کارلوس: آلمان تیم برتر جام جهانی نبود؛ توپ طلا به رونالدو می رسد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلوس: آلمان تیم برتر جام جهانی نبود؛ توپ طلا به رونالدو می رسد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارلوس: آلمان تیم برتر جام جهانی نبود؛ توپ طلا به رونالدو می رسد

طرفداری - روبرتو کارلوس می گوید مانوئل نویر نمی تواند توپ طلا را کسب کند.

به نقل از Spox، ستاره سابق فوتبال برزیل و باشگاه رئال مادرید که به تازگی از سمت هدایت تیم سیواس اسپور ترکیه کنار رفت معتقد است تیم ملی آلمان تیم برتر جام جهانی نبود و برزیلی ها به زودی برای این تیم مشکل ساز خواهند شد.

روبرتو کارلوس در مصاحبه با Omnisport گفت: "بعد از جام جهانی همه می گفتند که تیم ملی آلمان تیم برتر جام بود،  اما من این را نمی گویم. برزیل 3 دوره پیاپی به فینال جام جهانی رسید و 12 سال به تنهایی در بالاترین سطح فوتبال جهان بود، اما تیم ملی آلمان به تازگی موفق به کسب افتخار شده است و تیم های هم سطح زیادی دارد. در فینال جام جهانی اگر دو تیم از موقعیت ها استفاده می کردند آرژانتین باید 4-2 برنده می شد و همه دیدند که آرژانتین تا چه حد تیم برتر میدان بود. آلمان تیم در حال رشدی است ولی به زودی قهرمان جهان (برزیل) به رقابت برخواهد گشت. "

روبرتو کارلوس درباره انتخاب مرد سال فوتبال جهان و شانس مانوئل نویر برای دریافت این جایزه گفت: "همه می دانیم که این امر برای دروازه بان ها بسیار سخت خواهد بود. سه بازیکن برتر جهان از دید من رونالدو، مسی و نیمار هستند. من یکی از هوادارهای سرسخت لیونل مسی هستم اما رونالدو عملکردی چشم گیر داشته است و همراه رئال مادرید به تمامی موفقیت ها و عناوین دست یافته است و بهترین بازیکن سال است. "

کارلوس همچنین ضمن تمجید از نیمار گفت: "برزیل نمی تواند به قدرتمندی زمانی باشد که من، رونالدو، ریوالدو و رونالدینیو در تیم حضور داشتیم و برای همین نیمار کار سخت تری در تیم ملی دارد. "



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 6 دی 1393 | 16:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.