جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تلاش رئال برای جذب مدافع چپ

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تلاش رئال برای جذب مدافع چپ

تلاش رئال برای جذب مدافع چپ

روزنامه مارکا مدعی شد که رئال مادرید در تلاش است پست دفاع چپ خود را با جذب بازیکنی جدید تقویت کند.

به گزارش "ورزش سه"، مارسلو و کوئنترائو در فصل جاری در پست دفاع چپ برای رئال توپ می‌زنند. مدافع برزیلی فصل خوبی را پشت سر گذاشته ولی کوئنترائو نتوانسته جانشین خوبی برای او باشد. مدافع پرتغالی تنها 3 بازی برای رئال انجام داده و پس از گذشت 6 سال از حضورش در رئال، هنوز نتوانسته جایگاهی برای خود در تیم پیدا کند. بدین ترتیب رئال به دنبال جذب یک مدافع چپ جدید برای فصل آینده خواهد بود.

 

یوری برچیچه، مدافع سوسیداد یکی از گزینه های اصلی سپیدپوشان است که نمایش های بسیار خوبی در این فصل داشته و نظر مسئولین رئال را به خود جلب کرده است. یکی دیگر از گزینه ها، آرون مارتین، مدافع جوان اسپانیول است که نقش کلیدی در نتایج خوب این فصل باشگاه کاتالان داشته است.

 

 

 

او بند فسخی 30 میلیونی در قراردادش دارد و تا سال 2018، این بند فسخ به 40 میلیون یورو افزایش خواهد یافت. گواردیولا نیز به دنبال جذب مارتین است و رئال مطمئنا کار دشواری برای جذب او پیش رو خواهد داشت. باید دید رئال که انتظار می‌رود تابستان شلوغی در نقل و انتقالات داشته باشد، موفق به جذب کدام یک از این دو خواهد شد.



تاريخ : سه شنبه 1 فروردين 1391 | 22:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان در بازی های بزرگ به خامس اعتماد ندارد

زیدان در بازی های بزرگ به خامس اعتماد ندارد

روزنامه مارکا در گزاری مدعی شد که زیدان به خامس رودریگس، هافبک تیمش در بازی های بزرگ اعتقادی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، ستاره کلمبیایی تنها در دو بازی این فصل رئال مقابل اسپورتینگ خیخون و ویارئال، 90 دقیقه بازی کرده و در دیدارهای مهم و کلیدی لالیگا به ندرت به او اعتماد شده است. او در ال‌کلاسیکو نوکمپ از روی نیمکت بازی را تماشا کرد و همینطور در دیدار مقابل سویا و اتلتیک بیلبائو نیز نیمکت نشین بود. تنها مقابل والنسیا 62 دقیقه بازی کرد که رئال 2-1 شکست خورد.

 

 

 

 

او 7 دقیقه مقابل اتلتیکو به میدان رفت که مجموع دقایق بازی او مقابل تیم های قدرتمند لالیگا در این فصل را به 69 دقیقه می‌رساند. این در حالیست که در فصل گذشته، او 335 دقیقه مقابل 5 تیم برتر لالیگا به میدان رفته بود و این در حالیست که تنها 4 بازی با تیم‌های قدرتمند لالیگا پیش روی رئال است.



تاريخ : سه شنبه 1 فروردين 1391 | 22:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

راموس: اگر پیکه را ببینم او را بدون هیچ کینه‌ای در آغوش خواهم گرفت

کاپیتان کهکشانی‌ها به اظهارنظر درباره جنجال‌های میان او و پیکه پرداخت.

طرفداری - سرخیو راموس، مدافع و کاپیتان رئال مادرید اعتراف کرد از درگیری‌های لفظی‌اش با پیکه لذت می‌برد اما این مسائل جایی در تیم ملی اسپانیا ندارند و آنها هیچ مشکلی با یکدیگر در ترکیب لاروخا نخواهند داشت.

به گزارش espnfc، جنجال‌های پیکه و درگیری‌های لفظی او با سرخیو راموس در فضای مجازی را همه می‌دانند. این اواخر اغلب این مباحث پیرامون داوری‌ها بوده است. جایی که پیکه با انتشار تصاویری از داوری‌های بازی بارسلونا و رئال مادرید مدعی شده بود قضاوت‌های به سود سفیدپوشان بوده است. راموس هم در پاسخ عنوان کرد که همه پیکه و رفتارهایش را می‌شناسند و نیازی به پاسخ نیست.

این دو که انتخاب‌های اول لوپتگی برای قرار گرفتن در ترکیب تیم ملی اسپانیا هستند امروز خود را به کمپ تمرینی لاروخا در مادرید رساندند و راموس در گفتگو با خبرنگاران از روابطش با پیکه گفت:

من و پیکه از اذیت کردن یکدیگر لذت می‌بریم اما به محض اینکه او را ببینم، در آغوشش خواهم گرفت. بدون هیچ کینه‌ای. مسائلی که میان ما به وجود می آید به دلیل رقابت بالای میان بارسلونا و رئال مادرید است. که البته برای همیشه هم وجود خواهد داشت. انکار نمی‌کنم که ما دیگر به این مسائل خو گرفته‌ایم اما نگاه بدبینانه‌ای به آن نداریم. به چشم همان رقابت ورزشکاری نگاه می‌کنیم. راز موفقیت در تیم ملی اتحاد درون تیمی است. 

اسپانیا در اولین بازی خود به مصاف رژیم صهیونیستی می‌رود و پس از آن در دیداری دوستانه به مصاف فرانسه خواهد رفت.



تاريخ : سه شنبه 1 فروردين 1391 | 10:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ده روز پر از نگرانی برای زیدان؛ 16 بازیکن رئال مادرید در اردوی ملی

با از راه رسیدن یک فیفا دی دیگر تیم های بزرگ اروپایی با نگرانی وضعیت ستاره های خود در اردوهای ملی را رصد می کنند.

طرفداری- رقابت های باشگاهی در اروپا برای ده روز آینده تعطیل خواهد بود و در این مدت بازیکنان و ستاره های تیم ها در دیدار هایی رسمی و دوستانه برای کشور خود به میدان خواهند رفت.

به گزارش مارکا، زین الدین زیدان و رئال  مادرید روز های آتی را با نگرانی دنبال خواهند کرد چرا که شانزده بازیکن از بیست و چهار بازیکن اصلی کهکشانی ها برای ده روز در اردوی هشت تیم ملی به سر خواهند برد. پس از بازگشت بازیکنان از اردو های ملی رئال مادرید برنامه ای فشرده و دوره ای پر فشار پیش روی خود می بیند.

رئال مادرید در آوریل در 28 روز نه بازی خواهد داشت که هفت بازی آن در لیگ خواهند بود؛ از جمله دو سه دیدار خانگی برابر اتلتیکو مادرید، سویا و بارسلونا. در این میان آنها باید در دو دیدار حساس در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان برابر بایرن مونیخ به میدان برود و مصدومیت هر کدام از ستاره های مادریدی در این برهه از فصل برای آنها پر هزینه خواهد بود. فهرست بازیکنان ملی پوش رئال مادرید و بازی های پیش روی آنها به شرح زیر است:

برنامه بازیکنان ملی پویش رئال مادرید 2017 - رئال مادرید - کریستیانو رونالدو - لوکا مودریچ



تاريخ : سه شنبه 1 فروردين 1391 | 10:28 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو به عنوان بازیکن سال 2016 پرتغال انتخاب شد.

فرناندو سانتوس بهترین سرمربی سال شد؛

کریستیانو رونالدو به عنوان بازیکن سال 2016 پرتغال انتخاب شد

مراسم بهترین های فوتبال سال 2016 پرتغال
کریستیانو رونالدو و فرناندو سانتوس به عنوان بهترین های پرتغال در سال 2016 انتخاب شدند.

طرفداری- کریستیانو رونالدو در مراسم Gala das Quinas de Ouro به عنوان بهترین بازیکن سال پرتغال در سال 2016 انتخاب شد. رونالدو سال گذشته به همراه درئال مادرید به قهرمانی و آقای گلی لیگ قهرمانان اروپا رسید.

به گزارش AS، رونالدو در کنار په په و روی پاتریسیو در جمع سه نامزد نهایی برای کسب این عنوان بود. اسطوره پرتغالی پس از کسب این جایزه گفت:

می خواهم از همکارانم در رئال مادرید، تیم ملی، سرمربی، کادر فنی و از همه بالاتر هواداران پرتغالی تشکر کنم.

در این مراسم فرناندو سانتوس که پرتغال را به قهرمانی یورو 2016 رسانده بود جایزه بهترین مربی سال و همچنین رناتو سانچز جایزه بهترین بازیکن جوان سال را از آن خود کرد.

فرناندو سانتوس - تیم ملی پرتغال - بهترین های سال 2016 فوتبال پرتغال



تاريخ : سه شنبه 1 فروردين 1391 | 10:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتی: گذشته من در رئال بی تاثیر خواهد بود

آنچلوتی: گذشته من در رئال بی تاثیر خواهد بود

کارلو آنچلوتی، سرمربی ایتالیایی بایرن در مورد قرعه تیمش و رویارویی با رئال در لیگ قهرمانان صحبت کرد.​​​​​​​

 

به گزاش "ورزش سه"، قرار است بایرن در لیگ قهرمانان به مصاف کهکشانی ها برود و آنچلوتی در مقابل تیم سابق خود قرار خواهد گرفت.

 

 

 

 

کارلتو گفت: "من رئال مادرید را به خوبی می شناسم و می دانم که دیدار دشواری در انتظار ما خواهد بود اما گذشته من در رئال در سرنوشت این بازی بی تاثیر است. این دیدار برای هر دو تیم بسیار خاص و پر از احساسات خواهد بود. این روزها همه تیم ها اطلاعات کامل را در مورد یکدیگر دارند و هیچ چیزی کسی را شگفت زده نمی کند.

 

هر دو دیدار دشوار خواهد بود اما ما نیز با اعتماد به نفس کامل به مصاف حریف خواهیم رفت. هدف بایرن قهرمانی در لیگ قهرمانان است و ما می دانیم که در این راه بازی های دشواری خواهیم داشت."



تاريخ : سه شنبه 1 فروردين 1391 | 10:22 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.