خاویر تباس، مدیر لیگ اسپانیا: اگر انتخابات آزاد بود، کریستیانو برنده نمی شد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

خاویر تباس، مدیر لیگ اسپانیا: اگر انتخابات آزاد بود، کریستیانو برنده نمی شد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

خاویر تباس، مدیر لیگ اسپانیا: اگر انتخابات آزاد بود، کریستیانو برنده نمی شد

طرفداری- خاویر تباس، رئیس لیگ حرفه ای فوتبال اسپانیا، مصاحبه ای با روزنامه El Sol داشت و در مورد انتخاب جنجالی بهترین های فصل گذشته لالیگا صحبت کرده است.

بنا به گزارش AS، تباس می گوید: "من قصد ندارم اطلاعات در مورد رأی های خصوصی کاپیتان های باشگاه ها را افشا کنم. بازیکنان این کار را دوست نخواهند داشت. برخی هنگام رأی دادن وجدان را در نظر نگرفته و می گویند، 'خب او برای تیم ملی بازی می کند، من دوست خوبی با او هستم، من این بازیکن یا آن بازیکن را دوست دارم'... اگر انتخابات آزاد بود، کریستیانو برنده نمی شد."

منتشر نشدن رأی ها باعث رنجش برخی، از جمله دیگو گودین و دیگو سیمئونه شده است - به خصوص مدافع قهرمان لیگ، اتلتیکو مادرید که خواستار منتشر شدن اطلاعات انتخابات شده بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 9 آبان 1393 | 14:40 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.