رونالدو: «پرز» سانتیاگو برنابئوی جدید رئال است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: «پرز» سانتیاگو برنابئوی جدید رئال است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو: «پرز» سانتیاگو برنابئوی جدید رئال است

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو در 5 سال حضورش در رئال مادرید هرگز نتوانست فاتح لیگ قهرمانان شود و در مجموع جای خالی این جام ارزشمند در کارنامه افتخارات این ستاره برزیلی به چشم می خورد.

 

 

 

 

او در مورد قهرمانی دوازدهم رئال گفت: « رئال به شایستگی قهرمان شد و یوونتوس مقابل این تیم حرفی برای گفتن نداشت. پس از بازی برای پرز (رئیس رئال) پیغام فرستاده و قهرمانی را به او تبریک گفتم. از نظر من، «پرز»، سانتیاگو برنابئوی جدید رئال است.»

 

شادترین لحظه فوتبالی: « قهرمانی با برزیل در جام جهانی 2002 که آلمان را با دو گل شکست دادیم و هر دو گل را هم من زدم. مصدومیت بدی را پشت سر گذاشته بودم ولی اسکولاری به من اعتماد کرد و من هم سخت تلاش کردم تا در جام جهانی چهره موثری برای کشورم باشم.

4 سال پیشتر در فینال برابر فرانسه شرایط جسمانی خوبی نداشتم و با گل های زیدان که حالا همه ما رئالی ها را خوشحال کرده، مغلوب شدیم. برایم بسیار مهم بود تا خاطره فینال 1998 را پاک کنم.»

 

 

 

 

مهاجم پیشین رئال مادرید درباره خوش گذرانی های زیادش در زمانی که فوتبال بازی می کرد گفت‌:« خیلی از مردم جشن‌های مرا بیشتر به یاد دارند تا گل‌هایم را. مردم اغلب چیزهای خوب را به یاد نمی آورند. زمانی که جوان هستید چنین کارهایی را انجام می‌دهید.»

 

 

 

 

مدل موی عجیب در جام جهانی ۲۰۰۲:« در نیمه نهایی برابر ترکیه بازی کردیم و آسیب‌دیدگی‌ از ناحیه پا داشتم. رسانه‌ها روی این موضوع تمرکز کردند. مطبوعات تنها در این‌باره صحبت می‌کردند. پس از دیدار نیمه نهایی موهایم را کوتاه کردم و در هتل هم تیمی‌هایم به من خندیدند اما پس از آن کسی آسیب‌دیدگی‌ام را به یاد نداشت و توانستم به راحتی فینال را بازی کنم.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 17 خرداد 1396 | 18:1 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.