زیدان: کلمات نمی‌توانند حق مطلب را درباره رونالدو ادا کنند؛ با او هر چیزی ممکن است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: کلمات نمی‌توانند حق مطلب را درباره رونالدو ادا کنند؛ با او هر چیزی ممکن است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

زیدان: کلمات نمی‌توانند حق مطلب را درباره رونالدو ادا کنند؛ با او هر چیزی ممکن است

زیزو به تمجید از فوق ستاره پرتغالی تیمش پرداخت و از فوتبال به عنوان یکی از علاقمندی‌های واقعی زندگی‌اش نام برد.

طرفداری - زین الدین زیدان، سرمربی رئال مادرید عنوان کرد کلمات نمی‌توانند حق مطلب را درباره کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتغالی کهکشانی‌ها ادا کنند و به توضیح چگونگی متقاعد کردن این بازیکن به استراحت بیشتر پرداخت.

به گزارش وب سایت رسمی یوفا، زیدان لحظات فوق العاده‌ای در مادرید سپری می‌کند. او پس از تحویل گرفتن کشتی در آستانه غرق شدن بنیتز توانست این تیم را به یازدهمین قهرمانی اروپا برساند و در دومین فصلش نیز توانسته سفیدپوشان را پس از پنج سال به قهرمانی لالیگا برساند و برای کسب دوازدهمین جام قهرمانی اروپایی باشگاه نیز فقط یوونتوس را پیش روی خود می‌بیند.

یکی از کارهایی که زیدان را از دیگر سرمربیان رئال مادرید متمایز می‌کند این است که او توانست رونالدو را متقاعد کند که نیاز به استراحت دارد و قرار نیست در تمام بازی‌های فصل در تمام طول نود دقیقه حضور داشته باشد. تصمیمی که ثمره‌اش را حالا هر دو طرف می‌بینند و فوق ستاره پرتغالی در بازی‌های تاثیر گذار انتهای فصل، فوق العاده بوده است. زیزو در مصاحبه با سایت یوفا به صحبت درباره شرایطش در مادرید و رونالدو صحبت کرد و گفت:

خوشحالم که فرصت کار در این باشگاه نصیبم شد. کار آسانی نیست اما به آن علاقه دارم. فوتبال یکی از علایق واقعی من است. به سختی برای رسیدن به مربی‌گری تلاش کرده‌ام. سه یا چهار سال کار کردم تا به یک مربی تبدیل شوم. حالا فرصت دارم این باشگاه فوق العاده را هدایت کنم. پس حالا واقعا از هر روز آن لذت می‌برم. ما شاید یک کادر فنی فوق العاده داشته باشیم اما اینکه توانسته‌ایم به این افتخارات دست پیدا کنیم، به بازیکنان شگفت انگیزی که در اختیار داریم نیز برمی‌گردد. آنها واقعا به این که همه‌شان در تیم مهم هستند، ایمان دارند و این همان چیزی‌ست که در زمین می‌بینید. حالا اما دشوارترین و در عین حال، هیجان انگیزترین مانع را پیش روی خود داریم.

رونالدو را چگونه قانع کردم؟ اصل مطلب به گفتگویمان برمی‌گردد. ما هر دو باهوشیم و می‌دانیم او گاهی نیاز دارد کمتر بازی کند. این به خاطر عدم آمادگی فیزیکی او نیست بلکه به این خاطر است که می‌خواهد در مقطع انتهایی فصل که تکلیف جام ها مشخص می‌شود، در بهترین فرم باشد. او امسال همبازی‌های بسیار زیادی انجام داده اما گاهی این فرصت پیش آمده که نفسی تازه کند. حالا او در فرم فوق العاده‌ای به سر می‌برد. مسئله فقط به امسال برنمی‌گردد. به تمام سال‌های قبل که او هر فصل 60 تا 70 بازی انجام می‌داد هم مربوط می‌شود. کریستیانو وقتی نیاز به استراحتش باشد، آن را درک می کند.

همان طور که می دانید، کلمات نمی‌توانند حق مطلب را درباره کریستیانو ادا کنند. هر زمان که در زمین است، خودش را با گلزنی‌هایش، نشان می‌دهد. او حالا در تمام رقابت‌ها بیش از 400 گل برای رئال مادرید به ثمر رسانده که آماری باورنکردنی محسوب می‌شود. گرچه با او هر چیزی ممکن است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 6 خرداد 1396 | 1:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.