ژابی آلونسو: مسی؟ وقتی در مادرید بودم کریستیانو بهترین بود

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ژابی آلونسو: مسی؟ وقتی در مادرید بودم کریستیانو بهترین بود

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

ژابی آلونسو: مسی؟ وقتی در مادرید بودم کریستیانو بهترین بود

ژابی آلونسو، هافبک تیم بایرن مونیخ در آستانه دیدار فردا شب تیمش مقابل بارسلونا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد و به گفتگو پرداخت.

طـرفداری- به گزارش AS، هافبک سابق رئال مادرید گفت:

 

- نوکمپ ورزشگاهی است که خیلی خوب می شناسید، بازگشت به آنجا چه معنایی برای شما دارد؟

من در طول این سال ها چندین بار مقابل بارسلونا بازی کرده ام، اما این بار بسیار متفاوت خواهند بود. همه ما منتظر این مسابقه هستیم و امیدواریم که فردا بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

- آیا متوقف کردن مسی ممکن است؟

او بازیکن فوق العاده ای است و متوقف کردن وی آسان نیست، اما تلاش خواهیم کرد.

- چه چیزی باعث شد پپ شما را به خدمت بگیرد؟

من به عنوان مربی احترام زیادی برای او قائل هستم - همانطور که برای همه مربیانی که زیر نظرشان کار کرده ام احترام قائلم. اینجا در بایرن کمی متفاوت است، چرا که با هم کار می کنیم.

- کریستیانو یا مسی؟

هر دوی آنها بازیکنان شگفت انگیزی هستند. شما فقط باید به گل هایی که آنها به ثمر می رسانند نگاه کنید. زمانی که در رئال مادرید بازی می کردم، برای من، کریستیانو بهترین بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : جمعه 18 ارديبهشت 1394 | 21:51 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.