جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ليورپول - رئال مادريد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ليورپول - رئال مادريد

 

ليورپول - رئال مادريد

http://gigpars.com/upload/et41_liverpool_real_madrid001.jpg



تاريخ : چهار شنبه 30 مهر 1393 | 9:20 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتی: باورم نمی شود که از حالا در مورد ال کلاسیکو صحبت کنیم

طرفداری- کارلو آنچلوتی پیش از دیدار فردا شب تیمش مقابل لیورپول در چمپیونزلیگ، در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

ال کلاسیکو و راموس: "برای من عجیب به نظر می رسد که از حالا به دیدار شنبه شب فکر کنیم. ما به این بازی فکر می کنیم. راموس به تنهایی تمرین می کند تا بتواند برای دیدار شنبه شب در دسترس باشد."

بیل: "بیل در حالیکه روز جمعه در تمرینات قصد شوت زنی داشت، خود را مصدوم کرد. به نظر می رسید که دچار کشیدگی عضله شده باشد اما بعد از آزمایش اشعه X، معلوم شد که مصدومیت اش چیز دیگری است. این باور نکردنی است - ما در آنفیلد هستیم و شما با من در مورد ترکیب ال کلاسیکو صحبت می کنید."



تاريخ : چهار شنبه 30 مهر 1393 | 9:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

جرارد: دو بار شانس پیوستن به رئال مادرید را داشتم؛ مسلماً رونالدو بهترین است

تاريخ : چهار شنبه 30 مهر 1393 | 9:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گزارش روز:رونالدو، کابوس دفاع شکننده ليورپول

گزارش روز:رونالدو، کابوس دفاع شکننده ليورپول


رئال مادريد به عنوان هجومي ترين تيم اروپا، بايد در مقابل ليورپولي به ميدان برود که در اين فصل، تنها در بازي با تاتنهام موفق به بسته نگه داشتن دروازه اش شده است.


به گزارش "ورزش سه"، لیورپول و رئال مادرید روز چهارشنبه در آنفیلد به مصاف یکدیگر خواهند رفت تا سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان را برگزار کنند. رئال در آخرین بازی خود در لالیگا با 5 گل لوانته را در هم کوبید و لیورپولی ها نیز روز گذشته به زحمت و در دیداری هیجان انگیز، با نتیجه 3-2 بر کوئینز پارک رنجرز غلبه کردند. این دومین برد متوالی قرمزها در لیگ برتر بود.

شرایط رئال مادرید اما بسیار متفاوت است. رئالی ها در 13 بازی رسمی خود در فصل جدید، موفق به زدن 40 گل شده اند. متوسط 3.07 گل در هر بازی و چنانچه تا انتهای فصل به همین روند ادامه دهند می توانند آمار فوق العاده 199 گل را به ثبت برسانند.

خط حمله رئال به رهبری رونالدو، بهترین و ترسناک ترین خط آتش اروپا و لالیگاست. رئال در لالیگا و در 8 بازی، 30 گل به ثمر رسانده که نیمی از آنها را رونالدو به تنهایی وارد دروازه حریفان کرده است.پس از رئال، بارسلونا با 22 گل در جایگاه دوم قرار دارد.

اما لیورپول با انجام همین تعداد بازی، 13 گل زده و 12 گل نیز دریافت داشته است. بزرگترین دغدغه برندان راجرز، سرمربی لیورپول اینجاست که این تیم تنها در برتری 3-0 در زمین تاتنهام، موفق به بسته نگاه داشتن دروازه اش شده و در باقی دیدارها، حداقل یک گل را دریافت کرده است.

حال این دفاع شکننده روز چهارشنبه باید در مقابل بهترین خط تهاجمی اروپا قرار بگیرد. خط آتشی که البته گرت بیل را به دلیل آسیب دیدگی به همراه نخواهد داشت.


تاريخ : سه شنبه 29 مهر 1393 | 11:56 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

داور بازي ليورپول-رئال مادريد مشخص شد

داور بازي ليورپول-رئال مادريد مشخص شد


نيکولا ريتزولي روز چهارشنبه در آنفيلد، اين بازي را سوت خواهد زد.


به گزارش "ورزش سه"، شاید حساس ترین بازی دور سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان، جدال حساس دو تیم رئال مادرید و لیورپول باشد که در ورزشگاه آنفیلد به میزبانی لیورپولی ها برگزار خواهد شد.

رئال مادرید با دو پیروزی صدرنشین گروه است در حالی که لیورپول پس از برتری بر لودوگورتس در بازی اول، در بازی دوم مقابل بازل شکست خورد و در صورت ناکامی در مقابل رئال، کار این تیم برای صعود دشوار خواهد شد.

امروز از سوی یوفا نام داور این بازی حساس اعلام شد. بر این اساس، "نیکولا ریتزولی"، داور سرشناس ایتالیایی قضاوت این دیدار را بر عهده خواهد داشت.این داور 43 ساله ایتالیایی از سال 2007 جزو داوران فیفا محسوب می شود و از افتخارات او قضاوت فینال لیگ قهرمانان سال 2013 بین بایرن و دورتموند و نیز قضاوت فینال جام جهانی برزیل بین آرژانتین و آلمان است.


تاريخ : سه شنبه 29 مهر 1393 | 11:55 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتي(2):پس از رئال، به انگلستان بر ميگردم

آنچلوتي(2):پس از رئال، به انگلستان بر ميگردم


سرمربي رئال مادريد در مصاحبه با نشريه"سان" از بازگشت احتمالي خود به فوتبال انگلستان سخن گفت.


به گزارش "ورزش سه"،به گزارش "ورزش سه"، به فاصله دو روز مانده به جدال حساس رئال مادرید در مقابل لیورپول، نشریه "SUN"، با کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید مصاحبه ای ترتیب داد که قسمت دوم این مصاحبه در زیر می آید:


احتمال بازگشت به فوتبال انگلستان

فوتبال انگلستان همواره مرا به وجد می آورد. از دوران حضورم در چلسی راضی هستم. جو ورزشگاه ها و حمایت هواداران، خاطرات بسیار خوبی از آن دوران را در من به ثبت رسانده است.اگر دوران حضورم در رئال طولانی باشد، همینجا خودم را بازنشسته خواهم کرد؛ در غیر این صورت بدون شک به انگلستان بر می گردم.پس از تمام شدن دوران حضورم در رئال، دو انتخاب بیشتر ندارم. یا مربیگری را رها کنم یا به فوتبال جزیره برگردم.

شایعات در مورد احتمال مربیگری شما در منچستر یونایتد

فرگوسن هرگز به پاریس برای گفتگو با من نیامد. این شایعات حقیقت نداشتند.وقتی تصمیم گرفتم تا از پاریس سنت ژرمن بروم، تنها با مدیران رئال صحبت کردم.هیچگاه با مسئولان یونایتد تماسی نداشتم.روابط بسیار خوبی با فرگوسن دارم.ماه سپتامبر در مقر یوفا یکدیگر را ملاقات کردیم. او شخصیتی فوق العاده است.یک افسانه در میان ما مربیان.

حتی زمانیکه مویس برکنار شد؟

بله. در انتهای فصل گذشته نیز مدیران یونایتد به سراغ من نیامدند.در این دو سال اخیر، هیچ پیشنهادی از سوی آنها به من نشده است.اگر در لیستشان بودم که این باعث غرور من است.

اگر به انگلستان برگردید به چلسی خواهید رفت؟

(می خندد)، نمی دانم آبراموویچ در فکر ایجاد تغییر در تیمش است یا خیر؟ می دانم که با مورینیو ارتباط خوبی دارد.من هم همواره گفته ام که با آبراموویچ هیچ مشکلی ندارم.دو سال خوب در چلسی داشتم.



تاريخ : سه شنبه 29 مهر 1393 | 11:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتی: 100 درصد مطمئنم که کریستیانو تا پایان کارنامه اش در رئال مادرید خواهد ماند

طرفداری- روزنامه بریتانیایی ‘The Sun’، امروز دومین قسمت از مصاحبه اش با کارلو آنچلوتی ، سرمربی رئال مادرید، در آستانه دیدار با لیورپول منتشر کرده است.

وابستگی کریستیانو: "البته که وابستگی به رونالدو وجود دارد. اگر رئال مادرید رونالدو را از دست دهد، بازیکنی را از دست داده که در هر مسابقه گلزنی می کند."

آیا کریستیانو جدا خواهد شد؟ "هرکس می تواند تعویض و جایگزین شود اما حالا رونالدو بهترین بازیکن دنیاست و به این معنی است که مادرید بهترین بازیکن را از دست می دهد که یک فقدان بزرگ است. اما این اتفاق رخ نخواهد داد. چرا که رونالدو در رئال مادرید بازنشسته خواهد شد. من 100 درصد مطمئنم که فصل بعد هم او در اینجا خواهد بود نه در منچستر یونایتد. 100 درصد مطمئنم."

آیا ممکن است اشتباه کنید؟ "نه، نه، ها، ها.من 100 درصد مطمئنم. چون او اینجا خوشحال است و همه عاشقش هستند. باشگاه هم از اینکه بهترین بازیکن دنیا را در اختیار دارد خوشحال است. در این لحظه یک رابطه بی نقص بین طرفین وجود دارد و من فکر نمی کنم تغییر بکند. رونالدو کارنامه اش را در اینجا به پایان خواهد رساند."

اگر رونالدو در هر بازی گلزنی می کند، آیا به این معنی است که رئال مادرید در آنفیلد 1-0 پیش افتاده است؟ "خب، نمی دانم، حتی با وجود این، ممکن است ما 2-1 یا 3-2 شکست بخوریم. اما آمار و ارقام که اینگونه می گویند. حقیقت این است که او چیزی در حدود 280 گل در 250 مسابقه به ثمر رسانده است."



تاريخ : سه شنبه 29 مهر 1393 | 11:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید هرگز در دیداری رسمی لیورپول را شکست نداده است رئال مادرید هرگز در دیداری رسمی لیورپول ر

طرفداری- رئال مادرید که چهارشنبه شب به آنفیلد سفر خواهد کرد، هرگز در دیداری رسمی موفق به شکست لیورپول نشده است. این دو تیم 3 بار با هم روبرو شده اند؛ در فینال جام باشگاه های اروپا در سال 1981 و در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ فصل 2008/09.

در فینال پاریس 1981، لیورپول تیم رئال مادرید تحت هدایت وویادین باسکوف را که سرمربی کنونی تیم ملی اسپانیا، ویسنته دل بوسکه را نیز در ترکیب خود داشت، با تک گل مدافع چپ خود، آلن کندی شکست داد.

در فصل 2008/09 لیورپول تیم رئال مادرید را در هم کوبید. تیم تحت هدایت رافا بنیتز، با تک گل دقیقه 82 یوسی بنایون در سانتیاگو برنابئو 1-0 پیروز شد، و سپس در آنفیلد با گل های استیون جرارد (2)، فرناندو تورس و آندرا دوسنا، با نتیجه 4-0 مغلوب کرد.

آلوارو آربلوا در آن زمان برای لیورپول بازی می کرد، و تنها مارتیل اسکرتل، استیون جرارد و لوکاس از آن تیم باقی مانده اند. برای رئال مادرید، ایکر کاسیاس، سرخیو راموس، په په و مارسلو همگی در آن مسابقه حضور داشتند.

آخرین باری که رئال مادرید در تورنمنتی به انگلستان سفر کرده است به فصل 2012/13 بر می گردد که آنها در مرحله یک هشتم نهایی چمپیونزلیگ، در ورزشگاه الدترافورد با گل های لوکا مودریچ و کریستیانو رونالدو از سد منچستر یونایتد گذشتند. لیورپول نیز در آنفیلد 14 بار به مصاف تیم های اسپانیایی رفته است، که حاصل آن 4 پیروزی، 4 شکست و 6 تساوی بوده است. در عین حال، رئال مادرید نیز در چهار مصاف گذشته خود با تیم های انگلیسی شکست ناپذیر بوده است، و تیم های تاتنهام و منچستر یونایتد را شکست داده و با منچستر سیتی به تساوی رسیده اند.

رونالدو در طول کارنامه خود 2 بار دروازه لیورپول را باز کرده است که هیچ کدام از آنها در آنفیلد به ثمر نرسیده است.



تاريخ : سه شنبه 29 مهر 1393 | 11:37 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید آنچلوتی به 200 گل رسید

طرفداری- کهکشانی ها با پیروزی 5-0 برابر لوانته تحت هدایت سرمربی ایتالیایی 200 گله شدند.

به گزارش Realmadridfarsi.ir و به نقل از مارکا، به لطف پیروزی 5-0 مقابل لوانته رئال مادرید تحت هدایت کارلو آنچلوتی به رکورد 200 گله زده رسید. 

در حقیقت رئال در 73 بازی رسمی خود تحت هدایت کارلو آنچلوتی موفق شده است 200 گل به ثمر برساند و به طور میانگین رکورد 2.7 گل زده در هر در بازی را ثبت کند. تیم آنچلوتی در رقابت های فصل گذشته 160 گل به ثمر رسانده بود که با 40 گل زده فصل جاری موفق شد در 73 دیدار رسمی رکورد 200 گل زده را ثبت کند. 

134 گل در لالیگا، 48 گل در چمپیونز لیگ، 15 گل در کوپا، 2 گل در سوپر کاپ اروپا و 1 گل در سوپر کاپ اسپانیا رکورد گلزنی تیم آنچلوتی بوده است . 



تاريخ : دو شنبه 28 مهر 1393 | 9:26 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گزارش؛ مقایسه جالب آمار کریستیانو رونالدو و تیم لیورپول در این فصل

تاريخ : دو شنبه 28 مهر 1393 | 9:18 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو به دنبال 71 گل تا پايان ليگ امسال

رونالدو به دنبال 71 گل تا پايان ليگ امسال


رئال مادريد موفق به گلزني 30 گل در 8 بازي و 25 گل در 5 بازي آخر خود شده است و رونالدو نيز با نرخ آمار گلزني 2.14 گل در هر بازي همچنان رو به جلو حرکت مي‌کند.


به گزارش "ورزش سه"، مادرید کارلتو در حال رسیدن به آمار و اعداد نجومی است. آنها با 5 گلی که به لوانته در ورزشگاه حریف زدند موفق به زدن 30 گل در 8 بازی اخیر شده اند و اگر آنها بتوانند این نرخ و آمار گلزنی را در طول فصل و تا آخر فصل ادامه دهند به آمار گل 142 خواهند رسید. آمار گلزنی تیمی 3.75 گل در هر بازی است البته حفظ و نگهداری این آمار تا پایان فصل دشوار خواهد بود اما یادمان نرود تیم در فصل 2011/12 با مربیگری مورینیو موفق به زدن 121 گل شد زمانیکه سلطه‌ی بارسلونا در لالیگا به پایان رسید. در آن زمان و همراه با مورینیو رئال مادرید با 100 امتیاز سلطه ی کامل بر لالیگا را محقق ساخت.

در این فصل رئال تا به حال دو بازی را از رئال سوسیه داد و اتلتیکو مادرید باخته است اما آنها 25 گل در 5 بازی گذشته زده اند. 8 گل برابر دیپورتیوو، 5 گل برابر الچه، اتلتیک و لوانته و 2 گل به والنسیا. در فصل 2011/12 مادرید 121 گل زد که رونالدو به تنهایی موفق به زدن 46 گل شد اما جالب تر اینکه او بالاترین وبهترین گلزن لالیگا نبود، بازیکن دیگری چون مسی در آن سال 50 گله شد . در این فصل به نظر می‌رسد.

رونالدو این رکورد را خواهد شکست، رونالدو 50% گلهای مادرید را زده است و اگر بتواند آمار گلزنی خود را ادامه دهد او با 71 گل در مجموع در این فصل رکورد مسی را با 21 گل بهبود می‌بخشد.


تاريخ : دو شنبه 28 مهر 1393 | 9:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کلوديو براوو - رونالدو،چالش بزرگ ال کلاسيکو

کلوديو براوو - رونالدو،چالش بزرگ ال کلاسيکو


بارسلونا و کلوديو براوو بدون گل خورده به رئال مادريد و کريستيانو رونالدويي رسيده اند که رکورد هاي گلزني را در اختيار خود دارند.


به گزارش "ورزش سه"، 8 بازی بدون گل خورده؛ بسته نگه داشتن دروازه بارسلونا پس از 720 دقیقه بازی، آمار دخشانی است که کلودیو براوو به ثبت رسانده است. او رکورد بهترین شروع یک دروازه بان را به نام خود در لالیگا ثبت کرده است؛ با این حال، او باید کریس رونالدو را در رسیدن به گل در ال کلاسیکوی شنبه آینده ناکام کند. کاری بسیار دشوار چه برای او و جه برای تمام دروازه بانان دنیا.

چالش بعدی او، رسیدن به رکورد گل نخوردن دو دروازه بان سابق بارسا یعنی "میگل رینا" و "ویکتور والدز" است. رینا هنوز رکورددار کلین شیت در تیم بارسلونا به حساب می آید. او در فصل 72-73 موفق شد تا 824 دقیقه، دروازه خود را بسته نگه دارد.

والدز نیز با محاسبه بازی هایش در لیگ قهرمانان، دارای رکورد 876 دقیقه کلین شیت است. براوو البته با رکورد کلین شیت در لالیگا فاصله بسیاری دارد. در فصل 90-91، "آبل رسینو"، دروازه بان اتلتیکو مادرید، رکورد جاودانه 1275 دقیقه گل نخوردن را از خود به جای گذاشت.

بازی بعدی بارسلونا در مقابل رئال مادرید خواهد بود. کریستیانو رونالدو با زدن 15 گل در 8 بازی، بزرگترین چالش فصل کلودیو براوو خواهد بود. بارسا و براوو بدون گل خورده به کریس رونالدو و رئال رسیده اند. آیا رکورد کلین شیت های براوو ادامه خواهد یافت؟


تاريخ : دو شنبه 28 مهر 1393 | 9:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادريد در انديشه جذب مدافع بايرن مونيخ

رئال مادريد در انديشه جذب مدافع بايرن مونيخ


باشگاه رئال مادريد قصد دارد تا ديويد آلاباي اتريشي را جايگزين مارسلو در جناح چپ خود کند.


به گزارش "ورزش سه"، پس از اینکه "مارسلو" مدافع راست رئال در مصاحبه با "توتواسپورت"، فاش ساخت که دوست دارد روزی برای یوونتوس به میدان برود، امروز وبسایت "Calciomercato.it"، ادعا کرد که باشگاه رئال مادرید در اندیشه جذب "دیوید آلابا" ستاره 22 ساله و اتریشی بایرن است تا این بازیکن را جایگزین مارسلو کند.

آلابا مدافعی است که توانایی بازی در مرکز زمین را نیز دارد و برای گواردیولا یک مهره غیرقابل جانشین محسوب می شود. با وجود این ادعا، بعید به نظر می رسد که بایرن راضی به جدایی این ستاره جوان خود شود.

این وبسایت همچنین گزارش داده است که رئالی ها همچنان به جذب "آرتورو ویدال"، هافبک شیلیایی یووه علاقمند هستند و در صورت جدایی احتمالی خدیرا، به فکر خرید ویدال برای جانشینی هافبک آلمانی هستند.


تاريخ : دو شنبه 28 مهر 1393 | 9:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتي: هميشه دوست داشتم مربي جرارد شوم

آنچلوتي: هميشه دوست داشتم مربي جرارد شوم


رئال مادريد با هدايت کارلو آنچلوتي اين چهارشنبه بايد به مصاف ليورپول به کاپيتاني استيون جرارد برود.


به گزارش "ورزش سه"، در حالیکه سه روز دیگر به بازی حساس رئال مادرید و لیورپول در آنفیلد باقی مانده، نشریه "Sun on sunday"، گفتگویی با کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید ترتیب داد و کارلتو در مورد مسائل مختلف و حاشیه های پیرامون این بازی سخن گفت.

سرمربی ایتالیایی رئال مادرید در بخش از این مصاحبه فاش ساخت که همیشه در آرزوی مربیگری استیون جرارد بوده است.

وی گفت:" جرارد یکی از بازیکنانی است که همیشه دوست داشتم مربیشان باشم. بارها به جذب او فکر کردم؛ خصوصا زمانیکه در میلان مربیگری می کردم. چند بار نیز برای این کار اقدام کردیم اما مشکل اینجا بود که جرارد، پیوندی ناگسستنی با لیورپول دارد و جدا کردن از او از این تیم ممکن نبود."


تاريخ : دو شنبه 28 مهر 1393 | 9:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادريد -لوانته

رئال مادريد لوانته

رئال مادريد - لوانته

مرجع خبری 7رئال مادرید7

تاريخ بازی:93/7/26

ساعت: 17:30

رقابت:هفته 8 لاليگا

پخش از شبكه ورزش/شبكه 3



تاريخ : جمعه 25 مهر 1393 | 9:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آنچلوتي: بارسلونا قدرتمندتر از فصل گذشته است

آنچلوتي: بارسلونا قدرتمندتر از فصل گذشته است


کارلتو معتقد است که در ال کلاسيکو، کار دشوارتري به نسبت فصل گذشته در پيش دارند چرا که بارسلونا با تغيير مربي و آمدن بازيکنان جديد، تيمي باانگيزه تر از سال گذشته است.


به گزارش "ورزش سه"، "کارلو آنچلوتی"، سرمربی تیم رئال مادرید، از شرایط فعلی تیم تحت هدایتش راضی است و شرایط رئال را بسیار بهتر از ابتدای فصل و حتی فصل گذشته می بیند.آنچلوتی، بارسلونا را نیز بسیار پرانگیزه تر از سال گذشته ارزیابی می کند.

کارلتو در مصاحبه با" "Realmadrid TV گفت:" در ابتدای فصل گذشته، فلسفه بازی ما مشخص نبود اما در این فصل با چنین مشکلی مواجه نیستیم.فلسفه بازی ما روشن است و در سطح بالاتری نیز بازی می کنیم.در حال حاضر، بازیکنان من باانگیزه تر بازی می کنند و شور و هیجان بیشتری در آنها می بینم.بازیکنان جدید نیز تقریبا خودشان را با ایده های من وفق داده اند و شرایط تیم از لحاظ بدنی و روحی بسیار خوب است."

آنچلوتی در مورد ال کلاسیکوی هفته آینده گفت:" بارسلونا فصل گذشته شرایط خوبی نداشت و به همین دلیل آنها را در این فصل باانگیزه تر می بینم.مربی جدید،بازیکنان جدید و نیمار متحول شده، از بارسلونا تیمی جنگنده تر و پرانگیزه ساخته است. هرچند که بارسا همواره و تحت هر شرایطی یک تیم بزرگ و فدرتمند است."

سرمربی رئال، در مورد شرایط خط حمله و دفاع این تیم افزود:"فصل گذشته 97 گل زدیم. برای پیشی گرفتن از این تعداد گل، باید تلاش بیشتری داشته باشیم. اگر خامس در دادن پاس های نهایی دقت بیشتری کند و همکاری تیمی ما بهتر شود، با توجه به کیفیت استثنایی رونالدو،بیل و بنزما، این امر شدنی است.

در خط دفاع با وجود راموس،په په و واران به عنوان مدافعین مرکزی، بهترین های دنیا را در اختیار دارم.شاید حضور سه بازیکن شاخص در این پست برای من در انتخاب زوج نهایی مشکل ساز باشد اما فصلی طولانی در پیش است و فرصت بازی به همه می رسد.بازیکنان خط میانی نیز به خط دفاع کمک می کنند و در مجموع، از این ناحیه نگرانی خاصی ندارم."

در انتها آنچلوتی در مورد جام جهانی باشگاه ها ،لیگ قهرمانان و نیز رقبای رئال در راه کسب عنوان قهرمانی لالیگا چنین گفت:" در جام جهانی باشگاه ها تنها دو مسابقه پیش رو داریم. البته مسابقاتی مهم هستند که با پیروزی در آنها به عنوان معتبر قهرمانی باشگاه های جهان دست خواهیم یافت.

تکرار عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان، اتفاق بسیار جالبی خواهد بود. در این راه رقبای دشواری پیش رو داریم. بطور مثال چلسی تیم قدرتمندتری به نسبت فصل گذشته است.آنها به نوعی به اتلتیکو چلسی تبدیل شده اند.

در لالیگا هم علاوه بر بارسلونا و اتلتیکو، من والنسیا و سویا را رقبایی قدرتمند می بینم که می توانند برای سه قدرت برتر اسپانیا مشکل ساز شوند."


تاريخ : جمعه 25 مهر 1393 | 9:0 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

بازگشت کريس رونالدو و خامس به تمرينات رئال

بازگشت کريس رونالدو و خامس به تمرينات رئال


رونالدو پس از يک هفته حضور در تمرينات تيم ملي پرتغال از امروز به در والدبباس تمرينات خود براي حضور در مقابل لوانته را از سر گرفت.


به گزارش "ورزش سه"، چهارمین جلسه تمرینی رئال در هفته جاری، امروز در کمپ والدبباس به انجام رسید. در تمرین امروز، 6 بازیکن پس از یک هفته غیبت به دلیل بازی های ملی، بار دیگر به تمرینات بازگشتند: رونالدو،په په،بنزما،واران،کروس و خامس رودریگس.

تنها غایب تمرین امروز، "کیلور ناواس" بود که هنوز به مادرید بازنگشته است. "آلوارو مدران" تنها بازیکنی از تیم دوم رئال بود که در تمرین امروز در کنار بازیکنان تیم اول حضور داشت.

تمرین با حرکات کششی و ایروبیک آغاز شد و سپس، بازیکنان به کار با توپ پرداختند. جابجایی های مداوم بازیکنان در محوطه ای کوچک و به حرکت در آوردن سریع توپ، بخش عمده ای از تمرین امروز را شامل می شد. در انتها نیز بازیکنان به تمرینات هوازی مشغول شدند.

رئال مادرید خود را برای بازی روز شنبه مقابل لوانته آماده می کند.


تاريخ : جمعه 25 مهر 1393 | 8:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

كريستيانو رونالدو، مرد يك ميليارد يورويى

تاريخ : پنج شنبه 24 مهر 1393 | 11:11 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گزارش تصویری: بازگشت سامی خدیرا به تمرینات گروهی رئال مادرید

تاريخ : پنج شنبه 24 مهر 1393 | 11:6 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

آماری بسیار جالب از تعداد هواداران کریستیانو رونالدو.. خيلي جالبه حتما بخونيد.!!

تاريخ : پنج شنبه 24 مهر 1393 | 11:5 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رئال مادرید متقاعد کردن پتر چک برای انتقال به برنابئو را راحت تر از دخیا می داند

طرفداری- رئال مادرید هم می تواند برای جذب دروازه بان ناراضی چلسی، پتر چک با رقیب همشهری خود به رقابت بپردازد.

بنا به گزارش فوتبال اسپانیا، بیشتر گمانه زنی ها مبنی بر این است که کارلو آنچلوتی، سرمربی لوس بلانکوس قصد دارد تا داوید دخیا، دروازه بان تیم منچستر یونایتد را به عنوان جایگزین ایکر کاسیاس به خدمت بگیرد، کسی که بعد از چند عملکرد پائین تر از حد انتظار، با سوت های انتقادی بخشی از هواداران مواجه شد.

با اینحال، مربی ایتالیایی معتقد است که توافق کردن با باشگاه چلسی و اغوا کردن چک برای انتقال به سانتیاگو برنابئو راحت تر از مذاکره با شیاطین سرخ به منظور جذب دروازه بان سابق اتلتیکو مادرید خواهد بود.

دروازه بان ملی پوش جمهوری چک سابقه همکاری با آنچلوتی را دارد و با او غریبه نیست، و به نظر می رسد که این بازیکن برای قبول چالشی جدید در لالیگا آماده باشد. چک 32 ساله، احتمال جدایی از چلسی و خروج از لندن را رد نکرده است و اعلام کرده که در صورت ادامه شرایط کنونی، از باشگاه جدا خواهد شد.



تاريخ : پنج شنبه 24 مهر 1393 | 10:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

نام داور ال کلاسيکو لو رفت

نام داور ال کلاسيکو لو رفت


با اينکه هنوز نام داور بازي رئال و بارسا بصورت رسمي اعلام نشده، اما خيل مانزانو به عنوان داور احتمالي اين بازي برگزيده خواهد شد.


به گزارش "ورزش سه"، با وجود اینکه هنوز از سوی کمیته داوران فوتبال اسپانیا، نام داور بازی رئال مادرید و بارسلونا بصورت رسمی اعلام نشده است اما خبرنگار کادنا کوپه در توئیتر خود نام داور این بازی را اعلام کرد. بر این اساس، "خیل مانزانو"، داور 30 ساله، هدایت این دیدار بسیار حساس را بر عهده خواهد داشت.

این بازی روز شنبه 25 اکتبر، ساعت 19.30 به وقت ایران برگزار خواهد شد. مانزانو تاکنون دو بار برای بارسا سوت زده که در هر دو بازی بارسا به پیروزی رسیده است.فصل 2012-2013،در برتری 4-0 مقابل اسپانیول و فصل 2013-2014 در برتری 4-1 بارسا مقال سوسیه داد.

مانزانو برای رئال نیز 7 بار قضاوت کرده است. رئالی ها 5 بار به پیروزی رسیده اند. یک بار مساوی کرده و یک بار نیز شکست خورده اند.



تاريخ : پنج شنبه 24 مهر 1393 | 10:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

لادروپ: رونالدو و مسي به يکديگر نياز دارند

لادروپ: رونالدو و مسي به يکديگر نياز دارند


ستاره سابق بارسلونا و رئال مادريد معتقد است که رقابت بين رونالدو و مسي باعث بهتر شدن هر يک شده است.


به گزارش "ورزش سه"، "مایکل لادروپ"، ستاره دانمارکی سابق تیم های یوونتوس،بارسلونا و رئال مادرید، معتقد است که مسی و رونالدو به پیشرفت هم کمک کرده اند. این دو بازیکن از سال 2008 توپ های طلای جهان را بین خود تقسیم کرده و به اعتقاد لادروپ، از مسی و رونالدو به عنوان بهترین های تاریخ همواره یاد خواهد شد.

لادروپ به EFE گفت:" فکر می کنم که مسی و رونالدو به یکدیگر نیاز دارند. بطور مثال اگر یکی ازآانها هت تریک کند این برای دیگری انگیزه می شود تا در بازی بعدی او هم هت تریک کرده و حتی گل های بیشتری به ثمر برساند.

بهتر از این دو بازیکن در 30 سال اخیر نداشته ایم و شاید در ادامه هم نخواهیم داشت.رقابت برای عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال، همواره بین این دو بازیکن،پله و مارادونا خواهد بود.اگر من فرصت انتخاب آنها را داشتم از هر دو بازیکن در ترکیب تیمم استفاده می کردم."


تاريخ : پنج شنبه 24 مهر 1393 | 10:53 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

ايسکو: آنچلوتي بايد به قولش عمل کند

ايسکو: آنچلوتي بايد به قولش عمل کند


ايسکو، هافبک رئال مادريد در پاسخ به صحبت‌هاي کارلو آنچلوتي، عنوان کرد که سرمربي رئال بايد حقيقت پشت حرف‌هايش را ثابت کند.


به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی هفته ی گذشته عنوان کرده بود که ایسکو به خاطر کیفیت و حرفه ای گری که نشان داده، شایسته است تا در تمامی بازی ها بازی کند.

ایسکو امروز در جمع خبرنگاران، با لحن شوخی در این رابطه گفت:" باید دید که چقدر حرفهایش واقعیت دارد و من را فیکس خواهد کرد."
هافبک سابق مالاگا سپس راجع به شکست تیم ملی زیر 23 ساله های اسپانیا و عدم موفقیت آنها در صعود به المپیک 2016 گفت:" ازا ین موضوع بسیار ناراحتم. قبول کردنش برایم سخت است زیرا همه ی ما امید زیادی داشتیم، ولی همه چیز برای این نسل فوق‌العاده به پایان رسید. همه ی ما می‌خواستیم که به المپیک صعود کنیم ولی صحبت کردن در این زمینه در حال حاضر فایده ای ندارد، البته که امروز ما اصلا خوش شانس نبودیم. گل اول آنها روی ریباند بود که معمولا رخ نمی‌دهد و از آن به بعد، دیگر کار ما سخت شد."


تاريخ : پنج شنبه 24 مهر 1393 | 10:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رکوردی دیگر از فوق ستاره پرتغالی این بار در دنیای مجازی

رکوردی دیگر از فوق ستاره پرتغالی این بار در دنیای مجازی؛ تعداد طرفداران کریستیانو رونالدو در فیسبوک از مرز 100 میلیون نفر گذشت

طرفداری- فوق ستاره پرتغالی رئال مادرید هواداران بی شماری در سرتاسر دنیا دارد.

به گزارش طرفـــــداری، کریستیانو رونالدو مرد سال فوتبال جهان و اروپا به رکوردی دیگر این بار در دنیای مجازی دست یافت و به اولین ورزشکار و اولین مردی تبدیل شد که تعداد طرفدارانش از مرز 100 میلیون نفر گذشته است.

در حال حاضر تنها شکیرا (خواننده کلمیبایی و همسر جرارد پیکه) تعداد هواداران بیشتری (105 میلیون نفر) دارد اما در بین مردان رونالدو در صدر فهرست و بعد از وی به ترتیب اِمینم، وین دیزل، مایکل جکسون، جاستین بیبر و لیونل مسی قرار دارند.



تاريخ : چهار شنبه 23 مهر 1393 | 10:42 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

دانمارک 0-1 پرتغال؛ فرشته نجاتی به نام کریستیانو رونالدو

تاريخ : چهار شنبه 23 مهر 1393 | 10:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو:مي دانستم که توپ کوارشماکجافرودمي آيد

رونالدو:مي دانستم که توپ کوارشماکجافرودمي آيد


کريس رونالدو موفق شد در دقيقه 95 بازي با دانمارک، از روي سانتر دقيق کوارشما، با ضربه سري دقيق، گل پيروزي بخش پرتغال را به ثمر برساند.


به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو با زدن گل پیروزی بخشش در دقیقه 95، شادی را به اردوی پرتغال بحران زده آورد. نابغه 29 ساله پرتغالی ها در انتهای بازی با دانمارک، به تلویزیون RTP پرتغال گفت:" می دانستم که توپ کوارشما کجا فرود می آید. بارها کنار او در تیم ملی و اسپورتینگ بازی کرده ام و می دانستم که چگونه سانتر می کند.از لحاظ فیزیکی و روحی در شرایط خوبی هستم و مادامیکه چنین شرایطی دارم برای رئال مادرید و پرتغال بهترین بازی هایم را انجام داده و  گلزنی خواهم کرد. "

رونالدو ادامه داد:" ما بهترین تیم گروه خودمان هستیم و به عنوان تیم اول نیز صعود خواهیم کرد. این مساله را در زمین مسابقه ثابت خواهیم کرد.مطمئنم که به مرحله نهایی یورو 2016 صعود خواهیم کرد. افتخار می کنم که بخشی از تاریخ تیم ملی کشورم شده ام. تلاش خودم را می کنم تا همچون تیم باشگاهیم رئال، برای تیم کشورم نیز گلزنی کنم."

لازم به ذکر است که رونالدو در مقابل دانمارک، صد و شانزدهمین بازی ملی خود را انجام داد و با تک گلی که به ثمر رساند، تعداد گل های ملی خود را به عدد 51 افزایش داد.


تاريخ : چهار شنبه 23 مهر 1393 | 10:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونمایی کمپانی نایکی از کفش های جدید کریستیانو رونالدو + عکس

تاريخ : دو شنبه 21 مهر 1393 | 19:46 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تقدير از مسي در ال کلاسيکو غيرممکن است

تقدير از مسي در ال کلاسيکو غيرممکن است


ايتورآلده گونزالس معتقد است که از لحاظ قانوني، امکان ندارد که براي تقدير از يک بازيکن، مسابقه فوتبال متوقف شود.


به گزارش "ورزش سه"، مساله تقدیر از مسی در ورزشگاه برنابئو، در صورت شکسته شدن رکورد گلزنی لالیگا توسط این بازیکن در ال کلاسیکو، به یکی از سوژه های مهم فوتبال اسپانیا بدل شده است.

امروز "ایتورآلده گونزالس"، داور قدمی و بازنشسته فوتبال اسپانیا در برنامه رادیویی "Partido Partido"، انجام این امر را غیر ممکن دانست.

وی گفت:" نه از لحاظ قانونی و نه از لحاظ امنیتی، درست نیست که چنین مساله ای در ورزشگاه برنابئو اتفاق بیفتد. هیچ کجای قانون فوتبال نیامده است که یک مسابقه را بخاطر تقدیر از یک بازیکن متوقف کنیم.

تصور کنید رئال در برنابئو تا دقیقه 89، 2-1 از بارسا پیش است. در این لحظه یک پنالتی به نفع بارسا گرفته می شود و مسی هم آن را گل می کند. سپس بازی باید قطع شده، مسی به بالای جایگاه برود و مدال خود را دریافت کند.

آن هم در برنابئو و در حضور هواداران خشمگین رئال و بعد از همه اینها، بازی از سر گرفته شود.چنین چیزی ممکن نیست.خودتان قضاوت کنید که امکان دارد در چنین شرایطی از مسی تقدیر شود؟"


تاريخ : دو شنبه 21 مهر 1393 | 19:44 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کروس: خوش شانس بودم که به رئال آمدم

کروس: خوش شانس بودم که به رئال آمدم


کروس معتقد است که جو رئال، بر خلاف آنچه که مردم تصور مي کنند، بسيار صميمانه است و احترام خاصي بين بازيکنان وجود دارد.


به گزارش "ورزش سه"، یکی از خرید های موفق رئال در فصل جاری، بدون شک "تونی کروس" بوده. بازیکنی که از بایرن به رئال آمد و تا بدینجا بازی های خوبی را برای کهکشانی ها انجام داده است. کروس در مصاحبه با "Die welt " گفت:


اوضاع شما در رئال

واقعیتش اصلا فکر نمی کردم که در این مدت زمان اندک، بتوانم به این خوبی در رئال جا بیفتم و احساس راحتی کنم.

با زندگی اسپانیایی ها خودت را وقف داده ای؟

بگذارید اینجور بگویم که اسپانیایی ها برعکس آلمانی ها وقت شناس نیستند و در این زمینه خیلی سخت نمی گیرند.

یعنی در صورت دیر رسیدن به تمرین، جریمه نمی شوید؟


چرا؛ منظورم خارج از فوتبال بود. در برنامه ریزی های شهری و اینکه مثلا غالبا مردم این کشور، سر موعد بر سر قرار هایشان حاضر نمی شوند.

واکنش مردم کوچه و خیابان در مورد شما چگونه است؟

در اسپانیا شور و حال فوتبال بیشتر از آلمان است. برای مردم این کشور، فوتبال مساله بسیار مهمی در زندگیشان است. برخوردها باورنکردنی هستند.امکان ندارد بتوانید آزادانه در خیابان قدم بزنید.

بازی در کنار رونالدو،بیل و بنزما چگونه است؟

عالی. احترام خاصی بین همه بازیکنان حکمفرماست. روحیه تیمی رئال، فوق العاده است. می دانستم بازی در تیم هایی که قدرت بازیکنانش از لحاظ تکنیکی بسیار بالاست، چگونه است.


و کریس رونالدو ؟


در حال حاضر بهتر از او وجود ندارد. همان بازیکنی است که فکرش را می کردم. او یک فرم خاصی فوتبال بازی می کند.

بازی در تیمی به باشکوهی رئال، چه حسی به شما منتقل می کند؟


 خیلی خوش شانس بودم که به رئال آمدم.در اینجا از فوتبال بازی کردن لذت می برم. از بازیکنان گرفته تا سرمربی، همه به من اطمینان دارند. رئال فصل را با هدف بردن همه جام ها آغاز کرده و باید بگویم که بر عکس آنچه بیشتر مردم فکر می کنند، جو رئال بسیار صمیمانه و حتی خانوادگی است.

در رئال، بازی زیبا مهم تر است یا کسب سه امتیاز؟

هر دو. ما سعی می کنیم هم زیبا بازی کنیم و هم برنده بازی باشیم. اما روشن است که کسب سه امتیاز در درجه اول اهمیت قرار دارد.


تاريخ : دو شنبه 21 مهر 1393 | 19:41 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رد درخواست فيفا توسط مديران رئال مادريد

رد درخواست فيفا توسط مديران رئال مادريد


رئال مادريد به عنوان قهرمان اروپا بايد در جام باشگاه هاي جهان به ميزباني کشور مراکش حاضر باشد.


به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته "فرناندو هیه رو" و "امیلیو بوتراگنیو"، به نمایندگی از باشگاه رئال مادرید به مراکش سفر کردند. سفری که به منظور بازدید از امکانات کشور مراکش به عنوان میزبان جام باشگاه های جهان برنامه ریزی شده بود.

این مسابقات قرار است از روز 13 دسامبر در این کشور برگزار شود و رئال به عنوان قهرمان اروپا در این مسابقات حاضر خواهد بود. برنده بازی کروز آزول و نماینده آسیا، حریف رئال در این دوره از رقابت ها خواهد بود.

طبق اعلام نظر فیفا، تمامی تیم ها باید از روز شروع مسابقات تا روز نهایی مسابقات که 9 روز به طول می انجامد، در مراکش حاضر باشند اما نمایندگان رئال بصورت رسمی اعلام کردند که رئال به دو دلیل نمی تواند این خواسته فیفا را اجابت کند:

1- روز 13 دسامبر رئال در لالیگا با آلمریا بازی دارد 2- از نظر باشگاه رئال منطقی نیست که این تیم برای انجام دو بازی، 9 روز در مراکش حضور داشته باشد.

حال باید ببینیم که پاسخ فیفا در مورد این اظهارنظر مسئولان رئال چه خواهد بود.


تاريخ : دو شنبه 21 مهر 1393 | 19:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو: من باعث اخراج بنتو نبودم

رونالدو: من باعث اخراج بنتو نبودم


کريستيانو رونالدو، ستاره ي پرتغال عنوان کرد که او باعث اخراج پائولو بنتو نبوده است.


به گزارش "ورزش سه"، بنتو پس از عملکرد ضعیف در جام جهانی و پس از آن در مقدماتی یورو 2016 و شکست 1-0 مقابل آلبانی، از تیم ملی اخراج شد. فرناندو سانتوس پس از آن سرمربی سلسائو شد و رونالدو به تمجید از این تصمیم پرداخت ولی این احتمال که او باعث اخراج بنتو شده را رد کرد.

او گفت:" نمی‌خواهم پاسخ بدهم زیرا ارزش جواب دادن ندارد. دوست دارم به نکات مثبت فوتبالم توجه کنم. تا به حال با هیچ مربی مشکل نداشتم. همیشه درس‌های بزرگی از مربیانم گرفته ام از جمله بنتو. در فوتبال دوره‌هایی وجود دارد که متاسفانه برای بنتو خوب به پایان نرسید. در طول 11 سال اخیر تصمیماتی راجع به سرمربی تیم ملی شده و این‌ها همیشه توسط رئیس فدراسیون اخذ شده است و هیچگاه یک بازیکن یا چندین بازیکن، تاثیری نداشته اند. این صحبت‌ها من را ناراحت می‌کند."


تاريخ : دو شنبه 21 مهر 1393 | 19:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

گزارش ويژه: رئال مادريد گيت!

گزارش ويژه: رئال مادريد گيت!


موضوع سفر مديران پرسپوليس به مادريد و ملاقات با فلورنتينو پرس رئيس باشگاه رئال مادريد تبديل به مساله اي خطرناک براي مديران اين باشگاه شده است.


به گزارش "ورزش سه"، در حال حاضر و پس از موج اولیه خبرسازی و اتهام ارتباط مدیران پرسپولیس با یک ایرانی مقیم خارج از کشور که سوءسابقه سیاسی دارد، رئیس هیات مدیره و سرپرست باشگاه در مظان اتهام و حتی خطر برکناری هستند. این در حالی است که طبق ادعای آنها سفر گروه 4 نفره پرسپولیس و مادرید بدون اطلاع از حضور جهانشاهی( همان فرد مذکور)، انجام شده است. آنها ادعا می‌کنند جهانشاهی را در دفتر پرس دیده اند و تا آن موقع هیچ اطلاعی از این موضوع نداشته اند.

در حال حاضر موضوع به وزارت ورزش رسیده و محمود گودرزی اعلام کرده فرد مقصر در این قضیه باید معرفی بشود، اما مقصر کیست؟

آغاز مکاتبات

موضوع برگزاری بازی پرسپولیس و رئال مادرید به دوره مدیریت محمد رویانیان در پرسپولیس بازمی گردد. رویانیان که تجربه موفق بازی مقابل میلان را پشت سر گذاشته بود. قصد برگزاری این بازی را داشت و از طریق یک ایرانی مقیم خارج از ایران، پیگیر این بازی بود. فردی به نام جهانشاهی که البته حالا همه افراد دست اندرکار، سعی دارند از وی تبری بجویند حتی خود محمد رویانیان که البته مستقیم در این باره صحبت نکرده است اما انتشار نامه های مبنی بر مکاتبات وی با فلورنتینو پرس نشان می‌ دهد درآن دوره زمانی این ارتباط کاملا وجود داشته است، اگرچه ممکن است رویانیان جهانشاهی را نمی‌ شناخته و البته اگرچه بعدا از این مساله باخبر شده است اما با توجه به برکناری دیگر لزومی به پیگیری نمی‌ دیده است.

در حال حاضر مدیران فعلی پرسپولیس که با توجه به نحوه ورود به این باشگاه قطعا مخالفان تندی دارند، منصوبان گروه قبلی و نزدیکان به حامیان مالی پرسپولیس را عامل این افشاگری منفی می‌ دانند. به عقیده آنها آنچه که به محض سفر مدیران پرسپولیس به مادرید در رسانه ها منتشر شده خوراکی است که یکی از کارمندان قبلی باشگاه آن را افشا کرده، آنها می‌ گویند کسانی که در جریان حضور جهانشاهی بوده اند می‌ توانستند به سادگی مدیران فعلی پرسپولیس را از دردسرهای سفر به مادرید مطلع کنند. اما انتظار آنها برای رخ دادن اولین اشتباه بزرگ از سوی مدیران باشگاه پرسپولیس کار را به اینجا رسانده که ممکن است تغییراتی سریع در انتظار پرسپولیس باشد.

نکته مهم دیگر، احتمال حضور برخی جریانات سیاسی به ماجراست که این مساله کار را برای تیم مدیریت فعلی قرمزپوشان دشوارتر خواهد کرد. اگرچه ظاهرا حمیدرضا سیاسی قصد دارد امشب در نود اسناد تازه ای درباره سابقه ارتباط باشگاه پرسپولیس با موضوع رئال مادرید را افشا کند.


تاريخ : دو شنبه 21 مهر 1393 | 19:34 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

کریستیانو رونالدو: در مورد توپ طلا نگران نیستم؛ یخ روی زانو محض احتیاط بود

تاريخ : دو شنبه 21 مهر 1393 | 9:19 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

تونی کروس: فوتبال باید NBA را الگوی خود قرار دهد

تاريخ : دو شنبه 21 مهر 1393 | 9:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

انتخاب کاربران سایت گل؛ رونالدو برترین ورزشکار تاریخ

طرفداری- در نظرسنجی که وبسایت بین المللی گل دات کام اخیراً انجام داده است، کریستیانو رونالدو، ستاره خط حمله تیم رئال مادرید، به عنوان بهترین ورزشکار دنیا شناخته شده است.

خوانندگان سایت گل، به کریستیانو رونالدو، در نظرسنجی برترین ورزشکار تاریخ، رأی دادند و وی بالاتر از مسی این عنوان را ازآن خود کرد.

در این نظرسنجی، رونالدو 30.33 درصد آرا، لیونل مسی 16.09 درصد آرا و محمد علی بوکسور افسانه ای دنیای ورزش با 14.39 درصد آرا، مکان های نخست تا سوم را ازآن خود کردند.

نتایج کامل این نظرسنجی:

رتبه ورزشکار درصد آرا
1 کریستیانو رونالدو 30.33
2 لیونل مسی 16.09
3 محمد علی 14,39
4 مایکل جردن 11.08
5 اوسین بولت 5.33
6 پله  4.60
7 روجر فدرر 4.26
8 مایکل فلپس  3.58
9 دیگو مارادونا 3.45

 



تاريخ : دو شنبه 21 مهر 1393 | 9:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مورينيو: مثل کريس رونالدو ديگر نمي آيد

مورينيو: مثل کريس رونالدو ديگر نمي آيد


مورينيو در مصاحبه با تلويزيون فرانسه به تمجيد از شاگرد سابق خود در رئال پرداخت.


به گزارش "ورزش سه"، کریس رونالدو در آخرین مصاحبه خود گفته بود که هیچ صمیمیتی در روابط او و مورینیو وجود ندارد و تنها مربی ای که با وی رابطه دوستانه دارد، "سر الکس فرگوسن" است.

با این حال، ژوزه مورینیو امروز در مصاحبه با تلویزیون فرانسه به تمجید از شاگرد سابق خود پرداخت و گفت:" رونالدو یک بازیکن تکرارنشدنی است. او برای پرتغالی ها حکم زیدان برای فرانسوی ها را دارد. کریستیانو یک ماشین گلزنی است و قابل مقایسه با بازیکن دیگری نیست. همه مردم دنیا به گفته های من دقیقا واقفند."

در ادامه، مورینیو در مورد احتمال آمدن واران به چلسی گفت:" مدتهاست که می گویند واران به چلسی می آید. من به واران علاقه بسیاری دارم اما مطمئن باشید که او در رئال مادرید به فوتبال خود ادامه خواهد داد و در این تیم خواهد ماند."


تاريخ : دو شنبه 21 مهر 1393 | 9:10 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو: شايعات اخير ارزش جواب دادن ندارند

رونالدو: شايعات اخير ارزش جواب دادن ندارند


روزنامه "کوريره دا مانيا"، مدعي شده که رونالدو با تصميم مربي جديد تيم ملي پرتغال، مبني بر بازگشت "تياگو و کارواليو"، مخالفت کرده و خواهان عذرخواهي رسمي اين دو بازيکن شده بود.


به گزارش "ورزش سه"، کریستیانو رونالدو امروز در یک نشست خبری در کشور پرتغال شرکت کرد و در این نشست به شایعات اخیر پیرامون خودش پاسخ داد. پرتیراژترین نشریه پرتغال "کوریره دا مانیا" ، مدعی شده بود که رونالدو مخالف بازگشت کاروالیو و تیاگو به تیم ملی پرتغال بوده و خواهان عذرخواهی رسمی این دوبازیکن شده بود. اما رونالدو در کنفرانس خبری امروز، صراحتا تاکید کرد که در تیم ملی پرتغال، این مربی است که فرمان می دهد و او فقط روی بازی های آینده تمرکز کرده است.

کریستیانو گفت:"از نظر من، بازگشت تیاگو و کاروالیو، در کنار بازگشت دیگر بازیکنان قدیمی به تیم ملی، نکته مثبتی است. شرایط فعلی پرتغال عالی است و ما در حال ساختن یک تیم رویایی برای آینده هستیم.در مورد شایعات منتشر شده هم باید بگویم که ارزش جواب دادن ندارند. من روی بازی های تیم ملی و رئال تمرکز کرده ام و می خواهم بهترین عملکرد را داشته باشم.هیچگاه یک بازیکن در پرتغال، روی تصمیمات مربی تاثیرنمی گذارد. "

رونالدو ادامه داد:"با هیچکدام از مربیانم از جمله "بنتو"، مشکلی نداشتم. از اولین مربیم "بولونی"، تا الان که زیر نظر آنچلوتی و سانتوس کار می کنم، همیشه سعی کرده ام که بهترین روابط را با مربیانم داشته باشم. برای بنتو متاسفم که بدینگونه از تیم ملی کنار رفت."

رونالدو در مورد شکست در مقابل فرانسه گفت:" فرانسه یک حریف بسیار قدرتمند بود و در خانه هم بازی می کرد. این تیم بازیکنان خوبی دارد. شیوه بازی این تیم هم تقریبا مثل همیشه بود."

در انتها رونالدو عنوان داشت که در سیستم 2-4-4، آزادی عمل بیشتری دارد و با این سیستم، بازیکنان پرتغال خو گرفته اند.


تاريخ : دو شنبه 21 مهر 1393 | 9:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

مارسلو:دوست دارم روزي براي يووه بازي کنم

مارسلو:دوست دارم روزي براي يووه بازي کنم


مدافع چپ رئال در مصاحبه با توتواسپورت فاش ساخت که دوست دارد در آينده،فرصت بازي در يوونتوس را پيدا کند.


به گزارش "ورزش سه"، پس از خداحافظی روبرتو کارلوس از رئال مادرید و رفتنش به لیگ ترکیه، یک جوان برزیلی دیگر به نام "مارسلو"، جای او را در جناح چپ رئال مادرید اشغال کرد. مارسلو در تمام سال های اخیر، حتی با آمدن رقیبی چون "کوئنترائو"، یک مهره قابل اطمینان در سمت چپ دفاعی کهکشانی ها بوده است.

او در مصاحبه با روزنامه "توتواسپورت"، چاپ تورین، گفت:" دوست دارم روزی برای یوونتوس بازی کنم. البته در حال حاضر مطمئنا چنین چیزی غیر ممکن است اما در آینده شاید این اتفاق بیفتد و من از این امر استقبال خواهم کرد."

مارسلو در جواب سوالی در مورد آنچلوتی گفت:" آنچلوتی برای من و باقی بازیکنان رئال، مثل یک پدر است. او در همه حال به شاگردانش توجه داد و تمام شرایطشان را زیر نظر می گیرد.در این فصل هم زیر نظر او، برای کسب جام های بیشتر انگیزه بسیاری داریم."




تاريخ : دو شنبه 21 مهر 1393 | 9:8 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |

رونالدو: توپ طلا دغدغه ام نيست

رونالدو: توپ طلا دغدغه ام نيست


کريستيانو رونالدو، ستاره رئال مادريد عنوان کرد که توپ طلا، دغدغه ي ذهني او نيست.


به گزارش "ورزش سه"، ستاره ی پرتغالی سال گذشته موفق شد توپ طلای سال 2013 را کسب کند و امسال با عملکردی بسیار خوب، به عنوان شانس اول کسب آن شناخته می‌شود.در حال حاضر او 2 توپ طلا دارد و برای کسب سومین توپ طلا، تلاش می‌کند.

او در جمع خبرنگاران گفت:" درباره توپ طلا بیش از حد نگران نیستم. به خاطر آن بی خوابی ندارم."

رونالدو در جریان شکست 2-1 پرتغال مقابل فرانسه، به دلیل مصدومیت در نیمه ی دوم تعویض شد و روی نیمکت، یخ روی پایش گذاشته بود. او در این رابطه گفت:" برای احتیاط این کار را کردم. بعد از چنین اتفاقاتی بهتر است که یخ روی نقطه ی مصدوم بگذارم. یک اتفاق کاملا طبیعی بود."

کاپیتان سلسائو سپس راجع به دیدار مقابل دانمارک گفت:" آنها یک رقیب سرسخت هستند که در خانه بازی می‌کنند ولی از لحاظ نتیجه مطمئن هستم. پرتغال تیم خوبی تشکیل داده و رحیه ی تیم بالاست. در مسیر درستی قرار داریم."


تاريخ : دو شنبه 21 مهر 1393 | 9:8 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.