آنچلوتی: دوست دارم ایتالیا را قهرمان جهان کنم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: دوست دارم ایتالیا را قهرمان جهان کنم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: دوست دارم ایتالیا را قهرمان جهان کنم

آنچلوتی: دوست دارم ایتالیا را قهرمان جهان کنم


روز گذشته با حضور 300 دانشجو در تالار افتخارات ورزشگاه سانتياگو برنابئو، کارلو آنچلوتي سرمربي رئال مادريد، به سوالات مختلف پاسخ گفت.


به گزارش "ورزش سه"، آنچلوتی که فصل گذشته جانشین مورینیو در رئال مادرید شد، توانست رئال را در اولین فصل حضورش، به 4 عنوان قهرمانی ارزشمند هدایت کند. این سرمربی ایتالیایی، روز گذشته به سوالات مختلفی پاسخ گفت.

او ضمن رد هرگونه دو دستگی در رختکن رئال مادرید گفت:" من مربی ای هستم که به بازیکنانم بسیار نزدیکم. فضای شادی در تمرینات تیم های من وجود دارد اما جدای از شوخی های رایج، همیشه سعی کرده ام سه اصل را در میان بازیکنانم جا بیندازم. همواره از آنها خواسته ام که تعصب، تعهد و عشق به باشگاهی که در آن توپ می زنند را فراموش نکنند."

آنچلوتی در بخش دیگری از این کنفرانس، در مورد آرزوی خود برای مربیگری ایتالیا صحبت کرد. او که تا سال 2016 با رئال قرارداد دارد و احتمال تمدید این قرارداد نیز بالاست گفت:" مربیگری در تیم ملی ایتالیا همیشه یکی از آرزوهای من بوده است. دوست دارم روزی سرمربی ایتالیا شوم و این تیم را به قهرمانی جهان برسانم."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 7 اسفند 1393 | 16:2 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.