جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پیش بازی رئال مادرید - سن لورنزو

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پیش بازی رئال مادرید - سن لورنزو

طرفداری- شنبه شب در دیداری حساس تیم های قهرمان اروپا و قهرمان آمریکای جنوبی در فینال جام باشگاه های جهان با هم دیدار می کنند.

اطلاعات بیشتر در ادامه مطالب..



ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 28 آذر 1393 | 23:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پس از بهانه گیری های فراوان، بالاخره داور فینال جام باشگاه های جهان اعلام شد

طرفداری- پس از کش و قوس های زیاد بالاخره داور این دیدار مشخص شد.

به گزارش مارکا و به نقل از realmadridfarsi.ir، فیفا قصد داشت قضاوت این دیدار را به عهده پدرو پروئنکای پرتغالی بسپارد اما سن لورنزوئی ها معتقدند که داور فینال نباید از قاره اروپا باشد و در تلاش بودند تا قضاوت این دیدار به والتر لوپز گواتمالائی سپرده شود. 

مدیر سن لورنزو در این باره در صحبتی عجیب می گوید: "ما می دانیم که قدرت نفوذ رئال مادرید بالاست اما این اشتباه است که فیفا فقط به رئال گوش دهد. این طبیعی است که داور بی طرف باشد نه یک پرتغالی!"

همین موضوعات کافی بود تا تصمیم فیفا تغییر کند و آقای والتر لوپز داور اهل گواتمالا قضاوت دیدار فینال جام باشگاه های جهان بین رئال مادرید - سن لورنزو را بر عهده بگیرد.



تاريخ : جمعه 28 آذر 1393 | 22:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پوستر اختصاصی طرفداری: کریم بنزما، مهاجم فرانسوی رئال مادرید

طرفداری- کریم مصطفی بنزما، شماره 9 کهکشانی ها و بازیکن سال فرانسه امروز 27 ساله شد. او که یکی از اضلاع مثلث مشهور BBC می باشد، از ارکان هجومی تیم مادریدی به شمار می رود.



تاريخ : جمعه 28 آذر 1393 | 22:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید، تیمی دست نیافتنی از دنیایی دیگر

طرفداری-رئال مادرید بعد از شکست نماینده مکزیک در جام باشگاه های جهان علاوه بر افزایش بردهای متوالی خود، در آستانه فتح جامی دیگر در سال رو به انتهای 2014 می باشد، آیا این تیم موفق خواهد شد خود را به قول آریگو ساچی به چهارمین تیم تاثیرگذار تاریخ تبدیل نماید.

رئال مادرید در آخرین روزهای سال 2014 میلادی با بردهای متوالی، خود را به تیمی دست نیافتنی تبدیل کرده و دامنه بردهای متوالی این تیم حتی از اسپانیا و اروپا نیز  فراتر رفته و به رقابت های جام باشگاه های جهان رسیده است، حتی "سن ایکر" کاسیاس دروازه بان مادریدی ها نیز به دوران اوج خود بازگشته و در بازی نیمه نهایی این رقابت ها  مقابل کروز آزول مکزیک که با نتیجه قاطع 4:0 به نفع مادریدی ها به پایان رسید، برای دومین بار متوالی موفق به مهار یک ضربه پنالتی شد. البته هنگامی که هیچ تیمی در اسپانیا و اروپا توان متوقف ساختن "باله سفید" را نداشته، از نماینده منطقه کونکاکاف نیز داشتن انتظاری در این خصوص، بی تردید منطقی نبوده است.

از چهاردهم سپتامبر سال جاری و شکست در دربی شهر مادرید مقابل اتلتیکو، شاگردان کارلو آنجلوتی در بیست و یک دیدار متوالی موفق به از پیش رو برداشتن همه حریفان خود شده اند. حال سال 2014 در حالی برای رئال مادرید رو به پایان است که شاید بتوان ادعا نمود این سال یکی از موفق ترین سال های تاریخ این باشگاه بوده است، در این سال مادریدی ها بیش از پنجاه پیروزی در رقابت های مختلف را به ثبت رسانده اند و بازیکنان این تیم موفق به ثمر رساندن 176 گل شده اند و این تیم با چنین رکوردهایی، حد نصاب بارسلونا مهم ترین رقیب خود در این زمینه را نیز پشت سر گذاشته است.

فراتر از چنین آماری در تابستان گذشته در مادرید تیمی تشکیل شد که اکثر کارشناسان دنیای فوتبال پتانسیل غیر قابل تصوری برای آن پیش بینی می نمودند و موفقیت های چشمگیر آن را تضمین شده می دانستند، فابیو کاپلو که خود زمانی سرمربی گری مادریدی ها را عهده دار بوده، معتقد است:"این رئال مادرید از دنیایی دیگر و تیمی دست نیافتنی است که می تواند بهترین رئال همه دوران ها باشد." آریگو ساچی هم وطن کاپلو نیز در خصوص رئال مادرید معتقد است:"سه تیم تا کنون سبب ایجاد نوآوری ها و تاثیرات فراوانی در فوتبال شده اند، آژاکس دهه هفتاد میلادی، میلان اواخر دهه هشتاد میلادی و بارسلونای زمان پپ گواردیولا، رئال مادرید 2014 نیز از پتانسیل تبدیل شدن به چهارمین تیم برخوردار است."

اقتدار بی نظیر این روزهای رئال مادرید را بی تردید می بایست در نحوه چیدمان و همچنین تاکتیک های منحصر به فرد این تیم جستجو کرد، چیدمان تهاجمی مورد نظر کارلو آنجلوتی شاید در پنجاه سال اخیر در مادرید بی سابقه باشد، به طوری که زوج په په و سرخیو راموس تنها بلوک دفاعی این تیم را تشکیل می دهند، در حالی که سرخیو راموس خود مدافعی رو به جلو و گل زن به حساب می آید و گل او در بازی مقابل نماینده مکزیک که از روی ضربه ارسالی تونی کروس حاصل شد، پنجاه و یکمین گل او برای رئال مادرید بوده است.

جلوی این زوج دفاعی، تونی کروس بازی ساز باهوش آلمانی قرار می گیرد که در کنار خود هافبکهایی تهاجمی نظیر ایسکو و یا رودریگز را می بیند. مارسلو و کاراواخال دو مدافع کناری تیم نیز بسیار رو به جلو و هجومی بازی می کنند که وظیفه تغدیه مثلث زهرآگین بنزما، بیل و رونالدو را عهده دار هستند.

کارلو آنجلوتی به خوبی همه بازیکنان را در چیدمان مورد نظر خود قرار داده و برای آنها فضاهایی نیز برای هنرنمایی های فردی در راستای موفقیت تیم در نظر گرفته است. نقش تونی کروس در رئال مادرید اما تاییدی بر هنر کارلو آنجلوتی است، چون کروس هافبکی تهاجمی است که در مکانیزم های دفاعی مد نظر آنجلوتی به خوبی وظایف محوله را به انجام می رساند. تونی کروس به خوبی موفق به پر کردن جای خالی ژابی آلونسو شده و تکالیف تیمی را با هنر بازی سازی خود به نحوی چشمگیر ترکیب نموده است.

حال کارلو آنجلوتی از مراکش نتایج سایر رقباب لالیگایی خود را زیر نظر دارد تا ببیند که تیمش با چند اختلاف امتیاز تعطیلات دو هفته ای سال نو میلادی را آغاز خواهد نمود. آنجلوتی که خود فرزند کشاورزی از منطقه امیلیای ایتالیا است، گیاهی را پرورش داده که در حال حاضر به بهترین نحو ممکن در حال ثمر دهی است، حال پرسشی که باقی می ماند این است که این گیاه تا چه زمانی به محصول دهی خود ادامه خواهد داد؟



تاريخ : جمعه 28 آذر 1393 | 22:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فلورنتینو پرز: در های باشگاه همیشه برای رائول باز است؛ به دنبال رویس نیستیم

تاريخ : جمعه 28 آذر 1393 | 12:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

روبرتو کارلوس: مارسلو، من و کافو مفهوم مدافعین کناری را تغییر دادیم؛ رئال مادرید بی نظیر است

طرفداری- مدافع چپ برزیلی سابق رئال مادرید مصاحبه ای با برنامه ‘Al Primer Toque’ از Onda Cero داشت که در مورد این باشگاه صحبت کرده است.

رئـال مادرید: "رئال مادرید خوب است، آنها سال گذشته هم همینطور بودند. مربی بسیار خوب است و این واقعاً کمک می کند. آنهایی که بازی رئال مادرید را از تلویزیون تماشا می کنند، دلمان برای ژابی و دی ماریا تنگ می شود، اما کروس و هامس بازیکنان سطح بالایی هستند که آمده اند. با تغییر مربی و بازیکنان ما نگران بودیم که ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد، و همیشه شک و تردید هایی داریم که فصل بعد چگونه خواهد بود."

کریسـتیانو رونالدو: "ما نباید خیلی در مورد او صحبت کنیم، فقط باید هر بازی او را تماشا کنیم، حتی آن بازی هایی که او مصدوم بود. وقتی گلزنی نمی کند، من او را عصبی و پناراحت می بینم، او یک بازیکن الگو و فوق العاده حرفه ای است. او دوران فوق العاده ای در منچستر داشت، و کاپیتان تیم ملی پرتغال است. در رئال مادرید او یک رهبر است اما به دیگران هم بستگی دارد - برای رسیدن توپ به کریستیانو، باید ایسکو که یک پدیده است، پاس دهد و از کروس، هامس، بنزما،... عبور کند. بنابراین تقبل مسئولیت آسان تر است. او شماره یک باقی می ماند، هرچند مسی رکورد ها را می شکند. این متفاوت است. او قبلاً سال گذشته اثبات کرده است."

توپ طلا: "رقابت بین این سه نفر بسیار سالم است. کریستیانو بهترین بازیکن دنیا باقی می ماند، اما مسی کارهایی انجام می دهد که دیگر بازیکنان فوق العاده قادر به انجامش نیستند. او رکورد ها را می شکند، و به همین خاطر هنگام انتخاب میان این دو نفر، شک و تردید ها به وجود می آید. اما کاری که کریستیانو انجام می دهد را من از تلویزیون دیده ام - او تعیین کننده تر از مسی است."

کاسیاس: "ما ایکر را خیلی زیر سؤال برده ایم و او همچنان به عنوان یکی از بهترین دروازه بان های دنیا به کارش ادامه می دهد."

مـارسلو: "اتفاقی بسیار عجیب برای مارسلو در برزیل رخ داده است، مردم خیلی خوب درک نمی کنند که او یک کاپیتان است و بازیکن فیکس رئال مادرید محسوب می شود. افتی که او دچارش شده بود، بیشتر مربوط به تیم ملی برزیل بود. در این باره در جلسات تمرین، مسابقات تمرینی و سایر اوقات، مورد سوال واقع می شوید. اما مارسلو در دنیا شماره بهترین خواهد ماند، حتی با وجود اینکه ما مکسول و فیلیپه را داریم. مارسلو متفاوت است، همانطور که کافو و من بودیم - ما مفهوم مدافعین کناری و کمی وینگر را تغییر دادیم. وقتی بهترین تیم دنیا را انتخاب می کنیم، مارسلو همیشه در آن جای خواهد داشت."

لوکاس سیلوا: "خیلی از مردم لوکاس سیلوا را نمی شناسند، من در هر بازی او را می بینم. او بازیکن بزرگی است. در طول دو سال گذشته، حتی با وجود اینکه مشکلاتی با مربی قبلی کروزیرو داشت، کیفیت فوق العاده خود را نشان داد، در داخل زمین به خوبی جایگیری می کند و شوت های خوبی از پشت محوطه جریمه می زند. اگر رئال مادرید او را به خدمت بگیرد، مطمئنم که او جواب خواهد داد. او با عشق و شور و اشتیاق بازی می کند و مادرید مأیوس نخواهد شد."

جام باشگاه های جهان: "مادرید در حال حاضر بی نظیر است. ام جام باشگاه های جهان به عنوان یک تورنمنت رشد کرده است. برای مثال، وقتی ما برای دیدار مقابل واسکو د گاما به این مسابقات رفتیم، اهمیت چندانی نداشت، به جز برای اهالی آمریکای جنوبی. حالا برای اروپایی ها نیز اهمیت دارد، و داشتن نشان قهرمانی روی پیراهن معنای زیادی دارد. رئال مادرید بهترین تیم دنیاست. آنچه که مرا متعجب کرد، این بود که وقتی واسکو د گاما را شکست دادیم، تنها 3 نفر برای استقبال از ما به فرودگاه آمده بودند. با اینحال، وقتی ما فاتح جام باشگاه های اروپا شدیم صدها هزار هوادار در میدان سیبلس منتظر ما بودند."

بازگشت به رئال مادرید: "هفته گذشته من به عنوان بهترین مربی سال قبل ترکیه انتخاب شدم. و اینکه چنین اتفاقی در اولین سال حضورم رخ داد - بعد از اینکه خیلی چیزها از دستیاری هیدینک یاد گرفتم - بردن این جایزه یک امتیاز است. برای کار کردن در اسپانیا باید تجربه زیادی داشته باشید. من می خواهم این تجربه را در ترکیه یا یونان که فشار کمتری وجود دارد کسب کنم، بعد از آن به اسپانیا فکر خواهم کرد. ما به معنی واقعی کلمه نمی توانیم اشتباه کنیم، مثل کلارنس سیدورف، که به میلان ستاره دار رفت، جایی که مربیان نمی توانند فلسفه باشگاه را تغییر دهند. کلارنس خیلی زود طرد شد. زیدان و من، نمی توانیم اینطور پیش برویم. بهتر است که ذهنیت باشگاه های کوچک را درک کنیم، سپس برای حضور در باشگاهی بزرگ تلاش کنیم."



تاريخ : جمعه 28 آذر 1393 | 12:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مدیر برنامه های چیچاریتو: او در ژانویه از رئال مادرید جدا نمی شود

طرفداری- ادواردو هرناندز، مدیر برنامه های چیچاریتو، در مکزیک راجع به احتمال جدایی این مهاجم از رئال مادرید در نقل و انتقالات زمستانی صحبت کرد.

بنا به گزارش AS، او گفت: "گاهی اوقات رسانه ها بیش از حد گمانه زنی می کنند و موقعیت های فرضی ایجاد می کنند. چند روز پیش من با مدیران رئال مادرید و خاویر بودم. او در ژانویه باشگاه را ترک نخواهد کرد. بله، او مشتاق است تا دقایق بازی بیشتری داشته باشد اما می داند که سخت کوشی فرصت های بیشتری برایش مهیا خواهد کرد. او آینده اش را مقابل خود دارد."

او همچنین در مورد اینکه اگر رئال مادرید در پایان فصل قرارداد او را دائمی نکند، گفت: "اگر مادرید از گزینه خرید دائمی استفاده نکند تا پایان فصل نخواهد بود. در هر صورت، ما باید با هیئت مدیره منچستر یونایتد مشورت کنیم تا بدانیم که آینده چه چیزی برای چیچاریتو رقم خواهد زد."

با وجود اینکه چیچاریتو هنوز با پیراهن رئال مادرید فرصت بازی زیادی به دست نیاورده است (520 دقیقه در تمامی رقابت ها)، اما ادواردو هرناندز آن را توجیه می کند: "رئال مادرید تیمی مملو از بازیکنان تحسین برانگیز است و بدیهی است که به دست آوردن جایگاه در آنجا سخت خواهد بود، اما خاویر در سخت کوشی کیفیت بالایی دارد، درست همانطور که از روز اول داشته، و این شایستگی اوست."



تاريخ : جمعه 28 آذر 1393 | 12:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پرز(1): مي گويند راموس عزيز کرده من است/پرز(2): چه کسي را خط بزنم تا رويس را بخرم؟

پرز(1): مي گويند راموس عزيز کرده من است


در آستانه سال جديد ميلادي و در شرايطي که رئال به کسب چهارمين جام خود در سال 2014 بسيار نزديک شده است، فلورنتينو پرز به گفتگو با ال لارگرو نشست.


به گزارش "ورزش سه"، فلورنتنیو پرز مدیر باشگاه رئال مادرید، در این گفتگو در مورد مسائل مختلفی به صحبت پرداخت. بخش اول این مصاحبه در زیر می آید:

اطمینان ایجاد شده در مورد رئال مادرید


بله؛ ما که همیشه به خودمان اطمینان داشتیم. رئال مادرید از تجربه بسیار بالایی در همه مسابقات برخوردار است و در این فصل نیز به رکورد 21 برد متوالی دست یافته ایم. همه تیم های دنیا دوست دارند اولین تیمی باشند که نوار بردهای متوالی ما را پاره می کند. با این حال ما روی برنامه هایمان متمرکز هستیم و نمی خواهیم روند موفقمان قطع شود. هواداران رئال از عملکرد تیمشان به وجد آمده اند. شکل دادن چنین مجموعه قدرتمندی کار بسیار بسیار دشواری است.

خروج ژابی و دی ماریا و جذب کروس و خامس

کاری را که باید انجام می دادیم انجام دادیم. ژابی 33 ساله بود و دشوار بود که بتواند در رئال بازنشسته شود. فرصت خوبی برای بازی در بایرن نصیبش شد و از ما خواست به او اجازه جدایی بدهیم.همانند کاری که رائول سال 2010 انجام داد.کروس را جذب کردیم چرا که خدیرا قصد تمدید قرار داد نداشت و خامس هم به همین دلیل به جای دی ماریا به خدمت گرفته شد. دی ماریا هم قصد تمدید قرار داد نداشت.

رائول


در حال حاضر بازیکن نیویورک کاسموس است اما شنیده ام که او دوست دارد به حرفه مربیگری روی بیاورد. در دفتر من باز است هر زمان که به مادرید آمد، می تواند بیاید و در این مورد با هم گفتگو کنیم.

به بازیکنان رئال نزدیک هستید؟


نه خیلی. اما به اندازه کافی به آنها نزدیکم و در کنارشان حضور دارم.

معضل تمدید قرارداد راموس

هیچگاه با راموس بر سر این مساله به مشکل نخورده ام.می گویند او عزیز کرده من است و اغلب، پیراهن های خود را به من یادگاری می دهد. من تنها یکبار یادم می آید که په په پیراهنش را در میامی به من یادگاری داد. البته مطرح کردن این مسائل ارزشی ندارد.راموس یک رئالی اصیل است همچون په په و هر دو نیز در رئال می مانند.

تمدید قرارداد با آنچلوتی

از برخی صحبت های مطرح شده در رسانه ها متعجبم. تاکنون هیچ صحبتی با آنچلوتی برای تمدید قرارداد نداشته ام. همیشه اول فصل و آخر فصل در مورد این موضوعات با هم صحبت می کنیم. زمانش که برسد با هم مذاکره خواهیم کرد. ما علاقمند به تمدید قرارداد با او هستیم.

مشکلات کاسیاس و آربلوا


هر دو به اندازه کافی عاقل و بالغ هستند و مسئول و پاسخگوی اعمالشان. من که نمی توانم مجبورشان کنم باهم به سینما بروند.


ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 27 آذر 1393 | 21:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

راموس با رئال مادريد تمرين نکرد

راموس با رئال مادريد تمرين نکرد


هنوز سرنوشت بازي کردن راموس در بازي فينال جام جهاني باشگاه ها مشخص نيست.


به گزارش "ورزش سه"، سرخیو راموس، دقیقه 64 بازی رئال مادرید-کروز آزول از زمین بازی خارج شد و جای خود را به واران داد.دقایقی بعد، دوربین ها نشان دادند که تیم پزشکی رئال مشغول مداوای پای راموس است و ابهامات در مورد شدت مصدومیت او بالا گرفت.

آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی و خود راموس در مصاحبه دیروزش، از جزئی بودن میزان مصدومیت خبر دادند و اینکه برای بازی فینال مشکلی وجود نخواهد داشت. با این حال در تمرین امروز رئال مادرید نیز اثری از سرخیو راموس نبود و همچون روز گذشته او در تمرینات گروهی حضور نداشت.همین مساله موجب شده است تا حضور راموس در بازی فینال در هاله ای از ابهام قرار بگیرد.

خبر خوب برای رئالی ها اما بازگشت خامس به تمرینات است. او از روز گذشته بدون مشکل به کار با توپ پرداخت و احتمالا برای بازی فینال در ترکیب اصلی حضور خواهد داشت.


تاريخ : پنج شنبه 27 آذر 1393 | 21:23 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

راموس: مي خواهم در رئال بمانم

راموس: مي خواهم در رئال بمانم


سرخيو راموس، مدافع باتجربه رئال مادريد، مطمئن است که به زودي قرارداد جديدي با اين باشگاه امضا خواهد کرد و ‏مشکلي براي ادامه حضور در سانتياگو برنابئو نخواهد داشت.‏


به گزارش "ورزش سه"، هنوز دو سال از قرارداد این ملی پوش اسپانیایی با رئال باقی مانده است اما به تازگی شایعاتی ‏در مورد احتمال جدایی اش از رئال منتشر شده است. اما راموس مطمئن است که با فلورنتینو پرز برای تمدید قرارداد به ‏توافق می رسد. او همچنین تاکید کرد علی رغم صحبت های اخیر آریگو ساکی، پول دلیل اصلی تصمیماتش نیست.‏
او به خبرنگاران گفت:" صادقانه بگویم این چیزی نیست که خیلی نگرانش باشم. مدیر برنامه هایم باید در این زمینه با ‏باشگاه صحبت کند. قرارداد من با رئال تا سال 2017 است و من قصد دارم اینجا بمانم و تمام تلاشم را برای تیم بکنم. ‏
من برای ساکی احترام زیادی قائل هستم زیرا او نقش زیادی در انتقال من به رئال داشت. من مدت زیادی با او کار کردم ‏و همان طور که در توئیتر توضیح دادم، من هرگز به خاطر پول، تصمیم گیری نمی کنم. در این مورد، همه چیز بستگی ‏به خوشحالی و رضایت من دارد و همین طور به رضایت رئیس باشگاه و فکر نمی کنم هیچ مشکلی برای رسیدن به ‏توافق وجود داشته باشد."‏


تاريخ : پنج شنبه 27 آذر 1393 | 21:21 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

روبرتو کارلوس: مسی رکورد می شکند، اما کریس رونالدو بازیکن مطمئن تری است

طرفداری- روبرتو کارلوس معتقد است کریس رونالدو یک بازیکن مطمئن و قاطع تر نسبت به لیونل مسی است.

به گزارش گل، ستاره پرتغالی رئال مادرید به همراه لیونل مسی و مانوئل نویر جز سه کاندید نهایی دریافت توپ طلای فیفا هستند. مرد 41 سال و سابق باشگاه رئال مادرید که بین سال های 1996 تا 2007 برای این تیم به میدان رفت از ستاره حال حاضر این باشگاه حمایت کرده است.

روبرتو کارلوس می گوید: "کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن در جهان باقی مانده است، و مسی در حال شکستن رکوردهایی است که دیگران قبلا آن کار را انجام داده بودند. مسی در حال شکستن رکورد است، اما کریس رونالدو مطمئن تر و قاطع تر است."

کریستیانو رونالدو به همراه تیمش در مراکش حضور دارد و روز شنبه باید در مسابقه فینال جام باشگاه های جهان در برابر تیم سان لورنزو آرژانتین رو به رو شود.

کارلوس می گوید: "برای قاره آمریکای جنوبی کسب این عنوان به اندازه قهرمانی در لیگ قهرمانان اهمیت دارد، مادرید هم بهترین تیم در جهان است."



تاريخ : پنج شنبه 27 آذر 1393 | 21:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فلورنتینو پرز از تفاوت های کارلو آنچلوتی و ژوزه مورینیو گفت

طرفداری- فلورنتینو پرز گفته این کارلو آنچلوتی بوده که بهترین جو ممکن در رئال مادرید تا به امروز را پدید آورده است.

رئیس باشگاه رئال مادرید که به همراه تیمش برای حضور در جام باشگاه های جهان، در مراکش به سر می برد، در برنامه ای به نام El Larguero، حاضر شد و در جواب سوالی که در مورد تفاوت بین کارلو آنچلوتی و ژوزه مورینیو بود، این گونه بی پرده صحبت کرد:

"هر مربی ای متدهای خاص خود را پیاده می کند و مورینیو هنوز هم تا حدی برایم عجیب و غریب شناخته می شود. او در لندن زندگی شخصی خود را دارد و در نتیجه چندان فرصت پیدا نمی کنیم باهم صحبت کنیم، ولی همچنان پیگیر فعالیت هایش در چلسی هستم.

"هنگام حضور او در مادرید، کیفیت کارمان پیشرفت خوبی داشت. او مسئول هدایت باشگاه های بزرگی بوده و شخصیت کوچکی نیست. هر کس شخصیت خاص خود را دارد. شاید از شخصیت کسی ابراز رضایت کنم، ولی بدون شک، توانایی های سرمربیگری مورینیو عالی است. 

"در مورد کارلو هم باید بگویم همیشه می خواستم به مادرید بیاید، چون دستاوردهایش را در میلان، چلسی و پاریسن ژرمن دیده بودم. او علاوه بر توانایی بالای مربیگری اش، جو خانوادگی فوق العاده ای هم در تیم درست کرده است که اهمیت بالایی دارد."

پرز در مورد شایعات اخیر مربوط به امضای قرارداد جدید بلندمدت با کارلو آنچلوتی در آینده نزدیک هم گفت:

"خواندن این مسائل در روزنامه ها در مورد تمدید قرارداد، متعجب ام می کند. فقط در ابتدا و انتهای فصل در مورد این ها صحبت می کنیم. این مورد علاوه بر بازیکنان شامل کادر فنی هم می شود و مشتاقیم قرارداد کارلو را در انتهای فصل، تمدید کنیم. او هم از این مساله آگاه است و مشکلی نخواهد بود."



تاريخ : پنج شنبه 27 آذر 1393 | 21:12 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سن لورنزو حریف رئال مادرید در فینال جام باشگاه های جهان شد

طرفداری- تیم آرژانتینی باید در دیدار فینال به مصاف مادریدی ها برود.

به گزارش Goal بین الملل، دقایقی پیش در دیدار دوم نیمه نهایی جام باشگاه های جهان نماینده آرژانتین موفق شد با غلبه بر تیم نیوزلندی راهی فینال شود.

این دیدار در ورزشگاه شهر مراکش برگزار شد و دو تیم در 90 دقیقه 1-1 مساوی شدند تا این که سن لورنزو در اوقات اضافه گل دوم را زد و با برتری 2-1 به دیدار فینال راه یافت و باید شنبه شب به مصاف تیم آمده کارلو آنچلوتی برود.



تاريخ : پنج شنبه 27 آذر 1393 | 21:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تمجید ویاس بواس از رونالدو: حتی رفتار او در داخل زمین نیز تغییر کرده است

طرفداری- آندره ویاس بواس، سرمربی پرتغالی زنیت روسیه، در نزدیکی اهدای جایزه توپ طلا به حمایت از هموطن خود کریستیانو رونالدو پرداخت و از پیشرفت او در زمینه هایی چون رفتار در داخل زمین تمجید کرد.

ویاس بواس در جریان مصاحبه با وب سایت پرتغالی Maisfutebol و شبکه تلویزیونی TVI گفت: "حتی ارتباط غیر کلامی و حرکات او در داخل زمین نیز پیشرفت کرده است، که بیشتر به عنوان بازیکن و یک شخصیت ورزشی از او پشتیبانی می کند."

ویاس بواس که هدایت تیم هایی چون آکادمیکا، پورتو، چلسی و تاتنهام را به عهده داشته است، تأکید می کند که از نظر او سال هایی بوده که ستاره آرژانتینی بارسلونا، لیونل مسی برتر از مهاجم پرتغالی رئال مادرید بوده است.

او گفت: "در طول دو سال گذشته، من تغییر رفتار و نگرش را در کریستیانو رونالدو دیده ام و به طرزی باورنکردنی نسبت به حرفه خود فداکاری می کند، و میل تحسین برانگیزی برای پیروزی دارد، حتی اگر ارزش های او به خاطر کیفیت نزدیک ترین رقیبش (مسی) زیر سؤال برود."



تاريخ : پنج شنبه 27 آذر 1393 | 21:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پوستر اختصاصی مارکا: بازگشت ایکر کاسیاس به روزهای طلایی

طرفداری- کاپیتان محبوب مادریدی ها در بازی درشب این تیم بار دیگر با مهار پنالتی ناجی تیمش شد تا طی 4 روز دو پنالتی را مهار کرده باشد. او که این فصل دروازه بان اصلی تیمش بوده ، نشان داده است که به روزهای اوج خود بازگشته است. به همین مناسبت نشریه مارکا یک پوستر از این دروازه بان منتشر کرد



تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393 | 20:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

عکس روز: خوش گذرانی مادریدی ها پس از صعود به فینال

طرفداری- پس از این که شب گذشته رئال مادرید موفق شد با 4 گل برابر کروز آزول پیروز شود به فینال راه پیدا کند، سرخیو راموس عکسی از خود به همراه په په و تونی کروس در استخر در شبکه های اجتماعی قرار داد و در توضیح آن نوشت: "از صبح در آب و ماساژ به همراه این دو جونور ! تونی کروس و په په. بزن بریم!"


تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393 | 20:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستف متزلدر: رئال مادرید در صورت خرید رویس، باید یک بازیکنش را به فروش برساند

طرفداری- با توجه به گفته های کریستف متذلدر، مارکو رویس باید رئال مادرید را به بارسلونا ترجیح دهد، چرا که جهانی تر است.

به گزارش گل، رویس دارای یک قرارداد است که تا سال 2017 اعتبار دارد، اما بندی در آن وجود دارد که او زود تر از موعد می تواند با مبلغ 25 میلیون یورو سیگنال ایدونا پارک را ترک کند. در فصل های گذشته ستارگان دورتموند نظیر لواندوفسکی و ماریو گوتزه به شکل متوالی این باشگاه را ترک کردند. بارسلونا و رئال مادرید سخت به دنبال خدمت گرفتن این بازیکن هستند، در همین حال بایرن مونیخ هم او را می خواهد.

مدافع آلمانی و سابق باشگاه رئال مادرید که بین سال های 2007 تا 2010 برای این باشگاه بازی کرد به بیلد گفت: "اگر رویس بخواهد از بین بارسلونا و رئال مادرید یک باشگاه را انتخاب کند، گزینه رئال مادرید ساده تر خواهد بود.  رئال مادرید باشگاه جهانی تری نسبت به بارسلونا است، بارسلون یعنی کاتالونیا و آن ها به جوانانشان بیشتر بها می دهند.

مطمئن هستم، برخی بر این عقیده اند که رئال مادرید جایی برای رویس ندارد، اما من فکر می کنم اگر او به رئال منتقل شود، فشار بر روی مدیران باعث می شود که مادریدی ها یکی از بازیکنانشان را بفروشند. درست مانند دی ماریا که به خاطر آمدن تونی کروس مادرید را ترک کرد."

رویس به خاطر آسیب دیدکی از ناحیه مچ پا در حال حاضر نمی تواند فوتبال بازی کند.



تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393 | 20:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ایکر کاسیاس، عنصر الهام بخش رئال مادرید

تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393 | 20:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بيل: احساس مي‌کنم شبيه آلن شيرر شده‌ام

بيل: احساس مي‌کنم شبيه آلن شيرر شده‌ام


گرث بيل ، ستاره ي رئال مادريد پس از پيروزي تيمش مقابل کروز آزول، عنوان کرد که با گل‌هايي که با سر به ثمر مي‌رساند، احساس مي‌کند شبيه آلن شيرر شده است.


به گزارش "ورزش سه"، هافبک 25 ساله که سال گذشته با 100 میلیون یورو به رئال مادرید پیوست، موفق شد در نیمه نهایی جام باشگاه‌های جهان، برای رئال مادرید گلزنی کند تا سپیدپوشان 4-0 مقابل کروز آزول به پیروزی برسند. او این گل را با سر به ثمر رساند و در چند بازی اخیر رئال مقابل لودوگورتس و آلمریا نیز با ضربه ی سر موفق به گلزنی شده بود و به همین خاطر، در صفحه اش در شبکه اجتماعی عنوان کرد که احساس می‌کند شبیه آلن شیرر، گلزن افسانه ای انگلیسی شده است.

او نوشت:" با این گل‌هایی که با سر به ثمر می‌رسانم، کم کم احساس می‌کنم شبیه آلن شیرر شده ام. رئالی های کشور مغرب امشب فوق‌العاده بودند ! به پیش مادرید . "


تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393 | 20:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

واکنش جالب هيه رو به رابوناي رونالدو(عکس)

واکنش جالب هيه رو به رابوناي رونالدو(عکس)

 

کريس رونالدو شب گذشته در مقابل کروز آزول موفق به گلزني نشد اما دو پاس گل او و ضربه رابوناي بسيار زيبايش، ورزشگاه را به وجد آورد.


به گزارش "ورزش سه"، ثانیه ای پس از ضربه رابونای کریس رونالدو، تصویر نیمکت رئال نمایش داده شد. عکس العمل جالب "فرناندو هیه رو"، دستیار اول کارلو آنچلوتی و اسطوره باشگاه رئال، در قبال ضربه زیبای رونالدو در نوع خود جالب توجه بود و در رسانه های اسپانیا بازتاب داشت :



تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393 | 20:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آخرين وضعيت راموس براي حضور در فينال


آخرين وضعيت راموس براي حضور در فينال


سرخيو راموس دقيقه 64 بازي شب گذشته رئال مادريد و کروز آزول به دليل مصدوميت از زمين بازي خارج شد و جاي خود را به واران داد.


به گزارش "ورزش سه"، بلافاصله شایعات در مورد امکان شدید بودن مصدومیت راموس و عدم حضور این مدافع ارزشمند در فینال جام جهانی باشگاه ها قوت گرفت اما کارلو آنچلوتی در نشست خبری پس از بازی گفت که راموس مشکل خاصی ندارد.

صحبت های آنچلوتی امروز از سوی خود راموس نیز تایید شد.وی به خبرنگاران گفت:" یک کوفتگی مختصر عضلانی بود و ابدا مشکل خاصی نیست. فکر نمی کنم برای بازی فینال (روز شنبه) مشکلی برای بازی کردن داشته باشم. البته بخاطر اینکه یک کارت زرد داشتم، پیش بینی می کردم که نیمه دوم تعویض شوم."

راموس در مورد بازی نیز گفت:" نتیجه 4-0، کمی گول زننده است. شاید آنهایی که بازی را ندیدند، با مشاهده نتیجه فکر کنند رئال بازی آسانی را پشت سر گذاشت. واقعیت این است که کروز آزول حریف آسانی نبود و بازی در لحظاتی دشوار نیز شد. از لحاظ شخصی بسیار خوشحالم و از اینکه برای تیمم گلزنی کردم خشنودم."


تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393 | 20:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گزارش آخرين تمرين رئال در مراکش


گزارش آخرين تمرين رئال در مراکش


رئالي ها پس از 4 گله کردن کروز آزول و صعود به فينال جام جهاني باشگاه ها، اولين تمرين خود براي بازي فينال را امروز در استاديوم مراکش انجام دادند.


به گزارش "ورزش سه"، کارلو آنچلوتی امروز به بازیکنانی که شب گذشته مقابل کروز آزول از ابتدا به میدان رفته بودند استراحت داد و از آنها خواست که در هتل (Four Season) بمانند و زیر نظر فیزیوتراپ های باشگاه به ریکاوری بپردازند. سایر بازیکنان امروز به تمرین پرداختند.

خامس رودریگز برای اولین بار از 6 دسامبر موفق شد تا در تمرین گروهی کار با توپ انجام دهد. خامس در این بخش از تمرین، بدون مشکل حضور داشت و به گفته خودش دیگر دردی از ناحیه مصدومش احساس نمی کند. پیش بینی می شود که او در بازی فینال بصورت ثابت برای کهکشانی ها بازی کند. سرخیو راموس نیز امروز تایید کرد که مشکل خاصی ندارد و به بازی فینال می رسد.


تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393 | 20:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

متزلدر: رويس بايد به رئال برود نه بارسا

متزلدر: رويس بايد به رئال برود نه بارسا


"کريستف متزلدر"، بازيکن سابق دورتموند و رئال مادريد معتقد است که مارکو رويس در نهايت بايد به رئال بپيوندد و بارسلونا در مقايسه با رئال، باشگاه مناسبي براي اين ستاره ارزشمند نخواهد بود.


به گزارش "ورزش سه"، شایعات در مورد مقصد آینده مارکو رویس فراوان است و هنوز بطور دقیق مشخص نیست که هدف رویس پس از ترک احتمالی دورتموند در تابستان آینده چه می باشد.

متزلدر که بین سال های 2007 تا 2010 برای رئال بازی می کرد، به نشریه بیلد گفت:" اگر رویس مجبور باشد بین رئال و بارسا یکی را انتخاب کند، باید رئال مادرید را انتخاب کند. رئال باشگاهی جهانی تر از بارسلوناست. بارسلونا یعنی کاتالونیا و  آنها بیشتر به استعداد های مدارس فوتبال خود تکیه دارند.

شاید برخی بگویند که در رئال، تراکم مهاجم وجود دارد ولی شک ندارم که اگر رویس به رئال برود، مدیران این تیم یک بازیکن را بخاطر او خواهند فروخت. همان کاری که با دی ماریا بخاطر خامس رودریگز کردند. فکر نمی کنم هیچ مشکلی برای تطابق رویس با فضای فوتبال اسپانیا نیز وجود داشته باشد."


تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393 | 20:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

خامس در صدر فهرست جستجوهاي گوگل

خامس در صدر فهرست جستجوهاي گوگل


موتور جستجوگر گوگل، مطابق معمول هر سال، در روزهاي منتهي به پايان دسامبر، اقدام به انتشار فهرست پر جستجوترين نام ها در حوزه هاي مختلف کرد.


به گزارش "ورزش سه"، بر این اساس، اسامی 10 ورزشکار که نام آنها در سال 2014، بیشتر از سایرین مورد جستجو قرار گرفته، توسط گوگل منتشر شد. "خامس رودریگز"، ستاره کلمبیایی ارزشمند رئال مادرید، در صدر سایر ورزشکاران قرار دارد. در این فهرست 10 نفره، نام 5 فوتبالیست به چشم می خورد. علاوه بر خامس، سوارز، نیمار، اوچوا(دروازه بان تیم ملی مکزیک و باشگاه مالاگا) و ماریو گوتزه در این فهرست حضور دارند که 4 تای آنها در لالیگا بازی می کنند.

با این حال، خامس در کشور اسپانیا در جایگاه ششم قرار دارد. اسپانیایی ها نام کریس رونالدو را بیش از هر ورزشکار دیگری در گوگل جستجو کرده اند.پس از رونالدو، مسی، کاسیاس،راموس و نیمار قرار دارند.


تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393 | 20:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارسلو: حضور ایکر اعتماد به نفس فوق العاده ای به ما می دهد

طرفداری- مدافع برزیلی به تمجید از دروازه بان تیمش پرداخته است.

به گزارش AS و به نقل از realmadridfarsi.ir، مارسلو مدافع چپ کهکشانی ها پس از بازی دیشب برابر کروز آزول با خبرنگاران صحبت کرد.

هدف اولیه: "به اولین هدفمان رسیدیم. می دانستیم که یک بازی دشوار پیش رو داریم و تمرکز بالائی داشتیم، با فروتنی و احترام به کروز آزول بازی کردیم و وظیفه مان را انجام دادیم. " 

روند: "می خواهیم به تلاش و مبارزه مان برای پیروزی در دیدارها مثل این دیدار ادامه دهیم. حالا می توانیم به دیدار پایانی و به فتح جامی که برای ما بسیار مهم است فکر کنیم." 

ایکر: "خیلی ها عملکرد ایکر را فراموش کرده بودند. او یک جام جهانی، دو یورو، لیگ قهرمانان اروپا و ... فتح کرده است و حضور او اعتماد به نفس فوق العاده ای به ما می دهد."



تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393 | 20:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

با رد پیشنهاد بارسا، مارکو رویس قصد پیوستن به رئال مادرید را دارد

طرفداری- ستاره زنبورها بیشتر از قبل به درهای خروجی تیمش نزدیک شده است.

به گزارش MARCA، مارکا رویس یکی از ستاره های این روزهای ویترین دنیای فوتبال است و این بدین معناست که همگی به این موضوع اعتقاد دارند که این آخرین فصل حضور او در دورتموند است.

به گفته مارکا در حال حاضر باشگاه رئال مادرید در حال ترتیب دادن یک جلسه با مدیربرنامه های این بازیکن در آلمان است و در برنابئو همه به این انتقال خوش بینند ولی در آن سو در تیم بارسلونا که از مشتریان جدی این بازیکن است، شرایط به این شکل نیست. آن ها تا به امروز از دو پنجره نقل و انتقالات محرومند و هنوز نتیجه آخرین فرجام خواهیشان مشخص نیست و از همین رو به گفته این منبع اسپانیایی رویس به آن ها جواب منفی داده است تا به رئال مادرید بپیوندد.

در کنار این دو تیم بایرن مونیخ نیز از مشتریان رویس است اما به نظر می رسد که باشگاه آلمانی کمی از جبهه خود برای جذب این بازیکن عقب نشینی کرده است و حالا به رحیم استرلینگ برای فصل بعد فکر می کند.



تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393 | 9:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتی: رونالدو یک گل برای فینال نگه داشته است؛ مهار پنالتی کلیدی بود

تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393 | 9:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید یکی دیگر از رکوردهای بارسلونا را شکست

طرفداری- عملکرد فوق العاده تیم کارلو آنچلوتی ادامه دارد.

به گزارش AS، رئال مادرید در دیدار مقابل کروز آزول موفق شد یکی دیگر از رکوردهای بارسلونا و تاریخ فوتبال اسپانیا را جا به جا کند. 

تیم آنچلوتی در دیدارهای رسمی خود در سال 2014 با احتساب 4 گل دیدار امشب 176 گل به ثمر رسانده است و رکوردی جدید در تاریخ فوتبال اسپانیا ثبت کرد. بهترین رکورد گل زده در یک سال میلادی به بارسلونا تعلق داشت که در سال 2012 موفق به زدن 175 گل شده بود. 

از سوئی دیگر رئال مادرید امشب شمار برد های پیاپی خود را به عدد 21 رساندتا کم کم به رکورد تیم کوریتیبا نزدیک تر شود. 



تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393 | 9:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئـال مادرید 4-0 کروز آزول مکزیک؛ قدرت نمایی مادریدی ها جهانی شد

تاريخ : چهار شنبه 26 آذر 1393 | 9:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو، شخصيت خارجي سال بي‌بي‌سي(عکس)

رونالدو، شخصيت خارجي سال بي‌بي‌سي(عکس)

 

کريستيانو رونالدو، فوق‌ستاره ي رئال مادريد موفق شد عنوان شخصيت خارجي سال بي‌بي‌سي را به دست آورد.


به گزارش "ورزش سه"، عملکرد خیره کننده ی رونالدو در سال گذشته و کسب بیشترین جوایز فردی و تیمی ممکن، باعث شده تا او به عنوان برنده ی احتمالی توپ طلای سال 2014 شناخته شود. او که در حال حاضر به همراه رئال مادرید برای شرکت در جام باشگاه‌های جهان به مراکش سفر کرده، از طریق تماس ویدئویی در این مراسم شرکت کرد و جایزه ی خود را از دستان گرث بیل دریافت کرد.


.




تاريخ : دو شنبه 24 آذر 1393 | 19:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

قرعه کشی نهایی لیگ قهرمانان اروپا؛ جنگ در لندن، پاریس، بارسلونا، منچستر، دورتموند و تورین

طرفداری- دقایقی پیش قرعه کشی مرحله حذفی چمپیونزلیگ برگزار شد.

به گزارش UEFA نتایج بدین شرح است:



تاريخ : دو شنبه 24 آذر 1393 | 19:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گزارش تصویری: کاروان رئال مادرید به مراکش رسید

تاريخ : دو شنبه 24 آذر 1393 | 10:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

برنامه رئال مادرید در سفر به مراکش و لیست 22 نفره تیم

طرفداری- رئال مادرید برنامه اولیه سفر خود به مراکش را تغییر نخواهد داد، با وجود اینکه محل برگزاری دیدار نیمه نهایی جام باشگاه های جهان مقابل کروز آزول مکزیک به دلیل شرایط بد جوی در ورزشگاه رباط (آب گرفتگی) به مراکش منتقل شده است.

طبق برنامه تیم به رباط پرواز می کند، و فردا در آنجا تمرین خواهند کرد و یکی از بازیکنان تیم همراه با کارلو آنچلوتی در ساعت 5 بعد از ظهار در کنفرانس مطبوعاتی شرکت خواهند کرد. جلسه تمرینی در مجموعه ورزشی مولای حسن برگزار خواهد شد. 15 دقیقه ابتدایی جلسه تمرینی برای حضور رسانه ها آزاد است.

سپس، در ساعت 7 بعد از ظهر، تیم سوار هواپیمای دیگری خواهد شد، و به مقصد مراکش حرکت خواهد کرد و دوشنبه شب در آنجا اقامت خواهند کرد و سه شنبه ساعت (8:30 بعد از ظهر به وقت محلی) دیدار نیمه نهایی را برگزار خواهند کرد.

اگر رئال مادرید پیروز شود، تا روز شنبه در آنجا خواهد ماند تا با برنده دیدار اوکلند سیتی و سن لورنزو فینال را برگزار کنند.

کارلو آنچلوتی 22 بازیکن را همراه با خود به این مسابقات برده است:

دروازه بان ها: ایکر کاسیاس، کیلور ناواس، پاچکو

مدافعان: په په، سرخیو راموس، فابیو کوئنترائو، مارسلو، رافائل واران، ناچو فرناندز، آلوارو آربلوا، دنی کارواخال

هافبک ها: تونی کروس، هامس رودریگز، سامی خدیرا، گرت بیل، ایسکو، آسیر ایارامندی، آلوارو مدران

مهاجمان: کریستیانو رونالدو، خسه رودریگز، کریم بنزما، چیچاریتو



تاريخ : دو شنبه 24 آذر 1393 | 10:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کارلو آنچلوتی، کریستیانو رونالدو و تونی کروس به دنبال دومین قهرمانی در جام باشگاه های جهان

طرفداری- سه عضو از تیم رئال مادرید به دنبال دومین قهرمانی در جام باشگاه های جهان هستند.

به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید، تونی کروس، کریستیانو رونالدو و کارلو آنچلوتی تنها اعضای فعلی رئال مادرید هستند که طعم فتح جام باشگاه های جهان را چشیده اند. 

آنچلوتی سال 2007 به عنوان سرمربی میلان ، کریستیانو رونالدو سال 2008 با منچستر یونایتد و تونی کروس سال گذشته با بایرن مونیخ موفق به فتح این عنوان شده بودند. 

مرد ایتالیایی در حالی سال 2007 موفق به فتح این جام شد که در آن زمان هم مثل امسال سوپر جام اروپا و لیگ قهرمانان اروپا را فتح کرده بود. این 3 عضو رئال مادرید فرصت خواهند داشت تا کمتر از  10 روز دیگر شمار قهرمانی های خود در جام باشگاه های جهان را به عدد 2 برسانند.



تاريخ : دو شنبه 24 آذر 1393 | 10:3 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

هتل محل اقامت رئال در مراکش (عکس)

هتل محل اقامت رئال در مراکش (عکس)

 

رئال مادريد امروز راهي مراکش و شهر رباط خواهد شد تا در جام جهاني باشگاه ها حضور يابد.کهکشاني ها روز سه شنبه به مصاف کروز آزول خواهند رفت.


به گزارش "ورزش سه"، کاروان رئال قرار است که امشب در هتل مجلل و 5 ستاره "Sofitel"، مستقر شود. هتلی در 5 کیلومتری رباط . این هتل، 229 اتاق و 37 سوئیت دارد و قیمت یک شب اقامت در این هتل، بین 283 تا 2547 یورو متغیر است. قرار است که 40 نیروی امنیتی، وظیفه حفاظت از رئالی ها را در طول اقامتشان در مراکش بر عهده داشته باشند.



تاريخ : یک شنبه 23 آذر 1393 | 19:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ورزشگاه سانتیاگو برنابئو 67 ساله شد

طرفداری- ورزشگاه خانگی کهکشانی ها امروز 67 ساله شد.

به گزارش AS، ورزشگاه سانتیاگو برنابئو ورزشگاهی واقع در مادرید اسپانیاست که در تاریخ ۱۴ دسامبر ۱۹۴۷ به مالکیت باشگاه فوتبال رئال مادرید افتتاح شد. این ورزشگاه در حال حاضر ۸۵٬۳۵۴ نفر گنجایش دارد.

ال برنابئو که به احترام رئیس سابق باشگاه سانتیاگو برنابئو یسته نام‌گذاری شده در حال حاضر یکی از مشهورترین و با اعتبارترین ورزشگاه‌های جهان فوتبال معرفی می‌شود. این ورزشگاه میزبان چهار دوره لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا در سال ۱۹۵۷ ، ۱۹۶۹ ، ۱۹۸۰ و ۲۰۱۰ بوده است. همچنین فینال جام ملت های اروپا ۱۹۶۴ و جام جهانی ۱۹۸۲ در این ورزشگاه برگزار شده است.



تاريخ : یک شنبه 23 آذر 1393 | 19:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو تا به امروز می تواند آقای گل 36 دوره لالیگا شود

طرفداری- مهاجم پرتغالی آمار بی نظیری از خود به جای گذاشته است.

به گزارش AS،  کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید در 15 هفته ابتدائی لالیگا موفق به زدن 25 گل شده است. 

کریستیانو در هفته پانزدهم لالیگا بیشتر از آقای گل های 36 دوره از لالیگا گلزنی کرده است که این بدان معناست رونالدو با همین 25 گل می توانست در 36 دوره مختلف لالیگا آقای گل شود. رونالدو در حالی چنین آمار بی نطیری را ثبت کرده است که در دیدار مقابل رئال سوسیداد به دلیل مصدومیت حضور نداشت.



تاريخ : یک شنبه 23 آذر 1393 | 19:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بوسکتس: کمی نگران اختلاف امتیاز با رئال مادرید هستیم

طرفداری- سرخیو بوسکتس اذعان کرد که بارسلونا در مورد 4 امتیاز اختلاف با رئال مادرید 'کمی احساس نگرانی' می کند.

تساوی بدون گل آبی اناری ها مقابل ختافه، در هفته ای که رئال مادرید با پیروزی پر گل 4-1 مقابل آلمریا سه امتیاز خود را گرفته بود، باعث پیچیده تر شدن شرایط برای شاگردان انریکه شد.

بوسکتس بعد از بازی به Barca TV گفت: "ما کمی در مورد اینکه 4 امتیاز از رئال مادرید عقب افتاده ایم نگران هستیم، چون باعث سخت تر شدن کار برای ما می شود اما لیگ هنوز به عنوان یکی از اهداف ما باقی است. ما باید با عرض بیشتری بازی کنیم چون وسط می تواند بسیار پر و انباشته باشد. ما هر کاری ممکن بود انجام دادیم و تمام تلاش خود را کردیم.

زمین بازی سخت بود اما هر دو تیم روی آن بازی کردند و شرایط یکسان بود. ما باید خوشبین باشیم و همیشه برای پیروزی تلاش کنیم. بازی بعدی مقابل هوئسکا خواهد بود، و ما بازی به بازی پیش خواهیم رفت. امیدواریم که اختلاف پیش آمده را جبران کنیم."



تاريخ : یک شنبه 23 آذر 1393 | 19:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کفه ترازوي رونالدو،سنگينتر از مثلث مخوف بارسا

کفه ترازوي رونالدو،سنگينتر از مثلث مخوف بارسا


کريس رونالدو با زدن دو گل به آلمريا، تعداد گل هاي خود در لاليگا را به عدد خيره کننده 25 رساند.آن هم پس از گذشت 15 هفته.


به گزارش "ورزش سه"، تنها دروازه بانی که تا بدینجا موفق به مهار ضربات رونالدو شده و در مقابل او گلی دریافت نکرده، "کامنی"، دروازه بان مالاگاست. رونالدو با زدن دو گل به آلمریا، با خیال راحت به مراکش سفر کرد تا روند گلزنی های خود را در جام جهانی باشگاه ها نیز ادامه دهد.

مسی هم شب گذشته موفق به گلزنی مقابل ختافه نشد و همچنان 12 گل با رونالدو فاصله دارد. یک نکته بسیار جالب در مقایسه رونالدو با مهاجمین بارسا در اینجاست که کریستیانو تا بدینجا از مجموع گل های مثلث مخوف بارسا(24 گل)، متشکل از مسی، نیمار و سوارز، گل های بیشتری به ثمر رسانده است. مسی تا بدینجای فصل، 13 گل و نیمار نیز 11 گل برای بارسا به ثمر رسانده اند. سوارز هم هنوز در امر گلزنی در لالیگا توفیقی نداشته است.


تاريخ : یک شنبه 23 آذر 1393 | 19:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

واران: نزديک بود به منچستريونايتد بروم

واران: نزديک بود به منچستريونايتد بروم


"رافائل واران"، مدافع فرانسوي رئال مادريد در مصاحبه اي فاش ساخت که سال 2011 در آستانه پيوستن به يونايتد بود.


به گزارش "ورزش سه"، رافائل واران سال 2011 با قیمت 10 میلیون یورو از لانس به رئال پیوست و در حال حاضر به یک مهره قابل اطمینان در ترکیب کهکشانی ها تبدیل شده است. با این حال، او در مصاحبه با تله فوت اعتراف کرد که پیش از رئال ممکن بود به منچستریونایتد بپیوندد.

وی گفت:" تقریبا همه چیز برای امضای قرارداد با منچستریونایتد آماده بود. مادرم انگلیسی صحبت می کند و این کارها را ساده تر کرده بود. اما پیشنهاد رئال که رسید، بیشتر فکر کردم و در نهایت تصمیم گرفتم به رئال بروم چرا که آینده بهتری را در این تیم برای خودم متصور بودم.پیوستن به یونایتد هم می توانست جذاب باشد اما من از تصمیم خودم مطمئن بودم.فکر می کنم می توانم خیلی بهتر از اینها بازی کنم و تنها زمانیکه بتوانم به حداکثر ظرفیتم دست یابم خوشحال خواهم شد."

مورینیو نیز چندی پیش گفته بود که رئال در نبرد با یونایتد موفق به جذب واران شد:" فصل تمام شده بود و در تعطیلات تابستانی بودیم که زیدان چند دی وی دی از بازی های واران برایم آورد. از دیدن بازی های او به وجد آمدم و بدین ترتیب بود که او به رئال پیوست."


تاريخ : یک شنبه 23 آذر 1393 | 19:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.