جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پس از جام کنفدراسیون ها، مراسم خداحافظی په په با رئال مادرید برگزار می شود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پس از جام کنفدراسیون ها، مراسم خداحافظی په په با رئال مادرید برگزار می شود

مدافع پرتغالی پس از چندین سال راهی تیم دیگری می شود.

طرفداری- په په مدافع پرتغالی رئال مادرید در این تابستان پس از 10 سال برنابئو را ترک خواهد کرد و راهی تیم دیگری خواهد شد. در همین رابطه روز گذشته فلورنتینو پرز در بخشی از صحبت هایش در مورد په په گفته است:

نه. فکر نمی کنم. په په پسر خوبی است.  به مندس گفته ام که دوست دارم پس از جام کنفدراسیون ها یک مراسم خداحافظی ویژه برای په په برگزار کنیم.

بر همین اساس گفته می شود مادریدی ها در حال برنامه ریزی برای برگزاری یک مراسم خداحافظی با این بازیکن هستند. این در حالی است که تیم هایی نظیر پاری سن ژرمن و میلان مشتریان این بازیکن پرتغالی هستند و به زودی مقصد په په برای فصل بعد مشخص می شود.



تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1396 | 17:49 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

غیر رسمی؛ فابیو کوئنترائو به اسپورتینگ لیسبون پیوست

فابیو کوئنترائو آماده بازگشت به فوتبال پرتغال است.

طرفداری - همانطور که در طرفداری خواندید، فابیو کوئنترائو در آستانه پیوستن به اسپورتینگ لیسبون قرار دارد و خود نیز از بازگشت به پرتغال استقبال می کند.

به گزارش A Bola، فابیو کوئنترائو مدافع راست رئال مادرید بر سر امضای یک قرارداد قرضی یک ساله با اسپورتینگ لیسبون به توافق رسیده که قابلیت دائمی شدن را دارد. فلورنتینو پرز رییس رئال مادرید با تایید انتقال کوئنترائو به اسپورتینگ لیسبون در مصاحبه با Onda Cero گفت:

کوئنترائو راهی اسپورتینگ لیسبون خواهد شد. مهمترین چیز این است که وی بازی کند.



تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1396 | 17:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

شفاف سازی پرز در مورد جدایی موراتا و خامس

شفاف سازی پرز در مورد جدایی موراتا و خامس

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید، شایعات درباره توافق منچستریونایتد و رئال برای انتقال موراتا را تکذیب کرد.

به گزارش "ورزش سه"، موراتا که در این فصل تنها 14 بازی برای رئال فیکس بوده، مورد توجه منچستریونایتد قرار دارد و شایعات بسیاری در مورد حضور او در این تیم در چند هفته اخیر شنیده می‌شود. طبق ادعای خبرگزاری ها ، پیشنهاد 60 میلیونی یونایتد برای او رد شده و رئال با 75 میلیون با منچستریونایتد به توافق رسیده است. با این حال پرز هرگونه توافقی را تکذیب کرد.

 

 

 

 

او گفت:" فکر نمی‌کنم او تیم را ترک کند. هیچکس دلش نمی‌خواهد موراتا برود. هنوز با خودش یا پدرش صحبت نکرده ام. ما از وضعیت حال حاضر خوشحالیم. شنیده ام که توافقی با پیشنهاد 75 میلیون ایجاد شده که دروغ است."

 

پرز درباره وضعیت خامس گفت:" دلیلی نمی‌بینیم که با بازیکنانی که داریم ادامه ندهیم و خامس هم عضوی از تیم ماست. او بازیکن مادرید است. هیچکس هنوز چیزی به ما نگفته و ما هم از او راضی هستیم."



تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1396 | 17:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تصمیم نهایی رونالدو در مورد اتهام مالیاتی سنگین

ادعای آس

تصمیم نهایی رونالدو در مورد اتهام مالیاتی سنگین

کریستیانو رونالدو بر خلاف شایعات موجود قصد ندارد با اداره دارایی اسپانیا به هیچ توافقی برسد.

به گزارش "ورزش سه"، دادستانی اسپانیا امروز اعلام کرد که کریستیانو رونالدو باید 31 جولای(9 مرداد) در دادگاه حاضر شده و به دفاع از خود در مقابل اتهام 14.7 میلیون یورو تخلف مالیاتی بپردازد. کریستیانو که از این اتهام به شدت خشمگین است، تهدید  به ترک اسپانیا و رئال مادرید کرده است.

 

 

 

 

گفته می شد که رونالدو قصد دارد با اداره دارایی به توافق دست یافته و با پرداخت مبلغی، این قضیه را حل و فصل کند ولی آس ادعا کرده است که فوق ستاره پرتغالی نه تنها چنین قصدی ندارد؛ بلکه تصمیم گرفته در دادگاه حاضر شده و به کمک وکلای متبحرش، بی گناهی خود را اثبات کند.

 

رونالدو در این زمینه ژابی آلونسو را الگو قرارداده که چندی پیش توانست بی گناهی خود را اثبات کرده و اتهامات مالیاتی منتسب به خودش را پاک کند.

رونالدو می داند که حضور در دادگاه ریسک بالایی خواهد داشت. رسیدگی به این پرونده ممکن است سال ها به طول بینجامد و در صورت محکومیت، خطر 28 میلیون یورو جریمه مالی و بین 2 تا 7 سال زندان در انتظار او خواهد بود.



تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1396 | 17:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پرز: دوست داریم مسی را بخریم

پرز: دوست داریم مسی را بخریم

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید مدعی شد که آنها دوست دارند لیونل مسی، فوق ستاره بارسا را به خدمت بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، مسی 29 ساله به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ فوتبال شناخته می‌شود و از تیم های پایه بارسا در سال 2004 به تیم اصلی رسید و تا به حال 5 توپ طلا، 8 قهرمانی لالیگا و 4 چمپیونزلیگ کسب کرده است. حال پرز با وجود اینکه ماندن رونالدو در تیمش قطعی نیست، به سراغ فوق ستاره بارسلونا رفته است.

 

 

 

او گفت:" البته که دوست داریم مسی در مادرید باشد. ولی او از کودکی در بارسا بوده و انتقال او هیچوقت رخ نخواهد داد."

 

 

 

پرز درباره احتمال جذب امباپه و دوناروما گفت:" زیدان  وقتی امباپه 16 ساله بود بازی هایش را دیده بود و خیلی از او خوشش آمده بود. ما به دنبال به خدمت گرفتنش نبودیم زیرا سنش خیلی کم بود. امباپه فوق العاده است و مطمئنا به یکی از بهترین های جهان تبدیل خواهد شد. او را زیر نظر داشتیم.

 

در مورد دوناروما هم همه می‌گویند که بازیکن بزرگی است و جانشین بوفون خواهد بود. البته که این صحبت ها واقعیت دارند و ما هم او را زیر نظر داریم ولی در رابطه با اینکه چه کار می‌کنیم قصد صحبت کردن نداریم."

 

پرز درباره دخیا گفت:" ما با دخیا صحبتی نداشته ایم. دو سال پیش مشکلاتی پیش آمد که هنوز حل نشده است. بازیکنان و مربی خیلی به ناواس اعتماد دارند. من هم کیلور ناواس را دوست دارم. چرا قبلا دخیا را می‌خواستیم؟ زیرا زین الدین زیدان شناخت دقیقی از ناواس نداشت.""



تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1396 | 10:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیشنهاد تیم دسته سومی فورتونا کلن آلمان به کریستیانو رونالدو: آبجوی رایگان تا پایان عمر!

حقیقت این است که هر تیمی مایل به در اختیار داشتن اگر نه بهترین، یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر جهان است ولی در عصر سرمایه داری ارزش «پول» را نباید دست کم گرفت.

طرفداری- باشگاه فورتونا کلن آلمان که در پایان فصل 17-2016  با اختلاف 2 امتیاز از سقوط به دسته چهارم فوتبال آلمان جان سالم به در برد، در صدد جذب کریستیانو رونالدو بر آمد.
به گزارش تارنمای گل، رونالدو 32 ساله که از مشکلات مالیاتی خود در اسپانیا به ستوه آمده، بنابر شواهد در پی جدایی از لوس بلانکوس است و منچستریونایتد و پاری سن ژرمن از مشتریان دست به نقد او هستند. با وجود این که امروز باشگاه بایرن مونیخ علاقه مندی خود به جذب CR7 را تکذیب کرد، یک باشگاه آلمانی دیگر اما، خواستار به خدمت گیری او شده است.

فورتونا کلن در حساب توییتر خود خطاب به رونالدو گفته که به دنبال یک مهاجم است ولی پول کافی برای او را ندارد اما می تواند آبجوی مصرفی این بازیکن تا پایان عمرش را تأمین کند! با توجه به حجم واکنش ها به جدایی احتمالی رونالدو از رئال مادرید، انتظار می رود در روزهای آتی نیز چنین خبرهای شوخ طبعانه ای را بخوانیم.



تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1396 | 9:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فوری؛ فلورنتینو پرز: رونالدو بازیکن رئال مادرید هست و خواهد بود

"مشخصا کریستیانو عصبانیست و باید صحبت کنیم"

فوری؛ فلورنتینو پرز: رونالدو بازیکن رئال مادرید هست و خواهد بود

رئال مادرید
سرانجام رئیس باشگاه رئال مادرید واکنش نشان داد.

طرفداری- فلورنتینو پرز مدیر باشگاه رئال مادرید که به تازگی دوره جدیدی از ریاستش را در این باشگاه شروع کرده است، امروز مصاحبه ای مفصل با MARCA انجام داد که این نشریه بخشی از این مصاحبه را منتشر کرده است. وی در ابتدا در مورد شرایط این روزهای کریستیانو رونالدو و اخبار مربوط به جدایی اش گفته است:

با او صحبت نکرده ام ، مشخصاً او عصبانی است و سعی می کنیم بعد از جام کنفدراسیون ها با او صحبت کنیم. کریستیانو بازیکن رئال مادرید هست و خواهد بود.

پرز همچنین در مورد جذب کیلیان ام باپه که این روزها بسیار گفته می شود، گفت:

بهترین بازیکنان همیشه به رئال مادرید می آیند.

وی همچنین در مورد آینده آسنسیو گفت:

آسنسیو بازیکنی است که می تواند برنده توپ طلا شود و همه چیز برای رسیدن به موفقیت را دارد.

نسخه کامل این مصاحبه فردا (3شنبه) در وبسایت مارکا منتشر خواهد شد.

فلورنتینو پرز



تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1396 | 9:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

طومار الکترونیکی هواداران رئال مادرید برای لغو دادگاه رونالدو؛ کریستیانو، در رئال مادرید بمان!

هواداران رئال مادرید در حال جمع آوری طومار برای نگه داشتن این بازیکن در جمع کهکشانی ها هستند.

طرفداری- پس از ابراز نارضایتی کریستیانو رونالدو از نحوه برخورد مطبوعات اسپانیا در خصوص داستان های ایجاد شده پیرامون فرار مالیاتی‌اش، این بازیکن به مدیر برنامه های خود اطلاع داده که می خواهد از رئال مادرید جدا شود.

پس از تایید منبع های مهم خبری از جمله جانلوکا دی مارتزیو و اسکای، داستان جدایی کریستیانو از سانتیاگو برنابئو، بیش از پیش رنگ حقیقت به خود گرفته است. در حالی که این بازیکن از بازگشت به منچستر یونایتد استقبال می کند، بسیاری از هواداران رئال مادرید خواهان باقی ماندن او در جمع کهکشانی ها هستند. هواداران رئال مادرید با مراجعه به وب سایت مشهور Change، در حال امضاء کردن طومار الکترونیکی هستند تا شاید بتوانند نظر این فوق ستاره را تغییر بدهند. در توضیح این طومار آمده است که:" بدهی رونالدو را ببخشید؛ کریستیانو در رئال مادرید بمان!" و گیرنده این نامه، دولت اسپانیا ذکر شده است. 

حمایت الکترونیکی هواداران رئال مادرید از کریستیانو رونالدو

تا کنون 756 نفر این طومار را امضا کرده اند و انتظار می رود تا دقایقی دیگر، به مرز 1000 نفر برسد. 



تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1396 | 9:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

لوکا مودریچ به اتهام شهادت دروغ به زندان می‌رود؟

دادستانی کرواسی پرونده بازجویی از مودریچ را باز کرده است.

طرفداری - دادستانی کرواسی به تازگی پرونده بازجویی و بررسی ادعاهایی که لوکا مودریچ، سه شنبه هفته گذشته در دادگاه مامیچ، سرمربی اسبق دینامو زاگرب کرواسی مطرح کرده را باز کرده و معتقد است هافبک کروات رئال مادرید شهادت دروغ داده است.

به گزارش marca، مامیچ متهم است که در طول دوره حضورش در دیناموزاگرب، تا 15 میلیون یورو از ترنسفر بازیکنان به باشگاه‌های خارجی به جیب زده است. از جمله در انتقال مودریچ به تاتنهام در سال 2008. این البته تمام ماجرا نیست و مامیچ ظاهرا 1.5 میلیون یورو تخلف مالیاتی نیز دارد. این پرونده از سال 2015 باز شده و افراد زیادی در دادگاه برای دادن شهادت حاضر شده‌اند که یکی از آنها، مودریچ است. به عنوان بازیکنی که سابقه بازی زیر نظر مامیچ را دارد.

دادستانی معتقد است احتمالا در ادعاهای مودریچ در دفاع از مامیچ، اغراق‌ها و دروغ‌هایی گفته شده باشد و به عبارت دیگر، مودریچ شهادتی دروغین داده است. شهادت دروغ در کرواسی طبق قوانین تا 5 سال حبس دارد. گفته می‌شود مودریچ در سخنانش برخی از واقعیات درباره قراردادهایی که با باشگاه امضا کرده را تحریف کرده که باعث شده به مامیچ سود مالی برسد.

چیزی مشخص نیست و دادستانی پس از بررسی ادعاهای مودریچ، اگر به قطعیت برسد، آن را به دادگاه اعلام می کند و آن زمان است که دردسرهای هافبک ارزشمند کهکشانی‌ها آغاز خواهد شد.



تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1396 | 9:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مکالمه مرموز بین رونالدو و په په (عکس)

مکالمه مرموز بین رونالدو و په په (عکس)

تک تک حرکات رونالدو در بازی روز گذشته پرتغال و مکزیک زیر ذره بین دوربین ها بود.

به گزارش "ورزش سه"، تهدید رونالدو به جدایی از رئال مادرید پس از اتهامات مالیاتی سنگینی که دادستانی مادرید به وی وارد کرده، باعث شده است تا رونالدو به هدف اول بازار نقل و انتقالات و البته شایعات گوناگون تبدیل شود.

 

 

 

 

روز گذشته رونالدو در ترکیب تیم ملی پرتغال برابر مکزیک در جام کنفدراسیون ها بازی تقریبا خوبی از خود به نمایش گذاشت و در دیداری که 2-2 خاتمه یافت، بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.

پس از اتمام نیمه اول و در حالی که بازیکنان دو تیم در حال رفتن به رختکن بودند، «گل تی وی»، صحنه ی مکالمه بین رونالدو و په په را شکار کرد که در آن رونالدو به په په می گفت:« آنها خیلی بد هستند.»

مشخص نیست رونالدو به مکزیکی ها اشاره داشت یا به داوری و استفاده از سیستم ویدئوچک انتقاد می کرد. شاید هم به خبرنگاران و رسانه ها که در روزهای اخیر توجهات بیشتری به او داشته اند.



تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1396 | 9:50 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اولین واکنش فلورنتینو پرز به شایعه جدایی رونالدو

کریس در رئال راحت است

اولین واکنش فلورنتینو پرز به شایعه جدایی رونالدو

فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید مدعی شد که پیشنهادی برای کریستیانو رونالدو، فوق ستاره تیمشان دریافت نکرده‌اند و شایعات در مورد جدایی او را رد کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در چند روز اخیر شایعات بسیاری در مورد جدایی رونالدو از رئال مادرید شنیده می‌شود. طبق ادعای خبرگزاری های مختلف، کریستیانو پس از متهم شدن به فرار مالیاتی و عدم حمایت باشگاه از او، به شدت از شرایط ناراحت است و قصد جدایی دارد. با این حال پرز مدعی شد هیچ پیشنهادی برای رونالدو دریافت نشده و این بازیکن در رئال ماندنی خواهد شد.

 

 

 

او گفت:" رفتار رسانه ها با رونالدو من را تحت تاثیر قرار داد. به اینکه او ممکن است بی گناه باشد احترامی گذاشته نشد. به نظرم همه باید مالیات خود را بپردازند و ایمان دارم که رونالدو هم همواره این کار را به درستی انجام داده است. کریستیانو همان روندی را در اسپانیا در پیش گرفت که در انگلیس داشت، جایی که سالها بازی کرد و مشکل مالیاتی نداشت. مطمئنم که کریستیانو مالیات هایش را پرداخت کرده است. حتما سوء تفاهمی پیش آمده که حل خواهد شد."

 

پرز به هواداران قول داد که ستاره پرتغالی به قراردادش پایبند خواهد بود ولی مدعی شد که تا پایان جام کنفدراسیون ها درباره آینده رونالدو بحثی نخواهد کرد. او گفت:" تمام آنچه می‌توانم به شما بگویم این است که رونالدو با مادرید قرارداد دارد. هنوز با او صحبت نکردم، فقط در روزنامه ها مطالبی خوانده ام. آخرین باری که با او صحبت کردم، در کاردیف بود که راجع به فصل بعد حرف زدیم. او همیشه به من گفته که در رئال راحت است. رونالدو در یک رقابت بسیار مهم با تیم ملی کشورش حضور دارد و تا پایان آن صحبتی نخواهیم داشت.

 

 

 

 

بند فسخ رونالدو 1 میلیارد یورو است. ما هنوز پیشنهادی برای او نداشته ایم. شیخ پاری سن ژرمن دوست من است و هنوز تماسی با من نگرفته است. این شرایط خیلی عجیب است. کریستیانو انسان خوبی است. باید با او صحبت کنم تا ببینم چه می‌گوید. همیشه چه در مسائل شخصی و چه فوتبالی از او حمایت کرده ایم. او انسان خیلی خوبی است.

 

مطمئنا رونالدو نمی‌خواهد جرایمش را ما بپردازیم. شخصیت او اینگونه نیست. مطمئنم که رونالدو تمام مالیاتش را می‌پردازد و این سوء تفاهم حل خواهد شد. کریستیانو از اینکه باید جریمه بدهد عصبانی نیست. تنها چیزی که من می‌دانم این است که او از رفتار مطبوعات بسیار عصبانی است."



تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1396 | 9:48 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارادونا: دوست داشتم رونالدو، آرژانتینی بود

مارادونا: دوست داشتم رونالدو، آرژانتینی بود

دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین، اعلام کرد لیونل مسی را به کریس رونالدو ترجیح می دهد اما دوست داشت ستاره رئال هم آرژانتینی بود.

به گزارش "ورزش سه"، مسی و رونالدو در 9 سال گذشته تنها برنده های توپ طلا بودند و اگرچه مارادونا تاکید کرد که مسی را به ستاره رئال ترجیح می دهد اما تاکید کرد که هر دو آنها برای تیم ملی آرژانتین بازی می کردند.

 

او به خبرنگاران گفت:" کریس رونالدو یک جانور است. دوست داشتم او آرژانتینی بود.اما همچنان مسی را ترجیح می دهم. او از فوتبال بازی کردن لذت می برد و به راحتی حریفان را پشت سر می گذارد.

 

 

 

لئو نمی تواند به تنهایی برنده جام جهانی شود. اما حتی اگر او نتواند فاتح جام جهانی شود، ما برای همیشه او را به یاد خواهیم داشت."



تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1396 | 9:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اطلاع راموس از تصمیم غیرقابل بازگشت رونالدو

اطلاع راموس از تصمیم غیرقابل بازگشت رونالدو

یک برنامه تلویزیونی اسپانیایی ادعا کرد که کریس رونالدو طی تماس تلفنی با سرخیو راموس به او اطلاع داده که قصد جدایی از رئال را دارد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اینکه رونالدو به فرار مالیاتی 14.7 میلیون یورویی متهم شد، شایعات زیادی در مورد تصمیم او به ترک رئال مادرید منتشر شد.

 

اکنون شبکه تلویزیونی Gol TV اسپانیا ادعا کرد که رونالدو تماسی تلفنی با راموس داشته و از تصمیم غیرقابل بازگشتش برای جدایی از رئال گفته است.

 

 

 

 

براساس آنچه این شبکه تلویزیونی ادعا کرده، راموس از رونالدو سوال کرده آیا شایعاتی که در مورد جدایی اش از رئال منتشر شده، صحت دارد و ستاره پرتغالی هم آن را تایید کرده است.

 

این برنامه همچنین اعلام کرد که ژرژ مندس، مدیر برنامه های رونالدو، با فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال تماس گرفته و او را از تصمیم این بازیکن مطلع کرد.



تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1396 | 9:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

همه می دانند رونالدو عاشق منچستریونایتد است

رامون کالدرون:

همه می دانند رونالدو عاشق منچستریونایتد است

رامون کالدرون، رئیس سابق باشگاه رئال معتقد است فروش رونالدو اشتباه بزرگی از سوی سران رئال خواهد بود.

 

به گزارش "ورزش سه"، در دوران حضور رامون کالدرون بود که کریستیانو رونالدو از یونایتد راهی مادرید شد و حالا این مدیر باسابقه معتقد است کهکشانی ها باید جلوی خروج او را بگیرند.

 

 

 

 

کالدرون گفت: "فروش رونالدو اشتباه بزرگی از سوی پرز خواهد بود. من نیز زمان زیادی وقت گذاشتم و با تلاش توانستم رونالدو را از چنگ یونایتد درآورم.

 

من معتقدم و امیدوارم رونالدو در رئال باقی بماند زیرا هیچ جانشینی برای او وجود ندارد و من کسی را در دنیای فوتبال نمی بینم که بتواند جای او را در رئال پر کند.

 

همه می دانند که رونالدو عاشق منچستریونایتد است. در سال 2008 و یک سال قبل از انتقال به رئال، رونالدو به من از علاقه و رضایت خود به شهر، هواداران و هم تیمی های خود در یونایتد سخن گفت."



تاريخ : سه شنبه 30 خرداد 1396 | 9:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تلاش په په برای انتقال رونالدو به PSG

تلاش په په برای انتقال رونالدو به PSG

په په امیدوار است کریستیانو رونالدو، فوق ستاره رئال مادرید به او در پاری سن ژرمن بپیوندد.

به گزارش "ورزش سه"،  انتظار می‌رود با اتمام قرارداد په په با رئال مادرید، این بازیکن راهی پاری سن ژرمن شده و مقطع جدیدی از فوتبالش را آغاز کند. حال خبرگزاری اوندا سرو مدعی شد که په په در تلاش است رونالدو را نیز راضی به حضور در پاری سن ژرمن کند تا هر دو  آغازی خوب در این تیم داشته باشند.

 

 

 

بااین‌حال زیدان و دیگر رئالی‌ها در تلاش هستند که کریستیانو در تیم بماند و راهی تیم دیگری نشود.  په په بین سال‌های 2007 تا 2017 در رئال توپ زد و افتخارات بسیاری با این تیم کسب کرد. او در تیم ملی پرتغال با رونالدو هم تیمی است و از همین مسئله برای پیشبرد اهدافش استفاده خواهد کرد.



تاريخ : دو شنبه 29 خرداد 1396 | 11:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

درخواست رونالدو از مندس: من را به یونایتد برگردان

ادعای آبولا:

درخواست رونالدو از مندس: من را به یونایتد برگردان

نشریه آبولا که برای اولین بار ماجرای تصمیم کریس رونالدو برای جدایی از رئال مادرید را منتشر کرد، ادعا کرد این ستاره پرتغالی از مدیر برنامه هایش خواسته تا او را به منچستریونایتد برگرداند.

به گزارش "ورزش سه"، اتهام فرار مالیاتی 14.7 میلیون یورویی به رونالدو از سوی دادستانی اسپانیا باعث شد تا ستاره رئال تصمیم به ترک اسپانیا بگیرد و اکنون شایعات زیادی حول مقصد احتمالی او منتشر شده است.

 

در حالی که گفته می شود پاری سن ژرمن آماده است تا مبلغی خیره کننده برای به خدمت گرفتن رونالدو بپردازد اما آبولا ادعا کرده که رونالدو از ژرژ مندس، مدیر برنامه هایش خواسته تا او را به منچستریونایتد برگرداند.

 

 

 

 

رونالدو که بین سال های 2003 تا 2009 برای منچستریونایتد بازی کرد، همواره از علاقه اش برای بازگشت  او به باشگاه گفته؛ هرچند تیره شدن رابطه او با ژوزه مورینیو در آخرین روزهای حضور آقای خاص در سانتیاگو برنابئو، می تواند مانع بزرگی بر سر راه این انتقال باشد.

 

البته ژرژ مندس مدیر برنامه مورینیو نیز هست و با توجه به رابطه گرمی که با او دارد، می تواند این مشکل را حل کند. ضمن اینکه مورینیو سال گذشته در افتتاحیه فیلم رونالدو در لندن شرکت کرد تا نشان بدهد رابطه اش با ستاره رئال به سردی گذشته نیست.



تاريخ : دو شنبه 29 خرداد 1396 | 11:21 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

امتناع کریس رونالدو از صحبت با خبرنگاران

امتناع کریس رونالدو از صحبت با خبرنگاران

کریس رونالدو، کاپیتان تیم ملی پرتغال، بعد از تساوی 2-2 تیمش مقابل مکزیک، از صحبت با خبرنگاران خودداری کرد.

به گزارش "ورزش سه"، در حالی که شایعات در مورد جدایی رونالدو از رئال از روز جمعه و با گزارش نشریه آبولا قوت گرفت، رونالدو امشب در اولین دیدار تیم ملی کشورش مقابل مکزیک به میدان رفت و پاس گل اول را برای ریکاردو کوارشما فراهم کرد؛ هرچند تیمش در نهایت به تساوی رضایت داد.

 

 

در پایان بازی وقتی خبرنگاران در میکسدزون ورزشگاه قصد داشتند با او مصاحبه کنند، رونالدو از صحبت با آنها خودداری کرد.

 

گفته می شود شکایت دادستانی اسپانیا از او به اتهام فرار مالیاتی 14.7 میلیون یورویی، باعث ناراحتی رونالدو شده و همین مسئله باعث شده تا او تصمیم به جدایی از رئال و ترک اسپانیا بگیرد.



تاريخ : دو شنبه 29 خرداد 1396 | 11:21 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رسمی؛ فلورنتینو پرز تا سال ۲۰۲۱، در مسند ریاست رئال مادرید باقی ماند

داستان فلورنتینو پرز و رئال مادرید همچنان ادامه دارد.

طرفداری- فلورنتینو پرز برای پنجمین دوره، به ریاست رئال مادرید رسید تا دورانش در این باشگاه موفق اسپانیایی حداقل تا سال ۲۰۲۱ ادامه داشته باشد. پرز در این انتخابات هم رقیبی نداشت.

با انتخاب پرز به عنوان رییس باشگاه، نقل و انتقالات آتی تیم اسپانیایی از جمله جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو یا انتقال احتمالی کیلیان ام باپه، تاثیری در جایگاه وی نخواهد داشت.



تاريخ : دو شنبه 29 خرداد 1396 | 11:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

فوری؛ ام باپه به سران موناکو اعلام کرده فقط می خواهد برای رئال مادرید بازی کند

کیلیان ام باپه، خواستار پیوستن به رئال مادرید شد.

طرفداری- داستان کیلیان ام باپه جوان، می تواند به رئال مادرید ختم شود. مهاجم جوان موناکو، قرار بود چند روز قبل دیداری با مسئولان این باشگاه داشته باشد و اکنون گفته می شود که او موضعش را برای جدایی از این تیم اعلام کرده است.

جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو، احتمالاً ام باپه را به مادرید منتقل خواهد کرد. روزنامه مارکا چاپ دوشنبه با تیتر یک خود که از قول ام باپه نوشته:

فقط می خواهم برای رئال مادرید بازی کنم.

 

مدعی شده که این ستاره فرانسوی، احتمالاً جانشین کریستیانو رونالدو در مادرید شود.

مارکا - ام باپه



تاريخ : دو شنبه 29 خرداد 1396 | 11:15 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

استفاده از سیستم کمک داور ویدیویی در جام کنفدراسیون ها؛ لغو گل های پرتغال و شیلی

سیستم کمک داور ویدیویی در جام کنفدارسیون ها کاربرد زیادی داشته است.

طرفداری - در حالی که سیستم کمک داور ویدیویی به تازگی مورد استفاده قرار گرفته است، امروز و در جریان دو دیدار جام کنفدارسیون ها دو گل در جریان دو بازی با استفاده از این سیستم مردود اعلام شد.

در دیدار اول بین تیم های پرتغال و مکزیک در حالی که پرتغال توسط په په در نیمه اول به گل رسید، سیستم کمک داور ویدیویی مشخص کرد که گل در شرایط آفساید به ثمر رسیده است و داور این گل را مردود اعلام کرد. اما این پایان کار نبود. در دیگر دیدار این مرحله بین تیم های شیلی و کامرون نیز پس از این که تیم ملی شیلی به گل دست پیدا کرد، بار دیگر این سیستم کمک داور ویدیویی بود که رای به آفساید بودن گل شیلی داد.



تاريخ : دو شنبه 29 خرداد 1396 | 11:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اسکای: رونالدو در صورت جدایی دوست دارد به منچستر یونایتد برگردد

رونالدو به شایعات پیرامون بازگشتش به منچستر یونایتد، علاقه مند است.

طرفداری- همانطور که پیش از این در طرفداری خواندید، کریستیانو رونالدو در گفتگو با ژرژ مندس، به مدیر برنامه هایش اعلام کرد که خواهان بازگشت به منچستر یونایتد است. 

پس از این خبر و تایید منابع مهمی چون جانلوکا دی مارتزیو، هم اکنون اسکای اسپورتس نیز این خبر را تایید کرده است. به نقل از اسکای، کریستیانو رونالدو در صورت جدایی از رئال مادرید، از بازگشت به منچستر یونایتد استقبال می کند. رونالدو که از داستان های ایجاد شده در خصوص پرونده فرار مالیاتی‌اش ناراحت شده، به دنبال جدایی از رئال مادرید است.



تاريخ : دو شنبه 29 خرداد 1396 | 11:13 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رسمی؛ کریستیانو رونالدو به عنوان بهترین بازیکن دیدار پرتغال-مکزیک انتخاب شد

این دیدار با نتیجه 2-2 به پایان رسید.

طرفداری- در دیدار دوم جام کنفدراسیون ها، تیم های ملی پرتغال و مکزیک به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با نتیجه 2-2 مساوی پایان یافت. کریستیانو رونالدو، فوق ستاره تیم رئال مادرید در پایان این بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد.



تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1396 | 21:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پرتغال 2-2 مکزیک؛ سلسائو باز هم جام را با تساوی آغاز کرد

شاگردان سانتوس در تیم ملی پرتغال نتوانستند از پس مکزیک برآیند.

طرفداری - تیم‌های ملی پرتغال و مکزیک عصر امروز از ساعت 19:30 در دور اول مرحله گروهی جام کنفدراسیون‌های 2017 در ورزشگاه کازان آرنای روسیه به مصاف هم رفتند که در نهایت این بازی با تساوی به پایان رسید.

ترکیب اصلی

ترکیب اصلی - پرتغال - مکزیک - جام کنفدراسیون‌ها 2017

گزارش بازی

بازی را مکزیک خیلی خوب و مسلط آغاز کرد. پانزده دقیقه ابتدایی کامل در اختیار شاگردان اوسوریو بود. هر چند که موقعیت جدی چندانی نصیب آنها نشد. پرتغال پس از این مدت خودی نشان داد و بازی را در دست گرفت. پس از چند شوت پیاپی توسط په په به گل هم رسید و در حالی که نیمکت پرتغال در حال خوشحالی پس از گل بود، سیستم کمک داور ویدئویی گل را مردود اعلام کرد. ظاهرا په په در ابتدای صحنه گل در آفساید قرار داشته است. روی این گل شوت‌های پیاپی رونالدو جلب توجه می‌کرد. پس از ادامه برتری، سلسائو در نهایت روی حرکت زیبای رونالدو و توسط کوارشما به گل اول رسید. همکاری این دو بازیکن دقایقی بعد می‌توانست گل دوم را هم برای پرتغال به همراه داشته باشداما خودخواهی کوارشما مانع از این اتفاق شد. در حالی که به نظر می‌رسید بازی با همین نتیجه در نیمه اول به پایان برسد، مکزیک گل تساوی را توسط چیچاریتو به ثمر رساند. چیچاریتو می‌توانست درآخرین لحظات این نیمه گل برتری مکزیک را هم بزند اما شوت ضعیفش به آسمان رفت. نیمه اول با نتیجه 1-1 به پایان رسید. 

نیمه دوم را هم تا حدودی مکزیک بهتر شروع کرد اما رفته رفته این پرتغال بود که بازی را در دست گرفت. نیمه دومی کاملا کسل کننده و بدون موقعیت را تا دقیقه 70 شاهد بودیم. تنها چند شوت ناسرانجام، محتوای بازی در 25 دقیقه ابتدایی این نیمه بود. برای دیدن دو موقعیت نسبتا خوب باید تا دقیقه 80 صبر می‌کردیم. شوت‌های کوارشما و دوس سانتوس راه به جایی نبرد. اما در نهایت این سدریک سوارس بود که موفق شد قفل دروازه‌ها در نیمه دوم را بشکند. چند دقیقه بعد ژلسون می‌توانست گل سوم پرتغال را هم بزند که با بی دقتی فرصت خوبی را از دست داد. مکزیک دست بردار نبود و در نهایت موفق شد توسط هکتور هرررا گل تساوی را بزند. بازی در نهایت با تساوی 2-2 به پایان رسید.

شرح گل‌ها

گل اول پرتغال (ریکاردو کوارشما،  دقیقه 35): روی یک حرکت خوب و استارت سریع از رونالدو بود که فوق ستاره پرتغالی پاسی زیبا برای کوارشما در مصافی تک به تک فراهم کرد و او نیز پس از یک تو سر توپ و جای گذاشتن اوچوا، دروازه را به راحتی باز کرد.

ریکاردو کوارشما - پرتغال - مکزیک - جام کنفدراسیون‌ها 2017

گل اول مکزیک (خاویر هرناندز، دقیقه 42): سانتر از سمت چپ مکزیک را گررو نتوانست به خوبی دفع کند. ولا پشت سر گررو آماده بود تا با یک سانتر خوب روی سر هرناندز، مقدمات گل تساوی را فراهم بیاورد. ضربه سر چیچاریتو زیبا بود. 

چیچاریتو - مکزیک - پرتغال - جام کنفدراسیون‌ها 2017

گل دوم پرتغال (سدریک سوارس، دقیقه 86): روی یک حرکت از سمت راست و پاس رو به بیرون ژلسون مارتینز بود که توپ در محوطه جریمه به سدریک سوارس پیش تاخته رسید تا شوت او پس از برخورد به مدافع مکزیک در گوشه دروازه اوچوا جای بگیرد. 

گل دوم مکزیک (هکتور هررا، دقیقه 91): روی یک کرنر بود که هررا با پروازی بلند و ضربه سری دقیق، گل تساوی را به ثمر رساند.

آمار بازی

تکمیل می‌گردد...

مشاهده جزئيات بازی در طرفداری



تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1396 | 21:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پاری سن ژرمن برای جذب رونالدو آماده هر کاری است؛ اولویتِ بازیکن بازگشت به منچستریونایتد است

ظاهرا کریستیانو رونالدو دوست دارد به منچستریونایتد بازگردد اما پاری سن ژرمن نیز آماده انجام کارهای دیوانه کننده است.

طرفداری- داستان کریستیانو رونالدو و احتمال جدایی او از رئال مادرید تبدیل به موضوع بی مزه این روزهای نقل و انتقالات تابستانی شده است و هر ساعت، شایعاتی جدید درباره این موضوع ایجاد می شود اما کم کم اوضاع در حال مشخص شدن است.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، پاری سن ژرمن آماده خرج هر مبلغی برای وسوسه کردن کریستیانو رونالدو و آوردن او به پاریس است اما میل و خواسته ستاره پرتغالی نیز مهم است. به نظر می رسد که رونالدو علاقه مند است تا به منچستریونایتد و اولدترافورد بازگردد. ژرژ مندس، مدیربرنامه های مهاجم 32 ساله رئال مادرید این موضوع را به خوبی می داند زیرا رونالدو از او خواسته تا هرکاری که برای انتقال به منچستریونایتد لازم است را انجام دهد. اگرچه در مورد این انتقال، نمی توان عاملی را نادیده گرفت و این انتقال، پیچیده به نظر می رسد. پس از ماجراهای فرار مالیاتی رونالدو در اسپانیا، خداحافظی او با رئال مادرید در این تابستان امکان پذیر به نظر می رسد.



تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1396 | 21:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اولتیماتوم رونالدو به سران رئال مادرید

اولتیماتوم رونالدو به سران رئال مادرید

داستان جدایی کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغال کهکشانی ها هر روز رنگ و بوی جدی تری به خود می گیرد.

 

به گزارش "ورزش سه"، ابتدای هفته بود که خبر تمایل رونالدو به ترک رئال مادرید به علت مشکلات فراوان مالیاتی در اسپانیا توسط رسانه ها مطرح شد اما اگرچه این خبر در ابتدا خیلی جدی به نظر نمی رسید، اما ابعاد جدیدی که هر روز منتشر می شود خبر از احتمال واقعیت گرفتن این کابوس برای هواداران رئال مادرید است.

 

 

 

 

نشریه انگلیسی "دیلی میرر" عنوان داشت که رونالدو به سران رئال مادرید اولتیماتوم داده یا باید جریمه 14.7 میلیون یورویی او را پرداخت کنند یا اینکه این ستاره پرتغالی به زودی رئال مادرید را ترک خواهد کرد.

 

اما به هر حال با توجه به بند یک میلیارد یورویی آزادسازی رونالدو و اینکه کمتر تیمی امکان پرداخت چنین مبالغی یا حتی نزدیک به آن را دارد، همچنان احتمال دارد تا مشکلات مالیاتی CR7 حل شده و او همچنان در برنابئو باقی بماند.



تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1396 | 19:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ترکیب اصلی پرتغال – مکزیک

ترکیب اصلی پرتغال – مکزیک

تا ساعتی دیگر، پرتغال و مکزیک به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، در دومین روز از مسابقات جام کنفدراسیون ها شاهد رونمایی از رونالدو و یارانش خواهیم بود.

 

پرتغال: پاتریسیو، سدریچ، فونته، په په، گوئررو، موتینیو، کاروالیو، گومس، کوارشما، نانی، رونالدو

 

مکزیک: اوچوا، سالسدو، ریس، دوس سانتوس، لاین، خیمنس، ولا، هرناندز، مورنو، هررا، گواردادو



تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1396 | 19:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئیس لالیگا: فقدان رونالدو غیر قابل جبران است

در مصاحبه با لاسستا

رئیس لالیگا: فقدان رونالدو غیر قابل جبران است

خاویر تباس، رئیس لالیگا به دفاع تمام قد از رونالدو در مقابل اتهامات مالیاتی اخیر پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، دادستانی مادرید از رونالدو به اتهام 14.7 میلیون یورو تخلف مالیاتی شکایت کرده و همین مساله باعث شده تا این فوق ستاره پرتغالی تهدید به جدایی از رئال مادرید کند.

 

 

 

 

خاویر تباس در همین رابطه گفت:« رونالدو و اطرافیانش را می شناسم. همه حرفه ای و کاربلد هستند و اطمینان دارم که او بی گناه است. این روزها شرایط به گونه ای است که هر کسی از سوی اداره مالیات متهم می شود، سریعا به او وصله کلاهبردار می چسبانند. طبق آنچه که خوانده ام، اطمینان دارم که رونالدو مرتکب هیچ اشتباهی نشده است.»

 

از دست دادن رونالدو:« نمی توان تعیین کرد که تا چه اندازه رئال و لالیگا ضربه خواهند دید ولی رونالدو یک بازیکن بسیار بسیار مهم است و معتقدم فقدان او در کوتاه مدت غیر قابل جبران خواهد بود.»



تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1396 | 18:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گاتزتا: آنچلوتی علاقه مند به همکاری مجدد با کریستیانو رونالدو در بایرن مونیخ!

انتقال کریستیانو رونالدو به بایرن مونیخ رویایی به نظر می رسد اما گاتزتا دلو اسپورت امروز این گمانه زنی را مطرح کرده است.

طرفداری- آینده کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید در هاله ای از ابهام است و مشخص نیست که وی در فصل آینده در کدام تیم توپ خواهد زد.

روزنامه معتبر گاتزتا دلو اسپورت، مدعی است که امکان انتقال کریستیانو به بایرن مونیخ وجود دارد زیرا کارلو آنچلوتی علاقه مند است تا بار دیگر با شاگرد سابق خود همکاری کند. آنچلوتی و رونالدو، رابطه ای نزدیک و صمیمانه با یکدیگر دارند. آیا دوباره آن ها با یکدیگر همکاری خواهند کرد؟ این مسئله در حال حاضر همانند یک رویا به نظر می رسد اما گاهی اوقات، رویاها محقق می شوند.

گاتزتا دلو اسپورت در اشاره به مقصد های احتمالی رونالدو، علاوه بر بایرن مونیخ، نام منچستریونایتد و پاری سن ژرمن را نیز ذکر کرده است.



تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1396 | 17:7 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

لطفا کمی هم بزرگ شو؛ به بهانه اتهام فرار مالیاتی کریستیانو رونالدو

در دهه چهارم زندگی، پس از فتح یورو، تکرار سی ال و احتمالا پنجمین توپ طلا رصد رفتارهای کریستیانو، که حالا یکی از چهار کاپیتان رئال است، نشان می دهد کماکان برنامه روشنی برای بزرگتر شدن ندارد.



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1396 | 17:4 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال در انتظار دو پیشنهاد نجومی برای رونالدو

ادعای دیلی میل

رئال در انتظار دو پیشنهاد نجومی برای رونالدو

کریستیانو رونالدو با وجود اینکه هنوز خودش به طور رسمی تقاضای جدایی از رئال نکرده؛ ولی به اطرافیانش گفته است که دیگر به رئال باز نمی گردد.

به گزارش "ورزش سه"، اتهامات مالیاتی دادستانی مادرید به رونالدو برای این بازیکن به قدری گران تمام شده که قصد دارد هر طور شده اسپانیا و طبعا رئال مادرید را ترک کند.

این ادعای نشریه آبولا است و هنوز خود بازیکن چنین موضوعی را رسما مطرح نکرده است.

 

 

 

 

بر کسی پوشیده نیست که تنها چند تیم خاص هستند که بودجه لازم برای جذب فوق ستاره ای چون رونالدو را در اختیار دارند. یکی از آنها منچستریونایتد است و دیگری پاری سن ژرمن.

به ادعای دیلی میل، پیشنهاد منچستریونایتد برای رئالی ها وسوسه کننده تر است. یونایتد حاضر است 210 میلیون یورو برای جذب رونالدو هزینه کند و همچنین در ازای جذب موراتا(دیگر مهاجم رئال)، دخیا را نیز به رئال واگذار کند.

 

در سوی دیگر پاری سن ژرمن قصد دارد پیشنهادی 140 میلیون یورویی به رئال ارائه دهد و حقوق 30 میلیون یورو خالص در سال را نیز برای رونالدو کنار گذاشته است. چشم امید پی اس جی به ژرژ مندس، ایجنت رونالدو است که روز فینال لیگ قهرمانان ملاقات ویژه ای با ناصر الخلیفه(مدیر باشگاه فرانسوی) داشت و قول های مساعدی هم در مورد رونالدو داد.



تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1396 | 17:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پیش بازی پرتغال - مکزیک

پیش بازی پرتغال - مکزیک

دو تیم پرتغال و مکزیک، امشب در ورزشگاه کازان آره نا شهر کازان در اولین دیدارهای خود در جام کنفدراسیون ها به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، قهرمان اروپا در حالی به مصاف قهرمان کنکاکاف خواهد رفت که مشخصا پرتغال شانس بیشتری برای کسب پیروزی دارد ولی مکزیک نیز نشان داده هرگاه دست کم گرفته شده، به حریف ضربه سختی زده است. برای مکزیک کسب یک امتیاز از این بازی نیز اهمیت بسیاری خواهد داشت زیرا احتمالا آنها برای کسب رده دوم با روسیه در رقابت خواهند بود و کسب امتیاز از این بازی می‌تواند کمک بسیاری به روند صعود آنها کند.

 

 

 

با حضور آندره سیلوا و برناردو سیلوا، پرتغال سعی داشته تیمی نسبتا جوان را راهی مسابقات کند. بدین ترتیب آزادی عمل رونالدو در خط حمله بیشتر خواهد بود و می‌تواند دائم پستش را عوض کند. با خط حمله نسبتا خوبی که پرتغال در اختیار دارد، بهانه ای برای این تیم در صورت عدم کسب سه امتیاز در این دیدار وجود ندارد.

 

در مکزیک نیز همچنان اوچوا گلر اول تیم است و از دروازه این تیم محافظت می‌کند و رافا مارکز با تجربه نیز همچنان در خط دفاع این تیم حضور دارد. در خطوط جلوتر، جیوانی دوس سانتوس و چیچاریتو، امیدهای مکزیک برای امتیاز گرفتن از حریف هستند و باید دید امروز چه کار خواهند کرد.

 

ترکیب احتمالی:

 

پرتغال-مکزیک
یکشنبه, ۲۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۰
زنده از شبکه ورزش


تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1396 | 11:58 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

سانتوس: حاضرم برای اثبات شخصیت شگفت انگیز رونالدو دستم را درون آتش بگذارم

سانتوس به تمجید همه جانبه از شخصیت کاپیتان تیمش پرداخت و به صورت غیرمستقیم ادعای مارکا را تکذیب کرد.

طرفداری - فرناندو سانتوس، سرمربی پرتغال در کنفرانس مطبوعاتی پیش ازبازی با مکزیک در مرحله گروهی جام کنفدراسیون‌ها در واکنش به تصمیم کریستیانو رونالدو به جدایی از رئال مادرید عنوان کرد چیزهایی در رسانه‌ها می‌شنود که در تیم ملی خبری از آنها نیست.

به گزارش AS، قابل پیش بینی هم بود. اینکه اغلب سوالات کنفرانس مطبوعاتی سانتوس درباره آینده رونالدو باشد. کریستیانو تصمیم گرفته به دلیل اتهاماتی که به او پیرامون تخلفات مالیاتی وارد شده و باشگاه هم از او به اندازه مورد نظر حمایتش نکرده، از رئال مادرید جدا شود. خبری که از روز گذشته تیتر یک تمامی رسانه‌های اسپانیا و اروپاست. سانتوس که رابطه فوق العاده‌ای با رونالدو دارد و فردا باید با پرتغال در اولین بازی دور گروهی جام کنفدراسیون‌ها مقابل مکزیک قرار بگیرد، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی درباره رونالدو گفت:

می‌دانستم که همه از رونالدو سوال خواهند کرد. یک بار برای همیشه به این سوال پاسخ می‌دهم. من آخرین مربی رونالدو در پرتغال بودم. وقتی که او تنها 18 سال داشت. می‌دانید که کاملا او را می‌شناسم. سال‌هاست او را می‌شناسم و حاضرم برای اثبات شخصیت و رفتارش به عنوان یک ورزشکار و یک انسان، دستم را درون آتش کنم. تکرار می‌کنم واقعا حاضرم دستم را درون آتش قرار بدهم. کریستیانو شخصیتی شگفت‌انگیز دارد. شما باید در مواجهه با چنین مسائلی (جدایی رونالدو از رئال مادرید) بسیار محتاط باشید. نمی‌دانید منبع چنین اخباری چیست و چه کسی چنین چیزهایی می‌گوید. گاهی مطالبی از رسانه‌ها می‌شنوم که هرگز در تیم ملی آنها را نشنیده‌ام.

حالا هم می دانم باز هم قصد دارید درباره رونالدو سوال کنید اما کافی‌ست. فردا ما به عنوان تیم ملی پرتغال با مکزیک بازی داریم. اینجا در تیم ملی ما تمام منیت‌ها را کنار گذاشته‌ایم و همه با هم هستیم. شانس نخست قهرمانی نیستیم و صرفا یکی از مدعیان به شمار می‌رویم. مکزیک تیم بسیار خوبی‌ست که از بازیکنانی تکنیکی و سریع بهره می‌برد. 



تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1396 | 11:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو کفش های جدیدش را معرفی کرد

کریستیانو رونالدو کفش های جدیدش را معرفی کرد

این کفش ها مخصوص رقابت های جام کنفدراسیون هاست.

طرفداری- رقابت های جام کنفدراسیون ها در سال 2017 آغاز شده است و تیم ملی پرتغال به عنوان قهرمان اروپا در این رقابت ها با ستاره خود یعنی کریستیانو رونالدو حاضر شده است.

در همین مورد این بازیکن از کفش های جدید خود که مخصوص این رقابت هاست و کمپانی نایکی آن را طراحی کرده است رونمایی کرد. رونالدو در مورد این کفش ها در توئیترش نوشت:

کفش های جدید، همان هدف قبلی!

نایکی

کریستیانو رونالدو - پرتغال


تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1396 | 11:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تیتر یک روزنامه مارکا؛ زیدان به رونالدو: نمی خواهم از رئال مادرید جدا شوی!

مارکا، تیتر یک خود را به تماس تلفنی زیدان با رونالدو اختصاص داده است.

طرفداری- روز گذشته خبر جدایی احتمالی کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید، به سرعت تیتر یک تمام رسانه های دنیا شد. اتهام مالیاتی که به کریستیانو رونالدو وارد آمده بود، یکی از دلایل او برای جدایی از رئال مادرید مطرح شده است

روزنامه مارکا اسپانیا در چاپ یکشنبه 18 ژولای خود، در تیتر نخست نوشته:

تماس تلفنی زیدان با رونالدو: کریس، نمی خواهم از رئال مادرید بروی.

مارکا - کریستیانو رونالدو - زین الدین زیدان 

گفتنی است، مادریدی‌ها به مندس این را اطلاع داده‌اند که قراردادی جدید به همراه پرداخت جریمه دادستانی، منتفی‌ست.



تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1396 | 11:52 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

پله:‌ شکی نیست که در حال حاضر، کریستیانو رونالدو بهترین بازیکن دنیاست

پله، رونالدو را بهترین بازیکن کنونی دنیای فوتبال می‌داند.

طرفداری - پله، اسطوره فوتبال برزیل و برنده سه جام جهانی عنوان کرد در حال حاضر هیچ شکی وجود ندارد که کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید، بهترین مهاجم و بازیکن دنیاست.

به گزارش espnfc، رونالدو که فصل خوبی را پشت سر نمی‌گذاشت، به یکباره در مقطع پایانی فصل احیا شد و توانست با درخششی فوق العاده و زدن 10 گل در مراحل پایانی لیگ قهرمانان اروپا و به ثمر رساندن چند گل حساس در هفته‌های پایانی لالیگا، برای اولین بار در 59 سال گذشته، کهکشانی‌ها را صاحب دوگانه لیگ و اروپا کند. همین درخشش‌های رونالدوست که باعث شده بسیاری اعتقاد داشته باشند او شانس نخست توپ طلای 2017 خواهد بود.

پله، که نیازی به معرفی ندارد، امروز در گفتگو با خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه بهترین بازیکن کنونی دنیا کیست، گفت:

دو سال پیش، خودم توپ طلا را به او دادم. همان طور که گفتم، شکی وجود ندارد که در حال حاضر بهترین بازیکن، بهترین مهاجم و بهترین گلزن دنیا کریستیانو رونالدوست.



تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1396 | 11:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

10 اتفاقی که اگر رونالدو به منچستریونایتد بازگردد، رخ خواهد داد

10 اتفاقی که اگر رونالدو به منچستریونایتد بازگردد، رخ خواهد داد

رئال مادرید - منچستر یونایتد - نقل و انتقالات
این روزها همه جا صحبت از کریستیانو رونالدو و وضعیت نامشخص او در مادرید است.

طرفداری- باورش بسیار دشوار بود اگر چند روز پیش عنوان می کردند که کریستیانو رونالدو از وضعیت خود در رئال مادرید راضی نیست و قصد ترک این تیم را دارد. حالا اما احتمال آن که رونالدو به سمت درب های خروج سانتیاگو برنابئو برود جدی تر از همیشه شده است؛ اما به کجا؟



ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1396 | 11:47 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بیانیه مارتین لیبرمن، خبرنگار نزدیک به رونالدو: کریستیانو عصبانیست و انتظار حمایت بیشتری داشت

"باید صبر کرد"

بیانیه مارتین لیبرمن، خبرنگار نزدیک به رونالدو: کریستیانو عصبانیست و انتظار حمایت بیشتری داشت

رئال مادردی - پرتغال
خبرنگار جنجالی آرژانتینی فاکس اسپورت آرژانتین رابطه نزدیکی با رونالدو دارد.

طرفداری- مارتین لیبرمن یکی از خبرنگاران ورزشی مشهور در آرژانتیین است که همیشه رابطه نزدیک و صمیمی با کریستیانو رونالدو داشته است و بارها در خبرها حمایتش را از فوق ستاره پرتغالی اعلام کرده است.

به گزارش MARCA، وی که در این 48 ساعت دیوانه کننده رونالدو سکوت کرده بود، امروز در اینستاگرام رسمی اش متنی را منتشر کرد و به سوالت پاسخ داد:

همه از من در مورد کریستیانو و شرایط فعلی سوال می کنند ولی من تا زمانی که با وی صحبت نکنم، حرفی نخواهم زد. حقیقت این است که ما رابطه خوبی با هم داریم و اغلب با هم در تماس هستیم. او در حال حاضر در روسیه است و کاملا روی جام کنفدراسیون ها تمرکز کرده است ولی صداهایی که می رسد نشان می دهد که وی از باشگاه رئال مادرید ناراحت و عصبانیست. او عقیده دارد که باشگاه در جریان موضوعات مالیاتی از وی دفاعی نکرد و یکی از مدیران بلندمرتبه باشگاه باید این کار را می کرد. او عقیده دارد که واکنش باشگاه در مورد اتهام مالیاتی اش درست همانند دیگر بازیکنان بوده که این عادلانه نیست. بگذارید صادق باشم؛ بنظرم کریستیانو انتظار داشت یا دارد که مدیر باشگاه یا نایب رئیس باشگاه و یا مدیر ورزشی تیم به صورت عمومی از وی دفاع و پشتیبانی کنند، اتفاقی که هنوز نیفتاده است. رابطه در این وسط کمی آسیب دیده است. باید ببینیم که شرایط چگونه پیش می رود ولی چیزی که مشخص است رونالدو، ناراحت، غمگین و عصبانی است ولی کاملا روی جام کنفدراسیون ها و پرتغال متمرکز است.

کریستیانو رونالدو

آخرین اخبار مربوط به کریستیانو رونالدو را در اینــــجا بخوانید



تاريخ : یک شنبه 28 خرداد 1396 | 11:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

اقدام عجیب رونالدو و تقویت شایعه جدایی (عکس)

اقدام عجیب رونالدو و تقویت شایعه جدایی (عکس)

امروز کریستیانو رونالدو عکس کاور صفحه رسمی خود در اینستاگرام را از رئال مادرید به تیم ملی پرتغال تغییر داد.

 

به گزارش "ورزش سه"، در روزهای اخیر اخبار زیادی در مورد احتمال جدایی رونالدو و نارضایتی او از شرایط اسپانیا به علت مشکلات مالیاتی شنیده شده است.

 

امروز رونالدو در اقدامی عجیب عکس خود را از تصویری با پیراهن رئال به تیم ملی پرتغال تغییر داد که البته ابتدا بسیار آن را به علت آغاز جام کنفدراسیون ها و حضور کریستیانو در این جام می دانستند.

 

اما با بررسی گذشته در می یابیم که رونالدو هرگز چنین اقدامی در تورنمنت های ملی گذشته مانند یورو و جام جهانی نداشته و بی شک این اتفاق از روی عمد انجام شده تا پیام دیگری به سران باشگاه متمول مادریدی باشد.

 

 



تاريخ : شنبه 27 خرداد 1396 | 21:25 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تمجید ستاره سابق بارسلونا از رونالدو

تمجید ستاره سابق بارسلونا از رونالدو

دنی آلوس، ستاره سابق بارسا و حال حاضر یوونتوس در مصاحبه جدید خود به تمجید از رونالدو پرداخت.

به گزارش "ورزش سه"، آلوس در زمان حضورش در بارسا،  ال کلاسیکوهای زیادی را تجربه کرد و در همه آنها تقریبا با ستاره های رئال تنش های جدی داشت.

یکی از بازیکنانی که همواره با آلوس در جدل و درگیری بود، کریستیانو رونالدو است. یکی دو مصاحبه جنجالی از مدافع برزیلی در نهایت سبب شد تا روابط بین این دو تیره شود و حتی در مراسم توپ طلای 2015 رونالدو حاضر نشد با آلوس دست بدهد.

 

 

 

 

ستاره برزیلی یووه در مورد رونالدو به خبرنگاران گفت:« صحبت های من برخی مواقع دستکاری می شد تا به فروش مطبوعات کمک کند.

فکر می کنید من احمق یا مریض روانی هستم؟ فکر می کنید من نمی دانم رونالدو یک فوق ستاره و یک پدیده است؟ واضح است که رونالدو یک فوتبالیست فوق العاده است ولی معتقدم تاثیر مسی در بازی تیمی، کمی بیشتر از اوست. این عقیده من شایستگی های رونالدو را زیر سوال نمی برد.»



تاريخ : شنبه 27 خرداد 1396 | 18:43 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید به مندس اطلاع داده که جریمه 30 میلیون یورویی رونالدو را پرداخت نخواهد کرد

مادریدی‌ها به مندس این را اطلاع داده‌اند که قراردادی جدید به همراه پرداخت جریمه دادستانی، منتفی‌ست.

طرفداری - باشگاه رئال مادرید که با تصمیم عجیب کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی‌اش مبنی بر جدایی مواجه شده به ژرژ مندس، ایجنت این بازیکن اعلام کرده که خبری از پرداخت جریمه دادستانی توسط باشگاه نخواهد بود.

حالا دیگر تمام دنیا می‌داند رونالدو فکر جدایی از رئال مادرید به سرش زده است. اتهاماتی که به او درباره تخلفات مالیاتی زده می‌شود و سپس توسط دادستانی اسپانیا تایید شد، به شدت او را عصبانی کرده و باعث شده تا او کاملا روی ترک اسپانیا فکر کند. در این میان البته تصور رونالدو مبنی بر حمایت نه چندان کافی و وافی باشگاه از او در این جریان نیز مزید بر علت شده تا حالا جدایی فوق ستاره پرتغالی از کهکشانی‌ها شکل جدی‌تری به خود بگیرد.

در این میان اما بسیاری معتقدند هدف رونالدو، وادار کردن باشگاه به ارائه قراردادی جدید با دستمزدی بهتر و البته، پرداخت جریمه تعیین شده توسط دادستانی‌ست. رونالدو اگر بپذیرد که چیزی حدود 30 میلیون یورو بپردازد، می‌تواند تا حدود زیادی خیالش را بابت پرونده تخلف مالیاتی‌اش راحت کند. اما فلورنتینو پرز چنین برنامه‌ای ندارد.

به گزارش mundodeportivo، رئال مادرید معتقد است مشکلات به وجود آمده برای رونالدو، مشکل خودش است و ربطی به باشگاه ندارد. اگرچه باشگاه نیز تا جایی که بتواند از فوق ستاره‌اش حمایت کرده و خواهد کرد. کهکشانی‌ها در این قضیه مصمم هستند و همین حالا به ژرژ مندس، مدیربرنامه‌های رونالدو اطلاع داده‌اند. بنابراین از حالا می‌توان گفت خبری از قرارداد جدید که باشگاه را موظف به پرداخت جریمه دادستانی کند، نخواهد بود. 



تاريخ : شنبه 27 خرداد 1396 | 18:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.