کارواخال: اگر ایکر پورتو را انتخاب کرده است، باید به تصمیمش احترام گذاشت؛ نمی توان راموس را در لباس

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارواخال: اگر ایکر پورتو را انتخاب کرده است، باید به تصمیمش احترام گذاشت؛ نمی توان راموس را در لباس

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کارواخال: اگر ایکر پورتو را انتخاب کرده است، باید به تصمیمش احترام گذاشت؛ نمی توان راموس را در لباس

مدافع جوان و متعصب رئال مادرید از دو کاپیتان تیمش می گوید.

طرفداری- به گزارش AS، دنی کارواخال مدافع راست رئال مادرید که امروز خبررسید به زودی قراردادش را با این تیم تمدید خواهد کرد، در مورد وضعیت  کاپیتان سفیدها یعنی کاسیاس گفت:

من باز هم می گویم که این مسئله را دقیق نمی دانم و باید از شخص ایکر پرسید. من با او یک رابطه عالی دارم و به نظر من، اگر ایکر پورتو را انتخاب کرده است، باید به تصمیمش احترام گذاشت چون بهترین تصمیم برای اوست.

وی در مورد راموس و خروجش نیز گفت:

من چیز زیادی تمی دانم تنها چیزی که می دانم این است که او هم تیمی من در رئال مادرید است که دیوار دفاعی محکمی همیشه در تیم بوده است و هیچ کس نمی تواند او را در لباس تیم دیگری تصور کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 16 تير 1394 | 22:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.