جان توشاک: رونالدو زودتر از بیل از رئال مادرید جدا خواهد شد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

جان توشاک: رونالدو زودتر از بیل از رئال مادرید جدا خواهد شد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

جان توشاک: رونالدو زودتر از بیل از رئال مادرید جدا خواهد شد

سرمربی سابق کهکشانی ها آینده بیشتری برای بیل در مادرید می بیند.

طرفداری- به گزارش گل بین الملل، جان توشاک سرمربی سابق تیم ملی ولز و رئال مادرید در مورد شرایط گرت بیل و کریستیانو رونالدو در پایتخت اسپانیا به BBC گفت:

از نظر من با توجه به چیزها و دلایلی که می بینم، رونالدو زودتر از بیل رئال مادرید را ترک خواهد کرد. بیل برای تطبیق نیاز به زمان دارد و با توجه به پول پرداخت شده برای وی و سنی که دارد، هنوز می تواند کارهای زیاد دیگری برای رئال مادرید انجام دهد.

وی ادامه می دهد:

من امیدوارم که گرت این موقعیت را پیدا کند تا در پستی که خطرناک تر است به میدان برود. من نمی دانم که در عرض بازی کردن برای بیل بهترین گزینه باشد اما برای رونالدو بهتر است. رونالدو یک وینگر راست است اما همیشه دوست دارد در سمت چپ بازی کند و من فکر می کنم که این قضیه به ضرر بیل می باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 7 تير 1394 | 18:29 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.