رونالدو:من خوش بو ترین فرد رختکن رئال هستم

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو:من خوش بو ترین فرد رختکن رئال هستم

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

رونالدو:من خوش بو ترین فرد رختکن رئال هستم

رونالدو:من خوش بو ترین فرد رختکن رئال هستم

رونالدو در مصاحبه با ونیتی فیر در مورد شرایط خودش صحبت هایی انجام داد و گفت :” من مرد چالش ها هستم.”
وی در مورد البسه محبوش صحبت کرد :” پوشیدنی محبوبم کتانی است. وسیله جانبی محبوبم کمربند است و کلک زیبایی خاصی ندارم. الگو در میان مردها ؟ ندارم. در میان زنها هم همین طور. دنبال جنجال نیستم.”
کریستیانو در مورد خودش گفت :” می دانم که زشت نیستم. ویژگی های خوبی دارم و تصویرم کمک می کند تا کار دلخواهم را انجام بدهم.”
او خودش را ” خوشبو “ترین بازیکن رختکن رئال دانست و گفت :” من سریال ها را دوست ندارم. نه تلویزیون می بینم نه پلی استیشن بازی میکنم

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 20 شهريور 1394 | 17:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.