راموس در سال 2013: منچستر یونایتد در انگلستان مثل رئال مادرید در اسپانیاست

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راموس در سال 2013: منچستر یونایتد در انگلستان مثل رئال مادرید در اسپانیاست

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

راموس در سال 2013: منچستر یونایتد در انگلستان مثل رئال مادرید در اسپانیاست

رابطه سرخیو راموس با منچستر یونایتد چیز جدیدی نیست.

طـرفداری- Daily Mail روز سه شنبه مصاحبه سرخیو راموس با Sunday Times در سال 2013 را بازنشر کرد که در آن مدافع اسپانیایی باشگاه انگلیسی را تحسین کرده بود، و رنگ بیشتری به گزارش های اخیر AS مبنی بر احتمال انتقال وی به لیگ برتر انگلستان می بخشد. یونایتد در حال حاضر برای جذب وی پیشنهادی 30 میلیون یورویی به اضافه داوید ده خیا را تدارک دیده است.

اولین افشاگری راموس این بود که خانواده اش هوادار منچستر یونایتد هستند: "خانواده من اهل سویا هستند اما پدرم همیشه در مقابل منچستر یونایتد یک نقطه ضعف داشته است. او دوست دارد بازی های زیادی را تماشا کند و وقتی من بچه بودم به من می گفت که باید بازی کدام بازیکن را تماشا کنم."

دومین مورد، نظر خود وی در مورد منچستر یونایتد بود: "اگر ما به تاریخ و فلسفه ای که منچستر یونایتد به لیگ برتر منتقل کرده است نگاه کنیم، شبیه رئال مادرید در اسپانیا است. ایده هایی که آنها به بازیکنان خود می دهند شبیه است."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : چهار شنبه 3 تير 1394 | 12:2 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.