په په تیم بعدی خود را انتخاب کرد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

په په تیم بعدی خود را انتخاب کرد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

په په تیم بعدی خود را انتخاب کرد

ادعای مارکا

په په تیم بعدی خود را انتخاب کرد

په په، مدافع پرتغالی رئال مادرید به حضور 10 ساله اش در این باشگاه پایان داد و از فصل بعد او را با پیراهن تیمی دیگر خواهیم دید.

به گزارش "ورزش سه"، اختلاف په په با مسئولان رئال بر سر مدت قرارداد جدیدش بود. رئال خواهان تمدید یک ساله قرارداد مدافع پرتغالی بود ولی په په قراردادی دو ساله می خواست. در هر صورت او هفته گذشته با انتشار نامه ای احساسی، با رئالی ها وداع گفت و به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم بعدی خود خواهد شد.

 

 

 

 

په په از ژانویه گذشته آزاد بود تا با تیم های موردنظرش مذاکره کند. او پیشنهاد بسیار خوبی از چین دریافت کرده بود ولی سرانجام تصمیم گرفت در سطح اول فوتبال اروپا به بازی ادامه دهد و تیم بعدی او نیز پاری سن ژرمن است.

 

دلیل اصلی این تصمیم، در پیش بودن جام جهانی 2018 است و اینکه په په دوست ندارد شانس حضور در چنین تورنمنت بزرگی را از دست بدهد. په په البته از اینتر نیز پیشنهاد داشت ولی حضور پی اس جی در لیگ قهرمانان باعث شد تا به پیشنهاد تیم ایتالیایی پاسخ منفی بدهد.

به ادعای مارکا، مذاکرات په په با پی اس جی وارد فاز نهایی شده و پس از ملاقات شب گذشته مدیر برنامه های او با مدیر ورزشی PSG، تقریبا دیگر مانعی برای حضور په په در باشگاه پاریسی وجود ندارد. قرارداد او دو ساله خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 23 خرداد 1396 | 17:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.