آنچلوتی: بدون شک کریستیانو بهترین بازیکن دنیاست؛ شایعات بازگشت او به انگلیس بی معنی است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: بدون شک کریستیانو بهترین بازیکن دنیاست؛ شایعات بازگشت او به انگلیس بی معنی است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

آنچلوتی: بدون شک کریستیانو بهترین بازیکن دنیاست؛ شایعات بازگشت او به انگلیس بی معنی است

طرفداری- کارلو آنچلوتی وقتی که عصر جمعه و پیش از دیدار فردا شب مقابل ویارئال در کنفرانس خبری حاضر شد، اظهار داشت که سیستم چرخشی میان دروازه بان ها در بازی های خانگی و خارج از خانه را بررسی نمی کند.

کـاسیاس: "من امروز ترکیب تیم را اعلام نخواهم کرد؛ ما هنوز یک جلسه تمرینی دیگر نیز داریم و من بعد از آن تصمیم خواهم گرفت."

حضور متناوب دروازه بان ها در بازی های خانگی و خارج از خانه: "من به انجام چنین کاری فکر نمی کنم."

مسئله و ابهامات دروزاه بانی: "من مهاجمان و دروازه بان های فوق العاده ای دارم. منصفانه نمی دانم که تمام بازیکنانم را در جدول درجه بندی قرار دهم. من به همه آنها علاقه و محبت دارم اما باید تیمی 11 نفره انتخاب کنم. اگر ایکر بازی کند، به این خاطر است که او بهترین می باشد."

برنامه های تمرینی 'پیش پا افتاده' ویلیام وچی با کیلور ناواس: "او بهترین مربی دروازه بان ها در دنیاست. این درست نیست، دیوانگی است (اینکه ناواس از روش های تمرینی وچی متعجب شده است)."

چرا در دیدار مقابل الچه دروازه بان ها را تغییر دادید؟ "تا به کیلور ناواس فرصت بازی بدهم."

بنزما: "او نباید نگران باشد که گلزنی نکرده است. او تحت فشار نیست. تمام کاری که او باید انجام دهد، کمک کردن به تیم است و اینکه سعی کند بهتر بازی کرده و در خط حمله راه حل هایی به ما بدهد."

کاسیاس و کیلور ناواس: "آنها به خوبی با هم کنار می آیند و به یکدیگر احترام می گذارند؛ اما دیگر نمی دانم با هم غذا می خورند یا نه!"

ویارئال: "ما در دیدار فصل گذشته مقابل آنها به مشکل برخوردیم. آنها تیم خوبی هستند، یک تیم سریع که خوب سازماندهی شده است. این یک بازی پیچیده خواهد بود و کلیدی است که ما بازی را با جدیت و محکم شروع کنیم، همانطور که در مقابل دپورتیوو بازی کردیم."

بازی کردن مقابل کریستیانو: "زمانی که در آث میلان بودم و او در منچستر یونایتد حضور داشت، این را تجربه کرده ام. متوقف کردن بهترین بازیکن دنیا کار آسانی نیست. بهتر است که در این مورد فکر نکنیم، او نیاز به آرامش و استراحت دارد پس ما باید او را آرام بگذاریم."

کریستیانو و مایکل جردن: "در حال حاضر، کریستیانو بدون هیچ شکی بهترین بازیکن دنیاست. یارگیری با او اصلاً آسان نیست. ما خوش شانس هستیم که او برای ما بازی می کند. او شخصیت فوق العاده ای دارد، او یک حرفه ای و لیدر است."

رکورد مورینیو یا دریافت کمترین گل خورده: "تیم هایی که فاتح عناوین قهرمانی می شوند، در کل داخل زمین استحکام و ثبات دارند و گل نخوردن یکی از نشانه های خوب این موضوع می باشد. ما به همین ترتیب فصل گذشته قهرمان جام حذفی شدیم. اگر ما گل نخوریم، برایمان خوب خواهد بود چرا که به سختی پیش می آید که موفق به گلزنی نشویم."

په په و کوئنترائو: "هیچ کدام از آنها برای دیدار فردا در دسترس نخواهند بود."

شایعات مبنی بر احتمال بازگشت کریستیانو به انگلستان: "این بی معنی است. او در اینجا خوشحال است، با انگیزه است، و همه مادریدیسمو ها دوستش دارند و از حضور او خوشحال هستند."

چیچاریتو: "من هنوز در مورد ترکیب تیمم تصمیم نگرفته ام؛ خواهیم دید."


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : شنبه 5 مهر 1393 | 9:17 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.