مقایسه کریستیانو رونالدو با رونالدو نازاریو و رونالدینیو از نگاه زلاتان

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مقایسه کریستیانو رونالدو با رونالدو نازاریو و رونالدینیو از نگاه زلاتان

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

مقایسه کریستیانو رونالدو با رونالدو نازاریو و رونالدینیو از نگاه زلاتان

فوق ستاره سوئدی منچستریونایتد، معتقد است رونالدوی برزیلی بهترین بوده است.

طرفداری - کریستیانو رونالدو با عملکرد خیره کننده در دوران بازی اش، نام خود را در بین بزرگان فوتبال قرار داده است. رونالدو همنام برزیلی کریستیانو رونالدو نیز به اعتقاد خیلی ها، یکی از بهترین های تاریخ بوده و البته از کنار نام فوق ستاره سابق بارسلونا و میلان، رونالدینیو نیز نمی توان گذشت. زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم کنونی منچستریونایتد، در مقایسه این سه نفر، در گفتگو با  ESPN Brasil گفت:

فکر می کنم رونالدو بهترین بود. به نظر من او الگوی فوتبال بود. هر کاری که در زمین انجام می داد، باعث می شد شما متعجب شوید. حتی سبک دریبل و دویدنش. فوتبال رونالدو ذاتی بود. او به دنیا آمده بود تا چنین درخششی داشته باشد. کیفیت او چیزی نبود که با تمرین به دست بیاید. چنین بازیکنی فوتبال را از جایی یاد نمی گیرد. او همین گونه متولد می شود. رونالدو بی نظیر بود. 

من با رونالدینیو در میلان هم تیمی بودم. آن دوران، او در بهترین فرم خودش قرار نداشت اما من عاشق بازی او بودم. حالت دویدن او با موهای به هم ریخته اش، خیلی جذاب بود. او به سرعت دریبل می زد و اگر اراده می کرد، سایر بازیکنان، اطراف او مانند بچه به نظر می آمدند.

در مورد کریستیانو رونالدو، ما تا به حال هم تیمی نبوده ایم. وضعیت او متفاوت است. کیفیت بازی او با تمرینات سخت به دست آمده است. فوتبال او ذاتی و طبیعی نیست. 

در 35 سالگی هنوز در اوج دوران فوتبالی خودت هستی. ممکن است روزی در فوتبال برزیل بازی کنی؟

شاید هم روزی در برزیل بازی کنم. کسی نمی داند. شاید من از فوتبال بازی کردن در آنجا لذت ببرم. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 10 دی 1395 | 21:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.