جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

موافقت مارتین اودگارد برای انتقال به رئال مادرید

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

موافقت مارتین اودگارد برای انتقال به رئال مادرید

تیم کنونی مارتین اودگارد، اشترومگادست و رئال مادرید اکنون آماده مذاکرات بر سر جزئیات قراردادی می شوند که باعث انتقال بازیکن جوان نروژی به پایتخت اسپانیا خواهد شد.

طرفداری- بنـا به گزارش AS، سرانجام رئال مادرید مبارزه بر سر جذب این بازیکن را پیروز شد و باشگاه هایی چون آرسنال، بایرن مونیخ و لیورپول را که بزرگترین علاقه مندان به این بازیکن نروژی بودند را شکست داد.

پدر این بازیکن در تمامی جنبه های انتقال پسرش به طور مستقیم نقش داشت و Drammen DT گزارش داده است که باشگاه رئال مادرید پیشنهاد هدایت یکی از تیم های جوانان خود را به وی ارائه خواهد کرد. برنامه این است که اودگارد 16 ساله برای تیم B رئال مادرید، کاستیا، بازی کند، تیمی که در حال حاضر با هدایت زین الدین زیدان صدرنشین دسته سوم اسپانیا می باشد.



تاريخ : سه شنبه 30 دی 1393 | 19:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان خطاب به پوگبا: بهترین ها همیشه در پایان به مادرید می آیند

زین الدین زیدان خطاب به پاول پوگبا می گوید که بهترین بازیکنان همیشه در پایان به رئال مادرید ملحق می شوند.

به گزارش طرفداری و به نقل از سایت گل، ماروتا مدیر باشگاه یوونتوس روز دوشنبه اعلام کرد که این باشگاه آماده است تا برای حفظ هافبک فرانسوی اش با ابر باشگاه های اروپا رقابت کند. این مدیر همچنین نشان داد که کارلو آنچلوتی به دنبال پوگبا بوده است، هر چند که مربی ایتالیایی رئال مادرید این موضوع را تکذیب می کند.

زیدان که در حال حاضر مربی تیم رئال کاستیا است، می گوید که هیچ تلاشی برای متقاعد کردن پوگبا به رئال مادرید انجام نخواهد داد، اما از آمدن او به سانتیاگو برنابئو شگفت زده خواهد شد.

زیزو می گوید: "من سعی نمی کنم که پوگبا را برای آمدن به مادرید متقاعد کند، زیرا که این موضوع را شخصی نمی دانم. اما در پایان، بهترین بازیکنان همیشه به مادرید می آیند."

اگر پوگبا به رئال مادرید ملحق شود، باید با ایسکو که این روزها بسیار خوب بازی می کند رقابت کند. زیدان که بازی ملی پوش 22 سال اسپانیایی رئال مادرید را از نزدیک دیده است، از او تعریف کرده و ایسکو را با خودش مقایسه نموده است. زیدان می افزاید:

"ایسکو از لحاظ فنی کمی شبیه به من است. طرفداران به او محبت می کنند و او لحظات خاصی را سپری می کند. او برای تیم اصلی به طور منظم به میدان می رود و نشان داده که خرید بزرگی بوده است."



تاريخ : سه شنبه 30 دی 1393 | 19:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: کریستیانو می تواند توپ طلا های بیشتری نسبت به مسی برنده شود

زین الدین زیدان روز دوشنبه طی مراسمی از یک شرکت در مرکز مادرید به صحبت پرداخت.

طرفداری- بنا به گزارش AS، این مرد فرانسوی به شدت از کریستیانو رونالدو و کریم بنزما تمجید کرد و اظهار داشت که اکنون در کاستیا خوشحال است، تیمی که در فرم خوبی است.

کریسـتیانو: "او توپ طلا های بیشتری برنده خواهد شد. کاری که او انجام می دهد، از سیاره دیگری است. اگر او ادامه دهد، می تواند توپ طلا های بیشتری نسبت به مسی داشته باشد."

حرکت بنزما در دیدار مقابل ختافه: "او هم یک بازیکن مهم دیگر است. گاهی اوقات صحبت از تغییر شماره 9. رئال مادرید به وجود می آید و این اشتباه است. همه این صحبت ها اشتباه است. او بازیکنی نیست که سالی 60 گل مثل کریستیانو به ثمر برساند اما به لطف آرامش و بازی مرتبط خود با همه، همیشه بازی که تیم نیاز دارد را می سازد. بازیکنان بسیار معدودی در دنیا می توانند چنین کاری کنند. فکر نمی کنم که بحث ها بر سر شماره 9. تمامی داشته باشد اما برای من هرگز هیچ بحثی وجود نداشته است. او همیشه شماره 9. بوده است و فکر می کنم هواداران بنزما را دوست دارند."

لالـیگا: "بیایید امیدوار باشیم که پیروزی ها ادامه داشته باشند. آنها در مسیر درستی هستند اما هنوز هم خطرات بسیاری وجود دارند. بیایید منتظر باشیم و ببینیم که چه اتفاقی می افتد."

مدرک مربیگری: "این موضوع حل شده است. من کلاس های مربیگری را در ماه می تمام خواهم کرد و می توانم بدون هیچ مشکلی مربیگری کنم. من فقط می خواهم مربیگری کنم. این چیزی است که دوست دارم و در حال حاضر انجام می دهم. من در مادرید هستم، خانه دوم ام. هدایت تیم اصلی در آینده؟ خواهیم دید. در حال حاضر من در کاستیا هستم و همه چیز خوب است. خواهیم دید که در آینده چه خواهد شد."

فرزندان: "همه آنها به خوبی در والدبباس تحت نظر هستند. آنها رفتار خوبی دارند. نمی دانم که آیا بازیکنان بهتری خواهند شد یا نه، اما آنها بچه های خوبی هستند."

ایسکو: "او مثل یک اثر هنری به نظر می رسد. هواداران خیلی از او راضی هستند و او ثابت می کند که خرید خوبی بوده است."



تاريخ : سه شنبه 30 دی 1393 | 19:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو: رقابت بین من و مسی به ما و سایر بازیکنان انگیزه می دهد

مهاجم تیم رئال مادرید، کریستیانو رونالدو تأیید کرد که برای رسیدن به "کمال در تمام جنبه های ورزشی تلاش می کند تا به عنوان یک بازیکن فوتبال همچنان به رشد و پیشرفت ادامه دهد، و این شامل رژیم غذایی و رژیم های ریکاوری پس از بازی نیز می شود.

طرفداری- برنده توپ طلای سال 2014 در مصاحبه ای اختصاصی با مجله فرانسوی France Football داشت و نسخه کامل آن فردا منتشر خواهد شد، گفت: "اگر من قادر هستم که در طول فصل بیش از 60 بازی انجام دهم، به این خاطر است که مراقب خودم هستم. من خوب می خوابم، و تغذیه خوبی دارم. از این طریق من به دنبال کمال نیز هستم. اگر نه، نمی توان این ریتم بازی کردن را حفظ کرد."

این بازیکن 29 ساله اهل مادیرا کسی نیست که در پشت افتخارات و عناوین خود بنشیند و به طور مداوم دنبال پیشرفت فنی بازی خود است.

"من در حال حاضر تلاش می کنم تا پای چپ، شتاب و ضربات آزاد مستقیم خود را بهبود بخشم. من به تازگی موفقیت فوق العاده ای در این زمینه ها نداشته ام. می دانم که دوباره آن مهارت ها باز خواهند گشت. تنها مسئله این است که تواضع کافی داشته باشیم تا بدانیم بدون تمرین سخت، هیچ چیز پیشرفت نمی کند. کار کردن روی بازی خودم، راهنمای من است."

در رابطه با ستاره آرژانتینی بارسلونا، لیونل مسی، کریستیانو اشاره کرد که: "من مطمئنم که رقابت بین ما دو نفر، برای او هم یک عامل انگیزه دهنده است. این برای من، برای او و سایر بازیکنانی که می خواهند پیشرفت کنند خوب است. مسی چهار توپ طلا دارد و من سه تا. همه این ها برای دنیای فوتبال خوب است."

 



تاريخ : سه شنبه 30 دی 1393 | 19:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

استفاده از کفش های مخصوص کریستیانو رونالدو در لیگ NFL (عکس)

طرفداری- دو بازیکن تیم گیرین بای پکرز به نام های تراون ویلیامز و سام شیلد در جریان بازی این تیم برابر سیلتل سیهاوکس از کفش های برند "نایکی" که مخصوص کریستیانو رونالدو است و روی آن لقب این بازیکن یعنی7 CR حک شده است، استفاده کردند. به نظر می رسد موج محبوبیت مرد سال فوتبال جهان به ایالات متحده رسیده و بین بازیکنان لیگ حرفه ای NFL نیز نفوذ کرده است.



تاريخ : سه شنبه 30 دی 1393 | 19:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کاریکاتور روز؛ ماروتا: آنچلوتی درباره پوگبا دروغ می گوید

تاريخ : سه شنبه 30 دی 1393 | 19:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: مطمئنم که رونالدو رکوردمسی را می شکند

زیدان: مطمئنم که رونالدو رکوردمسی را می شکند


زين الدين زيدان، بازيکن اسطوره اي تيم ملي فرانسه و رئال مادريد، امروز در حاشيه يک مراسم تبليغاتي به تمجيد از رونالدو و بنرما پرداخت.


به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو هفته گذشته موفق شد سومین توپ طلای خود را نیز بدست بیاورد و در یک قدمی رکورد لئو مسی که چهار توپ طلا دارد برسد.رونالدو در انتهای مراسم فیفا گالا گفته بود که هدفش رسیدن به چهارمین توپ طلاست.
 زیدان در پاسخ به سوالی در مورد کریستیانو رونالدو به خبرنگاران گفت:" شک ندارم که رونالدو اگر به همین روند ادامه دهد، از رکورد مسی پیشی می گیرد و توپ های طلای بیشتری بدست خواهد آورد. کاری که او هم اکنون در حال انجام دادن است، کار یک بازیکن عادی نیست. کریستیانو انگار از سیاره دیگری آمده است."

زیدان در مورد عملکرد هموطنش کریم بنزما در رئال گفت:" بنزما یک شماره 9 واقعی است. او مهاجمی نیست که بتواند مثل رونالدو سالی 60 گل بزند اما به لطف هماهنگی بالای او و رونالدو، آمار گلزنی های رئال هر فصل بیشتر از سایر تیم هاست. بنزما یک گل ساز فوق العاده است و در مجموع برای رئال بازیکن بسیار مهمی محسوب می شود. برخی مواقع در این مورد که پست او در رئال باید تغییر کند بحث می شود که به نظر من اشتباه است. او در بسیاری مواقع به کمک رئال آمده است."

زیزو در مورد شانس رئال برای قهرمانی در لالیگا گفت:" امیدوارم رئال قهرمان شود چرا که در مسیر درستی قرار دارد اما هنوز نیمی از راه باقی مانده و البته باید امیدوار بود که این روند ادامه یابد."


تاريخ : دو شنبه 29 دی 1393 | 20:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتی واردتالارمشاهیر فوتبال ایتالیا شد(عکس)

 

آنچلوتی واردتالارمشاهیر فوتبال ایتالیا شد(عکس)

 

کارلو آنچلوتي به عنوان يکي از مربيان برجسته تاريخ فوتبال ايتاليا، امروز وارد تالار مشاهير فوتبال اين کشور شد.


به گزارش "ورزش سه"، کارلتو به عنوان مربی، افتخارات زیادی را همراه با میلان، چلسی،پاریس سنت ژرمن و رئال مادرید بدست آورده و این افتخار امروز نصیبش شد تا به تالار مشاهیر فوتبال ایتالیا بپیوندد. آنچلوتی امروز عازم فلورانس شده بود تا در مراسمی به همین مناسبت شرکت کند.



تاريخ : دو شنبه 29 دی 1393 | 20:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

انتخاب رئال، تصمیم نهایی مارتین اودگارد

انتخاب رئال، تصمیم نهایی مارتین اودگارد


نابغه 16 ساله نروژي، پس از بررسي هاي چند ماهه و بازديد از چند باشگاه بزرگ اروپايي، در نهايت تصميم گرفت به رئال مادريد بپيوندد.


به گزارش "ورزش سه"، اودگارد که در 15 سالگی اولین بازی ملی خود برای نروژ را انجام داده و هم اکنون عضو باشگاه "اشتورمزگادست" است، تا ژوئن 2015 با این باشگاه قرارداد دارد. این ستاره آینده دار، 10 روز پیش در مادرید حضور داشت و حتی بازی رفت اتلتیکو و رئال در ویسنته کالدرون را نیز از نزدیک به تماشا نشست.

او که از تمرین تیم هایی چون بایرن، منچستریونایتد و بارسلونا نیز دیدن کرده بود، در نهایت رئال را به عنوان مقصد آینده خود انتخاب کرد. این البته ادعای نشریه نروژی "Drammens Tidende" است. طبق این گزارش، او امشب یا فردا به مادرید می آید تا مذاکرات خود با رئالی ها را آغاز کند. این انتقال بین 2.3 تا 3.4 میلیون یورو برای رئال مادرید هزینه خواهد داشت.کریس رونالدو نیز هفته گذشته در مصاحبه ای، به تمجید از اودگارد پرداخته بود.


تاريخ : دو شنبه 29 دی 1393 | 20:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

یووه تایید کرد: رئال خواهان جذب پوگبا

یووه تایید کرد: رئال خواهان جذب پوگبا


باشگاه يوونتوس تاييد کرد که رئال مادريد خواهان جذب پل پوگبا، ستاره ي خط هافبک بيانکونري است.


به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی سرمربی سپیدپوشان در مصاحبه هایش اعلام کرده بود که رئال نیازی به خرید پوگبا ندارد و این بازیکن در لیست خرید رئال نیست. با این حال، جوزپه ماروتا، مدیر ورزشی یووه عنوان کرد که آنچلوتی دروغی مصلحتی گفته و رئال می‌خواهد پوگبا را به مادرید ببرد.

او گفت:" آنچلوتی چندین سوال راجع به پوگبا از من کرده است. او گفته که پوگبا را نمی‌خواهد؟ خوب، این یک دروغ مصلحتی است. مطمئنم دلایلی دارد که می‌گوید علاقه تیمش به پوگبا دروغ است."

ماروتا ادامه داد:" ما تمام تلاشمان برای حفظ پوگبا را انجام خواهیم داد ولی نباید فراموش کرد که ایتالیا، کشور گذار است."


تاريخ : دو شنبه 29 دی 1393 | 20:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کروس بالاتر از مسی، بهترین بازی ساز سال شد

تونی کروس به عنوان بهترین بازی ساز سال 2014 میلادی انتخاب شد.

طرفداری - به نقل از سایت رسمی فدارسیون فوتبال آلمان، هافبک 25 ساله تیم ملی آلمان و باشگاه رئال ماردید از سوی فدارسیون تاریخ و آمار فوتبال (IFFHS) به عنوان بهترین بازی ساز سال 2014 برگزیده شد. کروس در این رای گیری با در یک رقابت فشرده با لیونل مسی موفق به کسب این عنوان شد.

از سال 2008 تا 2011 ژاوی ارناندز و در سال های 2012 و 2013 آندرس اینیستا به این عنوان دست یافته بودند.
 

ردیف بازیکن امتیاز
1 تونی کروس 110
2 لیونل مسی  108
3 خامس رودریگز 53
4 آندرس اینیستا 38
5 یایا توره 29
6 باستین شواین اشتایگر 28
7 نیمار 21
8 لوکا مودریچ 21
9 ادن هازارد 18
10 ایوان راکیتیچ 5

 



تاريخ : دو شنبه 29 دی 1393 | 16:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

قهرمانی نیم فصل، خوش یمن برای رئال مادرید

شاگردان آنچلوتی ظهر امروز با کسب 3 امتیاز به قهرمانی نیم فصل رسیدند.

طرفداری- کهکشانی ها امروز در حالی با 3 گل برابر ختافه به برتری رسیدند که با این 3 امتیاز و با 1 دیدار کمتر نسبت به سایر رقبا به قهرمانی نیم فصل دست یافتند.

رئال مادرید تا به حال 33  بار قهرمان نیم فصل لالیگا شده است که از این تعداد در 23 دوره آن قهرمان پایان فصل نیز شده اند و این بدین معنیست که رئال مادرید در 70 درصد فصل هایی که قهرمان نیم فصل شده است در پایان قهرمان لالیگا شده است.

در 20 سال گذشته نیز در لیگ اسپانیا فقط در 4 دوره قهرمان نیم فصل قهرمان پایان فصل نشده است. فصل 2002-2001 که رئال قهرمان نیم فصل شد اما والنسیا در پایان اول شد، فصل 2003-2002 که سوسیه داد قهرمان نیم فصل شد ولی کهکشانی ها در پایان جام را بردند. فصل 2007-2006 که بارسا نیم فصل اول شد اما در پایان رئال کاپلو قهرمان شد و آخرین مورد هم فصل پیش که بارسا قهرمان نیم فصل شد اما روخی بلانکوس در پایان مقام اول را کسب کرد.



تاريخ : دو شنبه 29 دی 1393 | 16:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گرت بیل سومین گلزن برتر بریتانیایی تاریخ لالیگا

گرت بیل با گلزنی در دیدار مقابل ختافه، نهمین گل خود را در 15 مسابقه این فصل لالیگا ثبت کرد و بدین ترتیب 24مین گل خود از ابتدای حضورش در رقابت های لالیگا را به ثمر رساند.

طـرفداری- بنا به گزارش AS، بیل در حال حاضر با رکورد استیو آرچیبالد برابری کرد و در لیست بهترین گلزنان بریتانیایی تاریخ لالیگا سوم شد.

بالاتر از بیل دو بازیکن قرار دارند: جان آلدریج، که در بین سال های 1989 تا 1991 برای رئال سوسیداد 33 بار گلزنی کرد، و البته گری لینه کر که 42 گل برای بارسلونا به ثمر رسانده است.



تاريخ : دو شنبه 29 دی 1393 | 16:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریم بنزما: از این که در کنار بهترین بازیکن جهان بازی می کنم، خوشحالم

مهاجم فرانسوی رئال مادرید این پیروزی برابر ختافه را بسیار بااهمیت می داند.

طرفداری- به گزارش AS، کریم بنزما پس از این که در بازی امروز برابر ختافه یک پاس گل زیبا داد و زمینه ساز اولین گل تیمش شد، با خبرنگاران صحبت کرد.

پیروزی: "ما باید این بازی را پس از حذف شدن جلوی اتلتیکو می بردیم و نکته مثبت این است که بیشتر استراحت می کنیم. در نیمه اول بارها سعی کردیم اما آن ها خوب دفاع می کرند."

گل 1-0: "من دیدم که کریستیانو به سمت من می آید و به سمت او رفتم و با پاسم خواستم به تیم برای گلزنی کمک کنم."

خستگی: "این موضوع طبیعیست چون ما بازی های زیادی انجام داده ایم."

قهرمانی نیم فصل: "در حال حاضر رئال مادرید بهترین تیم است و نگه داشتن آن کار سختیست چون که تیم ها پشت سر ما هستند."

آنچلوتی: "با سرمربی ما در مسیر درستی هستیم."

آیا این بهترین بنزماست: "من همیشه خودم را وقف تیم می کنم و سعی می کنم در بهترین فرمم باشم."

کریستیانو: "خوشحالم که در کنار او بازی می کنم چون که او بهترین بازیکن دنیاست."



تاريخ : یک شنبه 28 دی 1393 | 20:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ختافه 0-3 رئال مادرید؛ قهرمانی نیم فصل با دو گل رونالدو

طرفداری- دو تیم رئال مادرید و ختافه از هفته نوزدهم رقابت های لالیگا در ورزشگاه کولیسئوم آلفونسو پرز به مصاف هم رفتند که در نهایت بازی با پیروزی 3-0 قهرمان نیم فصل اسپانیا شد.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 28 دی 1393 | 20:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کارلو آنچلوتی: در حال پیشرفت هستیم و کم کم به بهترین فرم خود باز می گردیم

طرفداری- بنا به گزارش AS، کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم رئال مادرید پس از پیروزی 3-0 این تیم مقابل ختافه به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

- برنامه شما برای هفته ای که هیچ بازی رقابتی در آن ندارید، چیست؟

این غیر معمول است چرا که اغلب چنین مدتی برای کسب آمادگی نداشته ایم. ما کار خاصی نمی کنیم، و فقط برای بازی بعدی آماده می شویم.

- بازی و نقش بنزما در گل اول را چگونه دیدید؟

در کل این یک بازی واقعاً خوب بود. در ابتدا، ما چندان با جدیت بازی نکردیم. ما عصر پنجشنبه بازی کرده بودیم و کند بودیم. من نحوه بازی تیم در نیمه دوم را دوست داشتم. هوشمندانه تر بازی کردیم. پاس کریم تماشایی بود.

- آیا به خاطر اینکه فکر می کنید بنزما عامل اصلی پیروزی تیم بوده به او تبریک گفتید؟

همه تیم خوب بازی کردند، اما لحظه کلیدی مسابقه از سوی بنزما آمد. کاری که او انجام داد فوق العاده بود.

- آیا تیم شما در این ماه کمی جدیت خود را از دست داده است؟

در بخشی. فکر می کنم سال را با جدیت بیشتری تمام کردیم. تیم در حال پیشرفت است. هامس کمی از لحاظ جسمانی به مشکل خورده بود اما امروز در شرایط بهتری قرار داشت. کم کم به بهترین فرم خود باز می گردیم.

- آیا از دو گل کریستیانو خوشحال هستید؟

آنها حرکات تیمی بودند و این واقعاً خوب است. پاس گل اول را کریم داد و بعد از آن دو پاس گل از هامس رسید. کریستیانو و بیل بازیکنانی بودند که آنها را برای ما تمام کردند.

- بیل چطور است و وقتی مودریچ برگردد چگونه خواهد بود؟

بیل خوب است؛ این تنها یک ضربه کوچک بود. مودریچ یک ماه بعد یا کمی بیشتر، باز خواهد گشت.



تاريخ : یک شنبه 28 دی 1393 | 20:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتي: به کروس و رونالدو استراحت نمي دهم

آنچلوتي: به کروس و رونالدو استراحت نمي دهم


رئال مادريد، فردا آخرين بازي خود در نيم فصل اول لاليگا را از ساعت 14.30 دقيقه در زمين ختافه انجام خواهد داد.


به گزارش "ورزش سه"، دو شکست، یک تساوی و یک برد، حاصل کار رئال در سال 2015 بوده است و حذف این تیم از کوپا دل ری، باعث شده تا کارلو آنچلوتی و تیمش، مورد انتقاد کارشناسان فوتبال اسپانیا قرار بگیرند.

کارلتو ساعتی پیش در نشست خبری بازی با ختافه شرکت کرد و به سوالات پاسخ گفت:


نتایج مثبت و منفی بازی مقابل اتلتیکو

در هر دو بازی مقابل اتلتیکو، کنترل توپ و میدان دست ما بود اما اشتباهاتی فردی مرتکب شدیم که باعث حذف ما از کوپا دل ری شدند. این یک نتیجه منفی بود چرا که در هر صورت، قهرمانی در کوپا، یکی از اهداف باشگاه بود اما حالا فرصت بیشتری برای استراحت کردن داریم. تعداد بازی های ما در این یک ماه پیش رو می توانست سه بازی در 8 روز باشد اما حالا به یک بازی در 7 روز رسیده است.فرصت خوبی است تا با خیال آسوده تری به جمع آوری امتیازات در لالیگا بپردازیم. هنوز در دو رقابت، شانس اصلی قهرمانی هستیم.

عصبانیت فلورنتینو پرز از حذف رئال

از این حذف، همه متاثر و عصبانی شدیم. از رئیس باشگاه گرفته تا مربیان و بازیکنان. هیچکس از نتایج بد مقابل اتلتیکو راضی نیست.با رئیس در این مورد صحبت کردم. حالا باید در لالیگا و لیگ قهرمانان، عملکردی موفق داشته باشیم.

وضعیت بدنی بازیکنان


وضعیت تیم خوب است.برخی بازیکنان مصدومیت هایی دارند که باید برطرف شود. دوران آماده سازی پیش فصل خوبی نداشتیم و در این سه هفته می توانیم بازیکنان را به اوج شرایط بدنی برسانیم.به طور نمونه کریس رونالدو وضعیتش خوب است و مشکلی ندارد.

به بازیکنان نیمکت نشینتان اطمینان دارید؟

بله، تعداد بازیکنان مورداعتماد من کم نیستند. اگر کروس و رونالدو بیش از دیگران بازی کرده اند، بخاطر اهمیتی است که برای تیم دارند. فکر نمی کنم آنها خسته باشند و نیازی نمی بینم که به آنها استراحت بدهم. هر زمان احساس کنم که به استراحت نیاز دارند، این کار را انجام خواهم داد.

چرا اینقدر کم به بازیکنان اصلی استراحت می دهید؟

چرا که نیازی به این کار ندیده ام. وقتی بازیکنی خسته باشد، به او استراحت خواهد کرد اما تاکنون خستگی در بازیکنی ندیده ام. هیچ نشانه ای از کم کاری هم تاکنون مشاهده نکرده ام.

ختافه

آنها مربی خود را عوض کرده و تیم سختکوش و جنگنده ای هستند. با اینکه در یک ساعت غیرمعمول مقابل آنها بازی می کنیم(12 به وقت محلی) اما هدفمان پیروزی و حفظ صدرنشینی است.

با حذف رئال از کوپا، به ناواس در لالیگا بازی می رسد؟

همانطور که قبلا هم این کار را انجام داده ام، در ادامه نیز به ناواس در برخی بازی ها میدان خواهم داد.

در میانه زمین، آن قدرت و تسلط قبلی را از دست نداده اید؟

شکی نیست که در نیمه اول ژانویه، بازی های خوبی انجام نداده ایم اما وضعیتمان بحرانی هم نبوده است. فقط برخی مشکلات کوچک در شیوه بازیمان داشته ایم که سعی داریم در دیدار های بعدی آنها حل کنیم.

چرا به چیچاریتو میدان نمی دهید؟

چون تعداد بازیکنان هجومی من زیاد است. نمی توانم  از بازیکنان خط میانی یکی را کنار بگذارم چون به اندازه کافی هافبک ندارم.بیش از اینکه هافبک در اختیار داشته باشم، مهاجم در تیمم وجود دارد.


تاريخ : یک شنبه 28 دی 1393 | 11:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادريد، خديرا را به دورتموند پيشنهاد داد

رئال مادريد، خديرا را به دورتموند پيشنهاد داد


سامي خديرا تا ژوئن سال 2015 با رئال قرارداد دارد و هنوز هيچ اتفاق جديدي در مورد تمديد اين قرارداد رخ نداده است.


به گزارش "ورزش سه"، باشگاه رئال مادرید دوست ندارد تا از انتقال خدیرا به تیمی دیگر هیچ سودی عایدش نشده است و به همین دلیل برای فروش او در نقل و انتقالات زمستانی دست بکار شده اند. با توجه به بی نتیجه بودن روند مذاکرات برای تمدید قرارداد، به نظر می رسد که این هافبک آلمانی، تابستان پیش رو به عنوان بازیکنی آزاد راهی تیمی دیگر شود مگر اینکه در روزهای مانده تا پایان نقل و انتقالات اتفاق دیگری رخ دهد.

خدیرا که به تازگی از مصدومیت رهایی یافته، هنوز به فرم ایده آلش نرسیده و اغلب به عنوان بازیکن ذخیره به میدان می رود. روزنامه "ال کونفیدنشیال" امروز در گزارشی مدعی شد که مدیران رئال به باشگاه دورتموند پیشنهاد داده اند تا برای جذب خدیرا اقدام کنند. این اقدام رئالی ها در راستای جذب مارکو رویس از دورتموند ارزیابی شده است. همین روزنامه روز گذشته مدعی شده بود که رئال بصورت پنهانی با رویس به توافق رسیده و تابستان آینده، این بازیکن باارزش راهی سانتیاگو برنابئو خواهد شد.


تاريخ : یک شنبه 28 دی 1393 | 11:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی ختافه - رئال مادرید؛ پیش به سوی قهرمانی نیم فصل با یک بازی کمتر

ظهر فردا در چارچوب رقابت های لیگ فوتبال اسپانیا تیم های همشهری ختافه و رئال مادرید برابر هم صف آرایی می کنند.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 28 دی 1393 | 11:20 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مدیر برنامه های ایرینا شایک: رابطه ایرینا با رونالدو به پایان رسیده است؛ دلیل این اتفاق مادر کریستیا

به نظر می رسد زوج مشهور که یکی از طرفین آن مرد سال دنیای فوتبال بوده است، دیگر در کنار هم نیستند.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 28 دی 1393 | 11:19 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تمجید پارلمان کشور پرتغال از کریستیانو رونالدو

مقامات سیاسی کشور پرتغال هم به تمجید از مرد سال فوتبال جهان پرداختند.

طرفداری- به گزارش AS، پس از این که کریستیانو رونالدو برای سومین بار روز دوشنبه برنده توپ طلای فوتبال شد در صدر تمامی اخبار قرار گرفت و موجب تحسین از سوی تمامی جهانیان شد. درست چند ساعت بعد از آن اتفاق بود که نخست وزیر پرتغال و رئیس جمهور این کشور به رونالدو تبریک گفتند.

امروز نیز پارلمان پرتغال دست به کار شد و با منتشر کردن بیانیه ای به شماره 7 مادریدی ها تبریک گفت.

"کریستیانو رونالدو به عنوان یکی از فوتبالیست های منحصر به فرد، توانایی های فراتر از انسانی خودش را نشان داد و باعث غرور مادیرا (شهر محل تولدش) شد. با پایبندی به ریشه خود و داشتن احترام و فداکاری که نسبت به خانواده و دوستانش داشت. او همچنین یک الگو از اراده، تلاش، سخت کوشی و تعهد است."



تاريخ : یک شنبه 28 دی 1393 | 11:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

منوتی: مسی بیشتر از رونالدو در خدمت تیم بازی می کند

ستاره پرتغالی دوبار پشت سر هم توپ طلا را برده است اما مربی قهرمان جام جهانی 1978 معتقد است جادوی مسی هنوز هم بهترین است.

طرفداری- به نقل از سایت گل، سزار منوتی مربی سابق آرژانتین و بارسلونا معتقد است علیرغم این که کریستیانو رونالدو توپ طلا را برده است اما لیونل مسی باز هم بهترین بازیکن جهان است. این موضوع مطرح است که مسی و رونالدو برترین بازیکنان جهان در چندین سال اخیر هستند، آن ها هفت سال است که توپ طلا را در انحصار خود درآورده اند. علیرغم این که رونالدو در دو سال گذشته به عنوان بهترین بازیکن جهان معرفی شده است، منوتی مربی تیم قهرمان جام جهانی 1978 احساس می کند مسی بهترین است و می گوید توانایی های مسی از یک تیم بیشتر است.

منوتی به Sport گفت:" من معتقدم مسی بهترین بازیکن جهان است. او یک جادوگر بزرگ است و بیشتر از رونالدو در خدمت تیم بازی می کند. دادن توپ طلای امسال به رونالدو کار درستی بود اما من دوست داشتم نویر برنده می شد."

لوئیز انریکه اخیرا به شدت تحت فشار قرار گرفته و منوتی هم چندان تحت تاثیر کارهایش قرار نگرفته است. او گفت:" تیم لوئیز انریکه خیلی خوب بازی نمی کند و فعلا کار تیمی رضایت بخشی از آنها ندیده ام. لوئیز انریکه را می شناسم و او هم بازیکنانش را می شناسد. تنها راه برای تاثیر گذاری یک مربی، استفاده از دانش است، وگرنه هر کسی می توانست مربی باشد. هنوز برای قضاوت درباره او زود است."



تاريخ : شنبه 27 دی 1393 | 20:42 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کارلو آنچلوتی: فکر نمی کنم تیم خسته باشد؛ نیازی به سیستم چرخشی نیست

کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم رئال مادرید در آستانه دیدار ظهر فردای تیمش مقابل ختافه در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و پاسخگوی خبرنگاران شد.

طـرفداری- بنا به گزارش AS، آنچلوتی در مورد شکست مقابل اتلتیکو مادرید گفت: "ما تاوان برخی از اشتباهات خود را دادیم و باید به این اشاره کنیم. حالا، در این ماه، می توانیم روی لیگ و سپس چمپیونزلیگ تمرکز کنیم."

تحـلیل: "با انتقاد از خود، می خواهم بگویم ما در طول دو بازی خوب بازی کردیم و همه چیز را تحت کنترل داشتیم، اما تاوان برخی اشتباهات خود را دادیم، که اجازه صعود به دور بعدی کوپا دل ری را به ما نداد. این ناراحت کننده است چرا که این جام یکی از اهداف باشگاه بود. سال گذشته ما قهرمان شده بودیم و این اذیت می کند. اما ما باید رو به جلو نگاه کنیم؛ ما در دو جام دیگر حضور داریم. حالا ما یک ماه فرصت داریم تا جایگاه خود در لیگ را تحکیم بخشیم و سعی کنیم که امتیازات بیشتری نسبت به رقبای خود جمع کنیم و بعد از آن روی چمپیونزلیگ تمرکز خواهیم کرد."

عصبانیت رئیس [فلورنتینو پرز]: "بله، من با او صحبت کرده ام. او هم ناراحت است. بدیهی است که ما از حذف شدن و شکست مقابل اتلتیکو خوشحال نیستیم اما حالا باید روی لیگ و چمپیونزلیگ تمرکز کنیم."

سیستم چرخشی: "در حال حاضر من نیازی به چرخش نمی بینم. ما برخی مصدومیت ها داریم اما تیم خوب است. اجرای سیستم چرخشی کاملاً ضروری نیست؛ ما بازی های خیلی زیادی نداشته ایم. اعضای تیم تمرین می کنند و بازی می کنند و می توانند استراحت کنند. فکر نمی کنم تیم خسته به نظر برسد."



تاريخ : شنبه 27 دی 1393 | 20:42 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مانوئل نویر: بایرن نمی تواند شکست سال گذشته مقابل رئال مادرید را تکرار کند

مانوئل نویر، دروزاه بان تیم بایرن مونیخ به هم تیمی های خود هشدار داد که باید تمام توان خود را به کار گیرند تا از تکرار افتضاح فصل گذشته مقابل رئال مادرید در چمپیونزلیگ جلوگیری کنند.

طرفداری- قهرمان بوندسلیگا فصل گذشته در مجموع دو بازی رفت و برگشت در نیمه نهایی با نتیجه 5-0 مغلوب شاگردان کارلو آنچلوتی شدند و بسیاری با استناد به قهرمانی زود هنگام این تیم در بوندسلیگا آنها را به عدم تمرکز در مقابل رئال مادرید متهم کردند.

نویر در گفتگو با AZ اظهار داشت: "ما قطعاً صدرنشینی راحتی در بوندسلیگا داریم. ما از یک نیم فصل فوق العاده لذت بردیم، اما نمی توانیم عقب نشسته و آرام باشیم. ما باید به پیشروی ادامه دهیم. من نشنیده ام که کسی بگوید حالا می توانیم لیگ را آسان بگیریم و سپس دوباره در لیگ قهرمانان و در ماه می و آوریل منفجر شویم.

ما سال گذشته زمان زیادی به منظور آماده سازی برای دیدار مقابل رئال مادرید داشتیم، همچنین... رئال مادرید مشخصاً در نیمه نهایی فصل گذشته تیم بهتری بود. ما باید هر کاری که می توانیم انجام دهیم تا از تکرار چنین اتفاقی جلوگیری کنیم."

بایرن مونیخ در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ باید به مصاف شاختار دونتسک اوکراین برود.

 



تاريخ : جمعه 26 دی 1393 | 19:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو: من از سیاره دیگری نیامده ام؛ اتلتیکو فوتبال جذابی ارائه نمی کند

طرفداری- بنا به گزارش AS، کریستیانو رونالدو پس از شکست 4-2 مقابل اتلتیکو مادرید و حذف از کوپا دل ری، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

بـازی: "می دانستیم که آنها برتری دارند و بازی سختی خواهد بود. ما در اولین دقیقه گل دریافت کردیم. می دانستیم که ممکن است چنین اتفاقی رخ دهد. نا امید کننده بود که آنگونه شکست بخوریم. من از نحوه بازیمان در نیمه اول خیلی راضی هستم. نمی توانستیم بهتر از آن بازی کنیم. ما مبارزه کردیم. خیلی بدشانس بودیم که در ابتدای هر دو نیمه دو گل دریافت کردیم."

حـریف: "اتلتیکو فوتبال جذابی ارائه نمی کند. آنها خیلی دفاعی هستند. آنها منتظر توپ های مرده اند، اما این برای آنها خوب جواب می دهد. باید به مربی و بازیکنان آنها احترام گذاشت."

هـواداران: "به نام تیم می خواهم از هواداران معذرت خواهی کنم و بگویم که متأسفیم، چرا که می توانستیم در نیمه دوم بهتر عمل کنیم. به خاطر این حمایت ها و نحوه استقبال از اتوبوس تیم و ادای احترامشان به من سپاسگزارم."

رقـیبان: "اتلتیکو تیم هماهنگی است که سال های زیادی را در کنار هم سپری کرده اند. والنسیا بهتر می شود و حریفی است که باید مراقبش بود. و سپس رئال مادرید و بارسلونا است که برای تمام عناوین مدعی هستند. این برای لالیگا خوب است."

بهترین لحظات شما نیست: "گل ها همه چیز نیستند و بازیکنان نمی توانند همیشه در بهترین فرم خود باشند. اگر شما بازیکنی نام ببرید که همیشه در بهترین فرم خود باشد، من معذرت خواهی می کنم. من از سیاره دیگری نیامده ام. شاید در شرایط ایده آل نباشم، اما خواهم بود. مشکل زانو به گذشته مربوط می شود، من به بازی با درد عادت کرده ام. طی دو تا سه هفته دوباره خوب خواهم شد و تیم هم همینطور."

کوپا دل ری: "این به معنی کم کردن ارزش های جام نیست، اما لالیگا و چمپیونزلیگ خیلی مهم تر هستند. ما می خواهیم پیروز شویم، اما می توانیم نکات مثبتی هم از شکست ها برداشت کنیم. این به ما کمک می کند تا متمرکز شویم. گاهی اوقات خوب است که دو گام به عقب برداریم تا یک گام جلو برویم."

 



تاريخ : جمعه 26 دی 1393 | 11:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

دیگو سیمئونه: برابر بهترین تیم جهان هوشمندانه بازی کردیم

سرمربی موفق باشگاه اتلتیکو مادرید از روند شکست ناپذیری شاگردانش برابر تیم فوتبال رئال مادرید ابراز رضایت کرد.

طرفداری - به گزارش فوتبال - اسپانیا دیگو سیمئونه سرمربی آرژانتینی و موفق باشگاه اتلتیکو مادرید پس از تساوی امشب و 2-2 شاگردانش برابر رئال مادرید و صعود به مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا دل ری در صحبت هایی از عملکرد و سخت کوشی بازیکنانش در این مسابقه ابراز رضایت کرد.

"نکته مشهود بازی امشب عملکرد تیمی و جمعی ما بود نه نمایش فردی بازیکنان. ما می خواستیم که فوتبال هوشمندانه ای برابر رئال ارائه دهیم و از موقعیت هایمان استفاده کنیم که چنین اتفاقی نیز افتاد. در نیمه اول بازی ما متحمل رنج و زحمت بسیاری شدیم، اما در نیمه دوم مشکل چندانی نداشته و فوتبال قابل قبولی بازی کردیم.

"ما برابر بهترین تیم جهان و قهرمان رقابت های لیگ قهرمانان در استادیومی مملو از تماشاگر و در مقابل فشار بالای آن ها و در شرایطی که حریف تمام توانش را در نیمه اول بازی گذاشته به خوبی دفاع کردیم. جو استادیوم واقعا فوق العاده بود و آن ها پس از رونمایی از توپ طلا به انرژی و انگیزه بسیار بیشتری نیز دست یافتند، اما خوشبختانه گل زودهنگام فرناندو توانست برنامه هایشان را تا حد زیادی بر هم بریزد.

"درخشش فرناندو تورس؟ او زمانی که اینجا را ترک کرد که بازیکنی بسیار جوان بود اما با این وجود  مسئولیت پذیری بالایی داشت و حالا که بدین جا بازگشته شاهد بازیکنی باتجربه و بالغ هستیم که به خوبی در ترکیب تیم ما جواب داده است. من از بازگشت او بدین جا بسیار راضی ام و می دانم که هواداران مان نیز چنین احساسی دارند."



تاريخ : جمعه 26 دی 1393 | 11:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کارلو آنچلوتی: فکر نمی کردم چنین اشتباهاتی مرتکب شویم؛ حذف از کوپا در اروپا به نفع ما خواهد بود

کارلو آنچلوتی اشاره کرد که حذف از کوپا دل ری در چمپیونزلیگ به نفع رئال مادرید خواهد بود.

طرفداری- قهرمان فصل گذشته این تورنمنت امشب به دست اتلتیکو مادرید با نتیجه 4-2 حذف شد اما کارلو آنچلوتی در پایان بازی اظهار داشت که از عملکرد تیمش راضی بوده است.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید به AS گفت: "ما باید این بازی و اشتباهاتی که مرتکب شدیم را ارزیابی کنیم. در 60 دقیقه نخست ما لحظات فوق العاده ای داشتیم. من از نحوه بازی تیم در نیمه اول راضی هستم. ما خیلی خوب بازی کردیم. حالا ما سه هفته برای آمادگی چمپیونزلیگ فرصت داریم و مطمئناً این برای تیم خوب است.

ما اشتباهاتی کردیم که معمولاً نمی کنیم، به خصوص در خارج کردن توپ از خط دفاعی. فکر نمی کردم چنین اشتباهاتی مرتکب شویم. من هنوز پس از دریافت گل اول تصور می کردم که می توانیم به بازی برگردیم چون خیلی خوب بازی کردیم. خوب واکنش نشان دادیم. هنگامی که بازی 1-1 بود گمان می کردم که سخت خواهد شد."

از آنچلوتی پرسیده شد که آیا فکر می کنید که ارسال از جناحین به داخل محوطه از کرنرها و ضربات ایستگاهی کافی است، که وی پاسخ داد: "در مقابل اتلتیکو سخت است که بازی را به وسط بیاوریم. در کناره ها فضای بیشتری وجود دارد. در مقابل اتلتیکو پاس های در عمق و وسط سخت تر است."

از آنچلوتی در مورد هواداران حاضر در ورزشگاه برنابئو پرسیده شد، که وی پاسخ داد: "فکر می کنم در مجموع جو حاکم عالی بود و تیم به مدت یک ساعت خاص بود. نکته کلیدی بازی اشتباهاتی بود که ما مرتکب شدیم. ایسکو خیلی خوب بود و همان ثبات و استحکام بازی های قبلی را داشت. این یک بازی خوب از سوی ایسکو بود، مثل هرکس دیگر. او فوق العاده بود."

آنچلوتی همچنین تأیید کرد که ضربه ای به دنده په په وارد شده است اما اعلام کرد که تا قبل از اسکن روز جمعه، نمی تواند اطلاعات بیشتری در مورد وضعیت این مدافع بدهد.



تاريخ : جمعه 26 دی 1393 | 11:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مـارسلو: حواس رئال مادرید پرت نبود؛ به تیممان افتخار می کنیم

مارسلو این صحبت ها که حواس رئال مادرید به خاطر مراسم نمایش توپ طلا در ابتدای مسابقه با اتلتیکو مادرید پرت شده بود را رد کرد.

طـرفداری- رئال مادرید پس از تساوی 2-2 مقابل اتلتیکو مادرید که با دبل فرناندو تورس همراه بود، در مجموع با نتیجه 4-2 از گردونه رقابت های کوپا دل ری حذف شد.

بنا به گزارش AS، مدافع چپ مادریدی ها در پایان مسابقه گفت: "نه، این قبلاً هم اتفاق افتاده بود. ما در بازی ها پیروز شده بودیم و فکر نمی کنم این موضوع در ذهن ما بوده باشد. ما تلاش کردیم و متمرکز بودیم. متأسفانه صعود نکردیم اما من افتخار می کنم.

ما قبل از بازی صحبت کردیم که باید متمرکز باشیم اما چنین اتفاقاتی در فوتبال رخ می دهد. این اتفاق رخ داد اما من به تیممان افتخار می کنم. ما نا امید نشدیم. نتیجه سنگین بود اما تلاش خود را کردیم. ما ایستادیم و تمام تلاش خود را کردیم و می توانیم به خود افتخار کنیم.

هیچ تجزیه و تحلیلی وجود ندارد. تبریک به اتلتیکو. من این را گفتم چون آنها پیروزی را به دست آوردند."



تاريخ : جمعه 26 دی 1393 | 11:21 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید 2 (2) - (4) 2 اتلتیکو مادرید؛ فرناندو تورس اوج گرفت و رئال حذف شد!

تاريخ : جمعه 26 دی 1393 | 11:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو و کفش های جدیدش آماده دربی (عکس)

طرفداری- درست چندساعت پس از توپ طلا بود که کمپانی "نایکی" از کفش های طلایی رونالدو رونمایی کرد. در همین راستا فوق ستاره پرتغالی امروز تصویری به همراه کفش جدیدش در شبکه های اجتماعی قرارداد و در توضیح آن نوشت: "کفش #مرکوریال من برای دیدار امشب که لازم است در بهترین فرم باشیم."



تاريخ : پنج شنبه 25 دی 1393 | 20:24 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

شایعات تکذیب شد؛ ایرینا شایک به دلیل مشغله کاری به مراسم توپ طلا نرفت

روزهای گذشته اخباری مبنی بر احتمال جدایی فوق ستاره پرتغالی و نامزدش منتشر شد.

طرفداری- به گزارش Goal بین الملل، در روز های اخیر و پس از غیبت ایرینا شایک در مراسم توپ طلای 2014 شایعاتی مبنی بر احتمال جدایی این دو شخص شنیده شد.

همچنین پس از این اتفاق شنیده شد که شایک، کریستیانو رونالدو را در توئیتر آنفالو کرده است. اما حالا خبر می رسد که شایک هیچ وقت رونالدو را در توئیتر فالو نکرده بوده است که حالا بخواهد آنفالو کند. در همین حال مدیر کمپانی PR که با شایک در نیویورک همکاری می کند به گل گفته است:

"مراسم توپ طلا  در برنامه های شایک نتوانست قرار بگیرد و دلیل غیبت وی پر بودن برنامه و داشتن تعهدات کاری نسبت به ما بوده است."

با تمام این گفته ها هنوز بعد از کسب توپ طلا توسط رونالدو هیچ واکنشی از سوی ایرینا شایک دیده نشده است.



تاريخ : پنج شنبه 25 دی 1393 | 20:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی رئال مادرید - اتلتیکومادرید؛ نبرد جانانه برای بازگشت در شب رونمایی از توپ طلا

5 شنبه شب تیم های همشهری رئال مادرید و اتلتیکومادرید در دیداری حساس در پایتخت اسپانیا به مصاف هم می روند.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 دی 1393 | 20:19 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مصاحبه ای متفاوت از کریستیانو رونالدو: همیشه باید جاه طلب و خوشبین باشید

کریستیانو رونالدو مصاحبه ای با مارسلو ربلو داشت و در آن راجع به زندگی، فلسه اش و ارزش ها صحبت کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 25 دی 1393 | 20:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

توافق رئال مادرید و رویس برای امضای قراردادی 5 ساله

مارکو رویس قراردادی 5 ساله به ارزش 26 میلیون یورو با باشگاه رئال مادرید امضاء خواهد کرد و به این ترتیب باشگاه های لیگ برتری از جمله آرسنال، چلسی و منچستر یونایتد از خرید او نا امید می شوند.

طرفداری- بنا به گزارش روزنامه آنلاین اسپانیایی، El Confidencial، دو نفر از مقامات مادرید به آلمان سفر خواهند کرد و با مدیر برنامه های رویس ملاقات خواهند کرد.

مدیر عامل باشگاه دورتموند، هانس یواخیم واتسکه این هفته اذعان کرده بود که حفظ رویس در فصل آینده سخت خواهد بود. با اینحال باشگاه رئال مادرید به توافق رسیده است تا رقم فسخ قرارداد رویس را بپردازد و این قرارداد را در تابستان و پس از اینکه مصدومیت بازیکن به پایان رسید، رسمی خواهد کرد.

گفته می شود که رویس سالانه 7 میلیون یورو در سانتیاگو برنابئو دریافت خواهد کرد.



تاريخ : پنج شنبه 25 دی 1393 | 20:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سیمئونه منتظر یورش رئال مادرید است

مربی اتلتیکو مادرید در انتظار یک بازی کاملا تهاجمی از طرف رئال مادرید در مسابقات کوپا دل ری است.

طرفداری- به نقل از fourfourtwo دیه گو سیمئونه معتقد است که بازیکنان رئال از همان دقیقه اول حمله را شروع می کنند و می خواهند نتیجه دو بر صفر شکست خورده در بازی رفت را  در سانتیاگو برنابئو جبران کنند.

سیمئونه روز چهارشنبه گفت:" صادقانه می گویم انتظار یک بازی آرام را ندارم، تمام نود دقیقه بازی همینطور خواهد بود. تصور می کنم به دلیل اضطراب آدرنالین من شروع به ترشح  می کند، با حمله های مداوم از هر دو تیم و ضد حمله ها. مطمئنا گردش توپ در وسط زمین به نفع حرف است. بازیکنان تا دقیقه 80 منتظر تصمیم گیری نخواهند ماند. رئالی ها از آغاز بازی در صدد زدن گل هستند و ما در حد امکان درصدد گرفتن تساوی هستیم."

رئال قیمت بلیت های بازی دربی را کاهش داده است اما سیمئونه معتقد است که برای اتلتیکو تفاوتی ندارد چون آن ها فقط با 11بازیکن سفید پوش رو به رو هستند نه با تماشاگران.

سیمئونه می گوید:" جو فوق العاده ای خواهد بود. استادیوم پر از هوادار خواهد بود و این بهترین چیزی است که برای یک تیم اتفاق می افتد. اما مردم تماشاگر بازی نمی کنند. این بازی بین افراد حاضر در میدان صورت می گیرد."



تاريخ : پنج شنبه 25 دی 1393 | 20:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پوگبا-رئال مادريد، جدي تر از هميشه

پوگبا-رئال مادريد، جدي تر از هميشه


پل پوگبا ستاره 21 ساله باشگاه يوونتوس در انديشه ترک ايتالياست و اين مساله را از طريق ايجنتش به اطلاع مديران يوونتوس رسانده است.


به گزارش "ورزش سه"، اکتبر سال 2014 بود که پوگبا قراردادش با یووه را تا سال 2019 تمدید کرد اما همان زمان هم مدیران یوونتوس می دانستند که در صورت آمدن یک پیشنهاد خوب و بالا از سوی تیم های بزرگ اسپانیایی یا انگلیسی، آنها چاره ای جز واگذاری این ستاره فرانسوی ندارند.
روزنامه توتو اسپورت چاپ تورین، امروز در گزارشی ویژه مدعی شد که فلورنتینورپرز بصورت جدی در اندیشه جذب پوگبا در تابستان آینده برای رئال مادرید است و برای به خدمت گرفتن او حاضر است 100 میلیون یورو بپردازد. این بازیکن بمب بزرگ رئیس رئال خواهد بود.

مینو رایولا، ایجنت پوگبا نیز دیروز در مصاحبه با گاتزتا دلو اسپورت صراحتا گفت که پوگبا به حضور طولانی مدت در ایتالیا فکر نمی کند و با اولین پیشنهاد چشمگیر از یووه جدا خواهد شد. در انگلستان نیز منچسترسیتی جدی ترین مشتری پوگباست . در هر صورت یوونتوس کار بسیار سختی برای حفظ این ستاره خواهد داشت چرا که پوگبا بهترین راه برای رسیدن به جام های باارزش بین المللی را در جدایی از سری آ و رفتن به لالیگا یا لیگ برتر انگلستان می داند.


تاريخ : چهار شنبه 24 دی 1393 | 21:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتي: بايد مثل بارسا مقابل اتلتيکو بازي کنيم

آنچلوتي: بايد مثل بارسا مقابل اتلتيکو بازي کنيم

 

رئال مادريد فردا شب در ورزشگاه برنابئو به اميد جبران شکست 2-0 بازي رفت، به مصاف اتلتيکو مادريد خواهد رفت تا به دور يک چهارم کوپا دل ري صعود کند.


به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید،پس از برتری بر اسپانیول، از زیر بار فشار دو شکست متوالی مقابل والنسیا و اتلتیکو خارج شد و حالا با امیدواری بیشتری به جبران شکست بازی رفت فکر می کند.ساعتی پیش در نشست خبری دربی ال مادریلنیو، کارلتو به سوالات متعدد خبرنگاران چنین پاسخ گفت:



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 24 دی 1393 | 21:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بیوگرافی کریستیانو رونالدو .. (به درخواست کاربران)

سلام به همه ی بچه های باحال

امروز با بیوگرافی اومدم، جدید ترین و خلاصه ترین بیوگرافی که از کریس رونالدو وجود داره

پیشنهاد می کنم حتما بخونی فقط آخرش

نظر یادتون نره

ممنون میشم..

( این پست رو به درخواست کاربران گذاشتم امیدوارم راضی باشین..)

شروع بیوگرافی در ادامه مطالب..



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 24 دی 1393 | 20:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو (2): می توانستم به دلیل مصدومیت در جام جهانی بازی نکنم

قسمت دوم مصاحبه کریستیانو رونالدو با وبسایت فیفا را در زیر می خوانیم.

طرفداری- کریستیانو رونالدو در مورد نمایش بی سر و صدای خود در جام جهانی 2014 برزیل نیز گفت: "می توانستم به مربی بگویم که مرا در نظر نگیرد. می توانستم به جای آن بدون هیچ نگرانی تعطیلات خود را سپری کنم، و این برای من آسان تر می بود. هیچکس آنجا نمی توانست در مورد من صحبت کند. با اینحال، من می خواهم با همه چیز مستقیماً روبرو شوم.

قبل از همه چیز، نمی خواهم از این واقعیت که مصدوم بوده ام به عنوان بهانه سؤ استفاده کنم، اما حقیقت این است که من 100% آماده نبودم و خیلی از افراد این را می دانند (و برخی نمی خواهند که بدانند). اما همانطور که گفته ام، من بهانه جویی نمی کنم. اینکه من امروز اینجا هستم به خاطر فداکاری ها، از خودگذشتگی ها و عرق پیشانی ام بوده است. خدا همه چیز را می بیند، و اگر من اینجا هستم، به این خاطر است که پارسال جزو بهترین ها بودم."

کریستیانو همچنین به تأثیر مربیگری کارلو آنچلوتی، سرمربی تیم رئال مادرید در تمام آن موفقیت ها اشاره کرد و گفت: "این به کیفیت فوق العاده مربیگری او مربوط می شود. هرجایی که بوده، عناوین و افتخارات بزرگی فتح کرده است. او مرد فوق العاده ای است، نه تنها به عنوان یک مربی، بلکه به عنوان یک انسان. فکر می کنم این حقیقت که خودش یک بازیکن بوده، بسیار مهم است و همه چیز را خیلی خوب درک می کند. و فراتر از همه این ها او چیزی دارد که ما در پرتغال pé quente می خوانیم (طلسم خوش شانسی).

او یک مربی برنده است و تلاش می کند تا آن را کم کم به ما هم تزریق کند. انتخاب او به عنوان سرمربی رئال مادرید بسیار خوب بود و حرکت مهمی بود و همراه با او بزرگترین عناوین را فتح کردیم."

بازیکن سابق منچستر یونایتد همچنین از تأثیر کریستیانوی کوچک صحبت کرد، کسی که در مراسم توپ طلا حضور داشت. وی گفت: "تولد کریستیانو شادی و آرامش بیشتری در زندگی من به ارمغان آورد. به این معنی نیست که قبلاً این ها را نداشتم، اما او یک عامل مهم بوده است. این واقعیت که او می تواند این لحظات را با من شریک شود مایه افتخار من است چون او بزرگ خواهد شد و درک خواهد کرد که پدرش چه کسی بوده است: یک فوتبالیست حرفه ای در رئال مادرید. [در حقیقت او از سال گذشته این ها را درک می کند]

او در حال حاضر خیلی چیزها در مورد فوتبال می داند: چگونه بازی می کنند، عناوین اصلی و مهم کدام ها هستند و چرا پدرش اینجاست و برای بردن توپ طلا تلاش می کند. او مرا خیلی خوشحال می کند چرا که تنها فرزندم است. او همچنین فوتبال بازی می کند، که سال گذشته یک سورپرایز خوب و زیبا برای من بوده است. او واقعاً فوتبال را دوست دارد. در ابتدا او سرگرم ماشین ها بود، اما حالا سرگرمی او فوتبال است. من در این مورد راضی هستم، چرا که پرداخت هزینه های این سرگرمی ارزان تر است. خیلی خوشحالم.



تاريخ : چهار شنبه 24 دی 1393 | 20:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید علاقه مند به جذب باتایا

باشگاه رئال مادرید امیدوار است آگوستو باتایا دروازه بان تیم ریورپلاته را به صورت قرضی با امکان دائمی کردن قراردادش در پایان فصل به خدمت گیرد.

طرفداری - باشگاه رئال مادرید قصد دارد دروازه بان 18 ساله تیم ملی زیر 20 ساله های آرژانتین را به صورت قرضی تا پایان فصل با امکان دائمی کردن قرارداد با مبلغ 5 میلیون یورو در پایان فصل به خدمت گیرد، که این مبلغ می تواند تا 10 میلیون یورو افزایش یابد.

به گزارش سایت بین المللی گل، باشگاه رئال مادرید عملکرد این دروازه بان جوان را از سال 2013، زمانی که وی در یک اردوگاه آموزشی در دوحه مشغول تمرین بود و سپس در یک تورتمنت زیر 17 ساله ها با ریورپلاته در مادرید به میدان رفت، زیر نظر دارد.

باتایا در صورت پیوستن به رئال مادرید، کارش را در تیم کاستیا شروع خواهد کرد و این به وی اجازه می دهد تا با محیط جدید خود را وفق دهد، دقیقا شبیه کاری که در مورد کاسمیرو برزیلی صورت پذیرفت.

رئال مادرید امیدوار است که در پایان فصل موفق به جذب باتایا شود.



تاريخ : چهار شنبه 24 دی 1393 | 20:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.