جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کاسیاس: جاسوس، خائن، پولکی؟ اهمیتی نمی دهم؛ برای رئیس، بهترین ها را آرزو می کنم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کاسیاس: جاسوس، خائن، پولکی؟ اهمیتی نمی دهم؛ برای رئیس، بهترین ها را آرزو می کنم

ایکر کاسیاس، دروازه بان تیم پورتو و تیم ملی اسپانیا اذعان کرد که جدایی اش از رئال مادرید با توجه به برخی رفتار های فردی، آسان مورد انتقاد قرار می گیرد.

طـرفداری- کاسیاس در مصاحبه اختصاصی خود با برنامه Papel از El Mundo گفت:

من هرگز و به هیچ وجه در مورد رئال مادرید و رئیس باشگاه بد صحبت نخواهم کرد. باشگاه ارزش هایی به من آموخت، روشی برای رفتار و فرهیختگی آموخت. نه، نه، هیچکس مرا ناامید نکرد و حالا به اندازه کافی مسن هستم که خودم برای خودم تصمیم بگیرم و وقتی لازم بود به دنبال راهی دیگر باشم. همینطور هم شد. من برای رئیس بهترین ها را آرزو می کنم. قصد ندارم که سفرم به اسپانیا را تنها صرف صحبت کردن در مورد رئال مادرید کنم. حقیقت این است که تنها می خواهم به آینده نگاه کنم. وقت حرکت از کنار اتفاقاتی است که در گذشته رخ داده است.

او هیچ گونه احساس تلخی از نحوه مدیریت خروج اش از باشگاه در تابستان امسال نمی کند:

آن خداحافظی بود که داشتم، نه بیشتر و نه کمتر. به گذشته نگاه نخواهم کرد و آن را با سایر بازیکنان از سایر باشگاه ها مقایسه نخواهم کرد. برای من اینطور بود و همینطور هم باقی خواهد ماند.

اهمیتی نمی دهم اگر مردم احساس می کنند که یک جاسوس، پولکی یا خائن هستم. بیشتر از چیز هایی که خارج از باشگاه در مورد من گفته می شد، سختی کشیدم. فقط می خواستم ساکت بمانم، افراد زیادی توصیه کردند که عصبانی شوم، اما پشیمان نیستم.

کاسیاس در مورد رابطه خود با ستاره پرتغالی رئال مادرید نیز گفت:

کریستیانو کسی است که می شود به او اعتماد کرد. او می تواند خونگرم باشد اما برای خود خوب کار می کند. من او را به مدت 6 سال می شناسم و رابطه خوبی با هم تشکیل داده ایم. هر زمان موضوعی وجود داشت با هم کنار می آمدیم و آن را حل می کردیم.



تاريخ : دو شنبه 30 شهريور 1394 | 10:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گرت بيل، شاهزاده چند وجهى قابل اعتماد

گرت بيل، شاهزاده چند وجهى قابل اعتماد

گرت بيل در ابتدا به عنوان مدافع چپ در تاتنهام به بازى گرفته شد و بعد به بازيكنى فوق العاده در بال تهاجمى تيم بدل گرديد. اما در اين فصل در رئال مادريد نقشى مهم تر در ميانه ميدان براى وى در نظر گرفته شده است كه مى توان آن را به عنوان تصميمى هوشمندانه ارزيابى نمود.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 30 شهريور 1394 | 10:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پی اس جی برای خرید رونالدو 350 میلیون هزینه می کند!

پی اس جی برای خرید رونالدو 350 میلیون هزینه می کند!

http://cdn.images.express.co.uk/img/dynamic/67/590x/cristiano-ronaldo-576777.jpg
روزنامه تایمز گزارش داد که پاریسن ژرمن با هزینه ای 346 میلیون یورویی به دنبال خرید کریستیانو رونالدوست.

به گفته این منبع ، آنها برای خرید رونالدو در سال 2016 مبلغ 150 میلیون یورو را به رئال بپردازند و سالانه 20 میلیون یورو به وی دستمزد بپردازند.

این قرارداد با احتساب مالیات قریب به 350 میلیون یورو هزینه خواهد داشت.



تاريخ : دو شنبه 30 شهريور 1394 | 10:33 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کاسیاس: در مقطعی با رونالدو مشکل داشتم

کاسیاس: در مقطعی با رونالدو مشکل داشتم


http://www.varzesh11.com/images/news/cristiano-ronaldo-iker-casillas-16696.jpg

ایکر کاسیاس و رونالدو، به مدت 6 فصل با یکدیگر در رئال مادرید همبازی بودند اما کاسیاس این تابستان تصمیم گرفت پس از 17 سال رئال مادرید را ترک و به پورتو بپیوندد. مشکلات او با برخی هواداران رئال مادرید، در این تصمیم گیری بی تاثیر نبود.


کاسیاس در مصاحبه با ال موندو پاپل، در مورد روابطش با رونالدو گفت:" رونالدو یک شخصیت بسیار ارزشمند است. او رفتار خاص خود را دارد و هرگز رابطه ما خراب نشد. البته در مقطعی به مشکل خوردیم ولی خیلی زود آن را حل کرده و به تفاهم رسیدیم. تقریبا می توانم بگویم که رابطه من و رونالدو در تمام این سال 6 سال، فوق العاده خوب بود."

کاسیاس در مورد توهین های هواداران رئال به خودش گفت:" برای من مهم نبود که چه الفاظی به من نسبت می دادند؛ خائن، آشغال، بازیکن اضافی و..... من همیشه هدفم کمک به رئال مادرید بود و تنها روی بازی خودم تمرکز می کردم. خیلی ها منتظرند من در مورد سه سال اخیر و رفتار برخی هواداران صحبت کنم اما وقتی این همه مدت حرفی نزدم، چرا حالا که از رئال دورم این کار را انجام دهم؟



تاريخ : دو شنبه 30 شهريور 1394 | 10:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پرز: رفتار مورینیو در قبال کاسیاس اشتباه نبود

پرز: رفتار مورینیو در قبال کاسیاس اشتباه نبود


http://www.goolfm.net/wp-content/uploads/2013/03/mourinho.jpg
کاسیاس در مصاحبه چند روز پیش خود صراحتا گفت که با مورینیو مشکل داشته اما برخی دیگر از بازیکنان رئال نیز در قبال مورینیو موضع مخالف داشتند و این تنها او نبوده که با مورینیو اختلاف داشته است.


فلورنتینو پرز در نشست سالانه اعضای باشگاه رئال مادرید، در همین رابطه گفت:" فکر نمی کنم در مورد قضیه کاسیاس، مورینیو مقصر باشد. ایکر دروازه بان ثابت رئال در زمان مورینیو بود تا اینکه مصدوم شد. لوپز در غیاب او نمایش درخشانی داشت و به همین دلیل، مورینیو ترجیح داد حتی با وجود بهبودی کاسیاس، از لوپز درون دروازه استفاده کند.
با آنچلوتی هم شرایط به همین گونه بود و لوپز دروازه بان ثابت بود. سپس لوپز به میلان رفت و  ناواس به رئال آمد اما انتقادات هواداران به کاسیاس همچنان ادامه داشت؛ تا اینکه او خودش از ما درخواست کرد تا اجازه جدایی به وی بدهیم.



تاريخ : دو شنبه 30 شهريور 1394 | 10:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بنزما طبق خواسته بنیتز پیش می رود؛ هر بازی یک گل

بنزما طبق خواسته بنیتز پیش می رود؛ هر بازی یک گل

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/91458728-79a9-341a-a024-db5ff4d1e03c.jpg
به گزارش AS، ضربه سر او در دیدار روز گذشته مقابل گرانادا، سه امتیاز حساس را برای رئال مادرید به ارمغان آورد. مهاجم فرانسوی اکنون در چهار بازی به میدان رفته و 4 گل به ثمر رسانده است.

شروع فصل 2015/16 برای او تحت الشعاع یک مصدومیت قرار گرفت. یک مشکل عضلانی که مانع از حضور او در نخستین دیدار فصل جدید لالیگا مقابل اسپورتینگ خیخون شد و در نهایت مادریدی ها با تساوی 0-0 ورزشگاه را ترک کردند. رافا بنیتز در آغاز فصل هدفی برای بنزما تعیین کرد و اظهار داشت که از او 20 الی 25 گل می خواهد.

بعد از بازگشت از مصدومیت، بنزما در دیدار مقابل بتیس به میدان رفت و در پیروزی 5-0 تیمش با استفاده از پاس گرت بیل، موفق به گلزنی شد. بعد از بازی های ملی، او در دیدار مقابل اسپانیول، در ورزشگاه کورنیا نیز در جمع گلزنان رئال مادرید بود و در پیروزی 6-0 تیمش نقش داشت. سه شنبه گذشته در دیدار نخست فصل جدید لیگ قهرمانان مقابل شاختار نیز زننده گل اول تیم بود.



تاريخ : دو شنبه 30 شهريور 1394 | 10:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بنیتز: حریف را دست کم نگرفته بودیم؛ از نتیجه و کار بچه ها راضی هستم

به دنبال پیروزی 1-0 رئال مادرید مقابل گرانادا، رافا بنیتز، سرمربی این تیم تأکید کرد که آنها حریف را دست کم نگرفته اند.

طـرفداری- به گزارش Football-espana، کریم بنزما تک گل رئال مادرید را در این مسابقه به ثمر رساند تا آنها موقتاً به صدر جدول صعود کنند. بنیتز بعد از بازی به خبرنگاران گفت:

قبل از بازی هم می دانستیم که رویارؤیی با گرانادا ممکن است سخت باشد. آنها تیمی با سازماندهی خوب هستند که روی ضدحملات به شما ضربه می زنند. ما از فرصت های خود استفاده نکردیم اما هنوز هم کنترل و امکان بیشتری برای گلزنی داشتیم. رئال مادرید حریف خود را دست کم نگرفته بود. من به شما [رسانه ها] و بازیکنانم قبل از بازی در مورد پتانسیل گرانادا گفتم. ما سه یا چهار موقعیت مسلم داشتیم. گرانادا از لحاظ دفاعی خیلی خوب بازی کرد و از اشتباهات ما و از دست دادن سریع توپ استفاده کرد.

ما لوکاس را به سمت چپ منتقل کردیم تا بتواند از سمت راست به گرانادا ضربه بزند و با مارسلو همکاری داشته باشد. هنگامی که کواچیچ به بازی آمد ما مالکیت توپ و کنترل بیشتری داشتیم اما در مقابل دروازه موفق نبودیم. تیم خوب کار می کند. کیلور برخی از مشکلاتی که با آن مواجه شدیم را رفع کرد، و رکورد شکنی در رئال مادرید کار آسانی نیست.

وی در مورد سوت های انتقادی هواداران نیز گفت:

بعد از بازی به رختکن رفتم و به بچه ها گفتم که از کار آنها و نتیجه راضی هستم. می دانیم که باید خوب بازی کرده و پیروز شویم، اما وقتی همه چیز برای شما خوب پیش نمی رود، یک پیروزی هم کافی و مثبت است. اگر نتایج خود را تجزیه و تحلیل کنیم، تیم تمرکز، جدیت و کیفیت خود را نشان داده است. اگر نه ما این نتایج را کسب نمی کردیم.



تاريخ : یک شنبه 29 شهريور 1394 | 10:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید 1-0 گرانادا؛ حفظ کلین شیت در روز نامطمئن خط دفاعی

از هفته چهارم رقابت های لالیگا دو تیم رئال مادرید و گرانادا در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان بنیتز برای چهارمین بار در لالیگا با حفظ کلین شیت 1-0 پیروز شدند.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 28 شهريور 1394 | 22:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پرز: هو شدن بازیکنان خودی در برنابئو به چهره باشگاه آسیب می رساند

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید صبح امروز، رأس ساعت 10:00 سخنرانی مقدماتی خود برای مجمع عمومی اعضای باشگاه که اعداد و ارقام مالی باشگاه در فصل 2014/15 را معرفی کرده بودند آغاز کرد که طبق آن باشگاه 42 میلیون یورو سود دهی داشته است، هرچند برخی کارشناسان مالی می گونید که بدهی های رئال مادرید نامعلوم است.



ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 28 شهريور 1394 | 22:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رائول: کریستیانو رونالدو باور نکردنی است؛ رکورد ها هرگز برای من مهم نبوده اند

رائول گونزالس از کریستیانو رونالدو به خاطر عملکرد باور نکردنی خود که تنها دو گل تا رسیدن به رکورد بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید فاصله دارد، تمجید کرد.

طـرفداری- رائول 38 ساله که در حال حاضر با 323 گل بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید است، در مصاحبه با Marca گفت:

در حال حاضر، برای کسانی که مقایسه کردن را دوست دارند، هیچ کلمه ای برای توصیف آنچه کریستیانو و مسی انجام می دهند وجود ندارد. آنها در سطح دیگری از تاریخ هستند. کریستیانو با توجه به دستاورد هایی که طی 6 سال داشته است و به طور میانگین در هر فصل بیش از 50 گل به ثمر رسانده، باور نکردنی است. به ثمر رساندن 20 گل به اندازه کافی سخت بود!

رکورد ها وجود دارند، اما آنها هرگز برای من مهم نبوده اند. هدف من همیشه کمک به هم تیمی ها و باشگاهم بوده است تا چیز های مهمی کسب کنیم. من از کار هایی که در کارنامه ام انجام داده ام بسیار راضی هستم، و بدیهی است که کریستیانو گل های بیشتری هم به ثمر خواهد رساند. ممکن است او به ثمر رساندن گل های بیشتر را برای مدتی طولانی ادامه دهد و برای فتح عناوین قهرمانی به تیم کمک کند.



تاريخ : شنبه 28 شهريور 1394 | 22:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مهاجر سوری دست در دست رونالدو در برنابئو (عکس)

تاريخ : شنبه 28 شهريور 1394 | 22:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فرگوسن: غرور رونالدو از نوع خوبی بود

سر الکس فرگوسن اعتقاد دارد که غرور ستاره سابقش - کریستیانو رونالدو - از نوع خوبی بوده است.

طرفداری- به گزارش سایت BleacherReport، سر الکس فرگوسن در مصاحبه ای جدید درباره کریستیانو رونالدو و مسائل مربوط به غرور و خود بزرگ بینی این بازیکن صحبت کرده است. سرمربی اسطوره ای شیاطین سرخ فاش کرده است که بازیکنان وقت یونایتد، شوخی های زیادی را با کریستیانو رونالدو در رابطه با غرور وی انجام می دادند، اما این مسائل به رونالدو بر نمی خورد و او با این شوخی ها راحت بود. فرگوسن در این باره گفته است:

شما باید این مسئله را بپذیرید. کنار آمدن با غرور و خود بزرگ بینی یک شخص برای من سخت نیست. در آن زمان می توانستید کریستیانو رونالدو را مشاهده کنید که روبروی آینه ایستاده و عاشق خودش است! اما غرور او از نوع خوبی بود. بازیکنان تیم در این هنگام اشیایی همچون بیضه بند، کفش فوتبال و هر چیزی که فکرش را کنید را به سمت او پرتاب می کردند، اما او هرگز از این مسئله ناراحت نمی شد.

این دسته از بازیکنان، این بازیکنانی که کمی غرور بیش از حد دارند، خود را ملزم به کسب پیروزی می کنند. ممکن است بازیکنی را در یک خودروی فِراری ببینید و با خودتان فکر کنید "چرا او سوار همچین خودرویی شده است؟" اما او باید در چنین سطحی زندگی کند. او در هنگامی که تیمش در قعر جدول قرار دارد و یا خودش در ترکیب تیم قرار نگرفته، با چنین خودرویی در شهر ظاهر نمی شود. برخی مردم نمی توانند قضاوت درستی درباره این موضوع داشته باشند. تنها "بازیکنان واقعی" می تواننداین قضاوت درست را داشته باشند.



تاريخ : شنبه 28 شهريور 1394 | 22:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو، تنها دو گل تا تبدیل شدن به بهترین گلزن تاریخ رئال مادرید فاصله دارد

کریستیانو رونالدو در دیدار عصر امروز مقابل گرانادا، فرصتی فوق العاده برای برابری و یا حتی عبور از رکورد یکی از برجسته ترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید دارد.

طـرفداری- به گزارش AS، کریستیانو رونالدو تنها دو گل با رائول فاصله دارد تا به بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید تبدیل شود. این بازیکن اهل مادیرا در 304 مسابقه برای تیم اسپانیایی، 321 گل به ثمر رسانده است (در هفتمین فصل حضور خود در برنابئو) در حالیکه شماره 7. افسانه ای مادریدی ها 323 گل را در تعداد بازی هایی بیشتر از دو برابر این مقدار به ثمر رسانده بود (741 بازی بیش از 16 فصل).

کریستیانو در حالی به مصاف گرانادا خواهد رفت که در دو بازی گذشته 8 گل به ثمر رسانده است. او شنبه گذشته پنج گل در کورنیا به ثمر رساند و در دیدار سه شنبه شب چمپیونزلیگ مقابل شاختار هت‌تریک کرد. حریف امروز رئال مادرید نیز یادآور خاطرات خوشی برای ستاره پرتغالی است، چرا که در جریان پیروزی 9-1 فصل گذشته مقابل تیم آندلوسی، رونالدو زننده پنج گل تیمش بود.

آمار میانگین گلزنی کریستیانو رونالدو در هر بازی 1,05 است که رکورد 0,93 گل در هر بازی فرانس پوشکاش را شکسته است. او همچنین در رسیدن به 300 گل در کمترین تعداد بازی رکورد ثبت کرد. برای دی استفانو 380 بازی لازم بود تا به این تعداد گل برسد، در حالیکه رائول پس از 670 بازی به تعداد 300 گل رسیده بود؛ رونالدو تنها به 288 بازی نیاز داشت تا به این مرز برسد.

باشگاه رئال مادرید در نظر دارد تا هنگام رسیدن رونالدو به این دستاورد، مراسمی ویژه برگزار کند.



تاريخ : شنبه 28 شهريور 1394 | 22:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کاکا: رابطه ام با مورینیو بد نبود؛ هو کردن بازیکنان در فرهنگ رئال مادرید است

کاکا، ملی پوش برزیلی در مصاحبه با MARCA در مورد دوران حضور خود در سانتیاگو برنابئو صحبت کرد.

طـرفداری- آیا احساس می کنید که از سوی رئال مادرید با شما بد رفتاری شد؟

نه، در رئال مادرید فشاری که از جانب مطبوعات به شما وارد می شود بسیار زیاد است و از سوی هواداران نیز همینطور است. آنها بازیکنان را هو می کنند و گاهی اوقات حتی با کریستیانو رونالدو نیز چنین رفتاری می شود. وقتی که شما فکر می کنید چقدر او خوب بازی می کند، تاریخ سازی می کند، باور نکردنی است که هو شود. هواداران رئال مادرید ایکر کاسیاس، زیدان و رونالدو [نازاریو] را هم در گذشته هو کرده اند، این بخشی از فرهنگ باشگاه است و تغییر دادن آن بسیار سخت است. بودن در رئال مادرید باعث شد تا کمی پوست کلفت تر شوم.

رابطه شما با ژوزه مورینیو چطور بود؟

من همیشه خیلی حرفه ای عمل کرده ام و به تصمیماتی که او می گرفت احترام گذاشته ام. رابطه من با او بد نبود. درست است که در برخی چیزهای مشخص با او موافق نبودم، اما چاره دیگری جز ادامه سخت کوشی نداشتم و این تنها کاری است که انجام دادم. و می دانید چیست؟ بعد از اینکه هر دوی ما باشگاه را ترک کردیم، برای من، شنیدن حرف های او در موردم لذت بخش بود. وقتی از او در مورد من پرسیده شد، او گفت که من یک بازیکن کاملاً حرفه ای بوده ام.

با نگاه به گذشته، چگونه بردن توپ طلای خود را بازتاب می دهید؟

رونالدینیو، کریستیانو، مسی و من تنها برندگان توپ طلا هستیم که هنوز بازی می کنیم. این باعث می شود تا با غرور و افتخار در کنار این بازیکنان بزرگ بایستم، و آخرین بازیکنی باشم که قبل از مسی و کریستیانو برنده این جایزه شده است. شما می توانید بگویید که من آخرین برنده توپ طلا بودم که در این سیاره متولد شده است.



تاريخ : شنبه 28 شهريور 1394 | 12:19 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی رئال مادرید - گرانادا؛ نبرد با لشکر نصریان در قتلگاه پادشاه

تاريخ : شنبه 28 شهريور 1394 | 10:35 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو هتریکانو (کاریکاتور)

تاريخ : شنبه 28 شهريور 1394 | 10:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بنیتز: کریستیانو، پائو گاسول ماست؛ اگر جرارد هم بخواهد، رابطه ما خوب باقی می ماند

تاريخ : شنبه 28 شهريور 1394 | 10:31 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آمار بی نظیر رونالدو با زدن هشت گل در چهار روز

آمار بی نظیر رونالدو با زدن هشت گل در چهار روز

کریستیانو رونالدو برای اولین بار در دوران فوتبالش در چهار روز هشت گل به ثمر رساند.

آمار-عالی-رونالدو-با-زدن-هشت-گل-در-چهار-روز

ستاره پرتغالی شنبه گذشته مقابل اسپانیول پنج گل زد و روز سه شنبه برابر شاختار دونتسک هت تریک کرد تا رکورد بی نظیری را به ثبت برساند.

وی در حال حاضر در لیگ قهرمانان با زدن ۸۰ گل در ۱۱۶ بازی رکورد دار است و مسی که در ۱۰۰ بازی ۷۷ گل زده را پشت سر گذاشته است.

رونالدو در حال حاضر فقط دو گل تا رسیدن به رائول به عنوان آقای گل تاریخ رئال فاصله دارد.



تاريخ : جمعه 27 شهريور 1394 | 10:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

حرکت زیبای رئال در مورد مربی پناهجوی سوری

حرکت زیبای رئال در مورد مربی پناهجوی سوری

حرکت-زیبای-رئال-در-مورد-مربی-پناهجوی-سوری
 

سران رئال تصمیم گرفتند که یک اقدام خیر در قبال پناهجوی سوری انجام بدهند.

به گزارش وبسایت نود، رئال مادرید اعلام کرد که اسامه عبدالمحسن ، پناهجوی سوری که تصویر کتک خوردنش توسط خبرنگار مجارستانی جنجال زیادی به راه انداخت برای تماشای بازی  رئال و گرانادا به  جایگاه ویژه برنابئو دعوت شده است.

اسامه و پسر هفته ساله اش، زید اعلام کرده اند که  شدیدا طرفدار رئال مادرید هستند. اسامه پیش از آن که از سوریه مهاجرت کند، در لیگ دسته اول این کشور مربیگری می کرده است.



تاريخ : جمعه 27 شهريور 1394 | 10:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

عکس یادگاری اسطوره آرژانتینی با رونالدو(عکس)

عکس یادگاری اسطوره آرژانتینی با رونالدو(عکس)

مارتین پالرمو، ملقب به تایتان، ستاره سابق تیم ملی آرژانتین و یکی از اسطوره های باشگاه بوکاجونیورز، امروز از باشگاه رئال مادرید بازدید کرد.
پالرمو برای نشست با رافا بنیتس(سرمربی رئال) و بازدید از تمرینات رئال مادرید، امروز در کمپ والدبباس حضور یافت و از این فرصت استفاده کرد تا با کریستیانو رونالدو نیز عکسی به یادگار بگیرد.
پالرمو هم اکنون مربی تیم آرسنال ساناردی در کشورش است. او را علاقمندان به فوتبال، بخصوص بخاطر از دست دادن سه پنالتی در یکی از بازی های تیم ملی آرژانتین(برابر کلمبیا) به یاد دارند.

 



تاريخ : جمعه 27 شهريور 1394 | 10:12 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تأیید مصدومیت راموس؛ غیبت 10 الی 20 روزه کاپیتان رئال مادرید

تأیید مصدومیت راموس؛ غیبت 10 الی 20 روزه کاپیتان رئال مادرید

به گزارش AS، این بازیکن در جریان دیدار مقابل شاختار دونتسک بین دو نیمه به دلیل مصدومیت تعویض شد. عصر روز گذشته رئال مادرید یک بیانیه پزشکی منتشر کرد که تأیید می کرد شانه چپ راموس دچار دررفتگی شده است و هرچند زمان دقیقی برای بازگشت او مشخص نشد، بهبود این نوع مصدومیت ها 10 روز الی سه هفته به زمان نیاز دارد.

به این ترتیب او قطعاً دیدار روز شنبه مقابل گرانادا را از دست خواهد داد، اما مصمم است تا برای دیدار 23 سپتامبر مقابل اتلتیک بیلبائو به میادین بازگردد.



تاريخ : جمعه 27 شهريور 1394 | 10:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مدت زمان دوری گرت بیل از میادین مشخص شد

مدت زمان دوری گرت بیل از میادین مشخص شد

گرت بیل، روز سه شنبه در دقیقه 27 دیدار رئال مادرید و شاختار، از ناحیه ساق پای چپ دچار مصدومیت عضلانی شد و زمین بازی را ترک گفت.


بیل پس از یک روز استراحت به منظور کاهش ورم ناحیه مصدومش، امروز صبح در کلینیک لامورالخا حضور یافت تا تحت بررسی های دقیق پزشکی قرار بگیرد. دقایقی پیش، تیم پزشکی رئال اعلام کرد که ستاره ولزی، به مدت 2 هفته قادر به همراهی تیمش نخواهد بود.

بدین ترتیب او دیدار برابر گرانادا و بیلبائو را از دست خواهد داد و پیش بینی می شود که برای بازی مقابل اتلتیکو مادرید (12 مهر) به شرایط آرمانی برسد.
بیل از سال 2013 که به عضویت رئال مادرید در آمد، تا به امروز دچار 8 مصدومیت مختلف شده و 20 درصد بازی های رئال را نیز از دست داده است. جالب اینجاست که 4 مصدومیت او از یک ناحیه مشابه بوده است(ماهیچه ساق پای چپ).



تاريخ : جمعه 27 شهريور 1394 | 10:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پرز: می توانیم موراتا را بازگردانیم؛ منچستر یونایتد پول بیشتری به راموس می پرداخت

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید تأیید کرد که این باشگاه هنوز هم می تواند از گزینه بازخرید آلوارو موراتا استفاده کند.

طـرفداری- پرز در جلسه اعضای رئال مادرید صحبت می کرد که به طور مستقیم در مورد این مهاجم که در سال 2014 به یوونتوس منتقل شد، سؤالی پرسیدند. بنا به گزارش Marca، پرز گفت:

می توانیم او را بازگردانیم. آنها باعث پیشرفت او می شوند و در پایان فصل می توانیم 10 میلیون یورو بیشتر از مبلغی که آنها پرداخته اند، بپردازیم و او بازگردد.

از پرز در مورد اخراج کارلو آنچلوتی و روی کار آوردن رافا بنیتز سؤال شد که او گفت:

ما به انگیزه های جدیدی نیاز داشتیم. از این رو مربی را عوض کردیم. رافا مربی این خانه است و تجربه دارد.

راموس؟ گاهی اوقات علایق بازیکن و باشگاه یکسان نیست. من به باشگاه نظارت می کنم. او نمی خواست جدا شود و ما هم نمیخواستیم جدا شود. در منچستر یونایتد پول خیلی بیشتری به او پرداخت می کردند.

ایکر کسی بود که درخواست جدایی داد. او در طول دو سال گذشته لحظات سختی سپری می کرد. هیچکس نمی خواست که او جدا شود، سپس پیشنهادی از راه رسید و او از ما خواست که آن را بررسی کنیم. او از ما خواست تا به لحاظ مالی کمک کنیم و ما این کار را کردیم.



تاريخ : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | 17:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ایسکو: می دانم که باید گل های بیشتری به ثمر برسانم؛ در مادرید واقعاً خوشحالم

ایسکو، هافبک هجومی تیم رئال مادرید بعد از پیروزی 4-0 مقابل شاختار دونتسک، مورد تعریف و تمجید بسیاری قرار گرفته است.

طـرفداری- با توجه به آمار Uefa، ایسکو در دیدار برابر شاختار بیشترین میزان دوندگی را در میان بازیکنان رئال مادرید داشته و مناطق بیشتری از زمین را پوشش داده است؛ 11.085 کیلومتر میزان دقیق دوندگی او می باشد.

به گزارش AS، وی در مصاحبه اخیر خود گفت:

تیم خیلی خوب جواب می دهد. ما در خط حمله بسیار مؤثر عمل کرده ایم و در خط دفاعی نیز فرم خوبی داریم. تنها نکته منفی مصدومیت هاست. من نگران بیل و سایر بازیکنان هستم. در این زمینه شانس زیادی نداشته ایم. امیدوارم که هرچه زودتر همه آنها بازگردند.

وی در مورد عدم گلزنی و نقش خود در رئال مادرید هم گفت:

می دانم که باید در زمینه گلزنی پیشرفت کنم و گل های بیشتری به ثمر برسانم، اما از این بابت نگران نیستم. مطمئنم که در چند بازی آینده گلزنی خواهم کرد. اینجا واقعاً خوشحال هستم. شاید مقابل اسپانیول خیلی دقیق نبودم چون خیلی سریع 4-0 پیش افتادیم اما در مقابل شاختار واقعاً احساس خوبی داشتم. ما در رئال مادرید هستیم و اینجا هیچکس چیزی را رایگان به شما نمی دهد. من کار می کنم تا 100 درصد آماده باشم و نمی توانم از مدت زمان بازی های خود گلایه کنم. من از روندی که تیم در پیش گرفته خوشحالم، و در فرم خوبی هستیم. واقعیت این است که واقعاً راضی هستم چون حالا بیش از 100 بازی برای تیم انجام داده ام.

در پایان از او در مورد دستور العمل های بنیتز و پاریسن ژرمن سؤال شد که وی پاسخ داد:

او از من خواست تا به عقب برگردم و در سیستم 2-4-4 در کار های دفاعی نیز به تیم کمک کنم و خود را به خط حمله نیز برسانم. پاریسن ژرمن تیمی با بازیکنان بزرگ است و دو بازی سخت مقابل این تیم خواهیم داشت.



تاريخ : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | 17:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

باشگاه رئال مادرید مصدومیت بیل را تأیید کرد

 
رئال مادرید مصدومیت گرت بیل از ناحیه ساق پا را تأیید کرد اما هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه چه مدت دور از میادین خواهد بود، نداد.

طـرفداری- در جریان دیدار رئال مادرید مقابل شاختار دونتسک در لیگ قهرمانان اروپا، بیل دچار مصدومیت شد و در نیمه اول جای خود را به متئو کواچیچ داد.

باشگاه رئال مادرید در بیانیه ای کوتاه، مصدومیت این بازیکن را اعلام کرد اما هیچ اطلاعات دیگری ارائه نشده و هنوز باید منتظر گزارش های بیشتر ماند. گزارش ها در اسپانیا حاکی از آن است که بیل حداقل دو هفته و احتمالاً بیشتر از میادین دور خواهد بود.



تاريخ : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | 17:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فولر: بایرن مونیخ، بارسلونا و رئال مادرید مدعی لیگ قهرمانان خواهند ماند؛ پول انگلیسی ها چیزی را تغیی

مدیر ورزشی بایرلورکوزن، اقتدار انگلیسی ها را قبول ندارد.

طرفداری- باشگاه های انگلیسی در فصل نقل و انتقالات با رقم های بسیار بالا، انتقالات خوبی را ترتیب دادند. رودی فولر معتقد است باشگاه های لیگ برتری همچنان قدرتمند نخواهند بود.

به نقل از Fussballeuropa، رودی فولر 55 ساله در مصاحبه ای با بیلد گفت:

در حال حاضر بایرن مونیخ، بارسلونا و رئال مادرید مدعی هستند و برای سالهای پیش رو هم، مدعی خواهند ماند. آن ها به اندازه باشگاه های انگلیسی هزینه می کنند اما نمایش بهتری دارند. در لیگ قهرمانان، پول انگلیسی ها چیزی را تغییر نمی دهد. هر چند در لیگ اروپا ممکن است باشگاه هایی نظیر تاتنهام و لیورپول با این خرج ها به جایی برسند.



تاريخ : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | 10:19 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

راموس:” تلاش می کنم تا نیرومندتر برگردم”

راموس:” تلاش می کنم تا نیرومندتر برگردم”

10013223_847045785416131_1591750698_n
 

 سرجیو راموس که بازی مقابل گرانادا را از دست می دهد به شرایط خودش واکنش نشان داد.

وی در توئیترش نوشت:” هر چه بشود ، لبخند خواهم زد. سخت تلاش می کنم تا نیرومندتر برگردم.”



تاريخ : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | 9:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریم بنزما در جمع ده گلزن برتر تاریخ جام باشگاه های اروپا-لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت

کریم بنزما در جمع ده گلزن برتر تاریخ جام باشگاه های اروپا-لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user6984/news/karim_benzema_right_is_welcomed_to_the_top_ten_by_cristiano_ronaldo.jpg
به گزارش وب سایت یوفا، کریم بنزما با گلی که در دیدار مقابل شاختار به ثمر رساند با 43 گل زده با پیراهن تیم های المپیک لیون و رئال مادرید، در کنار زلاتان ایبراهیموویچ (تنها بازیکنی که با پیراهن شش باشگاه در این مسابقات گلزنی کرده است) و بالاتر از الساندرو دل پیرو در جمع 10 گلزن برتر تاریخ جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا قرار گرفت.

بهترین گلزنان تاریخ جام باشگاه های اروپا/لیگ قهرمانان اروپا به شرح ذیل هستند:

# نام بازیکن باشگاه ها تعداد گل
1 کریستیانو رونالدو منچستر یونایتد، رئال مادرید 80
2 لیونل مسی بارسلونا 77
3 رائول گونزالس رئال مادرید، شالکه 04 71
4 رود فان نیستلروی پی اس وی آیندهوون، منچستر یونایتد، رئال مادرید 56
5 تیری آنری موناکو، آرسنال، بارسلونا 50
6 آندری شوچنکو دینامو کیف، آث میلان، چلسی 48
7 آلفردو دی استفانو رئال مادرید 46
= فیلیپو اینزاگی یوونتوس، آث میلان 46
9 دیدیه دروگبا المپیک مارسی، چلسی، گالاتاسارای 44
10 کریم بنزما المپیک لیون، رئال مادرید 43
= زلاتان ایبراهیموویچ آیاکس، یوونتوس، اینتر میلان، بارسلونا، آث میلان، پاریسن ژرمن 43
12 الساندرو دل پیرو یوونتوس 42



تاريخ : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | 9:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو: قبلا بازیکن بدی بودم و حالا با 8 گل باز بازیکن خوبی‌ شدم

کریستیانو رونالدو: قبلا بازیکن بدی بودم و حالا با 8 گل باز بازیکن خوبی‌ شدم

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7179/news/real-madrid-cristiano-ronaldo.jpg
به گزارش AS, قرار بود رونالدو به همراه بنیتز پیش از بازی با شاختار در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کند اما او با این کار مخالفت کرد و کارواخال جای وی را گرفت.

پس از هتریک در بازی دیشب او در میکس زون به خبرنگاران خارجی‌ گفت:

می‌ دانیم که اوایل فصل آنچنان مهم نیست اماباید چمپیونزلیگ را خوب آغاز می‌‌کردیم. ما لالیگا را خوب شروع نکردیم و اولین بازی را مساوی کردیم اما پس از آن با ثبات بازی کردیم و در حال حاضر با سرعت خوبی‌ به پیش می‌‌رویم.

کریستیانو در مورد هتریکش گفت:

خیلی‌ خوشحالم و از هم تیمی‌هایم هم تشکر می‌‌کنم که به من اعتماد دارند.

انتقادات سوال بعدی بود که CR7 اینگونه به آن پاسخ داد:

من مصمم هستم. بودن در این جایگاه باعث افتخار است. باید واقعاً از تیم تشکر کنم که به من بسیار کمک کردند. نمی‌‌دانم. قبلا بازیکن بدی بودم و حالا باز با 8 گل بازیکن خوبی‌ شده ام. هم تیمی‌هایم به من اعتماد دارند و به من توپ می‌‌دهند پس من هم گل می‌‌زنم و پاس گل می‌‌دهم.



تاريخ : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | 9:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بنزما: رونالدو بهترین بازیکن دنیا است

بنزما: رونالدو بهترین بازیکن دنیا است

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7179/news/real-madrid-karim-benzema_1.jpg
به گزارش AS, بنزما در مورد موارد زیر می‌‌گوید؛

بازی:

بهترین کار مطمئن شدن از پیروزی بود چون به دلایلی ما ریتم خوبی‌ نداشتیم در اوایل بازی. کنترل را از دست دادیم و موقعیت‌های زیادی از دست دادیم. تعجب آمیز بود و به اضافه آن، ما سه‌ بازیکن مصدوم داشتیم. در آخر مهمترین کار که پیروزی بود را انجام دادیم."

گل‌های امسال:

به خودم بسیار اطمینان دارم اما فعلا برد تیم مهم تر است.

رونالدو:

از نظر من، بهترین دنیا است.

بیل:

جزو بازیکنان خوب بود که مصدوم شد و احساس می‌‌کنم که با توجه به ترکیب خوب تیم ما توانایی‌ برد بدون بازیکنان غایب را هم داریم.



تاريخ : پنج شنبه 26 شهريور 1394 | 9:48 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بازی رئال مادرید و شاختار دونتسک

 پخش زنده بازی رئال مادرید و شاختار دونتسک

 

 
رئال مادرید اسپانیا - شاختار دونتسک اوکراین

سه شنبه 1394/06/24 :: ساعت 23:15

پخش زنده : زنده از شبکه ورزش

استادیوم : سانتیاگو برنابئو


تاريخ : دو شنبه 23 شهريور 1394 | 9:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ستایش مطبوعات جهان از کریستیانو:”بحران کجا بود؟”

ستایش مطبوعات جهان از کریستیانو:”بحران کجا بود؟”

 

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/18d3e647-0d4e-3b9b-84ae-eedbe09f1d90.jpg
 

مطبوعات جهان به ستایش از عملکرد کریستیانو رونالدو در کورنیا ال پرات پرداختند.

اسپورت :” کریستیانو با پنج گل اسپانیول را ویران کرد. بازیکن پرتغالی پس از اتمام طلسم هفت بازی گل نزدنش به بهترین شکل برگشت و پنج گل در کورنیا مقابل اسپانیولی زد که در جشن بازیکن پرتغالی نقش تماشاگر را داشت.”

موندو دپورتیو:” شش تایی رئال با پنج گل رونالدو. در بیست دقیقه هت تریک کرد و آقای گل تاریخ رئال در لالیگا با پشت سر گذاشتن رائول شد.”

لاوانگاردیا:” اسپانیول ، رونالدو را آقای گل کرد. بازیکن پرتغالی اولین بازیکنی است که در تاریخ لالیگا در دو بازی پیاپی به یک تیم هشت گل می زند.”

گاتزتا دلوا اسپورت ایتالیا:” کریستیانو پنج گل زد و رئال مادرید شش تا! کریستیانو ، بحران کجا بود؟ با پنج گل بازیکن پرتغالی انتقادات به پایان رسیدند و او بر صدر جدول گلزنان تاریخ لالیگا با غلبه بر رائول جای گرفت.”

کوریره دلوا اسپورت ایتالیا :” کریستیانو آقای گل تاریخ رئال در لالیگا شد. هیچ بازیکنی از رئال مثل او در لالیگا گل نزده است. همچنان در کنار مسی رهبر تیمش است.”

آر تی پی پرتغال:” از صفر به پنج در 81 دقیقه. مهاجم پرتغالی روند گلزنی بی نظیری با زدن پنج گل در پیروزی مقابل اسپانیول داشت.”

بیلد آلمان :” کریستیانوی کهکشانی. بازیکن پرتغالی همچنان اسطوره است و در گلباران مقابل اسپانیول پنج گل زد. وحشتناک است.”

اکیپ فرانسه :” کریستیانو در تاریخ ثبت شد. پنج گل او را تبدیل به آقای گل تاریخ باشگاهش در لالیگا کرد. کریستیانو در کورنیا دور افتخار زد.”

تلگراف انگلیس:” کریستیانو با هت تریک در سیزده دقیقه پاسخ انتقادات را داد و رکورد رائول را شکست. این بازیکن پنج گل مقابل اسپانیول زد و 230 گله شد تا و حالا پنج گل تا آقای گلی تاریخ باشگاهش فاصله دارد.”

نیویورک تایمز آمریکا:”کریستیانو پنج گل زد و رکورد گلزنان رئال در تاریخ لالیگا را شکست. این مهاجم در نهایت روند گل نزدنش را پاره کرد و پنج گل زد تا اسپانیول را بازیچه دست خود کند.”

اوله آرژانتین :” کریستیانو مقابل اسپانیول درخشید. ستاره پرتغالی دوباره به عادت خود برای گلزنی برگشت و یک پاس گل هم داد. بدین ترتیب پس از شش بازی گل زد و رکورد دی استفانو و رائول ار در جدول گلزنان تاریخ لالیگا شکست. حالا با 230 گل چهارم است.”

گلوب اسپورت برزیل:” طلسم ؟ ستاره پرتغالی پس از دو بازی لالیگا بدون گل توانست که به گلزنی برگردد. او تبدیل به آقای گل تاریخ باشگاهش در لالیگا شد.”

رکورد مکزیک :” هیولا غرید. کریتسیانو رونالدو یک بازی بی نظیر داشت و پنج گل به اسپانیول زد تا تیمش با نتیجه شش بر صفر در کورنیا ال پرات پیروز شود.”



تاريخ : دو شنبه 23 شهريور 1394 | 9:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

نگاهی به بهترین گلزنان تاریخ لالیگا

نگاهی به بهترین گلزنان تاریخ لالیگا

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user6984/news/cristiano_ronaldo_right_is_congratulated_on_his_fifth_goal_of_the_game.jpg

کریستیانو رونالدو با پنج گلی که در دیدار شب گذشته به ثمر رساند اکنون با 230 گل زده، به بهترین گلزن رئال مادرید در تاریخ لالیگا تبدیل شد.



ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 23 شهريور 1394 | 9:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ناواس: با آرامش و اعتماد به نفس بازی کردم؛ همه می دانیم که رونالدو بهترین است

کیلور ناواس، دروازه بان تیم رئال مادرید بعد از پیروزی 6-0 تیمش مقابل رئال مادرید که با سومین کلین شیت او همراه بود، با خبرنگاران صحبت کرد.

طـرفداری- به گزارش AS، او در مورد بازی و کلین شیت خود گفت:

ما فوق العاده کار کردیم. تیم از این مسابقه در شرایط بسیار مثبتی خارج خواهد شد و این پیروزی به ما اعتماد به نفس می دهد. ما موفق شده ایم که از خلق موقعیت توسط حریفان جلوگیری کنیم. من با آرامش و اعتماد به نفس بازی کردم. مشتاق به سخت کوشی هستم.

او در مورد گل زود هنگام تیم و رونالدو نیز گفت:

به ثمر رساندن گل زود هنگام به شما اعتماد به نفس می دهد و کمک می کند تا بخش هایی از مسابقه را تحت کنترل خود در آورید. همه ما می دانیم که رونالدو بهترین بازیکن دنیاست. او بازیکنی باور نکردنی است.



تاريخ : یک شنبه 22 شهريور 1394 | 17:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بنیتز: رونالدو در تاریخ ثبت شده است؛ می توانیم از این هم بهتر شویم

در ادامه کنفرانس مطبوعاتی رافا بنیتز سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید را پس از پیروزی درخشان و 6-0 امروز عصر این تیم برابر اسپانیول به نقل از وب سایت AS مرور می کنیم.

یازده گل زده در دو بازی بدون گل خورده: 

من در مراسم معارفه خود نیز گفته بودم به دنبال تیمی تهاجمی هستم که بتواند در شرایط نیاز به خوبی دفاع کند. خوشبختانه امروز به هدف مان که پیروزی و به ثمر رساندن گل های بیشتر از حریف بود، رسیدیم و پیرامون حفظ دروازه نیز بیش از هر چیز باید ممنون دست های کیلور ناواس باشیم.

آیا این یک پیروزی رویایی است؟

این گونه برد ها رضایت زیادی به همراه می آورد، اما بدون غرور می گویم که ما هنوز هم جای پیشرفت داریم و اهدافی وجود دارد که به آن نرسیده ایم.

تحرک بازیکنان خط حمله:

آن ها آزادی حرکت زیادی دارند زیرا که برای رسیدن به دروازه حریف حرکات هوشمندانه در جلوی زمین بسیار کلیدی است. ما امروز تحرک و هوشمندی لازم را داشته و توانستیم که از موقعیت های مان به خوبی استفاده کنیم.

آیا این پیروزی آسان به دست آمد؟

گمان نمی کنم. اسپانیول کارهای درست فراوانی در زمین مسابقه به انجام رساند، اما ما نیز عملکرد فوق العاده ای داشته و توانستیم بازی را در دست بگیریم.

کریستیانو رونالدو:

او همچون آهنربا موفقیت را جذب کرده و توانسته جایگاه خود را در تاریخ این باشگاه به ثبت برساند. من امیدوارم که وی حتی از این هم بهتر شود و بتواند به موفقیت های دیگری همراه با رئال مادرید برسد.



تاريخ : یک شنبه 22 شهريور 1394 | 17:12 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو رکورد گلزنی رائول در لالیگا را پشت سر گذاشت

پنج گل کریستیان رونالدو در دیدار امشب مقابل اسپانیول باعث شد تا این بازیکن در هفتمین فصل حضور خود در رئال مادرید، رکورد 228 گل رائول گونزالس افسانه ای را که طی 550 بازی به ثمر رسانده بود، بشکند و با 231 گل در صدر این لیست قرار بگیرد.

طـرفداری- به گزارش AS، این در حالی است که رونالدو این تعداد گل را در 202 بازی به ثمر رسانده است. علاوه براین، ستاره پرتغالی اکنون در تمامی رقابت ها 319 گل برای لوس بلانکوس به ثمر رسانده است.

ضمن اینکه در دیدار مقابل اسپانیول، رونالدو رکورد 227 گل آلفردو دی استفانو در 329 مسابقه را نیز پشت سر گذاشت و به تنهایی بهترین گلزن تاریخ باشگاه در لالیگا می باشد.



تاريخ : یک شنبه 22 شهريور 1394 | 17:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

په په: به کریستیانو برای عملکرد عالی اش تبریک می گویم؛ ناواس خوشحال است

په په: به کریستیانو برای عملکرد عالی اش تبریک می گویم؛ ناواس خوشحال است

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user28399/news/1442073359_418056_1442073410_noticia_grande.jpg
به گزارش AS، پس از این که رئال مادرید با 6 گل موفق شد برابر اسپانیول به پیروزی برسد، په په مدافع پرتغالی این تیم در مورد این دیدار با خبرنگاران صحبت کرد.

رونالدو

"من از عملکرد تیمی بازیکنان راضی هستم اگرچه این موضوع در این مسابقه به ما کمکی نکرد و بیشتر در بازی های مهم تر به کمکمان می آید. من به کریستیانو برای عملکرد عالی اش تبریک می گویم."

بازی آسانی بود؟

"با وجود شکست اسپانیول تیم خوبیست اما کریستیانو روز را برای آن ها خیلی سخت کرد و اعتبار بازیکنانمان از جمله رونالدو به کمکمان آمد."

کیلور ناواس

"او در مادرید راضی و خوشحال است و اثر این اتفاق به خانواده وی نیز می رسد. امروز دو یا سه عکس العمل عالی داشت و ما در حال حاضر دو دروازه بان عالی داریم."



تاريخ : یک شنبه 22 شهريور 1394 | 17:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اسامی بازیکنان رئال مادرید برای دیدار با اسپانیول؛ چریشف خط خورد

دنیس چریشف، غایب قابل توجه لیست رافا بنیتز برای سفر فردا به اسپانیول است.

طـرفداری- به گزارش AS، این بازیکن روسی تنها بازیکنی است که علیرغم اینکه هیچ مشکلی نداشت از لیست خط خورده است، و هامس رودریگز همراه با دنیلو مصدوم هستند.

اسامی کامل بازیکنان رئال مادرید:

دروازه بان ها: کیلور ناواس، کیکو کاسیا، روبن یانیز

مدافعان: رافائل واران، په په، سرخیو راموس، مارسلو، آلوارو آربلوا، دنی کارواخال، ناچو

هافبک ها: تونی کروس، گرت بیل، لوکا مودریچ، متئو کواچیچ، ایسکو، کاسمیرو

مهاجمان: کریستیانو رونالدو، کریم بنزما، خسه رودریگز، لوکاس وازکز



تاريخ : شنبه 21 شهريور 1394 | 10:12 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بنیتز: کاملاً به ناواس ایمان دارم و او از حضور در اینجا خوشحال است

رافا بنیتز روز جمعه در والدبباس مقابل خبرنگاران حضور پیدا کرد و به سؤالات آنها قبل از دیدار فردا مقابل اسپانیول پاسخ داد.

طـرفداری- به گزارش AS، وی در مورد مسائل زیر صحبت کرد:

- تمدید قرارداد دخیا:

او بازیکن منچستر یونایتد است و من رضایت خود از سه دروازه بانی که اینجا دارم را نشان داده ام. کیلور این را می داند چون به او گفته ام.

- گفتگو با کیلور:

او از اطمینانی که دارم، با خبر است؛ او آرام و مطمئن است. در روز آخر نقل و انتقالات من با او، همسرش و مدیر برنامه هایش شام خوردم. تمام خواسته من این است که او خوب باشد و کار خود را انجام دهد.

- کیلور چطور است؟

او در جلسه تمرینی روز گذشته عالی بود و سه یا چهار واکنش فوق العاده داشت. این موضوع روی او تأثیر گذاشته است. او از حضور در اینجا راضی است و من هم خوشحالم. من همیشه حقیقت را گفته ام.

- دنیلو مصدوم شده و به شدت پای خود را پانسمان کرده است:

هنگامی که به اردوی تیم ملی ملحق می شد مصدوم نبود. این اتفاقات رخ می دهند. به همین دلیل یک مسئله داخلی است. ما باید بازیکنان خود را کنترل کنیم - گاهی اوقات می توانید و گاهی اوقات نه، اما کاری که می توانیم را انجام می دهیم.

- ویروس فیفا بعد از بازی های دوستانه:

این مستمر است. در طول جلسه ای که در نیون داشتیم من گفتم که تعداد بازی ها بسیار زیاد است اما قانون گذار من نیستم. آنها بازیکنان را مجبور می کنند تا در بازی های غیرضروری شرکت کنند و نه فقط بازی های دوستانه.

- هامس رودریگز:

او در فرم فوق العاده ای بود و درخشان بازی می کرد و حالا به دلیل مصدومیت دور از میادین خواهد بود و این برای ما مشکل است؛ اما هیچ دلیلی برای گریه کردن وجود ندارد - باید با این موضوع و بازیکنانی که در اختیار داریم کنار بیاییم. سه یا چهار بازیکن می توانند در پست او بازی کنند.

- چرخش در تیم:

مطمئنم که چندین تغییر وجود خواهد داشت. جای نگرانی نیست.

- کریستیانو:

او بازیکنی است که در لیگ بیشترین شوت های در چارچوب را داشته است. و با کیفیت او، مطمئنم که گل های زیادی به ثمر خواهد رساند.



تاريخ : شنبه 21 شهريور 1394 | 10:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آربلوا: رئال مادرید زیر نظر بنیتز پیشرفت خواهد کرد

آلوارو آربلوا معتقد است که رافا بنیتز به حدی باعث پیشرفت رئال مادرید خواهد شد که این تیم دوباره عادت به پیروزی را باز یابد.

طـرفداری- مربی 55 ساله اسپانیایی نقشی کلیدی در پیشرفت این مدافع ایفا کرده است، و در سال 2007 نیز او را برای لیورپول جذب کرده بود. اکنون آربلوا در مصاحبه با وبسایت رسمی باشگاه رئال مادرید می گوید:

می دانیم که سخت خواهد بود و توقعات بالا هستند، اما باشگاه نمی تواند هیچ هدفی جز فتح عناوین قهرمانی داشته باشد. رافا بنیتز یک مربی بسیار روشمند، سخت کوش و پر توقع است که به ما اطمینان داده از طریق سخت کوشی و تلاش می توانیم بهتر و بهتر عمل کنیم. او شروع بسیار خوبی داشته است. شاید رافا کسی باشد که بیشترین اثر را در کارنامه من داشته است، نه تنها به خاطر دادن فرصت بازی در باشگاهی چون لیورپول، که در آن زمان باشگاهی خاص و بسیار مهم بود که همیشه برای قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا می جنگید؛ بلکه به من اجازه داد تا با تیم ملی بازی کنم و مهمتر از آن کمک کرد تا به رئال مادرید برسم.

تنها انگیزه من پیروزی است. می خواهم در تمام بازی هایی که به میدان می رویم پیروز شویم، حتی بازی هایی که در تمرینات انجام می شود. فکر می کنم آرزوی من با این نشان دست به دست منتقل می شود، و هر بازیکن رئال مادرید باید این جاه طلبی را داشته باشد.



تاريخ : شنبه 21 شهريور 1394 | 10:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.