پیش بازی پرتغال - مکزیک

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پیش بازی پرتغال - مکزیک

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

پیش بازی پرتغال - مکزیک

پیش بازی پرتغال - مکزیک

دو تیم پرتغال و مکزیک، امروز در دیدار رده بندی رقابت های جام کنفدراسیون ها در ورزشگاه اوتکریته شهر مسکو به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان سانتوس که روند خوبی را در این مسابقات پیش گرفتند، در بازی نیمه نهایی در طول 120 دقیقه به تساوی بدون گل دست یافتند ولی در ضربات پنالتی با درخشش براوو شکست خوردند و حالا منتظر دیدار رده بندی هستند تا تکلیف سومی و چهارمی رقابت ها مشخص شود.

 

قرمزپوشان در 3 بازی مرحله گروهی خود دو پیروزی و 1 تساوی کسب کرده بودند و با فرم خوبی پا به دیدار نیمه نهایی گذاشتند ولی عدم وجود تنوع تاکتیکی و نمایش خوب و هدف دار شیلی باعث شد تا رونالدو از رسیدن به فینال بازبماند.

 

 

 

در سوی دیگر مکزیک نیز فرم خوبی در مرحله گروهی داشت و نمایش های زیبایی از این تیم دیدیم با این حال آنها در گروهشان در رده دوم قرار گرفتند و در نیمه نهایی مقابل آلمان به میدان رفتند که ژرمن ها موفق شدند 4-1 آنها را نیز در هم بکوبند.

 

حال دو تیم در دیدار رده بندی مقابل هم قرار خواهند گرفت و باید دید که چه کار خواهند کرد. پیش از این 3 بار مقابل هم قرار گرفته اند که یکی از دیدارها به مرحله گروهی بازمی‌گردد، جایی که آنها مقابل پرتغال با تساوی 2-2 متوقف شدند. پیش از آن اما پرتغال در دو دیدار دوستانه که در سال های 2014 و 2006 برگزار شده بود، موفق به شکست مکزیک شده بود.

 

ترکیب احتمالی:

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 11 تير 1396 | 11:16 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.