در مادرید چه می گذرد؛ بررسی وضعیت رئال مادرید پس از برکناری کارلتو!

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

در مادرید چه می گذرد؛ بررسی وضعیت رئال مادرید پس از برکناری کارلتو!

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

در مادرید چه می گذرد؛ بررسی وضعیت رئال مادرید پس از برکناری کارلتو!

اختصاصی طرفداری- چه دوست داشته باشید و چه دوست نداشته باشید، چه بخواهید و چه نخواهید حالا دیگر کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید نیست و پس از کسب دسیما برای کهکشانی ها قصد دارد یک سال استراحت کند. در این یادداشت در نظر داریم با نگاهی دقیق تر و از زوایای مختلف به شرایط فعلی باشگاه رئال مادرید از روزهای برکناری کارلو آنچلوتی تا به امروز بپردازیم.
 

درست پس از تساوی رئال مادرید برابر والنسیا و حذف برابر یوونتوس بود که زمزمه های جدایی کارلو آنچلوتی از رئال مادرید و گزینه های جانشینی به گوش رسید. در آن روزهای ابتدایی شاید خیلی ها فکر نمی کردند که فلورنتینو پرز به این راحتی حاضر به جدایی آنچلوتی شود با یک سال بدون جام او را برکنار کند و اکثر رسانه های این صحبت ها را کمی بدبینانه می دانستند. اما با گذشته چند روز این اخبار جدی تر شد و  در روز در مراسم رونمایی از اپلیکیشن رسمی رئال مادرید که با حضور بازیکنان و مربیان برگزار می شد، اولین جرقه های جدایی دیده شد. در آن مراسم بود که رسانه اسپانیایی آ.س خبر از برخورد سرد پرز و آنچلوتی داد و در خبری دیگر اعلام کرد بازیکنان از پرز این درخواست را داشته اند که آنچلوتی را برای فصل بعد هم نگه دارد اما هیچ گاه پاسخی از سوی پرز در رسانه ها منتشر نشد. 

باز هم چند روز گذشت تا کم کم اسامی جایگزین آنچلوتی و افرادی که پرز برای فصل بعد در نظر گرفته است، به گوش رسید. یکی از کلوپ می گفت و دیگری از بنیتز و بعضی ها هم زیدان را سرمربی بعدی رئال مادرید می داستند. هنوز همه چیز در حد شایعه بود و آنچلوتی سرمربی رئال مادرید تا اینکه مرد ایتالیایی در مصاحبه ای رسما اعلام کرد که یا در مادرید می ماند و یا یک سال استراحت می کند که با این مصاحبه مشخص شد که جدایی وی خیلی هم دور از انتطار نیست و خود وی هم از ماندنش در تیم مطمئن نیست. در طول فصل بارها رابطه خوب کارلتو با ستارگان مادریدی دیده می شد اما درست در همان روزها بود که این رابطه خوب بیش از پیش نمایان شد و ستارگان مادریدی یکی یکی پشت مربی خود در می آمدند و امیدوار بودند تا او را برای فصل بعد هم در کنار خود ببینند. اتفاقی که برای سرمربی های قبلی از جمله مورینیو و پلگرینی اتفاق نیفتاد و بالعکس کاملا با تنش طرفین از هم جداشدند. رونالدو عکس خود و آنچلوتی را در شبکه های اجتماعی قرار داد و امید داشت که او باز هم در کنار تیم باشد. مودریچ در مصاحبه ای اعلام کرد که جام نگرفتن به معنای بد بودن نیست، مارسلو از رابطه خوبش با سرمربی تیم می گفت و ...

با این اتفاق کمی شرایط آرام تر شد که شاید پرز به واسطه ستارگان تیمش که اصلی ترین مهره های باشگاه هستند کارلتو را نگه دارد. باز هم چند روز گذشت و باشگاه یک کنفرانس خبری ترتیب داد. دیگر کم کم همه مطمئن بودند که پرز تصمیم خود را گرفته است و حتی به نظر بازیکنان تیم اهمیتی نداده است و کارلتو رفتنی است.بله درست بود، آنچلوتی پس از 2 فصل همکاری با رئال مادرید دیگر سرمربی سفید ها نبود. درست ثانیه هایی بعد بود که افکار عمومی نسبت به این اتفاق واکنش نشان داد و پرز را در این اتفاق مقصر دانست. می توان گفت درصد زیادی از هواداران هم خواستار ادامه همکاری با آنچلوتی بودند و از تصمیمی که هیئت مدیره باشگاه گرفته بود، عصبانی بودند. جو در بین هواداران خیلی امیدوار کننده نبود و مشخص بود بازیکنان هم  ناراحت هستند و تنها کاری که از دستشان بر می آمد این بود که یکی یکی از آنچلوتی تشکر می کردند و شاگردی برای او را افتخار می دانستند. 

حالا نوبت انتخاب جانشین است. دو گزینه بیشتر از همه محتمل تر است. یورگن کلوپ و رافائل بنیتز. یکی پر هیجان و جنجالی و یکی آرام و کم حاشیه. با گشتی در شبکه های اجتماعی می شد فهمید که اکثر مادریدیستاها رای به انتخاب کلوپ دارند و بنیتز را یک وصله ناجور و یک مربی LOSER می دانند. اما خبر ها چیز دیگری می گوید. بنیتز در آستانه جدایی از ناپولی است و قدم به قدم به نیمکت رئال مادرید نزدیک تر می شود. نام بنیتز می آید خیلی چیزها به ذهن می رسد. آیا این توانایی را دارد که روی نیمکت رئال مادرید بنشیند؟ آیا حالا که بازیکنان دوست داشتند کارلتو بماند، می توانند با بنیتز کنار بیایند؟ آیا مرد اسپانیایی کارنامه قابل قبولی برای هدایت رئال مادرید دارد؟ آیا رافا بُرشِ کافی برای کنترل مورد توجه ترین تیم و ستارگان دنیای فوتبال را دارد؟ این ها سوال هایی است که در بین هواداران رئال مادرید این روزها دهن به دهن می شود و همه امیدوارند که پیش بینی هایشان غلط بوده باشد و بنیتز در مادرید موفق باشد. 

اما به بازیکنان تیم که برسیم می توان با توجه به خبرها ورودی ها و خروجی های احتمالی را حدس زد. طبق شنیده ها ده خیا در آستانه پیوستن به رئال است و کاسیاس هم که ماندنیست. در دفاع چپ مارسلو و کوئنترائو هستند و در راست دنیلو به کارواخال می پیوندد و آربلوآ به تیم دیگری می رود. در خط میانی نام وراتی و پوگبا اطراف رئال است. بازیکنانی که تیمهایشان به راحتی از دستشان نمی دهند و به احتمال زیاد یکی از آن ها و یا نام بزرگ دیگری جای ایارامندی را می گیرند. کروس و هامس و مودریچ نیز در جای خود باقی می مانند خیلی تصورش سخت است که پرز و مربی بعدی به مثلث بی بی سی دست بزند. به احتمال فراوان یک مهاجم جایگزین چیچاریتو می شود، کسی که از این مهاجم مکزیکی سطحش بالاتر باشد تا کریم بنزما را به رقابت وا دارد.

با تمام این اوصاف هنوز به صورت رسمی سرمربی بعدی رئال مادرید مشخص نیست و باید صبر کرد و دید پس از اعلام نام وی واکنش ابر ستارگان فعلی تیم و هواداران رئال مادرید چیست. چیزی که واضح است هر کس روی نیمکت رئال مادرید بنشیند، این شانس را دارد تا سکان هدایت تیمی که هدایت کردنش آرزی هر فردیست، به دست بگیرد ولی باید بداند که برای رئال مادرید سالی بدون جام معنا ندارد و مربیانی بزرگی همچون مورینیو و آنچلوتی را برکنار کرده است. برای شرایط فعلی مادرید ها در حال حاضر تنها می توان یک جمله گفت و آن هم این است: باز هم سالی بدون جام و باز هم شروعی دوباره برای رئال مادرید. آیا سرمربی جدید از پس انتظارات باشگاه و هواداران بر می آید؟


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : یک شنبه 10 خرداد 1394 | 10:9 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.