امنیتی به خارج از میدان هدایت شد.



تاريخ : پنج شنبه 30 مهر 1394 | 11:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

نارضایتی رونالدو از تست دوپینگ پس از بازی مقابل پی اس جی

نارضایتی رونالدو از تست دوپینگ پس از بازی مقابل پی اس جی



کریستیانو رونالدو‌ ستاره پرتغالی رئال از این که برای تست دوپینگ یوفا پس از بازی مقابل پاریسن ژرمن انتخاب شد راضی نیود،

پس از آن که مسئولان تست دوپینگ او را صدا زدند با ناراحتی گفت:” چرا همیشه من؟” که در این لحظه دوربین ها او را شکار کردند.



تاريخ : پنج شنبه 30 مهر 1394 | 10:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

راموس: درغیاب بازیکنان اصلی هم برتر ازPSG بودیم

راموس: درغیاب بازیکنان اصلی هم برتر ازPSG بودیم


رئال مادرید امشب با وجود اینکه 5 غایب بزرگ داشت در زمین پاری سن ژرمن نمایش درخشانی ارائه داد.


به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید چندین فرصت عالی گلزنی را با بی دقتی و بدشانسی از دست داد  تا در نهایت در شبی که برتر از میزبانش نشان می داد، به تساوی بدون گل رضایت بدهد.

سرخیو راموس در انتهای بازی به خبرنگاران گفت:" بخاطر غایبان زیادی که داشتیم، نتوانستیم بازی همیشگی خودمان را ارائه دهیم اما بازهم برتر از حریف بودیم. می دانستیم که غیبت چند بازیکن نمی تواند برای ما توجیه مناسبی باشد. رئال، مجموعه ای از بازیکنان جوان و با کیفیت در اختیار دارد و امشب دیدید که خسه و واسکز چه بازی خوبی انجام دادند. آنها نشان دادند که در سطح بالایی قرار دارند و می توانند به بهتر شدن تیم کمک کنند.

اینگونه بازی ها مثل فینال هستند. تیمی که کمتر مرتکب اشتباه شود،نتیجه می گیرد و امشب مقابل تیم باکیفیت و قدرتمندی مثل پاری سن ژرمن، شخصیت بالای خودمان را نشان دادیم. در طول یک بازی نمی توان همیشه حمله کرد و امروز ما خیلی خوب در زمین خودمان جمع می شدیم و پس از تصاحب توپ نیز همه با هم حمله می کردیم.زمان را نیز به نفع خودمان مدیریت کردیم.در مجموع با توجه به شرایط خاصی که داشتیم، نتیجه بدی کسب نکردیم."


تاريخ : پنج شنبه 30 مهر 1394 | 10:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بنیتس: رئال می توانست PSG را شکست دهد

بنیتس: رئال می توانست PSG را شکست دهد


رافا بنیتس در پایان بازی رئال مادرید و پاری سن ژرمن، به تمجید از تلاش شاگردانش پرداخت و رئال را شایسته پیروزی دانست.


به گزارش "ورزش سه"، رئال در نیمه اول تیم برتر میدان بود و در نیمه دوم نیز یکی دو شانس عالی گلزنی را از دست داد. بخصوص فرصت گلزنی رونالدو که با بدشانسی هدر رفت.

بنیتس در پایان بازی به خبرنگاران گفت:" مطمئن بودم که مقابل پاری سن ژرمن بازی خوبی ارائه خواهیم داد. موقعیت های گلزنی ما بیشتر از حریف بود و کنترل بازی را نیز در اختیار داشتیم. بیش از پاری سن ژرمن شوتزنی کردیم و میل به هجوم و فشار ما نیز بیشتر بود. می توانستیم میزبان را شکست دهیم.
همه بازی کنترل توپ نیست. امشب ما زمانی که نیاز بود دفاع کردیم و زمانی که می بایست، به سمت دروازه حریف یورش بردیم.با توجه به غایبان مهمی که داشتیم، از نتیجه راضی هستم."

بنیتس در پاسخ به این سوال که بهترین بازی فصل رئال همین بازی بود یا خیر گفت:" در این فصل بازی های خوب زیادی انجام داده ایم. پیروزی در زمین بیلبائو یکی از بازی های خوب ما تا بدینجا بوده. امشب استثنایی بودیم و در طول 90 دقیقه، تمرکزمان را تحت هیچ شرایطی از دست ندادیم که این برای من بسیار مهم بود."

مصدومیت کواچیچ:" چیز خاصی نیست. کواچیچ کمی احساس کوفتگی می کرد و به همین دلیل ترجیح دادم در مورد او ریسک نکنم."

بنیتس در این مورد که امشب کمبود بنزما را حس کرد یا خیر گفت:" همیشه از دست دادن بازیکنی چون بنزما تاثیرگذار است و در بازی ها به چشم می آید؛ با این حال همه بازیکنانی که جای غایبان به میدان رفتند، نمایش خوبی از خودشان ارائه دادند."


تاريخ : پنج شنبه 30 مهر 1394 | 10:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پاریسن ژرمن 0-0 رئال مادرید/ آزمون موفق بنیتز

تاريخ : پنج شنبه 30 مهر 1394 | 10:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

شایعه یا واقعیت؛ کریمی و مجیدی برابر زیدان و ستارگان رئال مادرید به میدان خواهند رفت

به نظر می رسد روابط حسنه تیم هنرمندان با باشگاه رئال مادرید همچنان ادامه دارد.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 29 مهر 1394 | 15:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی پاریسن ژرمن - رئال مادرید؛ جنگ غول ها زیر سایه برج ایفل

تاريخ : چهار شنبه 29 مهر 1394 | 10:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اسامی بازیکنان رئال مادرید برای تقابل با پی اس جی؛ غیبت 5 ستاره!

اسامی بازیکنان رئال مادرید برای تقابل با پی اس جی؛ غیبت 5 ستاره!

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user28399/news/satellite_11.jpg
به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، رافائل بنیتز سرمربی اسپانیایی رئال مادرید اساسمی بازیکنان دعوت شده و آماده کهکشانی ها برای سفر به پاریس را اعلام کرد. لازم به ذکر است در این لیست اسامی بازیکنانی مثل په په، بیل، بنزما، هامس و کارواخال دیده نمی شود. اسامی بازیکنان دعوت شده بدین شرح است:

 

دروازه بان ها: ناواس، کاسیا، ایناز
مدافعین: واران، راموس، ناچو، مارسلو، دنیلو
هافبک ها: کروس، ماسیمیرو، کواچیچ، مودریچ، چریشف، ایسکو و یورنته
مهاجمین: رونالدو، وازکز، خسخ و مایورال



تاريخ : چهار شنبه 29 مهر 1394 | 10:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بازیکنان رئال مادرید مخالف حضور پزشک باشگاه در رختکن

به نظرمی رسد ستارگان مادریدی به پزشک تیم اعتماد ندارند.

طرفداری- به گزارش اسپورت و طبق گفته مارکا، این روزها صحبت های جدیدی میان بازیکنان رئال مادرید به گوش می رسد و آن هم این است که آن ها به پزشک تیم دکتر خسوس المو اعتماد کافی را ندارند و تصمیم دارند از حضور او در رختکن تیم ممانعت کنند.

به گفته مارکا این تصمیم با نظرسنجی سرخیو راموس از بازیکنان تیم انجام شده است و طبق نظر آن ها اعتماد لازم میان بازیکنان و شخص اولمو وجود ندارد. اولمو پیش از این هم در تابستان گذشته به دلیل اخراج سه فیزیوتراپ باشگاه حاشیه ساز شده بود.



تاريخ : چهار شنبه 29 مهر 1394 | 10:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بلان: تاکتیک رئال مادرید دفاعی اما بسیار مؤثر است؛ رونالدو یکی از دو بازیکن فرا زمینی است

لوران بلان، سرمربی تیم پاریسن ژرمن در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل رئال مادرید در سومین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 29 مهر 1394 | 10:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

واران: می خواهیم پاریسن ژرمن را مجازات کنیم؛ غایبان تغییری در فلسفه ما نخواهند داشت

رافائل واران هم در کنار رافا بنیتز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از جدال فردا شب مقابل پاریسن ژرمن شرکت کرد و به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

طـرفداری- به گزارش AS، مدافع فرانسوی در مورد مسائل زیر صحبت کرد:

- رئال مادرید با ذهنیتی دفاعی:

هرکس حق دارد که عقاید خود را بیان کند اما از نظر من، تنها چیزی که برای من قابل توجه است، صحبت کردن در مورد دیدار فردا می باشد

- غایبان:

هدف ما این است که در نبرد برای فتح عنوان حضور داشته باشیم. متأسفانه چند غایب مهم داریم اما همچنان موظف به پیروزی در بازی ها هستیم - و بازیکنانی که به دلیل مصدومیت غایب هستند این را تغییر نخواهند داد.

- یک تیم که مایل به حفظ توپ است در مقابل تیمی که چنین تمایلی ندارد:

هر دوی ما توپ را می خواهیم. داشتن توپ به معنای خلق موقعیت و گلزنی است.

- از دست دادن بازیکنان کلیدی:

من آرزو می کردم که همه آنها می توانستند اینجا با ما باشند؛ اما شرایط فلسفه ما را تغییر نخواهد داد.

- هدف:

رسیدن به مرحله یک هشتم نهایی و اگر بتوانیم به عنوان صدرنشین گروه صعود کنیم، حتی بهتر هم می شود. هدف ما پیروزی است - همیشه پیروزی است. می خواهیم مالکیت توپ را حفظ کنیم و به عنوان یک تیم با کیفیت های انفرادی پاریسن ژرمن را مجازات کنیم. نکته کلیدی کنترل بازی است.

- پاریسن ژرمن به عنوان مدعی:

علیرغم پتانسیلی پاریسن ژرمن دارد، به اینجا آمده ایم تا خطر ساز شویم و برنده بازی شویم. سرنوشت بازی با جزئیات مشخص خواهد شد و هر تیمی که کمترین اشتباهات را داشته باشد پیروز خواهد شد.

- ویژگی های پاریسن ژرمن:

آنها خیلی پیشرفت کرده اند. حالا آنها در میان بهترین تیم های اروپا هستند. آنها بازیکنانی با کیفیت و با تجربه دارند و مصمم هستند تا به ما نشان دهند که چه تیم بزرگی هستند. فکر می کنم بازی فوق العاده ای خواهیم داشت.



تاريخ : چهار شنبه 29 مهر 1394 | 10:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بنیتز: با وجود تمام مصدومیت ها آمار و ارقام رئال مادرید منحصر به فرد است

رافا بنیتز در آستانه دیدار فوق العاده حساس فردا شب تیمش مقابل پاریسن ژرمن در پارک د پرنس به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 29 مهر 1394 | 10:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

انتقاد شدید خبرنگار مشهور اسپانیایی از گرت بیل: خوب رئال مادرید را مسخره خودت کرده ای!

خبرنگار مشهور نشریه AS نسبت به مصدومیت دوباره بیل واکنش نشان داد.

طرفداری- به گزارش AS، توماس رونسرو که یکی از خبرنگاران مشهور و متعصب این نشریه است، همیشه علاقه شدیدش را به باشگاه رئال مادرید همه جا گفته است و این بار این علاقه شدیدی باعث شده است تا وی نسبت به مصدومیت دوباره گرت بیل در آستانه دیدار برابر پی اس جی واکنش نشان دهد:

مصدومیت بیل از هیچ لحاظ برای رئال مادرید خوب نیست. این یک بدشانسی است و همه از این بازیکن حمایت می کنند که هر چه زودتر به میادین برگردد. اما حالا شما رئال مادرید را خوب مسخره خودت کرده ای! به طور واضحی می گویم که مادرید را مسخره خودت کرده ای چرا که با توجه به احساسات میهن پرستانه ات انتخاب کردی که برای کشورت برابر آندورا بازی کنی. همه ما کشورمان را دوست داریم اما برای شما 100 میلیون هزینه شده است و آن وقت شما ترجیح می دهی 90 دقیقه برای کشورت برابر آندورا بازی کنی. شما آزادی که به باشگاه برنگردی و برابر آندورا بازی کنی اما در این شرایط این گونه که نمی شود.

گفتنیست رئال مادرید در حالی به مصاف پی اس جی می رود که چند ستاره خود از جمله گرت بیل را در اختیار ندارد.



تاريخ : چهار شنبه 29 مهر 1394 | 10:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بهترین بازیکن سال 2015 و معرفى بيست و يك بازيكن براى جايگاه سومى!

بهترین بازیکن سال 2015 و معرفى بيست و يك بازيكن براى جايگاه سومى!

بهترین بازیکن سال 2015 و معرفى بيست و يك بازيكن براى جايگاه سومى!

ليونل مسى و كريستيانو رونالدو بازهم مراسم انتخاب بهترين بازيكن فوتبال در سال 2015 را به رقابتى بين خود تبديل خواهند نمود و در اين موضوع در كوتاه مدت تغييرى به وجود نخواهد آمد.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 29 مهر 1394 | 10:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

لیست 23 نفره توپ طلا منتشر شد

ساعتی پیش فیفا لیست 23 نفره خود را از کاندیدهای دریافت توپ طلا منتشر کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 28 مهر 1394 | 15:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

لیست 10 مربی برتر سال 2015 منتشر شد

لیست ده نفره بهترین مربیان فصل جهان منتشر شد.



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 28 مهر 1394 | 15:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کاوانی: رئال هر حریفی را نابود می‌کند

کاوانی: رئال هر حریفی را نابود می‌کند



ادینسون کاوانی، مهاجم پاری سن ژرمن عنوان کرد که رئال مادرید می‌تواند در هر لحظه ای حریف خود را نابود کند.

دو تیم پاری سن ژرمن و رئال مادرید روز چهارشنبه در پارک دو پرنس پاریس به مصاف یکدیگر خواهند رفت. کاوانی که خود را در طول سه فصل اخیر در پاری سن ژرمن به خوبی ثابت کرده، یکی از مهره‌های خطرناک برای رئال محسوب می‌شود و حال، مهاجم اروگوئه ای، از تقابل با رئال مادرید شگفت زده است.

او گفت:" چمپیونزلیگ همیشه ویژه است. رقابتی است که در آن می‌توانید خود را با دیگر تیم‌های بزرگ جهان مقایسه کنید.حالا نوبت به بازی با رئال رسیده است. بازی کردن مقابل رئال همیشه افتخار است و ما هم به بهترین شکل ممکن برای آن آماده می‌شویم. یکی از کلیدی ترین نکات درباره یکی از بهترین تیم‌های جهان، این است که آنها خط هافبک و خط حمله بسیار قدرتمندی دارند که سرنوشت بازی را تعیین می‌کنند. آنها بازیکنان خطرناکی دارند که ممکن است هر لحظه حریف را نابود کنند."

کاوانی ادامه داد:"فکر می‌کنم باید تمرکز خودمان را در طول 90 دقیقه مقابل چنین رقیبی حفظ کرده و همیشه آماده باشیم. فکر می‌کنم پاری سن ژرمن تیم بزرگی است و مطمئنم که به خوبی برای این بازی آماده خواهیم شد. رئال باید مراقب حملات ما باشد."



تاريخ : سه شنبه 28 مهر 1394 | 11:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فوری؛ گرت بیل دیدار برابر پی اس جی را از دست داد

رئال مادرید یک مصدوم دیگر به لیست مصدومانش اضافه کرد.

طرفداری- به گزارش Goal، همین امروز بود که خبر رسید لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید به تمرینات برگشته است و می تواند کهکشانی ها را در دیدار برابر پی اس جی همراهی کند، اما حالا چند ساعت نگذشته از این تیم خبر رسید که گرت بیل دچار 1 مصدومیت جدید شده است و نمی تواند به همراه شاگردان بنیتز به پاریس سفر کند.

طبق بیانیه ای که در وبسایت رسمی باشگاه منتشر شده است، آمده است:

"طبق آزمایشاتی که در کلینیک سانیتاس بر روی پای بیل انجام شده است، مشخص شد که یک مشکل عضلانی در پای چپ وی وجود دارد و او باید تمرینات ریکاوری خود را ادامه دهد تا زمان بازگشت مشخص شود."

انتظار می رود بیل با این مصدومیت نزدیک به 1 هفته نیاز به استراحت و ریکاوری داشته باشد.



تاريخ : سه شنبه 28 مهر 1394 | 10:58 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پاستوره: رئال مادرید یکی از بهترین های جهان است و امیدوارم نمایش خوبی برابرشان داشته باشیم

ستاره آرژانتینی پی اس جی در بازی آینده این تیم برابر کهکشانی ها می گوید.

طرفداری- به گزارش AS، خاویر پاستوره هافبک آرژانتینی پاریسن ژرمن در رابطه با بازی این هفته تیمش در اروپا برابر مادرید به خبرنگاران گفت

برابر رئال شما باید خوب بازی کنید و مالکیت توپ را داشته باشید و زمانی که توپ را دارید، هجومی بازی کنید. من امیدوارم که ما نمایش خوبی برابر آن ها داشته باشیم. این موضوع  غیر قابل انکار است که رئال مادرید یکی از بهترین تیم های جهان است ولی فکر نمی کنم که بازی برابر آن ها خیلی با بازی برابر بارسا و چلسی متفاوت باشد. برای من این تنها مهم است مهم در این بازی پیروز شویم و به صعود به دور بعد نزدیک تر شویم.

گفتنیست این دو تیم 4 شنبه شب به مصاف هم می میروند.



تاريخ : سه شنبه 28 مهر 1394 | 10:58 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

قضاوت دیدار حساس پی اس جی - رئال مادرید به نیکولا ریتزولی سپرده شد

داور مشهور ایتالیایی بازی حساس این دو تیم را سوت می زند.

طرفداری- به گزارش وبسایت رسمی یوفا، دقایقی پیش این اتحادیه اسامی داوران بازی های چهارشنبه شب لیگ قهرمانان اروپا را اعلام کرد و طبق این لیست نیکولا ریتزولی داور مشهور ایتالیایی بازی حساس پاریسن ژرمن و رئال مادرید را سوت خواهد زد.

از دیدارهای حساس که این داور قضاوت کرده است می توان به فینال جام جهانی 2014 میان آرژانتین و آلمان و یا فینال لیگ قهرمانان اروپا سال 2013 میان بایرن مونیخ و دورتموند اشاره کرد.



تاريخ : سه شنبه 28 مهر 1394 | 10:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آيا كريستيانو رونالدو بهترين بازيكن تاريخ رئال مادريد است؟

آيا كريستيانو رونالدو بهترين بازيكن تاريخ رئال مادريد است؟

آيا كريستيانو رونالدو بهترين بازيكن تاريخ رئال مادريد است؟

كريس رونالدو با گل زنى در اين هفته از رقابت هاى لاليگا توانست خود را با از پيش رو برداشتن رائول به عنوان برترين گل زن تاريخ باشگاه رئال مادريد مطرح نمايد. اما مى توان اين ستاره پرتغالى را به عنوان بهترين بازيكن تاريخ مادريدى ها دانست؟



ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 28 مهر 1394 | 10:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بنزما شایعات پیوستن به آرسنال را تکذیب کرد: چرا باید بهترین تیم جهان را ترک کنم؟

مهاجم فرانسوی از حضوردر پایتخت اسپانیا خوشحال است.

طرفداری- به گزارش گل بین الملل، کریم بنزما که مدتیست شایعاتی مبنی بر پیوستن به آرسنال به گوش می رسد، در مورد احتمال این انتقال به Journal du Dimanche گفت:

از نظر من رئال مادرید و بارسلونا اوج آرزوی یک فوتبالیست در فوتبال هستند و من چرا باید این تیم را ترک کنم؟  من در ترکیب بهترین تیم جهان فیکس هستم و از این اتفاق خوشحالم، این خیلی موضوع ساده ایست!"

لازم به ذکر است بنزما در سال 2009 با 35 میلیون یورو از لیون راهی مادرید شد.



تاريخ : سه شنبه 28 مهر 1394 | 10:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ده گلزن برتر تاریخ لیگ قهرمانان اروپا (عکس)

تاريخ : سه شنبه 28 مهر 1394 | 10:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

انتقال ادن هازارد به رئال مادرید در سال آینده؛ لایکی که دردسر ساز شد!

به نظر می رسد از همین حالا شایعات پیرامون انتقال ستارگان در سال آتی شروع شده است.

طرفداری- به گزارش گل بین الملل، مدت هاست که شایعات و شینده ها پیرامون علاقه رئال مادرید به جذب ادن هازارد ستاره بلژیکی چلسی شنیده می شود، خبری که چندی پیش نشریه Times آن را تایید کرد و گفت که کهکشانی ها در نظر دارند تا شماره 10 چلسی را سال آینده جذب کنند.

اما حالا بار دیگر یکی از شبکه های اجتماعی برای یکی از ستارگان فوتبال دردسر ساز شد و باعث شد تا حواشی پیرامون جدایی این بازیکن از تیم فعلی اش بیشتر شود. این اتفاق که در شبکه اجتماعی "اینستاگرام" افتاد از این قرار بود که یکی از اکانت های فوتبالی که پرطرفدار هم هست، تصویری از هازارد قرار داد و در توضیح آن نوشت: "طبق گفته رسانه های اسپانیایی، ادن هازارد به طور جدی برای انتقال در سال 2016 در رادار رئال مادرید است."

این اتفاق به همین جا ختم نشد و موضوعی که بین کاربران این شبکه خبرساز شد این بود که اکانت رسمی این ستاره، این پست را لایک کرد و به نوعی به حاشیه های پیوستنش به رئال مادرید دامن زد. هنوز هیچ واکنشی از سوی هازارد در مورد این اتفاق دیده نشده است و باید صبر کرد و فهمید که آیا واقعا خبرهایی در راه است یا این موضوع فقط یک اتفاق تصادفی بوده است.



تاريخ : سه شنبه 28 مهر 1394 | 10:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گزارشی از یک تمرین خانوادگی!

کریستیانو رونالدو، ستاره باشگاه رئال مادرید که در هفته جاری هم چهارمین کفش طلای خود را دریافت کرد و هم رکورددار گلزنی در باشگاه رئال شد، در کنار فرزندش به تمرین می‌پردازد.
 



تاريخ : دو شنبه 27 مهر 1394 | 10:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آخرین وضعیت مصدومان رئال برای بازی با PSG

آخرین وضعیت مصدومان رئال برای بازی با PSG


http://real-news.ir/wp-content/uploads/2015/09/IMG_20150909_092719.jpg

سرخیو راموس، مودریچ، بنزما، په په، خامس و کارواخال، اصلی ترین مصدومان رئال در حال حاضر هستند. رافا بنیتس در نشست خبری پس از بازی با لوانته، در مورد وضعیت مصدومان تیمش گفته بود که امید دارد تعدادی از آنها بتوانند خود را به بازی روز چهارشنبه برابر پاری سن ژرمن برسانند و به نظر می رسد که امیدواری او چندان هم بی مورد نیست.

سرخیو راموس که از مصدومیت شانه رنج می برد، به احتمال بسیار زیاد در مقابل حریف قدرتمند پاریسی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت اما مودریچ و بنزما برای رسیدن به این بازی باید تا روز آخر صبر کرده و منتظر نظر تیم پزشکی رئال مادرید بمانند. احتمال رسیدن این دو بازیکن هنوز وجود دارد.

در این میان وضعیت په په همچنان نامشخص است و طبق گزارش منابع اسپانیایی، احتمال حضور او در فهرست 18 نفره رئال برای بازی بزرگ پاریس بسیار اندک است. دو مصدوم دیگر رئال یعنی خامس و کارواخال نیز بطور حتم بازی برابر پاری سن ژرمن را از دست خواهند داد



تاريخ : دو شنبه 27 مهر 1394 | 9:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید صدرنشین لالیگا باقی ماند/ بارسا در رده سوم

رئال مادرید صدرنشین لالیگا باقی ماند/ بارسا در رده سوم

سلتاویگو در آستانه بازی مقابل رئال مادرید در یک بازی سخت ، ویارئالی که 30 دقیقه ده نفره بود را با نتیجه دو بر یک شکست داد.

سلتا با گلهای اوریانا و نولیتو توانست که ویارئال را شکست دهد. دنیس سوارز هم برای ویارئال گل زد تا بازی با نتیجه 2-1 تمام شد.

حالا رئال ، سلتا و بارسا هر سه 18 امتیازی هستند اما به لطف تفاضل در رده های اول تا سوم جای گرفته اند.



تاريخ : دو شنبه 27 مهر 1394 | 9:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ایبراهیموویچ: برای رویارؤیی با رئال مادرید آماده ایم

زلاتان ایبراهیموویچ بعد از اینکه در دیدار مقابل باستیا دو گل به ثمر رساند تا 2-0 پیروز شوند، به رئال مادرید هشدار داد که پاریسن ژرمن آماده رویارؤیی با آنهاست.

طـرفداری- مهاجم 34 ساله سوئدی که در 20 دقیقه پایانی دیدار مقابل باستیا دو گل به ثمر رساند، در پایان بازی به Sport24 گفت:

نتیجه خوبی مقابل باستیا بود، چرا که در مقابل تیم سرسختی قرار گرفته بودیم و پیروز شدیم. ما نتایج بد فصل گذشته مان در این ورزشگاه را به یاد داریم [شکست 4-2 پاریسن ژرمن] اما امروز سه امتیاز را کسب کردیم و به تلاش خود برای فتح عناوین قهرمانی ادامه دادیم.

مثل پاریسن ژرمن، تیم رافا بنیتز هم هنوز در لیگ داخلی شکستی را متحمل نشده و در اروپا هم حداکثر امتیازات را از دو بازی انجام شده کسب کرده است. زلاتان در مورد نبرد این هفته دو تیم گفت:

بازی روز چهارشنبه مقابل رئال مادرید کاملاً متفاوت خواهد بود. در مقابل یکی از بهترین تیم های دنیا در خانه بازی خواهیم کرد، بازی جالبی خواهد بود. حالا می توانیم روی آن تمرکز کنیم و برای رویارؤیی با آنها آماده ایم.



تاريخ : دو شنبه 27 مهر 1394 | 9:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

دی ماریا: در صورت گلزنی به رئال مادرید، خوشحالی نخواهم کرد

در آستانه بازی این هفته پاریس سن ژرمن و رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا، آنخل دی ماریا عنوان کرد که خاطرات خوبی از مادرید دارد و در صورت گلزنی مقابل رئال، خوشحالی نخواهد کرد.

طرفداری- به گزارش سایت FourFourTwo، آنخل دی ماریا اعلام کرد که در صورت گلزنی مقابل رئال مادرید، خوشحالی نخواهد کرد. پاریس سن ژرمن در روز چهارشنبه و در چارچوب مرحله گروهی لیگ قهرمانان از رئال مادرید میزبانی خواهد کرد. دی ماریا که در سال 2014 به همراه رئال مادرید موفق به قهرمانی در اروپا شد، درباره رویارویی با تیم سابقش گفت:

اگر گلی را به ثمر برسانم، خوشحالی نخواهم کرد، زیرا عمیقاً آنچه را که در رئال تجربه کردم، هرگز فراموش نخواهم کرد.

دی ماریا همچنین اظهار داشت که پس از انتقال به پاریس سن ژرمن، می دانست که در لیگ قهرمانان با رئال مادرید روبرو خواهند شد. وینگر آرژانتینی پی اس جی درباره کیفیت های تیمش گفت:

ما در کنار هم خواهیم جنگید تا قهرمانی اروپا را به دست آوریم. پس از پیوستن به پی اس جی متوجه کیفیت بالای بازیکنان تیم شدم. با بازیکنانی که در اختیار داریم، می توانیم این کار را انجام دهیم.



تاريخ : دو شنبه 27 مهر 1394 | 9:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ایرینا شایک، نظاره گر تاجگذاری رونالدو در مادرید (کاریکاتور)

آخرین اثر عمر مومنی اختصاص دارد به برترین گلزن تاریخ رئال مادرید و آریرینا شایک، مدل و نامزد سابق رونالدو.



تاريخ : یک شنبه 26 مهر 1394 | 16:12 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو، رائول و دی استفانو؛ ماشین های گلزنی مادرید

با گلی که کریس رونالدو در پیروزی 3-0 رئال مادرید در مقابل لوانته به ثمر رساند، موفق شد بالاتر از رائول گونزالس بهترین گلزن تاریخ لوس بلانکوس شود.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 26 مهر 1394 | 16:8 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارسلو: خیلی دوست دارم که هواداران نام مرا فریاد بزنند

مدافع چپ برزیلی رئال مادرید بعد از گلزنی در دیدار مقابل لوانته که به پیروزی 3-0 تیمش منجر شد، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طـرفداری- به گزارش AS، زننده گل اول رئال مادرید در مورد خسه گفت:

او به میدان آمد، به تیم کمک کرد، یک گل به ثمر رساند و در زمین دوندگی زیادی داشت. همه بازیکنان شایسته فرصت بازی هستند، این مربی است که تصمیم می گیرد، اما همه باید بدوند، به تیم کمک کنند، و کسانیکه این کار را می کنند شایسته بازی کردن هستند.

- دنیلو:

نمی توانم تنها از طریق حرف زدن خیلی به او کمک کنم، اما او بازیکنی باور نکردنی است. او در تیم باید به سختی همراه با کارواخال کار کند اما ما دو مدافع راست فوق العاده داریم.

- پی اس جی و سلتاویگو:

این دو بازی بسیار سختی هستند، هرچند بازی امروز هم برخلاف آنچه که به دلیل نتیجه ممکن است به نظر برسد، سخت بود. اما تلاش خواهیم کرد و در همه آن بازی ها پیروز خواهیم شد.

- گل:

واقعاً خوشحالم، سعی میکنم با شادی و لذتی بازی کنم که هواداران هم خوشحال شوند. خیلی دوست دارم که آنها نام مرا فریاد بزنند.

- ناواس:

او دروزاه بان بزرگی است، و خیلی به تیم کمک می کند.

- رسانه ها و رختکن:

تقریباً به مدت 9 سال است که اینجا حضور دارم و مطمئنم که شما نمی دانید رختکن چگونه است. رسانه ها در کل من را اذیت نمی کنند، تاکنون آنها را به خوبی شناخته ام.



تاريخ : یک شنبه 26 مهر 1394 | 9:12 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بنیتز: خسه دید که برای بازی کردن چه کار باید بکند

رافا بنیتز بعد از پیروزی 3-0 تیمش مقابل لوانته به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طـرفداری- به گزارش AS، سرمربی لوس بلانکوس گفت:

- زوکو و عملکرد:

یک دقیقه سکوت ادای احترام به یکی دیگر از اسطوره ها بود. من افتخار ملاقات با او را داشتم و می توانم بگویم که فراتر از دستاورد هایی که به عنوان بازیکن داشت، انسان فوق العاده ای هم بود. درست است که به آن اذعان کنیم. در مورد بازی، می دانیم که تیمی با قدرت خط حمله بالا هستیم، و باز کردن بازی مهم بود. هنگامی که 2-0 پیش افتادیم بعد از آن همه مشکلات مصدومیت که قبل از مسابقه داشتیم باید وضعیت را مدیریت می کردیم. نتیجه 3-0 منعکس کننده ماهیت این تیم بود: قدرتمند در حمله و بدون دریافت گل، که به لطف عملکرد تیم و کیلور حاصل شد.

- رونالدو:

او باید کار کند و کار خود را خیلی خوب انجام داد.

- بیل:

بعد از اینکه 2-0 پیش افتادیم با توجه به هفته شلوغی که او داشت، تصور کردیم که خسته است و باید نیروی تازه نفس تری به میدان بفرستیم.

- خسه:

امروز او خیلی به آنچه که انتظار داریم نزدیک تر شد. توقعات در اینجا بسیار بالاست و او باید همینطور سخت و هجومی کار کند. او دیده است که چه کار باید بکند. تنها راه به دست آوردن دقایق بازی این است که به میدان رفته و نشان دهد که چه کار می تواند بکند.

- مصدومیت ها:

قبل از بازی با پاریسن ژرمن وقت داریم. همه به خوبی ریکاوری می کنند. سؤال این است که چقدر می توانیم ریسک کنیم؟ آیا برخی از آنها می توانند برای دیدار مقابل پی اس جی بازگردند؟ اینطور فکر می کنم.

- واکنش های ناواس:

جدا از کیلور، تیم خیلی خوب کار کرد، آنها از لحاظ دفاعی خوب کار می کنند و از شواهد آن این است که در برنابئو گلی دریافت نکرده ایم.

- نکات مثبت:

با توجه به مشکلات مصدومیتی که داشتیم و 3-0 پیروز شدیم، فکر می کنم جنبه های مثبت زیادی در مورد تیم وجود داشت، و هفت بازیکن آکادمی روی نیمکت نشسته بودند.

- آمادگی بنزما برای دیدار مقابل پی اس جی:

نمی دانم. صبح امروز با او صحبت کردم و همه گفتند که احساس خوبی دارند اما روز های کمی باقی مانده است و باید وضعیت را ارزیابی کنیم.



تاريخ : یک شنبه 26 مهر 1394 | 9:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید 3-0 لوانته؛ صعود به صدر جدول با پنجمین کلین شیت

از هفته هشتم رقابت های لالیگا دو تیم رئال مادرید و لوانته در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان رافا بنیتز موفق به کسب پیروزی 3-0 شدند.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 26 مهر 1394 | 9:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.