بنیتز: با تعویض چریشف حسن نیت خود را نشان دادیم!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: با تعویض چریشف حسن نیت خود را نشان دادیم!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز: با تعویض چریشف حسن نیت خود را نشان دادیم!

بنیتز: با تعویض چریشف حسن نیت خود را نشان دادیم!

http://www.tarafdari.com/sites/default/files/contents/user7163/news/3b0b9329-dac1-3a95-8487-76e928d377ca.jpg
در جریان دیدار رفت از مرحله یک شانزدهم نهایی رقابت های کوپا دل ری میان دو تیم رئال مادرید و کادیز، دنیس چریشف محروم بعد از یک نیمه بازی و به ثمر رساندن یک گل، جای خود را به متئو کواچیچ داد و اکنون بنا به گزارش Football-espana، سرمربی رئال مادرید می گوید:

باشگاه چیزی در مورد محرومیت نمی دانست. نه فدراسیون فوتبال اسپانیا (RFEF) و نه ویارئال چیزی به ما نگفتند. ما از هیچ چیزی خبر نداشتیم و هنگامی که در این مورد شنیدیم، او را تعویض کردیم. بین دو نیمه از محرومیت احتمالی چریشف مطلع شدیم و با تعویض او حسن نیست خود را نشان دادیم.

وی در مورد عدم مسئولیت پذیری مدیران و احتمال کنار گذاشتن رئال مادرید از گردونه رقابت ها گفت:

من پیش تر در مورد این مسئله پاسخ دادم. بازی فوق العاده ای داشتیم، پیروز شدیم و من راضی هستم. ما کاری که باید را انجام دادیم و بازی فوق العاده ای داشتیم. حالا برای سومین بار است که پاسخ این سؤال را می دهم. از نتیجه و کاری که تیم انجام داد راضی هستم. من تنها در مورد چیز هایی که در زمین دیدم صحبت می کنم. صحبت کردن در مورد سایر مسائل به عهده من نیست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 12 آذر 1394 | 10:38 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.