بنیتز:” رونالدو اصلی ترین تهدید هجومی رئال است”

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز:” رونالدو اصلی ترین تهدید هجومی رئال است”

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

بنیتز:” رونالدو اصلی ترین تهدید هجومی رئال است”

بنیتز:” رونالدو اصلی ترین تهدید هجومی رئال است”



رافا بنیتز در کنفرانس مطبوعاتی در مورد بازی مقابل مالمو صحبت کرد.

استرس رونالدو :” مثل کل تیم خیلی عالی است. موقعیت ایجاد می کند. مطمئنا گل خواهد زد. تضمین گلزنی خواهد بود. کاملا آرامش دارد.”

ایسکو:” دوست ندارم که در مورد بازیکنان صحبت کنم. فقط یک گل خوردیم و می دانیم که در فاز دفاعی خوب بودیم. از میانه زمین راضی هستم.”

چرخش ها :” تیمی مثل رئال می تواند چنین کاری انجام بدهد.”

مصدومان :” هدفمان همین بازی است. اگر شرایطش باشد بازی خواهند کرد. خسه هم آماده است.”

اطلاعات در مورد مالمو:” رئال در همه جا افرادی را دارد تا اطلاع بدهد. از طریق تلویزیون هم بازیهایشان را دنبال کرده اند.”

فرصت دادن به حریفان:” منطقی است که یک تیم هجومی در فاز دفاعی مشکلاتی داشته باشد چرا که مدافعان کناری هم حمله می کنند. هدفمان حفظ موقعیت و دقت است.  در بازی قبلی حریف موقعیت داشت اما 31 شوت زدیم.”

فرصت طلب نبودن :” در دادن پاس آخر مشکل داریم و در پنج دقیقه آخر استرس پیدا می کنیم. انتخاب درستی نداریم. باید به تیم باور داشته باشیم. بنزما هدف مشخص  تیم است. باحضور رونالدو استرسی نداریم. باید از نظر آماری هبتر شویم. ایسکو ، خسه یا هر بازیکن دیگری نقش مهمی خواهد داشت تا به رونالدو یا بنزما وابسته نباشیم.”

اودگارد:” با ما تمرین می کند و خیلی حرفه ایست.”

سیستم 2-4-4:”سیتم خوبی است اگر از مشخصه های حریفان استفاده کنیم. در ناپولی سیتسم را عوض نمی کردیم. این جا می کنیم و به استثنای بازیهایی که موقعیت از دست می دهیم نتیجه مثبتی داشته است.”

از عملکرد مهاجمان در فاز دفاعی راضی هستید؟” مهاجمان باید حمله کنند و اثرگذار باشند. حالا نقش آنها در دفاع به اندازه حملات مهم است. ”

بی ثباتی کروس:” سال گذشته بازیهای زیادی داشتیم چرا که مودریچ مصدوم بود. این خوب است چرا که ثبات داریم. امسال آمار خوبی داشتیم.”

توقع از مهاجمان :” مشکل است که بهتر شویم. تیم باید نظم داشته باشد چرا که در غیر این صورت باید به توانایی های بازیکنان وابسته باشیم.”

مالمو:” اگر در لیگ قهرمانان هستند به این خاطر است که لیاقتش را داند. باید بهتر بازی کنند چرا که با تمام قوا در زمین حاضر خواهند شد.”

صد روز :” نمی توان اسم کارم را ” متد بنیتز” دانست. فصل طولانی است.  برخی تفکرات به تمرکز تیمی بستگی دارند و برخی دیگرهم به شرایط تیم وابسته هستند. در مسیری هستیم که باید به تلاش ادامه بدهیم. در بازی قبلی بیش از حد معمول ضدحمله خوردیم و باید بررسی کنیم. این زمان می خواهد. باید تفکر درستی داشته باشیم.”

برزیلی ها :” تاکتیک را می فهمند. مارسلو هجومی ترین بازیکن است و از او خواسته ام که بهترین کیفیتش را داشته باشد. او کیفیت بالایی دارد. دنیلو و کاسمیرو مثل اسپنج همه چیز را جذب می کنند. آنها سبک دیگری دارند.”

مالمو به دنبال مهار رونالدو:”نگران نیستم. طبیعی است. او تهدید اصلی تیم ماست.”



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 8 مهر 1394 | 10:57 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.