فرناندو سانتوس: لهستان شبیه به هیچ یک از حریف های قبلی ما نیست؛ فردا همه چیز پنجاه-پنجاه است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فرناندو سانتوس: لهستان شبیه به هیچ یک از حریف های قبلی ما نیست؛ فردا همه چیز پنجاه-پنجاه است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

فرناندو سانتوس: لهستان شبیه به هیچ یک از حریف های قبلی ما نیست؛ فردا همه چیز پنجاه-پنجاه است

سرمربی تیم ملی پرتغال در کنفرانس خبری حاضر شد.

طرفداری- در آستانه دیدار فردا شب پرتغال برابر لهستان در مرحله یک چهارم نهایی یورو 2016، فرناندو سانتوس برابر خبرنگاران حاضر شد.

من 4 سال پیش به همراه یونان در اولین بازی یورو 2012 برابر لهستان حاضر شدم و همه چیز به وضوح یادم است. اما بازی فردا کاملا از آن مسابقه مجزاست و من فکر می کنم که پرتغال از پس آن برمی آید. البته تیمی مدعی نیست و همه چیز 50-50 است.

حالا همه از کریستیانو رونالدو صحبت می کنند و دلیل آن مشخص است چرا که او بازیکن شگفت انگیزیست. صدها بازیکن حضور دارند که هر روز در مورد آن ها صحبت نمی شود ولی بازیکنانی مانند رونالدو و لواندوفسکی همیشه در معرض توجه هستند و رونالدو به خوبی این موضوع را کنترل کرده است.

من فکر می کنم یک بازی متعادل خواهد بود اگر چه حدس می زنم لهستان شبیه به هیچ یک از حریف های قبلی ما نیست. آن ها یک تیم استراتژیک دارند و خیلی سریع از دفاع به حمله می آیند. ما هم زمانی که توپ را در اختیار داشته باشیم، سعی می کنیم از نقاط ضعفشان به آن ها ضربه بزنیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 10 تير 1395 | 8:14 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.