لگانس 2-4 رئال مادرید؛ آلواریتو غیبت بی بی سی را جبران کرد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

لگانس 2-4 رئال مادرید؛ آلواریتو غیبت بی بی سی را جبران کرد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

لگانس 2-4 رئال مادرید؛ آلواریتو غیبت بی بی سی را جبران کرد

طرفداری - از چارچوب رقابت های لالیگا اسپانیا، رئال مادرید مهمان لگانس بود. ترکیب ابتدایی دو تیم را اینجا ببینید. 

                                                                              گزارش نیمه اول 

بازی با برتری رئال مادرید آغاز شد. در دقیقه 11 کواچیچ توپ را در نیمه زمین خود از دست داد و لگانس در یک ضد حمله سریع توسط لوسیانو توپ را جلو برد. این بازیکن از فاصله ای در حدود 25 متری شوتش را به سمت دروازه زد اما توپش از کنار دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه 15 رئال مادرید به گل اول رسید. لگانس توپ را در میانه های میدان از دست داد. آسنسیو با یک حرکت زیبا توپ را وارد محوطه جریمه کرد و هامس را صاحب موقعیت کرد. هامس رودریگز کار سختی برای گلزنی نداشت و با یک ضربه دقیق دروازه را باز کرد. 

3 دقیقه بعد، در دقیقه 18 رئال مادرید به گل دوم رسید. ناچو روی ضربه کرنر ارسال به خوبی اثر گذاشت و توپ را برای موراتا مهیا کرد. موراتا با یک ضربه سر زیبا دروازه را باز کرد. 

در دقیقه 23 باز هم موراتا بود که تیمش را به گل سوم رساند. کواچیچ با یک حرکت زیبا وارد محوطه جریمه حریف شد و با یک پاس زیبا موراتا را صاحب توپ کرد. موراتا با یک ضربه دقیق دروازه را باز کرد. 

در دقیقه 27 گابریل با یک شوت خطرناک از فاصله 20 متری قصد گلزنی داشت اما توپ او از بالای دروازه رئال مادرید به بیرون رفت. 

در دقیقه 31 لگانس به گل اول رسید. ریکو حرکت زیبایی را از سمت چپ آغاز کرد و توپ را به جلو برد و توپ را به دهانه دروازه ارسال کرد. گابریل با حضور به موقع دروازه را گشود. 

تنها سه دقیقه بعد در دقیقه 34 لگانس با زدن گل دوم به بازی برگشت. کرنر ارسال لگانس روی دروازه رئال مادرید با اثر گذاری راموس به لوسیانو رسید و این بازیکن به راحتی دروازه رئال مادرید را برای بار دوم باز کرد. 

در دقیقه 38 وازکز با یک شوت زیبا قصد گلزنی داشت اما هررین دروازه بان لگانس به زیبایی توپ را مهار کرد. در دقیقه 43 در یک ضد حمله سریع دنیلو در مقابل دروازه صاحب موقعیت شد اما شوت او خوب نبود و مستقیم در دستان هررین قرار گرفت تا بازی با نتیجه 3-2 به سود تیم مهمان به پایان برسد. 

کاسمیرو

                                                                           گزارش نیمه دوم 

آلوارو موراتا

آغاز نیمه دوم برای رئال مادرید خوش یُمن بود و این تیم موفق شد در دقیقه 48 گل چهارم را نیز توسط موراتا به ثمر برساند. ضربه آزاد رئال مادرید روی دروازه لگانس ارسال و درست روی سر موراتا فرود آمد تا این بازیکن اسپانیایی هت تریک کند. 

در دقیقه 53 وازکز می توانست گل پنجم رئال مادرید را به ثمر برساند اما ضربه او چندان جالب نبود و از کنار دروازه به بیرون رفت. در دقیقه 55 کاسمیرو توپ را پشت محوطه جریمه خودی از دست داد. ضربه خطرناک سامو از کنار دروازه به بیرون رفت. 

در ادامه رئال مادرید با کنترل بازی سعی در حفظ نتیجه داشت. لگانس با وجود آنکه صاحب چند موقعیت شد، موفق نبود گلزنی کند. در دقیقه 83 ارسال خطرناک آسنسیو در یک ضد حمله سریع به هیچکدام از مهاجمان پر تعداد رئال مادرید نرسید و توپ به بیرون رفت. 

در دقیقه 86 هررین دروازه بان لگانس در دفع توپ اشتباه کرد و توپ در میانه میدان به وازکز رسید. وینگر اسپانیایی با عبور از چند مدافع مستقیم با دروازه بان تک به تک شد اما هررین با یک سیو عالی اشتباهش را جبران کرد تا بازی در نهایت با نتیجه 4-2 به سود مادریدی ها به پایان برسد. 

آمار اختصاصی طرفداری

                                                                                       آمار بازی 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 فروردين 1396 | 10:45 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.