جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: به زودی دوباره گلزنی خواهم کرد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: به زودی دوباره گلزنی خواهم کرد

بعد از یک بازی دیگر در رقابت های یورو 2016 که برای کریستیانو رونالدو بدون گل به پایان رسید، ستاره تیم ملی پرتغال و باشگاه رئال مادرید واکنش نشان داده است.

طـرفداری- روز یکشنبه پرتغالی ها تمرینات خود را از سر گرفتند تا خود را آماده آخرین دیدار مرحله گروهی مقابل مجارستان کنند. رونالدو علیرغم 20 شوت به سمت دروازه و یک ضربه پنالتی از دست رفته، تاکنون موفق به گلزنی در رقابت های یورو 2016 نشده است.

به گزارش MARCA، وی در آخرین مصاحبه خود در این رابطه گفت:

این فوتبال است دوست من، گاهی اوقات هیچ چیز به نفع شما پیش نمی رود.

او قبلاً هم در سال 2010 سابقه 16 ماه بدون گل برای تیم ملی پرتغال را داشته است و در آن زمان به شکل عجیبی آن روند بخصوص را با سس گوجه فرنگی مقایسه کرده بود. این استعاره آشپزی در مورد سس گوجه فرنگی به این صورت است که اغلب طول می کشد تا راه خود به بیرون از بطری را پیدا کند، اما زمانی که جاری شد، متوقف نمی شود.

این هم مثل چیزی است که در مورد سس گوجه فرنگی گفته بودم، درست است؟ برای مدتی اتفاقی نمی افتد اما به زودی دوباره گلزنی خواهم کرد - گل ها و پنالتی ها به ثمر خواهند نشست.

بعد از دیدار مقابل اتریش، خانواده کریستیانو برای راحتی او به منطقه ای در نزدیکی پاریس نقل مکان کردند.



تاريخ : دو شنبه 31 خرداد 1395 | 8:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کانته به رئال مادرید پیشنهاد شده است؛ ماکله له جدید در راه است؟

انگولو کانته به یکی از اهداف جدی رئال مادرید تبدیل شده است.

طـرفداری- ملی پوش فرانسوی باشگاه لستر سیتی به تیم رئال مادرید پیشنهاد شده است و برای افزایش رقابت در پست کاسمیرو در نظر گرفته می شود، کسی که با درخشش خود زیر نظر زین الدین زیدان، به یکی از گزینه های اصلی و غیرقابل جانشین در ترکیب مادریدی ها تبدیل شد.

اما استدلال ها برای به خدمت گرفتن کانته قانع کننده هستند. این هافبک دفاعی در قهرمانی شگفت انگیز فصل گذشته لستر سیتی در انگلستان نقشی محوری داشت، و بابت عملکرد درخشان خود در رقابت های یورو 2016 همراه با فرانسه مورد ستایش همگان قرار گرفته است. بنا به گزارش AS، رئال مادرید علاقه مند است تا کانته را به سانتیاگو برنابئو بیاورد چرا که زیدان در پست هافبک دفاعی تنها کاسمیرو را در اختیار دارد و فصل 2016/17 بسیار پیچیده و فشرده خواهد بود، و تیم باید در رقابت های لالیگا، لیگ قهرمانان اروپا، کوپا دل ری، سوپرکاپ اروپا و جام باشگاه های جهان که در ماه دسامبر و در کشور ژاپن برگزار خواهد شد، شرکت کند.

ماکله له جدید

زیدان همچنین کانته را به عنصر کلیدی ترکیب کهکشانی های 1 در اوایل سال 2000 تشبیه کرده است. "وقتی کانته بازی می کند، من تصویر ماکله له را در او می بینم."

یکی دیگر از نکات جذاب در مورد کانته این است که رقم فسخ قرارداد او 25.5 میلیون یورو است، که به خوبی با بودجه تابستانی رئال مادرید همخوانی دارد و بسیار ارزان تر از سایر بازیکنان هم پست خود که جزو اهداف باشگاه به شمار می رود، است. همچنین خرید کانته باعث می شود که رئال مادرید دیگر به سراغ پوگبا نرود. هر دو بازیکن خصوصیات بازی مشابهی دارند.



تاريخ : دو شنبه 31 خرداد 1395 | 8:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارکا مدعی شد؛ یوونتوس پوگبا را با 160 میلیون یورو می فروشد

مارکا مدعی شد؛ یوونتوس پوگبا را با 160 میلیون یورو می فروشد

مارکا مدعی شد؛ یوونتوس پوگبا را با 160 میلیون یورو می فروشد
مارکا ادعا می کند رئال مادرید با قیمتی بسیار بالا باید این بازیکن فرانسوی را به خدمت بگیرد.
پل پوگبا هافبک فرانسوی که هم اکنون زیدان سخت علاقمند به جذب او است ظاهرا با قیمتی گزاف باید به رئال مادرید بپیوندد. طی گزارشی و به نقل از Marca، یوونتوس تنها با مبلغی بالغ بر 160 میلیون یورو حاضر به فروش پل پوگبا به رئال مادرید است. زیدان که پوگبای 23 ساله را مدت زیادی زیر نظر داشته می خواهد به هر نحوی که شده پوگبا را به حضور در مادرید متقاعد سازد.

چند روز پیش بود که خبر هایی رسید مبنی بر اینکه یوونتوس این بازیکن فرانسوی را تنها در شرایطی به مادرید می فروشد که باشگاه رئال مادرید 120 میلیون یورو به علاوه تونی کروس را برای خرید این بازیکن بپردازد.

فلورنتینو پرز و ژوزه آنخل سانچز و زیدان به خوبی از سختی این انتقال آگاه اند.



تاريخ : دو شنبه 31 خرداد 1395 | 7:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

درخواست 160 میلیون یورویی یوونتوس برای پل پوگبا

درخواست 160 میلیون یورویی یوونتوس برای پل پوگبا

درخواست 160 میلیون یورویی یوونتوس برای پل پوگبا
یوونتوس برای راضی شدن جهت خروج ستاره فرانسوی خود، خواهان مبلغ جالب توجه 160 میلیون یورویی است.
گاتزتا دلو اسپورت طبق گزارش مایکل وید از ESPN، گزارش داد که برای خروج پل پوگبا از یوونتوس، نیاز است تا باشگاه های علاقه مند به جذب او رکورد نقل و انتقالات را بشکنند. طبق گزارشی که bleacherreport آن را پوشش داد ، رئال مادرید به جذب پوگبا علاقه مند است اما این نمایندگان باشگاه چلسی هستند که به صورت مداوم با مدیر برنامه های این ستاره جوان فرانسوی در ارتباط هستند.

آنتونیو کونته، پس از رقابت های یورو 2016 به زودی کار خود را در استمفوردبریج برای هدایت شیرهای آبی لندن آغاز خواهد کرد کسی که تاثیر ویژه ای در رشد و پیشرفت پوگبا در تورین داشت و به همین علت، مدیران نقل و انتقالاتی باشگاه چلسی در حال مذاکره با مدیر برنامه های این بازیکن فرانسوی جهت انتقال او به غرب لندن هستند. همچنین گاردین گزارش داده است که در کنار چلسی و رئال مادرید، باشگاه هایی چون منچستر یونایتد، منچستر سیتی و بارسلونا نیز در لیست باشگاه های علاقه مند به این ستاره 23 ساله قرار دارند.

پل پوگبا

هرچند که پل پوگبا روزهای خوبی را در یورو 2016 در کشور خود سپری نمی کند و تحت انتقاد های زیادی قرار گرفته اما قاعدتا با توجه به نیروی جوانی و قدرت بدنی بالای خود در پست هافبک دفاعی گزینه جذابی برای هر تیمی خواهد بود به ویژه چلسی که در فصل گذشته از همین منطقه ضربه خورد چون ماتیچ، فابرگاس و میکل عملکرد خوبی را در طول فصل نشان ندادند.

بنابراین وضعیت پل پوگبا به صورتی است که هر باشگاهی که مبلغ بیشتری را برای او پرداخت نماید از شانس بالایی برای جذب او برخوردار خواهد بود که شاید آبی های لندن برای بازگشت سریع به رقابت های اروپایی چنین مبلغی را پرداخت نمایند. در کنار پل پوگبا، راجا ناینگولان نیز گزینه مورد نظر چلسی است که در زیر به مقایسه عملکرد این سه بازیکن در فصل گذشته پرداخته شده است.

مقایسه عملکرد پل پوگبا، نمانیا ماتیچ و راجا ناینگولان در لیگ (WhoScored.com)
ماتیچ ناینگولان پوگبا  
(5) 28 (2) 33 (2) 32 تعداد بازی(بازی به صورت تعویض)
2 6 8 تعداد گل
2 1 12 تعداد پاس گل
2 1.3 1.3 میانگین توپ ربایی در هر بازی
1.2 0.8 2.9 میانگین دریبل در هر بازی
0.6 1.2 1.5 میانگین پاس کلیدی در هر بازی
88.1 % 85.2 % 83.4 % درصد پاس صحیح

طبق اطلاعات جدول بالا، ملاحظه می گردد که پوگبا با عملکرد فوق العاده بهتر در به ثمر رساندن گل و ایجاد پاس گل، در کنار قابلیت های تدافعی، از کیفیت های زیادی در فاز تهاجمی برخوردار است.



تاريخ : دو شنبه 31 خرداد 1395 | 7:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

واکنش رونالدو به پنالتی از دست رفته

واکنش رونالدو به پنالتی از دست رفته

 

کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال پس از اینکه مقابل اتریش یک پنالتی حیاتی از دست داد عنوان کرد که در فوتبال چنین اتفاقاتی رخ می‌دهد.

 

به گزارش "ورزش سه"،‌ دقیقه 79 یک پنالتی برای پرتغال اعلام شد که رونالدو با گل کردن آن می‌توانست تیمش را پیش بیندازد ولی ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد و پرتغال در نهایت با تساوی زمین را ترک کرد.

 

 


او در این رابطه گفت:" فوتبال اینگونه است. ما موقعیت‌های زیادی ایجاد کردیم ولی نتوانستیم از آنها استفاده کنیم. من هم در زدن پنالتی و چند موقعیت دیگر ناکام بودم. باید ایمان داشته باشیم و با کمک پرتغالی هایی که در ورزشگاه بودند رو به جلو حرکت کنیم. برای بازی بعد سعی می‌کنیم تمام تلاشمان را انجام دهیم. باید این فکر را داشته باشیم که همه چیز شدنی است. اگر پیروز شویم، صعود می‌کنیم. پرتغال باید ایمان داشته باشد."


پرتغال روز چهارشنبه در شهر لیون به مصاف مجارستان خواهد رفت.



تاريخ : یک شنبه 30 خرداد 1395 | 15:28 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سلفی رونالدو در وسط زمین دردسرساز شد

سلفی رونالدو در وسط زمین دردسرساز شد

 

یوفا امروز اعلام کرد که به دلیل سلفی رونالدو با یک هوادار در وسط زمین در پایان بازی با اتریش، بر علیه پرتغالی ها یک پرونده انضباطی باز کرده است.

 

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که رونالدو شب خوبی را پشت سر نمی‌گذاشت و از تساوی تیمش ناراحت بود ولی رفتار مناسبی با یک هوادار که وارد زمین شده بود داشت.

 

 

در حالی که رونالدو می‌توانست با گل کردن ضربه پنالتی تیمش را به 3 امتیاز بازی برساند، در پایان از این موضوع ناراحت بود ولی رفتار بسیار خوبی با یک هوادار پرتغال داشت که وارد زمین شده بود و می‌خواست با او سلفی بگیرد. او مانع برخورد شدید نیروهای امنیتی با این هوادار شد و با او سلفی گرفت و سپس او را در آرامش به بیرون زمین هدایت کرد با این حال این حرکت رونالدو برای فدراسیون فوتبال پرتغال دردسرساز شده است.

یوفا اعلام کرد که مسئول این بی نظمی درون زمین متوجه فوتبال پرتغال است و احتمالا جریمه ای بدین منظور در نظر خواهد گرفت. یوفا برای تیم های مجارستان و بلژیک نیز به دلیل آشوب و جنجال هوادارانشان و پرتاب مواد محترقه به داخل زمین، جرایم مالی در نظر خواهد گرفت.



تاريخ : یک شنبه 30 خرداد 1395 | 15:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

خورخه مندس: رونالدو بهترین ورزشکاریست که تا کنون دیده ام و بهترین انسان در جهان است

خورخه مندس: رونالدو بهترین ورزشکاریست که تا کنون دیده ام و بهترین انسان در جهان است

کریستیانو رونالدو

پس از تساوی پرتغال مقابل ایسلند و نمایش ضعیف کریس رونالدو انتفادات از این فوق ستاره جهان شروع شد، اما مدیر برنامه های او به تجمید از رونالدو پرداخته است.
تیم ملی پرتغال در اولین گام خود در مقابل ایسلند با نتیجه یک بر یک متوقف شد و نمایش ضعیفی داشت. پس از این کریستیانو رونالدو در یک مصاحبه عنوان کرده بود که ایسلندی ها ذهنیت کوچکی دارند. همین موضوع باعث شد تا از وی انتقادات فراوانی شود.

 

خورخه مندس که مدیر برنامه های فوق ستاره رئال مادرید است در این خصوص می گوید:

-

کریستیانو بهترین ورزشکاری است که من تا کنون در جهان دیده ام.  اگر یک جایزه برای بهترین فرد در جهان وجود داشت، او باید این جایزه را می گرفت چرا که او یک پدر فوق العاده و یک دوست خوب است.

 

کریستیانو بهترین الگو برای جامعه و جوانان است. نه تنها او در فوتبال کیفیت بالایی دارد، بلکه از نظر انسانیت او بهترین در جهان است. او یک نمونه از اراده و جاه طلبی در داخل و خارج از زمین است.



تاريخ : یک شنبه 30 خرداد 1395 | 15:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بدترین فصل کریستیانو رونالدو از لحاظ گلزنی در ضربات پنالتی

بدترین فصل کریستیانو رونالدو از لحاظ گلزنی در ضربات پنالتی

بدترین فصل کریستیانو رونالدو از لحاظ گلزنی در ضربات پنالتی

کریستیانو رونالدو با از دست دادن 5 پنالتی در این فصل، بدترین فصل خود را در این زمینه می گذراند.
کریستیانو رونالدو – کاپیتان تیم ملی پرتغال – شب گذشته در مقابل تیم ملی اتریش نتوانست ضربه پنالتی خود را به گل تبدیل کند تا پرتغال یک فرصت طلایی برای کسب 3 امتیاز ارزشمند بازی را از دست دهد. این تساوی موجب شد تا پرتغال با 2 تساوی در رتبه سوم گروه F قرار گیرد و همه چیز به بازی آخر این گروه کشیده شود.

به گزارش سایت Sky Sports، این پنجمین بار بود که رونالدو در فصل جاری ضربات پنالتی اش را از دست می داد. ستاره پرتغالی رئال مادرید تنها یک پنالتی از مجموع  5 پنالتی اخیرش را به گل تبدیل کرده است. پیش از این، رونالدو هرگز بیش از 3 پنالتی را در طول یک فصل از دست نداده بود.

کریستیانو رونالدو در شب گذشته صد و بیست و هشتمین حضورش در تیم ملی پرتغال را تجربه کرد تا رکورددار حضور در تیم ملی کشورش باشد، اما از دست دادن پنالتی موجب شد تا دومین رکورد رونالدو در طول یک شب ثبت شود. رونالدوی 31 ساله به اولین بازیکن تاریخ پرتغال تبدیل شد که در یک تورنمنت بین المللی، پنالتی اش را از دست می دهد.

رونالدو در دیداری دوستانه مقابل بلغارستان که در ماه مارس برگزار شده بود، ضربه پنالتی اش را از دست داده بود. او همچنین در فصلی که گذشت، 3 پنالتی را در مقابل سویا، رئال سوسیداد و مالاگا از دست داد. او در این فصل 8 بار موفق شد تا پنالتی هایش را به گل تبدیل کند. در جدول زیر، درصد گل شدن پنالتی های رونالدو در طول فصول مختلف را مشاهده می کنیم.

فصل پنالتی های موفق پنالتی های ناموفق درصد گل شدن پنالتی ها
2015/16 8 5 61/5%
2014/15 14 3 82/2%
2013/14 10 1 90/9%
2012/13 7 1 87/5%
2011/12 15 2 88/2%
2010/11 9 0 100%
2009/10 4 1 80%
2008/09 6 0 100%
2007/08 6 2 75%
2006/07 5 1 83/3%
2005/06 2 0 100%



تاريخ : یک شنبه 30 خرداد 1395 | 14:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو: کمی ناراحت هستم؛ می خواستم در شب رکورد شکنی پیروز شویم

رونالدو: کمی ناراحت هستم؛ می خواستم در شب رکورد شکنی پیروز شویم

رونالدو: کمی ناراحت هستم؛ می خواستم در شب رکورد شکنی پیروز شویم
کریستیانو رونالدو بعد از تساوی 0-0 مقابل اتریش در دومین دیدار مرحله گروهی یورو 2016، شب غمگینی را پشت سر گذاشت.
ستاره تیم رئال مادرید در دقیقه '79 این دیدار فرصت طلایی گلزنی از روی نقطه پنالتی را با زدن توپ به تیر دروازه از دست داد، تا در شبی که رکورد تعداد بازی های ملی لوئیز فیگو را شکسته بود، ناکام بماند.

کاپیتان 31 ساله تیم پرتغال در مصاحبه پایان بازی با وب سایت UEFA گفت:

مشخصاً بله، رسیدن به رکورد 128 بازی ملی و شکستن رکورد اسطوره ای چون فیگو، دلیلی برای افتخار کردن است. می دانم که او [فیگو] نیز از اعماق وجود خود بابت این رکورد افتخار می کند. بدیهی است که رسیدن به این رکورد و همچنین بهترین گلزن تاریخ تیم ملی بودن، یکی از اهداف من بود.

اما کمی ناراحت هستم، چون نمی خواستم این رکورد به این شکل شکسته شود. زیباترین راه شکست این رکورد همراه با کسب پیروزی بود، و ما نتوانستیم، و مساوی کردیم. بنابراین آنطور که پیش بینی کرده بودم نشد.

پرتغال با 2 امتیاز در رتبه سوم گروه F قرار دارد و روز چهارشنبه باید به مصاف مجارستان 4 امتیازی بروند.



تاريخ : یک شنبه 30 خرداد 1395 | 14:58 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو رکورد دار بیشترین بازی ملی در تاریخ پرتغال

کریستیانو رونالدو رکورد دار بیشترین بازی ملی در تاریخ پرتغال

کریستیانو رونالدو رکورد دار بیشترین بازی ملی در تاریخ پرتغال
بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید، امشب علیرغدر جریان تساوی 0-0 اتریش مقابل پرتغال در حالیکه شاگردان سانتوس موفق به استفاده از برتری مطلق خود در بازی نشدند، کریستیانو رونالدو با ثبت 128مین بازی ملی خود از رکورد بازی های ملی لوئیز فیگو عبور کرد و اکنون رکورد دار بازی ملی در تاریخ پرتغال است.

به گزارش Marca، رونالدو حالا در آستانه شکستن رکورد دیگری قرار دارد؛ ادوین فن در سار از هلند و لیلیان تورام از فرانسه 16 بار در مراحل نهایی جام ملت های اروپا بازی کرده اند و رونالدو (با 16 بازی در مراحل نهایی) به زودی می تواند از این رکورد هم عبور کند. رونالدو اکنون یک بازی بیشتر از جیانلوئیجی بوفون انجام داده و دو بازی بیشتر از سسک فابرگاس، ایکر کاسیاس و آندرس اینیستا دارد.

م ناکامی های خود درون زمین، رکورد دیگری را در رده ملی شکست.



تاريخ : یک شنبه 30 خرداد 1395 | 14:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پرتغال0-0 اتریش؛ تساوی پرتغال در شبی که شب رونالدو نبود!

پرتغال0-0 اتریش؛ تساوی پرتغال در شبی که شب رونالدو نبود!

 

پرتغال 0-0 اتریش؛ رونالدو کمک نمی کند!
دومین دیدار از گروه F رقابت های یورو 2016 بین دو تیم پرتغال و اتریش برگزار شد که در نهایت دو تیم با تساوی 0-0 به کار خود پایان دادند.
 

تیم ملی پرتغال بعد از تساوی 1-1 در دیدار نخست، امشب در حالی به مصاف اتریش رفت که از 4 امتیازی شدن مجارستان اطلاع داشت. بازی در ورزشگاه پارک دو پرنس با قضاوت آقای ریتزولی آغاز شد. در دقیقه '12 روی پرتاب اوت سریع رونالدو، نانی گوشه محوطه صاحب توپ شد و با عبور از مدافع پیش روی خود در موقعیت تک به تک قرار گرفت اما ضربه بغل پای زمینی او با واکنش پای آلمر برگشت داده شد و در ادامه شوت از راه دور عالی ویرینیا با شیرجه بلند این دروازه بان راهی کرنر شد. دقیقه '22 یک و دوی عالی گریرو و نانی با نفوذ از سمت چپ و ارسال زمینی به دهانه دروازه همراه شد که ضربه کریستیانو رونالدو به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 30 خرداد 1395 | 14:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو، بدترین کاشته زن در تاریخ یورو!

رونالدو، بدترین کاشته زن در تاریخ یورو!

 

طبق آمار منتشر شده در نشریه سان، کریستیانو رونالدو در تاریخ رقابت های یورو و نیز جام های جهانی، بدترین رکورد را در زدن ضربات آزاد دارد.

 

به گزارش "ورزش سه"، فوق ستاره رئال مادرید که همچون تیم باشگاهبش در تیم ملی پرتغال نیز مرد اول در زدن ضربات کاشته است، در تورنمنت های رسمی چون یورو و جام جهانی تاکنون موفق به گلزنی از این طریق نشده است. رونالدو در اولین بازی پرتغال در یورو 2016 برابر ایسلند موفق ظاهر نشد و نتوانست از موقعیت های خود به خوبی استفاده کند. او که در پایان بازی عصبی نیز شده بود، مورد انتقاد رسانه های اروپایی نیز قرار گرفت.

 

 

رونالدو در این مسابقه یک موقعیت خوب در دقیقه پایانی از روی ضربه آزاد به دست آورد اما توپ او به دیوار دفاعی برخورد کرد. طبق آمار سان، رونالدو تاکنون 34 بار در رقابت های یورو(2004-2008-2012 و 2016) و نیز جام های جهانی(2006-2010 و 2014) پشت ضربه کاشته قرار گرفته و در گل کردنشان توفیقی پیدا نکرده است.

13بار توپ های او به دیوار دفاعی برخورد کرده، 13 بار توپ های او خارج از چارچوب بوده و تنها 8 بار توانسته ضرباتش را داخل چارچوب بزند! این درحالی است که هم تیمی او گرت بیل در اولین حضورش در رقابت های یورو در دو بازی موفق به زدن دو گل از روی ضربات کاشته شده است.

 



تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 | 16:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید به جذب کیتا بالده نزدیک است

رسانه های اسپانیایی معتقدند رئال مادرید به جذب کیتا بالده، مهاجم مستعد و آینده دار لاتزیو نزدیک است.

طرفداری - موندو  دیپورتیوو امروز نوشت کار انتقال کیتا بالده به رئال مادرید تمام شده است و قراردادی 5 ساله بین دو طرف، به زودی امضا می شود اما سایر رسانه های اسپانیایی معتقدند که دو باشگاه هنوز با هم به توافق قطعی نرسیده اند زیرا کلودیو لوتیتو رییس ثروتمند لاتزیو، خیلی سخت برای مذاکره راضی می شود و مذاکره همچنان در جریان است.

کلودیو لوتیتو، چندی قبل اعلام کرد که پیشنهاد 50 میلیون یورویی منچستر یونایتد برای فلیپه اندرسون را رد کرده است و از این نظر که به این راحتی راضی به فروش بازیکنانش نمی شود در اروپا معروف است. 

کیتا بالده به ندرت در ترکیب اصلی لاتزیو قرار گرفته است و علی رغم این که پست مورد علاقه اش وینگر راست است، در سمت چپ مورد استفاده قرار می گیرد. 

وی در 39 بازی که اکثرا به صورت ذخیره به میدان رفته 5 گل و 8  پاس گل راثبت کرده است. کیتا بالده سنگالی، که اکنون 21 ساله است، محصول آکادمی بارسلونا است و در سال 2011 در ازای مبلغ 300 هزار یورو به لاتزیو پیوست.



تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 | 15:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اینفوموشن اختصاصی طرفداری؛ بررسی دقایق به ثمر رسیدن گلهای یورو 2016 تا پیش از روز هشتم

اینفوموشن اختصاصی طرفداری؛ بررسی دقایق به ثمر رسیدن گلهای یورو 2016 تا پیش از روز هشتم

اینفوموشن اختصاصی طرفداری؛ بررسی دقایق به ثمر رسیدن گلهای یورو 2016 تا پیش از روز هشتم
در این جام بیشتر گل ها در دقایق پایانی بازی ها و حتی در وقت های اضافه به ثمر رسیدند.

طرفداری - در اینجا به بررسی دقایق به ثمر رسیدن گل های رقابت های یورو 2016 تا پایان بازی های روز هفتم می پردازیم. در این اینفو موشن که برای اولین بار در بین رسانه های داخلی به کاربران گرامی عرضه می شود تعداد گل های به ثمر رسیده در بازه های 5 دقیقه ای بازی ها محاسبه شده است و درصد گل ها در شش بازه 15 دقیقه ای و یک بازه وقت های اضافه پایان بازی بررسی و در اختیار شما کاربرای عزیز قرار داده شده است.



تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 | 15:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

لارس لاگربک، مربی ایسلند: رونالدو خشمگین شد چون مطمئن بود مقابل کشوری 330 هزار نفری برنده می شود

از کشوری با کمترین جمعیت در مسابقات هستند اما رویاهای بزرگی در سر دارند.

طرفداری- در شرایطی که کریستیانو رونالدو پس از کسب تساوی مقابل ایسلند، حریف را به داشتن ذهنیتی کوچک محکوم کرد، لارس لاگربک سرمربی این کشور طور دیگری به قضیه نگاه می کند. آن ها برای بازی مقابل مجارستان در روز دوم دور گروهی یورو 2016  آماده می شوند. 

به گزارش بین اسپورت، سرمربی ایسلند گفت:

فکر می کنم این موضوع (صحبت های رونالدو) به دستاور های ما از اینکه در یورو هستم، بی احترامی بوده است. باید به عنوان یک تیم خوب باشید تا مقابل تیمی مانند پرتغال امتیاز بگیرید. آن ها همواره در تورنمنت ها هستند و میلیون ها بازیکن (برای انتخاب به عنوان مسافران یورو) دارند. احساس می کنم که خشمگین شد، به خاطر اینکه نتوانستند مقابل کشوری که تنها 330 هزار نفر جمعیت دارد، برنده شوند. ما نشان دادیم که می توانیم مقابل هر تیمی در روز خوبمان موفق شویم. رونالدو خشمگین شود یا نه؛ ما اینطور کار را پیش می بریم. خوب دفاع کردیم و از شانس ها بهره بردیم. خوب بودیم. کارمان را به خوبی انجام دادیم و مقابل کشوری بزرگتر به امتیاز رسیدیم. فوتبال همین است. می توانید فوتبالی را که می پسندید را انتخاب کنید. طبیعی است که وقتی مربیان و بازیکنان در کسب برتری مقابل تیمی که برد را مقابل آن ها انتظار می کشند، ناکام می کانند؛ حریف را ملامت کنند. برای پیروزی مقابل ایسلند باید بهتر از ما بازی کنید. به همین سادگی.



تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 | 15:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

شوخی رونالدو با خبرنگار تمرین تیم ملی پرتغال

شوخی رونالدو با خبرنگار تمرین تیم ملی پرتغال

 

 
متن خبرش انگلیسی بودبخاطرهمین از جزئیاتش چیزی نفهمیدم اگه شماانگلیسی میفهمید بریدبه این لینک و به ماهم بگید


تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 | 15:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پزشک تیم ملی کرواسی: بهتر است مودریچ مقابل اسپانیا بازی نکند

پزشک تیم ملی کرواسی: بهتر است مودریچ مقابل اسپانیا بازی نکند

پزشک تیم ملی کرواسی: بهتر است مودریچ مقابل اسپانیا بازی نکند
بدترین خبر برای تیم ملی کرواسی در دیدار مقابل جمهوری چک، مصدومیت لوکا مودریچ بود.
ستاره تیم رئال مادرید در دقیقه '62 بعد از احساس ناراحتی در عضله ران پای خود مجبور به ترک زمین مسابقه شد. در حقیقت، وی قادر به ادامه بازی نبود. تیم کاچیچ هنگام تعویض مودریچ 2-0 پیش بود، اما هم تیمی او در رئال مادرید، یعنی متئو کواچیچ به بازی آمد.

به گزارش AS، اگرچه مودریچ روی نیمکت لبخند به لب داشت، اما تیم ملی کرواسی تأیید کرد که این بازیکن در دیدار 21 ژوئن مقابل اسپانیا بازی نخواهد کرد. بوریس نمتس، پزشک تیم ملی کرواسی در گفتگو با شبکه تلویزیونی HTV گفت:

وضعیت خیلی خوب نیست. مودریچ از ناحیه ران پا دچار مصدومیت شده و من می ترسم نتواند در دیدار بعدی بازی کند و بهتر است استراحت کند و برای بازی مراحل حذفی آماده شود.

خود مودریچ هم در پایان بازی گفت:

من درخواست تعویض کردم چون از ناحیه ران پا احساس ناراحتی کردم و امیدوارم مشکلی جدی نباشد. فردا تحت آزمایش قرار خواهم گرفت و اطلاعات بیشتری به دست خواهیم آورد.



تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 | 15:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اسپانیا 3-0 ترکیه؛ صعود راموس و یاران در پرگل ترین برد جام

اسپانیا 3-0 ترکیه؛ صعود راموس و یاران در پرگل ترین برد جام

 

دومین دیدار گروه D از رقابت های یورو 2016 میان دو تیم اسپانیا و ترکیه برگزار شد که در نهایت شاگردان دل بوسکه با کسب دومین پیروزی متوالی صعود خود به مرحله حذفی را قطعی کردند.


ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 | 15:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سانتوس: رونالدو بازیکن آزادی است؛ او می تواند همه جا بازی کند

سانتوس: رونالدو بازیکن آزادی است؛ او می تواند همه جا بازی کند

 

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/1465992108_658524_1465992206_sumario_grande.jpg

سانتوس در ابتدای صحبت های خود به دفاع از کریستیانو رونالدو، کاپیتان تیمش پرداخت که به دنبال اظهارات جنجالی در مورد تیم ملی ایسلند با انتقاداتی مواجه شده بود. رونالدو تیم ملی ایسلند را تیمی با ذهنیت کوچک خواند اما لاگربک و بازیکنانش هم فرصت تاختن به ستاره رئال مادرید را از دست ندادند. سرمربی تیم ملی ایسلند در واکنش به صحبت های رونالدو گفته بود:

گمان می کنم رونالدو فقط به خاطر اینکه نتوانسته مقابل ایسلند، کشوری که تنها 330,000 نفر جمعیت دارد، پیروز شود عصبانی شده است.

اکنون بنا به گزارش Fourfourtwo، سانتوس، سرمربی تیم ملی پرتغال هم وارد این بحث شده و گفت:

گاهی اوقات وقتی مردم در مورد بازی جوانمردانه صحبت می کنند، خنده ام می گیرد چون وقتی ما در مورد سایر افراد و واکنش های آنها صحبت می کنیم... در پرتغال ما معمولاً می گوییم' اگر چیزی حس نمی کنی [احساسات نداری]، واقعاً آدم خوبی نیستی'. بعد از چیز هایی که سرمربی تیم ایسلند گفت و بعد از کار هایی که بازیکنان آنها در طول 90 دقیقه انجام دادند... هواداران آنها رونالدو و په په را هو کردند و بازیکنان آنها از روی نیمکت به په په توهین می کردند.

ما احساسات خود را داریم و گاهی اوقات افراد با روشی خیلی احساسی واکنش نشان خواهند داد. شما همیشه باید بازی جوانمردانه را رعایت کنید و من همیشه عادلانه برخورد کرده ام، حتی در این کنفرانس مطبوعاتی پیش از مسابقه نیز هیچ اظهار نظری در مورد صحبت های انجام شده و اظهارات تحریک آمیز [سرمربی ایسلند] نکردم. اما آنچه می خواهم اینجا تأکید کنم، این است که فکر نمی کنم لزومی در به جا آوردن رسم جوانمردی وجود داشته باشد، وقتی که دیگران عدم جوانمردی خود را نشان داده اند.

در زمینه دریافت کار های زرد ما یک الگو بوده ایم، و به همین ترتیب ادامه خواهیم داد. رونالدو یکی از 23 بازیکن تیم ماست.

وی در ادامه با تمجید از ستاره تیمش گفت:

رونالدو بهترین بازیکن دنیاست، چه چیز دیگری می توانم بگویم؟ او بهترین بازیکن دنیاست - شما چه فکر می کنید؟ من به سؤالات شما احترام می گذارم و درک می کنم که به عنوان یک خبرنگار این شغل شماست، اما او بهترین بازیکن دنیاست.

انتظار می رود که در دیدار مقابل اتریش هم رونالدو همراه با نانی زوج خط حمله پرتغال باشد، اما سانتوس در واکنش به انتقادات مبنی بر اینکه رونالدو کارایی همیشگی خود را در نوک خط حمله ندارد، گفت:

من تمام بازی های رئال مادرید را با دقت بسیار تماشا کرده ام. بنزما مصدوم بود و چه کسی به جای او بازی می کرد؟ کریستیانو. او می تواند در هر پستی بازی کند. او یک مهاجم نیست و نیاز به آزادی دارد. اگر بازی های رئال مادرید را تماشا کرده باشیم، او بازی را از سمت چپ شروع می کند، اما در طول بازی ممکن است هر جای زمین حضور داشته باشد. او یک بازیکن آزاد است و به هیچ پست خاصی گره نخورده است. او باید همینطور باشد.



تاريخ : شنبه 29 خرداد 1395 | 15:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

حمله بیلد آلمان به رونالدو : رونالدو متکبرترین و خودپسندترین بازیکن دنیا

حمله بیلد آلمان به رونالدو : رونالدو متکبرترین و خودپسندترین بازیکن دنیا

 

پرتغال نتوانست کارش در یورو 2016 را با برد آغاز کند و در مقابل ایسلند با تساوی 1-1 متوقف شد. کریستیانو رونالدو نیز ناکام مطلق این بازی بود. فوق ستاره رئال نتوانست برای تیم کشورش گلزنی کند و دو موقعیت خوب را نیز از دست داد. او در انتهای بازی به شدت عصبی بود و در مصاحبه با خبرنگاران، بازیکنان ایسلند را به داشتن ذهنیتی کوچک متهم کرد. او همچنین به این متهم شده که حاضر نشده با بازیکنان ایسلند در انتهای بازی دست بدهد.

 

 

نشریه بیلد در همین رابطه امروز گزارش داد که رونالدو دو بار در پاسخ به تقاضای بازیکن ایسلند، "گونارسون" در انتهای بازی مبنی بر تعویض پیراهن پاسخ منفی داده و به وی گفته است:" تعویض پیراهن؟ تو که هستی؟"

بیلد با تیتر "متکبرترین و خودپسندترین بازیکن دنیا" به رونالدو حمله کرده و از او به عنوان بازنده بزرگ که در مواقع بحرانی احترام بازیکنان رقیب را نگه نمی دارد یاد کرده است.

ایسلند کشوری 330 هزار نفری است در حالیکه تعداد فالوئرهای رونالدو در شبکه های اجتماعی، 130 برابر جمعیت این کشور است.



تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 | 15:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید و زیدان علاقه مند به جذب دیمیتری پایه

رئال مادرید و زیدان علاقه مند به جذب دیمیتری پایه

 

این روز ها دیمیتری پایه با درخشش در رقابت های یورو 2016 همراه با تیم ملی فرانسه نگاه ها را به خود خیره کرده و اکنون رئال مادرید هم وضعیت او را زیر نظر  پایه در هر دو مسابقه ابتدایی تیم ملی فرانسه در گروه A رقابت ها موفق به گلزنی شده تا نقش کلیدی در صعود میزبان به مرحله حذفی داشته باشد. در فرانسه و انگلستان به شدت از عملکرد این بازیکن 29 ساله تمجید می شود و بعد از فصل درخشانی هم که در تیم وست هم داشت، علاقه رئال مادرید را به خود جلب کرده است.

به گزارش Telegraph، زین الدین زیدان یکی از طرفداران پایه است و می داند که این بازیکن در آستانه شکستن رکورد اروپایی زیزو می باشد. زیدان در طول رقابت های یورو 2004 برای فرانسه 15 موقعیت گل خلق کرد و پایه در این دوره از رقابت ها به غیر از دو گلی که به ثمر رسانده، 14 موقعیت گل تاکنون هم خلق کرده است.

وست هم در ماه فوریه گذشته دستمزد هفتگی 125,000 پوند را به پایه پیشنهاد کرد و تأکید کرده اند که وی در تابستان امسال به هیچ وجه فروشی نخواهد بود. اما در صورتی که پایه به درخشش خود ادامه دهد، چیزی نمی تواند علاقه رئال مادرید را متوقف کند و زیدان، فلورنتینو پرز را متقاعد کرده که وی ارزش هزینه کردن دارد.



تاريخ : جمعه 28 خرداد 1395 | 15:22 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

متن دقیق شهادت یکی‌ از حاضران در پرونده غیر اخلاقی‌ ده خیا، ایسکو و مونیاین؛ ورود کوکایین به پرونده

یک برنامه تلویزیونی در اسپانیا، کل اعترافات یکی‌ از شاهدان پرونده توربه که شامل بازیکنانی نظیر ده‌ خیا، ایسکو و مونیاین می‌‌شود را پخش کرد. توربه شرکتی است که در زمینه کارآفرینان جنسی‌ کار می‌‌کرد و در ابتدای یورو خبری در مورد ارتباط کارکنان آنها با داوید ده خیا منتشر شد.

ادامه مطالب را ببینید..



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 27 خرداد 1395 | 12:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آلبا: امیدوارم پدرو به بارسلونا باز گردد؛ رهبری راموس مثال زدنی است

جوردی آلبا اظهار امیدواری کرد که پدرو رودریگز، هم تیمی وی در تیم ملی اسپانیا بار دیگر به بارسلونا بازگردد.

طـرفداری- پدرو در تابستان گذشته نوکمپ را به مقصد چلسی ترک کرد، اما امروز فاش کرد که در مورد بازگشت به بارسلونا با جوزپ ماریا بارتومئو، رئیس باشگاه بارسلونا صحبت کرده است.

به گزارش Fourfourtwo، آلبا در این رابطه گفت:

پدرو همراه بارسلونا تاریخ سازی کرد و یکی از دوستان فوق العاده من است. یکی از معدود دوستانی که در دنیای فوتبال دارم. امیدوارم که بتوانم لحظات فوق العاده زیادی را با او سهیم شوم. او تمام ویژگی های لازم برای موفقیت در بارسلونا را دارد و امیدوارم که بتواند بازگردد. او از ما جدا شد، اما فکر می کنم برای تیم داشتن بازیکنی مثل او حیاتی است.

آلبا در ادامه به تمجید از سرخیو راموس پرداخت که در غیاب ایکر کاسیاس، کاپیتان لاروخا به حساب می آید:

راموس در مرکز زمین بازیکن بسیار مهمی برای تیم است، و مسیر خود را پیدا کرده است. او بازی های زیادی برای تیم ملی اسپانیا انجام داده و رهبری وی مثال زدنی است.

لاروخا در روز های اخیر تحت تأثیر گزارش های منتشر شده در مورد رسوایی های اخلاقی چند بازیکن خود از جمله داوید ده خیا می باشد، اما آلبا در این رابطه گفت:

همیشه در باشگاه ها تنش وجود دارد، اما در تیم ملی همه ما به دنبال یک هدف واحد هستیم. جو حاکم بر تیم خیلی خوب است، و این حیاتی است چون روز های زیادی در کنار هم خواهیم بود.

آلبا در نهایت به تمجید از هم تیمی خود در بارسلونا، یعنی آردا توران پرداخت و گفت:

او بازیکن مهمی است، و یک خرید فوق العاده برای بارسلونا به حساب می آید. او در کشور خود یک الگو به شمار می رود، و آنها توپ را به او خواهند رساند، و او بسیار با انگیزه خواهد بود چون همه بازیکنان ما را می شناسد.



تاريخ : پنج شنبه 27 خرداد 1395 | 12:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید کواچیچ را قرضی نمی دهد؛ آ اس رم دوباره به سراغ وینالدوم رفت

مادریدی ها علاقه ای ندارند تنها متئو کواچیچ را به باشگاهی دیگر قرض دهند.

طرفداری- با جدایی میرالم پیانیچ از آ اس رم، سران این تیم به دنبال تقویت خط هافبک خود هستند. والتر ساباتینی روز گذشته در اسپانیا حاضر شد تا در مورد شرایط متئو کواچیچ با رئال مادرید مذاکره کند اما نشریه گاتزتا دلو اسپرت گزارش می دهد که پاسخ رئال باعث شده رم دوباره نظرش به سمت جورجینیو وینالدوم جلب شود.

مادریدی ها علاقه ای ندارند تنها متئو کواچیچ را به باشگاهی دیگر قرض دهند و برای فروش وی رقم ۳۰ میلیون یورو را به آ اس رم اعلام کرده اند، عددی که از نظر والتر ساباتینی زیاد است. فراموش نکنید که رئال مادرید عدد کمتری را به یوونتوس پیشنهاد داده بود(انتقال قرضی + حق خرید ۲۵ میلیون یورویی). ساباتینی دوباره جلسه دیگری با سران نیوکاسل بر سر وینالدوم برگزار خواهد کرد تا ستاره هلندی این تیم را به المپیکو بیاورد.



تاريخ : پنج شنبه 27 خرداد 1395 | 12:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پایه در آستانه شکستن رکورد زین الدین زیدان

هافبک تیم وستهم و ستاره ملی پوش فرانسه نزدیک به شکستن رکورد زین الدین زیدان سرمربی وقت رئال مادرید است.

طرفداری- به نقل از سایت گل، ستاره این روزهای تیم ملی فرانسه موفق شده در دو دیدار این تیم در مسابقات یورو 2016  دو گل به ثمر برساند. وی با دو گل زده همراه با استانکو یکه تازان گلزنان مسابقات یورو 2016 هستند.

میزبان این مسابقات (فرانسه) در گروه A این مسابقات قرار دارد و با تیم های آلبانی، سوئیس و رومانی هم گروه است. در دوبازی تیم ملی فرانسه (مقابل رومانی و آلبانی) پایه  موفق شده با 14 مرتبه موقعیت سازی گل برای هم تیمی هایش خود را به نزدیکی  زین الدین زیدان اسطوره نام آشنای تیم ملی فرانسه برساند. زیدان در سری مسابقات یورو سال 2004 به همراه تیم ملی کشور خود توانست تا مرحله یک چهارم نهایی پیش رود و موفق شد در طول این رقابت ها 15 بار برای هم تیمی های خود موقعیت سازی کند.



تاريخ : پنج شنبه 27 خرداد 1395 | 12:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

انتقاد کان از رونالدو: حرکات رونالدو خسته کننده است؛ او باید بیشتر بجنگد

در پایان دیدار دو تیم ایسلند و پرتغال از مرحله گروهی رقابت های یورو 2016، که با تساوی 1-1 به پایان رسید، الیور کان، دروازه بان سابق تیم ملی آلمان به انتقاد از کریستیانو رونالدو و عدم جنگندگی وی پرداخت.

 

طـرفداری- رونالدو در نخستین بازی مرحله گروهی یورو 2016 موفق به گلزنی نشد تا تیمش 2 امتیاز حساس را از دست بدهد و کان که در حال حاضر برای شبکه آلمانی ZDF  کارشناسی می کند، در مصاحبه با Bild راجع به ستاره تیم رئال مادرید گفت:

 

او آرام بود. با نقشی که او در تیم بازی می کند، باید خیلی بیشتر از این بجنگد. چون بازیکنی مثل او هرچه مسن تر می شود، باید متوجه شده باشد که برای ما همیشه تماشای تصویر تکراری از او و این واکنش های اغراق آمیز و قهرمان بازی ها، خسته کننده می شود.

او در فینال لیگ قهرمانان اروپا یک پنالتی تعیین کننده را به گل تبدیل کرد. به طور طبیعی پیراهن خود را پاره کرد اما برای کسی که عناوین بسیاری به دست آورده و خیلی خوب شناخته شده است، باید خود را کنترل کند و کمی هم به فکر بازیکنان اتلتیکو مادرید باشد. این حرکات باعث می شود که او واقعاً بزرگ شود. در عوض، او همیشه هر کاری را با هیاهو انجام می دهد، و این برای من خسته کننده است.



تاريخ : پنج شنبه 27 خرداد 1395 | 12:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ویدیو؛ تلاش کاپیتان ایسلند برای دریافت پیراهن رونالدو

تاريخ : پنج شنبه 27 خرداد 1395 | 12:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رم در آستانه جذب کواچیچ؛ انتقال امروز نهایی می شود؟

رم در آستانه جذب کواچیچ؛ انتقال امروز نهایی می شود؟

رم در آستانه جذب کواچیچ؛ انتقال امروز نهایی می شود؟
بنا به گزارش ها، باشگاه رم تنها ساعاتی تا خرید متئو کواچیچ از رئال مادرید فاصله دارد و گفته می شود که این انتقال روز چهارشنبه نهایی خواهد شد.
والتر ساباتینی، مدیر ورزشی تیم رم به مادرید سفر کرده تا این انتقال را نهایی کند و کواچیچ هم انتقال به جالوروسی را به یوونتوس و میلان ترجیح می دهد.

به گزارش La Gazzetta dello Sport، کواچیچ تنها یک سال پیش با درخواست رافا بنیتز از اینتر به رئال مادرید پیوسته بود اما او جزو گزینه ای اصلی سرمربیان برای حضور در خط میانی نبود و در اکثر دیدار های فصل گذشته روی نیمکت نشست و حتی روی کار آمدن زیدان هم تأثیری در وضعیت او نداشت.

با اینحال، بعد از فروش میرالم پیانیچ، رم خیلی سریع برای پر کردن جای خالی وی اقدام کرد و اکنون در آستانه جذب ملی پوش کروات می باشد.



تاريخ : پنج شنبه 27 خرداد 1395 | 12:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

دل بوسکه: ایکر کاسیاس بسیار متین و فهمیده عمل کرد

دل بوسکه: ایکر کاسیاس بسیار متین و فهمیده عمل کرد

دل بوسکه: ایکر کاسیاس بسیار متین و فهمیده عمل کرد

ویسنته دل بوسکه می‌‌گوید با وجود حواشی اخیر، ایکر کاسیاس بسیار فهمیده عمل کرده است.
پیش از اولین بازی یورو برای تیم ملی‌ اسپانیا، خبری در مورد حضور داوید ده خیا در یک پرونده غیر اخلاقی‌ منتشر شد.

به گزارش FourFourTwo، با این وجود داوید ده خیا دروازه بان اصلی‌ لاروخا در بازی اول یورو ۲۰۱۶ بود و ویسنته دل بوسکه سرمربی قرمز‌ها می‌‌گوید که ایکر کاسیاس ، دروازه بان ذخیره این تیم بسیار در این زمینه فهمیده عمل کرده است:

وقتی‌ شک دارم، بازیکنی که آماده تر است را انتخاب می‌‌کنم. باید این قضیه را کنترل کنیم. ایکر کاسیاس روی نیمکت بسیار خوب رفتار کرده است و من از این قضیه خوشحالم. بازی نکردن کاسیاس دشوار است اما می‌‌دانم که بازیکن قابل احترامی است. امروز با وی صحبت کردم چون می‌‌دانم که چقدر سخت است. او کاملا خوب برخورد کرد. ما سال‌های زیادی را با هم گذراندیم. نیازی نیست با وی جدی باشم. آرام و متین بود. بسیار فهمیده است.




تاريخ : پنج شنبه 27 خرداد 1395 | 12:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کاریکاتور روز ، انجماد رونالدو

کاریکاتور روز ، انجماد رونالدو

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user130072/content-note/cartoon-ronaldo-frozen-out_1jxle2pzimdji1in1m2p96bsze.jpg
رئال نیوز | منجمد شدن :" بعد از در یافت پیام تهدید آمیزی از  کوه  در هفته پیش ، کریستیانو رونالدو و تیم او ( پرتغال ) در یک ارائه ضعیف به تساوی 1 بر 1 مقابل تیم ایسلند تن داد . "



تاريخ : پنج شنبه 27 خرداد 1395 | 12:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بازی پرتغال - ایسلند یورو 2016

 
 
یورو 2016
 
 
 
پرتغال   -    ایسلند
 
 
 
سه‌شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
 
 
زنده از شبکه سه


تاريخ : دو شنبه 24 خرداد 1395 | 14:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اینفوگرافیک اختصاصی ؛ آمار بازی کرواسی و ترکیه

تاريخ : دو شنبه 24 خرداد 1395 | 14:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کاریکاتور های امروز ؛ از فرق بیل تا شلیک مودریچ

کاریکاتور های امروز ؛ از فرق بیل تا شلیک مودریچ

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user130072/content-note/cartoon-ozan-tufans-bad-hair-day_1vj059i06v46l11ig28ojwc03u.jpg

" شلیک فوق العاده لوکا مودریچ برای کرواسی کافی بود تا شکست ترکیه را رقم بزند ، هر چند"اوزن طوفان" احساس میکرد میتواند بهتر از این در مقابل هافبک رئال مادرید اقدام کند اگر او به آرایش مو و سر خود کمتر فکر می پرداخت . "
( به نقل از وبسایت گل )

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user130072/content-note/657.jpg

بدون شرح !!!



تاريخ : دو شنبه 24 خرداد 1395 | 13:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کروس: از اینکه در پیروزی نقش پررنگی داشتم بسیار خوشحالم

کروس: از اینکه در پیروزی نقش پررنگی داشتم بسیار خوشحالم

 

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user235489/news/2375675_w1.jpg

آلمان در دومین بازی از گروه C رقابت های یورو 2016 اوکراین را با دو گل شکست داد. به گزارش UEFA تونی کروس، که نقش پر رنگی در پیروزی تیمش داشت-چنانکه برترین بازیکن زمین لقب گرفت- در خصوص پیروزی امشب به خبرنگاران گفت:

همه بازیکنان رئال مادرید پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، با روحیه فوق العاده ای پا به رقابت های یورو گذاشته اند. من از اینکه در پیروزی امشب نقش زیادی ایفا کردم بسیار خوشحالم. اما هنوز راه زیادی باقی مانده و باید به همین شکل به مسیر ادامه داد. این اولین بازی ما بود.

باید هشیاری بیشتری داشته باشیم، تا بتوانیم به قهرمانی یورو برسیم. اما من در این خصوص به تیم اعتماد دارم و می گویم که این کار را انجام خواهیم داد.

ما در 25 دقیقه ابتدای بازی برتری مطلق داشتیم. اما در 90 دقیقه هر اتفاقی ممکن است رخ دهد. اوکراین از اشتباهات ما در پرس و ارسال پاس استفاده کرد و دردسر ساز شد. با این حال توانستیم برتری خود را نشان دهیم و به نتیجه دلخواه برسیم.



تاريخ : دو شنبه 24 خرداد 1395 | 13:58 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیراهن سوم احتمالی رئال مادرید برای فصل آینده (عکس)

پیراهن سوم احتمالی رئال مادرید برای فصل آینده (عکس)


 

امروز تصویری از پیراهن سوم احتمالی رئال مادرید در فصل آینده منتشر شده است.



تاريخ : دو شنبه 24 خرداد 1395 | 13:58 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کاسیاس: هر وقت بوفون بازنشسته شد، من هم خداحافظی می‌کنم

کاسیاس: هر وقت بوفون بازنشسته شد، من هم خداحافظی می‌کنم

 

 ایکر کاسیاس دروازه‌بان اسپانیایی اعلام کرده است تا زمانی که بوفون اعلام بازنشستگی نکند او هم به کار خود ادامه خواهد داد.

کاسیاس: شب ها با لباس بوفون می خوابم!

جانلوییجی بوفون با قراردادی که اخیرا با یوونتوس بسته است، تا آخر فصل  2018-2017 در سری Aبازی خواهد کرد.

کاسیاس که سه سال از بوفون جوان‌تر است، می‌تواند قرارداد خود با پورتو را تا 2018 ادامه دهد. او قصد ندارد زودتر از بوفون بازنشسته شود. کاسیاس در اینباره اظهار کرد: هر وقت او بازنشسته شود، من هم می‌شوم. قرارداد تازه‌ای بسته است. این من را خوشحال می‌کند زیرا به این معنی است که من هم می‌توانم ادامه دهم. هنگامی که هر دو خداحافظی کنیم، بازی دوستانه بین دوستان من و دوستان او برگزار خواهیم کرد.

کاسیاس برای قرار گرفتن در دروازه‌ اسپانیا مقابل جمهوری چک، با داوید دخئا در رقابت است. او درباره دروازه‌بانی در بازی‌های یورو نیز گفت: دروازه‌بانان معتقدند که امسال و حضور در یورو 2016 بسیار سخت است. تیم‌های فرانسه، بلژیک و آلمان، سردمداران این بازی‌ها هستند. بازی امسال سخت‌تر از 4 سال پیش است. فرانسه خوب است، بلژیک قدرتمند است و آلمان قهرمان جهان است. ایتالیا و پرتغال نیز همیشه خطرناک هستند.



تاريخ : دو شنبه 24 خرداد 1395 | 13:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

همراه با پیروزی آلمان کروس بهترین بازیکن میدان شد

همراه با پیروزی آلمان کروس بهترین بازیکن میدان شد

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user6984/news/kroosmotm.jpg

در ادامه مسابقات یورو 2016، آلمان موفق شد با نتیجه 2-0 اوکراین را شکست دهد. تونی کروس که پاس گل اول را به شکودران موستافی داد و همچنین روی گل دوم تاثیر گذار بود ، به عنوان بهترین بازیکن بازی انتخاب شد.



تاريخ : دو شنبه 24 خرداد 1395 | 13:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ترکیب اصلی دو تیم کرواسی و ترکیه

ترکیب اصلی دو تیم کرواسی و ترکیه

http://www.upsara.com/images/aemk_558.jpg

ترکیب اصلی دو تیم به شرح زیر اعلام شده است:

ترکیه : باباجان، گونول، توپال، بالتا، ارکین، توفان، اینان، اوزیاکوپ، چالهان اوغلو، آردا توران، توسون

کرواسی : سوباسیچ، سرنا، سورلوکا، ویدا، استرینیچ، بادل، لوکا مودریچ، بروزوویچ،ایوان  راکیتیچ، پریشیچ، ماریو مانژوکیچ



تاريخ : یک شنبه 23 خرداد 1395 | 14:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

دستمزد ناواس افزایش خواهد یافت

دستمزد ناواس افزایش خواهد یافت

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user28399/news/1465695876_722094_1465696003_noticia_normal.jpg

کیلور ناواس دروازه بان کاستاریکایی تیم رئال مادرید بازی های خوبی برای این تیم انجام داده است و حال نشریه as اسپانیا مدعی شده است که دستمزد این بازیکن افزایش خواهد یافت :
نشریه as امروز در گزارشی مدعی شده است که مسئولین رئال مادرید قصد دارند دستمزد این دروازه بان کم حاشیه را افزایش دهند و آن را از 2/2 میلیون یورو به 4/5 میلیون یورو برسانند. این خبر در حالی اعلام شده اتس که پیش از این گفته می شد مادریدی ها هنوز به دنبال ده خیا هستند ولی شنیده ها امروز حاکی از آن است که زیدان با جذب ده خیا مخالف بوده است وبر سر همین موضوع مذاکره ای با پرز نیز دشاته است.

همچنین از سوی دیگر پرونده اخلاقی ده خیا که این روزها در جریان است از دلایلیست که مادریدی ها تمایلشان به جذب وی کمتر شده است و قصد دارند ناواس را درون دروازه خود نگه دارند.



تاريخ : یک شنبه 23 خرداد 1395 | 14:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تصاویر جدیدترین بدل های ایرانی رونالدو

تصاویر جدیدترین بدل های ایرانی رونالدو

 

یادش بخیر قدیما این یکی عکسش تو نت پخش شده بود الان معلوم نیست بنده خدا کجاست در چه حاله فکر کنم اکثرا قبلا دیده بودینش حالا اگه اونموقع سنتون خیلی کم بوده ولی حتما بعدها دیدینش


ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 23 خرداد 1395 | 14:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.