جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو- مسی و این داستان ادامه دارد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو- مسی و این داستان ادامه دارد

سلاطین بلامنازع افتخارات فردی فوتبال

رونالدو- مسی و این داستان ادامه دارد

رقابت فوق العاده رونالدو و مسی در فتح افتخارات بی شک یکی از جذاب ترین ماراتن های تاریخ فوتبال بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت کریستیانو رونالدو و لیونل مسی طی یک دهه اخیر چه در داخل و چه بیرون مستطیل سبز، به طور کامل جوایز و افتخارات را تحت الشعاع خود قرار داده و این 2 فوق ستاره کلکسیونی خارق العاده ای را طی این سالها چه در عناوین فردی و چه در افتخارات تیمی گرد آورده اند.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 3 آبان 1396 | 16:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال با 12 غایب در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری

رئال با 12 غایب در یک شانزدهم نهایی کوپا دل ری

کهکشانی ها با 12 غایب فردا ساعت 23 در زمین تیم مادریدی فوئن لابرادا به میدان خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، کوپا دل ری 2017-18 از امشب رسما برای رئالی ها آغاز خواهد شد. حریف رئال تیم گمنامی از حومه مادرید به نام فوئن لابرادا است که البته انگیزه فراوانی برای حضور در این مسابقه دارد.

 

 

 

 

زیدان برای این بازی 4 بازیکن خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد و 8 بازیکن دیگر نیز با اجازه خود زیدان استراحت خواهند کرد.

گرت بیل، کارواخال، ناواس و کوواچیچ مصدومند و رونالدو، کروس، مودریچ، مارسلو، کاسیمیرو، ایسکو، بنزما و راموس امشب استراحت خواهند کرد.

 

زیزو برای پر کردن جای خالی ستاره هایش از 7 بازیکن تیم دوم رئال به نام های مانو هرناندز، اسکار، تخرو، کوئزدا، کریستو، فرانچو و موها استفاده خواهد کرد. باید دید تیم نصفه و نیمه رئال امشب می تواند گام اول را محکم برداشته و کار را به بازی برگشت نکشاند؟



تاريخ : چهار شنبه 3 آبان 1396 | 16:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: برای روز جدایی از رئال آماده ام

زیدان: برای روز جدایی از رئال آماده ام

زیدان در مصاحبه با فیفا تایید کرد که حضور او در رئال در نهایت به اتمام خواهد رسید و او به حضور طولانی مدت در این تیم فکر نمی کند.

به گزارش "ورزش سه"، زیدان از ژانویه 2016 روی نیمکت رئال نشست و به قدری در همین مدت اندک برای رئال افتخار کسب کرده که روز دوشنبه عنوان مربی سال فیفا را از آن خود کرد.

زیدان قراردادش را به تازگی دو ساله تمدید کرده؛ ولی همیشه گفته است که این قراردادها اهمیتی ندارند و در رئال فقط نتیجه گیری تعیین کننده عمر یک مربی خواهد بود.

 

 

 

 

سرمربی فرانسوی موفق رئال به وبسایت فیفا گفت:« در دوران مربیگری همیشه روزهای خوب و بد وجود دارند.

اگر در روند بدی قرار دارید، باید سعی کنید به روزهای خوب برسید و اگر روند شما موفقیت آمیز است، باید سعی کنید تا جایی که می توانید این روزهای خوب ادامه دار باشند ولی خوب می دانم که جدایی ام از رئال اجتناب ناپذیر است و بالاخره روزی زمان جدایی فرا خواهد رسید. باید بگویم که برای چنان روزی خودم را آماده کرده ام. در هر صورت فعلا می خواهم از روزهای حضورم روی نیمکت رئال لذت ببرم.»



تاريخ : چهار شنبه 3 آبان 1396 | 16:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.