کریستیانو رونالدو: جاه طلبی؟ همیشه می خواهم که بهترین باشم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو: جاه طلبی؟ همیشه می خواهم که بهترین باشم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کریستیانو رونالدو: جاه طلبی؟ همیشه می خواهم که بهترین باشم

 

طرفداری- کریستیانو رونالدو می گوید که جاه طلبی اش حفظ سطح خوب خود برای رئال مادرید است.

از رونالدو که با AS مصاحبه ای داشت، پرسیده شد که هچگونه برای دیدار شنبه شب مقابل بارسلونا آماده خواهد شد و مهاجم پرتغالی اظهار داشت که برای هر مسابقه به طور یکسان آماده می شود.

او گفت: "این یک بازی بسیار ویژه خواهد بود و امیدوارم که مردم از آن لذت ببرند. من برای هر بازی به طور یکسان آماده می شوم. می خواهم در هر بازی به طور یکسان و مشابه بازی کنم بنابرای برای دیدار مقابل بارسلونا هم به مانند همیشه و هر تیم دیگری تمرین می کنم.

فکر می کنم بزرگترین جاه طلبی من این باشد که در بالاترین سطح ممکن به کارم ادامه دهم. هر فصل یک چالش متفاوت است بنابراین امسال هیچ فرقی ندارد و من می خواهم همان کار را انجام دهم، با همان هدف. من همیشه می خواهم که بهترین باشم."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 3 آبان 1393 | 16:36 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.