ایکر کاسیاس: اشتباه من روی گل اول؟ کدام اشتباه؟؛ از هواداران معذرت می خواهیم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ایکر کاسیاس: اشتباه من روی گل اول؟ کدام اشتباه؟؛ از هواداران معذرت می خواهیم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ایکر کاسیاس: اشتباه من روی گل اول؟ کدام اشتباه؟؛ از هواداران معذرت می خواهیم

طرفداری- بنا به گزارش AS، ایکر کاسیاس پس از شکست سنگین رئال مادرید مقابل رقیب همشهری، در میکسد زون ورزشگاه به گفتگو با خبرنگاران پرداخت.

شکست سخت برای پذیرفتن: "تیم حریف بهتر از ما بود و در تمام زمینه ها به ما برتری داشتند. به آنها تبریک می گوییم، آنها عالی و بی نقص بازی کردند و چیز بیشتری نیست که بتوانم اضافه کنم. حالا ما باید به بازی بعدی فکر کنیم و آنچه که امروز بد انجام دادیم را درست کنیم - که زیاد هم بود و از هوادارنمان عذر می خواهم."

آنچلوتی از "کمبود نگرش و طرز برخورد تیم" شدیداً عصبانی بود: "من کاملاً موافق هستم - و اولین کسی هستم که دستانم را بالا می برم. این شکست دردناکی بود، یک شکست شدید اما اتلتیکو شایسته این بود. ما سرزنش ها را به جان می خریم. من به عنوان اولین نفر از طرف خودم و هم تیمی هایم از هواداران طلب بخشش می کنم. اتلتیکو قوی تر از ما بود،  آنها بهترین تیم امروز بودند و ما در سطحی که باید، نبودیم."

شعار های "ایکر، ایکر، ایکر" بعد از گل اول: "اشتباه؟ چرا آن اشتباه من بود؟ این چیزی است که شما از کنار زمین نگاه می کنید و می گویید، چرا که نمی توانید صحنه را ببینید. من می توانم از داخل زمین به شما اطمینان دهم که اینطور نبود، اما اگر شما می گویید که اشتباه من بوده است..."

بازی بعدی مقابل دپورتیوو: "ما باید اشتباهات خود را تحلیل و بررسی کنیم - تماشای این بازی به دفعات ایده خوبی خواهد بود. به نظر می رسد ما در دقایق ابتدایی بیش از حد گل می خوریم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 19 بهمن 1393 | 13:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.