دیگو کوستا: دربی مادرید را به خاطر نبرد با راموس و په په دوست داشتم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

دیگو کوستا: دربی مادرید را به خاطر نبرد با راموس و په په دوست داشتم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

دیگو کوستا: دربی مادرید را به خاطر نبرد با راموس و په په دوست داشتم

مهاجم اسپانیایی بازی درگیرانه و فیزیکی را دوست دارد.

طرفداری- دیگو کوستا، مهاجم 28 ساله و اسپانیایی باشگاه چلسی از تقابل هایش با مدافعین، از جمله دربی مادرید و رویارویی با سرخیو راموس و په په می گوید.

به گزارش آ اس، کوستا که پیش از حضور در استمفورد بریج سابقه بازی در خط حمله اتلتیکومادرید را داشت، در خصوص دیدار با رئال مادرید صحبت کرد و جنگ با دو مدافع قلدر این تیم در گفتگو با اسپورت تی وی گفت:

در زمان حضور در اتلتیکو، دربی های مادرید و بازی با رئال مادرید را همیشه دوست داشتم. بازی مقابل راموس و په په نبرد مورد علاقه من بود. در این بازی، ما همیشه با مشکل مواجه می شدیم. من مطمئنم همان طور که من از این درگیری ها لذت می بردم، آن ها نیز حس من را داشتند.

مبارزه ها در زمین فوتبال طبیعی است. همه ما برای تیم های خود می جنگیم. اتفاقات داخل به بیرون از زمین ارتباطی ندارد. اگر داخل بازی به کسی لگد بزنم، در پایان با او خوش و بش می کنم و از دل بازیکن در می آورم. راموس در تیم ملی هم بازی من است و به شوخی به او گفته ام که حیف نمی توانم در مقابلش بازی کنم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 4 دی 1395 | 20:39 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.