رئال مادريد و رکوردي که به تاريخ پيوست

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادريد و رکوردي که به تاريخ پيوست

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رئال مادريد و رکوردي که به تاريخ پيوست

رئال مادريد و رکوردي که به تاريخ پيوست


رئال مادريد با دو برد ديگر مي توانست به رکورد استثنايي باشگاه کوريتيباي برزيل برسد.


به گزارش "ورزش سه"، روند بردهای متوالی رئال پس از دو شکست متوالی این تیم مقابل سوسیه داد و اتلتیکو مادرید و از بازی مقابل بازل سوئیس شروع شد. رئال در آن بازی که در اوایل سپتامبر و از دور اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان برگزار می شد، با نتیجه 5-1 بر حریف سوئیسی خود غلبه کرد.

پس از آن برد، رئال یک به یک حریفان خود را از پیش رو برداشت. خیلی ها گمان می کردند که بارسا بتواند در برنابئو، نوار پیروزی های متوالی رئال را بشکند اما چنین نشد و کاتالان ها نیز در برنابئو مقابل رئال زانو زدند. کهکشانی ها تا آنجا پیش رفتند که رکورد 16 برد متوالی بارسای فرانک رایکارد را نیز پشت سر گذاشتند و در اسپانیا رکورددار شدند. اما رکورد بردهای متوالی در دنیا با 24 پیروزی، همچنان در اختیار کوریتیبا بود.

 رئال با برتری بر سن لورنزو در فینال جام جهانی باشگاه ها، به برد 22 خود نیز دست یافت اما در آخرین روزهای سال 2014، در دیداری دوستانه در دوبی، 2-4 مغلوب میلان شد.با این حال، باشگاه کوریتیبا اعلام کرد که رکورد، مربوط به بازی های رسمی می شود و بدین ترتیب رئالی ها همچنان امیدوار باقی ماندند.

 اما ساعتی پیش این امید در ورزشگاه مستایای شهر والنسیا به یاس بدل شد و آرزوی رکوردشکنی رئال مادرید به تاریخ پیوست. حالا این تیم یک بازی دشوار دیگر در میانه هفته، در زمین اتلتیکو در پیش دارد و باید دید که آنچلوتی چگونه می تواند تیمش را از لحاظ روحی بازیابی کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 15 دی 1393 | 11:30 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.