جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تایید شد؛ غیبت گرت بیل و کیلور ناواس برابر والنسیا

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تایید شد؛ غیبت گرت بیل و کیلور ناواس برابر والنسیا

تایید شد؛ غیبت گرت بیل و کیلور ناواس برابر والنسیا

تایید شد؛ غیبت گرت بیل و کیلور ناواس برابر والنسیا
به گزارش AS  و به گفته منابع خبری، گرت بیل ستاره این روزهای رئال مادرید به دلیل مصدومیت زانو نمی تواند در دیدار یکشنبه این تیم برابر والنسیا به میدان برود و غایب خواهد بود.

به گفته AS، بیل در دیدار برگشت برابر سیتی دچار مصدومیت زانوی راست شده است و این موضوع را به صورت رسمی امروز صبح فهمید و به گفته پزشکان به 4 یا 5 روز ریکاوری برای بازگشت از این مصدومیت نیاز دارد. از سوی دیگر همچنین کیلور ناواس دروازه بان رئال مادرید نیز درگیر مصدومیت پاشنه آشیل خود بوده است و او هم در تمرین امروز غایب وبد و به طور حتم در دیدار برابر والنسیا به میدان نخواهد رفت.



تاريخ : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | 9:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

یکشنبه، وداع سانتیاگو برنابئو با آربلوا :((

یکشنبه، وداع سانتیاگو برنابئو با آربلوا :((

 

 آربلوا که محصول آکادمی فوتبال رئال مادرید است، پس از یک دوره حضور در باشگاه لیورپول، سال 2009 به رئال مادرید بازگشت و در 7 سال اخیر کم و بیش چهره ای تاثیرگذار در رختکن این باشگاه محسوب می شده است.

 

او که در دو فصل اخیر کمتر مورد استفاده قرار گرفته، تابستان گذشته تا آستانه رفتن به ناپولی نیز پیش رفت اما تصمیم گرفت یک فصل دیگر نیز در رئال بماند. یکشنبه کهکشانی ها آخرین بازی فصل خود را در برنابئو برگزار می کنند و حریف این تیم نیز والنسیا خواهد بود. هواداران رئال که تمام بلیط های این بازی را خریداری کرده اند قصد دارند وداع باشکوهی با ستارگانشان داشته باشند که تا سه هفته دیگر در فینال لیگ قهرمانان برای کسب اوندسیما با اتلتیکو خواهند جنگید.

به ادعای مارکا، رئالی ها وداعی ویژه نیز با آربلوا خواهند داشت که در پایان همین فصل از رئال جدا خواهد شد. آربلوا که تعصبش به رئال مادرید مثال زدنی است، در ماه های اخیر بیشتر بخاطر حاشیه های درگیری اش با پیکه بر سر زبان ها بوده است.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | 9:28 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بدون شرح :)))

بدون شرح :)))

 

 
هرچند کریس کریس چند سال پیش نیست ولی هنوزم عالی تر از خیلیاس
 
شرح در تصویر

 



تاريخ : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | 9:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سیمئونه: بازی با رئال مادرید 50/50 خواهد بود؛ دوست دارم سرمربی آرژانتین و اینتر شوم

سیمئونه: بازی با رئال مادرید 50/50 خواهد بود؛ دوست دارم سرمربی آرژانتین و اینتر شوم

 

سیمئونه: بازی با رئال مادرید 50/50 خواهد بود؛ دوست دارم سرمربی آرژانتین و اینتر شوم

به نقل از گل، دیگو سیمئونه در مورد فینال جذاب سن سیرو گفته است که بازی 50/50 خواهد بود و هر دو تیم شانس خواهند داشت.

بازی مقابل رئال مادرید در فینال 50/50 است. هر دو تیم از هم شناخت خوبی دارند. هدف ما قهرمانی در اروپا است. ما به مردم نشان دادیم که همه چیز ممکن است.این در مورد زندگی ای فراتر از فوتبال است. ما دفاع قوی داریم اما در خارج از کالدرون و در مونیخ نیز گل زدیم که این کار راحتی نیست.

ما بازیکنان زیادی را عوض کرده ایم اما خوشبختانه آن ها که به تیم ملحق شده اند بسیار سریع با تیم هماهنگ شدند. من خوش شانس هستم که چنین تیمی دارم.

وی از علاقه اش به مربیگری در خارج از مادرید گفته است.

من دوست دارم سرمربی تیم های لاتزیو، اینتر و تیم ملی آرژانتین بشوم. از این بابت ناامید نیستم و این ها ممکن است اتفاق بیفتند.



تاريخ : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | 9:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید در راه کسب اون دسیما (کاریکاتور)

تاريخ : شنبه 18 ارديبهشت 1395 | 9:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گرت بیل: دلیل آنکه به رئال مادرید آمدم، بردن لیگ قهرمانان بود؛ حالا در تیم بالغ تر شده ام

مهاجم ولزی رئال مادرید از هدفش در رئال مادرید می گوید.

طرفداری- رئال مادرید با تک گلی که روی حرکت گرت بیل به دست آمد موفق شد منچسترسیتی را شکست دهد و به فینال سن سیرو صعود کند.

به نقل از گل، گرت بیل بر این باور است که زننده گل اهمتی ندارد و مهم صعود رئال مادرید به فینال است.

مهم نیست چه کسی گل زده است یا آیا گل، گل به خودی بوده است یا خیر. نکته کلیدی این است که دوباره شانس بردن لیگ قهرمانان را داریم. من فکر می کنم ما می توانستیم بازی را خیلی زودتر تمام کنیم اما موقعیت بسیار خوبی گیرمان نیامد. دلیلی این که من به رئال مادرید آمدم بردن لیگ قهرمانان بود. یکی قبلا برده ام و حال شانس بردن مجدد آن را دارم.

من این احساس را دارم که در رئال مادرید در حال بلوغ هستم. زبان اسپانیایی را بیشتر یاد گرفته ام و با تیم بیشتر صحبت می کنم. در اینجا از فوتبال بازی کردن لذت می برم.



تاريخ : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1395 | 10:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارسلو: هنوز چیزی نبرده ایم که جشن بگیریم؛ باید به فکر دو هفته باقی مانده در لالیگا باشیم

دفاع چپ رئال مادرید به تیمش تذکر داده است که تمرکز خود را بر روی دو بازی باقی مانده لیگ اسپانیا بگذارند.

طرفداری- تیم فوتبال رئال مادرید در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با یک گل تیم منچسترسیتی را شکست داد و روانه فینال این مسابقات شد.

به نقل از گل، رئال مادرید همچنان یکی از شانس های فتح لالیگا است از همین رو مارسلو، دفاع چپ رئال مادرید معتقد است بازیکنان این تیم نباید به بازی 28 می در سن سیرو با اتلتیکو مادرید فکر کنند و باید تمرکز خود را بر روی دو بازی باقی مانده در لیگ بگذارند. رئال مادرید 1 امتیاز کمتر از دو تیم بارسلونا و اتلتیکو مادرید دارد.

هنوز نمی توانیم جشن بگیریم چون هنوز چیزی نبرده ایم. نباید آرام بگیریم باید به فکر فتح لالیگا باشیم. فکر و ذکر ما نباید کسب اون دسیما باشد باید به فکر قهرمانی در لالیگا باشیم.

یکشنبه در هفته 37 رئال مادرید میزبان والنسیا است.



تاريخ : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1395 | 10:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیگرینی: بازی نزدیکی بود؛ دو تیم در خلق موقعیت ناتوان بودند

سرمربی شیلیایی منچسترسیتی باور دارد که دو تیم به یک اندازه برای صعود به فینال شایستگی داشته اند.

طرفداری- تک گل گرت بیل کافی بود تا رئال مادرید از سد منچسترسیتی عبور کند و رقیب اتلتیکو مادرید در فینال لیگ قهرمانان شود. مانوئل پیگرینی سرمربی سیتیزن ها در مورد بازی به BT Sport گفت:

نا امید شدم چون فکر می کنم بازی بسیار نزدیکی بود و دو تیم نتوانستند موقعیت های زیادی خلق کنند. هر دو تیم به یک اندازه تلاش کردند و فرقی بینشان نبود.

وی در  مورد تعویض زود هنگام کمپانی به دلیل مصدومیت نیز گفت:

اینکه یک تعویض دفاعی را خیلی زود انجام دهید چیز خوبی نیست، ولی فکر می کنم در دفاع هیچ مشکلی نداشتیم، بلکه مانند رئال مادرید در خلق موقعیت مشکل داشتیم. آن ها نتوانستند موقعیتی جدی روی دروازه ما ایجاد کنند.  



تاريخ : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1395 | 10:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو: نمی دانم چرا مردم به ریکاوری من شک داشتند؛ فینال سختی خواهد بود

کریستیانو رونالدو نیز بعد از بازگشت به میادین و کمک به رئال مادرید در راه صعود به فینال چمپیونزلیگ، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طـرفداری- رونالدو دو هفته گذشته را به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ از دست داده بود، اما در دیدار امشب به میادین بازگشت و به پیروزی 1-0 مادریدی ها کمک کرد. وی در پایان بازی به BT Sport گفت:

سخت بود، اما بهتر از سیتی بازی کردیم، موقعیت های بیشتر خلق کردیم و جدی تر بودیم. بعد از گلی که به ثمر رساندیم می دانستیم که سیتی پرس خواهد کرد، اما بازی را کنترل کردیم. 1-0 نتیجه شکننده ای بود، اما خوشحالیم که در فینال هستیم. در طول بازی من و لوکا مودریچ فرصت هایی داشتیم، و از آن بازی هایی بود که باید کار را تمام می کردیم. چنین اتفاقی رخ نداد، نتیجه نزدیک اما خوب بود، چون صعود کردیم و اکنون در فینال هستیم.

وی در مورد نحوه بازگشت خود نیز گفت:

خوب بود. در طول این 15 روز کار زیادی انجام ندادم، اما امروز بازی کردم. مردم به من شک داشتند، نمی دانم چرا. آنها می دانند من سریع ریکاوری می کنم، و از عملکرد خود راضی هستم. هیچ مشکلی نداشتم، هرچند در لحظات پایانی خسته بودم، اما احساس کردم که عملکرد بدی نداشتم و به تیم کمک کردم.

در نهایت او راجع به یک فینال تمام مادریدی دیگر هم گفت:

فینال سختی است، و هرگز نمی دانید که چه اتفاقی خواهد افتاد. بازی مقابل اتلتیکو 50-50 خواهد بود، و بسیار خوشحالیم چون بازی ویژه ای خواهد بود.



تاريخ : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1395 | 10:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید 1-0 منچستر سیتی؛ فینالیست شدن زیدان با شلوار سالم

دو تیم رئال مادرید و منچستر سیتی در دیدار برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان زیدان در ششمین نیمه نهایی متوالی خود، برای دومین بار راهی فینال شدند و شاهد تکرار فینال سال 2014 میان دو تیم شهر مادرید خواهیم بود.



ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1395 | 10:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی رئال مادرید - منچسترسیتی؛ جنگ برای رسیدن به رویای 11 یا 1

طرفداری- در آستانه دیدار مهم دو تیم منچسترسیتی و رئال مادرید در پایتخت اسپانیا، به بررسی زوایای مختلف این دیدار مهم می پردازیم.



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1395 | 9:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بایرن مونیخ آماده ارائه پیشنهاد 40 میلیون یورویی برای مدافع رئال مادرید!

کارلو آنجلوتی، علاوه بر هوملس، رافائل واران، مدافع تیم رئال را هم زیر نظر دارد.

طرفداری- کارلو آنجلوتی، سرمربی فصل آینده تیم فوتبال بایرن مونیخ، به دنبال جذب شاگرد سابقش در تیم رئال مادرید، یعنی رافائل واران می باشد.

به نقل از وبسایت mundodeportivo و بنا بر گزارشی از  روزنامه فرانسوی Le Parisien گفته می شود بایرن مونیخ، مدافع فرانسوی رئال مادرید را زیر نظر دارد و می خواهد پیشنهادی 40 میلیون یورویی برای انتقال وی به آلیانز آره نا به تیم مادریدی پیشنهاد کند.

این در حالیست که به نظر نمی رسد رئالی ها، لیدر آینده نه چندان دور خط دفاعی شان را به این راحتی از دست بدهند، به خصوص که واران قراردادی طولانی مدت و تا سال 2020 با باشگاه رئال دارد و بند آزاد سازی او به چیزی نزدیک به 100 میلیون یورو می رسد؛ اما نکته جالب اینجاست که بایرنی ها طی هفته های گذشته، به شدت با هوملس لینک شده اند، حال باید منتظر ماند و دید خبر علاقه آنجلوتی به جذب واران شایعه است یا تصمیم هوملس برای جدایی از دورتموند تغییر کرده است!



تاريخ : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1395 | 9:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بایرن مونیخ 2-1 اتلتیکو مادرید؛ حالا برای کی متاسفی اقای کچل؟/2014درحال تکرار!!

بایرن مونیخ 2-1 اتلتیکو مادرید؛ حالا برای کی متاسفی اقای کچل؟/2014درحال تکرار!!

بایرن مونیخ 2-1 اتلتیکو مادرید؛ هت تریک آقای نابغه تکمیل شد
در دور برگشت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان باشگاه‌های اروپا بایرن مونیخ در حالی در آلیانس آرنا میزبان اتلتیکو مادرید بود که بازی رفت را با نتیجه 1 بر 0 به این حریف اسپانیایی واگذار کرده بود. بازی مطابق انتظار با حملات متعدد باواریایی‌ها آغاز شد و اتلتیکو که عقب‌تر کار می‌کرد مترصد ضدحملات بود.

دقیقه 12 آلابا از فاصله 25متری توپ را برای مولر که در محوطه جریمه حریف جاگیری کرده بود فرستاد اما گودین از راه رسید و خطر را دفع کرد. دقیقه 16 حرکت عالی آلونسو درحالی به لواندوفسکی رسید که تماشاگران به خیال گل نیم‌خیز شده بودند، اما در نهایت این مهاجم لهستانی نتوانست به خوبی توپ را کنترل کند و این فرصت برای بایرن از دست رفت.

دقیقه 17 شوت سرکش ویدال توسط اوبلاک مهار شد. این دروازه‌بان بوسنیایی دقیقه 20 هم شوت خطرناک لواندوفسکی که از فاصله چهار متری زده شد را گرفت. در این دقایق مالکیت قاطع توپ و میدان در اختیار شاگردان گواردیولا بود و هیچ تصویری از نویر مشاهده نمی‌شد. این فشار سرانجام دقیقه 31 به نتیجه رسید. در پی خطای آگوستو فرناندز روی آلابا بایرنی‌ها صاحب یک ضربه آزاد شدند که ژابی آلونسو موفق شد آن را به گل تبدیل کند. ضربه هافبک اسپانیایی بایرن در میانه راه به خیمنز برخورد کرد و با تغییر مسیر، وارد دروازه اوبلاک شد

دو دقیقه بعد خطای گیمنز روی خاوی مارتینز در محوطه جریمه پنالتی آشکاری برای بایرن به دنبال داشت. توماس مولر پشت این توپ ایستاد و به رغم ضربه خوبش،، واکنش خوب‌تر اوبلاک مانع فرو ریختن دروازه اتلتیکو برای دومین بار شد. در ادامه باز هم باواریایی‌ها حمله کردند و دفاع حریف اسپانیایی هم فشرده‌تر شد تا دیگر خطری دروازه آنها را تهدید نکند و نیمه نخست با تک گل آلونسو به نفع بایرن به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم به نظر می‌رسید اتلتیکو هم برای ابراز وجود آماده است، آنها چند بار توپ را به زمین نویر بردند تا اینکه دقیقه 54 آنتوان گریزمان موفق شد روی حرکت فرناندو تورس و پاس دقیق او از فاصله هفده متری و در شرایطی مشکوک به آفساید گل مساوی را وارد دروازه بایرن کند.

آنها بعد از این گل روحیه گرفتند و باز هم تلاش کردند ایجاد موقعیت کنند. دقیقه 61 توپ خوان فران با فاصله‌ای بسیار کم از کنار تیر دوی دروازه بایرن به بیرون رفت. از دقیقه 65 باز هم باواریایی‌ها توانستند کنترل کار را در دست بگیرند. دقیقه 69 حرکت مشترک آلابا و ریبری فرصتی را برای مولر که در نزدیکی تیر دوی دروازه اتلیتکو جاگیری کرده بود مهیا کرد، اما اوبلاک هوشیار بود و توپ را گرفت. پنج دقیقه بعد سانتر آلابا روی سر ویدال فرود آمد و این هافبک شیلیایی هم توپ را به سمت لواندوفسکی پاس داد تا بهترین گلزن فصل جاری بایرن بتواند در این مسابقه هم گلزنی کند.

این گل موجب شد بایرنی‌ها در دقایق باقیمانده با همه بازیکنان و با تمام آنچه در چنته دارند برای رهایی از حذف بجنگند، بطوریکه به جز نویر، بیست و یک بازیکن دیگر این دیدار در یک سوم زمین اتلتیکو کار می‌کردند. اما تقلای شاگردان گواردیولا سودی نداشت و در پایان با اینکه 2 بر 1 بازی را بردند، از رسیدن به فینال باز ماندند.



تاريخ : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1395 | 9:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو: مردم چه بخواهند و چه نخواهند من در تاریخ ماندگار خواهم بود

کریستیانو رونالدو: مردم چه بخواهند و چه نخواهند من در تاریخ ماندگار خواهم بود

 

کریستیانو رونالدو: مردم چه بخواهند و چه نخواهند من در تاریخ ماندگار خواهم بود
 وقتی می گوید آرام باشید، من هنوز اینجا هستیم، یا وقتی که بعد از ضربات پنالتی مقابل چلسی در فینال لیگ قهرمانان لیگ قهرمانان بر روی زمین دراز کشید و گریست و یا وقتی که یک تنه پرتغال را مقابل سوئد با هتریک پیروز کرد، همه او را به دیدند. اما هیچکدام فرقی نمی کند. او خارق العاده است. او تاریخی است.

به نقل از Football Espana، او اعتقاد دارد که چه مردم بخواهند و چه نخواهند نام او در تاریخ ماندگار شده است. او از خاص بودنش می گوید.

این یک امتیاز است که من برترین گلزن تاریخ لیگ قهرمانان هستم. بی شک از داشتن این رکورد خوشحال هستم. لیگ قهرمانان یک تورنمنت خاص است و لیگی است که رئال مادرید عاشق آن است. من بسیار خوش شانس بوده ام که آن را دو بار برده ام و دوست دارم امسال نیز آن را فتح کنم. هواداران لیگ قهرمانان را دوست دارند و من نیز آن را دوست دارم چراکه یک تورنمنت خاص است.

اگر صادق باشم باید بگویم به هیچ بازیکنی نگاه نمی کنم و دوست ندارم شبیه کسی باشم. من به این موضوع فکر کرده ام که بازی برای باشگاه های بزرگ سخت است اما بازی برای تیم ملی از آن هم سخت تر است. اوضاع برای من بسیار سریع پیشرفت. من با منچستریونایتد قرارداد بستم و در تیم ملی بازی کردم. در تیم ملی به لوییز فیگو و روی کاستا و فرناندو کوتو توجه می کردم چون در پرتغال آن ها نام های بزرگی هستند.

من همیشه بر این باور بودم که بازیکن خاصی هستم حتی زمانی که در اسپورتینگ لیسبون بودم نیز به این قضیه باور داشتم. احساس می کردم دیر یا زود یکی از برترین بازیکنان خواهم شد. خودم را آماده کردم بودم چون می دانستم با استعداد هستم. من به استعدادم در آکادمی اسپورتینگ ایمان داشتم و همیشه سخت تلاش می کردم. در رئال مادرید و منچستریونایتد نیز به سختی کار کردم و می کنم. از کارم لذت می برم و هر روز به عنوان یک انسان، یک فرد و یک بازیکن بهتر می شوم.

من شکی ندارم که در تاریخ فوتبال ماندگار می شوم چه مردم دوست داشته باشند و چه دوست نداشته باشند. من در تاریخ فوتبال خواهم بود.



تاريخ : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1395 | 9:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گزارش تمرین امروز رئال مادرید؛ رونالدو حاضر، کاسمیرو احتمالا غایب و بنزما قطعا غایب!

گزارش تمرین امروز رئال مادرید؛ رونالدو حاضر، کاسمیرو احتمالا غایب و بنزما قطعا غایب!

گزارش تمرین امروز رئال مادرید؛ رونالدو حاضر، کاسمیرو احتمالا غایب و بنزما قطعا غایب!
به گزارش AS، تمرینات امروز رئال مادرید در  حالی ادامه داشته که زین الدین زیدان خبرهای خوب و بدی را در کنار یکدیگر شنید.

در تمرین امروز که اکثر بازیکنان حضور داشتند و یک روز مانده به دیدار حساس برابر سیتی برگزار شد، کریستیانو رونالدو همانند دو روز گذشته به طور کامل در تمرین حضور داشت و به همراه سایر هم تیمی هایش تمرین کرد و به نظر می رسد برای حضور در ترکیب اصلی رئال مادرید مشکلی نخواهد داشت. از سوی دیگر اما کاسمیرو که در دیدار برابر سوسیه داد مصدوم شده بود باز هم در تمرینات غایب بود و در سالن بدنسازی تمرین کرد و به نظر می رسد زیدان برای استفاده از او باید ریسک زیادی کند چرا که هافبک برزیلی هنوز شرایط مسابقه را ندارد.

کریم بنزما نیز که در روزهای گذشته به صورت انفرادی تمرین می کرد، امروز همب ه تمرینات گروهی اضافه نشد و به نظر می رسد این مهاجم فرانسوی هیچ شانسی برای بازی در دیدار فرداشب نخواهد داشت.



تاريخ : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1395 | 9:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

حضور کامل رونالدو در تمرین امروز رئال مادرید؛ CR7 آماده برای چهارشنبه شب

حضور کامل رونالدو در تمرین امروز رئال مادرید؛ CR7 آماده برای چهارشنبه شب

 

حضور کامل رونالدو در تمرین امروز رئال مادرید؛ CR7 آماده برای چهارشنبه شب
به گزارش AS، رئال مادرید امروز در حالی خود را برای دیدار 4 شنبه شب برابر سیتی آماده می کند که کریستیانو رونالدو فوق ستاره مصدوم این تیم بار دیگر در تمرینات حاضر شده است و نشان داده است کم کم آمادگی خود را بدست آورده است.

این خبر که می تواند خبر خوبی برای هواداران و کادر فنی رئال مادرید باشد در حالی منتشر شد که پیش از این گفته می شد این بازیکن تازه امروزبه تمرینات باز خواهد گشت ولی بر خلاف آن صحبت ها وی دیروز به تمرینات برگشت و امروز  نیز بدون هیچ مشکلی با سایر هم تیمی هایش تمرین را به پایان رساند. با این حال اگر روز گذشته او در بخشی از تمرینات حاضر شد، امروز اما به طور کامل تمرین کرد، تا شانس بازگشتش به ترکیب اصلی تیم زیدان در دیدار برابر سیتی بیشتر از قبل شود.

از سوی دیگر اما شرایط بنزما هنوز مشخص نیست و این مهاجم فرانسوی امروز به صورت انفرادی دویده است و با گروه تمرین نکرده است.



تاريخ : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1395 | 9:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

قضاوت دیدار رئال مادرید و منچسترسیتی به اسکومینا سپرده شد

قضاوت دیدار رئال مادرید و منچسترسیتی به اسکومینا سپرده شد

 

قضاوت دیدار رئال مادرید و منچسترسیتی به اسکومینا سپرده شد
به گزارش AS، یوفا امروز اعلام کرد که دیدار تیم های رئال مادرید و منچسترسیتی که چهارشنبه شب در مادرید برگزار خواهد شد را دامیر اسکومینا داور مشهور اسلوونیایی قضاوت خواهد کرد.

این داور مشهور که در این فصل بازی های مهمی را قضاوت کرده است، در دیدار رفت دو تیم سیتی و یوونتوس در همین فصل نیز قضاوت کرده است. همچنین نکته جالب میان این داور  و این دو تیم این است که دیدار این دو تیم در سال 2013 که با پیروزی 3-2 کهکشانی ها و خوشحالی مشهور مورینیو به پایان رسید را نیز این داور قضاوت کرده بوده است.



تاريخ : چهار شنبه 15 ارديبهشت 1395 | 9:42 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گزارش تصویری؛ رئال سوسیه داد 0 - 1 رئال مادرید

تاريخ : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | 9:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: تا پایان جنگیدیم، سختی کشیدیم و دوباره پیروز شدیم؛ برای بیل خوشحالم

زین الدین زیدان بعد از پیروزی 1-0 مقابل رئال سوسیداد در ورزشگاه آنوئتا که 10مین پیروزی متوالی این تیم در رقابت های لالیگا بود، به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

طـرفداری- به گزارش وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، در حالیکه تنها دو بازی تا پایان رقابت های این فصل باقی مانده است، زیزو گفت:

جنگیدیم، سختی کشیدیم، و در مقابل تیمی که واقعاً خوب بازی می کرد تا پایان تلاش کردیم و دوباره سه امتیاز دیگر را به دست آوردیم. از تلاش تیم راضی هستم. ما کار خود را انجام دادیم، و این مهمترین چیز است. بقیه تیم ها باید بازی کنند و برای مهمترین چیز کسب 3 امتیاز بود، چرا که اگر امروز آنها را به دست نمی آوردیم، لالیگا سخت تر می شد. حالا باید خوب استراحت کرده و به بازی روز چهارشنبه فکر کنیم.

- بیل:

برای او خوشحالم چون امسال مشکلات زیادی از بابت مصدومیت داشته است. وقتی خوب باشد، بازی می کند و وقتی گلزنی او را می بینم خوشحال می شوم. او می توانست در نیمه اول گلزنی کند. گرت امسال مشکلاتی داشته است اما توانسته بازی کند و مثل کریستیانو از عهده کار بر آمده است. او می تواند در بازی های زیادی به میدان برود. او از لحاظ جسمانی واقعاً خوب ریکاوری می کند. در آستانه دیدار چهارشنبه شب، گلزنی امروز او در دیداری مثل امروز، خوب است.

- عمق موجود در ترکیب:

اینکه همه بازیکنان مهم هستند، معنای زیادی دارد. وقتی بازی می کنند، کار خود را انجام می دهند، و این چیزی است که اهمیت دارد. برای مربی هم مهم است که 20 یا 21 بازیکن داشته باشد نه 13 بازیکن. همیشه هر سه روز یک بار بازی کردن، سخت است. همه آنها کمک می کنند. نکته خوب در مورد این تیم همین است.

خوشحالم چون همه بازی می کنند و برخی هم استراحت کردند. همیشه به دیداری که پیش رو داریم فکر می کنیم. کروس باید در خانه می بود و کامل استراحت می کرد، و به چیز دیگری فکر می کرد، و با خیالی راحت بازی را تماشا می کرد. وقتی امتیازات را کسب می کنید، به این معنی است که کار خود را به خوبی انجام داده اید. ما برای قهرمانی در لالیگا بازی می کردیم، و سه امتیاز را کسب کردیم.

- سختی کشیدن روی نیمکت:

درست مثل سایر بازی ها سختی را متحمل شدم. وقتی بازی شروع می شود، همیشه استرس و هیجان دارم. نکته خوب زمانی است که با تلاش همه بازیکنان سه امتیاز را کسب می کنیم. ما سه امتیاز را کسب کردیم و از بابت آمادگی برای دیدار چهارشنبه شب نیز مهم بود.

- روند بهبودی کریستیانو و بنزما:

در ذهن خود آنها را می خواهم، و فکر می کنیم که آنها آماده خواهند شد. امروز با انتخاب 11 بازیکن به دیدار چهارشنبه شب فکر نمی کردم. تنها به این فکر بودم که برخی بازیکنان را عوض کنم، و آنها خوب کار کردند.

- لوکاس وازکز:

من کاملاً به او اعتماد دارم، مثل همه بازیکنان. لوکاس در منچستر بازی کرد. من به همه اعضای تیم اطمینان دارم. هر زمان هر کدام از آنها به میدان می روند، خوب کار می کنند. نشان دادیم که یک تیم با بازیکنان مهم زیادی هستیم.



تاريخ : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | 9:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بیل: چهارشنبه با جدیت تمام بازی می کنیم تا به فینال برسیم

ستاره ولزی بار دگیر ناجی تیمش شد.

طرفداری- به گزارش marca، گرت بیل در دیدار امروز رئال مادرید بار دیگر خوش درخشید و موفق شد در دقیقه 80 تک گل پیروزی بخش تیمش را بزند تا مادرید با پیروزی به خانه برگردد. این بازیکن با خبرنگاران صحبت کرد.

لالیگا

می دانیم که برای بردن لالیگا باید در همه ی بازی ها پیروز شویم، قهرمانی در لالیگا ممکن است و ما تا آخرین لحظه برای آن خواهیم جنگید.

کامل نبودن مثلث bbc

دو مهاجم دیگر تیم فوق العاده هستند، اما ما تیم خوبی داریم و تلاش می کنیم تا نتایج خوبی بگیریم.

بازی با سیتی

بازی خیلی سختی خواهد بود. امیدوارم با جدیت تمام بازی کنیم و هواداران ما را حمایت کنند تا به فینال صعود کنیم.



تاريخ : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | 9:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تمرینات سنگین کریستیانو رونالدو برای بدست آوردن هرچه سریع تر آمادگی

تمرینات سنگین کریستیانو رونالدو برای بدست آوردن هرچه سریع تر آمادگی

تمرینات سنگین کریستیانو رونالدو برای بدست آوردن هرچه سریع تر آمادگی
ه گزارش AS، این روزها روزی نیست که رسانه های اروپایی خبر از کریستیانو رونالدو منتشر نکند. او که تیمش باید 4 شنبه شب در دیدای حساس در سانتیاگوبرنابئو پذیرای منچسترسیتی باشد، دیدار رفت را به دلیل مصدومیت از دست داد ولی این روزها سخت ترین تمرینات را انجام می دهد تا برای بازی برگشت آماده باشد.

در همین رابطه او ساعاتی پیش پستی را در اینستاگرام شخصی اش منتشر کرد که در آن تصویر به انجام تمرینات سنگین مشغول است و همه تلاشش را می کند تا برای دیدار نیمه نهایی اروپا آماده شود. او در توضیح این تصویر نوشت: "نابرده رنج، گنج میسر نمی شود!"



تاريخ : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | 9:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید؛ بیل، فرشته نجات این روز های مادرید

رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید؛ بیل، فرشته نجات این روز های مادرید

 

رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید؛ بیل، فرشته نجات این روز های مادرید

دو تیم رئال مادرید و رئال سوسیداد سه بازی مانده به پایان رقابت های لالیگا در ورزشگاه آنوئتا به مصاف هم رفتند. زیدان با وجود در اختیار نداشتن تعدادی از ستار های خود از جمله رونالدو و بنزما به دلیل مصدومیت و برخی دیگر به دلیل استفاده از سیستم چرخشی، ترکیب خوبی را روانه میدان کرده بود

تیم میهمان بازی را خوب شروع کرد و موقیعت هایی توسط بیل و با استفاده از ضربه سر این بازیکن خلق کرد که راهی به دروازه نداشتند. در اوسط نیمه نخست بازی حالت متعادلی پیدا کرده بود و بیشتر در میانه میدان و پر اشتباه از سوی هر دو تیم دنبال می شد تا اینکه در دقیقه '40 ناچو از سمت چپ به خوبی نفوذ کرد اما در حالیکه مایورال مقابل دروازه منتظر پاس بود، او ترجیح داد خودش ضربه بزند که توپ توسط مدافع و دروزاه بان سوسیداد برگشت داده شد و این فرصت از دست رفت. در ادامه نیز اتفاق خاصی روی دروازه دو تیم رخ نداد تا بدون گل مساوی به رختکن بروند.

با آغاز نیمه دوم، فشار حملات رئال مادرید تا حدودی بیشتر شد و بهترین بخت مسابقه در دقیقه '58 روی ارسال هامس از چپ و اثرگذاری ناقص مدافع سوسیداد مقابل پای بیل فرود آمد اما ضربه این بازیکن با واکنش پای عالی رولی برگشت داده شد. در دقیقه '66 خسه به جای مایورال وارد میدان شد. بازی در اختیار رئال مادرید بود اما فرصت های نصف و نیمه این تیم سرانجامی نداشت و در دقیقه '72 ایسکو هم به جای هامس وارد میدان شد. در حالیکه با نزدیک شدن به مقاطع پایانی بازی نگرانی های هواداران رئال مادرید افزایش پیدا می کرد، در دقیقه '80 روی ارسال لوکاس از سمت راست، بیل با ضربه سری عالی دفاع و دروازه بان سوسیداد را مغلوب کرد و لوس بلانکوس را پیش انداخت.

در دقیقه '85 هم کواچیچ به جای مودریچ وارد میدان شد. در لحظات پایانی تیم میزبان برای رسیدن به گل تساوی فشار خود را افزایش داده بود و خطرناک ظاهر می شد اما به هر ترتیبی بود رئال مادرید از تک گل ارزشمند خود دفاع کرد و با 3 امتیاز حساس آنوئتا را ترک کرد و موقتاً به صدر جدول صعود کرد.



تاريخ : یک شنبه 12 ارديبهشت 1395 | 9:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بررسی روز؛ کمتر بازی کردن هامس رودریگز زیر نظر زیدان به نسبت بنیتز!

شماره 10 کلمبیایی رئال مادرید این روزها شرایط خوبی در مادرید ندارد.

طرفداری- به گزارش AS، این روزها رئال مادرید وزیدان دغدغه های زیادی دارند و یکی از این دغدغه ها میزان بازی کردن هامس رودریگز و اعتمادیست که زین الدین زیدان به وی دارد.

هامس که فصل پیش به نسبت این فصل بسیار موفق تر بود، در این فصل از همان ابتدا با کمی تفاوت نسبت به پارسال شروع کرد. او که در تابستان به همراه تیم ملی کلمبیا در کوپا آمریکا حضور داشت، در بخش اول توذهای پیش فصل رئال در چین حاضر نشد و از بنیتز درخواست کرد تا در بخش دوم و سفر به استرالیا مادریدی ها را همراهی کند و همین اتفاق افتاد. همین موضوع کافی بود تا وی با هم تیمی هایش هماهنگ نباشد و به نوعی از آن ها برای بازی های پیش فصل عقب بیفتد.

سپس فصل شروع شد و در همان هفته های ابتدایی بنیتز ابراز نارضایتی خود را نسبت به آمادگی هامس اعلام کرد.  طبق بررسی هایی که در آن زمان انجام شد مرد کلمبیایی زیر نظر رافا بنیتز 56/5 درصد از دقایقی را که می توانسته در زمین حاضر شود را بازی کرده است (713 از 1260 دقیقه) و همچنین در 9 بازی به صورت فیکس در زمین بود و در 7 بازی نیز به صورت تعویضی.

سپس مربی تیم عوض شد و زیدان روی کار آمد. با آمدن زیدان حدس هایی مبنی بر بهتر شدن شرایط وی شد اما چیزی تغییر نکرد و اوضاع به نحوی بدتر هم شد و هامس در زمان زیدان 46 درصد دز دقایقی را که می توانست بازی کند، بازی کرده است (911 از 1980 دقیقه) و همچنین در 10 بازی فیکس بوده است و 7 بازی نیز به صورت یار تعویضی به میدان آمده است.

با همه این تفاسیر مشخص است که این روزها شرایط آقای گل جام جهانی 2014 خیلی خوب نیست و باید تا انتهای فصل صبر کرد و دید که شرایط برای وی چگونه رقم خواهد خورد.



تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395 | 10:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رسمی؛ برگزاری دیدار خیریه بین اسطوره های رئال مادرید و آژاکس در سانتیاگوبرنابئو

دو تیم اسپانیایی و هلندی به مصاف هم می روند.

طرفداری- به گزارش وبسایت رسمی رئال مادرید؛ امروز در مراسمی که به میزبانی باشگاه رئال مادرید برگزار شد، قراردادی بین این تیم و تیم آزاکس هلند بسته شد تا در روز 5 ژوئن یک دیدار دوستانه میان اسطوره های دو تیم در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار شود.

در این مراسم که ستاره های زیادی از سال های دور هر دو تیم حضور داشتند، فلورنتینو پرز اعلام کرد که این دیدار با حمایت بنیاد خیریه رئال مادرید برگزار می شود و در آمد حاصل از این دیدار به افراد بی خانمان اختصاص می گردد. در این مراسمپرز چنین گفت:

این جا یک مکانیست که برای بسیاری از مردم جهان معنی زیادی دارد. به این معنی که مکانیست برای تلاش، شکوفا کردن استعدادها و غلبه بر تمام مشکلات.

گفتنیست در این مرسام افرادی چون بوتراگوئنو، هیه رو، گوتی، کارلوس، سولاری، خنتو، گوتی، روبرتو کارلوس، فن درسار، دی بوئر و آربلوآ حضور داشتند.



تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395 | 10:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: سه بازی لیگ باقی مانده و نمی توانیم بلغزیم؛ امیدوارم رونالدو و بنزما برای چهارشنبه شب آماده ب

زین الدین زیدان در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل رئال سوسیداد در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395 | 10:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تیم منتخب دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا (UEFA.com)

تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395 | 9:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بازدید ادوین فن در سار و دی بوئر از کمپ تمرینی رئال مادرید

بازدید ادوین فن در سار و دی بوئر از کمپ تمرینی رئال مادرید

بازدید ادوین فن در سار و دی بوئر از کمپ تمرینی رئال مادرید

ادوین فن در سار و رونالد دی بوئر که به منظور بازی کلاسیک کورازون 2016 در پایتخت اسپانیا هستند، از شهر مادرید بازدید کردند و به کمپ تمرینی رئال مادرید رفتند و قبل از بازی فردا شب این تیم مقابل رئال سوسیداد، شاهد تمرینات این تیم بودند.

طـرفداری- به گزارش وب سایت رسمی باشگاه رئال مادرید، دقایقی قبل از آغاز جلسه تمرینی، آنها مورد استقبال بازیکنان قرار گرفته و با آنها صحبت کردند و سپس دیداری با کادر فنی و روبرتو کارلوس داشتند.



تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395 | 9:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اسامی بازیکنان رئال مادرید برای دیدار با رئال سوسیداد

اسامی بازیکنان رئال مادرید برای دیدار با رئال سوسیداد

 


به گزارش وب سایت رسمی باشگاه، این دیدار فردا از ساعت 18:30 در ورزشگاه آنوئتا برگزار خواهد شد.

اسامی بازیکنان رئال مادرید:

دروازه بان: کیلور ناواس، کیکو کاسیا، یانیز

مدافعان: واران، په په، راموس، مارسلو، ناچو، کارواخال، دنیلو

هافبک ها: هامس، کاسمیرو، بیل، کواچیچ، مودریچ، ایسکو

مهاجمان: لوکاس وازکز، خسه، بورخا مایورال



تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395 | 9:42 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تزریق سلول های بنیادی، راه حل رونالدو برای ریکاوری هرچه سریع تر

تزریق سلول های بنیادی، راه حل رونالدو برای ریکاوری هرچه سریع تر


به گزارش AS، مثل این که رابطه نه چندان خوب ستاره های رئال مادرید وکادرپزشکی باشگاه هم چنان ادامه دارد  و کریستیانو رونالدو امروز برای تست های پزشکی به کلینیک پزشکی مورد اعتمادش مراجعه کرد.طبق اخبار رسیده کریستیانو رونالدو قرار است زیر نظر آقای گاسول و خواکین خوان توسط سلول های بنیادین پارگی عضلاتش را بهبود ببخشد.

نکته اینجاست که گفته می شود خودِرونالدو هم تا روز چهارشنبه بعدی نمی داند که به بازی با سیتی می رسد یا خیر. به هر شکل کریستیانو قطعا بازی با سوسیداد را از دست می دهد اما از امروز تلاشش را برای رسیدن به بازی برگشت نیمه نهائی آغاز می کند.



تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395 | 9:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

یوفا خواننده دیدار فینال لیگ قهرمانان در میلان را معرفی کرد؛ آلیشیا کیز

یوفا خواننده دیدار فینال لیگ قهرمانان در میلان را معرفی کرد؛ آلیشیا کیز

 

یوفا خواننده دیدار فینال لیگ قهرمانان در میلان را معرفی کرد؛ آلیشیا کیز
به گزارش وبسایت رسمی یوفا، به رسم هر ساله در دیدار فینال لیگ قهرمانان اروپا یکی از خوانندگان مطرح پیش از آغاز مسابقه حاضر خواهد شد و ترانه ای را به عنوان افتتاحیه این دیدار اجرا می کند که طبق اعلام این سازمان، در دیدار فینال امسال در میلان، آلیشیا کیز خواننده سرشناس آمریکایی حاضر خواهد بود.

وی که تا به امروز نزدیک به 50 میلیون نسخه آلبوم فروخته است، در روز 28 میِ در دیداری که در 220 کشور  به طور زنده برای 180 میلیون نفر  پخش خواهد شد برنامه ای اجرا می کند. وی در این باره گفته است:

خیلی هیجان زده هستم تا آهنگ جدیدم را در فینال لیگ قهرمانان اجرا کنم. یک مسابقه ای که برای هر گوشه از جهان مهم است و همه آن را می بینند.



تاريخ : شنبه 11 ارديبهشت 1395 | 9:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو: نگران نباشید، خوشحال باشید!

کریستیانو رونالدو: نگران نباشید، خوشحال باشید!

کریستیانو رونالدو: نگران نباشید، خوشحال باشید!
به گزارش AS، پس از این که کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در بازی شب گذشته برابر سیتی به میدان رفت، تمامی خبرها پیرامون میزان مصدومیت وی و حضورش در بازی برگشت برابر سیتی می باشد. در همین رابطه اما امروز وی پستی را در اینستاگرام رسمی اش منتشر کرد و در توضیح تصویر آن نوشت:

"نگران نباشید، خوشحال باشید!"



تاريخ : پنج شنبه 9 ارديبهشت 1395 | 10:27 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مادرِ رونالدو: به احتمال 80 درصد کریستیانو در بازی برگشت حضور دارد؛ او می خواهد فوتبالش را در مادرید

مادرِ رونالدو: به احتمال 80 درصد کریستیانو در بازی برگشت حضور دارد؛ او می خواهد فوتبالش را در مادرید تمام کند

 

مادرِ رونالدو: به احتمال 80 درصد کریستیانو در بازی برگشت حضور دارد؛ او می خواهد فوتبالش را در مادرید تمام کند
به گزارش AS، دولورس آویرو مادر کریستیانو رونالدو که فرزشندش شب گذشته در ترکیب رئال مادرید غایب بود، امروز در مراسمی کتاب زندگینامه اش را با عنوان "شجاعت مادرانه" منتشر کرد. او در این مراسم در پاسخ به سئال خبرنگاران در مورد احتمال حضور رونالدو در بازی برگشت برابر سیتی گفت:

خوب است. نمی توانم بگویم 100 درصد ولی فکر می کنم به احتمال 80 درصد در بازی برگشت حضور داشته باشد.

او همچنین ادامه داد: 

او شخصیتی دارد که همیشه بیشتر می خواهد برای آن همیشه به تلاشش ادامه می دهد و این اخلاقش به مادرش رفته است. او در این جا خوشحال است و می خواهد فوتبالش را در رئال مادرید به پایان برساند.



تاريخ : پنج شنبه 9 ارديبهشت 1395 | 10:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

حواشی جالب بازی منچستر سیتی-رئال مادرید؛ از کفش رونالدو تا شلوار زیدان

حواشی جالب بازی منچستر سیتی-رئال مادرید؛ از کفش رونالدو تا شلوار زیدان

کریستیانو رونالدو ستاره رئال مادرید به علت مصدومیت بازی دیشب کهکشانی ها مقابل منچستر سیتی در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا را از دست داد اما به همراه تیمش به منچستر سفر کرد تا بعد از مدت ها او را در شهری ببینیم که سال ها در آنجا زندگی کرد. رونالدو با اینکه در زمین حضور نداشت، اما حتی یک تصویر از او هم در رسانه ها خبرساز شد.

او که یک کمپانی تولیدی پوشاک با برند «CR7» دارد، کفشی از کمپانی خودش را پوشید. همچنین تصویری از رونالدو در حال تماشای ویدئویی از خودش بر روی آیفون شکار شد که گری لینکر آن را در اینستاگرام منتشر نمود.

سلفی رونالدو با بورخا مایورال بازیکن جوان و ذخیره رئال مادرید پیش از آغاز بازی و همچنین خوش و بش های او با اوون هارگریوز همبازی اسبق خود در منچستر یونایتد از دیگر نکات حاشیه ای پیرامون بازی دیشب رئال مادرید در ورزشگاه اتحاد شهر منچستر بود.

یکی از نکات حاشیه ای جالبی که حین بازی دیشب رخ داد، جنب و جوش های زین الدین زیدان مربی رئال مادرید در کنار زمین بود که در نهایت منجر به پاره شدن شلوار او شد. اتفاق مشابهی برای زیدان در بازی مقابل وولفسبورگ نیز افتاده بود.



تاريخ : پنج شنبه 9 ارديبهشت 1395 | 10:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مطبوعات کلمبیا:”خامس بود، رئال می برد!”

مطبوعات کلمبیا:”خامس بود، رئال می برد!”

 

مطبوعات کلمبیا اعتقاد دارند که غیبت خامس یکی از دلایل توقف رئال در زمین اتحاد بوده است.

روزنامه ال تیمپو در مورد بازی دیروز نوشت :” زیدان باز هم روی نیمکت نشست. دوباره مورد توجه زیدان قرار نگرفت. رئال فشار آورد اما بازیکن کلمبیایی اثری نگذاشت.”

ال نوئوو سیگلو نیز نوشت:” خامس از ابتدا روی نیمکت نشست و یک دقیقه هم بازی نکرد. زیدان فقط دو تعویضث کرد که هیچ کدام خامس نبودند. آخرین باری که خامس در ال کلاسیکو فیکس شد در بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ مقابل رم بود. در شکست رئال در زمین ولفسبورگ پنج دقیقه بازی کرد.” ال اسپکتادور هم نوشت:” رئال مادرید بدون خامس و رونالدو مقابل رونالدو مساوی کرد. با خامس شاید نتیجه ای بهتر از تساوی ثبت می شد.”



تاريخ : پنج شنبه 9 ارديبهشت 1395 | 10:22 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو: اگر این بازی فینال بود، شانس خود را امتحان می کردم

رونالدو: اگر این بازی فینال بود، شانس خود را امتحان می کردم

 

رونالدو: اگر این بازی فینال بود، شانس خود را امتحان می کردم
بنا به گزارش Marca، رونالدو به دلیل مصدومیتی جدید این مسابقه را از دست داد و دلیل غیبت او همان مصدومیت دیدار مقابل ویارئال نبود و در تست های آمادگی جسمانی قبل از مسابقه ناموفق بود.

وی در مصاحبه با خبرنگار Marca، حین برگزاری مسابقه در ورزشگاه اتحاد گفت:

فشار و درد هنوز هم وجود دارد. تا بازی بعدی صبر خواهم کرد. اگر این بازی یک فینال بود،شانس خود را امتحان می کردم.

در حال حاضر گمانه زنی هایی مبنی بر احتمال غیبت ستاره پرتغالی در دیدار برگشت نیز وجود دارد، و احتمالاً او دیدار این هفته مقابل رئال سوسیداد را نیز از دست خواهد داد. رونالدو در بازگشت به مادرید آزمایشات بیشتری انجام خواهد داد، اما گفته می شود که این مشکل تنها باعث بدتر شدن رابطه رونالدو با پزشک تیم، خسوس اولمو خواهد شد.



تاريخ : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1395 | 17:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ناواس: برای رسیدن به فینال باید در خانه تمام تلاشمان را بکنیم و پیروز شویم

ناواس: برای رسیدن به فینال باید در خانه تمام تلاشمان را بکنیم و پیروز شویم

 

ناواس: برای رسیدن به فینال باید در خانه تمام تلاشمان را بکنیم و پیروز شویم
به گزارش AS، کیلور ناواس دروازه بان رئال مادرید که در بازی امشب زیاد به زحمت نیفتاد و گلی دریافت نکرد، پس از این دیدار در مورد مسائل مختلف صحبت کرد.

- دیدار برابر سیتی:

از خدا ممنونم همه خوب بازی کردیم. تمرکز داشتیم و در دفاع منسجم بودیم. در دفاع مشکلی نداشتیم. برخی دقایق سرنوشت ساز بودند. آنها حمله کردند و ما بدون اشتباه کنترل کردیم.

- مساوی:

می خواستیم پیروز شویم. البته گرفتن مساوی بدون گل و بهبود آن در خانه هم نتیجه خوبی است.

- بازی برگشت:

باید ببریم. اگر می خواهیم در فینال باشیم باید تمام تلاشمان را بکنیم.

 

- نبود رونالدو:

همه هم تیمی ها برای حضور در این بازی تلاش کرده بودند. هم تیمی هایم وقتی فرصت بازی داشته باشند تمام تلاششان را می کنند.



تاريخ : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1395 | 17:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

زیدان: یوونتوس هنوز در قلب من جای دارد؛ امیدوارم رونالدو برای بازی برگشت آماده باشد

زیدان: یوونتوس هنوز در قلب من جای دارد؛ امیدوارم رونالدو برای بازی برگشت آماده باشد

زیدان: یوونتوس هنوز در قلب من جای دارد؛ امیدوارم رونالدو برای بازی برگشت آماده باشد
سرمربی فرانسوی رئال مادرید بعد از تساوی 0-0 تیمش مقابل منچستر سیتی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در گفتگو با رسانه ایتالیایی Mediaset Premium گفت:



ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1395 | 17:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آمار‌های جالب بازی منچستر سیتی و رئال مادرید

آمار‌های جالب بازی منچستر سیتی و رئال مادرید

 

آمار‌های جالب بازی منچستر سیتی و رئال مادرید

 در تاریخ چمپیونزلیگ تیمی که بازی اول مهمان بوده است و به نتیجه ۰-۰ رسیده است، در 69% مواقع به دور بعد صعود کرده است. از 29 باری که این اتفاق افتاده، 20 بار تیم‌های مهمان صعود کردند.

اسپارتاک مسکو تنها باشگاهی است که توانسته است رئال مادرید را پس از گرفتن نتیجه 0-0 در بازی رفت در سانتیاگو برنابئو شکست دهد و به دور بعد برود. آنها 3-1 بازی برگشت را در مادرید بردند.

در چمپیونزلیگ، 712 بازی در دور رفت 0-0 شده است که 462 بار تیم‌های مهمان در بازی اول، در بازی برگشت صعود کردند(65%).

پس از آنکه سیتی در 17 بازی فقط یک بار دروازه خود را بسته نگه داشت، حالا آنها در 3 بازی متوالی است که گلی‌ دریافت نکرده اند. 

مادرید در 11 نیمه نهایی‌ تاریخ باشگاه خود پس از آنکه بازی اول را 0-0 کرده است، صعود نکرده است. 

کیلور ناواس در 11 بازی چمپیونزلیگی خود برای رئال مادرید، در 10 بازی دروازه خود را بسته نگه داشته است. 

35 بازی بود که رئال مادرید در چمپیونزلیگ 0-0 نکرده بود. 

ناواس اولین دروازه بانی‌ در تاریخ رئال مادرید است که در یک فصل چمپیونزلیگ، 8 بار کلین شیت کرده است. 

رئال مادرید در 7 بازی از 8 بازی که به صورت مهمان در بازی اول 0-0 کرده است، به دور بعد رفته است.



تاريخ : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1395 | 17:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

منچستر سیتی 0-0 رئال مادرید / همه چیز ماند برای بازی برگشت

منچستر سیتی 0-0 رئال مادرید / همه چیز ماند برای بازی برگشت

 

رئال مادرید در بازی رفت مقابل منچسترسیتی خط حمله گاملش را نداشت و  به تساوی بدون گل رضایت داد.


رئال در این بازی در فاز هجومی بدون رونالدو و بیل مشکل داشت و فقط چند موقعیت در نیمه دوم داشت. سیتی به خصوص در دقایق پایانی فشار آورد که کیلور عملکرد خوبی داشت.

حالا تمامی کار صعود مربوط به بازی برگشت دربرنابئو خواهد بود.



تاريخ : چهار شنبه 8 ارديبهشت 1395 | 17:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ایکر کاسیاس، 11 همبازی منتخب دوران حضورش در مادرید را معرفی کرد

ایکر کاسیاس، 11 همبازی منتخب دوران حضورش در مادرید را معرفی کرد

ایکر کاسیاس، 11 همبازی منتخب دوران حضورش در مادرید را معرفی کرد
به گزارش AS، ایکر کاسیاس کاپیتان سابق رئال مادرید که در این فصل راهی لیگ پرتغال و تیم پورتو شد، در مصاحبه ای در مورد این که 11 هم بازی منتخب دوران حضورش در مادرید چه کسانی هستند، ترکیب زیرا را معرفی کرد:

ایلگنر، هیه رو، راموس، سالگادو، کارلوس، ردوندو، زیدان، فیگو، رونالدو، رائول و کریستیانو رونالدو



تاريخ : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | 23:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.