تعطیلات کریسمس، موهبتی برای رئال مادرید رکورد شکن

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تعطیلات کریسمس، موهبتی برای رئال مادرید رکورد شکن

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

تعطیلات کریسمس، موهبتی برای رئال مادرید رکورد شکن

طرفداری- بازیکنان رئال مادرید در جایگاه قهرمانی ایستاده بودند. آنها اخیراً با پیروزی 2-0 مقابل سن لورنزو جام باشگاه های جهان را فتح کردند تا چهارمین جام را هم در سال 2014 بالای سر ببرند.

این دستاوردی خیره کننده بود، و معمولاً چنین لحظاتی خیلی خوشحال کننده است. مهار ناپذیران. اما احساس می شود که تمام این ها کمی روتین شده است. هنگامی که جایزه داده می شد، مردان برنابئو به شکل تحسین برانگیزی با تمام شور و اشتیاقی که می توانستند، منتظر بالا بردن جام بودند. آنها به خوبی توانستند وانمود به هیجان زدگی کنند. ولی برای مخفی کردن این مسأله که آن رقابت ها برای رئال مادرید مشکل بود، کافی نیست. حتی در عقب جایگاه، کریستیانو رونالدو کمی خسته به نظر می رسید.

بله، لوس بلانکوس یک عنوان دیگر را نیز فتح کردند. اما این چیزی نبود که بتوان آن را یک آرزو خواند. در حقیقت، بخش خوبی از جشن در مراسم اهدای جام می توانست با توجه به این واقعیت باشد که بعد از سالی سخت و فشرده، تعطیلات کریسمس از راه رسیده است. بالاخره، فاتحان کارلو آنچلوتی می توانستند پاهای خود را دراز کنند. نه برای مدتی طولانی، اما به اندازه کافی.

آنچلوتی در مصاحبه با وبسایت رسمی باشگاه، در روزهای بعد از قهرمانی در مراکش گفت: "مثل همیشه در کریسمس، روز ها مملو از آرامش و آسودگی است. زمانی است که ما دوست داریم در کنار خانواده ها و کسانی که دوستشان داریم، باشیم.  سال فوق العاده ای بوده است. با تلاش و سخت کوشی بسیار، ما به چیزی مهم دست یافتیم. در آستانه سال 2015 این میل زیادی در ما ایجاد می کند. در سال 2014، دوره ای شروع شد که می تواند برای آینده رئال مادرید مهم باشد."

در حالیکه غرور بی تردیدی در صحبت های این مربی وجود دارد، اما همچنین حس آرامشی نیز در صحبت های وی راجع به اهمیت دوره شادی موج می زند. رئال مادرید سال را به خوبی تمام کرد، اما این ماجراجویی نیز بدون مالیات نبوده است.

12 ماه بی وقفه بازی کرده اند، دوره ای که با پیروزی 3-0 مقابل سلتاویگو در سانتیاگو برنابئو آغاز شد و با قهرمانی در مراکش به پایان رسید. در این میان عناوین دیگری چون کوپا دل ری و چمپیونزلیگ نیز فتح شدند، چالش سختی در لالیگا داشتند، بازی هایی چون سوپرکاپ اروپا و اسپانیا نیز به آن برنامه فشرده اضافه شدند، و پس از آن شروعی سخت برای رقابت در مسیر سه جام بزرگ و معتبر، 22 پیروزی متوالی در میان ماه های سپتامبر و دسامبر که با قهرمانی در شمال غربی آفریقا به سرانجام رسید.

از طرفی دیگر، یک سفر به ایالات متحده به خاطر پیش فصل وجود داشته است، بازی های دوستانه با پاریسن ژرمن و فیورنتینا و بازی های ملی پر شمار از جمله رقابت های جام جهانی و مقدماتی یورو 2016 برای بازیکنانی از رئال مادرید وجود داشته است.

در مجموع، قهرمان اروپا و جهان در سال 2014، در قالب رقابت های مختلف باشگاهی 63 بازی رسمی انجام داده است. پنج بازی بیشتر در پیش فصل داشته اند که این شمار بازی ها را به 68 می رساند، و این قبل از محاسبه حجم زیاد بازی های ملی است.

برای بازیکنی چون تونی کروس، که عملاً در تمام رقابت ها شرکت داشته، سال تلفات جدی گرفته است.

کروس در اوایل فصل طی گفتگو با یک رسانه آلمانی، به شوخی گفت: "بی صبرانه منتظر تابستان هستم. امسال من نیم فصل دوم را به طور کامل برای بایرن بازی کردم، سپس در تمام بازی های جام جهانی حضور داشتم، سپس همراه با رئال مادرید سوپرکاپ اروپا را داشتیم و حالا هم حتی یک بازی از دست نمی دهم."

کروس سپس با صراحت از اثر چنین برنامه بازی فشرده ای صحبت کرد و گفت: "در تمام طول زندگی ام تا این حد بازی نکرده بودم. کم کم خستگی شروع می شود."

این خستگی فقط ناشی از بازی ها نیست. بلکه مسافرت های بی وقفه وجود دارد، و در تمام این سفر ها حضور در هواپیما ها، فرودگاه ها، هتل ها، اتوبوس ها و تدارکات آنها نیز تأثیر گذار است. آنها به تمام گوشه و کنار اسپانیا سفر کرده اند و سه بار نیز راهی آلمان شده اند. آنها به عنوان یک تیم در کشور هایی چون پرتغال، ولز، انگلستان، بلغارستان، سوئیس، فرانسه، لهستان، ایالات متحده و مراکش نیز توقف کرده اند. و به صورت انفرادی در تیم های ملی، در کشور هایی چون برزیل و سایر مقاصد اروپایی اقامت داشته اند.

آنها چهار قاره از هفت قاره موجود در دنیا را ملاقات کرده اند. برای هرکسی که به طور مدوام و منظم مجبور به سفر های بیش از حد می باشد، این رفت و آمد ها بسیار خسته کننده می شود.

از این رو، تعطیلات کریسمس برای شاگردان کارلو آنچلوتی کاملاً به موقع از راه رسیده است. اگرچه آنها روز سه شنبه دیداری دوستانه مقابل آث میلان در شهر دبی خواهند داشت، اما باز هم این تنها دیداری است که لوس بلانکوس در طول 15 روز انجام می دهد و آن هم رقابتی و رسمی نیست.

فرصتی برای سرحال و تازه شدن انرژی پاها فراهم خواهد شد. ذهن ها فرصتی برای آرام شدن خواهند داشت. آسیب دیدگی های جزئی می توانند بهبود یابند. می توان بر مصدومیت های کوتاه مدت غلبه کرد. خلاصه، این تیم مملو از ستاره می تواند خود را برای نیم فصل دوم بازسازی و تقویت کند، نیم فصلی که به معنای واقعی کلمه می تواند تاریخی باشد.

این استراحت مخصوصاً با توجه به بازی هایی که رئال مادرید بلافاصله بعد از تعطیلات کریسمس با آن مواجه خواهد شد، اهمیت بیشتری پیدا می کند.

در ابتدا، رئال مادرید باید برای جدال با والنسیا به مستایا سفر کند. سپس در طول یک ماه سه جدال نفس گیر با رقیب همشهری، یعنی اتلتیکو مادرید خواهند داشت. در این میان، بازی های سختی مقابل تیم هایی چون سویا و رئال سوسیداد خواهند داشت، تیمی که در ماه آگوست باعث شرمساری مادریدی ها در ورزشگاه آنوئتا شده بود. و بعد از آن بازی های چمپیونزلیگ از سر گرفته خواهد شد.

در حالی که رئال مادرید روند 22 پیروزی متوالی فوق العاده را طی می کند، یک وقفه برای استراحت نیاز بود. پیروزی همانقدر سخت خواهد بود. فوق العاده. تسلط بی امان حتی بیشتر از آن. برای پیروزی دائمی، یک فداکارای دسته جمعی لازم است. هزینه پرداخت شده، جریمه سنگینی برای بدن خواهد بود.

رئال مادرید آماده است تا این هزینه را بپردازد، و این نتایج سرسام آوری به دنبال خواهد داشت. وقفه کوتاه کریسمس برای استراحت، درست به موقع از راه رسید تا به طولانی تر شدن روند پیروزی های رئال مادرید کمک کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : دو شنبه 8 دی 1393 | 9:59 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.