بازیکنی که در صورت محرومیت رئال مادرید فرصت درخشش خواهند داشت

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بازیکنی که در صورت محرومیت رئال مادرید فرصت درخشش خواهند داشت

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بازیکنی که در صورت محرومیت رئال مادرید فرصت درخشش خواهند داشت

 1- مارکو آسنسیو، 19 ساله و هافبک هجومی

آسنسیو در حال حاضر هیچ مشکلی‌ ندارد. سال پیش او فصل اول حرفه‌ای خود را در مایورکا انجام داد که بار‌ها و بار‌ها هواداران خودی را به وجد آورد. پس از این نمایش‌های خیره کننده رئال مادرید وی را به اسپانیول قرض داد. 

وی در اسپانیول ۱۰ پاس گل داده است که از هر بازیکن دیگر بلانک‌ای بلاو بیشتر بوده است. او مقابل بتیس ۳ پاس گل داد و هتریک پاس گل داشت. همچنین او در مقابل بارسلونا در کوپا دل ری گلزنی کرد. وی ثابت کرده برای رئال مادرید به اندازه کافی‌ خوب است. تنها مشکل اینجاست که آیا جای کافی‌ برای وی در تیم اصلی‌ است؟

2. خسه رودریگز، 22 ساله و مهاجم

زمانی‌ او را با استعداد‌ترین بازیکن اسپانیایی رئال مادرید می دانستند اما مصدومیت‌ها و بازی‌های گاه و بی‌ گاه او رشد وی را به اندازه کافی‌ جلو نبرد. 

در این اواخر، شانس آنچنان با وی یار نبود اما محرومیت خرید رئال شاید همان چیزی باشد که وی برای نشان دادن خود نیاز دارد. در سمت چپ که معمولا وی بازی می‌‌کند احتمالا فرصت کافی‌ باشد اما در پست مهاجم مرکزی کمی‌ شرایط متفاوت است. بنزما تنها مهاجم تخصصی ترکیب رئال است و شاید اینجا جایی‌ باشد که خسه فرصت بیشتری پیدا کند. او در کاستیا هم مهاجم نوک بازی کرده است.

3. مارتین اودگارد، 17 ساله و هافبک هجومی

یک سال پیش، رئال مادرید بزرگان اروپا را برای خرید این بازیکن که 16 ساله بود شکست داد. کسی‌ که با وجود جوانی، در نروژ بسیار خوش درخشید و تکنیکش که مثل برزیلی هاست، لوس بلانکوس را وادار به خرید وی کرد.

پس از این خرید، اوضاع زیاد خوب پیش نرفته است. اولین سالش در اسپانیا دشوار و سخت، شاهد نمایش‌های غیر پایداری بود که این بازیکن نروژی را در شرایط دشواری در یک کشور غریبه قرار داده بود.

نقشه مادرید برای اودگارد بلند مدت است. با این حال، کاستیا به دسته دوم صعود کرده است و حالا در شرایط پایدار تری می‌‌تواند بازی کند. اگر به عملکرد خوب خود ادامه دهد، حضور در تیم اصلی‌ آنچنان دور از ذهن نیست. با خرید نکردن در تابستان، شانس آمدن بازیکنان از تیم B زیاد است.

4.لوکاس سیلوا، 22 ساله و هافبک دفاعی

شکی‌ نیست که خط‌ میانی رئال مادرید تعادل کافی‌ را ندارد. زیدان در حال حاضر شماره 10 تخصصی ندارد و همچنین او مشکلی‌ را دارد که قبلا در رئال مادرید با رفتن ماکه له‌ له‌ تجربه کرده بود.

تابستان مربی‌ نمی تواند هافبک دفاعی بگیرد و شاید موقع مناسبی باشد که سیلوا به ترکیب بیاید. او به مارسی رفته اما سال آینده باز می‌‌گردد. او برای بازگشت نیاز دارد در مارسی بیشتر بازی کند. 

5. ناچو فرناندز، 26 ساله و مدافع مرکزی

در فصل 2016/2017، راموس و په په میانگین سنی‌ 32 سال را خواهند داشت. با توجه به کندی و مصدومیت‌های گاه و بی‌ گاه، این شرایطی نیست که باشگاه کاملا از آن راضی باشد.

بازیکنان جانشین یا باید واران باشد که بسیار خوب است و یا یک بازیکن جوان دیگر. ناچو در حال حاضر نمی‌‌تواند به صورت مداوم بازی کند و این محرومیت از خرید شاید به نفع وی شود.

6. کاسیمرو، 23 ساله و هافبک دفاعی

حتی با استاندار‌های رئال مادرید، باز هم کاسیمرو در فصل‌های گذشته فوق العاده بوده است. با توجه به تفکر مربی‌ باشگاه، کاسیمرو در فصل‌های اخیر یا داخل زمین مهره مهمی‌ بوده یا کاملا نادیده گرفته شده است. با وجود عملکرد چشمگیر در فصل 2013/2014، باز هم وی به پورتو قرض داده شد و عملکرد فوق العاده وی در آنجا، به معنی بازگشت وی به ترکیب بنیتز بود. 

با وجود علاقه بنیتز به این بازیکن، این مربی‌ در ال‌ کلاسیکو مجبور شد به خاطر علاقه رئیس باشگاه، او را از ترکیب بیرون بگذارد. شاید 4 گل خوردن در آن بازی اتفاقی‌ نبوده است. 

حالا او تنها هافبک دفاعی واقعی‌ باشگاه است. بر عکس لوکاس سیلوا، او قبلا خود را ثابت کرده و شاید زیدان به او فرصت بدهد.

7. لوکاس وازکز، 24 ساله و بال راست و چپ

مثل خیلی‌ از محصولات آکادمی رئال مادرید، وازکز باید از باشگاه می‌‌رفت تا خود را نشان دهد. عملکرد خیره کننده او در اسپانیول در فصل 2014/2015، او را به ترکیب بنیتز رساند. 

او وقتی‌ شانسی را دریافت می‌‌کرد، مانند یک بازیکن جانشین عمل نمی‌‌کرد و تلاش او در میدان اگر با محرومیت مادرید از خرید همراه شود، شاید به معنی حضور بیشتر وی در ترکیب باشد. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 2 بهمن 1394 | 10:54 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.