کاسیاس به درهای خروج مادرید نزدیک تر شد

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کاسیاس به درهای خروج مادرید نزدیک تر شد

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

کاسیاس به درهای خروج مادرید نزدیک تر شد

با وجود انتقال داوید دخیا به رئال مادرید، ایکر کاسیاس در آستانه خروج از این باشگاه قرار گرفته است.

طرفداری- امروز مارکا گزارش داد با وجود سکوت خبری، ایکر کاسیاس و رئال مادرید به این نتیجه رسیده اند که زمان جدایی رسیده است. 

در شرایطی که باشگاه منچستر یونایتد حاضر شده بود با قراردادی جدید، دستمزد فعلی دخیا را تا سه برابر افزایش دهد؛ این بازیکن تصمیم خود را برای انتقال به پایتخت اسپانیا اتخاذ کرده است. پیشنهاد فعلی مادریدی ها بیش از 20 میلیون یورو است، اما این باشگاه قصد ندارد پیشهاد خود را از 30 میلیون یورو بیشتر کند. 

از میانه های ماه می، مدیر برنامه های ایکر کاسیاس روزهای پر کاری را سپری می کند. تصمیم به خروج کاسیاس، مسئله ای است که از دستان رافائل بنیتز سرمربی جدید خارج است و از سوی باشگاه اتخاذ شده است. 

از سوی دیگر مارکا تائید می کند که دخیا شخصا خروج کاسیاس را از باشگاه مادرید طلب نکرده است، اما این سنگربان جوان به جایگاهی ثابت و بدون دغدغه در درون دروازه کهکشانی ها نیاز دارد. 

از تاتنهام و آرسنال به عنوان باشگاه هایی که با کارلو کوتروپیا مدیربرنامه های کاسیاس مذاکره کرده اند یاد می شود. با این وجود توپچی ها در آستانه جذب پتر چک قرار دارند و از این رقابت شانه خالی می کنند. از پاریسن ژرمن، رم، اینتر میلان، بشیکتاش و فنرباخچه به عنوان سایر تیم های علاقه مند به جذب این سنگربان با تجربه یاد می شود. با این وجود کاسیاس علاقه ای به لیگ ترکیه ندارد. 

گزینه انتقال به والنسیا هم مطرح است اما کاسیاس مایل به قرار گرفتن در مقابل رئال مادرید نیست. برخی از باشگاه های علاقه مند به خرید این بازیکن، منتظر مانده اند تا رئال مادرید اجازه خروج وی را به صورت آزاد بدهد. از قرارداد فعلی سنگربانی که با رئال مادرید به تمام افتخارات ممکن دست پیدا کرد، دو سال باقی مانده است. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : سه شنبه 2 تير 1394 | 18:20 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.